Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

LEGE Nr

LEGE   Nr. 82 din  6 octombrie 1994

pentru ratificarea Acordului dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Republicii Lituania privind promovarea si protejarea reciproca a investitiilor, semnat la Vilnius la 8 martie 1994

ACT EMIS DE:                PARLAMENT

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 291 din 13 octombrie 1994


SmartCity3


    Parlamentul Romaniei adopta prezenta lege.

    ARTICOL UNIC
    Se ratifica Acordul dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Republicii Lituania privind promovarea si protejarea reciproca a investitiilor, semnat la Vilnius la 8 martie 1994.

    Aceasta lege a fost adoptata de Senat in sedinta din 16 iunie 1994, cu respectarea prevederilor art. 74 alin. (2) din Constitutia Romaniei.

                  p. PRESEDINTELE SENATUI
                       ION SOLCANU

    Aceasta lege a fost adoptata de Camera Deputatilor in sedinta din 26 septembrie 1994, cu respectarea prevederilor art. 74 alin. (2) din Constitutia Romaniei.

              PRESEDINTELE CAMEREI DEPUTATILOR
                       ADRIAN NASTASE

                         ACORD
intre Guvernul Romaniei si Guvernul Republicii Lituania privind promovarea si protejarea reciproca a investitiilor

    Guvernul Romaniei si Guvernul Republicii Lituania, denumite in cele ce urmeaza parti contractante,
    dorind sa intensifice cooperarea economica in avantajul reciproc al ambelor state,
    intentionand sa creeze si sa mentina conditii favorabile pentru investitiile investitorilor unei parti contractante pe teritoriul celeilalte parti contractante,
    recunoscand necesitatea promovarii si protejarii investitiilor straine in scopul cresterii prosperitatii economice a ambelor state,
    au convenit asupra celor ce urmeaza:

    Art. 1
    Definitii
    In sensul acestui acord:
    (1) Termenul investitor desemneaza:
    a) (i) in ceea ce priveste Romania - persoanele fizice care, in conformitate cu legislatia din Romania, sunt considerate ca fiind cetatenii sai;
    (ii) in ceea ce priveste Republica Lituania - persoanele fizice care, in conformitate cu legislatia din Republica Lituania, sunt considerate ca fiind cetatenii sai si persoanele fara cetatenie care au domiciliul stabil pe teritoriul Republicii Lituania;
    b) orice entitate, incluzand societati, corporatii, asociatii de afaceri si alte organizatii care sunt constituite sau altfel organizate, in mod corespunzator, in conformitate cu legislatia acelei parti contractante si care isi au sediul impreuna cu activitatile economice reale pe teritoriul aceleiasi parti contractante;
    c) orice entitate sau organizatie constituita in conformitate cu legislatia oricarui stat tert, care este, direct sau indirect, controlata de catre persoane fizice ale acelei parti contractante, asa cum sunt definite la lit. a) a acestui paragraf, sau de catre entitati care isi au sediul pe teritoriul acelei parti contractante.
    (2) Termenul investitii va include orice fel de active si in special, dar nu exclusiv:
    a) drepturi de proprietate asupra bunurilor mobile si imobile, precum si alte drepturi reale, cum ar fi servituti, ipoteci, garantii, gajuri;
    b) actiuni, parti sociale sau orice alt fel de participare la societati;
    c) drepturi de creanta sau orice alte drepturi privind prestatii care au o valoare economica;
    d) drepturi de proprietate intelectuala si industriala, cum sunt drepturi de autor, brevete, design sau modele industriale, marci de comert sau de serviciu, nume comerciale, know-how si goodwill, precum si orice alte drepturi similare recunoscute de legislatia partilor contractante;
    e) concesiuni in conformitate cu dreptul public, incluzand concesiuni privind prospectarea, extractia sau exploatarea resurselor naturale, precum si orice alte drepturi conferite prin lege, prin contract sau prin hotararea autoritatilor, in conformitate cu legea.
    Orice modificare a formei in care sunt investite sau reinvestite activele nu va afecta caracterul lor de investitie, cu conditia ca aceasta modificare sa fie facuta in conformitate cu legislatia tarii gazda.
    (3) Termenul venituri inseamna sumele produse de o investitie si include, in special, dar nu exclusiv, profituri, dividende, dobanzi, sporuri de capital, redevente sau alte onorarii.
    (4) Termenul teritoriu desemneaza:
    (i) in ceea ce priveste Romania - teritoriul Romaniei, inclusiv marea teritoriala, precum si zona economica exclusiva, asupra carora Romania exercita, in conformitate cu legislatia sa si cu dreptul international, suveranitate, drepturi suverane sau jurisdictie privind explorarea si exploatarea resurselor naturale, biologice si minerale existente in apele marine, solul si subsolul acestor ape;
    (ii) in ceea ce priveste Republica Lituania - teritoriul Republicii Lituania, inclusiv marea teritoriala si orice zona marina sau submarina asupra carora Republica Lituania poate exercita, in conformitate cu dreptul international, drepturi in scopul explorarii, exploatarii si conservarii solului, subsolului si resurselor naturale.
    Art. 2
    Promovare, admitere
    (1) Fiecare parte contractanta va promova, pe cat posibil, investitiile efectuate pe teritoriul sau de catre investitorii celeilalte parti contractante si va admite aceste investitii in conformitate cu legile si reglementarile sale.
    (2) Daca o parte contractanta a admis o investitie pe teritoriul sau, ea va acorda, in conformitate cu legile si reglementarile sale, autorizatiile necesare in legatura cu acea investitie, inclusiv autorizatiile pentru angajarea de personal de conducere si tehnic la alegerea sa, indiferent de cetatenie.
    Art. 3
    Protejare, tratament
    (1) Fiecare parte contractanta va proteja pe teritoriul sau investitiile efectuate, in conformitate cu legile si reglementarile sale, de investitorii celeilalte parti contractante si nu va afecta prin masuri nerezonabile sau discriminatorii managementul, intretinerea, folosinta, fructificarea, extinderea, vanzarea sau lichidarea acestor investitii. In mod deosebit, fiecare parte contractanta sau autoritatile sale competente vor emite autorizatiile necesare mentionate la art. 2 paragraful (2) din acest acord.
    (2) Fiecare parte contractanta va asigura un tratament just si echitabil pe teritoriul sau investitiilor investitorilor celeilalte parti contractante. Acest tratament nu va fi mai putin favorabil decat cel acordat de fiecare parte contractanta investitiilor efectuate pe teritoriul sau de proprii sai investitori, in conformitate cu legile si reglementarile acestei parti contractante, sau decat cel acordat de fiecare parte contractanta investitiilor efectuate pe teritoriul sau de catre investitorii oricarui stat tert, daca acest din urma tratament este mai favorabil.
    (3) Clauza natiunii celei mai favorizate nu va fi interpretata ca o obligatie a partii contractante de a extinde asupra investitorilor si investitiilor celeilalte parti contractante avantajele rezultate din orice uniune vamala sau economica existenta sau viitoare ori zona de comert liber sau alte forme de cooperare economica regionala, la care oricare dintre partile contractante este sau devine membra. Acest tratament nu se va referi nici la avantajele pe care oricare parte contractanta le acorda investitorilor unui stat tert in virtutea unui acord de evitare a dublei impuneri sau altor acorduri, pe baza de reciprocitate, referitoare la impozitare.
    Art. 4
    Transferul liber
    (1) Fiecare parte contractanta pe al carui teritoriu s-au efectuat investitii de catre investitorii celeilalte parti contractante va acorda acelor investitori transferul liber, fara intarziere nejustificata, al partilor referitoare la aceste investitii, in special al:
    a) veniturilor conform art. 1 paragraful (3) din acest acord;
    b) sumele provenind din imprumuturi contractate sau alte obligatii contractuale asumate pentru investitie;
    c) sumelor provenite din vanzarea totala sau partiala, instrainarea sau lichidarea unei investitii;
    d) capitalului si sumelor suplimentare pentru intretinerea sau dezvoltarea investitiei;
    e) despagubirii prevazute la art. 5 al acestui acord;
    f) castigurilor persoanelor fizice, definite la art. 1 paragraful (1) lit. a), ale unei parti contractante, care sunt autorizate sa lucreze in legatura cu o investitie pe teritoriul celeilalte parti contractante, in conformitate cu legile si reglementarile acestei parti contractante.
    (2) Transferurile vor fi efectuate in valuta liber convertibila, la cursul de schimb in vigoare pentru operatiuni curente la data transferului, daca nu s-a convenit altfel cu investitorul.
    Art. 5
    Expropriere, despagubire
    (1) Nici una dintre partile contractante nu va lua, fie direct, fie indirect, masuri de expropriere, nationalizare sau orice alte masuri de aceasta natura sau cu acelasi efect, impotriva investitiilor investitorilor celeilalte parti contractante, decat daca masurile sunt luate in interes public asa cum s-a stabilit prin lege, pe o baza nediscriminatorie si in conformitate cu procedura legala si cu conditia sa fie luate cu despagubire efectiva si adecvata.
    Despagubirea mentionata la acest paragraf va fi echivalenta valorii de piata a investitiilor expropriate, imediat inainte de expropriere sau inainte ca exproprierea iminenta sa devina cunoscuta public, si va fi platita fara intarziere nejustificata. Despagubirea va include dobanda calculata pe baza LIBOR, de la data exproprierii. Despagubirea va fi efectiv realizabila si liber transferabila.
    Investitorii ale caror active sunt expropriate au dreptul la o examinare prompta de catre autoritatile judecatoresti sau administrative competente ale partii contractante care expropriaza, pentru a constata daca aceasta despagubire este conforma cu principiile acestui articol si cu legislatia partii contractante care expropriaza.
    (2) Investitorilor unei parti contractante ale caror investitii au suferit pierderi pe teritoriul celeilalte parti contractante, datorita razboiului, unei stari de necesitate nationala, insurectiei, rascoalei sau altor evenimente similare, li se va acorda de catre cealalta parte contractanta un tratament nu mai putin favorabil decat cel acordat investitorilor oricarui stat tert. Orice asemenea despagubire va fi platita fara intarziere nejustificata si va fi liber transferabila.
    (3) Investitorii mentionati la art. 1 paragraful (1) lit. c) nu pot formula pretentii in baza prevederilor paragrafelor acestui articol, daca despagubirea a fost platita in baza unei prevederi similare din alt acord privind protejarea investitiilor incheiat de catre partea contractanta pe teritoriul careia a fost efectuata investitia.
    Art. 6
    Investitii anterioare acordului
    Prezentul acord se va aplica si investitiilor de pe teritoriul unei parti contractante, efectuate, in conformitate cu legile si reglementarile sale, de investitorii celeilalte parti contractante, anterior intrarii in vigoare a acestui acord. Totusi, acordul nu se va aplica in cazul diferendelor care au aparut inainte de intrarea sa in vigoare.
    Art. 7
    Alte obligatii
    (1) Daca legislatia oricarei parti contractante indreptateste investitiile investitorilor celeilalte parti contractante la un tratament mai favorabil decat cel prevazut de acest acord, aceasta legislatie va prevala fata de acest acord, in masura in care este mai favorabila.
    (2) Fiecare parte contractanta va respecta orice alte obligatii pe care si le-a asumat privind investitiile efectuate, pe teritoriul sau, de catre investitorii celeilalte parti contractante.
    Art. 8
    Principiul subrogarii
    Daca orice parte contractanta sau o agentie desemnata de catre aceasta face plati unuia dintre investitorii sai in baza oricarei garantii financiare impotriva riscurilor necomerciale, pe care a acordat-o prin lege sau tranzactie legala, in legatura cu o investitie de pe teritoriul celeilalte parti contractante, aceasta din urma va recunoaste, in virtutea principiului subrogarii, cesiunea oricarui drept sau titlu al acestui investitor catre prima parte contractanta sau catre agentia desemnata de aceasta. Cealalta parte contractanta va fi indreptatita sa deduca taxele si celelalte obligatii legale datorate si platibile de catre investitor.
    Prima parte contractanta va fi indreptatita, in consecinta, sa sustina orice astfel de drept sau pretentie in aceeasi masura si in aceleasi limite ca si predecesorul sau in ceea ce priveste titlul.
    Art. 9
    Diferende intre o parte contractanta si un investitor al celeilalte parti contractante
    (1) In scopul solutionarii diferendelor cu privire la investitii intre o parte contractanta si un investitor al celeilalte parti contractante, vor avea loc consultari intre partile interesate in vederea solutionarii cazului, pe cat posibil, pe cale amiabila.
    (2) Daca aceste consultari nu au loc sau nu conduc la o solutie in termen de 6 luni de la data cererii de solutionare, investitorul poate supune diferendul, la alegerea sa, spre solutionare la:
    a) instanta judecatoreasca competenta a partii contractante pe teritoriul careia s-a efectuat investitia; sau
    b) Centrul International pentru Reglementarea Diferendelor relative la Investitii (I.C.S.I.D), prevazut de Conventia pentru reglementarea diferendelor privind investitiile intre state si persoane ale altor state, deschisa spre semnare la Washington la 18 martie 1965; sau
    c) un tribunal arbitral ad-hoc, care, daca nu s-a convenit altfel intre partile la diferend, va fi constituit pe baza regulilor de arbitraj ale Comisiei Organizatiei Natiunilor Unite pentru Drept Comercial International (UNCITRAL).
    (3) Fiecare parte contractanta consimte, prin aceasta, sa supuna diferendele privind investitiile concilierii sau arbitrajului international. Hotararile arbitrale vor fi definitive si obligatorii pentru ambele parti la diferend. Fiecare parte contractanta le va executa in conformitate cu legile sale.
    (4) Partea contractanta care este parte la diferend nu va invoca niciodata ca aparare, pe durata procedurilor privind diferendele legate de investitii, imunitatea sa sau faptul ca investitorul a primit o despagubire in cadrul unui contract de asigurare acoperind integral sau partial prejudiciul ori pierderea suferita.
    Art. 10
    Diferende intre partile contractante
    (1) Diferendele intre partile contractante privind interpretarea sau aplicarea prevederilor acestui acord vor fi solutionate pe canale diplomatice.
    (2) Daca cele doua parti contractante nu pot ajunge la un acord in termen de 6 luni de la declansarea diferendului intre ele, acesta, la cererea oricarei parti contractante, se va supune unui tribunal arbitral compus din trei membri. Fiecare parte contractanta va numi un arbitru, iar cei doi arbitri vor numi un presedinte care va fi un cetatean al unui stat tert.
    (3) Daca una dintre partile contractante nu a numit propriul sau arbitru si nu a dat curs invitatiei celeilalte parti contractante sa faca numirea in termen de doua luni, arbitrul va fi numit, la cererea acestei parti contractante, de catre presedintele Curtii Internationale de Justitie.
    (4) Daca ambii arbitrii nu pot ajunge la un acord privind alegerea presedintelui in termen de doua luni, dupa numirea lor, acesta va fi numit, la cererea oricarei parti contractante, de catre presedintele Curtii Internationale de Justitie.
    (5) Daca, in cazurile specificate in paragrafele (3) si (4) ale acestui articol, presedintele Curtii Internationale de Justitie este impiedicat sa-si indeplineasca functia sa sau daca este cetatean al uneia dintre partile contractante, numirea se va face de catre vicepresedinte si daca si acesta din urma este impiedicat sau daca este cetatean al uneia dintre partile contractante, numirea se va face de catre judecatorul cu cel mai inalt grad al Curtii, care nu este cetatean al uneia dintre partile contractante.
    (6) In lipsa altor prevederi convenite de partile contractante, tribunalul isi va stabili procedura.
    (7) Fiecare parte contractanta va suporta cheltuielile arbitrului pe care l-a numit si ale reprezentarii sale in procedurile de arbitraj. Cheltuielile pentru presedinte si celelalte cheltuieli vor fi suportate, in parti egale, de catre partile contractante.
    (8) Hotararile tribunalului sunt definitive si obligatorii pentru fiecare parte contractanta.
    Art. 11
    Consultari si schimb de informatii
    La cererea oricarei parti contractante, cealalta parte contractanta va accepta, cu promptitudine, sa tina consultari privind interpretarea sau aplicarea acestui acord. La cererea oricarei parti contractante, se va face schimb de informatii cu privire la legile, reglementarile, hotararile, practicile sau procedurile administrative ori politicile economice ale celeilalte parti contractante, care pot avea un impact asupra investitiilor ce fac obiectul acestui acord.
    Art. 12
    Amendamente
    In momentul intrarii in vigoare a acestui acord sau in orice moment ulterior, prevederile acestui acord pot fi amendate in modalitatea convenita de partile contractante. Aceste amendamente vor intra in vigoare la data la care partile contractante si-au notificat reciproc indeplinirea tuturor cerintelor constitutionale necesare pentru intrarea in vigoare.
    Art. 13
    Prevederi finale
    (1) Acest acord va intra in vigoare la 30 de zile de la data la care partile contractante isi vor fi notificat indeplinirea cerintelor legale pentru intrarea in vigoare a acestui acord. El va ramane in vigoare pe o perioada de 10 ani. Acordul va continua sa ramana in vigoare pentru perioade ulterioare de cate 10 ani, daca nici una dintre partile contractante nu a notificat, in mod oficial, celeilalte parti contractante denuntarea lui, nu mai tarziu de 6 luni inainte de expirarea acordului.
    (2) In cazul unei notificari oficiale privind denuntarea prezentului acord, prevederile art. 1-12 vor continua sa se aplice pentru o perioada de inca 10 ani pentru investitiile efectuate inainte de a se face notificarea oficiala.
    Drept pentru care, subsemnatii, pe deplin autorizati de catre guvernele respective, au semnat acest acord.
    Facut la Vilnius, in ziua de 8 martie 1994, in doua exemplare originale, in limbile romana, lituaniana si engleza, fiecare text fiind egal autentic. In cazul unor diferente de interpretare, textul in limba engleza va prevala.

                Pentru Guvernul Romaniei,
                Cristian Ionescu,
                ministrul comertului

                Pentru Guvernul Republicii Lituania,
                Kazimeras Klimasauskas,
                ministrul industriei si comertului




SmartCity5

COMENTARII la Legea 82/1994

Momentan nu exista niciun comentariu la Legea 82 din 1994
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Legea 82/1994
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu