Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 50 din 21 martie 2007

pentru aprobarea Procedurii de implementare a Programului national multianual pe perioada 2005-2008 pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale in randul femeilor manager din sectorul intreprinderilor mici si mijlocii

ACT EMIS DE: AGENTIA NATIONALA PENTRU INTREPRINDERI MICI SI MIJLOCII

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 237 din 5 aprilie 2007



Având în vedere prevederile anexei nr. 3/12/19 din Legea nr. 486/2006 privind bugetul de stat pe anul 2007, ale art. 25 alin. (1) din Legea nr. 346/2004 privind stimularea înfiinţării şi dezvoltării întreprinderilor mici şi mijlocii, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi prevederile art. 4 alin. (1) pct. 12 din Hotărârea Guvernului nr. 753/2003 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale pentru Intreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie, cu modificările şi completările ulterioare,

în temeiul art. 5 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 753/2003 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale pentru Intreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie, cu modificările şi completările ulterioare,

preşedintele Agenţiei Naţionale pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii si Cooperaţie emite prezentul ordin.

Art. 1. - Se aprobă Procedura de implementare a Programului naţional multianual pe perioada 2005-2008 pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale în rândul femeilor manager din sectorul întreprinderilor mici şi mijlocii, prevăzută în anexa la prezentul ordin.

Art. 2. - Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, şi va intra în vigoare în termen de 10 zile de la data publicării.

Preşedintele Agenţiei Naţionale pentru Intreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie,

Jozsef Csaka

ANEXĂ

PROCEDURĂ

de implementare a Programului naţional multianual pe perioada 2005-2008 pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale în rândul femeilor manager din sectorul întreprinderilor mici si mijlocii - 2007 -

1. OBIECTIVUL PROGRAMULUI

Obiectivul Programului pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale în rândul femeilor manager din sectorul întreprinderilor mici şi mijlocii, denumit în continuare program, îl constituie promovarea unui sistem de informare şi instruire care să faciliteze mobilitatea femeilor pe piaţa forţei de muncă şi dezvoltarea aptitudinilor antreprenoriale ale acestora în scopul implicării lor în structuri economice private, în contextul problemelor legate de menţinerea echilibrului dintre obligaţiile familiale şi cele profesionale şi a prejudecăţilor existente la nivel local.

Programul urmăreşte:

-   stimularea autoangajării şi creşterea numărului de femei întreprinzător în cadrul comunităţii de afaceri;

dezvoltarea capacităţii şi a spiritului antreprenorial în rândul femeilor;

-   folosirea optimă a capitalului uman oferit de potenţialele femei întreprinzător;

-   îmbunătăţirea performanţelor economice ale întreprinderilor existente, conduse de femei, prin creşterea gradului de pregătire a personalului acestora ca urmare a educaţiei antreprenoriale;

accesul egal la economia bazată pe cunoaştere;

schimburi de experienţă între femei de afaceri şi stabilirea unor legături parteneriale;

creşterea standardului de viaţă şi a veniturilor proprii;

-   dezvoltarea abilităţilor inovative şi consolidarea unui mediu economic competitiv;

-   creşterea numărului de noi locuri de muncă şi a beneficiilor aduse economiei naţionale;

-   stimularea dorinţei de reprezentare în societatea civilă a propriilor interese.

2. BUGETUL PROGRAMULUI

2.1. Pentru realizarea programului se alocă de la bugetul de stat pe anul 2007 suma de 700.000 lei, defalcată astfel:

-   700.000 lei - pentru finanţarea derulării celor patru etape ale programului, după cum urmează:

Etapa I - 60.000 lei pentru organizarea campaniilor de informare din cadrul caravanei „Zilele femeilor întreprinzător" în 10 oraşe:

-  Giurgiu

-  Sinaia

-  Odorheiu Secuiesc

-   Mangalia

-  Alexandria

-  Slatina

Zalău

-  Vatra Dornei

Buzău

-  Lugoj

Etapa a II-a - 440.000 lei pentru organizarea şi desfăşurarea cursurilor de educaţie antreprenorială pe durata a 5 zile în 10 judeţe:

Botoşani (Botoşani)

Vrancea (Focşani)

-  Covasna (Covasna)

-  Alba (Alba Iulia)

-   Ialomiţa (Slobozia)

Argeş (Câmpulung Muscel)

-  Gorj (Târgu Jiu)

Caraş-Severin (Băile Herculane)

Maramureş (Borşa)

Mureş (Târgu Mureş)

şi multiplicarea suporturilor de curs.

Etapa a III-a - 60.000 lei pentru publicarea de broşuri

Etapa a IV-a - 140.000 lei pentru organizarea „Forumului antreprenoriatului feminin" la care sunt invitaţi să participe promotorii antreprenoriatului feminin la nivel naţional şi internaţional, femei de afaceri şi femei cu potenţial antreprenorial, absolventele cursurilor de educaţie antreprenorială din cadrul promoţiilor 2005, 2006 şi 2007 ale programului.

3. ETAPELE PROGRAMULUI

Programul se va derula în patru etape, astfel:

Etapa I: organizarea campaniei de informare, denumită „Zilele femeilor întreprinzător", ce se va derula în colaborare cu Reţeaua Centrelor EURO Info, în următoarele oraşe: Giurgiu, Sinaia, Odorheiu Secuiesc, Mangalia, Alexandria, Slatina, Zalău, Vatra Dornei, Buzău şi Lugoj. In cadrul acestor manifestări vor fi furnizate detalii referitoare la locaţiile de derulare a cursurilor şi modalitatea de înscriere. Fiecare seminar se va derula pe parcursul zilei următoare datei-limită de înscriere pentru fiecare locaţie stabilită.

Termenele-limită de înscriere în cadrul acestei etape se vor publica pe pagina de web a Agenţiei Naţionale pentru Intreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie (www.animmc.ro) şi în presă.

Inscrierea participantelor la aceste seminarii se face completând formularul de participare la seminar (Anexa nr. 1) care poate fi descărcat gratuit accesând: www.animmc.ro -Programe 2007, programul naţional multianual 2005-2008 pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale în rândul femeilor manager din sectorul IMM, şi trimiţându-l:

1.  la adresa de e-mail: mihaela.cristea@mimmc.ro:

2.  prin poştă; ori

3.   depunându-l direct la sediul ANIMMC, menţionând clar locaţia aleasă. Detalii suplimentare se pot obţine prin intermediul Reţelei Centrelor Euro Info, al oficiilor teritoriale pentru întreprinderi mici şi mijlocii şi cooperaţie sau al centrelor teritoriale de instruire şi consultanţă.

Agenda evenimentelor va cuprinde:

-   prezentarea programului naţional multianual pe perioada 2005 - 2008 pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale în rândul femeilor manager din sectorul IMM: rezultatele obţinute în perioada 2005 - 2006 şi activităţile ce se vor derula în anul 2007;

-   mediatizarea raportului elaborat de Reţeaua Uniunii Europene pentru Promovarea Antreprenoriatului Feminin WES (2006);

-   prezentarea reţelei oficiilor teritoriale pentru întreprinderi mici şi mijlocii şi cooperaţie;

-   prezentarea structurilor asociative ale femeilor întreprinzător din România;

-   prezentarea surselor de finanţare pentru sectorul IMM şi a modalităţilor de accesare a acestora;

-   promovarea conceptului de antreprenoriat feminin, a egalităţii de şanse şi a luptei împotriva discriminării de gen;

organizarea de miniexpoziţii având ca temă realizările femeilor întreprinzător pe plan local;

-  prezentarea afacerilor de succes conduse de femei la nivel regional;

-  bursa de contacte pentru parteneriate de afaceri.

Etapa a II-a: Organizarea şi desfăşurarea cursurilor de pregătire antreprenorială pe durata a 5 zile în cadrul a 10 locaţii. Cursurile vor cuprinde o parte teoretică şi una interactivă, după cum urmează:

1.   Legislaţie Start-up - paşi pentru înfiinţarea unei firme

2.   Clasificarea activităţilor economice în Uniunea Europeană

3.   Idei de afaceri 2007:

Analiza:

viitoarei firme (denumire, locaţie, resurse umane)

portofoliului de clienţi

concurenţei

-  colaboratorilor

-  partenerilor de afaceri

-  produselor şi serviciilor

-   nişelor de piaţă şi a pieţei globale

preţurilor

-   logo-ului

-   categoriei (auto, servicii de asigurare, servicii financiare, sănătate, transport, mediu, produse pentru copii, instruire şi educaţie, menaj, uz casnic, gospodărie, alimentaţie, turism, ITC, servicii profesionale, sport, agricultură, retail)

4.  Categorii şi opţiuni pentru afacere:

-  Tipul de afacere (clasificarea IMM)

-   Preluarea unei afaceri existente

-  Transferul afacerilor

-   Franciza

Comerţul electronic

-   IT şi hi tech

-  Afacerile la domiciliu

-  Afacerile part time şi full time

-   Freelancing - Consultanţă independentă

-   Internaţionalizarea afacerii

-   Incubatoare de afaceri

Asigurări

-  Afaceri de familie

-   Reţele de comunicare şi asociere

-  Alegerea afacerilor mici profitabile

-   Investiţii rentabile

-   Leasing - o alternativă pentru dezvoltarea afacerii

-  Cercetare-dezvoltare - un sector care merită explorat

5.  Marketing:

-   Misiunea şi viziunea firmei

-  Out source-ing

-  Strategii de marketing, comunicare şi relaţii publice - cele mai noi tendinţe 2007

-   Publicitate

-   Blogs

-   Publicitate online

-   Branding

Strategii şi tehnici de vânzare

-   Echipamente şi mijloace de comunicare

Concurenţa

Cercetarea de piaţă

-   Relaţii publice

-  Marketing online

-   Planul de marketing

Canale de distribuţie

-   Politici de preţ

-   Planul de promovare

6.  Management

-  Managementul riscului

-  Managementul resurselor umane

-   Planul de afaceri

Strategii de creştere şi dezvoltare a afacerilor

-  Managementul fluxului de numerar

-  Tehnici de negocieri

-  Leadership

Abilităţi manageriale şi de conducere

-  Tehnici de recrutare

-  Tehnici de import-export

-   Planificarea strategică

7.   Analiză economico-financiară şi surse de finanţare

Analiza economico-financiară

-  Capitalizarea afacerii (Venture capital, equity capital )

Autofinanţarea şi capitalizarea

Contabilitate primară

-   Planul de conturi

-  Surse de creditare

-   Politici de creditare

Achiziţii publice şi ajutoare de stat, regula de minimis

-   Instituţii financiare potenţiale pentru afacere

Cum utilizăm fondurile structurale?

-   Piaţa internă unică -oportunităţi şi provocări pentru sectorul IMM

Obţinerea finanţării

-  Business angel, angel investor

8.  Antreprenorial şi egalitate de şanse

-   Educaţie antreprenorială

-  Antreprenoriatul feminin -MOMPRENEUR- afacerile pentru mămici

Autoevaluarea şi spiritul antreprenorial

-   Stabilirea echilibrului între viaţa profesională şi cea personală

-   Combaterea discriminării şi promovarea egalităţii de şanse

9.  Asistenţă şi consultanţă în afaceri

10.   Drepturile de proprietate şi valorificarea acestora (brevete, licenţe, invenţii)

11.  Avocatura de afaceri

Vor fi acordate certificate care să ateste participarea la cursurile organizate în cadrul programului, în baza unui examen.

Etapa a III-a - Elaborarea şi publicarea broşurilor:

1.  ABC-ul surselor de finanţare pentru IMM

2.  Achiziţii publice şi ajutor de stat

3.  Strategii de afaceri - studii de fezabilitate

4.   Antreprenoriatul corporativ, reorganizarea societăţilor (Legea 441 din 27 noiembrie 2006 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 31/1990 privind societăţile comerciale, republicată, şi a Legii nr. 26/1990 privind registrul comerţului, republicată)

5.  Comunicare şi negociere în afaceri

Etapa a IV-a: Organizarea „Forumului antreprenoriatului feminin", la care sunt invitaţi să participe promotorii antreprenoriatului feminin la nivel naţional şi internaţional, femei de afaceri şi femei cu potenţial antreprenorial, absolventele cursurilor de educaţie antreprenorială din cadrul promoţiilor 2005, 2006 şi 2007 ale programului.

4.   BENEFICIARII PROGRAMULUI

Beneficiază de prevederile Programului: femeile care au cetăţenie română şi care îndeplinesc la data depunerii formularelor de înscriere, următoarele criterii de eligibilitate:

a)  au vârsta peste 18 ani;

b)  sunt absolvente de studii liceale;

c)   s-au înscris în program pe baza Formularului de înscriere corespunzător, care este disponibil şi pe pagina de internet a Agenţiei Naţionale pentru Intreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie: http://www.animmc.ro/. în fişierul programului;

d)   pentru fiecare locaţie se alocă prioritar maximum 5 locuri femeilor care provin din mediul rural, medii sociale defavorizate şi minorităţi etnice;

e)   nu beneficiază de acest program persoanele care desfăşoară activităţi de consultanţă de orice tip şi absolventele cursurilor de pregătire antreprenorială derulate în cadrul prezentului program în anii 2005, 2006.

5.   PROCEDURA DE ÎNSCRIERE

5.1.   Pentru prima etapă a programului, înscrierea participantelor la aceste seminarii se face completând formularul de participare la seminar (anexa nr. 1) şi trimiţându-l:

1.  la adresa de e-mail: mihaela.cristea@mimmc.ro:

2.  prin poştă (Strada Poteraşi nr.11, sector 4, Bucureşti, cod poştal : 040263) - în atenţia UIP Program femei manager;

3.  direct la sediul Agenţiei Naţionale pentru Intreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie, menţionând clar locaţia aleasă.

Vor fi luate în considerare doar formularele completate integral!

Inregistrarea formularelor de participare va începe după intrarea în vigoare a ordinului preşedintelui ANIMMC de aprobare a Procedurii de implementare a Programului pentru anul bugetar în curs, prin publicarea acestuia în Monitorul Oficial al României şi se va efectua în zilele de lucru, între orele 8,30 - 16,30.

Solicitările vor fi analizate conform principiului „primul venit-primul servit", în limita bugetului alocat Programului, în concordanţă cu data şi ora înregistrării la ANIMMC a documentelor prevăzute la pct. 5.1, în baza verificării formularului de participare privind conformitatea cu criteriile de eligibilitate ale beneficiarilor.

Informarea privind înscrierea în cadrul programului se poate face la sediul Agenţiei Naţionale pentru Intreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie sau ia sediile oficiilor teritoriale pentru întreprinderi mici şi mijlocii şi cooperaţie.

Oficiile teritoriale pentru întreprinderi mici şi mijlocii şi cooperaţie, structuri teritoriale ale ANIMMC, vor acorda asistenţă gratuită solicitanţilor pentru întocmirea şi completarea documentaţiei necesare în vederea accesării Programului, în condiţiile prevăzute de prezenta procedură.

5.2.   Pentru etapa a II-a, referitoare la organizarea şi desfăşurarea cursurilor de pregătire antreprenorială, fiecare potenţial beneficiar trebuie să completeze integral formularul de înscriere la cursuri (anexa nr. 2) la prezenta procedură, însoţit de următoarele documente justificative:

a)   fotocopie a buletinului/cărţii de identitate al/a solicitantei;

b)   fotocopie a diplomei de bacalaureat şi a ultimei diplome de studii (după caz);

c)   certificat constatator, în original, emis de oficiul registrului comerţului de pe lângă tribunalul unde îşi are sediul societatea solicitantă, în care să se menţioneze următoarele informaţii: datele de identificare, codul unic de înregistrare, asociaţii şi reprezentanţii legali ai societăţii, domeniul de activitate principal şi toate domeniile de activitate secundare, punctele de lucru, filiale, sucursale,subunităţi ale societăţii şi data ultimei menţiuni înscrise în registru şi obiectul acesteia (după caz, în situaţia în care înscrierea se face ca persoană juridică);

d) declaraţia pe propria răspundere privind încadrarea în categoria IMM pentru anul fiscal 2006, cuprinzând cifra de afaceri anuală netă, valoarea activelor totale şi numărul mediu anual de salariaţi, conform prevederilor Legii nr. 346/2004 privind stimularea înfiinţării şi dezvoltării întreprinderilor mici şi mijlocii, astfel cum a fost modificată prin Ordonanţa Guvernului nr. 27/2006 (anexa nr. 4 la Procedură, după caz, în situaţia în care înscrierea se face ca persoană juridică).

Vor fi luate în considerare doar formularele completate integral!

Inregistrarea formularelor de participare va începe după intrarea în vigoare a ordinului preşedintelui ANIMMC de aprobare a Procedurii de implementare a Programului pentru anul bugetar în curs prin publicarea acestuia în Monitorul Oficial al României şi se va efectua in zilele de lucru, între orele 8,30-16,30.

Solicitările vor fi analizate conform principiului „primul venit-primul servit", în limita bugetului alocat Programului, în concordanţă cu data şi ora înregistrării la ANIMMC a documentelor prevăzute la pct. 5.2, în baza verificării formularului de participare şi a documentelor justificative privind conformitatea cu criteriile de eligibilitate ale beneficiarilor.

Informarea privind înscrierea în cadrul programului se poate face la sediul Agenţiei Naţionale pentru Intreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie sau la sediile oficiilor teritoriale pentru întreprinderi mici şi mijlocii şi cooperaţie.

Oficiile teritoriale pentru întreprinderi mici şi mijlocii şi cooperaţie, structuri teritoriale ale ANIMMC, vor acorda asistenţă gratuită solicitanţilor pentru întocmirea şi completarea documentaţiei necesare în vederea accesării Programului, în condiţiile prevăzute de prezenta procedură.

5.3   Formularul de înscriere la cursuri completat, însoţit de documentele justificative, va fi depus la sediul ANIMMC din str. Poteraşi nr. 11, sectorul 4, cod poştal 040623, Bucureşti, sau transmis prin poştă şi va fi înregistrat în registrul special al Programului naţional multianual pe perioada 2005 - 2008 pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale în rândul femeilor manager din sectorul IMM. Formularul de înscriere este disponibil şi pe pagina de internet, la adresa: http://www.animmc.ro/, în fişierul programului.

Locaţiile şi datele de desfăşurare a cursurilor vor fi afişate cu cel puţin 5 zile înainte de desfăşurare, pe pagina de web a ANIMMC şi în presă.

5.4  Participantele la cursurile de educaţie antreprenorială au obligaţia de a completa formularul de raportare tehnică prevăzut în anexa nr. 3 la prezenta procedură, care va fi transmis corespunzător către ANIMMC, anual, pe o perioada de 3 ani, din momentul absolvirii cursurilor. Formularul va fi completat şi transmis Unităţii de Implementare a Programului până cel târziu la data de 30 noiembrie a fiecărui an, în perioada 2007-2010. In cazul neîndeplinirii acestei prevederi, beneficiara nu va mai putea beneficia de niciunul dintre programele desfăşurate de către ANIMMC, pentru o perioadă de 5 ani.

5.5.  Criteriul de selecţie a cursantelor va fi „primul venit- primul servit", în condiţiile satisfacerii integrale a criteriilor de eligibilitate şi în limita a maximum 25 de cursante pentru fiecare locaţie.

5.6.   Data-limită de depunere a formularului de înscriere la curs, însoţit de documentele justificative, va fi anunţată pe pagina de internet, la adresa: www.animmc.ro. şi în presă.

6.   PROCEDURA DE EVALUARE ŞI SELECŢIE A BENEFICIARILOR CURSURILOR DE PREGĂTIRE ANTREPRENORIALĂ

6.1.   Doar formularele integral completate şi însoţite de toate documentele justificative precizate vor fi analizate şi selectate, în ordinea datei şi a orei înregistrării în registrul special al Programului, pe baza conformităţii criteriilor de eligibilitate.

6.2.  Lista beneficiarelor eligibile va fi făcută publică prin afişare pe site-ul: www.animmc.ro. în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la expirarea termenului-limită de depunere a formularelor de înscriere.

6.3.  Persoanele cuprinse în această listă au obligaţia de a confirma telefonic la 0213361467 sau prin e-mail, la adresa: mihaela.cristea@mimmc.ro ,prezenţa sigură la cursuri, cu cel puţin 5 zile înainte de data începerii cursului. In cazul în care persoanele admise la cursuri nu respectă programul stabilit al cursurilor (absenţă curs), acestea nu vor mai putea accesa programul pe toată perioada desfăşurării. Persoanele care nu au confirmat în termenul precizat prezenţa la cursuri vor fi respinse automat de pe lista beneficiarelor.

7.   CONSTITUIREA UNITĂŢII DE IMPLEMENTARE A PROGRAMULUI (UIP):

In vederea implementării corespunzătoare a Programului, în cadrul ANIMMC se va constitui Unitatea de Implementare a Programului (UIP). Structura organizatorică, numărul de persoane, atribuţiile şi responsabilităţile vor fi stabilite prin ordin al preşedintelui ANIMMC.

8.    ORGANIZAREA CURSURILOR DE PREGĂTIRE ANTREPRE­NORIALĂ

8.1.   Cursurile de pregătire antreprenorială se vor desfăşura în locaţiile prezentate la pct. 3. Cursurile de pregătire antreprenorială sunt organizate pe module.

8.2.   Prin cursurile de pregătire antreprenorială se vor instrui cel puţin 200 de femei. Va fi organizată câte o sesiune de curs în fiecare dintre locaţii. Pe parcursul cursurilor, participanţii vor dobândi cunoştinţe corespunzător tematicii menţionate.

9.   MONITORIZAREA Şl EVALUAREA REZULTATELOR

9.1.   La sfârşitul acestui program, fiecare beneficiar va completa şi va transmite către ANIMMC (UIP), în conformitate cu pct. 5.4, formularul de raportare tehnică prevăzut în anexa nr. 3 şi chestionarul de evaluare a programului primit în cadrul sesiunii de cursuri. Aceste acte vor permite membrilor UIP să obţină date pentru evaluarea anuală a programului.

9.2.    Pe baza rezultatelor monitorizării derulării Programului şi a evaluării rezultatelor acestuia se va îmbunătăţi şi diversifica programa cursurilor de specializare.

9.3.   Reprezentanţii ANIMMC şi cei ai oficiilor teritoriale pentru întreprinderi mici şi mijlocii şi cooperaţie au dreptul să verifice la sediul beneficiarilor Programului veridicitatea şi conformitatea declaraţiilor, activităţilor şi cheltuielilor făcute de beneficiar în cadrul Programului.

10.   PREVEDERI REFERITOARE LA AJUTORUL DE MINIMIS

10.1.   Finanţarea acordată în cadrul acestei scheme de finanţare reprezintă un ajutor de minimis şi se încadrează în prevederile Regulamentului Comisiei Europene nr. 1998/2006 privind ajutorul de minimis, publicat în Jurnalul Oficial al Comunităţii Europene.

10.2.   Beneficiarul finanţării nerambursabile va da o declaraţie pe propria răspundere privind ajutoarele de minimis de care a beneficiat pe parcursul precedenţilor 2 ani fiscali şi al anului fiscal în curs.

10.3.  Informaţiile privind această schemă de minimis vor fi păstrate de către ANIMMC pentru o perioadă de 10 ani fiscali de la data la care a fost acordat ultimul ajutor individual în cadrul prezentei scheme.

ANEXA Nr. 1

FORMULAR   DE   ÎNSCRIERE

la Programul naţional multianual pe perioada 2005-2008 pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale în rândul femeilor manager din sectorul IMM - Caravana „Zilele femeilor întreprinzător 2007" -

Participarea la seminarii trebuie reconfirmată telefonic la 0213361467 cu cel puţin 5 zile înainte de data desfăşurării.

In caz contrar, participarea la seminar este anulată.

!!!Atenţie!!!

Acest formular trebuie completat prin tehnoredactare în limba română.

DATE PERSONALE*)

Numele şi prenumele: ....................................

Cetăţenia........................................................

Minoritate etnică:

|_|  Nu

|_|  Da. Menţionaţi

Mediu social dezavantajat:

|_|  Nu

|_|  Da. Menţionaţi

Vârsta: ...........

Cod numeric personal: ...............................................................

Adresa domiciliu:    Strada ................................... Nr.................

                              Bloc .......Scara ....... Et....... Ap...................

      Localitatea:

      Judeţul:

      Sector:

      Cod poştal:

Telefon fix: ..............................

Telefon mobil: .........................

Fax: ........................................

E-mail: ....................................

Website: .................................

Sunteţi căsătorită:     Aveţi copii:

|_|  Nu                                       |_|   Nu

|_|  Da.                                      |_|   Da.

Nivelul educaţiei:

|_|  Studii gimnaziale:

Şcoala generală ..............................

Localitatea ......................................

Judeţul: ...........................................

Perioada .........................................

|_|  Studii liceale:

Liceul ..........................................

Localitatea ...................................

Judeţul: .......................................

Specializarea ...............................

Perioada ...........................................

|_|  Studii tehnice/postliceale absolvite (unitatea de învăţământ, specializarea, perioada):

Unitatea de învăţământ .................

Localitatea ...................................

Judeţul .........................................

Specializarea ................................

Perioada ......................................

*) Datele personale furnizate au caracter confidenţial şi pot fi prelucrate pentru studii şi statistici în cadrul acestui program.

Notă!

Solicitantul nu este obligat să suporte nicio taxă din partea niciunei persoane sau instituţii care îl ajută în completarea acestei cereri. Reprezentanţii AN/MMC pot discuta cu solicitanţii toate sau doar o parte din elementele acestei cereri, dar le este interzis să completeze cererea în locul acestora.

|_|  Studii universitare absolvite (unitatea de învăţământ, specializarea, perioada):

Unitatea de învăţământ ...............

Localitatea .................................

Judeţul ......................................

Specializarea ..............................

Perioada ......................................

Licenţă în ........................................

|_|   Studii postuniversitare absolvite (unitatea de învăţământ, specializarea, perioada):

Unitatea de învăţământ ....................

Localitatea ......................................

Judeţul ............................................

Specializarea ...................................

Perioada .........................................

Experienţa profesională:

Firma

Funcţia

Perioada

Bifaţi locul unde doriţi să participaţi la seminarii:

|_|    Giurgiu

|_|    Sinaia

|_|    Odorheiu Secuiesc

|_|    Mangalia

|_|    Alexandria

|_|    Slatina

|_|    Zalău

|_|    Vatra Dornei

|_|    Buzău

|_|    Lugoj

ÎNTREBĂRI

1.  Ce înţelegeţi prin antreprenorial feminin?

........................................................................................................................................................................ ......................................................

........................................................................................................................................................................ ......................................................

........................................................................................................................................................................ ......................................................

........................................................................................................................................................................ ......................................................

2.  Aveţi o afacere în prezent?

|_|    Nu

|_|    Da

Denumirea întreprinderii: .......................................................................................................................................................................

Adresa ........................................................................................................................................................................ ........................

CUI  ........................................................................................................................................................................ ...........................

Nr. de înmatriculare în registrul comerţului: ............................................................................................................................................

Ani de existenţă: ........................................................................................................................................................................ ..........

Numărul de angajaţi în prezent: .............................................................................................................................................................

Numărul de angajaţi femei în prezent: ....................................................................................................................................................

Care sunt funcţiile ocupate de către acestea în cadrul firmei?

Cifra de afaceri în anul fiscal 2006 (lei): .................................

Tipul întreprinderii:

|_|    microîntreprindere

|_|    întreprindere mică

|_|    întreprindere mijlocie

Notă!

Solicitantul nu este obligat să suporte nicio taxă din partea niciunei persoane sau instituţii care îl ajută în completarea acestei cereri. Reprezentanţii AN/MMC pot discuta cu solicitanţii toate sau doar o parte din elementele acestei cereri, dar le este interzis să completeze cererea în locul acestora.

|_|    parteneră

|_|    legată

|_|    autonomă

Obiectul principal de activitate: CAEN denumire ................................................

Care este poziţia dumneavoastră în cadrul acestei afaceri?..................................

3.  Care sunt dificultăţile pe care le întâmpinaţi în cadrul afacerii? Detaliaţi.

4.  Cum aţi aflat despre acest program?

5.  Ce alte subiecte doriţi să fie abordate în cadrul seminarului? Detaliaţi.

6.   Doriţi să expuneţi în cadrul miniexpozitiei organizate cu ocazia seminarului produsele sau/şi serviciile întreprinderii dumneavoastră?

|_|    Da

|_|    Nu

7.  Doriti să împărtăşiţi din experienţa dumneavoastră antreprenorială participantelor la seminar?

|_|    Da

|_|    Nu

8.  Ce speraţi să obţineţi în urma participării la acest seminar?

9.  Cum apreciaţi rolul ANIMMC de promotor al antreprenoriatului feminin?

10.  La ce alte seminarii, cursuri, ateliere de lucru, mese rotunde, dezbateri pe tema antreprenoriatului feminin aţi mai participat?

Denumire eveniment

Organizator

Perioada

Declar pe propria răspundere, cunoscând prevederile art. 292 din Codul penal cu privire la falsul în declaraţii, că toate informaţiile furnizate sunt corecte şi reale.

Prin completarea acestui formular sunt de acord să particip la realizarea unor sondaje şi statistici în cadrul programului.

Semnătura aplicantei: ......................

Localitatea: .......................

Data: .................................

Notă!

Solicitantul nu este obligat să suporte nicio taxă din partea niciunei persoane sau instituţii care îl ajută în completarea acestei cereri. Reprezentanţii ANIMMC pot discuta cu solicitanţii toate sau doar o parte din elementele acestei cereri, dar le este interzis să completeze cererea în locul acestora.

ANEXA Nr. 2

FORMULAR   DE   ÎNSCRIERE

la Programul naţional multianual pe perioada 2005-2008 pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale în rândul femeilor manager din sectorul IMM - curs educaţie antreprenorială 2007 -

!!!Atenţie!!!

Acest formular trebuie completat prin tehnoredactare în limba română.

Participarea la seminarii trebuie reconfirmată telefonic la 0213361467 cu cel puţin 5 zile înainte de începerea cursului.

In caz contrar, participarea la curs este anulată.

DATE PERSONALE*)

Numele şi prenumele: ....................................

Cetăţenia........................................................

Minoritate etnică:

|_|  Nu

|_|  Da. Menţionaţi

Mediu social dezavantajat:

|_|  Nu

|_|  Da. Menţionaţi

Vârsta: ...........

Cod numeric personal: ........................................

Adresa domiciliu:          Strada ................................... Nr.................

Bloc .......Scara ....... Et....... Ap......

Localitatea:

Judeţul:

Sector:

Cod poştal:

Telefon fix: ..............................

Telefon mobil: .........................

Fax: ........................................

E-mail: ....................................

Website: .................................

Sunteţi căsătorită:     Aveţi copii:

|_|  Nu                                       |_|    Nu

|_|  Da.                                      |_|    Da.

Nivelul educaţiei:

|_|  Studii gimnaziale:

Şcoala generală ............................

Localitatea .................................

Judeţul: .....................................

Perioada .........................................

|_|  Studii liceale:

Liceul ..........................................

Localitatea ...................................

Judeţul: .......................................

Specializarea ...............................

Perioada ...........................................

|_|  Studii tehnice/postliceale absolvite (unitatea de învăţământ, specializarea, perioada):

Unitatea de învăţământ ...............

Localitatea .................................

Judeţul ......................................

Specializarea ..............................

Perioada ......................................

*) Datele personale furnizate au caracter confidenţial şi pot fi prelucrate pentru studii şi statistici în cadrul acestui program.

Notă!

Solicitantul nu este obligat să suporte nicio taxă din partea niciunei persoane sau instituţii care îl ajută în completarea acestei cereri. Reprezentanţii AN/MMC pot discuta cu solicitanţii toate sau doar o parte din elementele acestei cereri, dar le este interzis să completeze cererea în locul acestora.

|_|  Studii universitare absolvite (unitatea de învăţământ, specializarea, perioada):

Unitatea de învăţământ ...............

Localitatea .................................

Judeţul ......................................

Specializarea ..............................

Perioada ......................................

Licenţă în ........................................

|_|    Studii postuniversitare absolvite (unitatea de învăţământ, specializarea, perioada):

Unitatea de învăţământ..................

Localitatea .................................

Judeţul ......................................

Specializarea ...............................

Perioada .........................................

Experienţa profesională:

Firma

Funcţia

Perioada

Bifaţi locul unde doriţi să participaţi la cursuri:

|_|    Botoşani (Botoşani)

|_|    Vrancea (Focşani)

|_|    Covasna (Covasna)

|_|    Alba (Alba Iulia)

|_|    Ialomiţa (Slobozia)

|_|    Argeş (Câmpulung Muscel)

|_|    Gorj (Târgu Jiu)

|_|    Caraş-Severin (Băile Herculane)

|_|    Maramureş (Borşa)

|_|    Mureş (Târgu Mureş)

ÎNTREBĂRI

1.  Ce înţelegeţi prin antreprenorial?

........................................................................................................................................................................ .........................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

2.  Care sunt, după opinia dumneavoastră, principalele calităţi necesare unui întreprinzător? Detaliaţi.

........................................................................................................................................................................ .........................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

3.  Ati încercat vreodată să începeţi o afacere proprie?

|_|    Nu

|_|    Da

In ce domeniu? ........................................................................................................................................................................ ..............................

Ce tip de activitate? ........................................................................................................................................................................ .......................

Ce s-a întâmplat cu această afacere? .......................................................................................................................................................................

........................................................................................................................................................................ ......................................................

4.  Aveţi o afacere în prezent?

|_|    Nu

|_|    Da

Notă!

Solicitantul nu este obligat să suporte nicio taxă din partea niciunei persoane sau instituţii care îl ajută în completarea acestei cereri. Reprezentanţii AN/MMC pot discuta cu solicitanţii toate sau doar o parte din elementele acestei cereri, dar le este interzis să completeze cererea în locul acestora.

Denumirea întreprinderii: ............................................................................................

Adresa .......................................................................................................................

CUI  ..........................................................................................................................

Nr. de înmatriculare in registrul comerţului ...................................................................

Ani de existenţă...........................................................................................................

Numărul de angajaţi în prezent ....................................................................................

Numărul de angajaţi femei în prezent ...........................................................................

Care sunt funcţiile ocupate de către acestea în cadrul firmei? .......................................

Cifra de afaceri în anul fiscal 2006 (lei): ......................................................................

Tipul întreprinderii:

|_|    microîntreprindere

|_|    întreprindere mică

|_|    întreprindere mijlocie

|_|    parteneră

|_|    legată

|_|    autonomă

Obiectul principal de activitate: CAEN denumire ..................................................

Care este poziţia dumneavoastră în cadrul acestei afaceri? ..............................

Care sunt problemele cu care vă confruntaţi în cadrul afacerii? Detaliaţi.

5.  Care este tipul de afacere pe care doriţi să o începeţi? De ce? Detaliaţi.

........................................................................................................................................................................ .........................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

6.  Cum realizaţi echilibrul între viaţa profesională şi cea de familie? Detaliaţi.

........................................................................................................................................................................ .........................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

7.   Cum apreciaţi dorinţa dumneavoastră de a începe o afacere proprie sau de a dezvolta afacerea deja existentă? (Marcaţi doar un singur răspuns.)

|_|    Slabă                            |_|   Medie                              |_|   Foarte puternică

8.   In ce stadiu vă aflaţi în legătură cu elaborarea unui plan de afaceri pentru ideea pe care doriţi să o transformaţi într-o afacere?

|_|   Nu am început să lucrez planul afacerii şi strategia

|_|    Am început documentarea (colectarea de materiale şi informaţii) necesară elaborării planului de afaceri

|_|    Am început să lucrez la elaborarea planului de afaceri

|_|    Am elaborat un plan de afaceri pentru finanţare

9.  Care sunt factorii care determină succesul unei afaceri?

........................................................................................................................................................................ .........................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

10.  Care este tipul de instruire de care aveţi nevoie pentru a începe şi/sau a dezvolta o afacere?

|_|    Instruire generală în domeniul afacerilor

|_|    Consultanţă juridică

|_|    Consultanţă financiar-contabilă

|_|    Consultanţă în marketing

|_|    Consultanţă în management

|_|    Alt gen de sprijin (specificaţi) .............................................................

11.  Ce alte module consideraţi că sunt utile în cadrul tematicii cursurilor acestui program? Argumentaţi.

........................................................................................................................................................................ .........................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

12.  Cum aţi aflat despre acest program?

|_|    Campanie de informare, seminarii, conferinţe ................................

|_|    Presă ...............................

|_|    Radio ...............................

|_|    TV ...................................

|_|    Internet ...........................

|_|    Altele (prieteni, la serviciu etc.) ....................

Notă!

Solicitantul nu este obligat să suporte nicio taxă din partea niciunei persoane sau instituţii care îl ajută în completarea acestei cereri. Reprezentanţii AN/MMC pot discuta cu solicitanţii toate sau doar o parte din elementele acestei cereri, dar le este interzis să completeze cererea în locul acestora.

13.  Ce v-aţi propus să obţineţi în urma participării la acest curs? (Marcaţi un singur răspuns).

|_|    Dezvoltarea şi aprofundarea culturii antreprenoriale

|_|    Insuşirea cunoştinţelor necesare demarării şi dezvoltării unei afaceri

|_|    Informaţii privind accesarea surselor de finanţare

|_|    Punerea în practică a ideii de afaceri

|_|    Altele: detaliaţi

14.  La ce cursuri sau seminarii de educaţie antreprenorială aţi mai participat?

Denumire curs

Organizator

Perioada

15.  In ce fel v-au ajutat aceste cursuri? Detaliaţi.

........................................................................................................................................................................ .........................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

16.  Ce cunoştinţe aveţi despre antreprenoriatul feminin în România?

........................................................................................................................................................................ .........................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

17.  Sunteţi membră a unei asociaţii a femeilor întreprinzător?

|_|    Da (rugăm nominalizaţi) .........................................

|_|    Nu

|_|    Sunt interesată de a deveni membră a unei organizaţii a femeilor întreprinzător

18.  Desfăşuraţi activităţi de consultantă?

|_|    Da (detaliaţi)

|_|    Nu

19.  Aţi absolvit cursul de pregătire antreprenorială derulat în cadrul Programului naţional multianual pe perioada 2005-2008 pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale în rândul femeilor manager din sectorul IMM?

promoţia 2005        |_|   Da                     promoţia 2006       |_|    Da

       |_|   Nu                                                  |_|   Nu

20.   Aţi beneficiat în  ultimii 3 (trei) ani  (2004-2007) de ajutor de stat, aşa cum este definit în  Legea nr. 143/1999 privind ajutorul de stat, cu modificările şi completările ulterioare?

|_|    Da, am beneficiat de următoarele ajutoare de stat:

Nr.

crt.

Anul acordării

ajutorului de stat

Forma

ajutorului de stat

Instituţia finanţatoare

Programul prin care aţi beneficiat de finanţare

Cuantumul ajutorului de stat acordat (lei)

|_|   Nu am beneficiat de ajutor de stat

Declar pe propria răspundere, cunoscând prevederile art. 292 din Codul penal cu privire la falsul în declaraţii, că toate informaţiile furnizate sunt corecte şi reale.

Prin completarea acestui formular sunt de acord să particip la realizarea unor sondaje şi statistici în cadrul programului.

Mă oblig să furnizez informaţii despre rezultatele obţinute în urma absolvirii acestui curs prin completarea formularului de raportare tehnică anual în perioada 2007-2010.

Semnătura aplicantei: ......................

Localitatea: ....................................

Data: .............................................

Notă!

Solicitantul nu este obligat să suporte nicio taxă din partea niciunei persoane sau instituţii care îl ajută în completarea acestei cereri. Reprezentanţii AN/MMC pot discuta cu solicitanţii toate sau doar o parte din elementele acestei cereri, dar le este interzis să completeze cererea în locul acestora.

ANEXA Nr. 3

FORMULAR   DE   RAPORTARE   TEHNICĂ*)

pentru Programul naţional multianual pe perioada 2005-2008 pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale în rândul femeilor manager din sectorul IMM  - 2007*) -

(Se completează toate rubricile.)

!!!Atenţie!!!

Acest formular trebuie completat prin tehnoredactare în limba română.

Perioada pentru raportare: anul .......................................

DATE PERSONALE**)

Subsemnata ..................................................., identificată cu CI/BI seria .............., nr......................... CNP ............................................................

domiciliată în:

Strada ........................................ nr.................................

Localitatea .......................................................................

Judeţul .............................................................................

Cod poştal .......................................................................

Telefon: ............................................................................

Mobil: ...............................................................................

E-mail: ..............................................................................

Declar pe propria răspundere următoarele:

|_|  sunt absolventă a Cursului de pregătire antreprenorială promoţia 2005

|_|  sunt absolventă a Cursului de pregătire antreprenorială promoţia 2006

|_|  sunt absolventă a Cursului de pregătire antreprenorială promoţia 2007

|_|  DA, am o afacere proprie la data absolvirii cursurilor organizate de către ANIMMC de tipul1):

     |_|  microîntreprindere

     |_|  întreprindere mică

     |_|  întreprindere mijlocie

Data înregistrării IMM: ..............................................................................................

Denumire ..................................................................................................................

Adresa sediului social ................................................................................................

Numărul de înmatriculare în Registrul comerţului (după caz) ........................................

Codul unic de înregistrare (după caz) .........................................................................

Obiectul principal de activitate:...................................................................................

Codul CAEN:

Tipul IMM1):     |_| IMM autonomă

 |_|  IMM parteneră (detalii)

 |_|  IMM legată (detalii)

Numărul mediu anual de salariaţi: .............................................................................

Numărul de angajaţi femei în prezent ........................................................................

Care sunt funcţiile ocupate de către acestea în cadrul firmei? .....................................

Cifra de afaceri anuală netă (lei) ...............................................................................

Active totale (lei) .....................................................................................................

|_|  NU am o afacere proprie la data absolvirii cursurilor organizate de către ANIMMC

|_|  DA, am calitatea de administrator al SC: .............................................

|_|  NU am calitatea de administrator al unei IMM

|_|  AM calitatea de persoană fizică autorizată/asociaţie familială Autorizaţie nr............................. din data :

*) Transmiterea formularului este obligatorie pentru toţi beneficiarii de alocaţii financiare nerambursabile în cadrul prezentului program, pentru o perioadă de 3 ani, începând cu anul 2007.

**) Datele personale furnizate au caracter confidenţial şi pot fi prelucrate în cadrul unor studii şi statistici în cadrul acestui program.

1) Conform Legii nr. 346/2004 privind stimularea înfiinţării si dezvoltării întreprinderilor mici si mijlocii, modificată si completată prin Ordonanţa Guvernului nr. 27/2006.

Notă!

Solicitantul nu este obligat să suporte nicio taxă din partea niciunei persoane sau instituţii care îl ajută în completarea acestei cereri. Reprezentanţii ANIMMC pot discuta cu solicitanţii toate sau doar o parte din elementele acestei cereri, dar le este interzis să completeze cererea în locul acestora.

|_|  NU am calitatea de persoană fizică autorizată/asociaţie familială

|_|  DA, sunt membră a unei societăţi cooperative (detalii)

|_|  Nu sunt membră a unei societăţi cooperative

|_|  DA, desfăşor activităţi de consultanţă de tipul:

|_|  NU desfăşor activităţi de consultanţă

|_|   DA, am absolvit cursul de pregătire antreprenorială derulat în cadrul Programului naţional multianual pe perioada 2005-2008 pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale în rândul femeilor manager din sectorul IMM, promoţia 2005

|_|  NU am absolvit cursul de pregătire antreprenorială derulat în cadrul Programului naţional multianual pe perioada 2005-2008 pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale în rândul femeilor manager din sectorul IMM, promoţia 2005

|_|  DA, am absolvit cursul de pregătire antreprenorială derulat în cadrul Programului naţional multianual pe perioada 2005-2008 pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale în rândul femeilor manager din sectorul IMM, promoţia 2006

|_|  NU am absolvit cursul de pregătire antreprenorială derulat în cadrul Programului naţional multianual pe perioada 2005-2008 pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale în rândul femeilor manager din sectorul IMM, promoţia 2006

Aţi reuşit să înfiinţaţi o firmă în urma absolvirii acestui curs?

|_|  Nu

|_|  Da

     |_|  microîntreprindere

     |_|  întreprindere mică

     |_|  întreprindere mijlocie

Data înregistrării  IMM: ............................................................................................

Denumire .................................................................................................................

Adresa sediului social ...............................................................................................

Numărul de înmatriculare în Registrul comerţului (după caz) .......................................

Codul unic de înregistrare (după caz) ........................................................................

Obiectul principal de activitate: .................................................................................

Codul CAEN:

Tipul IMM1):   |_| IMM autonomă

                      |_|  IMM parteneră (detalii)

                      |_|  IMM legată (detalii)

Numărul mediu anual de salariaţi: ............................................................................

Cifra de afaceri anuală netă (lei) ...............................................................................

Active totale (lei) ......................................................................................................

S-a îmbunătăţit activitatea firmei ca urmare a participării dumneavoastră la curs? Cum?

In ce fel v-a ajutat absolvirea acestui curs?

Aţi diseminat şi aţi aplicat cunoştinţele acumulate la curs în activitatea firmei?

Care sunt propunerile dumneavoastră pentru procedura acestui program în anii următori?

Declar pe propria răspundere, cunoscând prevederile art. 292 din Codul penal cu privire la falsul în declaraţii, că toate informaţiile furnizate sunt corecte şi reale.

Semnătura absolventei cursului**) .................................  

Funcţia (după caz) în cadrul afacerii: ..............................

Data semnării: .........................

1) Conform Legii nr. 346/2004 privind stimularea înfiinţării si dezvoltării întreprinderilor mici si mijlocii, modificată si completată prin Ordonanţa Guvernului nr. 27/2006.

**) Datele personale furnizate au caracter confidenţial şi pot fi prelucrate în cadrul unor studii şi statistici în cadrul acestui program.

Notă!

Solicitantul nu este obligat să suporte nicio taxă din partea niciunei persoane sau instituţii care îl ajută în completarea acestei cereri. Reprezentanţii AN/MMC pot discuta cu solicitanţii toate sau doar o parte din elementele acestei cereri, dar le este interzis să completeze cererea în locul acestora.

ANEXA Nr. 4

Formularul A

DECLARAŢIE

privind încadrarea întreprinderii în categoria întreprinderilor mici şi mijlocii

I.  Date de identificare a întreprinderii

Denumirea întreprinderii .....................................................................................................

Adresa sediului social ........................................................................................................

Cod unic de înregistrare .....................................................................................................

Numele şi funcţia ...............................................................................................................

                             (preşedintele consiliului de administraţie, director general sau echivalent)

II.  Tipul întreprinderii

Indicaţi, după caz, tipul întreprinderii:

|_|  Intreprindere autonomă In acest caz, datele din tabelul de mai jos sunt preluate doar din situaţia economico-financiară a întreprinderii solicitante. Se va completa doar declaraţia, fără formularul B.

|_|  Intreprindere parteneră Se va completa tabelul de mai jos pe baza rezultatelor calculelor efectuate conform formularului B, precum şi a fişelor adiţionale care se vor ataşa la declaraţie.

|_|   Intreprindere legată Se va completa tabelul de mai jos pe baza rezultatelor calculelor efectuate conform formularului B, precum şi a fişelor adiţionale care se vor ataşa la declaraţie.

III.  Date utilizate pentru a se stabili categoria întreprinderii1)

Exerciţiul financiar de referinţă2)

Numărul mediu anual de salariaţi

Cifra de afaceri anuală netă (mii lei/mii euro)

Active totale (mii lei/mii euro)

Important: Precizaţi dacă, faţă de exerciţiul financiar anterior, datele financiare au înregistrat modificări care determină încadrarea întreprinderii într-o altă categorie (respectiv microîntreprindere, întreprindere mică, mijlocie sau mare).

|_|    Nu

|_|    Da (în acest caz se va completa şi se va ataşa o declaraţie referitoare la exerciţiul financiar anterior)

Semnătura .........................................................................................................

                 (numele şi funcţia semnatarului, autorizat să reprezinte întreprinderea)

Declar pe propria răspundere că datele din această declaraţie şi din anexe sunt conforme cu realitatea.

Data întocmirii ...........................

Semnătura .................................

1) Datele sunt calculate în conformitate cu art. 6 din Ordonanţa Guvernului nr. 27/2006.

2) Datele cu privire la numărul mediu anual de salariaţi, cifra de afaceri anuală netă şi activele totale sunt cele realizate în ultimul exerciţiu financiar raportate în situaţiile financiare anuale aprobate de acţionari sau asociaţi. In cazul întreprinderilor nou-înfiinţate datele cu privire la numărul mediu anual de salariaţi, cifra de afaceri anuală netă şi activele totale se determină şi se declară pe propria răspundere.

Formularul B

CALCULUL

pentru întreprinderile partenere sau legate

Secţiunile care trebuie incluse, după caz:

secţiunea A, dacă întreprinderea solicitantă are cel puţin o întreprindere parteneră (precum şi orice fişe adiţionale);

secţiunea B, dacă întreprinderea solicitantă este legată cu cel puţin o întreprindere (precum şi orice fişe adiţionale).

Calculul pentru tipurile de întreprinderi partenere sau legate

Perioada de referinţă

Numărul mediu anual de salariaţi

Cifra de afaceri anuală

netă (mii lei/mii euro)

Total active

(mii lei/mii euro)

1. Datele1) întreprinderii solicitante sau din situaţiile financiare anuale consolidate (se vor introduce datele din tabelul B1 din secţiunea B2))

2.    Datele    cumulate1)   în    mod proporţional ale tuturor întreprinderilor partenere, dacă este cazul (se vor introduce datele din secţiunea A)

3.    Datele   cumulate   ale   tuturor întreprinderilor legate1) (dacă există) - dacă   nu   au   fost   deja   incluse prin consolidare la pct. 1 din acest tabel (se vor introduce datele din tabelul B2 din secţiunea B)

TOTAL

Datele incluse în secţiunea „Total" din tabel trebuie introduse în tabelul „Date utilizate pentru a se stabili categoria întreprinderii" din formularul A.

Secţiunea A

ÎNTREPRINDERI PARTENERE

Pentru fiecare întreprindere pentru care a fost completată „fişa de parteneriat" [câte o fişă pentru fiecare întreprindere parteneră a întreprinderii solicitante şi pentru orice întreprindere parteneră a oricărei întreprinderi legate, ale cărei date nu au fost încă incluse în situaţiile financiare anuale consolidate ale acelei întreprinderi legate], datele din această fişă de parteneriat trebuie să fie introduse în tabelul de mai jos.

1. Date de identificare si date financiare preliminare

Tabelul A.1

Intreprinderea parteneră - Date de identificare

Numărul

mediu anual de salariaţi

Cifra de afaceri anuală netă (mii lei/mii euro)

Active

totale

(mii lei/

mii euro)

Numele sau denumirea

întreprinderii

Adresa sediului

social

Cod unic de

înregistrare

Numele şi prenumele preşedintelui consiliului de administraţie,

directorului general

sau echivalent

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

Total

NOTĂ:

Aceste date sunt rezultatul unui calcul proporţional efectuat pe baza „fişei de parteneriat", pentru fiecare întreprindere cu care întreprinderea solicitantă este direct sau indirect parteneră.

Datele introduse în secţiunea „Total" vor fi introduse la pct. 2 din tabelul „Calculul pentru tipurile de întreprinderi partenere sau legate" (referitor la întreprinderile partenere).

Aceste date rezultă din situaţiile financiare anuale consolidate şi din alte date ale întreprinderii partenere, dacă există, la care se adaugă în proporţie de 100% datele întreprinderilor care sunt legate cu această întreprindere parteneră, în cazul în care acestea nu au fost deja incluse în situaţiile financiare anuale consolidate ale întreprinderii partenere. Dacă este necesar, adăugaţi „fişe privind legătura dintre întreprinderi" pentru întreprinderile care nu au fost deja incluse în situaţiile financiare anuale consolidate.

1) Datele cu privire la numărul mediu anual de salariaţi, cifra de afaceri anuală netă şi activele totale sunt cele realizate în ultimul exerciţiu financiar raportate în situaţiile financiare anuale aprobate de acţionari sau asociaţi. In cazul întreprinderilor nou-înfiinţate datele cu privire la numărul mediu anual de salariaţi, cifra de afaceri anuală netă şi activele totale se determină şi se declară pe propria răspundere.

2) Datele întreprinderii, inclusiv numărul mediu anual de salariaţi, sunt determinate pe baza situaţiilor financiare anuale şi a datelor întreprinderii sau, atunci când este cazul, pe baza situaţiilor financiare anuale consolidate ale întreprinderii ori a situaţiilor financiare anuale consolidate în care întreprinderea este inclusă.

FIŞA DE PARTENERIAT

1. Date de identificare a întreprinderii

Denumirea întreprinderii

Adresa sediului social

Cod unic de înregistrare

Numele, prenumele şi funcţia

                                                  (preşedintele consiliului de administraţie, directorul general sau echivalent)

2. Date referitoare la întreprinderea legată

Perioada de referinţă

Numărul mediu anual

de salariaţi1)

Cifra de afaceri anuală netă

(mii lei/mii euro)

Active totale3)

(mii lei/mii euro)

TOTAL

NOTĂ:

Aceste date rezultă din conturile sau alte date ale întreprinderii partenere, consolidate, dacă există. La acestea se adaugă într-un procent de 100% datele întreprinderilor care sunt legate de această întreprindere parteneră, dacă datele din conturile consolidate ale întreprinderilor legate au fost deja incluse prin consolidare în conturile întreprinderii partenere. Dacă este necesar, se va adăuga „fişa întreprinderii legate" pentru întreprinderile care nu au fost încă incluse prin consolidare.

3. Calculul proporţional

a)   Indicaţi exact proporţia deţinută2) de întreprinderea solicitantă (sau de întreprinderea legată prin intermediul căreia se stabileşte legătura de parteneriat), în întreprinderea parteneră la care se referă această fişă

........................................................................................................................................................................ .......................................

........................................................................................................................................................................ .......................................

........................................................................................................................................................................ .......................................

Indicaţi, de asemenea, proporţia deţinută de întreprinderea parteneră, la care se referă această fişă, din capitalul social al întreprinderii solicitante (sau în întreprinderea legată).

........................................................................................................................................................................ .......................................

........................................................................................................................................................................ .......................................

b)   Introduceţi în tabelul de mai jos rezultatul calculului proporţional obţinut prin aplicarea celui mai mare dintre procentele la care se face referire la lit. a) la datele introduse în tabelul de la pct. 1.

Tabelul de parteneriat - A.2

Procent

Numărul mediu anual de salariaţi1)

Cifra de afaceri anuală netă

(mii lei/mii euro)

Active totale3)

(mii lei/mii euro)

Valoare rezultată în urma aplicării celui mai mare procent la datele introduse în tabelul de la pct. 1.

Aceste date se vor introduce în tabelul A.1.

1) In cazul în care în situaţiile financiare anuale consolidate nu există date privind numărul de personal, calculul se face prin cumularea datelor de la întreprinderile legate.

2) Procent din capitalul social sau din drepturile de vot deţinute, oricare dintre aceste procente este mai mare. La acesta trebuie cumulată proporţia deţinută de fiecare întreprindere legată în aceeaşi întreprindere parteneră.

3) Active totale reprezintă active imobilizate + active circulante + cheltuieli în avans.

Secţiunea B

ÎNTREPRINDERI LEGATE

1.  Determinarea situaţiei aplicabile întreprinderii care solicită încadrarea în categoria întreprinderilor mici şi mijlocii:

|_|   Cazul 1: Intreprinderea solicitantă ţine situaţii financiare anuale consolidate sau este inclusă în situaţiile financiare anuale consolidate ale unei alte întreprinderi (tabelul B1).

|_|  Cazul 2: Intreprinderea solicitantă sau una ori mai multe întreprinderi legate nu întocmeşte/întocmesc ori nu este/nu sunt inclusă/incluse în situaţiile financiare anuale consolidate (tabelul B2).

NOTĂ:

Datele întreprinderilor legate cu întreprinderea solicitantă derivă din situaţiile financiare anuale şi din alte date ale acestora, consolidate dacă este cazul. La acestea se adaugă în mod proporţional datele oricărei eventuale întreprinderi partenere a acelei întreprinderi legate, situată imediat în aval sau în amonte, dacă nu a fost deja inclusă prin consolidare1).

2.  Metode de calcul pentru fiecare caz

Cazul 1: Situaţiile financiare anuale consolidate reprezintă baza de calcul. Se va completa tabelul B1 de mai jos.

Tabelul B1

Numărul mediu anual de salariaţi2)

Cifra de afaceri anuală netă

(mii lei/mii euro)

Active total

(mii lei/mii euro)

Total

Datele introduse în secţiunea „Total" din tabelul de mai sus se vor introduce la pct. 1 din tabelul „Calculul pentru tipurile de întreprinderi partenere sau legate".

Identificarea întreprinderilor incluse prin consolidare

Intreprinderea legată (denumire/date de identificare)

Adresa sediului social

Cod unic de înregistrare

Numele şi prenumele preşedintelui consiliului de administraţie, director general sau echivalent

A.

B.

C.

D.

E.

NOTĂ:

Intreprinderile partenere ale unei întreprinderi legate, care nu au fost încă incluse în situaţiile financiare anuale consolidate, sunt considerate partenere directe ale întreprinderii solicitante. Datele aferente acestora şi o „fişă de parteneriat" trebuie adăugate la secţiunea A.

Cazul 2: Pentru fiecare întreprindere legată (inclusiv prin intermediul altor întreprinderi legate), se va completa o „fişă privind legătura dintre întreprinderi" şi se vor adăuga datele din situaţiile financiare anuale ale tuturor întreprinderilor legate, prin completarea tabelului B2 de mai jos.

Tabelul B2

Intreprinderea numărul:

Numărul mediu anual de salariaţi

Cifra de afaceri anuală netă

(mii lei/mii euro)

Active totale

(mii lei/mii euro)

1. *)

2. *)

3. *)

4. *)

5. *)

Total

NOTĂ

Datele rezultate în secţiunea „Total" din tabelul de mai sus se vor introduce la pct. 3 din tabelul „Calculul pentru tipurile de întreprinderi partenere sau legate" (privind întreprinderile legate)

*) Ataşaţi câte o „fişă privind legătura dintre întreprinderi" pentru fiecare întreprindere. 1) Definiţia întreprinderii legate din prezenta lege

2) In cazul în care în situaţiile financiare anuale consolidate nu există date privind numărul de personal, calculul se face prin cumularea datelor de la întreprinderile legate.

FIŞA

privind legătura dintre întreprinderi nr............... din tabelul B2, secţiunea B

(numai pentru întreprinderile legate care nu sunt incluse în situaţiile financiare anuale consolidate)

I. Date de identificare a întreprinderii

Denumirea întreprinderii

Adresa sediului social

Cod unic de înregistrare

Numele, prenumele şi funcţia

                                                     (preşedintele consiliului de administraţie, directorul general sau echivalent)

2. Date referitoare la întreprindere

Perioada de referinţă

Numărul mediu anual de salariaţi1)

Cifra de afaceri anuală netă

(mii lei/mii euro)

Active totale

(mii lei/mii euro)

Total

Datele trebuie introduse în tabelul B2 din secţiunea B.

NOTĂ:

Datele întreprinderilor legate cu întreprinderea solicitantă sunt extrase din situaţiile financiare anuale şi din alte date aferente acestora, consolidate dacă este cazul. La acestea se adaugă în mod proporţional datele oricărei eventuale întreprinderi partenere ale întreprinderii legate, situată imediat în aval sau în amonte de aceasta, dacă nu au fost deja incluse în situaţiile financiare anuale consolidate.

Acest tip de întreprinderi partenere sunt considerate ca fiind întreprinderi direct partenere cu întreprinderea solicitantă. Datele aferente acestora şi "fişa de parteneriat" trebuie introduse în secţiunea A.

1) In cazul în care în situaţiile financiare anuale consolidate nu există date privind numărul mediu anual de salariaţi, calculul se face prin cumularea datelor de la întreprinderile legate.


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 50/2007

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 50 din 2007
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 50/2007
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu