Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 1400 din 28 decembrie 2010

pentru aprobarea regulamentului de stabilire a conditiilor de organizare si a modului de desfasurare a concursului/examenului de ocupare a posturilor vacante sau temporar vacante corespunzatoare functiilor contractuale si a criteriilor de evaluare a performantelor profesionale individuale in cazul examenului de promovare si avansare in functii, grade ori trepte profesionale a personalului contractual din cadrul aparatului propriu al Ministerului Comunicatiilor si Societatii Informationale, precum si din cadrul unitatilor care functioneaza in subordinea acestuia

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 31 din 13 ianuarie 2011



In temeiul art. 108 din Constitutia României, republicata, al art. 8 alin. (6) din anexa nr. I la Legea-cadru nr. 330/2009 privind salarizarea unitara a personalului platit din fonduri publice*), cu modificarile ulterioare, precum si al art. 30 alin. (4) din Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, cu modificarile si completarile ulterioare,

Guvernul României adopta prezenta hotarâre.

Art. 1. - (1) Se aproba Regulamentul de stabilire a conditiilor de organizare si a modului de desfasurare a concursului/examenului de ocupare a posturilor vacante sau temporar vacante corespunzatoare functiilor contractuale din cadrul aparatului propriu al Ministerului Comunicatiilor si Societatii Informationale, precum si din cadrul unitatilor care functioneaza în subordinea acestuia, prevazut în anexa nr. 1.

(2) Criteriile generale si specifice de selectie a candidatilor în raport cu cerintele postului se stabilesc prin ordin al ministrului comunicatiilor si societatii informationale.

Art. 2. - Se aproba Criteriile de evaluare a performantelor profesionale individuale în cazul examenului de promovare si avansare în functii, grade ori trepte profesionale a personalului contractual din cadrul aparatului propriu al Ministerului Comunicatiilor si Societatii Informationale, precum si din cadrul unitatilor care functioneaza în subordinea acestuia, prevazute în anexa nr. 2.

Art. 3. - Criteriile si modul de evaluare a performantelor profesionale individuale anuale ale personalului contractual se stabilesc prin ordin al ministrului comunicatiilor si societatii informationale.

Art. 4. - (1) Incadrarea personalului contractual se face prin concurs sau examen, organizat în limita posturilor vacante prevazute în statul de functii.

(2) In cazul în care la concursul organizat în vederea ocuparii unui post vacant se prezinta un singur candidat, încadrarea în munca se face prin examen.

Art. 5. - Concursurile pentru ocuparea posturilor vacante/temporar vacante corespunzatoare functiilor contractuale se organizeaza de catre unitatile aflate în subordinea Ministerului Comunicatiilor si Societatii Informationale în al caror stat de functii se afla functia vacanta.

Art. 6. - In vederea evaluarii performantelor profesionale individuale în cadrul concursului de ocupare a unui post vacant/temporar vacant corespunzator functiilor contractuale, se constituie comisii de examinare, respectiv comisii de solutionare a contestatiilor, prin act administrativ al ordonatorului de credite bugetare, în conditiile prevazute în prezenta hotarâre, cu cel putin 5 zile înainte de data sustinerii concursului.

Art. 7. - (1) Comisia de examinare este formata din 3 membri, reprezentanti din cadrul institutiei sau autoritatii publice, dintre care cel putin un membru trebuie sa aiba experienta si cunostintele necesare în domeniul în care urmeaza sa se ocupe postul vacant.

(2) Comisia de solutionare a contestatiilor este formata din 3 membri, dintre care cel putin un membru trebuie sa aiba experienta si cunostintele necesare în domeniul în care urmeaza sa se ocupe postul vacant.

Art. 8. - (1) Calitatea de membru în comisia de examinare este incompatibila cu calitatea de membru în comisia de solutionare a contestatiilor.

(2) Presedintele comisiei de examinare, respectiv al comisiei de solutionare a contestatiilor se desemneaza din rândul membrilor, prin actul administrativ de constituire a comisiilor.

(3) Nu pot fi membri în comisia de examinare sau în comisia de solutionare a contestatiilor persoanele care:

a) au calitatea de sot, sotie, ruda sau afin pâna la gradul al IV-lea inclusiv cu oricare dintre candidati;

b) au relatii cu caracter patrimonial sau interese patrimoniale cu oricare dintre candidati.

(4) Situatia de incompatibilitate poate fi sesizata de persoana în cauza, de oricare dintre candidati, de conducatorul institutiei publice organizatoare a concursului sau de orice alta persoana interesata.

(5) Persoana care are competenta de numire a membrilor în comisia de examinare, potrivit prevederilor prezentei hotarâri, constata situatia de incompatibilitate si ia masuri de înlocuire, în termen de doua zile de la data sesizarii, a membrului respectiv cu o alta persoana care sa îndeplineasca conditiile cerute.

(6) Fiecare comisie de examinare, respectiv comisie de solutionare a contestatiilor are un secretar numit prin actul administrativ de constituire a comisiilor.

Art. 9. - (1) Prezenta hotarâre intra în vigoare la 3 zile de la data publicarii în Monitorul Oficial al României, Partea I.

(2) Anexele nr. 1 si 2 fac parte integranta din prezenta hotarâre.

PRIM-MINISTRU

EMIL BOC

Contrasemneaza:

Ministrul comunicatiilor si societatii informationale,

Valerian Vreme

Ministrul muncii, familiei si protectiei sociale,

Ioan Nelu Botis

*) Legea-cadru nr. 330/2009 privind salarizarea unitara a personalului platit din fonduri publice a fost abrogata prin Legea-cadru nr. 284/2010 privind salarizarea unitara a personalului platit din fonduri publice, publicata în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 877 din 28 decembrie 2010.

ANEXA Nr. 1

REGULAMENT

de stabilire a conditiilor de organizare si a modului de desfasurare a concursului/examenului de ocupare a posturilor vacante sau temporar vacante corespunzatoare functiilor contractuale din cadrul aparatului propriu al Ministerului Comunicatiilor si Societatii Informationale, precum si din cadrul unitatilor care functioneaza în subordinea acestuia

CAPITOLUL I

Activitati premergatoare desfasurarii concursului

Art. 1. - Compartimentele de specialitate din cadrul institutiei publice în a caror structura se regasesc posturile vacante/temporar vacante si care pot organiza concurs potrivit legii transmit directiei/compartimentului de resurse umane solicitarea scoaterii posturilor vacante la concurs, la care sunt anexate fisa postului, bibliografia si tematica.

Art. 2. - Pe baza avizului compartimentului de resurse umane si a aprobarii conducatorului institutiei publice sau persoanei delegate, institutia publica organizatoare afiseaza anuntul privind desfasurarea concursului la sediul institutiei si pe pagina de internet a acesteia si asigura publicarea acestuia în presa nationala sau locala, dupa caz, cu cel putin 15 zile înainte de data desfasurarii concursului.

Art. 3. -Anuntul va avea anexate tematica si bibliografia pentru fiecare compartiment de specialitate si va cuprinde obligatoriu urmatoarele elemente:

a) denumirea si nivelul posturilor scoase la concurs, precum si structurile de specialitate în cadrul carora sunt aceste posturi;

b) documentele necesare pentru înscrierea la concurs;

c) conditii generale si specifice pentru posturile scoase la concurs;

d) data si ora pâna la care se pot depune dosarele pentru înscrierea la concurs;

e) locul unde se depun dosarele de înscriere la concurs;

f) persoane de contact din cadrul Directiei resurse umane, respectiv al compartimentelor de resurse umane.

Art. 4. -In cazul publicarii anuntului într-un ziar central/local, acesta va cuprinde precizarea potrivit careia tematica si bibliografia sunt afisate la sediul institutiei organizatoare.

CAPITOLUL II

Inscrierea candidatilor la concurs

Art. 5. - (1) In vederea participarii la concurs, candidatii vor depune, pâna la termenul mentionat în anunt, urmatoarele documente necesare înscrierii:

a) actul de identitate, în original si în copie;

b) formular de înscriere la concurs, care este pus la dispozitia celor interesati la sediul si pe site-ul institutiei organizatoare, dupa caz;

c) diplomele de studii si alte acte care atesta efectuarea specializarilor cerute, în original si în copie;

d) original si copie de pe documentele care atesta vechimea în munca: carnet de munca si altele asemenea;

e) adeverinta medicala de la medicul de familie din care sa rezulte ca cel în cauza este apt pentru a presta munca pentru care solicita angajarea;

f) cazierul judiciar;

g) recomandare de la ultimul loc de munca sau de la unitatea de învatamânt pentru absolventii care se angajeaza pentru prima data sau copie de pe fisa de evaluare a performantelor profesionale individuale din anul anterior;

h) curriculum vitae;

i) alte înscrisuri din care sa rezulte îndeplinirea conditiilor specifice de participare la concurs.

(2) Dupa verificarea conformitatii copiei, originalele documentelor se restituie titularilor.

CAPITOLUL III

Atributiile principale ale comisiei de examinare si ale comisiei de solutionare a contestatiilor

Art. 6. - Comisia de examinare are urmatoarele atributii principale:

a) elaboreaza subiectele pentru probele din concurs;

b) stabileste baremul de evaluare a probelor;

c) stabileste durata probei scrise în functie de complexitatea subiectelor;

d) noteaza candidatii cu note de la 1 la 10 la probele de concurs;

e) în functie de notele obtinute, stabileste candidatul/ candidatii declarat/declarati reusit/reusiti la concurs.

Art. 7. - Comisia de solutionare a contestatiilor are urmatoarele atributii principale:

a) solutioneaza contestatiile depuse de candidati cu privire la selectia dosarelor si cu privire la notarea probelor de concurs;

b) transmite secretarului comisiei rezultatele contestatiilor pentru a fi comunicate candidatilor.

Art. 8. - Secretarul comisiei de examinare:

a) preia dosarele de concurs depuse de candidati;

b) raspunde de buna organizare si desfasurare a concursului;

c) pastreaza si pune la dispozitia membrilor comisiei documentele depuse în vederea înscrierii la concurs;

d) verifica respectarea prevederilor legale necesare ocuparii posturilor vacante scoase la concurs, informând comisia de examinare asupra necesitatii respingerii candidatilor înscrisi care nu îndeplinesc conditiile de participare;

e) redacteaza procesul-verbal încheiat în urma selectiei dosarelor de concurs si procesul-verbal final al concursului.

CAPITOLUL IV

Selectia dosarelor de concurs

Art. 9. - (1) In termen de maximum 3 zile lucratoare de la data expirarii termenului de depunere a dosarelor, comisia de examinare are obligatia de a selecta dosarele de concurs pe baza îndeplinirii conditiilor de participare la concurs.

(2) Dupa finalizarea selectiei dosarelor se va încheia un proces-verbal, care va fi semnat de catre toti membrii comisiei de examinare.

Art. 10. - Rezultatele selectarii dosarelor de înscriere se afiseaza de catre secretarul comisiei de examinare, cu mentiunea „admis" sau „respins", însotita de motivul respingerii dosarului, la sediul institutiei publice organizatoare a concursului, în termenul prevazut la art. 9 alin. (1).

Art. 11. - Contestatiile cu privire la rezultatul selectiei dosarelor de înscriere se depun la secretarul comisiei de solutionare a contestatiilor în maximum 24 de ore de la afisarea rezultatelor selectiei dosarelor de catre comisia de examinare; nu se iau în considerare zilele nelucratoare.

Art. 12. - Contestatiile cu privire la rezultatele selectiei dosarelor se solutioneaza si se afiseaza la sediul institutiei organizatoare a concursului în termen de 24 de ore de la expirarea termenului de depunere; nu se iau în considerare zilele nelucratoare.

CAPITOLUL V

Desfasurarea concursului

Art. 13. - Concursul consta în sustinerea de catre candidat a unor probe de concurs, în prezenta comisiei de examinare, dintre cele prevazute mai jos:

a) proba scrisa care consta în test-grila si/sau subiecte de sinteza si/sau, dupa caz, proba practica;

b) interviu.

Art. 14. - Tipul probelor care vor fi sustinute de candidati se stabileste în prealabil de presedintele comisiei de examinare, cu consultarea membrilor comisiei, în functie de caracteristicile postului.

SECTIUNEA 1

Proba scrisa

Art. 15. - (1) Subiectele pentru proba scrisa se stabilesc pe baza bibliografiei si a tematicii de concurs, astfel încât sa reflecte capacitatea de analiza si sinteza a candidatilor, în concordanta cu nivelul si specificul functiilor pentru care se organizeaza concursul.

(2) Pentru candidatii înscrisi la ocuparea aceleiasi functii, subiectele sunt identice în cadrul aceluiasi concurs, cu exceptia cazului în care concursul se desfasoara în mai multe serii, urmarindu-se sa se asigure acelasi grad de dificultate al subiectelor.

(3) Comisia de examinare stabileste subiectele pentru proba scrisa în ziua în care se desfasoara aceasta proba.

(4) Membrii comisiei de examinare raspund individual pentru asigurarea confidentialitatii subiectelor propuse.

Art. 16. - Seturile de subiecte se semneaza de toti membrii comisiei de examinare si se închid în plicuri sigilate purtând stampila institutiei publice organizatoare a concursului.

Art. 17. - Durata probei scrise se stabileste de comisia de examinare în functie de gradul de dificultate si complexitate a subiectelor, dar nu poate depasi 3 ore.

Art. 18. - Dupa începerea comunicarii subiectelor este interzis accesul candidatilor care întârzie sau al oricarei persoane, în afara membrilor comisiei de examinare, precum si a persoanelor care asigura secretariatul comisiei de examinare, respectiv supravegherea desfasurarii probei.

Art. 19. - In încaperea în care are loc concursul, pe toata perioada derularii acestuia, inclusiv a formalitatilor prealabile si a celor ulterioare finalizarii probei, candidatilor nu le este permisa detinerea ori folosirea oricarei surse de consultare, care poate fi utilizata la rezolvarea subiectelor, sau a telefoanelor mobile ori a altor mijloace de comunicare la distanta.

Art. 20. - (1) Nerespectarea acestor dispozitii atrage eliminarea candidatului din proba de concurs.

(2) Comisia de examinare, constatând încalcarea acestor dispozitii, elimina candidatul din sala si înscrie mentiunea „anulat" pe lucrare.

Art. 21. - (1) Lucrarile se redacteaza, sub sanctiunea anularii, doar pe seturile de hârtie asigurate de autoritatea sau institutia publica organizatoare a concursului, purtând stampila acesteia pe fiecare fila.

(2) Prima fila, dupa înscrierea numelui si a prenumelui în coltul din dreapta, se lipeste astfel încât datele înscrise sa nu poata fi identificate si se aplica stampila institutiei publice organizatoare a concursului, cu exceptia situatiei când exista un singur candidat pentru functia vacanta, caz în care nu mai exista obligatia sigilarii lucrarii.

Art. 22. - Candidatul are obligatia de a preda comisiei de examinare lucrarea scrisa, respectiv testul-grila, la finalizarea lucrarii ori la expirarea timpului alocat probei scrise, semnând borderoul special întocmit în acest sens.

Art. 23. - Notarea candidatilor se face de fiecare membru al comisiei de examinare cu note de la 1 la 10.

Art. 24. - Candidatii care nu au obtinut minimum nota 5 la proba scrisa pentru functiile de executie si cel putin nota 7 pentru functiile de conducere nu vor mai sustine celelalte probe.

Art. 25. - Nota obtinuta de candidati la proba scrisa, cu mentiunea „admis" ori „respins", se afiseaza la sediul institutiei publice organizatoare în termen de cel mult 3 zile lucratoare de la finalizarea acestei probe.

Art. 26. - (1) Candidatii nemultumiti de rezultatele probei scrise pot face contestatii în termen de doua zile lucratoare de la afisare.

(2) Lucrarile se resigileaza si se transmit comisiei de solutionare a contestatiilor.

Art. 27. - Concluziile comisiei de solutionare a contestatiilor se afiseaza la sediul institutiei organizatoare în termen de doua zile lucratoare de la depunere.

SECTIUNEA a 2-a

Interviul

Art. 28. - (1) Interviul se realizeaza conform planului de interviu întocmit de comisia de examinare în ziua desfasurarii acestei probe, pe baza urmatoarelor criterii de evaluare a performantelor profesionale potentiale ale candidatilor, în raport cu cerintele postului:

a) cunostinte teoretice necesare exercitarii functiei;

b) capacitatea de adaptare la cerintele postului;

c) motivatia candidatului;

d) abilitati practice necesare exercitarii functiei, dupa caz. (2) Capacitatea de adaptare la cerintele postului presupune evaluarea:

a) abilitatilor, calitatilor si aptitudinilor necesare exercitarii functiei, si anume: abilitati de comunicare, spirit organizatoric, creativitate, initiativa, responsabilitate, capacitate de analiza si sinteza;

b) experientei profesionale necesare executarii operatiunilor specifice postului;

c) comportamentului în situatii de criza.

Art. 29. - In cazul recrutarii din surse interne, evaluarea performantelor profesionale potentiale ale candidatilor include si elemente referitoare la performantele profesionale anterioare ale angajatului.

Art. 30. - Pentru functiile contractuale de conducere, evaluarea performantelor profesionale potentiale ale candidatilor include si evaluarea capacitatii de asumare a riscului decizional, de organizare, coordonare si control.

Art. 31. - Interviul se sustine, de regula, într-un termen de maximum 10 zile lucratoare de la data sustinerii probei scrise.

Art. 32. - Prin exceptie, cu acordul scris al tuturor candidatilor sau la cererea scrisa a acestora si cu acordul membrilor comisiei de examinare, presedintele comisiei poate aproba reducerea termenului prevazut pentru sustinerea interviului, cu îndeplinirea cumulativa a urmatoarelor conditii:

a) toti candidatii au luat cunostinta de rezultatul probei scrise;

b) niciunul dintre candidati nu a contestat rezultatul obtinut la proba scrisa.

Art. 33. - (1) Fiecare membru al comisiei de examinare va adresa întrebari candidatului.

(2) Nu se pot adresa întrebari referitoare la opiniile politice ale candidatului, activitatea sindicala, religie, etnie, starea materiala, situatia familiala, originea sociala sau care pot constitui discriminare pe criterii de sex.

Art. 34. - Pe baza criteriilor de evaluare a performantelor profesionale potentiale ale candidatilor, în raport cu cerintele postului, membrii comisiei de examinare vor acorda note de la 1 la 10 si se va face media aritmetica a notelor acordate.

SECTIUNEA a 3-a

Proba practica

Art. 35. - In cazul functiilor de soferi, muncitori calificati, necalificati sau de îngrijitori, precum si în alte cazuri specifice, probele obligatorii de concurs sunt interviul si proba practica.

Art. 36. - In cazul testarii la proba practica a nivelului de cunoastere a unei limbi straine, a abilitatilor de conducere a autovehiculelor etc, se va apela la un specialist în domeniu din cadrul institutiei organizatoare.

Art. 37. - Dupa caz, în situatia organizarii concursului pentru ocuparea unui post de sofer care se afla la dispozitia demnitarului/conducatorului institutiei, la solicitarea acestuia, candidatii declarati admisi la proba practica vor sustine un interviu.

Art. 38. - Pentru notarea probei practice, membrii comisiei de examinare vor respecta prevederile art. 36.

CAPITOLUL VI

Comunicarea rezultatelor finale

Art. 39. - In termen de 3 zile lucratoare de la finalizarea ultimei probe de concurs se va încheia un proces-verbal, care va fi semnat de catre toti membrii comisiei de examinare.

Art. 40. - Rezultatele finale ale concursului, cu mentiunea „admis" ori „respins", se afiseaza la sediul institutiei organizatoare în termen de cel mult 3 zile lucratoare de la finalizarea ultimei probe a concursului.

Art. 41. - (1) Stabilirea candidatilor care urmeaza sa ocupe posturile vacante scoase la concurs se face în ordinea mediei generale, determinata pe baza mediei notelor obtinute de catre candidat/candidati la fiecare proba, fiind declarat/declarati reusit/reusiti la concurs candidatul/candidatii care a/au obtinut cea mai mare nota finala/cele mai mari note finale.

(2) La medii generale egale, comisia de examinare va stabili candidatul care urmeaza sa ocupe postul vacant scos la concurs, luând în considerare datele referitoare la pregatirea profesionala, respectiv nivelul studiilor de baza sau suplimentare: doctorat, masterat, cursuri postuniversitare, cursuri de specializare/perfectionare.

Art. 42. - Candidatii nemultumiti de rezultatele finale pot face contestatii în termen de o zi lucratoare de la afisare.

Art. 43. - Concluziile comisiei de solutionare a contestatiilor se afiseaza la sediul institutiei organizatoare în termen de o zi lucratoare de la depunere.

CAPITOLUL VII

Angajarea candidatilor declarati reusiti la concurs

Art. 44. - Candidatii declarati reusiti la concurs sunt obligati sa se prezinte la post în termen de maximum 15 zile calendaristice de la data afisarii rezultatelor finale.

Art. 45. -In cazul neprezentarii la post în termenul stabilit, postul este declarat vacant, urmând sa se organizeze un nou concurs/examen sau sa se comunice urmatorului candidat din lista cuprinzând rezultatele finale, care îndeplineste conditiile pentru a fi declarat reusit la concurs, posibilitatea de a se angaja pe postul respectiv, dupa caz.

ANEXA Nr. 2

CRITERII

de evaluare a performantelor profesionale individuale în cazul examenului de promovare si avansare în functii, grade ori trepte profesionale a personalului contractual din cadrul aparatului propriu al Ministerului Comunicatiilor si Societatii Informationale, precum si din cadrul unitatilor care functioneaza în subordinea acestuia

Art. 1. - Promovarea si avansarea în functii, grade si trepte profesionale a personalului contractual se fac prin examen.

Art. 2. - Examenul consta în sustinerea a doua etape: proba scrisa si interviul.

Art. 3. - Regulamentul de organizare si desfasurare a examenului de promovare si avansare în functii, grade si trepte profesionale a personalului contractual se aproba prin ordin al ministrului comunicatiilor si societatii informationale.

Art. 4. - (1) Promovarea în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual se poate face din 3 în 3 ani de catre comisia desemnata prin act administrativ al ordonatorului de credite bugetare.

(2) Pentru a participa la examenul de promovare în grade si trepte profesionale imediat superioare, candidatul trebuie sa fi obtinut calificativul „foarte bine" la evaluarea performantelor profesionale individuale cel putin de doua ori în ultimii 3 ani.

Art. 5. - (1) Comisia de examinare va evalua performantele profesionale individuale pe baza urmatoarelor criterii:

a) abilitati impuse de functie, pe baza unei/unui probe scrise/test-grila din domeniul de activitate al angajatului, care sa ateste pregatirea profesionala si gradul de acumulare a experientei profesionale;

b) comportamentul în situatii de criza;

c) asumarea responsabilitatii;

d) initiativa si creativitatea.

(2) Criteriile prevazute la alin. (1) lit. b)-d) se evalueaza în cadrul probei orale pe baza de interviu.

(3) Comisia de examinare poate stabili si alte criterii de evaluare specifice.

(4) Comisia de examinare este formata din 3 membri, dupa cum urmeaza:

a) 2 membri din cadrul institutiei sau autoritatii publice, dintre care cel putin un membru trebuie sa aiba experienta si cunostintele necesare în domeniul postului în care se face promovarea;

b) un membru de sindicat sau, dupa caz, un reprezentant al salariatilor.

Art. 6. - (1) Pentru solutionarea contestatiilor, prin act administrativ ai ordonatorului de credite bugetare se constituie comisia de solutionare a contestatiilor.

(2) Calitatea de membru în comisia de examinare este incompatibila cu calitatea de membru în comisia de solutionare a contestatiilor.

(3) Cel putin un membru din comisia de solutionare a contestatiilor trebuie sa aiba experienta si cunostintele necesare în domeniul postului în care se face promovarea.

Art. 7. -In cazul respingerii contestatiei, candidatii se pot adresa instantei judecatoresti competente, potrivit legii.

Art. 8. - Evaluarea activitatii persoanelor încadrate în functii contractuale de debutant se face, pe baza de examen, în termen de 5 zile lucratoare de la terminarea perioadei prevazute de lege, de regula, de catre conducatorul compartimentului în care debutantul urmeaza sa îsi desfasoare activitatea, pe baza urmatoarelor criterii:

a) gradul de cunoastere a reglementarilor specifice domeniului de activitate;

b) gradul de adaptabilitate si flexibilitate în îndeplinirea atributiilor;

c) capacitatea de a lucra în echipa, de a sprijini activitatea echipei în realizarea obiectivelor acesteia.


SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 1400/2010

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 1400 din 2010
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Hotărârea 1400/2010
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu