Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 270 din 12 aprilie 2006

pentru aprobarea bugetelor de venituri si cheltuieli pe anul 2006 ale institutelor nationale de cercetare-dezvoltare care s-au infiintat in baza prevederilor Ordonantei Guvernului nr. 25/1995 si isi desfasoara activitatea sub autoritatea Ministerului Economiei si Comertului

ACT EMIS DE: MINISTERUL ECONOMIEI SI COMERTULUI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 461 din 29 mai 2006



In baza Legii nr. 292/2002 privind stabilirea modalităţilor de aprobare a bugetelor de venituri şi cheltuieli ale institutelor naţionale de cercetare-dezvoltare, în conformitate cu prevederile art. 24 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 57/2002 privind cercetarea ştiinţifică şi dezvoltarea tehnologică, aprobată cu modificări prin Legea nr. 324/2003, cu modificările ulterioare, şi a Legii bugetului de stat pe anul 2006 nr. 379/2005,

în temeiul prevederilor Hotărârii Guvernului nr. 738/2003 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Economiei şi Comerţului, cu modificările ulterioare,

ministrul economiei si comerţului emite următorul ordin:

Art. 1. - Se aprobă bugetele de venituri şi cheltuieli pe anul 2006 ale institutelor naţionale de cercetare-dezvoltare care s-au înfiinţat în baza prevederilor Ordonanţei Guvernului nr. 25/1995 şi îşi desfăşoară activitatea sub autoritatea Ministerului Economiei şi Comerţului, în conformitate cu indicatorii prevăzuţi în anexele nr. 1 -8*) care fac parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 2. - (1) Nivelul cheltuielilor totale aferente veniturilor totale prevăzute în bugetele de venituri şi cheltuieli ale institutelor naţionale de cercetare-dezvoltare prevăzute la art. 1 reprezintă limite maxime şi nu pot fi depăşite decât în cazuri justificate şi numai cu aprobarea Ministerului Economiei şi Comerţului, cu avizul Ministerului Finanţelor Publice şi al Ministerului Muncii, Solidarităţii Sociale si Familiei.

(2) In cazul în care în execuţie se înregistrează depăşiri sau nerealizări ale veniturilor aprobate, institutele naţionale de cercetare-dezvoltare vor efectua cheltuieli în funcţie de realizarea veniturilor, cu încadrarea în indicatorii de eficienţă aprobaţi.

Art. 3. - Nerespectarea prezentului ordin atrage răspunderea contravenţională în condiţiile legii.

Art. 4. - Direcţia generală buget, economico-financiară şi administrativ va comunica bugetele de venituri şi cheltuieli institutelor naţionale de cercetare-dezvoltare menţionate mai sus, pentru ducerea la îndeplinire a prevederilor acestora.

Art. 5. - Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul economiei şi comerţului,

Codruţ Ioan Şereş

*) Anexele nr. 1 -8 sunt reproduse în facsimil.

ANEXA Nr. 1

Ministerul Economiei şi Comerţului

Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Mecanică Fină - CEFIN Bucureşti

BUGETUL DE VENITURI Şl CHELTUIELI PE ANUL 2006

                                                                                                    

                                                                                                          mii lei

INDICATORI

Nr. rd

Preliminat an 2005

Prevederi an 2006

%

(col2/col1*100)

A

0

1

2

3

I

VENITURI TOTALE, din care:

1

10.000,00

11.300,00

113,0

1

VENITURI DIN EXPLOATARE, din care:

2

9.974,00

11.272,00

113,0

a)

Venituri din activitatea de bază*)

3

9.954,00

11.250,00

113,0

b)

Venituri din alte activităţi conexe activităţii de cercetare-dezvoltare

4

20,00

22,00

110,0

2

VENITURI FINANCIARE

5

26,00

28,00

107,7

3

VENITURI EXTRAORDINARE

6

II

CHELTUIELI TOTALE, din care:

7

9.836,00

11.115,00

113,0

1

Cheltuieli pentru exploatare, total, din care:

8

9.814,00

11.090,00

113,0

a)

Bunuri şi servicii

9

1.900,00

2.500,00

131,6

b)

Cheltuieli de personal, din care:

10

5.540,00

5.950,40

107,4

-

cheltuieli cu salariile

11

3.900,00

4.250,06

109,0

-

contribuţii pentru asigurări sociale de stat

12

842,00

824,57

97,9

-

contribuţii pentru asigurările de şomaj

13

114,00

104,38

91,6

-

contribuţii pentru asigurările sociale de sănătate

14

270,00

297,50

110,2

-

contribuţii pentru concedii şi indemnizaţii

15

0,00

31,88

-

contribuţii pentru asigurările de accidente de muncă şi boli profesionale

16

52,00

57,41

110,4

-

alte cheltuieli de personal, din care:

17

362,00

384,61

106,2

-

deplasări, detaşări

18

54,00

80,00

148,1

-

tichete de masă

19

308,00

304,61

98,9

c)

Cheltuieli de exploatare privind amortizarea şi provizioanele

20

520,00

550,00

105,8

d)

Cheltuieli de protocol

21

3,30

3,30

100,0

e)

Cheltuieli reclamă şi publicitate

22

2,70

2,70

100,0

f)

Cheltuieli cu sponsorizarea

23

g)

Cheltuieli prevăzute de art.21(3 lit.c) din Legea 571/2003 privind Codul fiscal

24

78,00

85,00

109,0

h)

Alte cheltuieli

25

1.770,00

1.998,59

112,9

2

Cheltuieli financiare, din care:

26

22,00

25,00

113,6

- cheltuieli privind dobânzile

27

0,60

1,00

166,7

- alte cheltuieli financiare

28

21,40

24,00

112,1

3

Cheltuieli extraordinare

29

III

REZULTATUL BRUT (profit/pierdere)

30

164,00

185,00

112,8

IV

ALTE CHELTUIELI DEDUCTIBILE STABILITE POTRIVIT LEGII

31

V

IMPOZIT PE PROFIT

32

26,24

29,60

112,8

VI

REZULTATUL NET (profit/pierdere)

33

137,76

155,40

112,8

VII

ACOP. PIERDERILOR DIN CONTABILE ANII PRECEDENŢI

34

VIII

PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPĂ ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI (potrivit O.G. nr. 57/2002 aprobată prin Legea nr.324/2003). din care:

35

137,76

155,40

112,8

A

0

1

2

3

a)

pentru cointeresarea personalului angajat în activitatea de cercetare-dezvoltare

36

27,55

31,08

112,8

b)

pentru finanţarea dezvoltării institutului , în conformitate cu planul de investiţii şi aprobat de organul administraţiei publice centrale coordonator

37

82,66

93,24

112,8

c)

pentru desfăşurarea activităţii curente

38

27,55

31,08

112,8

IX

SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care:

39

870,00

933,00

107,2

1

Surse proprii

40

520,00

550,00

105,8

2

Alocaţii de la bugetul de stat pentru investiţii

41

150,00

133,00

88,7

3

Credite bancare pentru investiţii

42

- interne

43

- externe

44

4

Alte surse -programe naţionale

45

200,00

250,00

125,0

X

CHELTUIELI PENTRU INVESTIŢII, din care:

46

870,00

933,00

107,2

1

Investiţii, inclusiv investiţii în curs la finele anului

47

870,00

933,00

107,2

2

Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiţii

48

- interne

49

- externe

50

XI

DATE DE FUNDAMENTARE

1

Venituri totale

51

10.000,00

11.300,00

113,0

2

Costuri aferente veniturilor totale

52

9.836,00

11.115,00

113,0

3

Rezultate (+/-)(rd,51-rd.52)

53

164

185

112,8

4

Număr mediu personal , total institut, din

54

182

184

101,1

- număr mediu personal de cercetare -dezvoltare

55

129

133

103,1

5

Câştigul mediu lunar pe salariat total institut**              (lei / persoană)

56

1.736,00

1.832,00

105,5

6

Câştig mediu lunar pe personal de cercetare dezvoltare

57

1.860,00

1.990,00

107,0

7

Rentabilitatea (rd.53/rd.52*100)

58

1,67

1,66

99,8

8

Productivitatea muncii pe total personal (mii lei/pers.) (rd. 51/rd.54)

59

54,95

61,41

111,8

9

Rata rentabilităţii financiare (rd.30*100/capital propriu)

60

15,60

17,02

109,1

10

Plăti restante-total

61

290,00

275,50

95,0

11

Creanţe de încasat-total

62

850,00

807,50

95,0

*) Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educaţiei şi Cercetării/Autoritatea Naţionala pentru Cercetare Ştiinţifică, inclusiv cele din contracte de finanţare pe programe nucleu, sunt în sumă de 7013 mii lei, încheiate pana la data de 31,12,2005 iar cele realizate din contracte încheiate cu ordonatorii principali de credite care finanţează programe şi proiecte din planurile sectoriale sunt în sumă de 230 mii lei

**) Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fără influenţa sumelor prevăzute pentru plata indemnizaţiilor membrilor Consiliului de Administraţie şi drepturilor salariale ale directorului general

NOTA:

In cheltuielile cu salariile pe anul 2006, s-au cuprins si:

- suma de 75 mii lei, reprezentând indemnizaţiile membrilor consiliului de administraţie

- suma de 130 mii lei, reprezentând drepturile băneşti ale directorului general

ANEXA Nr. 2

Ministerul Economiei şi Comerţului

Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare şi Incercări pentru Electrotehnică ICMET Craiova

BUGETUL DE VENITURI Şl CHELTUIELI PE ANUL 2006

                                                                                                                 mii lei

INDICATORI

Nr. rd.

Preliminat an 2005

Prevederi an 2006

%

(col2/col1*

100)

A

0

1

2

3

I

VENITURI TOTALE, din care:

1

13.200,00

15.037,00

113,9

1

VENITURI DIN EXPLOATARE, din care:

2

13.148,00

14.967,00

113,8

a)

Venituri din activitatea de baza*)

3

12.710,00

14.467,00

113,8

b)

Venituri din alte activităţi conexe activităţii de cercetare-dezvoltare

4

438,00

500,00

114,2

2

VENITURI FINANCIARE

5

52,00

70,00

134,6

3

VENITURI EXTRAORDINARE

6

0

0

II

CHELTUIELI TOTALE, din care:

7

12.123,10

13.807,00

113,9

1

Cheltuieli pentru exploatare, total, din care:

8

12.099,10

13.757,00

113,7

a)

Bunuri şi servicii

9

2.638,80

3.136,30

118,9

b)

Cheltuieli de personal, din care:

10

6.953,97

7.543,07

108,5

cheltuieli cu salariile

11

5.219,81

5.756,43

110,3

-

contribuţii pentru asigurări sociale de stat

12

1.143,12

1.120,64

98,0

-

contribuţii pentru asigurările de şomaj

13

155,88

141,85

91,0

-

contribuţii pentru asigurările sociale de sănătate

14

363,72

402,95

110,8

-

contribuţii pentru concedii şi indemnizaţii

15

0,00

43,17

-

contribuţii pentru asigurările de accidente de muncă şi boli profesionale

16

71,44

78,02

109,2

-

alte cheltuieli de personal, din care:

17

-

deplasări, detaşări

18

-

tichete de masă

19

c)

Cheltuieli de exploatare privind amortizarea şi provizioanele

20

441,00

507,00

115,0

d)

Cheltuieli de protocol

21

15,90

24,60

154,7

e)

Cheltuieli reclamă şi publicitate

22

1,40

3,00

214,3

f)

Cheltuieli cu sponsorizarea

23

0,00

0,00

g)

Cheltuieli prevăzute de art.21(3 lit.c) din Legea 571/2003 privind Codul fiscal

24

14,60

115,13

788,6

h)

Alte cheltuieli

25

2.033,43

2.427,90

119,4

2

Cheltuieli financiare, din care:

26

24,00

50,00

208,3

- cheltuieli privind dobânzile

27

6,50

15,00

230,8

- alte cheltuieli financiare

28

17,50

35,00

200,0

3

Cheltuieli extraordinare

29

III

REZULTATUL BRUT (profit/pierdere)

30

1.076,90

1.230,00

114,2

IV

ALTE CHELTUIELI DEDUCTIBILE STABILITE POTRIVIT LEGII

31

V

IMPOZIT PE PROFIT

32

172,30

196,80

114,2

VI

REZULTATUL NET (profit/pierdere)

33

904,60

1.033,20

114,2

VII

ACOP. PIERDERILOR DIN CONTABILE ANII PRECEDENŢI

34

533,00

0,00

0,0

VIII

PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPĂ ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI (potrivit O.G. nr. 57/2002 aprobată prin Legea nr.324/2003), din care:

35

371,60

1.033,20

278,0

A

0

1

2

3

a)

pentru cointeresarea personalului angajat în activitatea de cercetare-dezvoltare

36

74,32

206,64

278,0

b)

pentru finanţarea dezvoltării institutului, în conformitate cu planul de investiţii şi aprobat de organul administraţiei publice centrale coordonator

37

222,96

619,92

278,0

c)

pentru desfăşurarea activităţii curente

38

74,32

206,64

278,0

IX

SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR,

din care:

