Ordinul Nr.3338 din 24.08.2016privind aprobarea formatului-cadru al secţiunii „Debitori - persoane fizice cu obligaţii ce nu decurg din exploatarea unei întreprinderi" din cadrul Buletinului procedurilor de insolvenţă, al formatului-cadru al actelor care se publică în aceasta şi al dovezii privind îndeplinirea procedurii de publicare ACT EMIS DE: Ministerul Justitiei ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 745 din 26 septembrie 2016
În temeiul prevederilor art. 13 din Hotărârea Guvernului nr. 652/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Justiţiei, cu modificările şi completările ulterioare,în conformitate cu dispoziţiile art. 3 pct. 1 şi art. 92 alin. (5) din Legea nr. 151/2015 privind procedura insolvenţei persoanelor fizice, cu modificările ulterioare,având în vedere prevederile art. II din Legea nr. 149/2004 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 64/1995 privind procedura reorganizării judiciare şi a falimentului, precum şi a altor acte normative cu incidenţă asupra acestei proceduri, cu modificările ulterioare, şi prevederile art. 1 alin. (6) din Hotărârea Guvernului nr. 460/2005 privind conţinutul, etapele, condiţiile de finanţare, publicare şi distribuire a Buletinului procedurilor de insolvenţă, cu modificările şi completările ulterioare,ministrul justiţiei emite următorul ordin: Articolul 1Se aprobă formatul-cadru al secţiunii „Debitori - persoane fizice cu obligaţii ce nu decurg din exploatarea unei întreprinderi" din cadrul Buletinului procedurilor de insolvenţă, prevăzut în anexa nr. 1, care face parte integrantă din prezentul ordin. Articolul 2Se aprobă formatul-cadru al deciziilor comisiilor de insolvenţă care se publică în Buletinul procedurilor de insolvenţă - secţiunea „Debitori - persoane fizice cu obligaţii ce nu decurg din exploatarea unei întreprinderi", prevăzut în anexa nr. 2, care face parte integrantă din prezentul ordin. Articolul 3Se aprobă formatul-cadru al notificărilor care se publică în Buletinul procedurilor de insolvenţă - secţiunea „Debitori - persoane fizice cu obligaţii ce nu decurg din exploatarea unei întreprinderi", prevăzut în anexele nr. 3.1 şi 3.2, care fac parte integrantă din prezentul ordin. Articolul 4Se aprobă formatul-cadru al hotărârilor instanţelor judecătoreşti care se publică în Buletinul procedurilor de insolvenţă - secţiunea „Debitori - persoane fizice cu obligaţii ce nu decurg din exploatarea unei întreprinderi", prevăzut în anexele nr. 4.1 şi 4.2, care fac parte integrantă din prezentul ordin. Articolul 5Se aprobă formatul-cadru al dovezii privind îndeplinirea procedurii de publicare care se publică în Buletinul procedurilor de insolvenţă - secţiunea „Debitori - persoane fizice cu obligaţii ce nu decurg din exploatarea unei întreprinderi", exemplarele 1 şi 2, prevăzute în anexele nr. 5.1 şi 5.2, care fac parte integrantă din prezentul ordin. Articolul 6Oficiul Naţional al Registrului Comerţului - Buletinul procedurilor de insolvenţă va lua măsurile necesare în vederea ducerii la îndeplinire a prevederilor prezentului ordin. Articolul 7Prezentul ordin se aplică de la data intrării în vigoare a Legii nr. 151/2015 privind procedura insolvenţei persoanelor fizice, cu modificările ulterioare. Articolul 8Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Ministrul justiţiei, Raluca Alexandra Prună ANEXA Nr. 1*) *) Anexa nr. 1 este reprodusă în facsimil. ANEXA Nr. 2
COMISIA DE INSOLVENŢĂ ........ ........... Dosar nr. ................/................ DECIZIE Nr. ........ ........ din data de ........ .............. Ca urmare a analizei cererii ........ ................ .............., formulată de ........ ................ ..............., în calitate de ........ ........ ........, cod numeric personal ........ ............., cu domiciliul în ........ ..........., data naşterii ........ ........ .........., locul naşterii ........ ........ ............, identificat cu CI seria ............. număr ........ ........., eliberată de ........ ........... la data de ........ ............ de către ........ ............, valabilă până la data de ........ ................ . COMISIA, Asupra cererii de faţă, ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ......... ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ......... Constatând că ........ ................ ................ ................ ................ ................ ............... ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ......... ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ......... PENTRU ACESTE MOTIVE DECIDE: În temeiul art. ........... din Legea nr. 151/2015 privind procedura insolvenţei persoanelor fizice, cu modificările ulterioare, ........ ................ ................ ................ ................ ................ .............. ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ......... ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ......... Cu contestaţie la Judecătoria ........ ........ ..........., în termen de 7 zile de la comunicare. Emisă astăzi: .......... Comisia de insolvenţă, Referent, ........ ................ ......... ........ ................ ......... |
ANEXA Nr. 3.1NOTIFICARE PRIVIND ........ ................ ................ ................ ........ .............. Nr. ........ ........ ........ Data emiterii ........ .............. 1. Date privind dosarul: număr dosar ..............anul .......... Comisia de insolvenţă ........ ............ 2. Debitor: ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ........., (nume, prenume şi iniţiala tatălui) cod numeric personal ........ ................, domiciliul ........ ................ ................ ................ ............, (stradă, număr, bloc, apartament, localitate, sector, judeţ) data naşterii ........ ............, locul naşterii ............, identificat cu CI seria ......... număr ........ ............, eliberată de ........ ........ ........ la data de ........ ...............de către ........ ........ ........., valabilă până la data de ........ .........., tel./fax ........ ................, e-mail ........ ........ ......... 3. Creditor:*) Listă anexă:*) Lista anexă cu creditorii va cuprinde următoarele date de identificare: nume şi prenume/denumire; cod de identificare fiscală (cod numeric personal, cod unic de înregistrare, cod de înregistrare fiscală); număr de ordine în registrul comerţului/registrul societăţilor agricole/registrul asociaţiilor şi fundaţiilor/alte registre; domiciliul/sediul social (stradă număr, bloc, apartament, localitate, sector, judeţ); telefon/fax; e-mail. 4. Administratorul procedurii ........ ................ ................ ................ ................ ................ ........, (nume şi prenume sau denumire) cod de identificare fiscală ..............., domiciliul/sediul social ........ ................ ................ .............., (stradă, număr, bloc, apartament, localitate, sector, judeţ) număr de înscriere în Lista administratorilor procedurii şi lichidatorilor pentru procedura insolvenţei persoanelor fizice ........ ........ ............, tel./fax ........ ..............., e-mail ........ ................ ........... 5. Subscrisa/Subsemnatul(a): ........ ................ ................ ........., în temeiul art. 21 din Legea nr. 151/2015 privind procedura insolvenţei persoanelor fizice, cu modificările ulterioare, NOTIFICĂ 6. Desemnarea dnei/dlui ........ ............ în calitate de administrator al procedurii insolvenţei în Dosarul nr. ..........., având ca obiect cererea debitorului ........ ..........., a cărui cerere de deschidere a procedurii de insolvenţă pe bază de plan de rambursare a datoriilor a fost admisă în principiu, prin Decizia nr. ........ ............ din data de ............./............./............./, emisă de Comisia de insolvenţă ........ ........... (ziua/luna/anul) în Dosarul ........ ............../........ ........... 7. Solicitarea, adresată creditorilor, de a transmite către administratorul procedurii o informare privind cuantumul şi tipul creanţei, o evaluare a bunului/bunurilor grevat/grevate de o clauză de preferinţă, după caz, precum şi eventualele măsuri de restructurare a creanţei pe care le-ar accepta 8. Termenul pentru depunerea de către creditori a informării prevăzute la art. 22 din Legea nr. 151/2015 privind procedura insolvenţei persoanelor fizice, cu modificările ulterioare, este ........ ................ ........... . 9. Semnătura: ........ ................ ................ ................ ........... (numele şi prenumele sau denumirea administratorului procedurii) ........ ................ ................ ................ ........... Semnătura ........ ................ .......... ANEXA Nr. 3.2NOTIFICARE PRIVIND ........ ................ ................ ................ ........ .............. Nr. ........ ........ ........ Data emiterii ........ .............. 1. Date privind dosarul: număr dosar ........... anul .......... Judecătoria ........ ................ ........ ........... 2. Arhiva/registratura instanţei: adresa ........ ................ ........ ..............., număr de telefon ............., (stradă, număr, localitate, sector, judeţ) programul arhivei/registraturii instanţei ........ ............., 3. Debitor: ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ..........., (nume, prenume şi iniţiala tatălui) cod numeric personal ........ ........ ..............., domiciliul ........ ................ ................ ................ ........ .............., (stradă, număr, bloc, apartament, localitate, sector, judeţ) data naşterii ..............., locul naşterii ........ ................, identificat cu CI seria ............ număr ................, eliberată de ........ ............ la data de ........ ......... de către ........ ..........., valabilă până la data de ........., tel./fax ........ ............., e-mail ........ ................ ........ 4. Creditor:*) Listă anexă:*) Lista anexă cu creditorii va cuprinde următoarele date de identificare: nume şi prenume/denumire; cod de identificare fiscală (cod numeric personal, cod unic de înregistrare, cod de înregistrare fiscală); număr de ordine în registrul comerţului /registrul societăţilor agricole/registrul asociaţiilor şi fundaţiilor/alte registre; domiciliul /sediul social (stradă, număr, bloc, apartament, localitate, sector, judeţ); telefon/fax; e-mail. 5. Lichidator: ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ .............., (nume şi prenume sau denumire) cod de identificare fiscală ............, domiciliul/sediul social ........ ................ ................ ................ .............., (stradă, număr, bloc, apartament, localitate, sector, judeţ) număr de înscriere în Lista administratorilor procedurii şi lichidatorilor pentru procedura insolvenţei persoanelor fizice ........ ........ ..............., tel./fax ........ ............, e-mail ........ ........ .......... 6. Subscrisa/Subsemnatul(a): ........ ................ ................, în calitate de lichidator pentru procedura insolvenţei persoanelor fizice, conform Sentinţei nr......, pronunţată de .......... din Dosarul ........../........, în temeiul art. 52 alin. (1) din Legea nr. 151/2015 privind procedura insolvenţei persoanelor fizice, cu modificările ulterioare, NOTIFICĂ 7. Desemnarea dlui/dnei ...... în calitate de lichidator al debitorului 8. Solicitarea, adresată creditorilor, de a transmite lichidatorului o informare privind cuantumul creanţei, valoarea de piaţă a bunului grevat de cauze de preferinţă, dacă este cazul, o evaluare a bunului/bunurilor 9. Termenul pentru depunerea de către creditori a informării prevăzute la pct. 8 este ....... . 10. Semnătura: ........ ................ ................ ................ ........... (numele şi prenumele sau denumirea lichidatorului) ........ ................ ................ ................ ........... Semnătura ........ ................ .......... ANEXA Nr. 4.1
JUDECĂTORIA ........ ........ ........... Dosar nr. ...../...... SENTINŢĂ/ÎNCHEIERE Nr. ......... Şedinţa publică din data de ........ .......... Judecător ........ ................ ........ ............ Grefier ........ ................ ................ ......... Pe rol fiind soluţionarea ........ ................ ........, formulată de ........ ................, în calitate de ............, prevăzută de Legea nr. 151/2015 privind procedura insolvenţei persoanelor fizice, cu modificările ulterioare, faţă de debitorul ........ ................ .............., cod numeric personal ........ ................ ............., cu domiciliul în ........ ................ ........, data naşterii ........ ..........., locul naşterii ........ ........ ..........., identificat cu CI seria ..... număr ............, eliberată de ........ ............. la data de ........ ........... de către ........ ........ ..........., valabilă până la data de ........ ................ La apelul nominal au răspuns ........ ................ ........ ........./lipsit ........ ................ ................ ........ Procedura completă. JUDECĂTORUL, Asupra cererii de faţă, ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........... ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........... ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........... Constatând că ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ .......... ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........... ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........... ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........... ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........... PENTRU ACESTE MOTIVE în numele legii HOTĂRĂŞTE: În temeiul art. .......... din Legea nr. 151/2015 privind procedura insolvenţei persoanelor fizice, cu modificările ulterioare, ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ........ ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........... ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........... ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........... ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........... Cu apel în termen de 7 zile de la comunicare. Pronunţată în şedinţa publică azi: ........ ........... Judecător, Grefier, ........ ........ ............. ........ ........ ............. |
ANEXA Nr. 4.2
TRIBUNALUL ........ ................ SECŢIA ........ ................ ......... Dosar nr. ...../..... DECIZIE Nr. ......... Şedinţa publică din data de ........ .......... Preşedinte: ........ ................ ........ ........... Judecător ........ ................ ........ ............ Grefier ........ ................ ................ ......... Pe rol soluţionarea apelului formulat de ........ ........ ........., în calitate de ........ ........ .............., împotriva sentinţei/încheierii pronunţate de Judecătoria ........ ................ ................ .........., prevăzută de Legea nr. 151/2015 privind procedura insolvenţei persoanelor fizice, cu modificările ulterioare, faţă de debitorul ........ ................ ................ ............., cod numeric personal ........ ................ ........., cu domiciliul în ........ ........ ............, data naşterii ........ ............, locul naşterii ........ ................ .........., identificat cu CI seria ........ număr ........ ........., eliberată de ........... la data de ............... de către ........ ........., valabilă până la data de ........ ........... . La apelul nominal au răspuns ........ ................ ............/lipsit ........ ........ ............ . Procedura completă. TRIBUNALUL, Asupra cererii de faţă, ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........... ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........... ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........... Constatând că ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ .......... ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........... ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........... ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........... ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........... PENTRU ACESTE MOTIVE în numele legii DECIDE: ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........... ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........... ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........... Definitivă. Pronunţată în şedinţa publică azi: ........ ................ ................ ........ Preşedinte, Judecător, ........ ........ ............. ........ ........ ............. Grefier, ........ ........ ............. |
ANEXA Nr. 5.1Exemplar 1*)*) Exemplarul 1 se comunică, după caz, la comisia de insolvenţă sau administratorului procedurii/lichidatorului/instanţei judecătoreşti. MINISTERUL JUSTIŢIEI Oficiul Naţional al Registrului Comerţului Sediul ........ ................ ................ .............. DOVADĂ PRIVIND ÎNDEPLINIREA PROCEDURII DE PUBLICARE nr. ....., emisă la: ziua ...... luna ...... anul ...... Către ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ (după caz: comisia de insolvenţă, administratorul procedurii/lichidatorul, instanţa judecătorească) Sediul ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ........ Prin prezenta, Oficiul Naţional al Registrului Comerţului, Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, reprezentat de director ........ ........ ........., având de publicat în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă - Secţiunea „Debitori - persoane fizice cu obligaţii ce nu decurg din exploatarea unei întreprinderi" decizia comisiei de insolvenţă/notificarea/hotărârea judecătorească/alte acte, nr.... din data (zz/ll/aaaa) ..../..../..., emisă de ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ .......... (după caz: comisia de insolvenţă, administratorul procedurii/lichidatorul, instanţa judecătorească) în Dosarul nr. ........ ........, înregistrat pe rolul Comisiei de insolvenţă/Judecătoriei/ Tribunalului ..............., Secţia ........ ........ ............., privind debitorul ........ ................ ........ ........, cod numeric personal ................, cu domiciliul în ........ ................ ........, data naşterii ........ ........ ........., locul naşterii ................, identificat cu C.I. seria ...... număr ..........., eliberată de ............. la data de ........... de către ........ ........, valabilă până la data de ........ ................ Certifică faptul că ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ......... (după caz: decizia comisiei de insolvenţă, notificarea, hotărârea judecătorească, alte acte) este publicată în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă - Secţiunea „Debitori - persoane fizice cu obligaţii ce nu decurg din exploatarea unei întreprinderi" nr. .... din data de ............... . Director Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, ........ ................ ........ ............. (semnătura şi ştampila) Consilier juridic, ........ ................ ........ ............. ANEXA Nr. 5.2Exemplar 2*)*) Exemplarul 2 se arhivează la dosarul debitorului şi conţine pe verso confirmarea de primire. MINISTERUL JUSTIŢIEI Oficiul Naţional al Registrului Comerţului Sediul ........ ................ ........... DOVADĂ PRIVIND ÎNDEPLINIREA PROCEDURII DE PUBLICARE nr. ......, emisă la: ziua ..... luna .... anul ..... Către ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ (după caz: comisia de insolvenţă, administratorul procedurii/lichidatorul, instanţa judecătorească) Sediul ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ........ Prin prezenta, Oficiul Naţional al Registrului Comerţului, Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, reprezentat de director ........ ............, având de publicat în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă - Secţiunea „Debitori - persoane fizice cu obligaţii ce nu decurg din exploatarea unei întreprinderi" decizia comisiei de insolvenţă/notificarea/hotărârea judecătorească/alte acte, nr. ............. din data (zz/ll/aaaa) ..../...../...., emisă de ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ (după caz: comisia de insolvenţă, administratorul procedurii/lichidatorul, instanţa judecătorească) în Dosarul nr. ............, înregistrat pe rolul Comisiei de insolvenţă/Judecătoriei/Tribunalului ..............., Secţia ........ ..............., privind debitorul ........ ............., cod numeric personal ........ .........., cu domiciliul în ........ ........, data naşterii .............., locul naşterii .............., identificat cu C.I. seria ...... număr ....., eliberată de ........ la data de ........ ......... de către ....., valabilă până la data de ........ .............. . Certifică faptul că ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ (după caz: decizia comisiei de insolvenţă, notificarea, hotărârea judecătorească, alte acte) este publicată în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă - Secţiunea „Debitori - persoane fizice cu obligaţii ce nu decurg din exploatarea unei întreprinderi" nr. ..... din data de ...... . Director Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, ........ ................ ........ ............. (semnătura şi ştampila) Consilier juridic, ........ ................ ........ ............. (Verso) CONFIRMARE DE PRIMIRE Denumire ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................, (după caz: comisia de insolvenţă, administratorul procedurii/lichidatorul, instanţa judecătorească) prin ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ .............., (numele şi prenumele persoanei care primeşte dovada de îndeplinire a procedurii de publicare, serie şi număr act de identificare, calitate ) azi*) ............, confirmă primirea dovezii privind îndeplinirea procedurii de publicare, emisă la: ziua ........ luna ........ anul ........ de către Oficiul Naţional al Registrului Comerţului, Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, privind publicarea în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă - Secţiunea „Debitori - persoane fizice cu obligaţii ce nu decurg din exploatarea unei întreprinderi" nr. ........ ........ din data de ........ .......... a ........ ........ .............. nr. ..... din data de ....., emis în Dosarul nr. .........., înregistrat pe rolul Comisiei de *) Data primirii dovezii de publicare. (documentul în cauză) insolvenţă/Judecătoriei/Tribunalului ........ ............... Secţia ........ ........ ............. . Semnătura de primire**)**) Semnătura de primire (ştampila) ........ ................ ..............
|