HOTARARE Nr
HOTARARE Nr. 1237 din 5 august 2004
pentru aprobarea amendamentului convenit prin schimbul de scrisori semnate la
Luxemburg la 5 noiembrie 2002, respectiv la Bucuresti la 5 decembrie 2002 si 13
ianuarie 2003, precum si a amendamentelor convenite prin schimbul de scrisori
semnate la Luxemburg la 12 ianuarie 2004, respectiv la Bucuresti la 30 ianuarie
2004 si 10 februarie 2004, intre Guvernul Romaniei, Banca Europeana de
Investitii si Societatea Comerciala de Transport cu Metroul Bucuresti
"Metrorex" - S.A., la Acordul de imprumut dintre Romania, Banca
Europeana de Investitii si Societatea Comerciala de Transport cu Metroul
Bucuresti "Metrorex" - S.A. privind finantarea Proiectului de
modernizare a Metroului Bucuresti, etapa a II-a, semnat la Bucuresti la 6
noiembrie 2000
ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI
ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL NR. 748 din 17 august 2004
In temeiul art. 108 din Constitutie, republicata, al art. 5 din Legea nr.
438/2001 pentru ratificarea Acordului de imprumut dintre Romania, Banca
Europeana de Investitii si Societatea Comerciala de Transport cu Metroul
Bucuresti "Metrorex" - S.A. privind finantarea Proiectului de
modernizare a metroului Bucuresti, etapa a II-a, semnat la Bucuresti la 6
noiembrie 2000, si al art. 20 din Legea nr. 590/2003 privind tratatele,
Guvernul Romaniei adopta prezenta hotarare.
ARTICOL UNIC
Se aproba amendamentul convenit prin schimbul de scrisori semnate la
Luxemburg la 5 noiembrie 2002, respectiv la Bucuresti la 5 decembrie 2002 si 13
ianuarie 2003, precum si a amendamentelor convenite prin schimbul de scrisori
semnate la Luxemburg la 12 ianuarie 2004, respectiv la Bucuresti la 30 ianuarie
2004 si 10 februarie 2004, intre Guvernul Romaniei, Banca Europeana de
Investitii si Societatea Comerciala de Transport cu Metroul Bucuresti
"Metrorex" - S.A., la Acordul de imprumut dintre Romania, Banca
Europeana de Investitii si Societatea Comerciala de Transport cu Metroul
Bucuresti "Metrorex" - S.A. privind finantarea Proiectului de
modernizare a Metroului Bucuresti, etapa a II-a, semnat la Bucuresti la 6
noiembrie 2000, ratificat prin Legea nr. 438/2001.
PRIM-MINISTRU
ADRIAN NASTASE
Contrasemneaza:
p. Ministrul finantelor publice,
Gheorghe Gherghina,
secretar de stat
p. Ministrul transporturilor,
constructiilor si turismului,
Traian Panait,
secretar de stat
p. Ministrul afacerilor externe,
Bogdan Lucian Aurescu,
secretar de stat
Banca Europeana de Investitii
Societatea Comerciala de Transport cu Metroul Bucuresti -
"Metrorex" - S.A.
Bd. Dinicu Golescu nr. 38, sectorul 1
79917 Bucuresti
Romania
In atentia domnului Marius Lapadat, director general
a fi succesiv remisa
Ministerului Finantelor Publice
Str. Apolodor nr. 17, sectorul 5
70060 Bucuresti
Romania
In atentia domnului Mihai Nicolae Tanasescu, ministrul finantelor publice
Luxemburg, 5 noiembrie 2002. JU/OPS/KM/GDS/cr JU Nr. 1985
Prin posta
Subiect: Romania - Proiectul de modernizare a Metroului Bucuresti, etapa a
II-a (FI Nr. 20.780)
Contractul de finantare dintre Romania, Banca Europeana de Investitii si
Societatea Comerciala de Transport cu Metroul Bucuresti - "Metrorex"
- S.A., datat 6 noiembrie 2000 (denumit in continuare Contractul de finantare)
Amendamentul nr. 1
Stimati domni,
Cu privire la cererea dumneavoastra datata 12 august 2002, prin prezenta
acceptam amendarea sus-mentionatului Contract de finantare in ceea ce priveste
modificarea definitiei componentei materialului rulant din Proiect. Termenii
definiti in Contractul de finantare vor avea acelasi continut ca si pana acum.
In consecinta, Contractul de finantare va fi amendat dupa cum urmeaza:
Anexa A - Descrierea tehnica va fi inlocuita cu anexa la aceasta scrisoare.
Bd. Konrad Adenauer nr. 100, L-2950 Luxembourg tel. (+352) 4379-1 fax
(+352) 437704
Tx (+) 3530 bnkeu lu Videoconferinta (+352) 439367 Internet www.bei.org
alias www.eib.org
Toti ceilalti termeni si conditii din Contractul de finantare vor ramane
neschimbate.
Va rugam sa aveti amabilitatea sa semnati acest amendament prin
initializarea fiecarei pagini (inclusiv a anexei A) si prin contrasemnarea si
datarea fiecarui exemplar original al acestei scrisori in locurile indicate mai
jos. De asemenea, va rugam sa aveti amabilitatea sa faceti demersurile
necesare, astfel incat Ministerul Finantelor Publice sa consimta asupra
modificarilor prin initializarea si semnarea in punctele indicate, inserand
data semnarii, si apoi sa ne transmiteti o copie prin fax, iar cele doua
originale ale scrisorii sa fie trimise prin curier.
Cu stima,
Banca Europeana de Investitii
R. Saerbeck G. D. Spota
De acord,
In numele "Metrorex" - S.A.
Marius Ionel Lapadat, director general
Bucuresti, 5 decembrie 2002.
De acord,
in numele Romaniei
Mihai Nicolae Tanasescu, ministrul finantelor publice
Bucuresti, 13 ianuarie 2003.
ANEXA A
DESCRIERE TEHNICA
Romania - Proiect de modernizare a Metroului Bucuresti, etapa a II-a
Proiectul consta in conservarea infrastructurii unei extensii a unei linii
de metrou si in modernizarea a 40 de trenuri de metrou existente. Principalele
caracteristici ale fiecarei componente sunt:
Componenta A: Finalizarea lucrarilor de constructie pentru conservarea
infrastructurii existente de la statia Nicolae Grigorescu la
Linia de Centura
Observatie:
Inainte de inceperea lucrarilor si datorita stadiului actual al
infrastructurii, este necesara elaborarea unui raport tehnic cu privire la
actualul stadiu al tunelelor. Raportul trebuie intocmit de un expert
international recunoscut in domeniul tunelelor si problemelor geotehnice si
trebuie sa includa o revizuire a costului estimativ si un plan de lucru
detaliat.
Infrastructura cuprinde 4 statii: Nicolae Grigorescu, 1 Decembrie 1918,
Policolor si Linia de Centura, iar caracteristicile de baza ale tunelului sunt:
________________________________________________________________________________
Tunel Tip Lungime (m)
Finalizare*)
________________________________________________________________________________
Legatura cu reteaua existenta Rectangular 448 50%
________________________________________________________________________________
Nicolae Grigorescu Statie 255 0%
________________________________________________________________________________
Trecere Rectangular 80 0%
________________________________________________________________________________
Nicolae Grigorescu - 1 Decembrie 1918 Circular 935 100%
________________________________________________________________________________
1 Decembrie 1918 Statie 168 80%
________________________________________________________________________________
Trecere Circular 289 100%
________________________________________________________________________________
1 Decembrie 1918 - I.O.R. Rectangular 812 100%
________________________________________________________________________________
I.O.R. - Policolor Circular 407 100%
________________________________________________________________________________
Policolor Statie 168 35%
________________________________________________________________________________
Trecere Circular 391 100%
________________________________________________________________________________
Policolor - Linia de Centura Rectangular 400 40%
________________________________________________________________________________
Policolor Statie + Capat 400 100%
________________________________________________________________________________
*) Finalizarea se refera la starea infrastructurii in momentul abandonarii
lucrarilor in anul 1993. Deteriorarea survenita de la aceasta data nu este
evaluata.
Lungimea totala a infrastructurii este de 4.753 m si lucrarile neefectuate
de conservare constau, in principal, in:
- Lucrari pregatitoare:
- pomparea apei si curatarea infrastructurii existente;
- aspecte/masuri de siguranta legate de acestea.
- Lucrari civile:
- constructia peretilor turnati;
- excavari;
- cladirea structurilor din beton;
- tencuire initiala;
- refacerea suprafetei de rulare in vederea furnizarii conditiilor
standard pentru traficul obisnuit, de tramvaie si de calatori*1).
- Echipament:
- sistem de pompare a apei;
- alimentare cu energie;
- sistem de ventilatie.
-------------
*1) Aceste lucrari vor fi efectuate in colaborare cu Primaria Municipiului
Bucuresti.
Componenta B: Modernizarea a 40 de trenuri (240 de vagoane in total) din
parcul existent de material rulant si modernizarea sistemului
de semnalizare si control al circulatiei trenurilor
Principalele lucrari ce vor fi efectuate fiecarui vagon constau in:
- fiabilizarea boghiului, incluzand motoare de tractiune noi asincrone, de
curent alternativ;
- inlocuirea actionarii clasice cu actionare in curent alternativ,
incluzand canale de cabluri si cablaje conexiuni noi, imbunatatirea
componentelor de siguranta si control;
- modernizarea serviciilor auxiliare, incluzand un nou convertizor static,
inlocuirea instalatiilor de actionare a usilor de acces pentru pasageri,
inlocuirea sistemului de producere a aerului comprimat, echipament de aer
conditionat in cabina de conducere;
- imbunatatirea generala a sistemului de franare, incluzand sisteme de
control si securitate;
- inlocuirea dispozitivelor de siguranta a traficului cu un sistem automat
de protectie a trenului (ATP-ATO), in scopul alinierii la cele mai inalte
criterii internationale privind sistemul de control al sigurantei trenului;
- efectuarea de lucrari de modernizare in salonul pasagerilor, incluzand
sistem de protectie incendiu, ventilatie fortata si alte componente, in scopul
asigurarii unor standarde ridicate de confort al calatorilor.
Alte lucrari ce vor fi efectuate la nivelul infrastructurii sunt
urmatoarele:
- modernizarea echipamentului electric si electronic instalat pe
magistralele 1 si 3 pentru asigurarea compatibilitatii depline intre materialul
rulant modernizat si noul sistem ATP-ATO;
- modernizarea atelierelor existente pentru asigurarea tuturor
activitatilor standard de intretinere in conformitate cu noile cerinte ale
trenurilor.
Proiectul va fi finalizat si pus integral in functiune conform urmatorului
calendar:
- lucrarile de conservare a infrastructurii, in prima jumatate a anului
2004;
- lucrarile de modernizare a materialului rulant, inainte de finele anului
2006.
Banca Europeana de Investitii
Societatea Comerciala de Transport cu Metroul Bucuresti -
"Metrorex" - S.A.
Bd. Dinicu Golescu nr. 38, sectorul 1
79917 Bucuresti
Romania
In atentia domnului Marius Lapadat, director general
a fi succesiv remisa
Ministerului Finantelor Publice
Str. Apolodor nr. 17, sectorul 5
70060 Bucuresti
Romania
In atentia domnului Mihai Nicolae Tanasescu, ministrul finantelor publice
Luxemburg, 12 ianuarie 2004 JU/OPS/RB/nd/sl JU Nr. 48
Subiect: Romania - Proiectul de modernizare a Metroului Bucuresti,
etapa a II-a (FI Nr. 20.780)
Contractul de finantare dintre Romania, Banca Europeana de
Investitii si Societatea Comerciala de Transport cu Metroul
Bucuresti - "Metrorex" - S.A., datat 6 noiembrie 2000
(denumit in
continuare Contractul de finantare)
Amendamentul nr. 2
Stimati domni,
Cu privire la cererea dumneavoastra datata 22 august 2003, prin prezenta
acceptam amendarea sus-mentionatului Contract de finantare in ceea ce priveste
modificarea definitiei componentei materialului rulant, descrisa la punctul 4
din preambulul Contractului de finantare, precum si modificarea Descrierii
tehnice a Proiectului. Termenii definiti in Contractul de finantare vor avea
acelasi continut ca si pana acum.
In consecinta Contractul de finantare va fi amendat dupa cum urmeaza:
1. Punctul 4 din preambulul Contractului de finantare va fi amendat si va
avea urmatoarea forma:
"4. Imprumutatul a propus initierea unui proiect, denumit in cele ce
urmeaza Proiectul, care se va realiza de catre Metrorex, cuprinzand incheierea
lucrarilor de constructii pentru conservarea infrastructurii existente in
reteaua de metrou, precum si achizitia si punerea in functiune a 20 de noi
trenuri de metrou, dupa cum se arata in descrierea tehnica din anexa A (denumita
in continuare Descrierea tehnica)."
2. Anexa A - Descrierea tehnica va fi inlocuita cu anexa la aceasta
scrisoare.
Bd. Konrad Adenauer nr. 100, L-2950 Luxembourg tel. (+352) 4379-1 fax
(+352) 437704
Tx (+) 3530 bnkeu lu Videoconferinta (+352) 439367 Internet www.bei.org
alias www.eib.org
Toti ceilalti termeni si conditii din Contractul de finantare vor ramane
neschimbate.
Va rugam sa aveti amabilitatea sa semnati acest amendament prin
initializarea fiecarei pagini (inclusiv a anexei A) si prin contrasemnarea si
datarea fiecarui exemplar original al acestei scrisori in locurile indicate mai
jos. De asemenea, va rugam sa aveti amabilitatea sa faceti demersurile necesare
astfel incat Ministerul Finantelor Publice sa consimta asupra modificarilor
prin initializarea si semnarea in punctele indicate, inserand data semnarii si
apoi sa ne transmiteti o copie prin fax, iar cele doua originale ale scrisorii
sa fie trimise prin curier.
Cu stima,
Banca Europeana de Investitii
R. Saerbeck G. D. Spota
De acord,
In numele "Metrorex" - S.A.
Marius Ionel Lapadat, director general
Bucuresti, 30 ianuarie 2004.
De acord,
In numele Romaniei
Mihai Nicolae Tanasescu, ministrul finantelor publice
Bucuresti, 10 februarie 2004.
ANEXA A
DESCRIERE TEHNICA
Romania - Proiect de modernizare a Metroului Bucuresti, etapa a II-a
Proiectul consta in finalizarea lucrarilor de constructii pentru
securizarea infrastructurii liniilor de metrou, precum si in achizitia si
punerea in functiune a 20 de trenuri noi de metrou. Principalele caracteristici
ale fiecarei componente sunt:
Componenta A: Finalizarea lucrarilor de constructie pentru conservarea
infrastructurii existente de la statia Nicolae Grigorescu la
Linia de Centura
Observatie:
Inainte de inceperea lucrarilor si datorita stadiului actual al
infrastructurii, este necesara elaborarea unui raport tehnic cu privire la
actualul stadiu al tunelelor. Raportul trebuie intocmit de un expert
international recunoscut in domeniul tunelelor si problemelor geotehnice si
trebuie sa includa o revizuire a costului estimativ si un plan de lucru
detaliat.
Infrastructura cuprinde 4 statii: Nicolae Grigorescu, 1 Decembrie 1918,
Policolor si Linia de Centura, iar caracteristicile de baza ale tunelului sunt:
________________________________________________________________________________
Tunel Tip Lungime (m)
Finalizare*)
________________________________________________________________________________
Legatura cu reteaua existenta Rectangular 448 50%
________________________________________________________________________________
Nicolae Grigorescu Statie 255 0%
________________________________________________________________________________
Trecere Rectangular 80 0%
________________________________________________________________________________
Nicolae Grigorescu - 1 Decembrie 1918 Circular 935 100%
________________________________________________________________________________
1 Decembrie 1918 Statie 168 80%
________________________________________________________________________________
Trecere Circular 289 100%
________________________________________________________________________________
1 Decembrie 1918 - I.O.R. Rectangular 812 100%
________________________________________________________________________________
I.O.R. - Policolor Circular 407 100%
________________________________________________________________________________
Policolor Statie 168 35%
________________________________________________________________________________
Trecere Circular 391 100%
________________________________________________________________________________
Policolor - Linia de Centura Rectangular 400 40%
________________________________________________________________________________
Policolor Statie+capat 400 100%
________________________________________________________________________________
*) Finalizarea se refera la starea infrastructurii in momentul abandonarii
lucrarilor in anul 1993. Deteriorarea survenita de la aceasta data nu este
evaluata.
Lungimea totala a infrastructurii este de 4.753 m si lucrarile neefectuate
de conservare constau in principal in:
- Lucrari pregatitoare:
- pomparea apei si curatarea infrastructurii existente;
- aspecte/masuri de siguranta legate de acestea.
- Lucrari civile:
- constructia peretilor turnati;
- excavari;
- cladirea structurilor din beton;
- tencuire initiala;
- refacerea suprafetei de rulare in vederea furnizarii conditiilor
standard pentru traficul obisnuit, de tramvaie si de calatori*1).
- Echipament:
- sistem de pompare a apei;
- alimentare cu energie;
- sistem de ventilatie.
------------
*1) Aceste lucrari vor fi efectuate in colaborare cu Primaria Municipiului
Bucuresti.
COMPONENTA B: Achizitionarea si punerea in functiune a 20 de noi trenuri
(in
total 120 de vagoane) pentru innoirea parcului existent de
material rulant si modernizarea sistemului de semnalizare si
control al circulatiei trenurilor
Principalele caracteristici tehnice ale parcului rulant sunt urmatoarele:
- Componenta trenului - fiecare tren este compus din 6 vagoane
- Lungimea trenului - aproximativ 114 m
- Latimea maxima - 3,10 m
- Capacitate (nominala) - 1.200 de pasageri/tren, din care 200/210
asezati
- Boghiu - tip bimotor
- Motoare de tractiune - asincron trifazate
- Sistem de franare - electrodinamic cu recuperarea energiei
- electropneumatic
- Aer conditionat - in cabina de conducere
- Control si comenzi - instalatie ATO (optional)
- instalatie ATP
- supraveghere automata
- inregistrarea automata a parametrilor de
exploatare.
Alte lucrari ce vor fi efectuate la nivelul infrastructurii sunt
urmatoarele:
- Modernizarea echipamentului electric si electronic instalat pe
magistralele 1 si 3 pentru asigurarea compatibilitatii depline intre materialul
rulant modernizat si noul sistem ATP-ATO.
- Modernizarea atelierelor existente pentru asigurarea tuturor
activitatilor standard de intretinere, in conformitate cu noile cerinte ale
trenurilor.
Proiectul va fi finalizat si pus integral in functiune conform urmatorului
calendar:
lucrarile de conservare a infrastructurii, in prima jumatate a anului
2004;
lucrarile de modernizare a materialului rulant, inainte de finele anului
2006.
|
ANONIM a comentat
Decretul 226 2006
Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!!
Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
|
ANONIM a comentat
Decretul 226 2006
Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!!
Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
|
ANONIM a comentat
Decretul 226 2006
Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!!
Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
|
ANONIM a comentat
Decretul 226 2006
Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!!
Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
|
ANONIM a comentat
Decretul 226 2006
Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!!
Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
|
ANONIM a comentat
Decretul 226 2006
Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!!
Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
|
ANONIM a comentat
Decretul 226 2006
Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!!
Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
|
ANONIM a comentat
Decretul 226 2006
Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!!
Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
|
ANONIM a comentat
Decretul 226 2006
Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!!
Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
|
ANONIM a comentat
Decretul 226 2006
Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!!
Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
|
Alte acte pe aceeaşi temă cu Hotărârea 1237/2004
|