39

575,00

812,00

141,2

1

Surse proprii

40

425,00

679,00

159,8

2

Alocaţii de la bugetul de stat pentru investiţii

41

150,00

133,00

88,7

3

Credite bancare pentru investiţii

42

- interne

43

- externe

44

4

Alte surse -programe naţionale

45

X

CHELTUIELI PENTRU INVESTIŢII, din care:

46

575,00

812,00

141,2

1

Investiţii, inclusiv investiţii în curs la finele anului

47

575,00

812,00

141,2

2

Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiţii

48

- interne

49

- externe

50

XI

DATE DE FUNDAMENTARE

1

Venituri totale

51

13.200,00

15.037,00

113,9

2

Costuri aferente veniturilor totale

52

12.123,10

13.807,00

113,9

3

Rezultate (+/-)(rd,51-rd.52)

53

1.076,90

1.230,00

114,2

4

Număr mediu personal, total institut, din care:

54

302

302

100,0

- număr mediu personal de cercetare -dezvoltare

55

158

161

101,9

5

Câştigul mediu lunar pe salariat total institut**

(lei / persoană)

56

1.402,00

1.542,20

110,0

6

Câştig mediu lunar pe personal de cercetare-dezvoltare

57

1.752,80

1.928,08

110,0

7

Rentabilitatea (rd.53/rd.52*100)

58

8,88

8,91

X

8

Productivitatea muncii pe total personal  (mii lei/pers.) (rd. 51/rd.54)

59

43,71

49,79

113,9

9

Rata rentabilităţii financiare (rd.30*100/capital propriu)

60

64,43

74,88

X

10

Plăţi restante-total

61

1.126,40

750,00

66,6

11

Creanţe de incasat-total

62

1.510,98

1.435,43

95,0

*) Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educaţiei si Cercetării/Autoritatea Naţională pentru Cercetare Ştiinţifică, inclusiv cele din contracte de finanţare pe programe nucleu, sunt în sumă de 2767 mii lei, încheiate până la data de 31,12,2005

**) Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fără influenţa sumelor prevăzute pentru plata indemnizaţiilor membrilor Consiliului de Administraţie şi drepturilor salariale ale directorului general

NOTA:

In cheltuielile cu salariile pe anul 2006, s-au cuprins si:

- suma de 82,3  mii lei, reprezentând indemnizaţiile membrilor consiliului de administraţie

- suma de 85,2 mii lei, reprezentând drepturile băneşti ale managerului, administratorului sau directorului

ANEXA Nr. 3

Ministerul Economiei şi Comerţului

Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Utilaj Petrolier - IPCUP Ploieşti

BUGETUL DE VENITURI Şl CHELTUIELI PE ANUL 2006

                                                                                                               mii lei

INDICATORI

Nr. rd.

Preliminat an 2005

Prevederi an 2006

%

(col2/col1*

100)

A

0

1

2

3

I

VENITURI TOTALE, din care:

1

6.862,00

7.500,00

109,3

1

VENITURI DIN EXPLOATARE, din care:

2

6.861,00

7.450,00

108,6

a)

Venituri din activitatea de bază*)

3

5.894,00

6.950,00

117,9

b)

Venituri din alte activităţi conexe activităţii de cercetare-dezvoltare

4

967,00

500,00

51,7

2

VENITURI FINANCIARE

5

1,00

50,00

5.000,0

3

VENITURI EXTRAORDINARE

6

II

CHELTUIELI TOTALE, din care:

7

7.862,00

7.382,00

93,9

1

Cheltuieli pentru exploatare, total, din care:

8

7.822,00

7.342,00

93,9

a)

Bunuri şi servicii

9

596,00

600,00

100,7

b)

Cheltuieli de personal, din care:

10

4.605,00

4.999,65

108,6

cheltuieli cu salariile

11

3.496,00

3.819,12

109,2

-

contribuţii pentru asigurări sociale de stat

12

722,00

739,46

102,4

-

contribuţii pentru asigurările de şomaj

13

96,00

93,60

97,5

-

contribuţii pentru asigurările sociale de sănătate

14

246,00

267,34

108,7

-

contribuţii pentru concedii şi indemnizaţii

15

0,00

28,6

0,0

-

contribuţii pentru asigurările de accidente de muncă şi boli profesionale

16

45,00

51,48

114,4

-

alte cheltuieli de personal, din care:

17

-

deplasări, detaşări

18

-

tichete de masă

19

c)

Cheltuieli de exploatare privind amortizarea şi provizioanele

20

169,00

200,00

118,3

d)

Cheltuieli de protocol

21

10,00

2,00

20,0

e)

Cheltuieli reclamă şi publicitate

22

4,00

2,00

f)

Cheltuieli cu sponsorizarea

23

g)

Cheltuieli prevăzute de art.21(3 lit.c) din Legea 571/2003 privind Codul fiscal

24

0,00

76,38

h)

Alte cheltuieli

25

2.438,00

1.461,97

60,0

2

Cheltuieli financiare, din care:

26

40,00

40,00

100,0

- cheltuieli privind dobânzile

27

0,00

30,00

- alte cheltuieli financiare

28

2,00

10,00

500,0

3

Cheltuieli extraordinare

29

III

REZULTATUL BRUT (profit/pierdere)

30

-1.000,00

118,00

IV

ALTE CHELTUIELI DEDUCTIBILE STABILITE POTRIVIT LEGII

31

V

IMPOZIT PE PROFIT

32

VI

REZULTATUL NET (profit/pierdere)

33

-1.000,0

118,0

VII

ACOP. PIERDERILOR DIN CONTABILE ANII PRECEDENŢI

34

0,00

118,00

VIII

PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPĂ ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI (potrivit O.G. nr. 57/2002 aprobată prin Legea nr.324/2003), din care:

35

-1.000,00

0,00

A

0

1

2

3

a)

pentru cointeresarea personalului angajat în activitatea de cercetare-dezvoltare

36

b)

pentru finanţarea dezvoltării institutului, în conformitate cu planul de investiţii şi aprobat de organul administraţiei publice centrale coordonator

37

c)

pentru desfăşurarea activităţii curente

38

IX

SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care:

39

289,00

333,00

115,2

1

Surse proprii

40

169,00

200,00

118,3

2

Alocaţii de la bugetul de stat pentru investiţii

41

120,00

133,00

110,8

3

Credite bancare pentru investiţii

42

- interne

43

- externe

44

4

Alte surse -programe naţionale

45

X

CHELTUIELI PENTRU INVESTIŢII, din care:

46

289,00

333,00

115,2

1

Investiţii, inclusiv investiţii în curs la finele anului

47

289,00

333,00

115,2

2

Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiţii

48

- interne

49

- externe

50

XI

DATE DE FUNDAMENTARE

1

Venituri totale

51

6.862,00

7.500,00

109,3

2

Costuri aferente veniturilor totale

52

7.862,00

7.382,00

93,9

3

Rezultate (+/-)(rd,51-rd.52)

53

-1.000,00

118,00

4

Număr mediu personal, total institut, din care:

54

245

245

100,0

- număr mediu personal de cercetare -dezvoltare

55

195

200

102,6

5

Câştigul mediu lunar pe salariat total institut** (lei / persoană)

56

1.143,00

1.248,00

109,2

6

Câştig mediu lunar pe personal de cercetare-dezvoltare

57

1.165,00

1.273,00

109,3

7

Rentabilitatea (rd.53/rd.52*100)

58

1,6

8

Productivitatea muncii pe total personal   (mii lei/pers.) (rd. 51/rd.54)

59

28,01

30,61

109,3

9

Rata rentabilităţii financiare (rd.30*100/capital propriu)

60

1,72

10

Plăti restante-total

61

6.819,00

6.000,00

88,0

11

Creanţe de incasat-total

62

1.500,00

1.425,00

95,0

*) Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educaţiei şi Cercetării/Autoritatea Naţionala pentru Cercetare Ştiinţifică, inclusiv cele din contracte de finanţare pe programe nucleu, sunt in sumă de 1648 mii lei, încheiate până la data de 31,12,2005 iar cele realizate din contracte încheiate cu ordonatorii principali de credite care finanţează programe si proiecte din planurile sectoriale sunt în sumă de 130 mii lei

**) Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fără influenţa sumelor prevăzute pentru plata indemnizaţiilor membrilor Consiliului de Administraţie si drepturilor salariate ale directorului general

NOTA. In cheltuielile cu salariile pe anul 2006, s-au cuprins şi:

- suma de 75 mii lei, reprezentând indemnizaţiile membrilor consiliului de administraţie

- suma de 75   mii lei, reprezentând drepturile băneşti ale managerului, administratorului sau directorului

ANEXA Nr. 4

Ministerul Economiei şi Comerţului

Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare în Sudură şi Incercări de Materiale ISIM Timişoara

BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI PE ANUL 2006

                                                                                                                 mii lei

INDICATORI

Nr. rd.

Preliminat an 2005

Prevederi an 2006

%

(col2/col1*

100)

A

0

1

2

3

I

VENITURI TOTALE, din care:

1

4.217,00

4.698,00

111,4

1

VENITURI DIN EXPLOATARE, din care:

2

4.175,00

4.652,00

111,4

a)

Venituri din activitatea de bază*)

3

3.700,00

4.130,00

111,6

b)

Venituri din alte activităţi conexe activităţii de

4

475,00

522,00

109,9

2

VENITURI FINANCIARE

5

42,00

46,00

109,5

3

VENITURI EXTRAORDINARE

6

II

CHELTUIELI TOTALE, din care:

7

3.817,00

4.253,00

111,4

1

Cheltuieli pentru exploatare, total, din care:

8

3.717,00

4.143,00

111,5

a)

Bunuri şi servicii

9

552,00

602,00

109,1

b)

Cheltuieli de personal, din care:

10

2.268,88

2.342,18

103,2

cheltuieli cu salariile

11

1.304,88

1.440,27

110,4

-

contribuţii pentru asigurări sociale de stat

12

335,00

266,09

79,4

-

contribuţii pentru asigurările de şomaj

13

46,00

33,68

73,2

-

contribuţii pentru asigurările sociale de sănătate

14

106,00

100,82

95,1

-

contribuţii pentru concedii şi indemnizaţii

15

0,00

10,80

-

contribuţii pentru asigurările de accidente de muncă şi boli profesionale

16

22,00

18,52

84,2

-

alte cheltuieli de personal, din care:

17

455,00

472,00

103,7

-

deplasări, detaşări

18

251,00

274,00

109,2

-

tichete de masă

19

204,00

198,00

97,1

c)

Cheltuieli de exploatare privind amortizarea şi provizioanele

20

222,00

242,00

109,0

d)

Cheltuieli de protocol

21

3,00

2,00

66,7

e)

Cheltuieli reclamă şi publicitate

22

7,00

7,00

100,0

f)

Cheltuieli cu sponsorizarea

23

g)

Cheltuieli prevăzute de art.21(3 lit.c) din Legea 571/2003 privind Codul fiscal

24

27,00

28,81

106,7

h)

Alte cheltuieli

25

637,12

919,01

144,2

2

Cheltuieli financiare, din care:

26

100,00

110,00

110,0

- cheltuieli privind dobânzile

27

100,00

110,00

110,0

- alte cheltuieli financiare

28

3

Cheltuieli extraordinare

29

III

REZULTATUL BRUT (profit/pierdere)

30

400,00

445,00

111,3

IV

ALTE CHELTUIELI DEDUCTIBILE STABILITE POTRIVIT LEGII

31

V

IMPOZIT PE PROFIT

32

64,00

71,20

111,3

VI

REZULTATUL NET (profit/pierdere)

33

336,00

373,80

111,3

VII

ACOP. PIERDERILOR DIN CONTABILE ANII PRECEDENŢI

34

0,00

VIII

PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPĂ ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI (potrivit O.G. nr. 57/2002 aprobată prin Legea nr.324/2003), din care:

35

336,00

373,80

111,3

A

0

1

2

3

a)

pentru cointeresarea personalului angajat în activitatea de cercetare-dezvoltare

36

67,20

74,76

111,3

b)

pentru finanţarea dezvoltării institutului, în conformitate cu planul de investiţii şi aprobat de organul administraţiei publice centrale coordonator

37

201,60

224,28

111,3

c)

pentru desfăşurarea activităţii curente

38

67,20

74,76

111,3

IX

SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care:

39

450,00

408,00

90,7

1

Surse proprii

40

230,00

242,00

105,2

2

Alocaţii de la bugetul de stat pentru investiţii

41

150,00

133,00

88,7

3

Credite bancare pentru investiţii

42

70,00

33,00

47,1

- interne

43

70,00

33,00

47,1

- externe

44

4

Alte surse -programe naţionale

45

X

CHELTUIELI PENTRU INVESTIŢII, din care:

46

450,00

408,00

90,7

1

Investiţii, inclusiv investiţii în curs la finele anului

47

380,00

408,00

107,4

2

Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiţii

48

70,00

0,00

0,0

- interne

49

70,00

0,0

- externe

50

XI

DATE DE FUNDAMENTARE

1

Venituri totale

51

4.217,00

4.698,00

111,4

2

Costuri aferente veniturilor totale

52

3.817,00

4.253,00

111,4

3

Rezultate (+/-){rd,51 -rd.52)

53

400,00

445,00

111,3

4

Număr mediu personal, total institut, din care:

54

106

106

100,0

- număr mediu personal de cercetare -

55

66

70

106,1

5

Câştigul mediu lunar pe salariat total institut** (lei / persoană)

56

915,00

1.006,50

110,0

6

Câştig mediu lunar pe personal de cercetare-dezvoltare

57

1.006,00

1.153,00

114,6

7

Rentabilitatea (rd.53/rd,52*100)

58

3,97

3,97

X

8

Productivitatea muncii pe total personal   (mii lei/pers.) (rd. 51/rd.54)

59

39,78

44,32

111,4

9

Rata rentabilităţii financiare (rd.30*100/capital propriu)

60

32,60

36,20

X

10

Plăţi restante-total

61

665,00

631,75

95,0

11

Creanţe de incasat-total

62

850,00

807,50

95,0

*) Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educaţiei şi Cercetării/Autoritatea Naţională pentru Cercetare Ştiinţifică, inclusiv cele din contracte de finanţare pe programe nucleu, sunt in sumă de 1774 mii lei, încheiate până la data de 31,12,2005 iar cele realizate din contracte încheiate cu ordonatorii principali de credite care finanţează programe si proiecte din planurile sectoriale sunt în sumă de 300 mii lei

**) Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fără influenţa sumelor prevăzute pentru plata indemnizaţiilor membrilor Consiliului de Administraţie si drepturilor salariale ale directorului general

NOTA :

In cheltuielile cu salariile pe anul 2006, s-au cuprins şi:

- suma de 93 mii lei, reprezentând indemnizaţiile membrilor consiliului de administraţie

- suma de 67 mii lei, reprezentând drepturile băneşti ale managerului, administratorului sau directorului

ANEXA Nr. 5

Ministerul Economiei şi Comerţului

Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Ecologie Industrială ECOIND Bucureşti

BUGETUL DE VENITURI Şl CHELTUIELI PE ANUL 2006

                                                                                                       mii lei

INDICATORI

Nr. rd.

Preliminat an 2005

Prevederi an 2006

%

(col2/col1*

100)

A

0

1

2

3

I

VENITURI TOTALE, din care:

1

4.899,20

6.122,50

125,0

1

VENITURI DIN EXPLOATARE, din care:

2

4.896,50

6.120,00

125,0

a)

Venituri din activitatea de bază*)

3

3.817,00

4.620,00

121,0

b)

Venituri din alte activităţi conexe activităţii

4

1.079,50

1.500,00

139,0

2

VENITURI FINANCIARE

5

2,70

2,50

92,6

3

VENITURI EXTRAORDINARE

6

II

CHELTUIELI TOTALE, din care:

7

4.599,20

5.747,50

125,0

1

Cheltuieli pentru exploatare, total, din care;

8

4.598,90

5.747,00

125,0

a)

Bunuri şi servicii

9

503,96

650,00

129,0

b)

Cheltuieli de personal, din care:

10

2.811,81

3.053,14

108,6

-

cheltuieli cu salariile

11

1.863,09

2.069,69

111,1

-

contribuţii pentru asigurări sociale de stat

12

454,45

399,64

87,9

-

contribuţii pentru asigurările de şomaj

13

49,90

50,59

101,4

-

contribuţii pentru asigurările sociale de sănătate

14

129,47

144,88

111,9

-

contribuţii pentru concedii şi indemnizaţii

15

15,52

-

contribuţii pentru asigurările de accidente de muncă şi boli profesionale

16

24,51

27,82

113,5

-

alte cheltuieli de personal, din care;

17

290,39

345,00

118,8

-

deplasări, detaşări

18

107,80

120,00

111,3

-

tichete de masă

19

182,59

225,00

123,2

c)

Cheltuieli de exploatare privind amortizarea şi provizioanele

20

361,42

400,00

110,7

d)

Cheltuieli de protocol

21

3,58

4,00

111,7

e)

Cheltuieli reclamă şi publicitate

22

18,94

20,00

105,6

f)

Cheltuieli cu sponsorizarea

23

g)

Cheltuieli prevăzute de art.21{3 lit.c) din Legea 571/2003 privind Codul fiscal

24

25,31

41,39

163,5

h)

Alte cheltuieli

25

873,88

1.578,46

180,6

2

Cheltuieli financiare, din care:

26

0,30

0,50

166,7

- cheltuieli privind dobânzile

27

- alte cheltuieli financiare

28

0,30

0,50

166,7

3

Cheltuieli extraordinare

29

III

REZULTATUL BRUT (profit/pierdere)

30

300,00

375,00

125,0

IV

ALTE CHELTUIELI DEDUCTIBILE STABILITE POTRIVIT LEGII

31

V

IMPOZIT PE PROFIT

32

48,00

60,00

125,0

VI

REZULTATUL NET (profit/pierdere)

33

252,00

315,00

125,0

VII

ACOP. PIERDERILOR DIN CONTABILE ANII PRECEDENŢI

34

VIII

PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPĂ ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI (potrivit O.G. nr. 57/2002 aprobată prin Legea nr.324/2003), din care:

35

252,00

315,00

125,0

A

0

1

2

3

a)

pentru cointeresarea personalului angajat în activitatea de cercetare-dezvoltare

36

50,40

63,00

125,0

b)

pentru finanţarea dezvoltării institutului, în conformitate cu planul de investiţii şi aprobat de organul administraţiei publice centrale coordonator

37

151,20

189,00

125,0

c)

pentru desfăşurarea activităţii curente

38

50,40

63,00

125,0

IX

SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care:

39

248,76

278,00

111,8

1

Surse proprii

40

108,58

145,00

133,5

2

Alocaţii de la bugetul de stat pentru investiţii

41

140,18

133,00

94,9

3

Credite bancare pentru investiţii

42

- interne

43

- externe

44

4

Alte surse -programe naţionale

45

X

CHELTUIELI PENTRU INVESTIŢII, din care:

46

248,76

278,00

111,8

1

Investiţii, inclusiv investiţii în curs la finele anului

47

248,76

278,00

111,8

2

Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiţii

48

- interne

49

- externe

50

XI

DATE DE FUNDAMENTARE

1

Venituri totale

51

4.899,20

6.122,50

125,0

2

Costuri aferente veniturilor totale

52

4.599,20

5.747,50

125,0

3

Rezultate (+/-)(rd,51-rd.52)

53

300,00

375,00

125,0

4

Număr mediu personal, total institut, din

54

135

137

101,5

- număr mediu personal de cercetare -dezvoltare

55

92

95

103,3

5

Câştigul mediu lunar pe salariat total institut**              (lei / persoană)

56

1.086,84

1.195,52

110,0

6

Câştig mediu lunar pe personal de cercetare-dezvoltare

57

1.234,00

1.357,40

110,0

7

Rentabilitatea (rd.53/rd.52*100)

58

6,52

6,52

X

8

Productivitatea muncii pe total personal   (mii lei/pers.) (rd. 51/rd.54)

59

36,29

44,69

123,1

9

Rata rentabilităţii financiare (rd.30*100/capital propriu)

60

28,20

42,00

X

10

Plăti restante-total

61

0,00

0,00

11

Creanţe de incasat-total

62

0,00

0,00

*) Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educaţiei şi Cercetării/Autoritatea Naţională pentru Cercetare Ştiinţifică, inclusiv cele din contracte de finanţare pe programe nucleu, sunt în sumă de 3817,8 mii lei.

**) Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fără influenţa sumelor prevăzute pentru plata indemnizaţiilor membrilor Consiliului de Administraţie si drepturilor salariale ale directorului general

NOTA :

In cheltuielile cu salariile pe anul 2006, s-au cuprins şi:

- suma de 46,2 mii lei, reprezentând indemnizaţiile membrilor consiliului de administraţie

- suma de 58,05 mii lei, reprezentând drepturile băneşti ale directorului

ANEXA Nr. 6

Ministerul Economiei şi Comerţului

Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Metale şi Resurse Radioactive - ICPMRR Bucureşti

BUGETUL DE VENITURI Şl CHELTUIELI PE ANUL 2006

                                                                                                                 mii lei

INDICATORI

Nr. rd.

Preliminat an 2005

Prevederi an 2006

%

(col2/col1*

100)

A

0

1

2

3

I

VENITURI TOTALE, din care:

1

4.597,25

5.884,97

128,0

1

VENITURI DIN EXPLOATARE, din care:

2

4.596,69

5.883,97

128,0

a)

Venituri din activitatea de bază*)

3

4.119,49

5.499,37

133,5

b)

Venituri din alte activităţi conexe activităţii de

4

477,20

384,60

80,6

2

VENITURI FINANCIARE

5

0,56

1,00

179,2

3

VENITURI EXTRAORDINARE

6

II

CHELTUIELI TOTALE, din care:

7

4.542,25

5.814,97

128,0

1

Cheltuieli pentru exploatare, total, din care:

8

4.452,86

5.724,97

128,6

a)

Bunuri şi servicii

9

825,45

1.250,00

151,4

b)

Cheltuieli de personal, din care:

10

2.636,12

3.023,86

114,7

-

cheltuieli cu salariile

11

1.800,00

1.980,42

110,0

-

contribuţii pentru asigurări sociale de stat

12

467,06

466,87

100,0

-

contribuţii pentru asigurările de şomaj

13

54,00

47,16

87,3

-

contribuţii pentru asigurările sociale de sănătate

14

126,00

138,63

110,0

-

contribuţii pentru concedii şi indemnizaţii

15

14,85

-

contribuţii pentru asigurările de accidente de muncă şi boii profesionale

16

24,75

25,94

104,8

-

alte cheltuieli de personal, din care:

17

164,31

350,00

213,0

-

deplasări, detaşări

18

164,31

210,00

127,8

-

tichete de masă

19

0,00

140,00

c)

Cheltuieli de exploatare privind amortizarea şi provizioanele

20

252,54

100,00

39,6

d)

Cheltuieli de protocol

21

2,75

5,00

181,7

e)

Cheltuieli reclamă şi publicitate

22

0,00

5,00

f)

Cheltuieli cu sponsorizarea

23

0,00

0,00

g)

Cheltuieli prevăzute de art.21(3 lit.c) din Legea 571/2003 privind Codul fiscal

24

39,61

h)

Alte cheltuieli

25

736,00

1.301,50

176,8

2

Cheltuieli financiare, din care:

26

89,39

90,00

100,7

- cheltuieli privind dobânzile

27

72,26

80,00

110,7

- alte cheltuieli financiare

28

17,13

10,00

58,4

3

Cheltuieli extraordinare

29

III

REZULTATUL BRUT (profit/pierdere)

30

55,00

70,00

127,3

IV

ALTE CHELTUIELI DEDUCTIBILE STABILITE POTRIVIT LEGII

31

10,00

20,00

200,0

V

IMPOZIT PE PROFIT

32

8,80

11,20

127,3

VI

REZULTATUL NET (profit/pierdere)

33

46,20

58,80

127,3

VII

ACOP. PIERDERILOR DIN CONTABILE ANII PRECEDENTI

34

VIII

PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPĂ ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI (potrivit O.G. nr. 57/2002 aprobată prin Legea nr.324/2003), din care:

35

46,20

58,80

127,3

A

0

1

2

3

a)

pentru cointeresarea personalului angajat în activitatea de cercetare-dezvoltare

36

9,24

11,76

127,3

b)

pentru finanţarea dezvoltării institutului, în conformitate cu planul de investiţii şi aprobat de organul administraţiei publice centrale coordonator

37

27,72

35,28

127,3

c)

pentru desfăşurarea activităţii curente

38

9,24

11,76

127,3

IX

SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care:

39

250,00

250,00

100,0

1

Surse proprii

40

100,00

100,00

100,0

2

Alocaţii de la bugetul de stat pentru investiţii

41

150,00

133,00

88,7

3

Credite bancare pentru investiţii

42

- interne

43

- externe

44

4

Alte surse -programe naţionale

45

X

CHELTUIELI PENTRU INVESTIŢII, din care:

46

250,00

250,00

100,0

1

Investiţii, inclusiv investiţii în curs la finele anului

47

250,00

250,00

100,0

2

Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiţii

48

- interne

49

- externe

50

XI

DATE DE FUNDAMENTARE

51

1

Venituri totale

52

4.597,25

5.884,97

128,0

2

Costuri aferente veniturilor totale

53

4.542,25

5.814,97

128,0

3

Rezultate (+/-){rd,51-rd.52)

54

55,00

70,00

127,3

4

Număr mediu personal, total institut, din care:

55

83

88

106,0

- număr mediu personal de cercetare -dezvoltare

56

60

66

110,0

5

Câştigul mediu lunar pe salariat total institut** (lei / persoană)

57

1.546,00

1.695,96

109,7

6

Câştig mediu lunar pe personal de cercetare-dezvoltare

58

1.642,00

1.860,00

113,3

7

Rentabilitatea <rd.53/rd.52*100)

59

1,21

1,20

X

8

Productivitatea muncii pe total personal  (mii lei/pers.) <rd. 51/rd.54)

60

55,39

66,87

120,7

9

Rata rentabilităţii financiare (rd.30*100/capital propriu)

61

17,90

23,15

X

10

Plăti restante-total

62

300,00

0,0

11

Creanţe de incasat-total

63

350,00

250,00

71,4

*) Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educaţiei şi Cercetării/Autoritatea Naţională pentru Cercetare Ştiinţifică, inclusiv cele din contracte de finanţare pe programe nucleu, sunt în sumă de 4214,306 mii lei, încheiate până la data de 31,12,2005 iar cele realizate din contracte încheiate cu ordonatorii principali de credite care finanţează programe si proiecte din planurile sectoriale sunt în sumă de 680 mii lei

**) Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fără influenţa sumelor prevăzute pentru plata indemnizaţiilor membrilor Consiliului de Administraţie si drepturilor salariale ale directorului general

NOTA:

In cheltuielile cu salariile pe anul2006, s-au cuprins şi:

- suma de 94,08 mii lei, reprezentând indemnizaţiile membrilor consiliului de administraţie

- suma de 95,4 mii lei, reprezentând drepturile băneşti ale directorului general

ANEXA Nr. 7

Ministerul Economiei şi Comerţului

Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Chimie şi Petrochimie ICECHIM Bucureşti

BUGETUL DE VENITURI Şl CHELTUIELI PE ANUL 2006

                                                                                                             mii lei

INDICATORI

Nr. rd.

Preliminat an 2005

Prevederi an 2006

%

(col2/col1*

100)

A

0

1

2

3

I

VENITURI TOTALE, din care:

1

8.468,76

10.073,32

118,9

1

VENITURI DIN EXPLOATARE, din care:

2

8.307,82

9.973,32

120,0

a)

Venituri din activitatea de baza*)

3

8.111,22

9.733,46

120,0

b)

Venituri din alte activităţi conexe activităţii de cercetare-dezvoltare

4

196,60

239,86

122,0

2

VENITURI FINANCIARE

5

160,93

100,00

62,1

3

VENITURI EXTRAORDINARE

6

II

CHELTUIELI TOTALE, din care:

7

7.737,69

9.198,32

118,9

1

Cheltuieli pentru exploatare, total, din care:

8

7.609,60

9.158,32

120,4

a)

Bunuri şi servicii

9

1.251,11

1.500,00

119,9

b)

Cheltuieli de personal, din care:

10

4.749,15

5.427,14

114,3

-

cheltuieli cu salariile

11

3.451,22

3.800,17

110,1

-

contribuţii pentru asigurări sociale de stat

12

748,11

736,04

98,4

-

contribuţii pentru asigurările de şomaj

13

103,54

93,17

90,0

-

contribuţii pentru asigurările sociale de sănătate

14

241,59

266,01

110,1

-

contribuţii pentru concedii şi indemnizaţii

15

28,50

-

contribuţii pentru asigurările de accidente de muncă şi boli profesionale

16

47,45

51,24

108,0

-

alte cheltuieli de personal, din care:

17

95,00

95,00

100,0

-

deplasări, detaşări

18

73,15

90,00

123,0

-

tichete de masă

19

62,25

357,00

573,5

c)

Cheltuieli de exploatare privind amortizarea şi provizioanele

20

171,25

200,00

116,8

d)

Cheltuieli de protocol

21

9,95

4,00

40,2

e)

Cheltuieli reclamă şi publicitate

22

0,43

1,00

235,3

f)

Cheltuieli cu sponsorizarea

23

g)

Cheltuieli prevăzute de art.21(3 lit.c) din Legea 571/2003 privind Codul fiscal

24

3,86

76,00

1.969,0

h)

Alte cheltuieli

25

1.423,85

1.950,17

137,0

2

Cheltuieli financiare, din care:

26

128,09

40,00

31,2

- cheltuieli privind dobânzile

27

- alte cheltuieli financiare

28

128,09

40,00

31,2

3

Cheltuieli extraordinare

29

III

REZULTATUL BRUT (profit/pierdere)

30

731,07

875,00

119,7

IV

ALTE CHELTUIELI DEDUCTIBILE STABILITE POTRIVIT LEGII

31

V

IMPOZIT PE PROFIT

32

116,97

140,00

119,7

VI

REZULTATUL NET (profit/pierdere}

33

614,10

735,00

119,7

VII

ACOP. PIERDERILOR DIN CONTABILE ANII PRECEDENŢI

34

VIII

PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPĂ ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI (potrivit O.G. nr. 57/2002 aprobată prin Legea nr.324/2003), din care:

35

614,10

735,00

119,7

A

0

1

2

3

a)

pentru cointeresarea personalului angajat în activitatea de cercetare-dezvoltare

36

122,82

147,00

119,7

b)

pentru finanţarea dezvoltării institutului, în conformitate cu planul de investiţii şi aprobat de organul administraţiei publice centrale coordonator

37

368,46

441,00

119,7

c)

pentru desfăşurarea activităţii curente

38

122,82

147,00

119,7

IX

SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care:

39

365,88

283,00

77,3

1

Surse proprii

40

215,88

150,00

69,5

2

Alocaţii de la bugetul de stat pentru investiţii

41

150,00

133,00

88,7

3

Credite bancare pentru investiţii

42

- interne

43

- externe

44

4

Alte surse -programe naţionale

45

X

CHELTUIELI PENTRU INVESTIŢII, din care:

46

365,88

283,00

77,3

1

Investiţii, inclusiv investiţii în curs la finele anului

47

365,88

283,00

77,3

2

Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiţii

48

- interne

49

- externe

50

XI

DATE DE FUNDAMENTARE

1

Venituri totale

51

8,468,76

10.073,32

118,9

2

Costuri aferente veniturilor totale

52

7.737,69

9.198,32

118,9

3

Rezultate (+/-)<rd,51-rd.52)

53

731,07

875,00

119,7

4

Număr mediu personal, total institut, din care:

54

198

198

100,0

- număr mediu personal de cercetare -dezvoltare

55

154

154

100,0

5

Câştigul mediu lunar pe salariat total institut** (lei / persoană)

56

1.402,04

1.542,24

110,0

6

Câştig mediu lunar pe personal de cercetare-dezvoltare

57

1.809,92

1.990,91

110,0

7

Rentabilitatea (rd.53/rd.52*100)

58

9,45

9,51

X

8

Productivitatea muncii pe total personal (mii lei/pers.) (rd. 51/rd.54)

59

42,77

50,88

118,9

9

Rata rentabilităţii financiare (rd.30*100/capital propriu)

60

9,70

8,30

X

10

Plăti restante-total

61

0,00

0,00

11

Creanţe de incasat-total

62

4.859,22

500,00

10,3

*) Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educaţiei şi Cercetării/Autoritatea Naţională pentru Cercetare Ştiinţifică, inclusiv cele din contracte de finanţare pe programe nucleu, sunt în sumă de 10000 mii lei, încheiate până la data de 31,12,2005

**) Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fără influenţa sumelor prevăzute pentru plata indemnizaţiilor membrilor Consiliului de Administraţie si drepturilor salariale ale directorului general

NOTA:

In cheltuielile cu salariile pe anul 2006, s-au cuprins şi:

- suma de 73,37 mii lei, reprezentând indemnizaţiile membrilor consiliului de administraţie

- suma de 62,43 mii lei, reprezentând drepturile băneşti ale managerului, administratorului sau directorului

ANEXA Nr. 8

Ministerul Economiei şi Comerţului

Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Metale Neferoase şi Rare - IMNR

BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI PE ANUL 2006

                                                                                                                          mii iei

INDICATORI

Nr. rd.

Preliminat an 2005

Prevederi an 2006

(col2/col1* 100)

A

0

1

2

3

I

VENITURI TOTALE, din care:

1

4.431,00

5.895,50

133,1

1

VENITURI DIN EXPLOATARE, din care:

2

4.430,00

5.895,50

133,1

a)

Venituri din activitatea de bază*)

3

3537,00

5.495,50

155,4

b)

Venituri din alte activităţi conexe activităţii de cercetare-dezvoltare

4

893,00

400,00

44,8

2

VENITURI FINANCIARE

5

1,00

3

VENITURI EXTRAORDINARE

6

II

CHELTUIELI TOTALE, din care:

7

4.401,00

5.859,50

133,1

1

Cheltuieli pentru exploatare, total, din care:

8

4.332,00

5.789,50

133,6

a)

Bunuri şi servicii

9

1.995,00

3.255,00

163,2

b)

Cheltuieli de personal, din care:

10

1.929,00

2.262,87

117,3

-

cheltuieli cu salariile

11

1.335,00

1.487,16

111,4

-

contribuţii pentru asigurări sociale de stat

12

292,00

348,60

119,4

-

contribuţii pentru asigurările de şomaj

13

31,00

35,21

113,6

-

contribuţii pentru asigurările sociale de sănătate

14

91,00

104,10

114,4

-

contribuţii pentru concedii şi indemnizaţii

15

11,15

-

contribuţii pentru asigurările de accidente de muncă şi boli profesionale

16

17,00

19,37

113,9

-

alte cheltuieli de personal, din care:

17

163,00

257,27

157,8

-

deplasări, detaşări

18

99,00

100,00

101,0

-

tichete de masa

19

64,00

157,27

245,7

c)

Cheltuieli de exploatare privind amortizarea şi provizioanele

20

165,00

150,00

90,9

d)

Cheltuieli de protocol

21

6,00

0,72

12,0

e)

Cheltuieli reclamă şi publicitate

22

f)

Cheltuieli cu sponsorizarea

23

g)

Cheltuieli prevăzute de art.21(3 lit.c) din Legea 571/2003 privind Codul fiscal

24

27,00

29,74

110,2

h)

Alte cheltuieli

25

210,00

91,17

43,4

2

Cheltuieli financiare, din care:

26

69,00

70,00

101,4

- cheltuieli privind dobânzile

27

68,00

68,00

100,0

- alte cheltuieli financiare

28

1,00

2,00

3

Cheltuieli extraordinare

29

III

REZULTATUL BRUT (profit/pierdere)

30

30,00

36,00

120,0

IV

ALTE CHELTUIELI DEDUCTIBILE STABILITE POTRIVIT LEGII

31

V

IMPOZIT PE PROFIT

32

9,00

5,76

64,0

VI

REZULTATUL NET (profit/pierdere)

33

21,00

21,00

100,0

VII

ACOP. PIERDERILOR DIN CONTABILE ANII PRECEDENŢI

34

VIII

PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPĂ ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI (potrivit O.G. nr. 57/2002 aprobată prin Legea nr.324/2003), din care:

35

21,00

21,00

100,0

A

0

1

2

3

a)

pentru cointeresarea personalului angajat în activitatea de cercetare-dezvoltare

36

4,20

4,20

100,0

b)

pentru finanţarea dezvoltării institutului, în conformitate cu planul de investiţii şi aprobat de organul administraţiei publice centrale coordonator

37

12,60

12,60

100,0

c)

pentru desfăşurarea activităţii curente

38

4,20

4,20

100,0

IX

SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care:

39

135,00

317,05

234,9

1

Surse proprii

40

21,00

150,00

714,3

2

Alocaţii de la bugetul de stat pentru investiţii

41

10,00

140,00

1.400,0

3

Credite bancare pentru investiţii

42

- interne

43

- externe

44

4

Alte surse -programe naţionale

45

104,00

27,05

26,0

X

CHELTUIELI PENTRU INVESTIŢII, din care:

46

135,00

317,05

234,9

1

Investiţii, inclusiv investiţii în curs la finele anului

47

135,00

317,05

234,9

2

Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiţii

48

- interne

49

- externe

50

XI

DATE DE FUNDAMENTARE

1

Venituri totale

51

4.431,00

5.895,50

133,1

2

Costuri aferente veniturilor totale

52

4.401,00

5.859,50

133,1

3

Rezultate (+/-)(rd,51-rd.52)

53

30,00

36,00

120,0

4

Număr mediu personal, total institut, din

54

96

95

99,0

- număr mediu personal de cercetare -dezvoltare

55

54

59

109,3

5

Câştigul mediu lunar pe salariat total institut**             (lei / persoană)

56

1.036,00

1.160,32

112,0

6

Câştig mediu lunar pe personal de cercetare-dezvoltare

57

1.175,00

1.304,25

111,0

7

Rentabilitatea (rd.53/rd.52*100)

58

0,68

0,61

X

8

Productivitatea muncii pe total personal (mii lei/pers.) (rd. 51/rd.54)

59

46,16

62,06

134,5

9

Rata rentabilităţii financiare (rd.30*100/capital propriu)

60

1,60

1,00

X

10

Plăti restante-totai

61

25,00

20,00

80,0

11

Creanţe de incasat-total

62

300,00

200,00

66,7

*) Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educaţiei şi Cercetării/Autoritatea Naţională pentru Cercetare Ştiinţifică, inclusiv cele din contracte de finanţare pe programe nucleu, sunt în sumă de 4810 mii lei, încheiate până la data de 31,12,2005 iar cele realizate din contracte încheiate cu ordonatorii principali de credite care finanţează programe si proiecte din planurile sectoriale sunt în sumă de 14 mii lei.

**) Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fără influenţa sumelor prevăzute pentru plata indemnizaţiilor membrilor Consiliului de Administraţie şi drepturilor salariate ale directorului general

NOTA:

In cheltuielile cu salariile pe anul 2005, s-au cuprins şi:

- suma de 78,7 mii lei, reprezentând indemnizaţiile membrilor consiliului de administraţie

- suma de 85,7 mii lei, reprezentând drepturile băneşti ale managerului, administratorului sau directorului


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 270/2006

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 270 din 2006
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu