Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

DECIZIE Nr

DECIZIE   Nr. 224 din 11 iulie 2006

privind constituirea Comisiei pentru negocierea Metodologiei privind utilizarea operelor muzicale prin comunicare publica si drepturile patrimoniale cuvenite autorilor de opere muzicale

ACT EMIS DE: OFICIUL ROMAN PENTRU DREPTURILE DE AUTOR

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 692 din 14 august 2006



Având în vedere Cererea Uniunii Compozitorilor şi Muzicologilor din România - Asociaţia pentru Drepturi de Autor (UCMR-ADA), înregistrată la Oficiul Român pentru Drepturile de Autor cu nr. 5.111 din 7 iunie 2006, completată prin Adresa nr. 5.111 din 14 iunie 2006 şi prin Cererea nr. 5.989 din 4 iulie 2006, precum şi Referatul nr. SG/3.830 din 11 iulie 2006 al Direcţiei registre, gestiune colectivă şi relaţii cu publicul,

în baza dispoziţiilor art. 1231 alin. (1) lit. e) şi ale art. 131 alin. (2) din Legea nr. 8/1996 privind dreptul de autor şi drepturile conexe, cu modificările şi completările ulterioare, ale art. III din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 123/2005 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 8/1996 privind dreptul de autor şi drepturile conexe,

în temeiul prevederilor art. 6 alin. (1) şi ale art. 7 din Hotărârea Guvernului nr. 401/2006 privind organizarea, funcţionarea, structura personalului şi dotările necesare îndeplinirii atribuţiilor Oficiului Român pentru Drepturile de Autor,

directorul general al Oficiului Român pentru Drepturile de Autor  emite următoarea decizie:

Art. 1. - Se constituie, începând cu data de 21 august 2006, Comisia pentru negocierea Metodologiei privind utilizarea operelor muzicale prin comunicare publică şi drepturile patrimoniale cuvenite autorilor de opere muzicale, cu următoarea componenţă:

•    un reprezentant al Uniunii Compozitorilor şi Muzicologilor din România - Asociaţia pentru Drepturi de Autor (UCMR-ADA), pe de o parte; şi

•    câte un reprezentant al Federaţiei Patronatelor din Turismul Românesc (FPTR), al Federaţiei Industriei Hoteliere din România (FIHR) şi al Uniunii Naţionale a Transportatorilor Rutieri din România (UNTRR), pe de altă parte.

Art. 2. - Comisia prevăzută la art. 1 are obligaţia să desfăşoare negocierile în conformitate cu dispoziţiile art.   1311   şi  ale  art.   1312 alin.   (1)  şi   (2)  din   Legea nr. 8/1996 privind dreptul de autor şi drepturile conexe, cu modificările şi completările ulterioare, pe o durată de maximum 30 de zile calendaristice de la data constituirii.

Art. 3. - Comisia prevăzută la art. 1 îşi va stabili programul întâlnirilor, pe care îl va comunica Oficiului Român pentru Drepturile de Autor.

Art. 4. - Proiectul Protocolului propus de Uniunea Compozitorilor şi Muzicologilor din România - Asociaţia pentru Drepturi de Autor (UCMR -ADA) pentru a fi negociat în cadrul comisiei prevăzute la art. 1 este cuprins în anexa care face parte integrantă din prezenta decizie.

Art. 5. - Prezenta decizie va fi publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, în conformitate cu dispoziţiile art. 131 alin. (2) din Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare.

p. Directorul general al Oficiului Roman pentru Drepturile de Autor,

Adrian Ghimpu

ANE

PROIECT DE PROTOCOL

METODOLOGIE

privind utilizarea operelor muzicale prin comunicare publică si drepturile patrimoniale cuvenite autorilor de opere muzicale

TITLUL I

Comunicarea publică a operelor muzicale în scop ambiental

1. Prin comunicarea publică a operelor muzicale în scop ambiental se înţelege comunicarea făcută într-un loc deschis publicului sau în orice loc în care se adună un număr de persoane care depăşeşte cercul normal al unei familii şi al cunoştinţelor acesteia, indiferent de modalitatea de realizare a comunicării, prin prezentarea directă de către interpreţi sau prin întrebuinţarea de mijloace electroacustice şi electronice, cu scopul de a crea ambianţa pentru desfăşurarea oricărei alte activităţi ce nu necesită utilizarea operelor muzicale.

2.1. Este utilizator de opere muzicale, în sensul prezentei metodologii, oricare persoană juridică sau fizică autorizată care foloseşte cu orice titlu (de proprietate, administrare, concesiune, închiriere, subînchiriere, împrumut etc.) spaţii,

închise sau  deschise,  în  care  sunt utilizate în  scop ambiental opere muzicale.

2.2.   Utilizatorii au obligaţia ca, înaintea oricărei utilizări de opere muzicale, să obţină din partea organismelor de gestiune colectivă a drepturilor de autor autorizaţia licenţă neexclusivă pentru utilizarea operelor muzicale şi să plătească remuneraţii potrivit tabelelor din prezenta metodologie, indiferent de durata efectivă a utilizării.

2.3.   In situaţia închirierii, subînchirierii sau a oricărui mod de transmitere a folosinţei parţiale a unui spaţiu în care are loc comunicarea publică a operelor muzicale, deţinătorii, cu orice titlu, persoane juridice sau fizice care utilizează acele părţi din spaţiu, vor plăti, potrivit spaţiului utilizat, remuneraţii în conformitate cu prezenta metodologie.

3. Plata remuneraţiilor datorate de utilizatori se efectuează trimestrial. Termenul limită de plată este ziua a 15-a a ultimei luni a trimestrului pentru care se face plata.

4.  Pentru întârzieri la plată utilizatorii datorează penalităţi de 0,5%/zi de întârziere.

5.   Pentru comunicarea publică a operelor muzicale în scop ambiental fără autorizaţie licenţă neexclusivă din partea organismului de gestiune colectivă, utilizatorii vor plăti acestuia penalităţi reprezentând triplul remuneraţiilor ce ar fi fost legal datorate pentru utilizarea autorizată.

6.   Organismele de gestiune colectivă pot monitoriza, prin reprezentanţi împuterniciţi în acest sens, utilizarea operelor muzicale în scop ambiental, accesul acestora fiind asigurat în mod liber în orice spaţiu de utilizare a muzicii în scop ambiental, numai în baza legitimaţiilor emise de organismul de gestiune colectivă acreditat cu colectarea pe teritoriul României şi a delegaţiilor care indică ora şi scopul accesului. Reprezentanţii organismelor de gestiune colectivă pot utiliza echipamente de înregistrare audio şi/sau video portabile în spaţiile în care sunt utilizate operele muzicale, înregistrările astfel efectuate făcând dovada deplină a utilizării operelor muzicale în scop ambiental.

7.   Remuneraţiile forfetare se pot modifica anual, potrivit art. 1314 din Legea nr. 8/1996, cu modificările ulterioare, pe baza indicelui de inflaţie stabilit la nivel naţional. Aceste modificări se depun la Oficiul Român pentru Drepturile de Autor, urmând a fi publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, pe cheltuiala organismului de gestiune colectivă, prin decizie a directorului general al Oficiului Român pentru Drepturile de Autor, emisă în 5 zile de la data depunerii, şi intră în vigoare de la data de 1 a lunii următoare celei în care au fost publicate.

8.   Pentru alte modalităţi de utilizare pentru care remuneraţiile nu sunt cuprinse în tabele, organismul de gestiune colectivă poate încheia prin negociere autorizaţii licenţă neexclusivă cu utilizatorii.

9.   Prezenta metodologie se aplică tuturor utilizatorilor şi poate fi modificată numai după 3 ani de la data publicării acesteia în Monitorul Oficial al României, Partea I.

TABEL

cuprinzând remuneraţiile datorate pentru comunicarea publică a operelor muzicale în scop ambiental

Utilizatori

Remuneraţii

(lei)

0

1

A. Unităţi de alimentaţie publică (restaurante, baruri, berării, birturi, cofetării, pizzerii, plăcintării, fast-food, terase

şi orice asemenea unităţi) şi săli de jocuri şi internet*)   (remuneraţii/lună)

1. In oraşe sau în staţiuni turistice:

a) cu suprafaţa până la 100 m2

50

b) cu suprafaţa cuprinsă între 101 m2 şi 200 m2

60

c) cu suprafaţa cuprinsă între 201 m2 şi 500 m2

100

d) cu suprafaţa de peste 500 m2

150

2. In comune şi în sate:

a) cu suprafaţa până la 50 m2

20

b) cu suprafaţa de peste 50 m2

50

B. Unităţi comerciale sau de prestări cu activitate continuă (magazine de orice tip, mall, supermarket, hipermarket etc.*) (remuneraţii/lună)

a) cu suprafaţa până la 50 m2

20

b) cu suprafaţa cuprinsă între 51 m2 şi 100 m2

50

c) cu suprafaţa cuprinsă între 101 m2 şi 200 m2

70

d) cu suprafaţa cuprinsă între 201 m2 şi 500 m2

100

e) cu suprafaţa între 501 m2 şi 1.500 m2

250

f) cu suprafaţa între 1.501 m2 şi 3.000 m2

400

g) cu suprafaţa între 3.001 m2 şi 5.000 m2

700

h) cu suprafaţa de peste 5.000 m2

1.000

C. Evenimente ocazionale (remuneraţii/manifestaţie)

1. Petreceri cu muzică (nunţi cu dar şi alte asemenea petreceri organizate de către particulari)

30

2. Petreceri organizate în cadrul unor colocvii, simpozioane, congrese, vernisaje, lansări de carte

sau de disc şi alte reuniuni profesionale similare

150

3. Evenimente ocazionale în aer liber cu scenă fixă sau mobilă

400/oră

D. Târguri şi expoziţii (remuneraţii/zi)

1. Târguri, iarmaroace, talciocuri in aer liber

100/zi

2. Târguri sau expoziţii de prezentare a produselor agroalimentare, industriale sau a bunurilor de

larg consum:

a) în spaţii cu suprafaţa până la 500 m2

200/zi

b) în spaţii cu suprafaţa cuprinsă între 501 m2 şi 1.500 m2

400/zi

c) în spaţii cu suprafaţa de peste 1.501 m2

600/zi

3. Expoziţii de artă, ştiinţă, carte şi altele asemenea:

a) în spaţii cu suprafaţa de până la 200 m2

30/zi

b) în spaţii cu suprafaţa de peste 200 m2

50/zi

4. Standuri mobile, autovehicule publicitare sau electorale

30/zi

E. Sport şi agrement (remuneraţii/lună)

1. Plaje, ştranduri, pârtii pentru schi

200

2. Piscine deschise publicului

50

3. Patinoare deschise publicului

60

4. Şcoli de dans, centre de sănătate şi de gimnastică aerobică, fitness, culturism

60

0

1

5. Săli de sport, patinoare şi piscine de antrenament sportiv

40

6. Parcuri de distracţie, orăşele şi sate de vacanţă

110

7. Orăşele ale copiilor, serbări, alte activităţi dedicate copiilor

50

8. Săli de biliard, bowling, popice, tenis de masă etc, cu suprafaţa de până la 200 m2

30

9. Săli de biliard, bowling, popice, tenis de masă etc, cu suprafaţa de până la 500 m2

50

10. Săli de biliard, bowling, popice, tenis de masă etc, cu suprafaţa de peste 500 m2

100

11. Stadioane cu până la 10.000 de locuri

600

12. Stadioane cu peste 10.000 de locuri

1.000

13. Săli de sport cu capacitate de peste 50 de locuri

200

14. Parade de modă, concursuri de frumuseţe

200/zi

F. Unităţi de cazare*) (remuneraţii/lună)

1. Hoteluri până la categoria 3 stele:

a) cu capacitate de cazare mică (până la 30 de camere)

40

b) cu capacitate de cazare medie (31-100 de camere)

80

c) cu capacitate de cazare mare (peste 101 camere)

110

2. Hoteluri de categoria 4 stele sau superioare

300

3. Unităţi de cazare montane, moteluri, cabane, amenajamente cu căsuţe de vacanţă, campinguri

40

4. Unităţi de cazare agroturistice, popasuri turistice, pensiuni

50

5. Vile, apartamente, garsoniere în regim hotelier

100

G. Transporturi**) (remuneraţii/lună/mijloc de transport)

1. Transporturi rutiere de pasageri cu:

a) autobuze, troleibuze, tramvaie

20

b) microbuze şi taxiuri***)

20

c) autocare în transport intern şi internaţional

60

d) vehicule de agrement (atelaje, trenuleţe, remorci, platforme)

20

e) autovehicule închiriate (rent a car)

60

2. Transporturi feroviare cu:

a) trenuri de pasageri în trafic intern

60

b) trenuri de pasageri în trafic internaţional

80

c) vagoane-restaurant sau bar în trafic intern

60

d) vagoane-restaurant sau bar în trafic internaţional

80

3. Transporturi aeriene de pasageri:

a) zboruri interne

60

b) zboruri continentale

150

c) zboruri transcontinentale

300

4. Transporturi pe apă:

a) ambarcaţiuni de agrement pe lacuri

20

b) ambarcaţiuni de agrement (fluviale şi maritime)

70

c) transporturi de pasageri fluviale şi maritime

60

5. Transport pe cablu de pasageri cu:

a) telecabine, telegondole etc.

20

b) ascensoare

10

H. Spaţii de aşteptare (remuneraţii/lună)

1. Aeroporturi:'

a) interne

60

b) internaţionale

80

2. Gări şi staţii de metrou (pentru fiecare staţie):

a) în Bucureşti şi în municipii reşedinţă de judeţ

50

b) în oraşe

50

c) săli de aşteptare clasa I

40

d) săli de aşteptare clasa a II-a

30

3. Autogări

20

I. Call center (remuneraţii/lună/aparat)

a) muzică în aşteptarea preluării unui apel

300

J. Parcări:

a) până la 500 m2

40

b) între 501 m2 si 1.000 m2

80

c) între 1.001 m2 si 2.000 m2

100

d) între 2.001 m2 si 5.000 m2

200

e) peste 5.000 m2

250

*) La determinarea remuneraţiei în funcţie de suprafaţă vor fi luate în considerare spaţiile comerciale, inclusiv ringurile de dans. Dacă acelaşi spaţiu este utilizat pentru mai multe activităţi, remuneraţiile reprezentând drepturile patrimoniale ale autorilor de opere muzicale se vor plăti pentru fiecare activitate, respectiv pentru fiecare spaţiu dotat cu casă de marcat şi vânzător.

**) La transportul aerian de pasageri sumele forfetare sunt aplicabile pentru fiecare cursă. Se consideră utilizator în cadrul activităţii de taximetrie prestatorul de servicii sub a cărui marcă sau denumire se exercită activitatea, pentru toate autoturismele care sunt inscripţionate cu marca sau denumirea sa, inclusiv în cazul unor colaborări cu terţe persoane.

***) In cazul persoanelor fizice autorizate care desfăşoară activitate de taximetrie în colaborare cu o persoană juridică (companie), remuneraţia va fi plătită de compania sub marca şi denumirea căreia se desfăşoară activitatea.

TITLUL II

Comunicarea publică a operelor muzicale în scop lucrativ

1. Prin comunicarea publică a operelor muzicale în scop lucrativ se înţelege comunicarea făcută într-un loc deschis publicului sau în orice loc în care se adună un număr de persoane care depăşeşte cercul normal al unei familii şi al cunoştinţelor acesteia, prin interpretarea directă de către artişti' sau prin orice mijloc tehnic, prin fir ori fără fir, prin care muzica este prezentată în sine sau însoţeşte alte acţiuni, cum ar fi dansul, spectacolul de circ, sportul ori altele asemenea, în spaţii închise sau deschise, în care publicul plăteşte bilete de acces şi/sau consumaţii ori în care au loc acţiuni promotionale, publicitare, demonstrative şi altele asemenea.

2.1.   Este utilizator, în sensul prezentei metodologii, oricare persoană fizică sau juridică autorizată care organizează activităţi de natura celor enumerate la pct. 1.

2.2.   Utilizatorii au obligaţia să obţină din partea organismelor de gestiune colectivă a drepturilor de autor de opere muzicale autorizaţia licenţă neexclusivă pentru utilizarea operelor muzicale şi să plătească remuneraţii potrivit tabelelor cuprinse în prezenta metodologie.

2.3.  In vederea obţinerii autorizaţiei licenţă neexclusive, utilizatorii au obligaţia să pună la dispoziţie organismelor de gestiune colectivă a drepturilor de autor de opere muzicale, cu cel puţin 5 zile înainte de utilizarea operelor muzicale, toate informaţiile privind data, locul, numărul de bilete puse în vânzare sau, după caz, bugetul de venituri şi cheltuieli.

3. Baza de calcul a remuneraţiei procentuale o reprezintă, după caz:

a)  veniturile obţinute din vânzarea de bilete, programe, materiale promotionale, consumaţii etc;

b)   bugetul de cheltuieli în cazul în care nu se obţin venituri din vânzarea de bilete, materiale promotionale etc.;

c)   bugetul de cheltuieli pentru campaniile publicitare, promotionale sau electorale.

4.1.    Remuneraţia procentuală se calculează prin aplicarea procentelor din tabelele nr. I şi III asupra veniturilor obţinute din încasările din vânzarea de bilete şi din vânzarea de programe, materiale promotionale, consumaţii etc.

4.2.   In cazul spectacolelor fără vânzare de bilete la intrare, cuantumul remuneraţiilor reprezentând dreptul de autor pentru utilizarea operelor muzicale se stabileşte prin aplicarea procentelor indicate în tabelul nr. I col. 1 asupra a 60% din bugetul de cheltuieli al spectacolului.

5.1. Remuneraţia minimă ce va fi plătită de utilizatori este cea prevăzută în tabelele nr. I, II şi III.

6.   In cazul în care operele muzicale sunt utilizate în acelaşi local atât în scop lucrativ, cât şi în scop ambiental, se plătesc remuneraţii pentru ambele utilizări.

7.   Pentru utilizările de opere muzicale prevăzute în tabelul nr. III, precum şi pentru alte utilizări periodice, sezoniere sau ocazionale, remuneraţia se plăteşte în cuantum de 50%, cu 5 zile înainte de data utilizării, din valoarea tuturor biletelor oferite spre vânzare sau din bugetul de cheltuieli, după caz, dar nu mai puţin decât remuneraţia minimă prevăzută în acest tabel. Diferenţa de remuneraţie se va plăti în cel mult 5 zile de la data utilizării autorizate. In cazul în care din documentele justificative prezentate, respectiv copia decontului de bilete depusă la administraţia finanţelor publice şi declaraţia pe propria răspundere a reprezentantului legal al utilizatorului, rezultă că remuneraţia datorată era mai mare decât cea achitată înainte de utilizare, organismul de gestiune colectivă va restitui utilizatorului diferenţa de remuneraţie încasată în plus, fără însă ca remuneraţia plătită de utilizator să fie mai mică decât remuneraţia minimă.

8.  Utilizatorii cu activitate potrivit tabelului nr. II vor plăti remuneraţia trimestrial, până la data de 15 a ultimei luni din trimestrul pentru care este datorată.

9.   In cazul turneelor sau al reprezentaţiilor repetate ale aceluiaşi spectacol, utilizatorii pot conveni cu organismul de gestiune colectivă a drepturilor de autor de opere muzicale ca plata remuneraţiilor să aibă loc după ultimul spectacol al turneului.

10.   Pentru întârzieri la plată utilizatorii datorează penalităţi de 0,5%/zi de întârziere.

11.  Utilizatorii prevăzuţi la pct. 7 au obligaţia să depună la sediul organismului de gestiune colectivă, în termen de 3 zile de la data utilizării, un raport complet cuprinzând: data utilizării raportate, denumirea evenimentului (spectacol, concert etc), locul de desfăşurare, perioada de desfăşurare, durata evenimentului, operele muzicale utilizate (denumire, autor/autori, interpret/interpreţi, durata de utilizare a fiecărei opere muzicale), veniturile din încasările de bilete, programe, materiale promotionale, consumaţii etc. sau, după caz, bugetul de cheltuieli (onorarii ale interpreţilor, cheltuieli pentru locaţia spaţiului de desfăşurare, cheltuieli de sonorizare, cheltuieli de publicitate şi promoţie, cheltuieli de regie, cheltuieli de cazare şi transport etc). Raportul va fi semnat şi ştampilat de reprezentantul legal al utilizatorului şi va fi însoţit de o declaraţie pe propria răspundere a reprezentantului legal al utilizatorului în sensul că datele cuprinse în raport sunt complete şi corecte, o copie a decontului privind veniturile obţinute din vânzarea de bilete, depus la autorităţile competente, sau, după caz, bugetul de cheltuieli.

12.  In cazul în care, cu cel puţin 5 zile înainte de data utilizării ocazionale (spectacole, concerte etc), utilizatorul nu a solicitat autorizaţie licenţă neexclusivă pentru utilizarea operelor muzicale sau aceasta nu a putut fi eliberată pentru neîndeplinirea obligaţiilor utilizatorului, organismul de gestiune colectivă va putea cere interzicerea desfăşurării evenimentului (spectacol, concert etc), în conformitate cu dispoziţiile Legii nr. 8/1996, cu modificările ulterioare, cu excepţia cazului în care utilizatorul depune o garanţie reprezentând echivalentul remuneraţiei procentuale raportate la valoarea totală a biletelor oferite spre vânzare sau, în lipsa biletelor, valoarea triplului remuneraţiei minime.

13.   Pentru comunicarea publică a operelor muzicale în scop lucrativ fără autorizaţie licenţă neexclusivă din partea organismului de gestiune colectivă, utilizatorii vor plăti acestuia penalităţi reprezentând triplul remuneraţiilor ce ar fi fost legal datorate pentru utilizarea autorizată.

14.   Organismele de gestiune colectivă pot monitoriza, prin reprezentanţi împuterniciţi în acest sens, utilizarea operelor muzicale în scop lucrativ, accesul acestora fiind asigurat în mod liber în orice spaţiu de utilizare a muzicii în scop lucrativ, numai în baza legitimaţiilor emise de organismele de gestiune colectivă şi a delegaţiilor care indică ora şi scopul accesului. Reprezentanţii organismelor de gestiune colectivă pot utiliza echipamente de înregistrare audio şi/sau video portabile în spaţiile în care sunt utilizate operele muzicale, înregistrările astfel efectuate făcând dovada deplină a utilizării operelor muzicale în scop lucrativ.

15.  Remuneraţiile forfetare se pot modifica anual, potrivit art. 1314 din Legea nr. 8/1996, cu modificările ulterioare, pe baza indicelui de inflaţie stabilit la nivel naţional. Aceste modificări se depun la Oficiul Român pentru Drepturile de Autor, urmând a fi publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, pe cheltuiala organismelor de gestiune colectivă, prin decizie a directorului general al Oficiului Român pentru Drepturile de Autor, emisă în 5 zile de la data depunerii, şi intră în vigoare de la data de 1 a lunii următoare celei în care au fost publicate. In relaţiile contractuale cu utilizatorii organismul de gestiune colectivă poate face reduceri, în condiţiile plăţii integrale cu anticipaţie a remuneraţiilor datorate.

16.   Pentru   alte   modalităţi  de   utilizare  pentru  care remuneraţiile nu sunt cuprinse în tabelele din prezenta metodologie, organismul de gestiune colectivă poate încheia prin negociere contracte de licenţiere neexclusivă cu utilizatorii.

TABELUL   Nr. 1

privind remuneraţiile reprezentând drepturile patrimoniale de autor pentru utilizarea operelor muzicale în spectacole şi procentele aplicabile capacităţii sălii sau a teatrului de vară, stadionului, amfiteatrului etc, pentru stabilirea numărului de bilete luat în calculul remuneraţiei minime

Tipul spectacolului

Remuneraţia procentuală

0

1

A. Concerte şi spectacole cu caracter muzical*)

1. Concerte simfonice, corale, de cameră

10%

2. Operă

9%

3. Operetă

8,5%

4. Balet

7%

5. Spectacole de varietăţi, revistă, musicaluri

8,5%

6. Concerte rock, pop si altele asemenea

8,5%

7. Concerte de fanfară

8,5%

B. Alte spectacole*)

1. Circ sau altele asemenea, precum delfinarii, manejuri etc.

7%

2. Spectacole pe gheaţă

7%

3. Teatru, alte spectacole cu caracter predominant literar, cu actori sau cu păpuşi, recitaluri de muzică si poezie

5%

4. Manifestări sportive pe fond muzical (gimnastică, patinaj artistic, balet nautic, dans sportiv şi altele asemenea)

5%

*) In cazul în care nu se vând bilete de intrare, remuneraţia minimă va fi de 400 lei/manifestare.

TABELUL   Nr. II

privind remuneraţiile reprezentând drepturile patrimoniale de autor pentru utilizarea operelor muzicale în localuri

Tipul localului

Remuneraţia forfetară

0

1

1. Discoteci, cluburi*):

a) în oraşe sau staţiuni turistice - contravaloarea a 30 de bilete/manifestare artistică, dar nu mai puţin de

600 lei/lună

b) în comune sau sate - contravaloarea a 15 bilete/manifestare artistică, dar nu mai puţin de

150 lei/lună

2. Cabarete, sexy cluburi*) - contravaloarea a 11 bilete/manifestare artistică, dar nu mai puţin de

500 lei/lună

3. Baruri si restaurante cu program de varietăţi

500 lei/lună

4. Karaoke

100 lei/manifestare

5. Tonomate (jukebox, video, multimedia)

150 lei/lună/aparat

6. Cafe-concert, piano-bar, baruri sau cafenele în care muzica are   o contribuţie la specificitatea acestora (de exemplu: regional, gen muzical, de grup, curente de modă sau altele asemenea)

500 lei/lună

*) In cazul în care nu se vând bilete de intrare, se va plăti remuneraţia minimă.

TABELUL   Nr. III

privind remuneraţiile reprezentând drepturile patrimoniale de autor pentru utilizarea operelor muzicale în cadrul manifestărilor ocazionale şi remuneraţiile minimale pentru utilizarea operelor muzicale în cadrul manifestărilor ocazionale

Manifestările ocazionale

Procentul minim pentru stabilirea

remuneraţiei

de plată

Remuneraţia forfetară

0

1

2

1.

Evenimente stradale cu caracter festiv

1%,

dar nu mai puţin de 300 lei/oră

2.

Parade stradale

3%,

dar nu mai puţin de 300 lei/oră

3.

Muzică transmisă prin difuzoare, parade sau fanfare care deschid

sau însoţesc manifestări sportive

3%,

dar nu mai puţin de 100 lei/oră

4.

Spectacole de stradă de laser, lumină, artificii etc.

1%,

dar nu mai puţin de 200 lei/oră

5.

Concerte sau spectacole în spaţii deschise cu acces gratuit pentru public

8,5%,

dar nu mai puţin de 1.000 lei/oră

6.

Comunicarea publică a operelor muzicale din spectacole, concerte etc., prin telefonie mobilă sau alte reţele cu fir sau fără fir*)

10%,

dar nu mai puţin de 0,01 lei/minut/client

*) Cu excepţia comunicării publice a operelor muzicale ca tonuri de apel pentru telefoane mobile sau comunicarea publică prin internet, reglementate de hotărârile arbitrale nr. 1/2005 şi nr. 2/2005, publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 58 din 18 ianuarie 2005.


SmartCity5

COMENTARII la Decizia 224/2006

Momentan nu exista niciun comentariu la Decizia 224 din 2006
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Decizia 224/2006
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu