Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 131 din 14 aprilie 2006

privind modificarea Ordinului presedintelui Agentiei Nationale pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii si Cooperatie nr. 54/2006 privind aprobarea Procedurii de implementare a Programului de dezvoltare si modernizare a activitatilor de comercializare a produselor si serviciilor de piata

ACT EMIS DE: AGENTIA NATIONALA PENTRU INTREPRINDERI MICI SI MIJLOCII

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 386 din 5 mai 2006



Având în vedere prevederile anexei nr. 3/12/18 la Legea bugetului de stat pe anul 2006 nr. 379/2005, ale art. 25 alin. (1) din Legea nr. 346/2004 privind stimularea înfiinţării şi dezvoltării întreprinderilor mici şi mijlocii, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi ale art. 4 alin. (1) pct. 12 din Hotărârea Guvernului nr. 753/2003 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale pentru Intreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie, cu modificările şi completările ulterioare,

în temeiul art. 5 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 753/2003, cu modificările şi completările ulterioare,

preşedintele Agenţiei Naţionale pentru Intreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie emite prezentul ordin:

Art. I. - Procedura de implementare a Programului de dezvoltare şi modernizare a activităţilor de comercializare a produselor şi serviciilor de piaţă, aprobată prin Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale pentru Intreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie nr. 54/2006, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 220 bis din 10 martie 2006, se modifică şi se completează după cum urmează:

1.  Punctul 1 va avea următorul cuprins: „Obiectivul principal al  Programului de dezvoltare şi modernizare a activităţilor de comercializare a produselor şi serviciilor de piaţă, denumit în continuare Program, îl constituie sprijinirea operatorilor economici, persoane juridice şi/sau persoane fizice şi asociaţii familiale autorizate, prin facilitarea accesului la achiziţionarea de maşini, utilaje şi instalaţii, cu scopul îmbunătăţirii performanţelor economice şi tehnice, urmărind adaptarea la cerinţele determinate de aderarea la Uniunea Europeană, prin creşterea nivelului de competitivitate, sporirea protecţiei consumatorilor şi securităţii alimentare."

2.   La punctul 3 alineatul (1), litera f) va avea următorul cuprins:

,,f) au desfăşurat activitatea principală conform lit. a) cel puţin un an anterior datei depunerii solicitării acordului de principiu;".

3.  La punctul 3, alineatul (4) va avea următorul cuprins: „(4) Beneficiarii care, în ultimii 3 ani consecutivi, au beneficiat de ajutoare de stat în valoare cumulată de peste 400 mii lei RON nu pot primi alocaţii financiare nerambursabile în cadrul acestui program;".

4.  Punctul 4 va avea următorul cuprins:

„(1) Alocaţia financiară nerambursabilă se acordă pentru sumele cheltuite pentru achiziţionarea de maşini, utilaje şi instalaţii aferente grupei 2.1 din anexa la Hotărârea Guvernului nr. 2.139/2004 pentru aprobarea Catalogului privind clasificarea şi duratele normale de funcţionare a mijloacelor fixe, cu excepţia jocurilor de noroc mecanice, electrice, electronice, mese de biliard, precum şi a instrumentelor muzicale şi automatelor muzicale.

(2) Alocaţia financiară nerambursabilă se acordă numai pentru achiziţionarea de maşini, utilaje şi instalaţii specifice activităţii principale desfăşurate de operatorul economic în conformitate cu anexa nr. 3 la Ordonanţa Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor şi serviciilor de piaţă, aprobată prin Legea nr. 650/2002."

5.  La punctul 5, alineatul (2) va avea următorul cuprins: „(2) In cazul maşinilor, utilajelor şi instalaţiilor ajutorul

financiar va fi acordat numai dacă acestea sunt noi, introduse pe piaţă şi puse în funcţiune cu respectarea reglementărilor tehnice aplicabile;".

6.  Anexele nr. 1, 2, 5 şi 8 la procedură se înlocuiesc cu anexele 1 -4*) la prezentul ordin.

Art. II. - Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, şi va intra în vigoare de la data publicării.

Preşedintele Agenţiei Naţionale pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii si Cooperaţie,

Eugen Ovidiu Chirovici

*) Anexele nr. 1 -4 sunt reproduse în facsimil.

ANEXA Nr. 1 (Anexa nr. 1 la procedură)

ACTIVITAŢI ŞI CHELTUIELI ELIGIBILE

Nr. crt.

Activităţi eligibile

Cheltuieli eligibile

Valoarea maximă a

finanţării pe activitate -

lei RON

Documente justificative care însoţesc formularul de decont

1..

Achiziţionarea de maşini, utilaje şi instalaţii - grupa 2.1 din HG 2139/2004  -  exclusiv  Jocuri  de noroc  mecanice, electrice, electronice, mese de biliard precum şi a    instrumentelor muzicale    şi automatelor muzicale

- cheltuieli pentru achiziţionare

50.000 lei RON

75% din valoarea investiţiei

(exclusiv TVA)

- Certificatul de garanţie, original şi copie certificată;

-  Factură fiscală detaliată, pe componente şi preţuri, original şi copie certificată ,

- Ordine de plată/ chitanţă, original şi copie certificată;

- Copie certificată după extrasul de cont, după caz.

Copie   certificată de pe fişa de   amortizare   a  activului achiziţionat cu codul de clasificare al acestuia.

1Factura fiscală trebuie să conţină informaţii detaliate privind obiectul plăţii.

ANEXA Nr. 2 (Anexa nr. 2 la procedură)

Se completează numai de către ANIMMC

Data şi ora Inregistrării  ...............................

Numărul cererii   ........................................

Numele reprezentantului

ANIMMC   ...............................................

Semnătura

CERERE-TIP DE ACORD DE PRINCIPIU PENTRU FINANŢARE

( Se completează toate rubricile din formularul-tip în limba română, prin tehnoredactare sau prin scriere cu majuscule)

Subscrisa  ............................................având datele de identificare menţionate la secţiunea A,reprezentată legal prin dl/ dna......................................având calitatea de ....................................................................solicit finanţarea în condiţiile prevederilor programului aprobat prin Ordinul Preşedintelui  ANIMMC   nr...................................

SECŢIUNEA A         Prezentarea agentului economic

Denumirea completă a agentului economic......................................................................

Adresa...................................................................Localitatea..........................................

Jud.................................Telefon..............................Fax....................................................

Email.....................................Cod poştal...........................................................................

Data înregistrării agentului economic   .............................................................................

Nr. de ordine în Registrul Comerţului...............................................................................

Codul unic de înregistrare..................................................................................................

Nr. cont (5070) în care se solicită transferarea alocaţiei financiare nerambursabile (RO).........................................................deschis la Trezoreria..........................................

Obiectul principal de activitate ..........................................................................................

Cod CAEN..........................................................................................................................

Forma juridică....................................................................................................................

Capitalul social:                          ............................mii lei (RON)       deţinut de

- persoane fizice                                        ............. %

- persoane juridice:                     ..........%

Numărul mediu scriptic anual de personal (în anul fiscal anterior)...............................

Cifra de afaceri (conform ultimului bilanţ contabil anual aprobat) ....... .mii lei (RON),

Profit net/pierdere (conform ultimului bilanţ contabil anual aprobat).......mii lei (RON)

Produsele  de achiziţionat în cadrul  acestui program, cu codul de clasificare conform HG. nr.2139/2004 Pentru  aprobarea catalogului privind  clasificarea şi duratele     normale  de  funcţionare  a mijloacelor fixe...............................................................

-Activităţile pentru care se solicită finanţarea prin prezentul program nu fac obiectul altui program de finanţare de la bugetul de stat în anul bugetar în curs şi nu am mai beneficiat de finanţare de la bugetul de stat pentru aceleaşi activităţi în ultimii 3 ani.

-   In ultimii 3 (trei) ani:

|_|           nu am beneficiat de ajutor de stat;

|_|           am beneficiat de următoarele ajutoare de stat:

Nr. Crt.

Anul acordării ajutorului de stat

Forma ajutorului de stat

Instituţia finanţatoare

Programul prin care a beneficiat de finanţare

Cuantumul ajutorului de stat acordat

(mii RON)

TOTAL

NOTĂ IMPORTANTĂ!!!

Solicitantul nu este obligat să suporte nici o taxă din partea nici unei persoane sau instituţii care îl ajută în completarea acestei cereri.

Reprezentanţii ANIMMC pot discuta cu solicitanţii, toate sau doar o parte din elementele acestei cereri, dar le este interzis să completeze cererea în locul acestora.

SECŢIUNEA B

Prezentarea activităţilor pentru care se solicită finanţare în cadrul Programului

Denumirea activităţii

(achiziţionarea maşinilor, utilajelor şi instalaţiilor )

Codul de clasificare

Valoarea

estimată a

cheltuielilor

eligibile1 - lei (RON) -

Valoarea finanţării

nerambur­sabile2

- lei (RON) -

1)............................

2)............................

3)..............................

TOTAL3

Numele reprezentantului legal/împuternicitului

Funcţia.............................................

Semnătura..........................................Ştampila...........

Data.................................................

1  Valoarea integrală a cheltuielilor eligibile fără TVA (cost individual)

2 75 % din valoarea cheltuielilor eligibile fără TVA (cost individual)

3 Suma totală a alocaţiei financiare nerambursabile nu va depăşi valoarea maximă conform Anexei nr. 1 la prezenta procedură .

ANEXA Nr. 3 (Anexa nr. 5 la procedură)

Numărul notificării...................................

Data.......................................................

- NOTIFICARE     -

PRIVIND ACORDUL DE PRINCIPIU PENTRU FINANŢARE

DESTINATAR:

Denumirea agentului economic...............................................................................

Data înregistrării.......................................................................................................

Nr. de ordine în registrul comerţului.......................................................................

Codul unic de înregistrare.......................................................................................

Sediul/Adresa..........................................................................................................

Tel/Fax.....................................................................................................................

Urmare a Cererii-tip de Acord de Principiu pentru finanţare nr......din data de

....................., vă notificăm prin prezenta acordul de principiu pentru finanţarea

următoarelor activităţi şi cheltuieli aferente acestora:

Denumirea activităţii

(achiziţionarea maşinilor, utilajelor şi instalaţiilor   )

Tipul de cheltuială pentru care se acordă finanţarea

Valoarea finanţării

aprobate de principiu

- lei (RON) -

1)..................................

2)..................................

3)..................................

· cheltuieli pentru achiziţionare:

TOTAL

Valoarea totală a finanţării aprobate de principiu......................................................

Coordonator UIP...................................

Semnătura........................

1 Se completează de ANIMMC

ANEXA Nr. 4 (Anexa nr. 8 la procedură)

CERERE-TIP DE RENUNŢARE TOTALĂ SAU PARŢIALĂ A FINANŢĂRII PENTRU CARE EXISTĂ ACORD DE PRINCIPIU

( Se completează în cazul modificării uneia dintre condiţiile în care s-a obţinut acordul de principiu asupra finanţării)

Subscrisa.........................................având datele de identificare menţionate la secţiunea A,reprezentată   legal   prin   dl/dna   .....................................................,   având   calitatea   de.................................................... renunţ la finanţarea   pentru categoriile de cheltuieli prezentate în secţiunea B.

SECŢIUNEA A           Prezentarea agentului economic:

Denumirea agentului economic.................................................................................

Adresa.......................................................................................................................

Telefon............................Fax...........................E-mail..........................Cod poştal...................

Data înregistrării..........................................................................................................

Nr. de ordine în Registrul Comerţului.........................................................................

Codul unic de înregistrare............................................................................................

Nr. cerere tip de acord de principiu pentru finanţare....................................................

Nr. Notificare................................................................................................................

Valoarea totală pentru care se solicită renunţarea la finanţare ...................................

Numele reprezentantului legal/împuternicitului..........................................................

Funcţia..................................

Semnătura autorizată şi ştampila

Data................................

SECŢIUNEA B

Cheltuieli pentru care se solicită renunţarea la finanţare în cadrul Programului

Denumirea activităţii

(a maşinilor, utilajelor şi instalaţiilor - ce urmează a fi achiziţionate)

Valoarea

finanţării pentru

care se solicită

renunţarea lei

1)............................

2)............................

3)..............................

TOTAL

SECŢIUNEA C

Declaraţie pe propria răspundere

Subsemnatul   (a)................................................,   identificat   (ă)   cu   B.I./C.I.   /   paşaport seria.........nr............................eliberat la data de.............................,  cu domiciliul în localitatea...........................str ...........................nr.......bl.. ......sc........ap...  .......sect orasul/judeţul..................................,     în     calitate     de     reprezentant     legal     al     agentului economic...................................................., declar pe propria răspundere că renunţ ( total sau parţial)      la finanţarea pentru care am primit acordul de principiu al ANIMMC - notificare nr.........

Semnătura autorizată şi ştampila comerciantului

Funcţia:..............................................

Data semnării:........................................


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 131/2006

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 131 din 2006
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 131/2006
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu