Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ACORD Nr

ACORD   Nr. 0 din 17 noiembrie 2005

de administrare a Fondului fiduciar intre Guvernul Romaniei, Banca Internationala pentru Reconstructie si Dezvoltare si Agentia Internationala de Dezvoltare privind Fondul fiduciar sustinut de mai multi finantatori pentru sprijinirea Deceniului de incluziune a romilor 2005-2015, semnat la Bucuresti la 17 noiembrie 2005 (TF Nr. 070367) *)

ACT EMIS DE: ACT INTERNATIONAL

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 485 din 5 iunie 2006



Domnule ministru,

In numele Băncii Internaţionale pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare (BIRD) şi al Agenţiei Internaţionale de Dezvoltare (AID) (denumite în mod colectiv Banca), avem plăcerea să luăm cunoştinţă de intenţia Guvernului României (Finanţatorul) de a pune la dispoziţie Fondului fiduciar susţinut de mai mulţi finanţatori (Proiectul), sub formă de subvenţie, suma de douăzeci de mii de euro (20.000 EUR) (contribuţia) pentru sprijinirea Deceniului de incluziune a romilor 2005-2015 (Deceniul). De asemenea, şi alţi finanţatori sunt aşteptaţi să contribuie la acest fond, în baza termenilor şi a condiţiilor specificate în anexele la prezentul acord.

Obiectivul principal al acestui fond constă în a oferi un instrument pentru cele 8 ţări, direct implicate în realizarea Deceniului, precum şi pentru o serie de alţi finanţatori internaţionali, inclusiv Banca Mondială, în vederea coordonării activităţilor desfăşurate în sprijinul aplicării programului (Deceniului). Proiectul prevede două tipuri de activitate: (i) sprijin tehnic în ţară, pregătire şi ateliere de lucru, în contextul punerii în practică a planurilor naţionale de acţiune ale Deceniului; şi (ii) monitorizarea şi evaluarea aplicării programului în cele 8 ţări responsabile. Mai multe detalii privind desfăşurarea activităţilor din cadrul Proiectului sunt prezentate în Descrierea activităţilor şi a cheltuielilor efectuate din Fondul fiduciar susţinut de mai mulţi finanţatori pentru sprijinirea Deceniului de incluziune a romilor 2005-2015 (Descrierea activităţilor şi a cheltuielilor), prevăzută în anexa nr. I care face parte integrantă din prezentul acord.

*) Traducere.

Contribuţia va fi administrată de către Bancă în numele Finanţatorului, în conformitate cu termenii acordului şi ai Prevederilor standard care se aplică în cazul Fondului fiduciar susţinut de mai mulţi finanţatori pentru sprijinirea Deceniului de incluziune a romilor 2005-2015 (Prevederi standard), prevăzute în anexa nr. II care face parte integrantă din prezentul acord.

Finanţatorul depozitează întreaga contribuţie în contul de bani lichizi BIRD „T" Nr. 600862952017, cod intern: BOFALO, cod SWIFT: BOFAGB22 menţinut cu Banca Americii, N.A., filiala centrală, P.O. Box 407, 1 Alie Street, London E1 8DE, United Kingdom, acţiunea fiind urmată în mod prompt de contrasemnarea prezentului acord de către Finanţator şi de o cerere de plată avansată de către Bancă.

Efectuând un asemenea depozit, Finanţatorul înştiinţează Banca să includă în sfera informaţiilor detaliate privind plata (raport de expediere) din cadrul mesajului său de plată SWIFT informaţii menite să indice: suma plătită, faptul că plata este efectuată de către Finanţator pentru TF Nr. 070367 (Fondul fiduciar susţinut de mai mulţi finanţatori pentru sprijinirea Deceniului de incluziune a romilor 2005-2015) şi data depozitului. In plus, Finanţatorul furnizează o copie a înştiinţării privind depozitul Departamentului de Contabilitate a Fondurilor Fiduciare din cadrul Băncii, prin e-mail trimis la adresa: tfremitadvice@worldbank.org sau prin fax trimis la nr. (202) 614-1315.

Departamentele responsabile de coordonarea tuturor aspectelor legate de punerea în practică a prezentului acord sunt:

Pentru Bancă:

Dl Christian Bodewig

Coordonarea Deceniului Romilor

Departamentul de Dezvoltare Umană

Regiunea Europa şi Asia Centrală

Banca Mondială

1818 H Street, N.W.

Washington, DC 20433

Statele Unite ale Americii

Telefon: 1-202-458-8807

Fax: 1-202-614-1665

Pentru Finanţator:

Excelenţa Sa Mihai Alexandru Voicu,

ministrul delegat pentru coordonarea

Secretariatului General al Guvernului

Guvernul României

Bucureşti

România

Telefon: +40-21-211-86-12

Fax: +40-21-313-98-33

Prezentul acord poate fi amendat numai printr-un acord scris între Bancă şi Finanţator, cu menţiunea că totuşi anexa nr. I (Descrierea activităţilor şi a cheltuielilor) şi anexa nr. II (Prevederi standard) la prezentul acord pot fi amendate doar cu acordul tuturor finanţatorilor, contribuabili la acest fond fiduciar.

Vă rugăm să confirmaţi acordul dumneavoastră la cele menţionate mai sus, în numele Finanţatorului, semnând, datând şi returnând în plic copia prezentului acord. După primirea de către Bancă a copiei prezentului acord, contrasemnat de dumneavoastră, documentul urmează să intre în vigoare în urma ratificării sale de către Parlament.

Cu deosebită consideraţie,

Banca Internaţională pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare,

Agenţia Internaţională de Dezvoltare

Shigeo Katsu,

vicepreşedinte,

Regiunea Europa şi Asia Centrală

De acord:

Guvernul României

De către .......................

               (semnătura)

Nume: Mihai Alexandru Voicu

Funcţie: ministrul delegat pentru coordonarea

Secretariatului General al Guvernului

Data ...........................

ANEXA Nr. I

DESCRIEREA

activităţilor şi a cheltuielilor efectuate din Fondul fiduciar susţinut de mai mulţi finanţatori pentru sprijinirea Deceniului de incluziune a romilor 2005-2015

Argumentare de fond

Obiectivul Deceniului de incluziune a romilor 2005-2015 (Deceniul) constă în accelerarea progresului privind îmbunătăţirea situaţiei economice şi a incluziunii etniei rome, în principal prin 3 activităţi:

•  stabilirea sarcinilor naţionale cantitative în vederea ameliorării situaţiei economice şi a incluziunii populaţiei rome;

•  dezvoltarea şi aplicarea unor planuri naţionale de acţiune în direcţia îndeplinirii sarcinilor amintite; şi

•   monitorizarea progresului obţinut în îndeplinirea sarcinilor încredinţate şi a planurilor de acţiune corelative, necesare pe durata Deceniului.

Deceniul a fost conceput în cadrul conferinţei „Etnia romă într-o Europă în expansiune: Provocări pentru viitor", desfăşurată la Budapesta în vara anului 2003. Conferinţa a fost cofinanţată de Banca Mondială, Institutul pentru o Societate Deschisă (OSI), Comisia Europeană, Banca de Dezvoltare a Consiliului Europei şi de guvernele Ungariei, Finlandei şi Suediei.

La începutul lunii februarie 2005, conducătorii Bulgariei, Cehiei, Croaţiei, Ungariei, Macedoniei, României, Serbiei/Muntenegru şi Slovaciei au stabilit la Sofia (Bulgaria) lansarea Deceniului. Conducătorii statelor participante au semnat o declaraţie proclamând următoarele:

„In conjunctura conferinţei, desfăşurată în anul 2003, «Etnia romă într-o Europă în expansiune: Provocări pentru viitor», ne angajăm ca guvernele noastre să conlucreze pentru eliminarea discriminării şi a anihilării inacceptabilei schisme dintre romi şi restul societăţii, identificate în planurile de acţiune ale Deceniului.

Declarăm anii 2005-2015 ca reprezentând Deceniul de incluziune a romilor şi ne asumăm obligaţia de a încuraja participarea şi implicarea deplină a comunităţilor naţionale de romi la/în îndeplinirea obiectivelor Deceniului, demonstrând, în egală măsură, şi progresul realizat prin analizarea rezultatelor şi trecerea în revistă a experienţelor presupuse de punere în operă a planurilor de acţiune ale Deceniului.

Invităm alte state să se alăture eforturilor noastre."

In timpul pregătirii Deceniului, Guvernul ungar a prezidat un comitet internaţional de organizare, alcătuit din reprezentanţi ai guvernului şi ai romilor din cele 8 state participante, a cărui principală atribuţie constă în supervizarea pregătirilor implicate de Deceniu şi în monitorizarea progresului1). In ultimii 2 ani, Comitetul Internaţional de Organizare s-a reunit cu regularitate. Preşedinţia Deceniului este atribuită prin rotaţie celor 8 state implicate în organizare. In luna iulie 2005, România a preluat preşedinţia de la Ungaria.

Anterior lansării Deceniului, fiecare ţară participantă a adoptat propriul său plan de acţiune, pregătit de grupuri naţionale de lucru, alcătuite din reprezentanţi ai Guvernului şi ai societăţii civile - populaţia de etnie romă. Aceste planuri de acţiune includ măsuri concrete de politică vizând domeniile educaţiei, sănătăţii, ocupării forţei de muncă şi habitatului, precum şi 3 teme comune, respectiv discriminarea, sărăcia şi genul (sexul). In cadrul planurilor de acţiune figurează obligaţii cantitative, destinate măsurării progresului.

In pofida estimării că fondul general de venituri aparţinând celor 8 state organizatoare ale Deceniului va reprezenta majoritatea resurselor financiare alocate programelor pentru romi, există şi necesitatea unor surse externe de finanţare. Banca Mondială se declară pregătită să ofere statelor organizatoare ale Deceniului asistenţă tehnică, activitate analitică şi creditare, în timp ce Comisia Europeană a declarat că susţine cu interes utilizarea fondurilor structurale ale Uniunii Europene de către noile state membre pentru scopurile Deceniului. In plus, statele candidate la aderarea la Uniunea Europeană au utilizat fondul de preaderare la Uniunea Europeană pentru diverse intervenţii legate de incluziunea romilor, iar alţi finanţatori bilaterali, precum Institutul pentru o Societate Deschisă, au finanţat proiectele de incluziune a romilor în cele 8 state organizatoare ale Deceniului.

Proiect

Obiectivul Deceniului rezidă în facilitarea schimbului de experienţă şi a celei mai bune practici între cele 8 state participante. In cursa pentru lansarea Deceniului, statele au participat la seminare sectoriale, axate pe cele 4 domenii prioritare, precum şi pe comunicaţii, răspundere socială şi informaţii în birotică. Pe durata preşedinţiei române sunt programate şi alte seminare. Seminarele au înregistrat participarea unor oficiali guvernamentali de înalt nivel tehnic, reprezentând ministerele de resort relevante, a unor experţi internaţionali şi regionali, a unor reprezentanţi ai organizaţiilor partenere, precum şi ai etniei rome. Acest fond va înlesni o asemenea coordonare interstatală în direcţia aplicării planurilor de acţiune.

In scopul atingerii succesului de către Deceniu, este esenţială crearea de ţinte şi indicatori de performanţă. Fiecare ţară a activat, repurtând un succes mai mare sau mai mic, în direcţia identificării indicatorilor şi a consolidării seriilor de date susceptibile de a fi folosite în scopul monitorizării progresului înregistrat de fiecare dintre ţintele Deceniului. Este o provocare substanţială, în condiţiile absenţei unor date relevante privind condiţia populaţiilor rome. Cele 8 ţări implicate în Deceniu şi-au revizuit sursele de date, existente la nivel naţional, pentru a aprecia dimensiunea utilităţii acestora în atingerea progresului în cadrul Deceniului. Procesul de îmbunătăţire a valabilităţii datelor va fi susţinut prin intermediul acestui fond pluristatal.

Descrierea activităţilor Proiectului

Proiectul va susţine două mari categorii de activităţi: (i) asistenţa tehnică între ţări, pregătirea şi organizarea de ateliere de lucru (seminare), în contextul completării şi aplicării planurilor naţionale de acţiune din cadrul Deceniului; şi (ii) monitorizarea şi evaluarea aplicării programului de incluziune în cadrul celor 8 ţări organizatoare ale Deceniului.

Proiectul va finanţa cheltuielile legate de onorariile consultanţilor (pe termen scurt), de transport, de organizare a seminarelor şi de difuzare prin media în cadrul celor 8 ţări organizatoare ale Deceniului2).

1) In timp ce Deceniul de incluziune a romilor 2005-2015 a fost lansat de cele 8 state participante la conferinţa de la Budapesta, alte state vor fi invitate să se alăture, într-un stadiu ulterior şi în momentul în care vor fi pregătite.

2) Fondul Proiectului nu va fi utilizat pentru acoperirea costurilor aferente deplasării sau participării la activităţile Fondului fiduciar a personalului Băncii Mondiale.

Iniţiativele vor fi identificate şi aprobate de un comitet alcătuit din 3 persoane, care include un reprezentant al Băncii Mondiale, un reprezentant desemnat de ţara anterior deţinătoare a preşedinţiei Deceniului şi un reprezentant desemnat de ţara care deţine în prezent preşedinţia Deceniului. Pentru a identifica priorităţile de finanţare, comitetul beneficiază de sprijinul unui grup de consultanţi ce urmează a fi creat, alcătuit din membrii desemnaţi de fiecare dintre cele 9 delegaţii guvernamentale (inclusiv Muntenegru).  Inainte  de  aprobare,  toate  propunerile contractuale vor fi aduse la cunoştinţă celorlalte părţi, prin e-mail sau Internet, pentru a fi dezbătute de către grupul de consultanţi. La aprobarea contractelor, comitetul va lua în considerare comentariile grupului de consultanţi, dar nu este obligat să decidă în conformitate cu opiniile acestuia. La fiecare întâlnire, Banca Mondială va prezenta un raport, destinat Grupului de organizare din cadrul Deceniului, cu privire la situaţia fondului corporativ, documentul incluzând o actualizare a activităţilor planificate şi a celor aflate în desfăşurare.

ANEXA Nr. 11

PREVEDERI   STANDARD

care se aplică în cazul Fondului fiduciar susţinut de mai mulţi finanţatori pentru sprijinirea Deceniului de incluziune a romilor 2005-2015

Următoarele prevederi (numite în continuare Prevederi standard) se aplică şi fac parte din toate acordurile încheiate între Banca Internaţională pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare (BIRD) şi Asociaţia Internaţională de Dezvoltare (AID) (în mod colectiv denumite Banca), pe de o parte, şi ţările şi/sau organizaţiile finanţatoare (denumite în continuare finanţatori), pe de altă parte, ţări sau organizaţii care oferă împrumuturi (denumite în continuare contribuţii), ce urmează a fi administrate de Bancă pentru Fondul fiduciar susţinut de mai mulţi finanţatori pentru sprijinirea Deceniului de incluziune a romilor 2005-2015 (Proiectul).

1.  Administarea contribuţiilor

Banca va fi responsabilă doar pentru realizarea acelor obligaţii, clar specificate în acord, şi nu va trebui să răspundă altor responsabilităţi faţă de finanţatori, incluzând, fără limitare, sarcini şi obligaţii susceptibile de a fi aplicate unui custode/administrator în limita principiilor generale de drept fiduciar. Nici o prevedere din cadrul acordului nu va fi considerată o renunţare la privilegii sau imunităţi din partea BIRD sau AID conform articolelor din acord sau din cadrul altor legi în vigoare, toate fiind specificate în mod expres.

2.  Categorii de cheltuieli corespunzătoare scopului Fondurile de contribuţii se folosesc pentru plata taxelor de consultanţă (pe termen scurt), pentru cheltuielile de transport (în afara transportului personalului reprezentând Banca Mondială), pentru plata cheltuielilor destinate atelierelor de lucru (seminare) şi pentru acoperirea cheltuielilor de difuzare prin media. Echipamentul şi activităţile prestate de funcţionari nu sunt considerate cheltuieli corespunzătoare scopului.

3.  Comasarea, schimbul şi investirea contribuţiilor

3.1.   Fondurile de contribuţii reprezintă o singură entitate şi sunt separate de celelalte fonduri ale Băncii. Fondurile de contribuţii pot fi comasate cu alte fonduri fiduciare existente în cadrul Băncii.

3.2.   Fondurile de contribuţii pot fi convertite de Bancă în alte valute, fără costuri suplimentare, astfel încât să se faciliteze achitarea acestora.

3.3.   Banca investeşte şi reinvesteşte fondurile de contribuţii până la data achitării lor, în conformitate cu politicile şi procedurile Băncii pentru investirea fondurilor fiduciare administrate de ea. Banca garantează că venitul provenit din asemenea investiţii către Fondul fiduciar, stabilit prin acord, este folosit în aceleaşi scopuri ca şi fondurile de contribuţii.

4.  Recuperarea costurilor administrative

Pentru asistarea procesului de rambursare a costurilor administrative şi a altor cheltuieli, create prin acord, Banca, după depozitarea fondurilor de contribuţii, poate deduce din asemenea fonduri şi reţine în contul ei o sumă egală cu 5 procente (5%) din valoarea contribuţiilor.

5.   Angajarea consultanţilor şi achiziţionarea de bunuri Angajarea   şi   supervizarea   consultanţilor,   ca   şi  achiziţionarea de bunuri, după caz, finanţate din fondul de contribuţii, constituie responsabilitatea exclusivă a băncii şi se desfăşoară în conformitate cu politicile susceptibile de a fi aplicate de către Bancă şi cu procedurile aferente.

6Contabilitatea şi bilanţul financiar

6.1.   Banca menţine, separat, rapoarte şi registre contabile privind contribuţiile depozitate în contul fondului şi plăţile făcute din acest cont.

6.2.   In termen de 90 de zile de la fiecare dată de 31 martie, 30 iunie, 30 septembrie şi 31 decembrie, Banca va furniza finanţatorilor o situaţie, nesupusă controlului de audit, a încasărilor de lichidităţi pe bază de facturi, a plăţilor şi a balanţei fondului, în monedă euro, în corelaţie cu contribuţiile. In termen de 6 luni de la data plăţii finale, specificată la subpct. 8.1, Banca va furniza finanţatorilor o situaţie finală, nesupusă controlului de audit, a încasărilor de lichidităţi pe bază de facturi, a plăţilor şi a balanţei fondului, în monedă euro, corelate cu fondurile de contribuţii.

6.3.   Banca furnizează finanţatorilor, în termen de 6 luni de la încheierea fiecărui an fiscal, o confirmare administrativă, însoţită de o atestare din partea specialiştilor externi în audit ai Băncii, referitoare la corectitudinea controlului intern asupra raportului financiar privind încasările de lichidităţi, raport întocmit pentru fondurile fiduciare în întregime. Costurile unor asemenea atestări sunt suportate de Bancă.

6.4.   Dacă într-o situaţie excepţională un Finanţator doreşte să solicite efectuarea unui control de audit de către auditorii externi ai Băncii, stabiliţi pentru acest fond fiduciar în conformitate cu acordul, se impune ca Finanţatorul şi Banca să desfăşoare consultări pentru a stabili motivele necesităţii controlului de audit extern. Banca şi Finanţatorul ajung la un acord referitor la acţiunea cea mai indicată şi la cei mai potriviţi termeni de referinţă pentru o asemenea revizuire. Urmând condiţiile cuprinse în acord, referitoare la sfera de acţiune şi termenii de referinţă, Banca efectuează pregătirile necesare desfăşurării acestui control de audit extern. Costurile oricărui control de acest gen, inclusiv costurile interne ale Băncii privind controlul respectiv, sunt achitate de către Finanţator.

7.   Coordonarea şi prezentarea raportului asupra proiectelor

Banca întocmeşte, pentru a fi încredinţat Finanţatorului, un raport anual al evoluţiei activităţilor finanţate din fondul de contribuţii. In termen de 6 luni de la data plăţii finale, specificată la subpct. 8.1, Banca va furniza finanţatorilor un raport final asupra activităţilor cuprinse în Proiect.

8.  Data limită de plată. Anularea. Rambursarea

8.1. In conformitate cu prevederile acordului, se preconizează ca fondurile de contribuţii să fie în totalitate plătite de Bancă până la data de 31 decembrie 2007. După această dată, Banca va putea plăti fondurile de contribuţii în scopurile fixate de acord doar cu aprobarea scrisă a finanţatorilor.

8.2.   Pe baza unei notificări scrise, trimisă cu 3 luni înainte, orice Finanţator sau Bancă este în măsură să anuleze în totalitate sau în parte rata proporţională de contribuţie a Finanţatorului din orice balanţă a fondurilor de contribuţii, rată neangajată prin niciun fel de acorduri încheiate între Bancă şi orice consultant şi/sau alte părţi terţe în scopurile acordului, anterior primirii notificării.

8.3.   La data plăţii finale, specificată în subpct. 8.1, Banca rambursează orice balanţă rămasă din fondurile de contribuţii către Finanţator, în mod proporţional cu aportul financiar al fiecăruia. In eventualitatea anulării contribuţiei individuale a unui Finanţator, Banca rambursează acea cotă de participare financiară a Finanţatorului din fondurile de contribuţii neangajate, în concordanţă cu subpct. 8.2.

9. Transparenţa

In conformitate cu politica Băncii referitoare la divulgarea de informaţii, Banca poate face publice acordul, precum şi diverse informaţii referitoare la acest fond fiduciar.


SmartCity5

COMENTARII la Acord 0/2005

Momentan nu exista niciun comentariu la Acord 0 din 2005
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Acord 0/2005
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu