În temeiul prevederilor art. 10 din Ordonanţa Guvernului nr. 26/2011 privind înfiinţarea Inspectoratului de Stat pentru Controlul în Transportul Rutier, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 18/2012, ale art. 22 alin. (5) şi art. 24 alin. (4) din Regulamentul de organizare şi funcţionare a Inspectoratului de Stat pentru Controlul în Transportul Rutier, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1.088/2011 privind organizarea şi funcţionarea Inspectoratului de Stat pentru Controlul în Transportul Rutier, şi ale art. 5 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 76/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, cu modificările şi completările ulterioare,ministrul transporturilor şi infrastructurii emite următorul ordin: Articolul 1Se aprobă Regulamentul privind modelul şi însemnele uniformei inspectorilor, dotarea şi inscripţionarea autovehiculelor de control utilizate de către inspectorii din cadrul Inspectoratului de Stat pentru Controlul în Transportul Rutier, prevăzut în anexa nr. 1, care face parte integrantă din prezentul ordin. Articolul 2Se aprobă modelul legitimaţiei nominale de control a inspectorilor din cadrul Inspectoratului de Stat pentru Controlul în Transportul Rutier, prevăzut în anexa nr. 2, care face parte integrantă din prezentul ordin. Articolul 3Inspectoratul de Stat pentru Controlul în Transportul Rutier va duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin. Articolul 4La data intrării în vigoare a prezentului ordin se abrogă Ordinul ministrului transporturilor şi infrastructurii nr. 976/2011 pentru aprobarea Regulamentului privind modelul şi însemnele uniformei inspectorilor, dotarea şi inscripţionarea autovehiculelor de control utilizate de către inspectorii din cadrul Inspectoratului de Stat pentru Controlul în Transportul Rutier, precum şi a modelului legitimaţiei nominale de control a inspectorilor din cadrul Inspectoratului de Stat pentru Controlul în Transportul Rutier, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 856 din 5 decembrie 2011, cu modificările ulterioare. Articolul 5Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. p. Ministrul transporturilor şi infrastructurii, Septimiu Buzaşu secretar de stat
ANEXA Nr. 1REGULAMENT privind modelul şi însemnele uniformei, modul de acordare şi portul acesteia de către inspectorii Inspectoratului de Stat pentru Controlul în Transportul Rutier Capitolul IPortul şi modul de acordare a uniformei de serviciu cu însemnele specifice şi a echipamentului de protecţie Articolul 1
(1) Au dreptul la uniformă de serviciu cu însemnele specifice şi la echipament de protecţie inspectorii din cadrul Inspectoratului de Stat pentru Controlul în Transportul Rutier, denumit în continuare I.S.C.T.R., care efectuează inspecţia şi controlul asupra transporturilor rutiere şi a activităţilor conexe acestora, denumiţi în continuare inspectori I.S.C.T.R.
(2) În timpul exercitării inspecţiei şi controlului asupra transporturilor rutiere şi a activităţilor conexe acestora, inspectorii I.S.C.T.R. au obligaţia de a purta uniforma de serviciu cu însemnele specifice şi în mod suplimentar echipamentul de protecţie, în cazul efectuării acţiunilor de control în trafic.
(3) Uniforma de serviciu cu însemnele specifice poate fi purtată şi pe drumul de la domiciliu la locul de muncă, în timpul deplasărilor efectuate în interesul serviciului în diferite misiuni, la mitinguri, festivităţi, precum şi pe durata frecventării unor cursuri de perfecţionare profesională.
(4) Sunt interzise scoaterea din ţară a uniformei de serviciu cu însemnele specifice/echipamentului de protecţie, cu excepţia cazurilor în care există o solicitare, aprobată de conducerea I.S.C.T.R., precum şi purtarea acesteia/acestuia în locuri şi în condiţii care ar putea prejudicia prestigiul instituţiei. Articolul 2Uniforma de serviciu cu însemnele specifice şi echipamentul de protecţie se acordă gratuit inspectorilor I.S.C.T.R., costul acestora fiind suportat de către I.S.C.T.R. Articolul 3
(1) I.S.C.T.R. are obligaţia să ţină evidenţa acordării uniformei de serviciu cu însemnele specifice şi a echipamentului de protecţie inspectorilor I.S.C.T.R.
(2) Evidenţa prevăzută la alin. (1) se ţine pe luni, începând cu data acordării acestora. Articolul 4Pe durata suspendării din funcţie se interzice utilizarea uniformei de serviciu cu însemnele specifice, precum şi a echipamentului de protecţie. Perioada suspendării din funcţie nu se include în calculul duratei normate de folosinţă a componentelor uniformei de serviciu cu însemnele specifice şi a echipamentului de protecţie. Articolul 5În cazul în care inspectorul I.S.C.T.R. pierde dreptul de a efectua inspecţia şi controlul asupra transporturilor rutiere şi activităţilor conexe acestora, uniforma de serviciu cu însemnele specifice şi echipamentul de protecţie vor fi predate instituţiei, indiferent dacă durata normată de folosinţă este îndeplinită sau nu. Articolul 6Inspectorii I.S.C.T.R. sunt obligaţi să întreţină uniforma de serviciu cu însemnele specifice, precum şi echipamentul de protecţie în stare corespunzătoare, să le folosească în mod îngrijit şi să respecte cu stricteţe ţinuta impusă de portul acesteia. Articolul 7
(1) În cazul deteriorării, pierderii sau distrugerii din cauze obiective a uniformei de serviciu cu însemnele specifice/echipamentului de protecţie, se va putea acorda o nouă uniformă de serviciu cu însemnele specifice/un nou echipament de protecţie înainte de expirarea duratei normate de folosinţă, cu aprobarea conducerii instituţiei.
(2) În cazul deteriorării, pierderii sau distrugerii uniformei de serviciu cu însemnele specifice/echipamentului de protecţie din cauze subiective (utilizare defectuoasă, neglijenţă etc.), se poate acorda o nouă uniformă de serviciu cu însemnele specifice, cu plata diferenţei de valoare stabilite proporţional cu durata normată de folosinţă neconsumată pentru uniforma veche. Articolul 8
(1) Este interzisă modificarea uniformei de serviciu cu însemnele specifice şi a echipamentului de protecţie sau înlocuirea componentelor acestora cu alte articole de îmbrăcăminte care nu sunt cuprinse în prezentul regulament.
(2) La uniformă este permisă purtarea doar a pantofilor şi a bocancilor de culoare neagră. Capitolul IIModelul uniformei de serviciu cu însemnele specifice, al echipamentului de protecţie şi al legitimaţiei nominale de control a inspectorilor I.S.C.T.R. Articolul 9Uniforma de serviciu prevăzută în anexa B se compune din următoarele piese: 1. Pantalon de prezentare de culoare bleumarin-închis (fig. 1a). Pantalonul de vară este confecţionat din stofă tergal, compoziţie 60% ± 5% lână şi 40% ± 5% poliester, densitate 190 - 10% g/m2, greutate 290% ± 5% g/ml. Pantalonul de iarnă este confecţionat din stofă camgarn, 60% ± 5% lână şi 40% ± 5% poliester, densitate 265 ± 10% g/m2, greutate 405% ± 5% g/ml. Pantalonul are croiala dreaptă, fără manşetă, este prevăzut cu 3 buzunare, dintre care două laterale oblice şi unul la spate, cu refileţi. Procedeele tehnologice utilizate pe fluxul de producţie trebuie să cuprindă tratament antistatic permanent, care asigură utilizatorului protecţie împotriva condiţiilor atmosferice sau de mediu nefavorabil, substanţelor chimice sau petroliere şi care să confere ţesăturii durabilitate în purtare, rezistenţă sporită la lumină, frecare, păstrarea calităţilor în condiţii de exploatare intensă după cel puţin 12 spălări, în condiţiile precizate în instrucţiunile de utilizare şi întreţinere, precum şi o întreţinere şi curăţare accesibilă. Pe betelie, pe partea exterioară, se fixează 7 găici cu lungimea de 4 cm şi lăţimea de 1,3 cm, peste care se aplică alte 7 găici de 6,5 cm lungime şi 2,5 cm lăţime. La partea inferioară acestea se întăresc cu maşina de cheiţă. La partea superioară a şliţului se fixează o gaică pentru cuiul de curea. În faţă, pantalonii sunt prevăzuţi cu şliţ care se încheie cu fermoar din material plastic spiralat, la culoare, şi cu câte un fald pe direcţia dungii realizate prin călcare, orientat spre cusătura laterală. 2. Pantalon de lucru de culoare bleumarin-închis (fig. 1b) Pantalonul este drept, fără manşetă şi este prevăzut cu 5 buzunare, dintre care două laterale oblice, două aplicate lateral sub cele oblice şi unul la spate, cu refileţi. În faţă, pantalonii sunt prevăzuţi cu şliţ care se încheie cu fermoar din material plastic spiralat, la culoare. Se confecţionează în două variante:
– de vară, compoziţia fibroasă 67% PES ± 3% şi 33% ± 3% BBC pieptănat (bumbac fibră cu o lungime mai mare de 34 mm, iar impurităţile maximum 2%), fineţe fir Nm 70/2 (bătătură şi urzeală), masa 190-220 g/m2, sarcina de rupere în urzeală minimum 1.200 N, în bătătură minimum 750 N, modificări dimensionale la spălat în urzeală şi în bătătură ± 2% maximum, capacitatea de revenire din şifonare în urzeală şi în bătătură minimum 100 grade de revenire din şifonare, legătura diagonal 2/2, rezistenţe minime ale vopsirii (la transpiraţie, la spălare la 40°C, la lumină, la frecare) note 4-5;
– de iarnă, compoziţia fibroasă 67% PES ± 3% şi 33% ± 3% BBC pieptănat (bumbac fibră cu o lungime mai mare de 34 mm, iar impurităţile maximum 2%), fineţe fir Nm 70/2 (bătătură şi urzeală), masa 250-270 g/m2, sarcina de rupere în urzeală minimum 1.200 N, în bătătură minimum 750 N, modificări dimensionale la spălat în urzeală şi în bătătură ± 2% maximum, capacitatea de revenire din şifonare în urzeală şi în bătătură minimum 100 grade, legătura diagonal 2/2, rezistenţe minime ale vopsirii (la transpiraţie, la spălare la 40°C, la lumină, la frecare) note 4-5.Procedeele tehnologice utilizate pe fluxul de producţie trebuie să cuprindă tratament antistatic permanent, care asigură utilizatorului protecţie împotriva condiţiilor atmosferice sau de mediu nefavorabil, substanţelor chimice sau petroliere şi care să confere ţesăturii durabilitate în purtare, rezistenţă sporită la lumină, frecare, păstrarea calităţilor în condiţii de exploatare intensă după cel puţin 12 spălări, în condiţiile precizate în instrucţiunile de utilizare şi întreţinere, precum şi o întreţinere şi curăţare accesibilă. Pe betelie, pe partea exterioară, se fixează 7 găici cu lungimea de 4 cm şi lăţimea de 1,3 cm, peste care se aplică alte 7 găici de 6,5 cm lungime şi 2,5 cm lăţime. La partea inferioară acestea se întăresc cu maşina de cheiţă. La partea superioară a şliţului se fixează o gaică pentru cuiul de curea. 3. Cămaşă (fig. 2a şi 2b) Cămăşile de culoare bleu se confecţionează în două variante, cu mânecă lungă şi mânecă scurtă. Sunt confecţionate din ţesătură din fire Nm 70/1, în urzeală şi bătătură, compoziţia 67% PES + 33% BBC. Ţesătura finită trebuie să prezinte următoarele caracteristici: greutatea 115 g/m2 (+/–5 g/m2), desimea în urzeală 500 fire/10 cm (+/–20 fire/10 cm), desimea în bătătură 280 fire/10 cm (+/–11 fire/10 cm), sarcina de rupere în urzeală 44 da N, sarcina de rupere în bătătură 20 da N, modificări dimensionale la spălat (urzeală şi bătătură): +/–2% legătură pânză. Cămăşile sunt croite drept şi sunt prevăzute cu epoleţi, guler şi cu două buzunare cu clapetă şi nasture, exterior pe piept, în partea stângă şi dreaptă. Mânecile lungi sunt prevăzute cu manşete care se închid cu 2 nasturi de culoare bleu, de format mic, confecţionaţi din material plastic. 4. Tricou cu mânecă scurtă (fig. 3) Tricoul polo piquet de culoare bleu se confecţionează din bumbac 100%, densitate 185 g/m2. Tricoul are aplicat în partea stângă faţă un buzunar confecţionat din tercot care se închide cu o clapă prevăzută cu bandă velcro pentru închidere. 5. Curea Cureaua este confecţionată din piele de culoarea neagră şi este de 3,5 cm lăţimea şi are lungimea de 130-150 cm. 6. Bluzon (fig. 4) Bluzonul se realizează din ţesătură specială laminată în 3 straturi pentru geci şi scurte de culoare bleumarin. Geaca pentru bărbaţi cu epoleţi se compune din piepţi, spate şi mâneci. Se închide cu fermoar ascuns, are plătci pe faţă şi spate, epoleţi, manşete şi cordon la terminaţie în talie. În partea de sus a feţei, sub linia plătcilor, sunt două buzunare interioare care se închid cu fermoare. Produsul este realizat prin tehnologia de termosaldare prin impermeabilizarea cusăturilor cu o bandă termosudată. 7. Scurtă cu mesadă şi guler pentru toamnă-iarnă (fig. 5) Este confecţionată din piele de vacă de culoare bleumarin şi are aplicată pe mâneca stângă emblema I.S.C.T.R. În faţă în dreptul pieptului este prevăzută cu o dungă reflectorizantă de un centimetru, ce se continuă pe spate în dreptul omoplaţilor. Este prevăzută cu epoleţi, mesadă detaşabilă şi cu guler de blană naturală de culoare bleumarin. În faţă are două buzunare aplicate care se închid cu o clapă prevăzută cu o capsă şi două buzunare laterale. 8. Şapcă (fig. 6) Compoziţia fibroasă 95% BBC (+/–4%) pieptănat (fibră extralung cu o lungime mai mare de 34 mm) şi 10% pes. (+/–2%); fineţea firului 70/2 Nm BBC (în urzeală şi bătătură) şi 330 dtex pes. (filamentul ripstop); masa 230 gr/mp (+/–15 gr/mp); desimea 460 fire/10cm (+/–23 fire/10 cm) în urzeală şi 240 fire/10 cm (15 fire/10 cm) în bătătură; sarcina de rupere 900 N minimum (în urzeală) şi 600 N minimum (în bătătură); legătura diagonal 2/1 cu ripstop din două filamente de pes. la 28 fire fond (în urzeală) şi 12 fire fond (în bătătură); rezistenţe minime ale vopsirii la transpiraţie (acidă şi alcalină) note minimum 4-5, la spălare la 40° C note minimum 4-5, la frecare note minimum 4 şi la lumină note minimum 5; rezistenţa la murdărire prin tratament uscat (oleofobizare) note minimum 5; piling la 5000 cicluri nota minimum 4; rezistenţa la abraziune număr cicluri/ruptură 25.000; rezistenţa la sfâşiere - în urzeală N minimum 50, în bătătură N minimum 40; modificări dimensionale în urzeală % +/– 2.5, în bătătură % +/–2.5, capacitatea de revenire din şifonare în urzeală şi bătătură grade minimum 100. Şapca se compune din calotă, capac, cozoroc. Cozorocul este întărit cu plastic şi tighelit cu tighele paralele executate la 0,6 cm între ele. Pe partea din faţă are aplicată emblema mică. La spate este prevăzută cu sistem de ajustare a mărimii cu bandă velcro. 9. Căciulă (fig. 7) Căciula se confecţionează din piele de vacă şi blană naturală. Are calota şi capacul executate din piele de vacă de culoare bleumarin, iar clapele laterale şi clapa frontală sunt dublate cu blană naturală de culoare bleumarin. În interior are căptuşeală matlasată sub forma unui pătrat cu latura de 3 cm. Pe partea din faţă a căciulii este aplicată emblema mică, la fel ca în cazul şepcii. 10. Vestă de vară (fig. 8) de culoare galben fluorescent, având în partea de jos două dungi reflectorizante de 5 cm, care este personalizată în partea din faţă stânga cu înscrisul „I.S.C.T.R.“, iar în spate cu înscrisul „I.S.C.T.R.“ sub care vine înscrisul „CONTROL TRAFIC“. Este confecţionată din poliester 100%. 11. Pelerină impermeabilă (fig. 9) galben fluorescent, pe care se aplică dungi din material special reflectorizant de culoare gri-deschis, care este personalizată în partea din faţă stânga cu înscrisul „I.S.C.T.R.“, iar în spate cu înscrisul „I.S.C.T.R.“ sub care vine înscrisul „CONTROL TRAFIC“. Este confecţionată din poliester 100%. 12. Scurtă pentru iarnă (fig. 10) galben fluorescent, pe care se aplică dungi din material special reflectorizant de culoare gri-deschis, care este personalizată în partea din faţă stânga cu înscrisul „I.S.C.T.R.“, iar în spate cu înscrisul „I.S.C.T.R.“ sub care vine înscrisul „CONTROL TRAFIC“. Este confecţionată din 100% nailon/membrană PVC, căptuşeală termică 100%. Mesada este detaşabilă şi are densitatea vatelinei de 180 g/m2. 13. Mănuşi confecţionate din piele de culoare neagră şi căptuşite. 14. Geantă de culoare neagră destinată păstrării documentelor, confecţionată din piele. Geanta are două compartimente, o singură încuietoare metalică pe mijloc, iar în colţul din stânga sus va fi inscripţionată cu înscrisul „I.S.C.T.R.“ Articolul 10Însemnele specifice, prevăzute în anexa B, se compun din: a)Ecusonul (fig. 11) este executat prin broderie automată, pe suport textil şi dublat cu bandă velcro pentru fixarea pe uniformă. Este confecţionat din material textil având brodate cu galben pe fond bleumarin numărul legitimaţiei de control, numele şi iniţiala prenumelui inspectorului. Dimensiunile ecusonului sunt de 80 mm lăţime şi 30 mm înălţime. Ecusonul este purtat în partea stângă a pieptului pe bluzon, vestă, scurtă şi pelerină. b)Emblema „I.S.C.T.R.“ ( fig. 12) este executată prin broderie automata pe suport textil şi este confecţionată în două variante dimensionale:
|
(i) |
varianta având 88 mm înălţime şi de 70 mm lăţime se poartă pe braţul stâng al cămăşii cu mânecă scurtă, al celei cu mânecă lungă, al scurtei, al scurtei cu mesadă şi guler pentru toamnă-iarnă, pe bluzon, pe scurtă şi pe pelerină; |
|
(ii) |
varianta având 50 mm înălţime şi 40 mm lăţime este aplicată pe partea central-frontală a şepcii şi a căciulii. |
Articolul 11În timpul acţiunilor de inspecţie şi control în trafic inspectorii I.S.C.T.R. au obligaţia de a purta echipamentul de protecţie care, în funcţie de anotimp, se compune din: a)vestă de vară galben fluorescent; b)pelerină impermeabilă galben fluorescent: c)bluzon pentru primăvară-toamnă galben fluorescent, cu mâneci detaşabile; c)scurtă pentru iarnă galben fluorescent; d)baston reflectorizant. Articolul 12Componentele uniformei cu însemnele specifice şi durata de folosinţă normată a acestora sunt prevăzute în anexa A. Articolul 13Modelul uniformei de serviciu cu însemnele specifice şi durata de folosinţă normată a acestora sunt prezentate în anexa B. Capitolul IIIDotarea şi inscripţionarea autovehiculelor de control şi modelul legitimaţiei nominale de control a inspectorilor din cadrul I.S.C.T.R. Articolul 14
(1) Dotarea autovehiculelor de control cuprinde următoarele dispozitive şi echipamente:a)dispozitive de semnalizare luminoasă de culoare galbenă Şi dispozitiv cu mesaje variabile de culoare roşie, vizibile din faţă şi din spate, care sunt utilizate conform prevederilor art. 6 alin. (4) din Ordonanţa Guvernului nr. 26/2011 privind înfiinţarea Inspectoratului de Stat pentru Controlul în Transportul Rutier, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 18/2012; b)echipament suplimentar de protecţie pentru inspectori; c)echipament auxiliar pentru facilitarea efectuării controlului în trafic:
|
(i) |
generator de curent alternativ cu tensiunea de 220V-240V; |
|
(ii) |
proiectoare pentru iluminarea locului controlului; |
|
(iii) |
dispozitiv de localizare şi navigare prin satelit; |
|
(iv) |
calculator portabil tip laptop cu programe informatice specializate pentru control şi acces la bazele de date necesare desfăşurării activităţii de control, dispozitiv |
de conectare la internet şi multifuncţional scanner-copiator-imprimantă; |
|
(v) |
lampă cu lumină ultraviolet; |
|
(vi) |
aparat de fotografiat şi cameră de filmat; |
|
(vii) |
staţie de emisie-recepţie; |
|
(viii) |
pat cu role pentru controlul zonei inferioare a vehiculelor; |
|
(ix) |
dispozitiv de semnalizare a locului controlului; |
|
(x) |
minifrigider pentru păstrarea alimentelor; |
|
(xi) |
rezervor de apă potabilă cu capacitatea de cel puţin 10 l şi soluţie pentru spălarea mâinilor; |
|
(xii) |
masă de scris şi banchetă sau două scaune; |
|
(xiii) |
accesorii birotică, colecţie de legislaţie specifică şi norme/proceduri de efectuare a controlului specific; |
|
(xiv) |
trusă medicală; |
|
(xv) |
alte echipamente necesare facilitării efectuării controlului; |
d) echipament pentru control specific: |
|
(i) |
set echipament şi formularistică pentru controlul timpilor de conducere şi de odihnă ai conducătorilor auto; |
|
(ii) |
set echipament şi formularistică pentru controlul transporturilor de mărfuri periculoase; |
|
(iii) |
set echipament şi formularistică pentru controlul stării tehnice a vehiculelor; |
|
(iv) |
set echipament şi formularistică pentru controlul maselor şi dimensiunilor vehiculelor; |
|
(v) |
unelte şi echipamente pentru demontarea plăcuţelor de înmatriculare; |
|
(vi) |
alte echipamente şi formulare pentru control specific. |
(2) Echipamentul se completează cu echipamentul deţinut de inspectorii care utilizează autovehiculul pentru control. Articolul 15Inscripţionarea autovehiculelor de control este realizată conform anexei C figurile 1a, 1b şi 1c şi cuprinde următoarele elemente: a)emblema I.S.C.T.R. în faţă şi în părţile laterale; b)inscripţiile „CONTROL TRAFIC“ şi „I.S.C.T.R.“ în spatele autovehiculului; c)dungi înclinate la 45° de culoare galben reflectorizant care alternează cu dungi de culoare portocaliu reflectorizant pe uşile din spate şi pe părţile laterale. Articolul 16Anexele A-C fac parte integrantă din prezentul regulament. ANEXA Ala regulament COMPONENTELE UNIFORMEI cu însemnele specifice şi durata de folosinţă normată a acestora
Denumirea articolelor uniformei |
Unitatea de măsură |
Prevederi |
Cantitatea |
Durata (luni) |
Îmbrăcăminte |
Pantaloni de vară de lucru |
bucată |
2 |
24 |
Pantaloni de iarnă de lucru |
bucată |
2 |
24 |
Pantaloni de vară de prezentare |
bucată |
2 |
24 |
Pantaloni de iarnă de prezentare |
bucată |
2 |
24 |
Cămaşă cu mânecă lungă |
bucată |
3 |
24 |
Cămaşă cu mânecă scurtă |
bucată |
3 |
24 |
Tricou cu mânecă scurtă |
bucată |
5 |
24 |
Bluzon |
bucată |
1 |
36 |
Scurtă cu mesadă şi guler pentru toamnă |
bucată |
1 |
36 |
Şapcă |
bucată |
2 |
24 |
Căciulă |
bucată |
1 |
24 |
Echipament divers |
Mănuşi |
pereche |
1 |
24 |
Geantă |
bucată |
1 |
24 |
Curea |
bucată |
1 |
24 |
Însemnele specifice |
Ecuson |
bucată |
4 |
24 |
Emblemă 88/70 |
bucată |
19 |
24 |
Emblemă 50/40 |
bucată |
3 |
24 |
Echipament de protecţie |
Vestă de vară reflectorizantă |
bucată |
1 |
36 |
Pelerină impermeabilă |
bucată |
1 |
36 |
Scurtă reflectorizantă pentru iarnă |
bucată |
1 |
36 |
Baston reflectorizant |
bucată |
1 |
36 |
ANEXA Bla regulament
ANEXA Cla regulament ANEXA Nr. 2Modelul legitimaţiei nominale de control a inspectorilor din cadrul Inspectoratului de Stat pentru Controlul în Transportul Rutier - I.S.C.T.R.