Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 729 din 28 iulie 2005

ministrului agriculturii, padurilor si dezvoltarii rurale nr. 729/2005*) pentru aprobarea Metodologiei de atestare a expertilor care certifica, din punct de vedere tehnic, calitatea lucrarilor de amenajare a padurilor si a Metodologiei de atestare a sefilor de proiect

ACT EMIS DE: MINISTERUL AGRICULTURII, PADURILOR SI DEZVOLTARII RURALE

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 74 din 31 ianuarie 2007



Art. 1. - Se aprobă Metodologia de atestare a experţilor care certifică, din punct de vedere tehnic, calitatea lucrărilor de amenajare a pădurilor, prevăzută în anexa nr. 1.

Art. 2. - Se aprobă Metodologia de atestare a şefilor de proiect pentru lucrări de amenajare a pădurilor, prevăzută în anexa nr. 2.

Art. 3. - Atestatele eliberate specialiştilor care certifică, din punct de vedere tehnic, calitatea lucrărilor de amenajare a pădurilor şi a studiilor de transformare a păşunilor împădurite, în baza Ordinului ministrului agriculturii, alimentaţiei şi pădurilor nr. 207/2001, vor fi preschimbate în termen de 90 de zile de la intrarea în vigoare a prezentului ordin, prin grija comisiei de atestare.

Art. 4. - Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 5. - La data intrării în vigoare a prezentului ordin, Ordinul ministrului agriculturii, alimentaţiei şi pădurilor nr. 207/2001 îşi încetează aplicabilitatea.

Art. 6. - Direcţia generală management forestier din cadrul Ministerului Agriculturii, Pădurilor şi Dezvoltării Rurale, experţii care certifică, din punct de vedere tehnic, calitatea lucrărilor de amenajare a pădurilor (experţii CTAP) şi şefii de proiect vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.

Art. 7. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

ANEXA Nr. 1

METODOLOGIE

de atestare a experţilor care certifică, din punct de vedere tehnic, calitatea lucrărilor de amenajare a pădurilor

CAPITOLUL I

Dispoziţii generale

Art. 1. - Prezenta metodologie are ca obiect atestarea experţilor care certifică, din punct de vedere tehnic, calitatea lucrărilor de amenajare a pădurilor, denumiţi în continuare experţi CTAP.

Art. 2. - (1) Atestarea persoanelor fizice ca experţi CTAP se face de către o comisie de atestare a cărei componenţă este prevăzută în anexa nr. 1 la prezenta metodologie.

(2)   Atestarea are drept scop asigurarea personalului necesar pentru certificarea soluţiilor tehnice adoptate în lucrările de amenajare a fondului forestier naţional, potrivit reglementărilor în vigoare, de către unităţile specializate autorizate.

(3)   Dovada îndeplinirii condiţiilor de atestare de către persoanele fizice solicitante se face prin eliberarea unui certificat de atestare de către Comisia de atestare prevăzută la alin. (1).

(4)   Certificatul de atestare acordă experţilor CTAP dreptul de a analiza, de a corecta şi, după caz, de a certifica soluţiile tehnice stabilite de unităţile specializate autorizate să execute lucrări de amenajare a fondului forestier naţional.

CAPITOLUL II

Condiţii de atestare

Art. 3. - (1) Persoanele fizice care solicită atestarea trebuie să îndeplinească, cumulativ, următoarele condiţii:

a) să aibă studii superioare de lungă durată în specialitatea silvicultură;

b)   să aibă o activitate de minimum 8 ani în domeniul amenajării pădurilor, din care minimum 4 ani ca proiectant în cadrul unei unităţi specializate autorizate să execute lucrări de amenajare a fondului forestier naţional;

c)   să aibă o activitate de minimum 4 ani ca şef de proiect în cadrul unei unităţi specializate autorizate să execute lucrări de amenajare a fondului forestier naţional.

(2) Prin excepţie de la prevederile alin. (1) lit. c), pot solicita atestarea ca expert CTAP persoanele care au desfăşurat o activitate de minimum 8 ani în domeniul amenajării pădurilor, din care 4 ani în cadrul autorităţii publice centrale care răspunde de silvicultură.

Art. 4. - Se atestă ca experţi CTAP, la cerere, fără a mai fi obligate să susţină examenul prevăzut la art. 6, persoanele fizice care au titlul ştiinţific de doctor în domeniul amenajării pădurilor.

CAPITOLUL III

Documentele şi procedura de atestare

Art. 5. - (1) In vederea obţinerii atestării persoanele fizice sunt obligate să depună un dosar personal care să cuprindă următoarele:

a)  cererea de înscriere în vederea susţinerii examenului pentru atestare;

b)  curriculum vitae;

c)  memoriu de activitate şi lucrări publicate;

d)  copii de pe actele de studii sau titlurile ştiinţifice;

e)  copie de pe carnetul de muncă;

f)  alte acte doveditoare pentru condiţiile prevăzute la art. 3.

(2) Dosarele în vederea obţinerii atestării se depun la secretariatul Comisiei de atestare.

*) Republicat în temeiul art. III din Ordinul ministrului agriculturii, pădurilor şi dezvoltării rurale nr. 683/2006 privind modificarea Ordinului ministrului agriculturii, pădurilor şi dezvoltării rurale nr. 729/2005 pentru aprobarea Metodologiei de atestare a experţilor care certifică, din punct de vedere tehnic, calitatea lucrărilor de amenajare a pădurilor şi a studiilor de transformare a păşunilor împădurite şi a Metodologiei de atestare a şefilor de proiect pentru lucrări de amenajare a pădurilor şi studii de transformare a păşunilor împădurite, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 870 din 24 octombrie 2006.

Ordinul ministrului agriculturii, pădurilor şi dezvoltării rurale nr. 729/2005 a fost publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 756 din 19 august 2005.

 (3) Dosarele depuse sunt analizate trimestrial de către Comisia de atestare, în şedinţe de lucru programate de preşedintele acesteia.

Art. 6. - (1) Persoanele fizice care au solicitat atestarea şi care îndeplinesc condiţiile prevăzute la art. 3 susţin un examen în faţa Comisiei de atestare.

(2)   Rezultatul examinării - admis/respins - se va consemna în procesul-verbal de şedinţă.

(3)   Lista cu candidaţii admişi/respinşi se afişează la avizierul Ministerului Agriculturii, Pădurilor şi Dezvoltării Rurale, în termen de 48 de ore de la susţinerea examenului.

Art. 7. - (1) In termen de 30 de zile de la data organizării şedinţei de atestare, persoanele fizice admise primesc un certificat de atestare, conform modelului prevăzut în anexa nr. 2 la prezenta metodologie.

(2) Fiecare certificat de atestare va fi înscris, în ordinea emiterii, în Registrul de certificate de atestare a experţilor CTAP, conform modelului prevăzut în anexa nr. 3 la prezenta metodologie.

Art. 8. - Contestaţiile la hotărârile Comisiei de atestare se depun în termen de 48 de ore de la afişarea rezultatelor şi se adresează Comisiei pentru soluţionarea contestaţiilor, constituită conform prevederilor art. 14.

CAPITOLUL IV

Comisia de atestare şi Comisia de soluţionare a contestaţiilor

Art. 9. - Comisia de atestare este formată din 7 membri care trebuie să îndeplinească următoarele condiţii:

a)   să aibă studii superioare de lungă durată în specialitatea silvicultură;

b)   să aibă activitate de minimum 10 ani în domeniul silviculturii;

c)  să aibă o experienţă relevantă în domeniul amenajării pădurilor.

Art. 10. - (1) Comisia de atestare este legal constituită şi poate funcţiona în prezenţa preşedintelui şi a cel puţin 4 membri.

(2) Hotărârile Comisiei de atestare se iau cu întrunirea a cel puţin 4 voturi favorabile.

Art. 11. - Atribuţiile preşedintelui Comisiei de atestare sunt:

a)   planifică şi organizează activitatea Comisiei de atestare;

b)  semnează certificatul de atestare.

Art. 12. - Atribuţiile secretarului Comisiei de atestare sunt:

a)   propune planificarea activităţii Comisiei de atestare;

b)   înregistrează şi verifică dosarele personale de atestare;

c)   ţine evidenţa proceselor-verbale de şedinţă şi a hotărârilor Comisiei de atestare;

d)  redactează documentele Comisiei de atestare;

e)  asigură afişarea bibliografiei şi a tematicii de examen;

f)   supune dezbaterii Comisiei de atestare comunicările făcute în condiţiile art. 22, în vederea luării hotărârilor corespunzătoare.

Art. 13. - Atribuţiile Comisiei de atestare sunt:

a)   analizează conţinutul dosarului personal şi decide admiterea sau respingerea acestuia în cazul neîndeplinirii condiţiilor de atestare;

b)   stabileşte bibliografia, tematica şi subiectele de examinare;

c)  admite sau respinge, în urma examinărilor, atestarea persoanelor fizice solicitante;

d) decide retragerea certificatului de atestare sau avertismentul în condiţiile prevăzute la art. 21.

Art. 14. - Comisia pentru soluţionarea contestaţiilor este formată din 3 membri:

a)  secretarul de stat pentru păduri - preşedinte;

b)    un cadru universitar din domeniul amenajării pădurilor;

c)  un consilier superior din cadrul secretariatului de stat pentru păduri - secretar.

Art. 15. - Atribuţiile preşedintelui Comisiei pentru soluţionarea contestaţiilor sunt:

a)   semnează hotărârile Comisiei pentru soluţionarea contestaţiilor;

b)   planifică şi organizează activitatea Comisiei pentru soluţionarea contestaţiilor.

Art. 16. - Atribuţiile secretarului Comisiei pentru soluţionarea contestaţiilor sunt:

a)   propune planificarea activităţii Comisiei pentru soluţionarea contestaţiilor;

b)   înregistrează şi ţine evidenţa contestaţiilor într-un registru special;

c)  redactează documentele Comisiei pentru soluţionarea contestaţiilor;

d)   comunică hotărârile Comisiei pentru soluţionarea contestaţiilor celor interesaţi.

CAPITOLUL V

Obligaţiile experţilor CTAP

Art. 17. - Persoanele fizice care au fost atestate ca expert CTAP au următoarele obligaţii:

a)  să verifice lucrările de amenajare a pădurilor pentru fiecare fază de proiectare tehnologică - teren, redactare, definitivare -, precum şi să analizeze, să modifice, după caz, şi să certifice soluţiile tehnice, cu respectarea reglementărilor legale;

b)   să respecte prevederile stabilite şi consemnate în procesele-verbale ale şedinţei de avizare a temei de proiectare - Conferinţa I de amenajare - şi ale şedinţei de preavizare a soluţiilor tehnice - Conferinţa a II-a de amenajare;

c)   să respecte măsurile stabilite în procesele-verbale sau în notele de control întocmite cu ocazia verificărilor tehnice făcute de către persoanele cu atribuţii de control sau împuternicite de autoritatea publică centrală care răspunde de silvicultură ori de către unităţile din subordinea acesteia;

d)   să solicite întrunirea unei comisii de specialişti în situaţia în care constată că soluţiile tehnice care trebuie adoptate necesită o dezbatere largă;

e)   să dea curs solicitărilor autorităţii publice centrale care răspunde de silvicultură în realizarea unor acţiuni specifice.

CAPITOLUL VI

Dispoziţii finale

Art. 18. - Atestarea persoanelor fizice ca expert CTAP se face pe o perioadă de 5 ani.

Art. 19. - (1) Experţii CTAP sunt atestaţi să certifice, din punct de vedere tehnic, calitatea lucrărilor de amenajare a pădurilor pentru o suprafaţă anuală de maximum 60.000 ha.

(2) Suprafaţa luată în calcul la stabilirea capacităţii anuale pentru un expert CTAP rezultă în urma însumării suprafeţelor anuale pentru care se execută lucrări de amenajare a pădurilor - faza teren - de către unitatea specializată autorizată la care este angajat.

Art. 20. - Certificarea documentaţiilor privind soluţiile tehnice, pe fiecare fază de proiectare tehnologică, şi, în final, a proiectului redactat se realizează prin înscrierea cu parafă, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 4 la prezenta metodologie, şi prin semnătura persoanei atestate.

Art. 21. - (1) Comisia de atestare sancţionează cu avertisment sau cu retragerea certificatului de atestare în următoarele situaţii:

a)   pentru încălcarea obligaţiilor prevăzute la art. 17 lit. a), b) şi c);

b)  pentru depăşirea cu cel mult 5% a suprafeţei anuale prevăzute la art. 19 alin. (1).

(2) Comisia de atestare sancţionează cu retragerea certificatului de atestare în următoarele situaţii:

a) dacă în şedinţele de avizare ale Comisiei tehnice de avizare pentru silvicultură se resping de la avizare 3 proiecte certificate de acelaşi expert CTAP;

b)   pentru depăşirea cu mai mult de 5% a suprafeţei anuale prevăzute la art. 19 alin. (1);

c)  dacă titularul certificatului de atestare este sancţionat pentru a doua oară cu avertisment.

Art. 22. - (1) Pentru luarea măsurilor prevăzute la art. 21, Comisia de atestare analizează şi hotărăşte în baza comunicărilor făcute de către:

a)  membrii Comisiei de atestare;

b)  beneficiarul lucrării;

c)  şeful de proiect;

d)    membrii Comisiei tehnice de avizare pentru silvicultură (CTAS) din cadrul autorităţii publice centrale care răspunde de silvicultură;

e)  persoanele cu atribuţii de control sau împuternicite de autoritatea publică centrală care răspunde de silvicultură ori de către unităţile din subordinea acesteia.

(2) Comunicările făcute se depun în scris la secretariatul Comisiei de atestare.

ANEXA Nr. 1 la metodologie

COMPONENŢA

Comisiei de atestare a experţilor CTAP

Nr. crt.

Funcţia

Calitatea

1.

Directorul direcţiei care elaborează reglementări, politici, strategii

preşedinte

2.

Directorul direcţiei care are în atribuţii amenajarea pădurilor

membru

3.

Tamaş Ştefan - profesor universitar la Facultatea de Silvicultură şi Exploatări

Forestiere Braşov - disciplina Amenajarea pădurilor

membru

4.

Leahu Iosif - profesor universitar la Facultatea de Silvicultură şi Exploatări

Forestiere Braşov - disciplina Amenajarea pădurilor

membru

5.

Carcea Filomon - dr. ing. în silvicultură - specialitatea amenajarea pădurilor

membru

6.

Seceleanu Ioan - dr. ing. în silvicultură - specialitatea amenajarea pădurilor

membru

7.

Nastasă Liviu - dr. ing. în silvicultură - specialitatea amenajarea pădurilor

membru

ANEXA Nr. 2 la metodologie

MINISTERUL AGRICULTURII, PĂDURILOR Şl DEZVOLTĂRII RURALE

Comisia de atestare a experţilor care certifică, din punct de vedere tehnic, calitatea lucrărilor de amenajare a pădurilor

CERTIFICAT   DE   ATESTARE

nr..................... din ...................

Comisia de atestare a experţilor care certifică, din punct de vedere tehnic, calitatea lucrărilor de amenajare a pădurilor, numită prin Ordinul ministrului agriculturii, pădurilor şi dezvoltării rurale nr. 729/2005,

ATESTĂ

ca expert care certifică, din punct de vedere tehnic, calitatea lucrărilor de amenajare a pădurilor pe domnul ..................., având codul numeric personal ............................., domiciliat în ......................................................... .

Prezentul certificat are o perioadă de valabilitate de 5 ani.

Preşedintele Comisiei de atestare,

……………………………………

ANEXA Nr. 3 la metodologie

REGISTRUL

de certificate de atestare a experţilor CTAP

Nr. crt.

Nr./data dosarului

Numele şi prenumele

Certificat de atestare nr.

Observaţii

ANEXA Nr. 4 la metodologie

MODELUL PARAFEI

*) Numele şi prenumele persoanei atestate

ANEXA Nr. 2

METODOLOGIE

de atestare a şefilor de proiect pentru lucrări de amenajare a pădurilor

CAPITOLUL I

Dispoziţii generale

Art. 1. - Prezenta metodologie are ca obiect atestarea şefilor de proiect pentru lucrări de amenajare a pădurilor, denumiţi în continuare şefi de proiect.

Art. 2. - (1) Atestarea persoanelor fizice ca şefi de proiect se face de către o comisie de atestare a cărei componenţă este prevăzută în anexa nr. 1 la prezenta metodologie.

(2)   Atestarea are drept scop asigurarea personalului necesar pentru fundamentarea şi propunerea soluţiilor tehnice adoptate în lucrările de amenajare a fondului forestier naţional, potrivit reglementărilor în vigoare, de către unităţile specializate autorizate.

(3)   Dovada îndeplinirii condiţiilor de atestare de către persoanele fizice solicitante se face prin eliberarea unui certificat de atestare de către Comisia de atestare prevăzută la alin. (1).

(4)   Certificatul de atestare acordă şefilor de proiect dreptul de a ocupa funcţia de şef de proiect în cadrul unităţilor specializate autorizate să execute lucrări de amenajare a fondului forestier naţional.

CAPITOLUL II

Condiţii de atestare

Art. 3. - Persoanele fizice care solicită atestarea trebuie să îndeplinească, cumulativ, următoarele condiţii:

a) să aibă studii superioare de lungă durată în specialitatea silvicultură;

b) să aibă o activitate de minimum 4 ani în domeniul amenajării pădurilor.

Art. 4. - Se atestă ca şef de proiect, la cerere, fără a mai fi obligate să susţină examenul prevăzut la art. 6, persoanele fizice care au atestatul de expert CTAP.

CAPITOLUL III

Documentele şi procedura de atestare

Art. 5. - (1) In vederea obţinerii atestării persoanele fizice sunt obligate să depună un dosar personal care să cuprindă următoarele:

a)  cerere de înscriere în vederea susţinerii examenului pentru atestare;

b)  curriculum vitae;

c)  memoriu de activitate şi lucrări publicate;

d)  copii de pe actele de studii;

e)  copie de pe carnetul de muncă;

f)   alte acte doveditoare pentru condiţiile prevăzute la art. 3.

(2)   Dosarele de atestare se depun la secretariatul Comisiei de atestare.

(3)   Dosarele depuse sunt analizate trimestrial de către Comisia de atestare, în şedinţe de lucru programate de preşedintele acesteia.

Art. 6. - (1) Persoanele fizice care au solicitat atestarea şi care îndeplinesc condiţiile prevăzute la art. 3 susţin un examen, în baza unui test tip grilă, în faţa Comisiei de atestare.

(2) Rezultatul examinării - admis/respins - se va consemna în procesul-verbal de şedinţă.

(3) Lista cu candidaţii admişi/respinşi se afişează la avizierul Ministerului Agriculturii, Pădurilor şi Dezvoltării Rurale, în termen de 48 de ore de la susţinerea examenului.

Art. 7. - (1) In termen de 30 de zile de la data organizării şedinţei de atestare, persoanele fizice admise primesc un certificat de atestare, conform modelului prevăzut în anexa nr. 2 la prezenta metodologie.

(2) Fiecare certificat de atestare va fi înscris, în ordinea emiterii, în Registrul de certificate de atestare a şefilor de proiect, conform modelului prevăzut în anexa nr. 3 la prezenta metodologie.

Art. 8. - Contestaţiile la hotărârile Comisiei de atestare se depun în termen de 48 de ore de la afişarea rezultatelor şi se adresează Comisiei pentru soluţionarea contestaţiilor, constituită conform prevederilor art. 14.

CAPITOLUL IV

Comisia de atestare şi Comisia de soluţionare a contestaţiilor

Art. 9. - Comisia de atestare este formată din 5 membri care trebuie să îndeplinească următoarele condiţii:

a)   să aibă studii superioare de lungă durată în specialitatea silvicultură;

b)   să aibă activitate de minimum 7 ani în domeniul silviculturii;

c)   să aibă experienţă în domeniul amenajării pădurilor.

Art. 10. - Comisia de atestare este legal constituită şi poate funcţiona în prezenţa preşedintelui şi a cel puţin 2 membri.

Art. 11. - Atribuţiile preşedintelui Comisiei de atestare sunt:

a)   planifică şi organizează activitatea Comisiei de atestare;

b)  semnează certificatul de atestare.

Art. 12. - Atribuţiile secretarului Comisiei de atestare sunt:

a)   propune planificarea activităţii Comisiei de atestare;

b)   înregistrează şi verifică dosarele personale de atestare;

c)   ţine evidenţa proceselor-verbale de şedinţă şi a hotărârilor Comisiei de atestare;

d)  redactează documentele Comisiei de atestare;

e)  asigură afişarea bibliografiei şi a tematicii de examen;

f)   supune dezbaterii Comisiei de atestare comunicările făcute în condiţiile art. 21, în vederea luării hotărârilor corespunzătoare.

Art. 13. - Atribuţiile Comisiei de atestare sunt:

a)   analizează conţinutul dosarului personal şi decide admiterea sau respingerea acestuia în cazul neîndeplinirii condiţiilor de atestare;

b)   stabileşte bibliografia, tematica şi subiectele de examinare;

c)   admite sau respinge, în urma examinărilor, atestarea persoanelor fizice solicitante;

d)   decide retragerea certificatului de atestare sau avertismentul, în condiţiile prevăzute la art. 20.

Art. 14. - Comisia pentru soluţionarea contestaţiilor este formată din 3 membri:

a)  secretarul de stat pentru păduri - preşedinte;

b)  un cadru universitar din domeniul amenajării pădurilor;

c)   un consilier superior din cadrul direcţiei care are în atribuţii activitatea de amenajare a pădurilor - secretar.

Art. 15. - Atribuţiile preşedintelui Comisiei pentru soluţionarea contestaţiilor sunt:

a)   semnează hotărârile Comisiei pentru soluţionarea contestaţiilor;

b)   planifică şi organizează activitatea Comisiei pentru soluţionarea contestaţiilor.

Art. 16. - Atribuţiile secretarului Comisiei pentru soluţionarea contestaţiilor sunt:

a)   propune planificarea activităţii Comisiei pentru soluţionarea contestaţiilor;

b)   înregistrează şi ţine evidenţa contestaţiilor într-un registru special;

c)   redactează documentele Comisiei pentru soluţionarea contestaţiilor;

d)   comunică hotărârile Comisiei pentru soluţionarea contestaţiilor persoanelor interesate.

CAPITOLUL V

Obligaţiile şefilor de proiect

Art. 17. - Persoanele fizice care au fost atestate ca şef de proiect au următoarele obligaţii:

a)   să desfăşoare activitatea pentru care au fost atestate, cu respectarea reglementărilor legale, precum şi a metodologiilor, regulamentelor, instrucţiunilor şi normelor tehnice din domeniul silviculturii;

b)   să respecte prevederile stabilite şi consemnate în procesele-verbale ale şedinţei de avizare a temei de proiectare - Conferinţa I de amenajare - şi ale şedinţei de preavizare a soluţiilor tehnice - Conferinţa a II-a de amenajare;

c)   să respecte măsurile stabilite în procesele-verbale sau în notele de control întocmite cu ocazia verificărilor tehnice făcute de către persoanele cu atribuţii de control sau împuternicite de autoritatea publică centrală care răspunde de silvicultură sau de către unităţile din subordinea acesteia.

CAPITOLUL VI

Dispoziţii finale

Art. 18. - Atestarea persoanelor fizice ca şef de proiect se face pe o perioadă de 5 ani.

Art. 19. - Insuşirea documentaţiilor, pe fiecare fază de proiectare tehnologică, şi, în final, a proiectului redactat se realizează prin semnătura persoanei atestate.

Art. 20. - (1) Comisia de atestare sancţionează cu avertisment sau cu retragerea certificatului de atestare încălcarea obligaţiilor prevăzute la art. 17.

(2) Comisia de atestare sancţionează cu retragerea certificatului de atestare în următoarele situaţii:

a)  dacă în şedinţele de avizare ale Comisiei tehnice de avizare pentru silvicultură se resping de la avizare 3 proiecte însuşite de acelaşi şef de proiect;

b)   dacă titularul certificatului este sancţionat pentru a doua oară cu avertisment.

Art. 21. - (1) Pentru luarea măsurilor prevăzute la art. 20, Comisia de atestare analizează şi hotărăşte în baza comunicărilor făcute de către:

a)  membrii Comisiei de atestare;

b)  beneficiarul lucrării;

c)  experţii CTAP;

d)   membrii Comisiei tehnice de avizare pentru silvicul­tură (CTAS) din cadrul autorităţii publice centrale care răspunde de silvicultură;

e)  persoanele cu atribuţii de control sau împuternicite de autoritatea publică centrală care răspunde de silvicultură ori de către unităţile din subordinea acesteia.

(2) Comunicările făcute se depun în scris la secretariatul Comisiei de atestare.

ANEXA Nr. 1 la metodologie

COMPONENŢA

Comisiei de atestare a şefilor de proiect

Nr. crt.

Funcţia

Calitatea

1.

2.

3.

4.

5.

Directorul direcţiei care elaborează reglementări, politici, strategii

Directorul direcţiei care are în atribuţii amenajarea pădurilor

Liviu Filip - şeful serviciului amenajarea pădurilor, cadastru şi inventar forestier

Gheorghe Gheorghiţă - consilier superior

Rontea Daniela - consilier superior

preşedinte

membru

membru

membru

membru-secretar

ANEXA Nr. 2 la metodologie

MINISTERUL AGRICULTURII, PĂDURILOR  ŞI DEZVOLTĂRII RURALE

Comisia de atestare a şefilor de proiect pentru lucrări de amenajare a pădurilor

CERTIFICAT   DE   ATESTARE

nr..................... din ...................

Comisia de atestare a şefilor de proiect pentru lucrări de amenajare a pădurilor, numită prin Ordinul ministrului agriculturii, pădurilor şi dezvoltării rurale nr. 729/2005,

ATESTA

ca şef de proiect pentru  lucrări de amenajare a pădurilor pe domnul ............................................., având codul numeric personal ............................., domiciliat în ......................................................... .

Prezentul certificat are o perioadă de valabilitate de 5 ani.

Preşedintele Comisiei de atestare,

........................................................

ANEXA Nr. 3 la metodologie

REGISTRUL

de certificate de atestare a şefilor de proiect

Nr. crt.

Nr./data dosarului

Numele şi prenumele

Certificat de atestare nr.

Observaţii


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 729/2005

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 729 din 2005
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu