Având în vedere:– prevederile art. 26 din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare;– Hotărârea Guvernului nr. 559/2020 privind funcţionarea unităţilor de învăţământ preuniversitar cu statut de unităţi-pilot, experimentale şi de aplicaţie;– Ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5.347/2011*) privind aprobarea planurilor-cadru de învăţământ pentru clasele a IX-a-a XII-a, filiera vocaţională, profilul pedagogic, cu modificările şi completările ulterioare;*) Ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5.347/2011 nu a fost publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.– Ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5.485/2011 pentru aprobarea Metodologiei privind constituirea corpului profesorilor mentori pentru coordonarea efectuării stagiului practic în vederea ocupării unei funcţii didactice;– Ordinul ministrului educaţiei naţionale şi cercetării ştiinţifice nr. 5.079/2016 privind aprobarea Regulamentului-cadru de organizare şi funcţionare a unităţilor de învăţământ preuniversitar, cu modificările şi completările ulterioare;– Ordinul ministrului educaţiei şi cercetării nr. 4.524/2020 privind înfiinţarea şi organizarea programelor universitare de master didactic, în temeiul prevederilor art. 15 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 24/2020 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Educaţiei şi Cercetării, ministrul educaţiei şi cercetării emite prezentul ordin. Articolul 1Se aprobă Regulamentul-cadru privind organizarea şi funcţionarea unităţilor de învăţământ preuniversitar cu statut de unităţi-pilot, experimentale şi de aplicaţie, prevăzut în anexa nr. 1, care face parte integrantă din prezentul ordin. Articolul 2Regulamentul-cadru prevăzut la art. 1 stabileşte condiţiile de organizare şi funcţionare valabile pentru unităţile de învăţământ preuniversitar înfiinţate/selectate potrivit criteriilor prevăzute de metodologia specifică. Articolul 3Lista unităţilor de învăţământ preuniversitar care funcţionează cu statut de şcoală de aplicaţie, începând cu anul şcolar 2020-2021, cuprinzând atât unităţile de învăţământ cu profil pedagogic, cât şi unităţi de învăţământ - centre de perfecţionare sau alte tipuri de unităţi de învăţământ cu experienţă în organizarea şi desfăşurarea practicii pedagogice pentru studenţi/masteranzi, este prevăzută în anexa nr. 2, care face parte integrantă din prezentul ordin. Articolul 4Direcţia generală învăţământ preuniversitar din cadrul Ministerul Educaţiei şi Cercetării, Centrul Naţional de Politici şi Evaluare în Educaţie, inspectoratele şcolare şi unităţile de învăţământ cu statut de unităţi de învăţământ-pilot, experimentale şi de aplicaţie duc la îndeplinire prevederile prezentului ordin. Articolul 5 Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Ministrul educaţiei şi cercetării, Cristina Monica Anisie ANEXA Nr. 1REGULAMENT-CADRU privind organizarea şi funcţionarea unităţilor de învăţământ preuniversitar cu statut de unităţi-pilot, experimentale şi de aplicaţie Articolul 1
(1) Prezentul regulament-cadru conţine prevederi privind organizarea şi funcţionarea unităţilor de învăţământ preuniversitar cu statut de unităţi-pilot, experimentale şi de aplicaţie, în conformitate cu prevederile art. 26 din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi cu Hotărârea Guvernului nr. 559/2020 privind funcţionarea unităţilor de învăţământ preuniversitar cu statut de unităţi-pilot, experimentale şi de aplicaţie.
(2) Unităţile de învăţământ preuniversitar cu statut de unităţi-pilot, denumite în continuare şcoli-pilot, de unităţi experimentale, denumite în continuare şcoli experimentale, şi de unităţi de aplicaţie, denumite în continuare şcoli de aplicaţie, sunt unităţi de învăţământ din reţeaua naţională a unităţilor de învăţământ preuniversitar.
(3) Organizarea şi funcţionarea unităţilor de învăţământ preuniversitar precizate la art. 1 sunt reglementate de prevederile Regulamentului-cadru de organizare şi funcţionare a unităţilor de învăţământ preuniversitar (ROFUIP) şi ale regulamentelor specifice. Articolul 2Pentru şcolile-pilot, organizarea şi funcţionarea se reglementează adaptat tipului de intervenţie stabilit de Ministerul Educaţiei şi Cercetării, prin regulament specific, aprobat prin ordin al ministrului educaţiei şi cercetării, care precizează următoarele elemente: a)tipul intervenţiei educaţionale; b)obiectul intervenţiei educaţionale; c)gradul de complexitate al intervenţiei educaţionale; d)grupul-ţintă al intervenţiei educaţionale; e)durata intervenţiei educaţionale; f)rezultatele aşteptate; g)structura/instituţia din Ministerul Educaţiei şi Cercetării responsabilă pentru coordonarea şi aplicarea intervenţiei educaţionale; h)mecanismele de asigurare a calităţii; i)modalităţile de evaluare; j)mecanismul de finanţare; k)mecanismul de management al resurselor umane implicate. Articolul 3Pentru şcolile-experimentale, organizarea şi funcţionarea se reglementează de către instituţiile coordonatoare care propun spre avizare Ministerului Educaţiei şi Cercetării, la înfiinţarea/selecţia şcolii experimentale, şi regulamentul specific de organizare şi funcţionare a unităţii de învăţământ respective, în care vor fi precizate: a)scopul proiectului de cercetare educaţională; b)grupul-ţintă; c)resursele materiale şi umane implicate în proiectul de cercetare educaţională; d)rezultatele aşteptate; e)mecanismele de asigurare a calităţii; f)modalităţile de evaluare; g)mecanismul de finanţare adaptat specificului proiectului de cercetare educaţională; h)mecanismul de management al resurselor umane implicate, adaptat specificului proiectului de cercetare educaţională. Articolul 4
(1) Pentru şcolile de aplicaţie care sunt unităţi de învăţământ preuniversitar liceal cu profil pedagogic, organizarea şi funcţionarea se stabilesc prin regulamentul-cadru specific învăţământului pedagogic preuniversitar, aprobat prin ordin al ministrului educaţiei şi cercetării.
(2) Pentru şcolile de aplicaţie selectate, pe baza criteriilor prevăzute de metodologia-cadru, dintre unităţile de învăţământ din reţeaua şcolară naţională, organizarea şi funcţionarea se stabileşte prin prezentul regulament-cadru. Articolul 5
(1) Statutul de şcoală de aplicaţie, membră a reţelei naţionale a şcolilor de aplicaţie, este dobândit de unităţile de învăţământ preuniversitar, altele decât unităţile cu profil pedagogic, pentru o perioadă de minimum 5 ani şi este aprobat prin ordin al ministrului educaţiei şi cercetării.
(2) La expirarea perioadei de minimum 5 ani, la solicitarea unităţilor de învăţământ preuniversitar - şcoli de aplicaţie, altele decât unităţile cu profil pedagogic, cu aprobarea inspectoratului şcolar şi cu avizul Ministerului Educaţiei şi Cercetării, statutul de şcoală de aplicaţie poate fi prelungit, pentru o perioadă egală cu perioada iniţială. Articolul 6Statutul de şcoală de aplicaţie parteneră a unei instituţii de formare iniţială sau continuă a cadrelor didactice este dobândit de unitatea de învăţământ preuniversitar - membră a reţelei naţionale a şcolilor de aplicaţie - pentru o perioadă precizată în contractul încheiat cu instituţia de învăţământ universitar. Articolul 7
(1) Selecţia personalului didactic implicat în activităţile din cadrul şcolii de aplicaţie se realizează la nivelul unităţii de învăţământ şi respectă criteriile specifice precizate în Ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5.485/2011 pentru aprobarea Metodologiei privind constituirea corpului profesorilor mentori pentru coordonarea efectuării stagiului practic în vederea ocupării unei funcţii didactice şi clauzele din contractul încheiat între universitate şi unitatea de învăţământ - şcoală de aplicaţie.
(2) În cadrul fiecărei şcoli de aplicaţie, potrivit reglementărilor metodologice specifice domeniului formării iniţiale şi al formării continue a cadrelor didactice, va fi selectat un număr adecvat de cadre didactice, profesori-mentori, care să asigure derularea activităţilor practice pedagogice şi a altor tipuri de activităţi din domeniul educaţional.
(3) Cadrele didactice cu statut de profesor-mentor, profesor metodist în liceu pedagogic, profesor coordonator de practică pedagogică trebuie să îndeplinească acele condiţii de formare stabilite pentru realizarea sau conducerea practicii pedagogice.
(4) Pe întreaga durată a funcţionării unităţii de învăţământ, la care sunt încadrate cu statut de şcoală de aplicaţie, cadrele didactice implicate în activităţi specifice vor fi remunerate potrivit timpului de muncă efectiv lucrat pentru organizarea şi desfăşurarea practicii pedagogice, în funcţie de contractul individual de muncă (structura încadrării)/de anexele la contractul individual de muncă.
(5) Normarea cadrelor didactice din şcolile de aplicaţie, care realizează şi conduc practica pedagogică, va fi realizată potrivit legislaţiei aplicabile domeniului educaţie şi va include activităţi didactice şi de mentorat, tutorat, coaching etc. Articolul 8
(1) Finanţarea unităţilor de învăţământ precizate la art. 1 se face conform prevederilor legale în vigoare, din bugetul de stat, cu respectarea costului standard/elev.
(2) În situaţia în care finanţarea unităţilor de învăţământ precizate la art. 1 se face din alte surse, complementare bugetului de stat, pot fi aprobate mecanisme adaptate de finanţare, stabilite prin regulamentele specifice.
(3) În cazul şcolilor de aplicaţie, mecanismul de finanţare de la bugetul de stat include şi componenta de finanţare a practicii pedagogice, pentru elevii din liceele cu profil pedagogic sau pentru studenţii înscrişi la programe universitare de formare pentru cariera didactică, inclusiv masterat didactic, potrivit legislaţiei aplicabile în domeniul organizării şi desfăşurării practicii şi în domeniul salarizării în sectorul educaţie.
(4) Regulamentele de practică pedagogică prevăzute de legislaţia salarizării sunt regulamentele aplicabile pentru programele de studii de pregătire psihopedagogică, pentru programele de masterat didactic şi de masterat în domeniul ştiinţelor educaţiei şi regulamentul pentru practica pedagogică organizată şi desfăşurată în unităţile de învăţământ preuniversitar cu profil pedagogic.
(5) Pentru studenţii înscrişi la programe universitare de formare pentru cariera didactică, inclusiv masterat didactic, practica pedagogică se organizează şi se desfăşoară în baza unui regulament anexat contractului încheiat de instituţia de învăţământ universitar la care sunt înmatriculaţi şi unitatea de învăţământ preuniversitar cu statut de şcoală de aplicaţie. Articolul 9Elevilor înmatriculaţi în unităţile de învăţământ precizate la art. 1 le sunt aplicabile prevederile legislaţiei specifice învăţământului preuniversitar şi nu le sunt afectate/restrânse drepturile prevăzute de Regulamentul-cadru de organizare şi funcţionare a unităţilor de învăţământ preuniversitar (ROFUIP) cu privire la accesul la educaţie, evaluare, transfer, participare la evaluări şi examene naţionale etc. Articolul 10Prevederile referitoare la contextele specifice/particulare de organizare şi desfăşurare a procesului educaţional în unităţile de învăţământ precizate la art. 1 sunt cuprinse în regulamentele instituţionale specifice de organizare şi funcţionare. ANEXA Nr. 2LISTA unităţilor de învăţământ preuniversitar care funcţionează cu statut de şcoală de aplicaţie, începând cu anul şcolar 2020-2021
Judeţul |
Nr. crt. |
Unitatea de învăţământ |
Localitatea |
AB |
1 |
COLEGIUL NAŢIONAL „HOREA, CLOŞCA ŞI CRIŞAN" |
ALBA IULIA |
AB |
2 |
COLEGIUL NAŢIONAL „INOCHENTIE MICU CLAIN" |
BLAJ |
AB |
3 |
COLEGIUL NAŢIONAL „BETHLEN GABOR" |
AIUD |
AR |
4 |
COLEGIUL NAŢIONAL „PREPARANDIA-DIMITRIE ŢICHINDEAL" |
ARAD |
AR |
5 |
LICEUL TEORETIC „ADAM MÜLLER GUTENBRUNN" |
ARAD |
AR |
6 |
COLEGIUL NAŢIONAL „MOISE NICOARĂ" |
ARAD |
AG |
7 |
COLEGIUL NAŢIONAL PEDAGOGIC „CAROL I" |
CÂMPULUNG MUSCEL |
AG |
8 |
COLEGIUL TEHNIC „ARMAND CĂLINESCU" |
PITEŞTI |
AG |
9 |
COLEGIUL NAŢIONAL „VLAICU VODĂ" |
CURTEA DE ARGEŞ |
AG |
10 |
COLEGIUL NAŢIONAL „ZINCA GOLESCU" |
PITEŞTI |
BC |
11 |
COLEGIUL NAŢIONAL PEDAGOGIC „ŞTEFAN CEL MARE" |
BACĂU |
BC |
12 |
COLEGIUL (LICEUL CU PROGRAM) SPORTIV „NADIA COMĂNECI" |
ONEŞTI |
BC |
13 |
COLEGIUL NAŢIONAL „FERDINAND I" |
BACĂU |
BH |
14 |
COLEGIUL NAŢIONAL „IOSIF VULCAN" |
ORADEA |
BH |
15 |
LICEUL VOCAŢIONAL PEDAGOGIC „NICOLAE BOLCAŞ" |
BEIUŞ |
BH |
16 |
LICEUL TEOLOGIC BAPTIST „EMANUEL" |
ORADEA |
BH |
17 |
COLEGIUL NAŢIONAL „EMANUIL GOJDU" |
ORADEA |
BN |
18 |
COLEGIUL NAŢIONAL „GEORGE COŞBUC" |
NĂSĂUD |
BN |
19 |
COLEGIUL NAŢIONAL „LIVIU REBREANU" |
BISTRIŢA |
BT |
20 |
LICEUL PEDAGOGIC „NICOLAE IORGA" |
BOTOŞANI |
BV |
21 |
LICEUL „ANDREI MUREŞANU" |
BRAŞOV |
BV |
22 |
COLEGIUL NAŢIONAL „ANDREI ŞAGUNA" |
BRAŞOV |
BV |
23 |
COLEGIUL NAŢIONAL „JOHANNES HONTERUS" |
BRAŞOV |
BV |
24 |
COLEGIUL TEHNIC DE TRANSPORTURI |
BRAŞOV |
BR |
25 |
LICEUL PEDAGOGIC „D. P. PERPESSICIUS" |
BRĂILA |
BR |
26 |
COLEGIUL NAŢIONAL „NICOLAE BĂLCESCU" |
BRĂILA |
BT |
27 |
COLEGIUL NAŢIONAL „A.T. LAURIAN" |
BOTOŞANI |
B |
28 |
COLEGIUL NAŢIONAL „ELENA CUZA" |
BUCUREŞTI |
B |
29 |
COLEGIUL GERMAN „GOETHE" |
BUCUREŞTI |
B |
30 |
LICEUL TEORETIC „DANTE ALIGHIERI" |
BUCUREŞTI |
B |
31 |
COLEGIUL NAŢIONAL „GHEORGHE LAZĂR" |
BUCUREŞTI |
B |
32 |
LICEUL TEORETIC „ADY ENDRE" |
BUCUREŞTI |
B |
33 |
COLEGIUL NAŢIONAL „ŞCOALA CENTRALĂ" |
BUCUREŞTI |
B |
34 |
COLEGIUL NAŢIONAL „IULIA HAŞDEU" |
BUCUREŞTI |
B |
35 |
COLEGIUL NAŢIONAL DE INFORMATICĂ „TUDOR VIANU" |
BUCUREŞTI |
B |
36 |
LICEUL TEORETIC BILINGV „MIGUEL DE CERVANTES" |
BUCUREŞTI |
B |
37 |
COLEGIUL NAŢIONAL BILINGV „GEORGE COŞBUC" |
BUCUREŞTI |
B |
38 |
COLEGIUL NAŢIONAL DE MUZICĂ „GEORGE ENESCU" |
BUCUREŞTI |
B |
39 |
COLEGIUL NAŢIONAL „EMIL RACOVIŢĂ" |
BUCUREŞTI |
B |
40 |
COLEGIUL ECONOMIC „VIRGIL MADGEARU" |
BUCUREŞTI |
B |
41 |
ŞCOALA SUPERIOARĂ COMERCIALĂ „NICOLAE KRETZULESCU" |
BUCUREŞTI |
B |
42 |
SEMINARUL TEOLOGIC ORTODOX |
BUCUREŞTI |
B |
43 |
COLEGIUL ROMANO-CATOLIC „SFÂNTUL IOSIF" |
BUCUREŞTI |
B |
44 |
COLEGIUL NAŢIONAL „SFÂNTUL SAVA" |
BUCUREŞTI |
B |
45 |
ŞCOALA GIMNAZIALĂ „I.G. DUCA" |
BUCUREŞTI |
Judeţul |
Nr. crt. |
Unitatea de învăţământ |
Localitatea |
B |
46 |
COLEGIUL NAŢIONAL „GHEORGHE ŞINCAI" |
BUCUREŞTI |
B |
47 |
LICEUL DE COREGRAFIE „FLORIA CAPSALI" |
BUCUREŞTI |
B |
48 |
LICEUL DE ARTE PLASTICE „NICOLAE TONITZA" |
BUCUREŞTI |
B |
49 |
ŞCOALA POSTLICEALĂ SANITARĂ „FUNDENI" BUCUREŞTI |
BUCUREŞTI |
B |
50 |
COLEGIUL ECONOMIC „VIILOR" |
BUCUREŞTI |
B |
51 |
COLEGIUL TEHNIC DE ARHITECTURĂ ŞI LUCRĂRI PUBLICE „IOAN N. SOCOLESCU" |
BUCUREŞTI |
B |
52 |
LICEUL TEHNOLOGIC SPECIAL „REGINA ELISABETA" |
BUCUREŞTI |
B |
53 |
COLEGIUL NAŢIONAL „GRIGORE MOISIL" |
BUCUREŞTI SECTORUL 6 |
BZ |
54 |
LICEUL PEDAGOGIC „SPIRU HARET" |
BUZĂU |
BZ |
55 |
COLEGIUL NAŢIONAL „B. P. HAŞDEU" |
BUZĂU |
CL |
56 |
COLEGIUL NAŢIONAL „BARBU ŞTIRBEI" CĂLĂRAŞI |
CĂLĂRAŞI |
CL |
57 |
LICEUL PEDAGOGIC „ŞTEFAN BĂNULESCU" |
CĂLĂRAŞI |
CJ |
58 |
COLEGIUL NAŢIONAL PEDAGOGIC „GHEORGHE LAZĂR" |
CLUJ-NAPOCA |
CJ |
59 |
LICEUL UNITARIAN „JÁNOS ZSIGMOND" |
CLUJ-NAPOCA |
CJ |
60 |
LICEUL TEOLOGIC REFORMAT |
CLUJ-NAPOCA |
CJ |
61 |
COLEGIUL NAŢIONAL „GEORGE BARIŢIU" |
CLUJ-NAPOCA |
CJ |
62 |
COLEGIUL TEHNIC „NAPOCA" |
CLUJ-NAPOCA |
CJ |
63 |
COLEGIUL NAŢIONAL „EMIL RACOVIŢĂ" |
CLUJ-NAPOCA |
CJ |
64 |
COLEGIUL NAŢIONAL „GEORGE COŞBUC" |
CLUJ-NAPOCA |
CS |
65 |
COLEGIUL NAŢIONAL „CONSTANTIN DIACONOVICI LOGA" |
CARANSEBEŞ |
CT |
66 |
COLEGIUL NAŢIONAL PEDAGOGIC „CONSTANTIN BRĂTESCU" |
CONSTANŢA |
CT |
67 |
COLEGIUL NAŢIONAL „MIRCEA CEL BĂTRÂN" |
CONSTANŢA |
CT |
68 |
COLEGIUL NAŢIONAL „KEMAL ATATÜRK" |
MEDGIDIA |
CT |
69 |
COLEGIUL NAŢIONAL DE ARTE „REGINA MARIA" |
CONSTANŢA |
CT |
70 |
COLEGIUL NAŢIONAL „MIHAI EMINESCU" |
CONSTANŢA |
CV |
71 |
COLEGIUL NAŢIONAL „MIHAI VITEAZUL" |
SFÂNTU GHEORGHE |
CV |
72 |
LICEUL PEDAGOGIC „BOD PETER" |
TÂRGU SECUIESC |
CV |
73 |
COLEGIUL NAŢIONAL „SZÉKELY MIKÓ" |
SFÂNTU GHEORGHE |
DB |
74 |
COLEGIUL NAŢIONAL „CONSTANTIN CANTACUZINO" |
TÂRGOVIŞTE |
DB |
75 |
COLEGIUL NAŢIONAL „IENĂCHIŢĂ VĂCĂRESCU" |
TÂRGOVIŞTE |
DJ |
76 |
COLEGIUL NAŢIONAL PEDAGOGIC „ŞTEFAN VELOVAN" |
CRAIOVA |
DJ |
77 |
COLEGIUL NAŢIONAL ECONOMIC „GHEORGHE CHIŢU" |
CRAIOVA |
DJ |
78 |
COLEGIUL NAŢIONAL „CAROL I" |
CRAIOVA |
DJ |
79 |
COLEGIUL NAŢIONAL „FRAŢII BUZEŞTI" |
CRAIOVA |
GL |
80 |
COLEGIUL NAŢIONAL „COSTACHE NEGRI" |
GALAŢI |
GL |
81 |
COLEGIUL NAŢIONAL „VASILE ALECSANDRI" |
GALAŢI |
GJ |
82 |
COLEGIUL NAŢIONAL „SPIRU HARET" |
TÂRGU JIU |
GJ |
83 |
COLEGIUL NAŢIONAL „TUDOR VLADIMIRESCU" |
TÂRGU JIU |
GR |
84 |
LICEUL TEORETIC „NICOLAE CARTOJAN" |
GIURGIU |
GR |
85 |
COLEGIUL NAŢIONAL „ION MAIORESCU" |
GIURGIU |
HR |
86 |
LICEUL „MARIN PREDA" |
ODORHEIU SECUIESC |
HR |
87 |
LICEUL PEDAGOGIC „BENEDEK ELEK" |
ODORHEIU SECUIESC |
HR |
88 |
COLEGIUL NAŢIONAL „MIHAI EMINESCU" |
TOPLIŢA |
HR |
89 |
COLEGIUL NAŢIONAL „MÁRTON ÁRON" |
MIERCUREA-CIUC |
HD |
90 |
COLEGIUL NAŢIONAL PEDAGOGIC „REGINA MARIA" |
DEVA |
HD |
91 |
COLEGIUL NAŢIONAL „DECEBAL" |
DEVA |
IL |
92 |
LICEUL PEDAGOGIC „MATEI BASARAB" |
SLOBOZIA |
IL |
93 |
COLEGIUL NAŢIONAL „MIHAI VITEAZUL" |
SLOBOZIA |
IF |
94 |
LICEUL TEHNOLOGIC „BARBU A. ŞTIRBEY" |
BUFTEA |
IS |
95 |
COLEGIUL PEDAGOGIC „VASILE LUPU" |
IAŞI |
Judeţul |
Nr. crt. |
Unitatea de învăţământ |
Localitatea |
IS |
96 |
COLEGIUL NAŢIONAL „COSTACHE NEGRUZZI" |
IAŞI |
IS |
97 |
COLEGIUL TEHNIC „IOAN C. ŞTEFĂNESCU" |
IAŞI |
IS |
98 |
LICEUL TEHNOLOGIC „PETRU PONI" |
IAŞI |
IS |
99 |
COLEGIUL NAŢIONAL |
IAŞI |
IS |
100 |
COLEGIUL NAŢIONAL „MIHAI EMINESCU" |
IAŞI |
MM |
101 |
LICEUL PEDAGOGIC „REGELE FERDINAND" |
SIGHETU MARMAŢIEI |
MM |
102 |
LICEUL PEDAGOGIC „TARAS SEVCENKO" |
SIGHETU MARMAŢIEI |
MM |
103 |
COLEGIUL NAŢIONAL „MIHAI EMINESCU" |
BAIA MARE |
MH |
104 |
COLEGIUL NAŢIONAL PEDAGOGIC „ŞTEFAN ODOBLEJA" |
DROBETA-TURNU SEVERIN |
MH |
105 |
COLEGIUL NAŢIONAL „TRAIAN" |
DROBETA-TURNU SEVERIN |
MS |
106 |
COLEGIUL NAŢIONAL PEDAGOGIC „MIHAI EMINESCU" |
TÂRGU MUREŞ |
MS |
107 |
COLEGIUL NAŢIONAL „ALEXANDRU PAPIU ILARIAN" |
TÂRGU MUREŞ |
MS |
108 |
COLEGIUL NAŢIONAL „UNIREA" |
TÂRGU MUREŞ |
NT |
109 |
COLEGIUL NAŢIONAL „GHEORGHE ASACHI" |
PIATRA-NEAMŢ |
NT |
110 |
LICEUL TEOLOGIC ROMANO-CATOLIC „SF. FRANCISC DE ASISSI" |
ROMAN |
NT |
111 |
COLEGIUL NAŢIONAL „CALISTRAT HOGAŞ" |
PIATRA-NEAMŢ |
OT |
112 |
COLEGIUL NAŢIONAL VOCAŢIONAL „NICOLAE TITULESCU" |
SLATINA |
OT |
113 |
COLEGIUL NAŢIONAL „RADU GRECEANU" |
SLATINA |
PH |
114 |
COLEGIUL NAŢIONAL PEDAGOGIC „REGINA MARIA" |
PLOIEŞTI |
PH |
115 |
COLEGIUL NAŢIONAL „MIHAI VITEAZUL" |
PLOIEŞTI |
PH |
116 |
COLEGIUL NAŢIONAL MILITAR „DIMITRIE CANTEMIR" |
BREAZA |
PH |
117 |
COLEGIUL NAŢIONAL „ION LUCA CARAGIALE" |
PLOIEŞTI |
SM |
118 |
COLEGIUL NAŢIONAL „IOAN SLAVICI" |
SATU MARE |
SJ |
119 |
LICEUL PEDAGOGIC „GHEORGHE ŞINCAI" |
ZALĂU |
SB |
120 |
COLEGIUL NAŢIONAL PEDAGOGIC „ANDREI ŞAGUNA" |
SIBIU |
SB |
121 |
COLEGIUL NAŢIONAL „SAMUEL BRUKENTHAL" |
SIBIU |
SB |
122 |
COLEGIUL TEHNIC DE INDUSTRIE ALIMENTARĂ „TEREZIANUM" |
SIBIU |
SB |
123 |
COLEGIUL „ŞCOALA NAŢIONALĂ DE GAZ" |
MEDIAŞ |
SB |
124 |
COLEGIUL NAŢIONAL „OCTAVIAN GOGA" |
SIBIU |
SJ |
125 |
COLEGIUL NAŢIONAL „SILVANIA" |
ZALĂU |
SM |
126 |
COLEGIUL NAŢIONAL „DOAMNA STANCA" |
SATU MARE |
SV |
127 |
COLEGIUL NAŢIONAL „MIHAI EMINESCU" |
SUCEAVA |
SV |
128 |
COLEGIUL NAŢIONAL MILITAR „ŞTEFAN CEL MARE" |
CÂMPULUNG MOLDOVENESC |
SV |
129 |
COLEGIUL NAŢIONAL „PETRU RAREŞ" |
SUCEAVA |
TR |
130 |
COLEGIUL NAŢIONAL PEDAGOGIC „MIRCEA SCARLAT" |
ALEXANDRIA |
TM |
131 |
COLEGIUL NAŢIONAL PEDAGOGIC „CARMEN SYLVA" |
TIMIŞOARA |
TM |
132 |
LICEUL TEORETIC „NIKOLAUS LENAU" |
TIMIŞOARA |
TM |
133 |
COLEGIUL NAŢIONAL „BĂNĂŢEAN" |
TIMIŞOARA |
TM |
134 |
COLEGIUL NAŢIONAL „CONSTANTIN DIACONOVICI LOGA" |
TIMIŞOARA |
TL |
135 |
LICEUL TEORETIC „ION CREANGĂ" |
TULCEA |
TL |
136 |
LICEUL TEORETIC „GRIGORE MOISIL" |
TULCEA |
TL |
137 |
COLEGIUL DOBROGEAN „SPIRU HARET" |
TULCEA |
VS |
138 |
LICEUL PEDAGOGIC „IOAN POPESCU" |
BÂRLAD |
VL |
139 |
COLEGIUL NAŢIONAL DE INFORMATICĂ „MATEI BASARAB" |
RÂMNICU VÂLCEA |
VL |
140 |
LICEUL TEHNOLOGIC DE TURISM |
CĂLIMĂNEŞTI |
VL |
141 |
COLEGIUL NAŢIONAL „ALEXANDRU LAHOVARI" |
RÂMNICU VÂLCEA |
VN |
142 |
COLEGIUL NAŢIONAL PEDAGOGIC „SPIRU HARET" |
FOCŞANI |
VN |
143 |
COLEGIUL NAŢIONAL „UNIREA" |
FOCŞANI |