Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr.278 din 21.03.2018

pentru modificarea şi completarea Ghidului de finanţare a Programului privind reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră în transporturi, prin promovarea vehiculelor de transport rutier nepoluante şi eficiente din punct de vedere energetic, 2017-2019, aprobat prin Ordinul viceprim-ministrului, ministrul mediului, nr. 660/2017
ACT EMIS DE: Ministerul Mediului
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 250 din 21 martie 2018



SmartCity1

Luând în considerare Referatul de aprobare al Administraţiei Fondului pentru Mediu nr. 457/CB din 20 martie 2018 pentru modificarea şi completarea Ghidului de finanţare a Programului privind reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră în transporturi, prin promovarea vehiculelor de transport rutier nepoluante şi eficiente din punct de vedere energetic, 2017-2019, aprobat prin Ordinul viceprim-ministrului, ministrul mediului, nr. 660/2017, cu modificările şi completările ulterioare,în temeiul prevederilor art. 13 alin. (4) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 196/2005 privind Fondul pentru mediu, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 105/2006, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi ale art. 13 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 19/2017 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Mediului şi pentru modificarea unor acte normative, cu modificările şi completările ulterioare,viceprim-ministrul, ministrul mediului, emite prezentul ordin. Articolul I Ghidul de finanţare a Programului privind reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră în transporturi, prin promovarea vehiculelor de transport rutier nepoluante şi eficiente din punct de vedere energetic, 2017-2019, aprobat prin Ordinul viceprim-ministrului, ministrul mediului, nr. 660/2017, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 293 din 25 aprilie 2017, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică şi se completează după cum urmează: 1. La articolul 2 alineatul (1), literele f) şi ţ) se modifică şi vor avea următorul cuprins: f)autovehicul nou - orice autoturism, autoutilitară uşoară sau autospecială/autospecializată uşoară sau orice cvadriciclu care nu a fost înmatriculat/înmatriculată niciodată; din punctul de vedere al sistemului de propulsie, autovehiculul nou achiziţionat prin program poate fi: electric hibrid (plug-in) şi pur electric; ........ ................ ................ ................ ................ ........ ............ ţ)unitate - valoare ce reprezintă echivalentul ecotichetului 2. La articolul 2 alineatul (2), litera a) se modifică şi va avea următorul cuprins: a)termenul de «zi» sau «zile» reprezintă zi calendaristică ori zile calendaristice, dacă nu se specifică altfel. Când ultima zi a unui termen cade într-o zi nelucrătoare, termenul se prelungeşte până în prima zi lucrătoare care urmează; 3. La articolul 4, după alineatul (1) se introduce un nou alineat, alineatul (2) , cu următorul cuprins:
(2) Cantitatea de CO2 redusă anual ca urmare a achiziţiei, prin program, de autovehicule electrice şi/sau electrice hibride. Respectiva cantitate se calculează după formula:C = n x (i x 130g/km – Ʃix =1 ex), unde: C = cantitatea de CO2 redusă anual; n = numărul mediu de km parcurşi anual de un autovehicul; i = indicatorul de la alin. (1); ex = emisiile de CO2 ale fiecărui autovehicul achiziţionat prin program, exprimate în g/km 4. La articolul 7, după alineatul (3) se introduce un nou alineat, alineatul (31 ) , cu următorul cuprins: (31 ) Solicitantul persoană fizică poate achiziţiona, pe parcursul unui an calendaristic, un singur autovehicul nou în cadrul Programului, beneficiind astfel, în mod corespunzător, de un ecotichet. 5. La articolul 7, alineatul (10) se modifică şi va avea următorul cuprins:
(10) În situaţia în care, în urma procesului de analiză, solicitantul prevăzut la alin. (8) este declarat eligibil şi este acceptat spre finanţare, Autoritatea comunică în scris acestuia cuantumul ajutorului care poate fi acordat sub forma ecotichetului şi caracterul acestuia de ajutor de minimis, cu referire expresă la Regulamentul (UE) nr. 1.407/2013. 6. La articolul 8, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins:
(1) Beneficiază de un singur ecotichet, pe parcursul unul an calendaristic, persoana fizică care îndeplineşte cumulativ următoarele condiţii:a)are domiciliul sau reşedinţa în România; b)nu are obligaţii de plată la bugetul local; c)s-a înscris la un producător validat în vederea achiziţionării unui autovehicul nou pur electric sau autovehicul nou electric hibrid, obţinând nota de înscriere; d)a achiziţionat autovehiculul nou pur electric sau autovehiculul nou electric hibrid de la producătorul validat care a eliberat nota de înscriere. 7. La articolul 9, alineatul (4) se modifică şi va avea următorul cuprins:
(4) Dispoziţiile prevăzute la alin. (2) şi (3) se publică pe pagina de internet a Autorităţii cu minimum 3 zile înainte de data programată pentru deschiderea sesiunii de înscriere. 8. La articolul 10, alineatul (3) se abrogă. 9. La articolul 10, alineatul (4) se modifică şi va avea următorul cuprins:
(4) Este exclusă deţinerea în cadrul programului a dublei calităţi, şi anume cea de constructor de autovehicule/importator de autovehicule noi sau reprezentant autorizat al constructorului/importatorului şi, respectiv, cea de agent/partener autorizat al acestora, pentru aceeaşi marcă a autovehiculului nou. 10. La articolul 11, literele a) şi d) se modifică şi vor avea următorul cuprins: a)formularul cererii de validare a producătorului, conform formularului prevăzut în anexa nr. 1, în original, semnată de către reprezentantul legal sau de către împuternicitul acestuia; ........ ................ ................ ................ ................ ........ ............ d)certificatul de atestare fiscală privind obligaţiile de plată către bugetul de stat, emis pe numele solicitantului persoană juridică de către organul teritorial de specialitate al Ministerului Finanţelor Publice, în termen de valabilitate la data depunerii dosarului de validare, în original, în copie legalizată sau emis în Spaţiul Privat Virtual; 11. La articolul 14, după alineatul (10) se introduce un nou alineat, alineatul (11) , cu următorul cuprins:
(11) Producătorul validat are obligaţia de a introduce în aplicaţia informatică în termen de 15 zile de la emiterea facturii, informaţiile privind achiziţia autovehiculului nou (seria, numărul şi data eliberării facturii, instrumentul de plată utilizat şi data efectuării plăţii). 12. Articolul 15 se modifică şi va avea următorul cuprins: Articolul 15 Solicitarea unităţilor de către solicitanţii persoane fizice
(1) Solicitarea unităţilor de către solicitantul persoană fizică se face prin înscrierea la unul dintre producătorii validaţi care au încheiat contract de finanţare nerambursabilă cu Autoritatea, în condiţiile prevăzute la art. 22, în limita bugetului alocat programului pentru anul în curs şi în limita sumelor puse la dispoziţie de către Autoritate, dar nu mai târziu de 25 noiembrie 2019.
(2) Finanţarea unităţilor solicitate se face numai în limita fondurilor alocate de către Autoritate solicitanţilor persoane fizice.
13. La articolul 16, titlul articolului se modifică şi va avea următorul cuprins: Articolul 16 Solicitarea unităţilor de către solicitanţii persoane juridice, de drept public ori de drept privat, entităţi juridice fără personalitate juridică şi solicitanţilor organizaţii profesionale care sunt organizate şi îşi desfăşoară activitatea în una dintre formele de exercitare a profesiei liberale 14. Articolul 16 se modifică şi va avea următorul cuprins:
(1) Solicitantul persoană juridică, de drept public ori de drept privat, entitate juridică fără personalitate juridică sau solicitantul organizaţie profesională care este organizată şi îşi desfăşoară activitatea în una dintre formele de exercitare a profesiei liberale poate solicita alocarea unităţilor numai după includerea sa în lista solicitanţilor acceptaţi, publicată pe pagina de internet a Autorităţii.
(2) Solicitarea unităţilor de către solicitanţii persoane juridice, de drept public ori de drept privat, entităţi juridice fără personalitate juridică sau solicitanţii organizaţii profesionale care sunt organizate şi îşi desfăşoară activitatea în una dintre formele de exercitare a profesiei liberale se face prin înscrierea la unul dintre producătorii validaţi care au încheiat contract de finanţare nerambursabilă cu Autoritatea, în limita sumelor alocate programului pentru anul în curs, prevăzute în bugetul de venituri şi cheltuieli al Autorităţii, precum şi în limita fondurilor puse la dispoziţie de către Autoritate, conform art. 9 alin. (3), în termen de 60 de zile de la publicarea listei prevăzute la alin. (1), dar nu mai târziu de 25 noiembrie 2019.
(3) La sfârşitul fiecărui an sumele puse la dispoziţie potrivit alin. (2) vor fi indisponibilizate.
(4) Unităţile pentru care nu s-au introdus în aplicaţia informatică facturi în termen de 15 zile de la emiterea acestora şi în termenul de valabilitate a notei de înscriere vor fi anulate.
15. La articolul 17, alineatul (12) se abrogă. 16. La articolul 18, alineatele (1) şi (3) se modifică şi vor avea următorul cuprins:
(1) În termen de 15 zile de la emiterea facturilor şi în termenul de valabilitate a notei de înscriere, producătorul validat introduce în aplicaţia informatică datele privind:a)datele de identificare a autovehiculului nou (categoria de folosinţă: M1-A, M1/N1-ASU, N1-AU, L6e/L7e-CV, marca şi modelul, numărul de identificare, sistemul de propulsie, seria, puterea şi capacitatea cilindrică a motorului, cuantumul ecotichetului solicitat); b)în situaţia finanţării solicitantului în baza unui contract de leasing financiar se menţionează numărul şi data contractului de leasing financiar, perioada de leasing stipulată în cuprinsul acestuia, denumirea şi codul de identificare fiscală ale societăţii de leasing; c)informaţii privind achiziţia autovehiculului nou (seria, numărul şi data eliberării facturii, instrumentul de plată utilizat şi data efectuării plăţii). Nu se vor introduce informaţii privind facturi eliberate pentru avans. ........ ................ ................ ................ ................ ........ ...........
(3) În situaţia erorilor de completare, îndreptarea acestora se efectuează de către personalul responsabil cu implementarea din cadrul Autorităţii, pe bază de solicitare scrisă, însoţită de documente justificative, care se depune de către producătorul validat la sediul Autorităţii şi este supusă aprobării acesteia. În cazul în care, în termen de 7 zile de la solicitarea prin e-mail a personalului responsabil cu implementarea, producătorul validat nu depune documentele necesare soluţionării neconcordanţelor din cererile de decontare, se vor propune la finanţare numai acele facturi care îndeplinesc condiţiile de la art. 19 alin. (3) şi (4), urmând ca, după remediere, producătorul să propună la următoarele cereri de decontare (exceptând ultima cerere de decontare din program) şi facturile pentru care s-au depus ulterior documente justificative clarificatoare.
17. La articolul 19 alineatul (2), literele b) şi d) se modifică şi vor avea următorul cuprins: b)facturile emise beneficiarilor la achiziţionarea autovehiculelor noi, în original/în copii certificate «conform cu originalul» de către aceştia; facturile depuse nu se restituie producătorului validat; ........ ................ ................ ................ ................ ........ ......... d)certificatul de atestare fiscală privind obligaţiile de plată către bugetul de stat, emis pe numele producătorului validat de către organul teritorial de specialitate al Ministerului Finanţelor Publice, în termen de valabilitate la data depunerii cererii de decontare, în original, în copie legalizată sau emis în Spaţiul Privat Virtual; 18. La articolul 19, alineatul (4), litera d) se modifică şi va avea următorul cuprins: d)datele de identificare a autovehiculului nou (marca şi tipul, modelul, numărul de identificare şi tipul sistemului de propulsie, inclusiv emisia de CO2); 19. La articolul 19, după alineatul (9) se introduce un nou alineat, alineatul (91 ) , cu următorul cuprins: (91 ) Beneficiarii de ajutor de minimis se regăsesc în Lista persoanelor juridice acceptate care se supun Regulamentului (UE) 1.407/2013 al Comisiei din 18 decembrie 2013 privind ajutoarele de minimis, publicată pe pagina de internet a Autorităţii. 20. La articolul 23, titlul articolului se modifică şi va avea următorul cuprins: Articolul 23 Achiziţionarea autovehiculului nou de către persoana fizică 21. La articolul 25, literele a) , d) , g) şi h) se modifică şi vor avea următorul cuprins: a)formularul cererii de finanţare prevăzut în anexa nr. 6, completat integral, prin tehnoredactare, în original, semnat şi ştampilat de către reprezentantul legal sau de către împuternicitul acestuia; ........ ................ ................ ................ ................ ........ ......... d)certificatul de atestare fiscală privind obligaţiile de plată către bugetul de stat, emis pe numele solicitantului persoană juridică de către organul teritorial de specialitate al Ministerului Finanţelor Publice, în termen de valabilitate la data depunerii dosarului de acceptare, în original, în copie legalizată sau emis în Spaţiul Privat Virtual; ........ ................ ................ ................ ................ ........ .......... g)declaraţia pe propria răspundere privind ajutoarele de minimis obţinute în ultimii 3 ani, respectiv 2 ani fiscali precedenţi şi anul fiscal în cursul căruia solicitantul se înscrie în program, completată prin tehnoredactare, semnată şi ştampilată de către reprezentantul legal/împuternicit, în original, conform formularului prevăzut în anexa nr. 7. În situaţia în care solicitantul are calitatea de întreprindere unică, aşa cum este definită la art. 2 alin. (2) din Regulamentul (UE) nr. 1.407/2013 al Comisiei din 18 decembrie 2013, valoarea totală a ajutoarelor de minimis se va calcula prin însumarea ajutoarelor de minimis acordate pe o perioadă de 3 ani consecutivi întreprinderilor care fac parte din întreprinderea unică respectivă; h)declaraţia pe propria răspundere, conform formularului prevăzut în anexa nr. 10, în original, completată prin tehnoredactare, semnată şi ştampilată de către reprezentantul legal/împuternicit, care trebuie să conţină activităţile principale, sectoarele în care solicitantul îşi desfăşoară efectiv activitatea, precum şi activitatea pentru care va fi utilizat autovehiculul nou ce urmează a fi achiziţionat în cadrul programului (se vor menţiona codurile CAEN însoţite de denumirea acestora în cazul solicitanţilor care desfăşoară şi declară activităţi economice). 22. La articolul 27, literele a) d) , h) şi i) se modifică şi vor avea următorul cuprins: a)formularul cererii de finanţare prevăzut în anexa nr. 6, completat integral, prin tehnoredactare, în original, semnat şi ştampilat de către reprezentantul legal sau de către împuternicitul acestuia; ........ ................ ................ ................ ................ ........ ............ d)certificatul de atestare fiscală privind obligaţiile de plată către bugetul de stat, emis pe numele solicitantului persoană juridică de către organul teritorial de specialitate al Ministerului Finanţelor Publice, în termen de valabilitate la data depunerii dosarului de acceptare, în original, în copie legalizată sau emis în Spaţiul Privat Virtual; ........ ................ ................ ................ ................ ........ ............ h)declaraţia pe propria răspundere privind ajutoarele de minimis obţinute în ultimii 3 ani, respectiv 2 ani fiscali precedenţi şi anul fiscal în cursul căruia solicitantul se înscrie în program, completată prin tehnoredactare, semnată şi ştampilată de către reprezentantul legal/împuternicit, în original, conform formularului prevăzut în anexa nr. 7. În situaţia în care solicitantul are calitatea de întreprindere unică, aşa cum este definită la art. 2 alin. (2) din Regulamentul (UE) nr. 1.407/2013 al Comisiei din 18 decembrie 2013, valoarea totală a ajutoarelor de minimis se va calcula prin însumarea ajutoarelor de minimis acordate pe o perioadă de 3 ani consecutivi întreprinderilor care fac parte din întreprinderea unică respectivă; i)declaraţia pe propria răspundere, conform formularului prevăzut în anexa nr. 10, în original, completată prin tehnoredactare, semnată şi ştampilată de către reprezentantul legal/împuternicit, care trebuie să conţină activităţile principale, sectoarele în care solicitantul îşi desfăşoară efectiv activitatea, precum şi activitatea pentru care va fi utilizat autovehiculul nou ce urmează a fi achiziţionat în cadrul programului (se vor menţiona codurile CAEN însoţite de denumirea acestora în cazul solicitanţilor care desfăşoară şi declară activităţi economice). 23. La articolul 29, literele a) , d) , h) şi i) se modifică şi vor avea următorul cuprins: a)formularul cererii de finanţare prevăzut în anexa nr. 6, completat integral, prin tehnoredactare, în original, semnat şi ştampilat de către reprezentantul legal sau de către împuternicitul acestuia; ........ ................ ................ ................ ................ ........ ............ d)certificatul de atestare fiscală privind obligaţiile de plată către bugetul de stat, emis pe numele solicitantului persoană juridică de către organul teritorial de specialitate al Ministerului Finanţelor Publice, în termen de valabilitate la data depunerii dosarului de acceptare, în original, în copie legalizată sau emis în Spaţiul Privat Virtual; ........ ................ ................ ................ ................ ........ ............ h)declaraţia pe propria răspundere privind ajutoarele de minimis obţinute în ultimii 3 ani, respectiv 2 ani fiscali precedenţi şi anul fiscal în cursul căruia solicitantul se înscrie în program, completată prin tehnoredactare, semnată şi ştampilată de către reprezentantul legal/împuternicit, în original, conform formularului prevăzut în anexa nr. 7. În situaţia în care solicitantul are calitatea de întreprindere unică, aşa cum este definită la art. 2 alin. (2) din Regulamentul (UE) nr. 1.407/2013 al Comisiei din 18 decembrie 2013, valoarea totală a ajutoarelor de minimis se va calcula prin însumarea ajutoarelor de minimis acordate pe o perioadă de 3 ani consecutivi întreprinderilor care fac parte din întreprinderea unică respectivă; i)declaraţia pe propria răspundere, conform formularului prevăzut în anexa nr. 10, în original, completată prin tehnoredactare, semnată şi ştampilată de către reprezentantul legal/împuternicit, care trebuie să conţină activităţile principale, sectoarele în care solicitantul îşi desfăşoară efectiv activitatea, precum şi activitatea pentru care va fi utilizat autovehiculul nou ce urmează a fi achiziţionat în cadrul programului (se vor menţiona codurile CAEN însoţite de denumirea acestora în cazul solicitanţilor care desfăşoară şi declară activităţi economice). 24. La articolul 31, literele a) , d) , i) şi j) se modifică şi vor avea următorul cuprins: a)formularul cererii de finanţare prevăzut în anexa nr. 6, completat integral, prin tehnoredactare, în original, semnat şi ştampilat de către reprezentantul legal sau de către împuternicitul acestuia; ........ ................ ................ ................ ................ ........ ............ d)certificatul de atestare fiscală privind obligaţiile de plată către bugetul de stat, emis pe numele solicitantului persoană juridică de către organul teritorial de specialitate al Ministerului Finanţelor Publice, în termen de valabilitate la data depunerii dosarului de acceptare, în original, în copie legalizată sau emis în Spaţiul Privat Virtual; ........ ................ ................ ................ ................ ........ ............ i)declaraţia pe propria răspundere privind ajutoarele de minimis obţinute în ultimii 3 ani, respectiv 2 ani fiscali precedenţi şi anul fiscal în cursul căruia solicitantul se înscrie în program, completată prin tehnoredactare, semnată şi ştampilată de către reprezentantul legal/împuternicit, în original, conform formularului prevăzut în anexa nr. 7. În situaţia în care solicitantul are calitatea de întreprindere unică, aşa cum este definită la art. 2 alin. (2) din Regulamentul (UE) nr. 1.407/2013 al Comisiei din 18 decembrie 2013, valoarea totală a ajutoarelor de minimis se va calcula prin însumarea ajutoarelor de minimis acordate pe o perioadă de 3 ani consecutivi întreprinderilor care fac parte din întreprinderea unică respectivă; j)declaraţia pe propria răspundere, conform formularului prevăzut în anexa nr. 10, în original, completată prin tehnoredactare, semnată şi ştampilată de către reprezentantul legal/împuternicit, care trebuie să conţină activităţile principale, sectoarele în care solicitantul îşi desfăşoară efectiv activitatea, precum şi activitatea pentru care va fi utilizat autovehiculul nou ce urmează a fi achiziţionat în cadrul programului (se vor menţiona codurile CAEN însoţite de denumirea acestora în cazul solicitanţilor care desfăşoară şi declară activităţi economice); 25. La articolul 33, literele a) , f) , j) , k) şi l) se modifică şi vor avea următorul cuprins: a)formularul cererii de finanţare prevăzut în anexa nr. 6, completat integral, prin tehnoredactare, în original, semnat şi ştampilat de către reprezentantul legal sau de către împuternicitul acestuia; ........ ................ ................ ................ ................ ........ ............ f)certificatul de atestare fiscală privind obligaţiile de plată către bugetul de stat, emis pe numele solicitantului persoană juridică de către organul teritorial de specialitate al Ministerului Finanţelor Publice, în termen de valabilitate la data depunerii dosarului de acceptare, în original, în copie legalizată sau emis în Spaţiul Privat Virtual; ........ ................ ................ ................ ................ ........ ............ j)actul de înfiinţare/statutul sau alt document din care să reiasă personalitatea juridică a solicitantului, în copie certificată „conform cu originalul" şi hotărârea Guvernului pentru recunoaşterea cultului (extras din Monitorul Oficial al României, Partea I); k)declaraţia pe propria răspundere privind ajutoarele de minimis obţinute în ultimii 3 ani, respectiv 2 ani fiscali precedenţi şi anul fiscal în cursul căruia solicitantul se înscrie în program, completată prin tehnoredactare, semnată şi ştampilată de către reprezentantul legal/împuternicit, în original, conform formularului prevăzut în anexa nr. 7. În situaţia în care solicitantul are calitatea de întreprindere unică, aşa cum este definită la art. 2 alin. (2) din Regulamentul (UE) nr. 1.407/2013 al Comisiei din 18 decembrie 2013, valoarea totală a ajutoarelor de minimis se va calcula prin însumarea ajutoarelor de minimis acordate pe o perioadă de 3 ani consecutivi întreprinderilor care fac parte din întreprinderea unică respectivă; l)declaraţia pe propria răspundere, conform formularului prevăzut în anexa nr. 10, în original, completată prin tehnoredactare, semnată şi ştampilată de către reprezentantul legal/împuternicit, care trebuie să conţină activităţile principale, sectoarele în care solicitantul îşi desfăşoară efectiv activitatea, precum şi activitatea pentru care va fi utilizat autovehiculul nou ce urmează a fi achiziţionat în cadrul programului (se vor menţiona codurile CAEN însoţite de denumirea acestora în cazul solicitanţilor care desfăşoară şi declară activităţi economice). 26. La articolul 35, literele a) , d) , h) şi i) se modifică şi vor avea următorul cuprins: a)formularul cererii de finanţare prevăzut în anexa nr. 6, completat integral, prin tehnoredactare, în original, semnat de către reprezentantul legal sau de către împuternicitul acestuia; în situaţia în care cererea de finanţare este semnată de către directorul general al solicitantului, se va prezenta actul juridic/administrativ din care rezultă că acesta are atribuţii de reprezentare a societăţii în relaţia cu terţii, în copie certificată conform cu originalul; ........ ................ ................ ................ ................ ........ ............ d)certificatul de atestare fiscală privind obligaţiile de plată către bugetul de stat, emis pe numele solicitantului persoană juridică de către organul teritorial de specialitate al Ministerului Finanţelor Publice, în termen de valabilitate la data depunerii dosarului de acceptare, în original, în copie legalizată sau emis în Spaţiul Privat Virtual; ........ ................ ................ ................ ................ ........ ............ h)declaraţia pe propria răspundere privind ajutoarele de minimis obţinute în ultimii 3 ani, respectiv 2 ani fiscali precedenţi şi anul fiscal în cursul căruia solicitantul se înscrie în program, completată prin tehnoredactare, semnată de către reprezentantul legal/împuternicit, în original, conform formularului prevăzut în anexa nr. 7. În situaţia în care solicitantul are calitatea de întreprindere unică, aşa cum este definită la art. 2 alin. (2) din Regulamentul (UE) nr. 1.407/2013 al Comisiei din 18 decembrie 2013, valoarea totală a ajutoarelor de minimis se va calcula prin însumarea ajutoarelor de minimis acordate pe o perioadă de 3 ani consecutivi întreprinderilor care fac parte din întreprinderea unică respectivă; i)declaraţia pe propria răspundere, conform formularului prevăzut în anexa nr. 10, în original, completată prin tehnoredactare, semnată de către reprezentantul legal/ împuternicit, care trebuie să conţină activităţile principale, sectoarele în care solicitantul îşi desfăşoară efectiv activitatea, precum şi activitatea pentru care va fi utilizat autovehiculul nou ce urmează a fi achiziţionat în cadrul programului (se vor menţiona codurile CAEN însoţite de denumirea acestora în cazul solicitanţilor care desfăşoară şi declară activităţi economice). 27. La articolul 37, literele a) , f) , i) şi j) se modifică şi vor avea următorul cuprins: a)formularul cererii de finanţare prevăzut în anexa nr. 6, completat integral, prin tehnoredactare, în original, semnat şi ştampilat de către reprezentantul legal sau de către împuternicitul acestuia; ........ ................ ................ ................ ................ ........ ............ f)certificatul de atestare fiscală privind obligaţiile de plată către bugetul de stat, emis pe numele solicitantului persoană juridică de către organul teritorial de specialitate al Ministerului Finanţelor Publice, în termen de valabilitate la data depunerii dosarului de acceptare, în original, în copie legalizată sau emis în Spaţiul Privat Virtual; ........ ................ ................ ................ ................ ........ ............ i)declaraţia pe propria răspundere privind ajutoarele de minimis obţinute în ultimii 3 ani, respectiv 2 ani fiscali precedenţi şi anul fiscal în cursul căruia solicitantul se înscrie în program, completată prin tehnoredactare, semnată şi ştampilată de către reprezentantul legal/împuternicit, în original, conform formularului prevăzut în anexa nr. 7. În situaţia în care solicitantul are calitatea de întreprindere unică, aşa cum este definită la art. 2 alin. (2) din Regulamentul (UE) nr. 1.407/2013 al Comisiei din 18 decembrie 2013, valoarea totală a ajutoarelor de minimis se va calcula prin însumarea ajutoarelor de minimis acordate pe o perioadă de 3 ani consecutivi întreprinderilor care fac parte din întreprinderea unică respectivă; j)declaraţia pe propria răspundere, conform formularului prevăzut în anexa nr. 10, în original, completată prin tehnoredactare, semnată şi ştampilată de către reprezentantul legal/împuternicit, care trebuie să conţină activităţile principale, sectoarele în care solicitantul îşi desfăşoară efectiv activitatea, precum şi activitatea pentru care va fi utilizat autovehiculul nou ce urmează a fi achiziţionat în cadrul programului (se vor menţiona codurile CAEN însoţite de denumirea acestora în cazul solicitanţilor care desfăşoară şi declară activităţi economice). 28. La articolul 40, literele a) , d) , h) şi i) se modifică şi vor avea următorul cuprins: a)formularul cererii de finanţare prevăzut în anexa nr. 6, completat integral, prin tehnoredactare, în original, semnat de către reprezentantul legal sau de către împuternicitul acestuia; ........ ................ ................ ................ ................ ........ ............ d)certificatul de atestare fiscală privind obligaţiile de plată către bugetul de stat, emis pe numele solicitantului persoană juridică de către organul teritorial de specialitate al Ministerului Finanţelor Publice, în termen de valabilitate la data depunerii dosarului de acceptare, în original, în copie legalizată sau emis în Spaţiul Privat Virtual; ........ ................ ................ ................ ................ ........ ............ h)declaraţia pe propria răspundere privind ajutoarele de minimis obţinute în ultimii 3 ani, respectiv 2 ani fiscali precedenţi şi anul fiscal în cursul căruia solicitantul se înscrie în program, completată prin tehnoredactare, semnată de către reprezentantul legal/împuternicit, în original, conform formularului prevăzut în anexa nr. 7. În situaţia în care solicitantul are calitatea de întreprindere unică, aşa cum este definită la art. 2 alin. (2) din Regulamentul (UE) nr. 1.407/2013 al Comisiei din 18 decembrie 2013, valoarea totală a ajutoarelor de minimis se va calcula prin însumarea ajutoarelor de minimis acordate pe o perioadă de 3 ani consecutivi întreprinderilor care fac parte din întreprinderea unică respectivă; i)declaraţia pe propria răspundere, conform formularului prevăzut în anexa nr. 10, în original, completată prin tehnoredactare, semnată de către reprezentantul legal/împuternicit, care trebuie să conţină activităţile principale, sectoarele în care solicitantul îşi desfăşoară efectiv activitatea, precum şi activitatea pentru care va fi utilizat autovehiculul nou ce urmează a fi achiziţionat în cadrul programului (se vor menţiona codurile CAEN însoţite de denumirea acestora în cazul solicitanţilor care desfăşoară şi declară activităţi economice). 29. La articolul 42, literele a) , d) , i) şi j) se modifică şi vor avea următorul cuprins: a)formularul cererii de finanţare prevăzut în anexa nr. 6, completat integral, prin tehnoredactare, în original, semnat şi ştampilat de către reprezentantul legal sau de către împuternicitul acestuia; ........ ................ ................ ................ ................ ........ ............ d)certificatul de atestare fiscală privind obligaţiile de plată către bugetul de stat, emis pe numele solicitantului persoană juridică de către organul teritorial de specialitate al Ministerului Finanţelor Publice, în termen de valabilitate la data depunerii dosarului de acceptare, în original, în copie legalizată sau emis în Spaţiul Privat Virtual; ........ ................ ................ ................ ................ ........ ............ i)declaraţia pe propria răspundere privind ajutoarele de minimis obţinute în ultimii 3 ani, respectiv 2 ani fiscali precedenţi şi anul fiscal în cursul căruia solicitantul se înscrie în program, completată prin tehnoredactare, semnată şi ştampilată de către reprezentantul legal/împuternicit, în original, conform formularului prevăzut în anexa nr. 7. În situaţia în care solicitantul are calitatea de întreprindere unică, aşa cum este definită la art. 2 alin. (2) din Regulamentul (UE) nr. 1.407/2013 al Comisiei din 18 decembrie 2013, valoarea totală a ajutoarelor de minimis se va calcula prin însumarea ajutoarelor de minimis acordate pe o perioadă de 3 ani consecutivi întreprinderilor care fac parte din întreprinderea unică respectivă; j)declaraţia pe propria răspundere, conform formularului prevăzut în anexa nr. 10, în original, completată prin tehnoredactare, semnată şi ştampilată de către reprezentantul legal/împuternicit, care trebuie să conţină activităţile principale, sectoarele în care solicitantul îşi desfăşoară efectiv activitatea, precum şi activitatea pentru care va fi utilizat autovehiculul nou ce urmează a fi achiziţionat în cadrul programului (se vor menţiona codurile CAEN însoţite de denumirea acestora în cazul solicitanţilor care desfăşoară şi declară activităţi economice). 30. La articolul 42, litera g) se abrogă. 31. La articolul 422, literele a) , g) , n) şi o) se modifică şi vor avea următorul cuprins: a)formularul cererii de finanţare prevăzut în anexa nr. 6, completat integral, prin tehnoredactare, în original, semnat, ştampilat, după caz, de către reprezentantul legal sau de către împuternicitul acestuia; ........ ................ ................ ................ ................ ........ ............ g)certificatul de atestare fiscală privind obligaţiile de plată către bugetul de stat, emis pe numele solicitantului persoană juridică de către organul teritorial de specialitate al Ministerului Finanţelor Publice, în termen de valabilitate la data depunerii dosarului de acceptare, în original, în copie legalizată sau emis în Spaţiul Privat Virtual; ........ ................ ................ ................ ................ ........ ......... n)declaraţia pe propria răspundere privind ajutoarele de minimis obţinute în ultimii 3 ani, respectiv 2 ani fiscali precedenţi şi anul fiscal în cursul căruia solicitantul se înscrie în program, completată prin tehnoredactare, semnată, ştampilată, după caz, de către reprezentantul legal/împuternicit, în original, conform formularului prevăzut în anexa nr. 7. În situaţia în care solicitantul are calitatea de întreprindere unică, aşa cum este definită la art. 2 alin. (2) din Regulamentul (UE) nr. 1.407/2013 al Comisiei din 18 decembrie 2013, valoarea totală a ajutoarelor de minimis se va calcula prin însumarea ajutoarelor de minimis acordate pe o perioadă de 3 ani consecutivi întreprinderilor care fac parte din întreprinderea unică respectivă; o)declaraţia pe propria răspundere, conform formularului prevăzut în anexa nr. 10, în original, completată prin tehnoredactare, semnată, ştampilată, după caz, de către reprezentantul legal/împuternicit, care trebuie să conţină activităţile principale, sectoarele în care solicitantul îşi desfăşoară efectiv activitatea, precum şi activitatea pentru care va fi utilizat autovehiculul nou ce urmează a fi achiziţionat în cadrul programului (se vor menţiona codurile CAEN însoţite de denumirea acestora în cazul solicitanţilor care desfăşoară şi declară activităţi economice). 32. La articolul 44, titlul articolului se modifică şi va avea următorul cuprins: Articolul 44 Proceduri privind analiza documentelor depuse de către solicitant, în vederea aprobării finanţării 33. La articolul 44, alineatele (1) , (5) - (8) , (10) , (11) şi (13) se modifică şi vor avea următorul cuprins :
(1) Acceptarea are loc ca urmare a analizei cuprinsului documentelor conţinute în dosarul de acceptare, efectuată de către o comisie de analiză, denumită în continuare comisia de acceptare, care înaintează propunerile sale Comitetului director. ........ ................ ................ ................ ................ ........ ............
(5) În cazul în care solicitantul se regăseşte în una dintre situaţiile prevăzute la alin. (4) lit. a) şi/sau în cazul în care acesta prezintă un document sub altă formă decât cea solicitată, cu excepţia certificatului constatator depus în format electronic, emis de serviciul INFOCERT, precum şi neîndeplinirea prevederilor art. 43 alin. (5), poate prezenta o singură dată completări/clarificări la dosarul de acceptare, care să ateste îndeplinirea criteriilor de eligibilitate la data depunerii dosarului.
(6) În situaţia prevăzută la alin. (5), preşedintele comisiei de acceptare va publica săptămânal, în vederea remedierii, pe siteul Autorităţii, lista solicitanţilor propuşi spre respingere cu posibilitate de remediere.
(7) În termen de 10 zile lucrătoare de la data publicării listei prevăzute la alin. (6), solicitantul are posibilitatea să depună documente, în vederea remedierii motivelor care pot duce la respingerea cererii de finanţare.
(8) În vederea remedierii motivelor care pot duce la respingerea cererii de finanţare, documentele necesare completării/clarificării dosarului de acceptare vor fi depuse în plic sigilat la registratura Autorităţii. Plicul cuprinzând toate documentele necesare poate fi transmis prin orice mijloc care asigură recepţionarea şi înregistrarea acestuia de către Autoritate în interiorul perioadei prevăzute la alin. (7). ........ ................ ................ ................ ................ ........ ............
(10) Ca urmare a analizei documentelor transmise în vederea remedierii motivelor publicate, comisia de acceptare va propune acceptarea sau respingerea cererii de finanţare. În acest caz, sunt aplicabile prevederile alin. (11).
(11) Preşedintele comisiei de acceptare înaintează Comitetului director al Autorităţii: dosarele de acceptare propuse spre aprobare, însoţite de centralizatoarele cuprinzând solicitanţii propuşi spre acceptare, centralizatoarele cuprinzând solicitanţii propuşi spre respingere în urma analizei, cu indicarea motivelor care stau la baza propunerii de respingere, precum şi centralizatoarele cuprinzând solicitanţii care nu respectă regula de cumul privind cuantumul ajutoarelor de minimis, conform prevederilor Regulamentului (UE) nr. 1.407/2013. Comitetul director analizează şi aprobă lista proiectelor propuse spre respingere. În vederea aprobării listei proiectelor propuse spre respingere, Comitetul director poate solicita Comisiei orice document relevant. Comitetul director poate propune Comitetului de avizare aprobarea unuia sau mai multor proiecte care au fost înaintate de către Preşedintele comisiei de acceptare cu propunere de respingere. ........ ................ ................ ................ ................ ........ ............
(13) Comitetul de avizare aprobă finanţarea dosarelor de acceptare propuse spre aprobare în baza propunerii Comitetului director. În vederea aprobării listei proiectelor propuse spre acceptare, Comitetul de avizare poate solicita Comitetului director orice document relevant. Comitetul de avizare poate respinge unul sau mai multe proiecte care au fost înaintate de către Comitetul director cu propunere de acceptare.
34. La articolul 44, după alineatul (7) se introduce un nou alineat, alineatul (71 ) , cu următorul cuprins: (71 ) Nedepunerea documentelor în vederea remedierii în termenul stabilit la alin. (7) duce la respingerea cererii de finanţare. 35. La articolul 44, după alineatul (9) se introduc două noi alineate, alineatele (91 ) şi (92 ) , cu următorul cuprins: (91 ) Preşedintele comisiei de acceptare va transmite centralizatorul cuprinzând proiectele propuse spre acceptare structurii de specialitate responsabile cu monitorizarea implementării proiectelor din cadrul Autorităţii, în vederea verificării regulii de cumul privind cuantumul ajutoarelor de minimis, conform prevederilor Regulamentului (UE) nr. 1.407/2013. Centralizatorul va cuprinde atributele de identificare ale solicitanţilor propuşi spre aprobare, codurile CAEN ale activităţilor principale şi codurile CAEN ale activităţilor pentru care au fost solicitate finanţările, cuantumul sumelor aprobate spre finanţare la acel moment, precum şi menţiunea dacă solicitantul activează în domeniul transporturilor rutiere de mărfuri. (92 ) Centralizatorul cuprinzând solicitanţii care încalcă prevederile privind regula de cumul a ajutoarelor de minimis din Regulamentul (UE) nr. 1.407/2013 este transmis de către structura de specialitate responsabilă cu monitorizarea implementării proiectelor din cadrul Autorităţii, preşedintelui comisiei de acceptare. Preşedintele comisiei de acceptare înaintează comitetului director centralizatorul cu propunerea de respingere a solicitanţilor care încalcă prevederile regulamentului cu privire la regula de cumul. 36. La articolul 44, alineatul (16) se abrogă. 37. La articolul 44, după alineatul (19) se introduce un nou alineat, alineatul (20) , cu următorul cuprins:
(20) Lista persoanelor juridice acceptate care se supun Regulamentului (UE) nr. 1.407/2013 al Comisiei din 18 decembrie 2013 privind ajutoarele de minimis, în baza documentelor depuse la dosar, se publică pe pagina de internet a Autorităţii. 38. După articolul 44 se introduce un nou articol, articolul (441 ), cu următorul cuprins: Articolul (441 ) Monitorizarea finanţării acordate în cadrul Programului
(1) Monitorizarea finanţării acordate în cadrul Programului se face de către structura de specialitate responsabilă cu monitorizarea implementării proiectelor din cadrul Autorităţii şi are în vedere urmărirea respectării condiţiilor prevăzute la art. 46 alin. (2)-(5).
(2) Prin excepţie, în cazul în care autovehiculele noi, pentru care a fost acordată finanţarea, sunt achiziţionate în sistem leasing, monitorizarea coincide cu perioada în care autovehiculul se află în leasing şi se încheie la data la care beneficiarul a înmatriculat permanent autovehiculele pe numele său, dar nu mai devreme de un an de zile de la data emiterii facturii de achiziţie.
(3) Structura de specialitate responsabilă cu implementarea proiectelor transmite lunar structurii responsabile cu monitorizarea implementării proiectelor din cadrul Autorităţii, lista care cuprinde persoanele juridice finanţate de către Autoritate.
(4) Lista persoanelor juridice de la alin. (3) trebuie să conţină obligatoriu următoarele informaţii: denumire persoană juridică, CUI, adresă, tel./fax, e-mail şi valoarea totală a ecotichetelor plătite.
(5) Structura de specialitate responsabilă cu monitorizarea implementării proiectelor din cadrul Autorităţii poate solicita beneficiarului orice alte date, informaţii şi/sau documente relevante în legătură cu finanţarea acordată, pe perioada supusă monitorizării.
(6) În situaţia în care Autoritatea constată nerespectarea condiţiilor de acordare a finanţării, precum şi a celor referitoare la achiziţionarea autovehiculelor noi, notifică beneficiarul în vederea remedierii, după caz, a deficienţei respective.
(7) În situaţia în care, în termen de 15 zile de la primirea notificării, beneficiarul nu remediază deficienţa prevăzută la alin. (6), Autoritatea procedează la recuperarea de la acesta a sumelor finanţate, care se fac venit la Fondul pentru mediu, potrivit art. 9 alin. (1) lit. 1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 196/2005 privind Fondul pentru mediu, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 105/2006, cu modificările şi completările ulterioare, fără însă a anula dreptul producătorului validat de a deconta ecotichetele acordate beneficiarilor.
(8) În cazul ajutoarelor de minimis, recuperarea sumelor prevăzute la alin. (7) se realizează în baza deciziei de recuperare prevăzută în anexa nr. 11 la ghid, în conformitate cu prevederile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 77/2014, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 20/2015, cu modificările ulterioare.
39. La articolul 45, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins:
(1) După includerea solicitantului acceptat în lista prevăzută la art. 44 alin. (18), acesta se poate înscrie în termen de 60 de zile de la aprobare la oricare producător care a încheiat contract cu Autoritatea. Excepţie face solicitantul acceptat căruia îi sunt incidente reglementările în vigoare în materia achiziţiilor publice, care se poate înscrie la un producător validat numai după derularea tuturor procedurilor, în condiţiile şi termenele impuse prin lege. 40. La articolul 45, după alineatul (1) se introduc două noi alineate, alineatul (11 ) şi (12 ) , cu următorul cuprins: (11 ) Cu excepţia anului 2019, în cazul în care, în interiorul termenului stipulat la alin. (1), intervine situaţia prevăzută la art. 16 alin. (3), diferenţa până la împlinirea termenului de 60 de zile se calculează începând cu data publicării dispoziţiei prevăzute la art. 9 alin. (3). (12 ) Modalitatea de calcul al termenului de 60 de zile, prevăzută la alin. (11), se aplică şi în situaţia în care pe parcursul unui an au fost epuizate fondurile puse la dispoziţie de Autoritate. 41. Articolul 46 se modifică şi va avea următorul cuprins: Articolul 46 Achiziţionarea autovehiculului nou de către persoana juridică
(1) În termenul prevăzut la art. 17 alin. (6), producătorul validat şi proprietarul înscris efectuează formalităţile de vânzare-cumpărare şi predare-primire a autovehiculului nou, producătorul validat scăzând din preţul de comercializare a acestuia cuantumul ecotichetului şi, după caz, al primei de casare, sub sancţiunea decăderii din dreptul de a beneficia de cuantumul ecotichetului.
(2) Este obligatorie înmatricularea permanentă, pe numele beneficiarului, a autovehiculului nou-achiziţionat în cadrul programului în termen de 90 de zile de la emiterea facturii. Prin excepţie, în cazul în care autovehiculele noi, pentru care a fost acordată finanţarea, sunt achiziţionate în sistem leasing, înmatricularea permanentă pe numele beneficiarului este obligatorie la sfârşitul perioadei de leasing.
(3) Prevederile alin. (2) se aplică beneficiarilor persoane juridice de drept privat şi beneficiarilor de ajutor de minimis.
(4) Este interzisă persoanelor juridice de drept privat şi beneficiarilor de ajutor de minimis înstrăinarea sau grevarea cu sarcini a autovehiculelor nou-achiziţionate în cadrul programului pe o perioadă de un an de zile de la data achiziţiei, respectiv pe perioada derulării leasingului, în situaţia în care autovehiculele noi sunt achiziţionate în sistem leasing.
(5) Este interzisă persoanelor juridice de drept privat şi beneficiarilor de ajutor de minimis înstrăinarea sau grevarea cu sarcini a autovehiculelor nou-achiziţionate în cadrul programului pe o perioadă de un an de zile de la data achiziţiei şi în situaţia în care autovehiculele sunt achiziţionate în sistem leasing, iar înmatricularea permanentă pe numele beneficiarului a intervenit înainte de împlinirea termenului de un an.
(6) În situaţia în care, pe durata în care operează condiţiile impuse prin prevederile de la alin. (4) şi (5), autovehiculele noi, achiziţionate prin program, sunt supuse unor proceduri de urmărire, beneficiarul este obligat la restituirea finanţării.
(7) În orice situaţie, independentă de voinţa beneficiarului, care poate conduce la scoaterea din patrimoniul acestuia a autovehiculului/autovehiculelor noi achiziţionate în cadrul programului, beneficiarii sunt obligaţi să aducă la cunoştinţa organelor de executare, în scris, potenţialilor terţi dobânditori sau creditori, după caz, interdicţia de înstrăinare prevăzută la alin. (4) şi (5), precum şi obligativitatea plăţii integrale către Autoritate a sumelor de care au beneficiat în cadrul Programului privind reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră în transporturi, prin promovarea vehiculelor de transport rutier nepoluante şi eficiente din punct de vedere energetic 2017-2019, cu titlu de ecotichet.
42. La articolul 47, alineatele (2) şi (8) se modifică şi vor avea următorul cuprins:
(2) Contestaţia, formulată în scris, se înregistrează la Autoritate în termen de 5 zile lucrătoare de la data comunicării rezultatelor, respectiv de la data publicării pe pagina de internet a Autorităţii a listei producătorilor/solicitanţilor respinşi. Termenul se calculează fără a se ţine cont de prima şi ultima zi. ........ ................ ................ ................ ................ ........ .........
(8) Preşedintele Comisiei de soluţionare a contestaţiilor înaintează Comitetului director propunerea de admitere sau respingere a contestaţiei. În situaţia avizării contestaţiei de către Comitetul director, acesta înaintează Comitetului de avizare propunerea de admitere.
43. La articolul 47 alineatul (5), litera e) se modifică şi va avea următorul cuprins: e)numele şi prenumele reprezentantului legal ori ale împuternicitului acestuia, ştampila, după caz, şi semnătura. 44. La articolul 48, alineatul (4) se modifică şi va avea următorul cuprins:
(4) Prin excepţie de la prevederile alin. (3), cererile de validare, cererile de finanţare, precum şi declaraţiile pe propria răspundere ale reprezentantului legal nu pot face obiectul restituirii. 45. La articolul 51, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins:
(1) Toate datele, informaţiile, instrucţiunile, comunicatele şi alte documente relevante în legătură cu programul se publică pe pagina de internet a Autorităţii, www.afm.ro, la secţiunea Programe de finanţare - Rabla Plus. 46. În anexa nr. 1 la ghid, ultimul paragraf se modifică şi va avea următorul cuprins: Prin semnarea prezentei cereri de validare, confirmăm că am înţeles şi ne-am însuşit în integralitate conţinutul acesteia. 47. În anexa nr. 2 la ghid, punctele 2.1 şi 2.6 se modifică şi vor avea următorul cuprins: 2.1. Formularul cererii de validare, conform anexei nr. 1 la ghid, în original, semnată de către reprezentantul legal sau de către împuternicitul acestuia; ........ ................ ................ ................ ................ ........ ......... 2.6. Certificatul de atestare fiscală privind obligaţiile de plată către bugetul de stat, emis pe numele solicitantului persoană juridică de către organul teritorial de specialitate al Ministerului Finanţelor Publice, în termen de valabilitate la data depunerii dosarului de acceptare, în original, în copie legalizată sau emis în Spaţiul Privat Virtual; 48. În anexa nr. 4.1. la ghid se va introduce un nou paragraf, cu următorul cuprins: Declar, de asemenea, că am fost informat cu privire la condiţiile cumulative pe care trebuie să le îndeplinesc pentru a beneficia de facilităţile Programului privind reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră în transporturi, prin promovarea vehiculelor de transport rutier nepoluante şi eficiente din punct de vedere energetic 2017-2019, precum şi asupra cauzelor care atrag decăderea din dreptul de a beneficia de ecotichet şi că sunt de acord ca orice instituţie, societate comercială, bancă, alte persoane juridice să furnizeze date şi informaţii reprezentanţilor autorizaţi ai AFM cu privire la orice aspect tehnic şi financiar în legătură cu finanţarea solicitată. 49. În anexa nr. 4.2 la ghid, titlul se modifică şi va avea următorul cuprins: NOTA DE ÎNSCRIERE a solicitantului persoană juridică, de drept public ori de drept privat, sau entitate juridică fără personalitate juridică 50. În anexa nr. 4.2 la ghid se va introduce un nou paragraf, cu următorul cuprins: Declar, de asemenea, că am fost informat cu privire la condiţiile cumulative pe care trebuie să le îndeplinesc pentru a beneficia de facilităţile Programului privind reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră în transporturi, prin promovarea vehiculelor de transport rutier nepoluante şi eficiente din punct de vedere energetic 2017-2019, precum şi asupra cauzelor care atrag decăderea din dreptul de a beneficia de ecotichet şi că sunt de acord ca orice instituţie, societate comercială, bancă, alte persoane juridice să furnizeze date şi informaţii reprezentanţilor autorizaţi ai AFM cu privire la orice aspect tehnic şi financiar în legătură cu finanţarea solicitată. 51. În anexa nr. 5 la ghid, punctul 5 se modifică şi va avea următorul cuprins: 5. Certificatul de atestare fiscală privind obligaţiile de plată către bugetul de stat, emis pe numele solicitantului persoană juridică de către organul teritorial de specialitate al Ministerului Finanţelor Publice, în termen de valabilitate la data depunerii dosarului de acceptare, în original, în copie legalizată sau emis în Spaţiul Privat Virtual; 52. Anexa nr. 6 la ghid se modifică şi se înlocuieşte cu anexa nr. 1 la prezentul ordin. 53. Anexa nr. 7 la ghid se modifică şi se înlocuieşte cu anexa nr. 2 la prezentul ordin. 54. Anexa nr. 8 la ghid se modifică şi se înlocuieşte cu anexa nr. 3 la prezentul ordin. 55. Anexa nr. 9 la ghid se modifică şi se înlocuieşte cu anexa nr. 4 la prezentul ordin. 56. Anexa nr. 10 la ghid se modifică şi se înlocuieşte cu anexa nr. 5 la prezentul ordin. 57. După anexa nr. 10 la ghid se introduce o nouă anexă, anexa nr. 11 , prevăzută în anexa nr. 6 la prezentul ordin.
Articolul II Informaţiile prevăzute la art. 18 alin. (1), aferente facturilor emise, aflate în termenul de valabilitate, dar neintroduse în aplicaţia informatică la data prezentului ordin, se introduc în termen de 15 zile de la publicarea prezentului ordin. Articolul III Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Viceprim-ministru, ministrul mediului,Graţiela Leocadia GavrilescuANEXA Nr. 1 (Anexa nr. 6 la ghid) Nr. de înregistrare la AFM ...../..../.............. CERERE DE FINANŢARE 1. Date generale Denumirea completă a solicitantului: ........ ................ ................ ........ ........ Forma juridică de organizare: ........ ................ ........ ........ Forma de proprietate ........ .............. (publică/privată) ........ ........ ............... Autoritate contractantă, în sensul prevederilor Legii nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare: NU |_| DA |_| Nr. de înregistrare la oficiul registrului comerţului/Nr. de înregistrare la tribunal/judecătorie/Registrul asociaţiilor şi fundaţiilor, după caz, ...../.../..., cod de identificare fiscală ........ .............., cont nr. ........ ........ ..........., deschis la Trezoreria/Banca ........ .............. Adresa sediului/sediului social/sediului profesional: localitatea ........ ................ ..............., str. ........ ........ ............... nr. ......., bl. ......., sc. ......, et. ......, ap. ......, judeţul/sectorul ........ ................ ........, cod poştal .............., telefon (fix şi mobil) ........ ........ ............, fax ........ ..............., e-mail ........ ................ ............, website ........ ................ ................, Reprezentant legal/Împuternicit al reprezentantului legal (persoana care reprezintă sau persoana împuternicită) ........ ................ ..........., cod numeric personal ........ ........ .............., posesor al actului de identitate tip ....... seria ....... nr. ........ ........., eliberat de către ........ ......... la data de ........ ........, domiciliat/cu reşedinţa în localitatea ........ ............., str. ........ ............... nr. ....., bl. ......., sc. ........, et. ......., ap. ......, judeţul/sectorul ........ ........ ............, cod poştal ............., telefon (fix şi mobil) ........ ........ ........, fax ........ ........ ........, e-mail ........ ................ ........., solicităm acceptarea în cadrul Programului privind reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră în transporturi, prin promovarea vehiculelor de transport rutier nepoluante şi eficiente din punct de vedere energetic 2017-2019 şi finanţarea sumei de ........ .........., reprezentând contravaloarea unui număr de .............. ecotichete, necesare pentru achiziţionarea unui număr de ............. autovehicule noi, astfel: a)un număr de ........ ............ autovehicule noi electrice hibride ale căror motoare generează o cantitate de CO2 mai mică de 50 g/km, în regim de funcţionare mixt, potrivit menţiunilor înscrise în certificatul de conformitate al autovehiculului nou; b)un număr de ........ autovehicule noi cu sistem de propulsie electric.2. Declaraţie pe propria răspundere Subsemnatul, în calitate de reprezentant legal/împuternicit al reprezentantului legal al ........ ........ ........., declar pe propria răspundere, sub sancţiunile aplicate faptei de fals în declaraţii, următoarele: a)prezenta cerere de finanţare are la bază hotărârea privind participarea la program din care rezultă asigurarea contribuţiei proprii necesare achiziţionării autovehiculului/autovehiculelor nou/noi în cadrul programului; b)solicitantul finanţării nu se află în stare de insolvenţă sau faliment, în procedură de reorganizare judiciară, dizolvare, lichidare, radiere, desfiinţare, închidere, inclusiv închidere operaţională, sub administrare specială, nu are suspendate ori restricţionate activităţile, inclusiv cele economice, nu se află într-o altă situaţie similară legal reglementată; c)solicitantul finanţării nu face obiectul unei proceduri legale în justiţie pentru situaţiile prevăzute la lit. b) şi nici pentru orice altă situaţie similară; d)solicitantul finanţării nu a fost şi nu este subiectul unei proceduri de recuperare a unui ajutor de stat declarat ca fiind ilegal şi incompatibil cu piaţa comună ca urmare a unei decizii a Consiliului Concurenţei sau a Comisiei Europene; e)ajutorul de minimis solicitat sub forma ecotichetului nu urmează a fi utilizat pentru desfăşurarea de activităţi în unul dintre sectoarele prevăzute în cuprinsul anexei 1 din Tratatul privind funcţionarea Uniunii Europene, cu respectarea Regulamentului (UE) nr. 1.407/2013 al Comisiei din 18 decembrie 2013; f)autovehiculele noi achiziţionate prin Programul privind reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră în transporturi, prin promovarea vehiculelor de transport rutier nepoluante şi eficiente din punct de vedere energetic 2017-2019, nu vor fi destinate transportului rutier de mărfuri; g)solicitantul finanţării nu a obţinut şi nu este pe cale să obţină finanţare prin proiecte ori programe finanţate din alte fonduri publice, inclusiv fonduri comunitare, pentru achiziţionarea aceluiaşi/aceloraşi autovehicul/autovehicule care urmează a fi achiziţionat/achiziţionate prin program; h)solicitantul finanţării nu a fost condamnat pentru infracţiuni împotriva mediului prin hotărâre judecătorească definitivă; i)solicitantul finanţării a depus dosarul de acceptare în nume propriu, fără a ne interpune în beneficiul vreunei alte persoane, fizice sau juridice; j)solicitantul finanţării este de acord ca orice instituţie, societate comercială, bancă, alte persoane juridice să furnizeze date şi informaţii reprezentanţilor autorizaţi ai AFM cu privire la orice aspect tehnic şi financiar în legătură cu activitatea noastră; k)nu am furnizat informaţii false în documentele prezentate; l)solicitantul finanţării are sediul profesional în România şi desfăşoară activităţi pe teritoriul României; m)autovehiculele noi achiziţionate prin Programul privind reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră în transporturi, prin promovarea vehiculelor de transport rutier nepoluante şi eficiente din punct de vedere energetic 2017-2019, nu vor fi înstrăinate sau grevate cu sarcini timp de un an de la data dobândirii ori pe durata integrală a contractului de leasing; n)mă oblig ca în termenul prevăzut în ghidul de finanţare să înmatriculez autovehiculul/autovehiculele pe numele beneficiarului finanţării; o)în situaţia în care intervin cauze obiective, independente de voinţa solicitantului, care pot conduce la scoaterea din patrimoniul acestuia a autovehiculului/autovehiculelor nou/noi achiziţionat/achiziţionate în cadrul programului, mă oblig să aduc la cunoştinţa organelor de executare, organelor care aplică procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, procedurile de dizolvare/lichidare inclusiv dizolvare voluntară, potenţialilor terţi dobânditori sau creditori, după caz, interdicţia de înstrăinare, să le comunic temeiul inalienabilităţii, precum şi obligativitatea plăţii integrale către Autoritate a sumelor de care am beneficiat în cadrul Programului, cu titlu de ecotichet. Subsemnatul declar că am luat cunoştinţă de prevederile Legii nr. 286/2009 privind Codul penal, cu modificările şi completările ulterioare, privind falsul în declaraţii. Subsemnatul, înţelegând că orice omisiune sau incorectitudine în prezentarea informaţiilor în scopul de a obţine avantaje patrimoniale sau de orice altă natură este pedepsită conform legii, îmi asum răspunderea tuturor informaţiilor conţinute în prezenta cerere de finanţare şi în toate celelalte formulare şi documente depuse, Am luat cunoştinţă că neîndeplinirea condiţiilor de mai sus ori prezentarea eronată sau falsă a acestor condiţii va duce automat la respingerea cererii de finanţare sau, ulterior, la returnarea integrală a sumelor acordate în cadrul Programului privind reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră în transporturi, prin promovarea vehiculelor de transport rutier nepoluante şi eficiente din punct de vedere energetic 2017-2019, cu titlu de ecotichet. Prin semnarea prezentei cereri de finanţare şi aplicarea ştampilei confirm că am înţeles şi mi-am însuşit în integralitate conţinutul acesteia. Numele, prenumele şi funcţia reprezentantului legal/împuternicitului ........ ................ ............. Semnătura ........ ................ ............. LS.* ........ ................ ............. * Nu este obligatorie pentru operatorii economici aplicarea ştampilei. ANEXA Nr. 2 (Anexa nr. 7 la ghid) DECLARAŢIE PE PROPRIA RĂSPUNDERE a reprezentantului legal privind ajutoarele de minimis Subsemnatul, ........ ................ ........ ..............., cod numeric personal ........ ........ ............, posesor al actului de identitate tip ........, seria ........, nr. ........ .............., eliberat de către ........ ................ la data de ........ .............., având domiciliul/reşedinţa la adresa ........ ................ ............, în calitate de reprezentant legal al ........ ........ .........., operator economic înregistrat/înregistrată în registrul comerţului cu nr. de ordine ......./.../......, cod de identificare fiscală ..............., cunoscând prevederile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 77/2014 privind procedurile naţionale în domeniul ajutorului de stat, precum şi pentru modificarea şi completarea Legii concurenţei nr. 21/1996, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 20/2015, cu modificările ulterioare, şi ale actelor normative subsecvente; prevederile Regulamentului (UE) nr. 1.407/2013, precum şi dispoziţiile Legii nr. 286/2009 privind Codul penal, cu modificările şi completările ulterioare, privind falsul în declaraţii, declar pe propria răspundere următoarele: I. Solicitantul finanţării a beneficiat de ajutor de minimis în ultimii 3 ani (2 ani fiscali precedenţi şi anul fiscal în cursul căruia am depus dosarul de acceptare în Programul privind reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră în transporturi, prin promovarea vehiculelor de transport rutier nepoluante şi eficiente din punct de vedere energetic 2017-2019) de la Administraţia Fondului pentru Mediu şi/sau de la alt furnizor de ajutor de stat: NU  DA  după cum urmează: I.1. anul ........ ................ ........ .........., tranşa 1 ........ .......... lei, data acordării ........ ................ .........., sursa de finanţare/instituţia finanţatoare ........ ................ ................ ................ ........ ............; tranşa 2 ........ .......... lei, data acordării ........ ................ .........., sursa de finanţare/instituţia finanţatoare ........ ................ ................ ................ ........ ............; tranşa „n" ........ ........lei, data acordării ........ ................ .........., sursa de finanţare/instituţia finanţatoare ........ ................ ................ ................ ........ ............; I.2. anul ........ ................ ........ ........., tranşa 1 ........ ........ lei, data acordării ........ ................ ............, sursa de finanţare/instituţia finanţatoare ........ ................ ................ ................ ........ ............; tranşa 2 ........ ........ lei, data acordării ........ ................ ............, sursa de finanţare/instituţia finanţatoare ........ ................ ................ ................ ........ ............; tranşa „n" .............. lei, data acordării ........ ................ ..........., sursa de finanţare/instituţia finanţatoare ........ ................ ................ ................ ........ ............; I.3. anul ........ ................ ............. tranşa 1 ................ lei, data acordării ........ ................ ............, sursa de finanţare/instituţia finanţatoare ........ ................ ................ ................ ........ ............; tranşa 2 ........ ........lei, data acordării ........ ................ ............, sursa de finanţare/instituţia finanţatoare ........ ................ ................ ................ ........ ............; tranşa „n" .............. lei, data acordării ........ ................ ..........., sursa de finanţare/instituţia finanţatoare ........ ................ ................ ................ ........ ............. II. Declar că societăţile care fac parte din „întreprinderea unică", aşa cum este definită în art. 2 alin. (2) din Regulamentul (UE) nr. 1.407/2013 al Comisiei din 18 decembrie 2013, şi cu care avem cel puţin una dintre relaţiile de mai jos: a)întreprinderea deţine majoritatea drepturilor de vot ale acţionarilor sau ale asociaţilor unei alte întreprinderi; b)întreprinderea are dreptul de a numi sau revoca majoritatea membrilor organelor de administrare, de conducere sau de supraveghere ale unei alte întreprinderi; c)întreprinderea are dreptul de a exercita o influenţă dominantă asupra altei întreprinderi în temeiul unui contract încheiat cu întreprinderea în cauză sau în temeiul unei prevederi din contractul de societate sau din statutul acesteia; d)întreprinderea care este acţionar sau asociat al unei alte întreprinderi şi care controlează singură, în baza unui acord cu alţi acţionari sau asociaţi ai acelei întreprinderi, majoritatea drepturilor de vot ale acţionarilor sau ale asociaţilor întreprinderii respective,sunt următoarele: 1. Denumirea societăţii ........ ................ ................ ................ ................ ................ .........., CUI ........ ................ .............. 2. Denumirea societăţii ........ ................ ................ ................ ................ ................ .........., CUI ........ ................ .............. (...) n. Denumirea societăţii ........ ................ ................ ................ ................ ................, CUI ........ ........ ........ III. De asemenea, declar că societăţile care fac parte din „întreprinderea unică" au beneficiat de ajutoare de minimis astfel: Denumirea societăţii ........ ................ ................ ................ ................ ........ .......... I.1. anul ........ ................ ........ .........., tranşa 1 ........ .......... lei, data acordării ........ ................ .........., sursa de finanţare/instituţia finanţatoare ........ ................ ................ ................ ........ ............; tranşa 2 ........ .......... lei, data acordării ........ ................ .........., sursa de finanţare/instituţia finanţatoare ........ ................ ................ ................ ........ ............; tranşa „n" ........ ........lei, data acordării ........ ................ .........., sursa de finanţare/instituţia finanţatoare ........ ................ ................ ................ ........ ............; I.2. anul ........ ................ ........ ........., tranşa 1 ........ ........ lei, data acordării ........ ................ ............, sursa de finanţare/instituţia finanţatoare ........ ................ ................ ................ ........ ............; tranşa 2 ........ ........ lei, data acordării ........ ................ ............, sursa de finanţare/instituţia finanţatoare ........ ................ ................ ................ ........ ............; tranşa „n" .............. lei, data acordării ........ ................ ..........., sursa de finanţare/instituţia finanţatoare ........ ................ ................ ................ ........ ............; I.3. anul ........ ................ ............. tranşa 1 ................ lei, data acordării ........ ................ ............, sursa de finanţare/instituţia finanţatoare ........ ................ ................ ................ ........ ............; tranşa 2 ........ ........lei, data acordării ........ ................ ............, sursa de finanţare/instituţia finanţatoare ........ ................ ................ ................ ........ ............; tranşa „n" .............. lei, data acordării ........ ................ ..........., sursa de finanţare/instituţia finanţatoare ........ ................ ................ ................ ........ ............. sursa de finanţare/instituţia finanţatoare ........ ........ ............. Data ........ ................ Reprezentant legal/Împuternicit Numele şi prenumele ........ ................ ........... Semnătura şi ştampila* * Nu este obligatorie pentru operatorii economici aplicarea ştampilei. ANEXA Nr. 3* * Anexa nr. 3 este reprodusă în facsimil. (Anexa nr. 8 la ghid) GRILA de evaluare din punct de vedere economic a conformităţii documentelor şi eligibilităţii solicitanţilor în cadrul Programului privind reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră în transporturi, prin promovarea vehiculelor de transport rutier nepoluante şi eficiente din punct de vedere energetic 2017-2019, pentru sesiunea aferentă anului .......... ANEXA Nr. 4* * Anexa nr. 4 este reprodusă în facsimil. (Anexa nr. 9 la ghid) GRILA de evaluare a conformităţii documentelor şi eligibilităţii solicitantului, pentru sesiunea aferentă anului ............. ANEXA Nr. 5 (Anexa Nr. 10 la ghid) DECLARAŢIE PE PROPRIA RĂSPUNDERE a reprezentantului legal privind domeniul de activitate pentru care se utilizează autovehiculul nou Subsemnatul, ........ ................ ........ .............., CNP ........ ................ ............, posesor al CI/BI seria ....... nr. .............., eliberat de către ........ .......... la data de ........ ............, având domiciliul/reşedinţa la adresa ........ ................ ............., în calitate de reprezentant legal al ........ ................ ................ ............., înregistrată în registrul comerţului cu nr. de ordine ....../........../............, CIF ........ ........ ............., cunoscând prevederile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 77/2014 privind procedurile naţionale în domeniul ajutorului de stat, precum şi pentru modificarea şi completarea Legii concurenţei nr. 21/1996, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 20/2015, cu modificările ulterioare, şi ale actelor normative subsecvente, precum şi dispoziţiile Legii nr. 286/2009 privind Codul penal, cu modificările şi completările ulterioare, privind falsul în declaraţii, declar pe propria răspundere că solicitantul finanţării desfăşoară activităţi economice  DA/ NU astfel: activitatea principală este următoarea:........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............; (Se vor preciza codurile CAEN autorizate şi denumirea acestora.) activităţile pe care solicitantul finanţării le desfăşoară efectiv sunt următoarele:........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ...........; (Se vor preciza codurile CAEN autorizate şi denumirea acestora.) activitatea pentru care va fi utilizat autovehiculul nou ce urmează a fi achiziţionat în cadrul Programului privind reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră în transporturi, prin promovarea vehiculelor de transport rutier nepoluante şi eficiente din punct de vedere energetic este următoarea:........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ .......... . (Se vor preciza codul CAEN autorizat şi denumirea acestuia.) Data ........ ......... Reprezentant legal/Împuternicit Numele şi prenumele ........ ................ .......... Semnătura şi ştampila* * Nu este obligatorie pentru operatorii economici aplicarea ştampilei. ANEXA Nr. 6 (Anexa nr. 11 la ghid) DECIZIE de recuperare a ajutorului de minimis acordat în baza Ordinului viceprim-ministrului, ministrul mediului, nr. 660/2017, cu modificările şi completările ulterioare În temeiul prevederilor: art. 25 alin. (4), respectiv art. 39 alin. (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 77/2014 privind procedurile naţionale în domeniul ajutorului de stat, precum şi pentru modificarea şi completarea Legii concurenţei nr. 21/1996, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 20/2015, cu modificările ulterioare; art. 11 alin. (3) din Regulamentul (CE) nr. 794/2004 al Comisiei din 21 aprilie 2004 de punere în aplicare a Regulamentului (CE) nr. 659/1999 al Consiliului de stabilire a normelor de aplicare a art. 93 din Tratatul CE, cu modificările ulterioare; O.U.G. nr. 196/2005 privind Fondul pentru mediu, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 105/2006, cu modificările şi completările ulterioare; Ghidului de finanţare a Programului privind reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră în transporturi, prin promovarea vehiculelor de transport rutier nepoluante şi eficiente din punct de vedere energetic, 2017-2019, aprobat prin Ordinul viceprim-ministrului, ministrul mediului, nr. 660/2017, cu modificările şi completările ulterioare,şi având în vedere următoarele considerente: 1. Date de identificare ale furnizorului Denumire: Administraţia Fondului pentru Mediu Cod de identificare fiscală: 14715650 Sediul: Splaiul Independenţei nr. 294, Corp A, Sector 6 Bucureşti, cod poştal: 060031 2. Date de identificare ale beneficiarului Denumire: ........ ................ ................ ................ .............. Număr de înmatriculare la oficiul registrului comerţului: ........ ........ ........... Cod unic de înregistrare: ........ ................ ........ .......... Sediul social: ........ ................ ................ ........ ............ 3. Obiectul deciziei, motivele de fapt şi de drept care au condus la emiterea deciziei de recuperare În conformitate cu prevederile Ghidului de finanţare a Programului privind reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră în transporturi, prin promovarea vehiculelor de transport rutier nepoluante şi eficiente din punct de vedere energetic, 2017-2019, aprobat prin Ordinul viceprim-ministrului, ministrul mediului, nr. 660/2017, cu modificările şi completările ulterioare, a beneficiat de ajutor de minimis aprobat prin Hotărârea Comitetului de avizare nr. ......., în cuantum de ......, acordat sub formă de ecotichet/ecotichete, pentru achiziţionarea de autovehicul/autovehicule noi. Având în vedere faptul că beneficiarul se află în următoarea situaţie de fapt ........ ................ .............., se constată încălcarea prevederilor art. ............, drept pentru care se impune luarea măsurii de recuperare a ajutorului de minimis în sumă totală de ........ ............ . 4. Cuantumul ajutorului de minimis, precum şi al dobânzii ce trebuie recuperate Cuantumul ajutorului de minimis ce trebuie recuperat de la ........ ................ ........... este în sumă totală de ........... lei. Dobânda care trebuie recuperată este în sumă de ........ ........... lei, calculată de la ........ .......... până la data de ........ .......... . Calculul dobânzii în vederea recuperării ajutorului de minimis acordat ........ ................ ................ ........... se regăseşte în anexa care face parte integrantă din prezenta decizie. 5. Organul la care se poate depune contestaţia şi termenul de depunere a acesteia Potrivit art. 7 alin. (1) din Legea contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările şi completările ulterioare, decizia se poate contesta la Administraţia Fondului pentru Mediu, în termen de 30 de zile de la comunicare. Procedura de contestaţie este cea prevăzută de dispoziţiile Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările şi completările ulterioare, în mod corespunzător. 6. Data la care îşi produce efectele decizia de recuperare Decizia de recuperare îşi produce efectele de la data comunicării acesteia către beneficiarul ajutorului de minimis ........ ................ ................ ................, cu sediul social în ........ ................ ................ .......... . Preşedintele Administraţiei Fondului pentru Mediu decide: Articolul 1 Recuperarea ajutorului de minimis, acordat sub formă de ecotichet/ecotichete, pentru achiziţionarea de autovehicul/autovehicule noi în cadrul Programului, este în cuantum de ............... lei, la care se adaugă dobânda de recuperat aferentă acestuia în cuantum de ........ ........ lei, calculată până la data de ........ ......... . Articolul 2 De la data de ............... şi până la data recuperării efective a ajutorului de minimis, cuantumul dobânzii va fi calculat şi comunicat de Administraţia Fondului pentru Mediu, în calitate de instituţie responsabilă cu recuperarea ajutorului de minimis menţionat la art. 1. Articolul 3 Sumele recuperate potrivit art. 1 şi 2 reprezintă venituri la bugetul Fondului pentru Mediu, potrivit art. 9, alin. (1) lit. l) din OUG nr. 196/2005 şi se virează în contul ........ ................ ................ ......... . Articolul 4 Prezenta decizie constituie titlu executoriu şi îşi produce efectele de la data comunicării. Articolul 5 Prezenta decizie, încheiată în ...... exemplare, va fi comunicată beneficiarului de către Administraţia Fondului pentru Mediu. Preşedinte ........ ................ ................ ................ Administraţia Fondului pentru Mediu


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 278/2018

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 278 din 2018
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 278/2018
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu