Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 119 din 15 februarie 1991

privind infiintarea Societatii comerciale "Ilexim" - S.A.

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 50 din 14 martie 1991


SmartCity3


    Guvernul Romaniei hotaraste:

    Art. 1
    Se infiinteaza Societatea comerciala "Ilexim" - S.A., cu sediul in Romania, strada 13 Decembrie nr. 3-5, sectorul 1, prin preluarea activului si pasivului de la Intreprinderea de comert exterior "Ilexim", care se desfiinteaza.
    Capitalul social este in valoare de 8.943.679 lei, stabilit pe baza bilantului la 30 noiembrie 1990.
    Art. 2
    Societatea comerciala "Ilexim" - S.A. se infiinteaza ca societate pe actiuni, cu personalitate juridica, avind urmatorul obiect de activitate:
    - exportul produselor realizate de unitatile de industrie mica de stat si particulare, cit si de unitati din alte ramuri, inclusiv cele realizate cu materiale puse la dispozitie de firmele partenere;
    - importul de produse necesare pentru dezvoltarea productiei industriei mici de stat si particulare, cit si a unitatilor din alte sectoare, atit pentru satisfacerea nevoilor interne, cit si pentru export;
    - operatiuni de schimb de marfa cu produse realizate in unitatile de industrie mica de stat si particulare, cit si de unitati din alte sectoare;
    - actiuni de cooperare in productie si comercializarea produselor rezultate din activitatea unitatilor de industrie mica sau particulare si din alte sectoare, prestari de servicii in domeniul sau de activitate;
    - exportul si importul de licente, studii, proiecte, know-how, engineering, consulting, tehnologie, montaj, service, asistenta tehnica, scolarizare si alte lucrari si servicii aferente industriei mici si unitatilor din alte sectoare;
    - constituirea de societati de productie sau de comercializare sau alta forma de asociere in tara sau strainatate in domeniul industriei mici, ca si in alte sectoare, precum si actiuni in comun cu firme straine pe terte piete in domeniul fabricarii si comercializarii unor produse de industrie mica si din alte sectoare;
    - efectuarea de operatiuni comerciale in zonele libere;
    - alte operatiuni de vinzare-cumparare, prestari de servicii si intermediere, de prezentare, efectuate cu si pentru persoane juridice sau fizice straine sau din Romania, din domeniul de activitate al industriei mici si din alte sectoare;
    - efectuarea de operatiuni comerciale pentru realizarea de aport valutar cu produse din domeniul sau de activitate;
    - desfacerea prin magazine proprii a marfurilor din import cu plata in lei sau valuta.
    Art. 3
    Societatea comerciala "Ilexim" - S.A isi desfasoara activitatea in conformitate cu legislatia romana si cu statutul din anexa, care se aproba prin prezenta hotarire.
    Art. 4
    Personalul trecut la Societatea comerciala "Ilexim" - S.A. de la I.C.E. "Ilexim" se considera transferat in interesul serviciului.
    Personalul trecut in functii cu salarii mai mici beneficiaza timp de trei luni de salariul tarifar avut si de sporul de vechime.

                          PRIM-MINISTRU
                           PETRE ROMAN

    ANEXA 1

                             STATUTUL
              Societatii comerciale "Ilexim" - S.A.

    CAP. 1
    Denumire, forma, sediu, durata

    Art. 1
    Denumirea societatii
    Denumirea societatii este "Ilexim" - S.A.
    In toate actele, facturile, anunturile, publicatiile si alte acte emanind de la societate, denumirea societatii va fi precedata sau urmata de cuvintele "societate pe actiuni" sau initialele "S.A.", de capitalul social si numarul de inregistrare in registrul de comert.
    Art. 2
    Forma juridica a societatii
    Societatea comerciala "Ilexim" - S.A. este o societate pe actiuni si functioneaza in conformitate cu legile in vigoare din Romania si potrivit prezentului statut. Societatea "Ilexim" - S.A. se constituie in baza Legii nr. 15/1990, prin reorganizarea Intreprinderii de comert exterior "Ilexim", infiintata in temeiul hotaririlor Guvernului Romaniei nr. 377/1990 si 871/1990.
    Art. 3
    Sediul societatii
    Sediul societatii este in Romania, Bucuresti, strada 13 Decembrie nr. 3-5, sectorul 1.
    Acesta va putea fi schimbat in alt loc din Romania, pe baza hotaririi adoptate de adunarea generala a actionarilor, in conditiile prevazute in acest statut.
    Societatea comerciala "Ilexim" - S.A. va putea deschide sucursale, birouri sau reprezentante si in alte localitati din tara sau strainatate.
    Art. 4
    Durata societatii
    Durata societatii este nelimitata, de la data actului de infiintare.

    CAP. 2
    Scopul societatii

    Art. 5
    Obiectul de activitate
    Obiectul de activitate al Societatii comerciale "Ilexim" - S.A. este:
    - exportul produselor realizate de unitatile de industrie mica de stat si particulare, cit si de unitati din alte ramuri, inclusiv cele realizate cu materiale puse la dispozitie de firmele partenere;
    - importul de produse necesare pentru dezvoltarea productiei industriei mici de stat si particulare, cit si unitatilor din alte sectoare, atit pentru satisfacerea nevoilor interne, cit si pentru export;
    - operatiuni de schimb de marfa cu produse realizate in unitatile de industrie mica de stat si particulare, cit si de unitati din alte sectoare;
    - actiuni de cooperare in productie si comercializarea produselor rezultate din activitatea unitatilor de industrie mica sau particulare si din alte sectoare, prestari de servicii in domeniul sau de activitate;
    - exportul si importul de licente, studii, proiecte, know-how, engineering, consulting, tehnologie, montaj, service, asistenta tehnica, scolarizare si alte lucrari si servicii aferente industriei mici si unitatilor din alte sectoare;
    - constituirea de societati de productie sau de comercializare, sau alta forma de asociere in tara sau strainatate in domeniul industriei mici, ca si in alte sectoare, precum si actiuni in comun cu firme straine pe terte piete in domeniul fabricarii si comercializarii unor produse de industrie mica si din alte sectoare;
    - efectuarea de operatiuni comerciale in zonele libere;
    - alte operatiuni de vanzare-cumparare, prestari de servicii si intermediere, de prezentare, efectuate cu si pentru persoane juridice sau fizice straine sau din Romania, din domeniul de activitate al industriei mici si din alte sectoare;
    - efectuarea de operatiuni comerciale pentru realizarea de aport valutar cu  produse din domeniul sau de activitate;
    - desfacerea prin magazine proprii a marfurilor din import cu plata in lei sau valuta.
    In scopul de a nu se crea obstacole in realizarea programelor de export, activitatea se va desfasura pe baza creditelor ce se vor acorda conform intelegerilor dintre societate si banca.
    Decontarile interne pentru marfurile exportate si importate se vor face conform normelor in vigoare.

    CAP. 3
    Capitalul social, actiunile

    Art. 6
    Capitalul social
    Capitalul social la constituirea societatii este de 8.943.679 lei, divizat in 1.789 actiuni nominative in valoare nominala de 5.000 lei fiecare.
    Capitalul social este stabilit pe baza bilantului de la data de 30 noiembrie 1990.
    Art. 7
    Majorarea capitalului
    Capitalul societatii poate fi majorat pe baza hotaririlor adunarii generale extraordinare a actionarilor prin emiterea de noi actiuni, reprezentind aportul in numerar sau in natura.
    Cind majorarea capitalului se realizeaza cu aporturi in natura, expertii desemnati apreciaza valoarea aporturilor si intocmesc un raport pe care il pun la dispozitia organelor de conducere ale societatii.
    Art. 8
    Reducerea capitalului
    Adunarea generala extraordinara a actionarilor decide reducerea capitalului, din diferite motive, in special in cazul inregistrarii de pierderi, reducere ce poate fi facuta prin diminuarea numarului de actiuni sau cumpararea unui numar de actiuni de catre societate in vederea anularii lor, cu respectarea prevederilor legale.
    Art. 9
    Actiunile
    Actiunile emise de societate vor cuprinde urmatoarele mentiuni:
    - denumirea si durata societatii;
    - data constituirii societatii, numarul de inregistrare in registrul comertului si numarul Monitorului Oficial in care s-a facut publicarea;
    - capitalul social, numarul actiunilor si numarul de ordine, valoarea nominala a actiunilor si varsamintele efectuate;
    - denumirea (numele si prenumele), sediul (domiciliul) actionarului.
    Actiunile vor purta timbrul sec al societatii si semnatura a doi administratori.
    Registrul cu evidenta actionarilor, numerotat, sigilat si parafat de presedintele consiliului de administratie, se pastreaza la sediul societatii, sub ingrijirea consiliului de administratie.
    Art. 10
    Drepturi si obligatii decurgind din actiuni
    Fiecare actiune subscrisa si varsata de actionari confera acestora dreptul la un vot in adunarea generala a actionarilor, dreptul de a alege si de a fi ales in organele de conducere, dreptul de a participa la distribuirea beneficiilor conform prevederilor prezentului statut si dispozitiilor legale in vigoare, precum si la alte drepturi prevazute in statut.
    Detinerea actiunii implica deplin drept adeziunea la statut, cu toate modificarile survenite.
    Drepturile si obligatiile legate de actiuni urmeaza conform legii actiunile, in cazul trecerii lor in proprietatea altor persoane.
    Obligatiile societatii sint garantate cu patrimoniul social, iar actionarii sint raspunzatori pentru aceste obligatii numai in limita valorii actiunilor subscrise.
    Patrimoniul societatii nu poate fi grevat de datorii sau alte obligatii personale ale actionarilor.
    Art. 11
    Cesionarea actiunilor
    Actiunile sint indivizibile in raport cu societatea.
    Actiunile pot fi cesionate total sau partial, potrivit legii.
    Cesionarea actiunilor se inscrie in registrul de actiuni al societatii, facindu-se mentiune si pe actiune.

    CAP. 4
    Conducerea societatii

    Art. 12
    Adunarea generala a actionarilor
    Adunarea generala a actionarilor este organul de conducere al societatii, care decide asupra activitatii acesteia si asupra politicii ei economice si comerciale.
    Adunarile generale sint ordinare si extraordinare.
    Adunarea generala ordinara a actionarilor are urmatoarele atributii:
    a) aproba structura organizatorica a societatii si numarul de posturi;
    b) alege membrii consiliului de administratie si ai comisiei de cenzori, le stabileste competentele si raspunderile, ii descarca de activitate si ii revoca;
    c) numeste directorul si adjunctii acestuia, le stabileste atributiile si ii revoca;
    d) analizeaza rapoartele consiliului de administratie privind stadiul si perspectivele societatii, cu referire la profit, pozitie pe piata interna si internationala, forta de munca, relatiile cu clientii. De asemenea, hotaraste asupra nivelului fondurilor pentru prospectare, contractare, tirguri, expozitii, reclama etc.;
    e) aproba si modifica programele de activitate si bugetul societatii;
    f) hotaraste cu privire la contractarea de imprumuturi bancare pe termen lung, inclusiv a celor externe la nivelul imprumuturilor bancare curente si la conditiile de garantare; stabileste conditiile de acordare a creditelor comerciale si aproba orice fel de credit financiar dat de societate;
    g) examineaza, aproba sau modifica bilantul si contul de profit si pierderi dupa analizarea rapoartelor consiliului de administratie si al comisiei de cenzori; aproba repartizarea beneficiilor intre actionari;
    h) hotaraste, cu prilejul stabilirii bugetului, asupra modului de salarizare a membrilor consiliului de administratie; hotaraste asupra salariilor si primelor directorilor;
    i) hotaraste cu privire la actionarea in justitie a membrilor consiliului de administratie, directorilor si adjunctilor acestora si a cenzorilor pentru eventualele pagube produse societatii;
    j) isi da acordul asupra contractului colectiv de munca;
    k) hotaraste asupra oricaror alte probleme din competenta sa, potrivit legii sau prezentului statut.
    Adunarea generala extraordinara are urmatoarele atributii:
    a) hotaraste cu privire la modificarea statutului, precum si la transformarea formei juridice a societatii;
    b) hotaraste cu privire la fuziunea, divizarea, dizolvarea si lichidarea societatii;
    c) hotaraste cu privire la marirea sau reducerea capitalului social;
    d) hotaraste cu privire la infiintarea si desfiintarea de sucursale, filiale si reprezentante;
    e) aproba participarea la infiintarea de societati noi in tara sau strainatate, cumpararea de actiuni sau alte forme si cedarea participarilor astfel dobindite.
    Art. 13
    Convocarea adunarii generale a actionarilor
    Adunarea generala se convoaca de presedintele consiliului de administratie sau de unul dintre administratori, desemnat de presedinte, in conformitate cu dispozitiile din statut.
    Adunarile generale ordinare au loc cel putin o data pe an, la doua luni de la inchiderea exercitiului economico-financiar, pentru examinarea bilantului si a contului de profit si pierderi pe anul precedent si pentru stabilirea programului de activitate si bugetului pe anul urmator.
    Adunarile generale extraordinare se convoaca potrivit alin. 1, ori de cite ori este nevoie, in conditiile prevazute de lege.
    Convocarea va fi publicata in Monitorul Oficial si intr-unul din ziarele de larga circulatie din Bucuresti.
    Convocarea va cuprinde locul si data tinerii adunarii precum si ordinea de zi, cu aratarea explicita a tuturor problemelor care vor face obiectul dezbaterilor adunarilor.
    Cind in ordinea de zi figureaza propuneri pentru modificarea statutului, convocarea va trebui sa cuprinda textul integral al propunerilor.
    Adunarea generala a actionarilor se intruneste la sediul societatii sau, daca va fi necesar, in alt loc din Bucuresti ce se va stabili.
    Hotaririle adunarilor se iau prin vot deschis.
    Votul secret este obligatoriu in cazul alegerii membrilor consiliului de administratie si a cenzorilor, pentru revocarea lor si pentru luarea hotaririlor referitoare la raspunderea administratorilor.
    Art. 14
    Prezidarea lucrarilor adunarii
    Adunarea generala a actionarilor este prezidata de presedintele consiliului de administratie, iar in lipsa acestuia, de catre unul din vicepresedinti, desemnat de presedinte.
    Presedintele consiliului de administratie va desemna, dintre actionari, doi secretari care vor face prezenta actionarilor la adunare si vor intocmi procesul-verbal al sedintei.
    Procesul-verbal al sedintei se va scrie intr-un registru sigilat si parafat. Procesul-verbal va fi semnat de persoana care a prezidat sedinta si de secretarul care l-a intocmit.
    Art. 15
    Conditii de validitate
    Adunarea generala ordinara este constituita valabil si poate lua hotariri daca la prima convocare actionarii prezenti sau reprezentantii detin cel putin 2/3 din capitalul social.
    Adunarea generala extraordinara este constituita valabil si poate lua hotariri daca la prima convocare actionarii prezenti sau reprezentantii lor detin cel putin 3/4 din capitalul social, iar la a doua convocare, daca detin cel putin 1/2 din capitalul social.
    Hotaririle adunarii generale sint obligatorii chiar pentru actionarii absenti sau nereprezentati.
    Art. 16
    Consiliul imputernicitilor statului
    In perioada in care statul este actionarul unic, atributiile adunarii generale a actionarilor vor fi exercitate de consiliul imputernicitilor statului, cu respectarea prevederilor din anexa, numit prin ordin al Agentiei Nationale pentru Privatizare, care indeplineste atributiile ministerului de resort, pina la crearea conditiilor de constituire a adunarii generale a actionarilor.
    Consiliul imputernicitilor statului se intruneste in prezenta a 3/4 din numarul total si hotaraste valabil cu votul a jumatate plus unu din numarul total, daca hotaraste in probleme de competenta adunarii generale ordinare a actionarilor, si in prezenta a 4/5 si votul a 3/4 din membri, daca hotaraste in probleme de competenta adunarii generale extraordinare.
    Consiliul imputernicitilor statului isi va inceta activitatea pe data constituirii adunarii generale a actionarilor.

    CAP. 5
    Consiliul de administratie

    Art. 17
    Organizare
    Societatea este administrata de catre un consiliu de administratie alcatuit din 7 administratori, alesi de adunarea generala a actionarilor pe o perioada de 4 ani, cu posibilitatea de a fi alesi pe noi perioade de 4 ani, care pot avea calitatea de actionari.
    Cind se creeaza un loc vacant in consiliul de administratie, adunarea generala a actionarilor alege un nou administrator pentru completarea locului vacant.
    In perioada cit statul este unic actionar, consiliul de administratie al societatii comerciale va fi numit de consiliul imputernicitilor statului, cu acordul Agentiei Nationale pentru Privatizare.
    Consiliul de administratie este condus de un presedinte.
    Consiliul de administratie se intruneste la sediul societatii ori de cite ori este necesar, dar cel putin o data pe luna, la convocarea presedintelui sau a 1/3 din numarul membrilor sai, si ia decizii cu majoritatea simpla de voturi din numarul total al membrilor consiliului. El este prezidat de presedinte, iar in lipsa acestuia de unul dintre administratori, desemnat de presedinte. Presedintele numeste un secretar fie din membrii consiliului, fie din afara acestuia.
    Dezbaterile consiliului de administratie au loc, conform ordinii de zi stabilite, pe baza proiectului comunicat de presedinte cu cel putin 15 zile inainte. Acestea se consemneaza in procesul-verbal al sedintei, care se scrie intr-un registru sigilat si parafat de presedintele consiliului de administratie. Procesul-verbal se semneaza de persoana care a prezidat sedinta si de secretar.
    Presedintele indeplineste si functia de director, asigurind conducerea curenta a societatii, aducerea la indeplinire a hotaririlor adunarii generale si ale consiliului de administratie.
    In relatiile cu tertii, societatea este reprezentata de catre presedintele consiliului de administratie pe baza si in limitele imputernicirilor date de adunarea generala a actionarilor sau, in lipsa lui, de catre unul dintre administratori, desemnat de consiliu.
    Membrii consiliului de administratie vor putea exercita orice act care este legat de administrarea societatii in interesul acesteia, in limita drepturilor care li se confera.
    Presedintele consiliului de administratie este obligat sa puna la dispozitia actionarilor si comisiei de cenzori, la cererea acestora, toate documentele societatii.
    Presedintele, ceilalti membri ai consiliului de administratie si directorii raspund fata de societate pentru prejudicii, individual sau solidar, dupa caz, rezultate din faptele lor ilicite, pentru abaterile de la statut si pentru greseli in administrarea societatii.
    Art. 18
    Atributiile consiliului de administratie
    Consiliul de administratie are urmatoarele atributii:
    a) hotaraste modul de realizare a programului societatii, stabilit de adunarea generala a actionarilor pentru anul in curs;
    b) aproba ofertele, referatele de vinzare, cumparare, incheierea contractelor cu valoare de peste 0,5 mil. dolari si eventuala lor reziliere;
    c) aproba operatiunile de plati care depasesc suma de 0,5 mil. dolari;
    d) aproba deschiderea de conturi curente la bancile romane sau straine, din tara sau strainatate;
    e) hotaraste cu privire la contractarea de credite bancare, acordarea de credite si garantii;
    f) propune adunarii generale extraordinare emiterea de noi actiuni;
    g) aproba organizarea de depozite in consignatie;
    h) aproba cumpararea si vinzarea de bunuri a caror valoare depaseste suma de 5.000 mii lei;
    i) aproba incheierea de contracte de inchiriere;
    j) avizeaza bugetul, bilantul si contul de profit si pierderi al societatii, inainte de a fi supuse spre aprobare adunarii generale;
    k) convoaca adunarile generale ordinare si extraordinare, cit si comisia de cenzori;
    l) stabileste propunerile de salarizare, premiere a directorului, precum si retributia membrilor consiliului de administratie si a comisiei de cenzori, pe care le supun aprobarii adunarii generale ordinare;
    m) indeplineste orice alte sarcini stabilite de adunarea generala a actionarilor.
    Consiliul de administratie adopta deciziile cu o majoritate simpla de voturi din totalul membrilor sai.
    Art. 19
    Conducerea curenta a societatii se asigura de director.

    CAP. 6
    Controlul societatii

    Art. 20
    Comisia de cenzori
    Gestiunea societatii este controlata de actionari si de comisia de cenzori, aleasa de adunarea generala a actionarilor.
    Comisia de cenzori se compune din 3 membri, care nu pot avea nici o alta functie in societate, si tot atitia supleanti.
    Cenzorii se aleg pe o perioada de maximum 4 ani. In perioada in care statul este unic actionar, cenzorii sint reprezentanti ai Ministerului Finantelor.
    Comisia de cenzori are urmatoarele atributii principale:
    - in cursul exercitiului financiar verifica gospodarirea fondurilor fixe si a mijloacelor circulante, a portofoliului de efecte, contul, casa si registrele de evidenta contabila si informeaza consiliul de administratie asupra neregulilor constatate;
    - la incheierea exercitiului financiar controleaza exactitatea inventarului, a documentelor si informatiilor prezentate de consiliul de administratie asupra conturilor societatii, a bilantului si a contului de profit si pierderi, prezentind adunarii generale a actionarilor un raport scris, prin care propune aprobarea sau modificarea bilantului si a contului de profit si pierderi;
    - la lichidarea societatii controleaza operatiunile de lichidare, in numele actionarilor si cu acordul acestora;
    - in cazul reducerii capitalului social sau al modificarii statutului si a obiectului de activitate, prezinta opinia ei adunarii generale a actionarilor.
    Art. 21
    Comisia de cenzori se intruneste la sediul societatii si ia decizii in unanimitate. Daca sint divergente, ei pot face rapoarte separate, care vor fi prezentate adunarii generale a actionarilor.
    Comisia de cenzori poate cere convocarea adunarii generale extraordinare a actionarilor in cazul in care capitalul social s-a diminuat cu mai mult de 10% timp de 2 ani consecutiv, cu exceptia primilor 2 ani de la constituirea societatii, sau ori de cite ori va considera necesar.
    Cenzorii raspund fata de societate pentru prejudiciile cauzate acesteia din neindeplinirea sau indeplinirea necorespunzatoare a atributiilor ce le revin din prezentul statut.

    CAP. 7
    Activitatea societatii

    Art. 22
    Exercitiul economico-financiar
    Exercitiul economico-financiar incepe la 1 ianuarie si se termina la 31 decembrie. Primul exercitiu economico-financiar incepe la data constituirii societatii.
    Art. 23
    Bilantul contabil si contul de profit si pierderi
    Societatea va tine evidenta contabila in lei si va intocmi anual bilantul si contul de profit si pierderi, avind in vedere normele metodologice elaborate de Ministerul Finantelor.
    Bilantul contabil si contul de profit si pierderi se publica in Monitorul Oficial, Partea a IV-a.
    Art. 24
    Beneficiul societatii se stabileste prin bilantul aprobat de adunarea generala a actionarilor.
    Plata beneficiului cuvenit actionarilor, respectiv statului, se face de societate in conditiile legii.
    In cazul inregistrarii de pierderi, partile se obliga sa analizeze cauzele si sa ia masuri de recuperare.
    Art. 25
    Personalul societatii. Salarizarea
    Desemnarea personalului de conducere se face de catre adunarea generala a actionarilor.
    Angajarea personalului societatii se face in cadrul schemei de organizare, pe baza de contracte individuale de munca.
    Nivelul salariilor pentru personalul societatii, pe categorii de calificare si functii, se stabileste de catre consiliul de administratie, in functie de studii si munca efectiv prestata, cu respectarea limitei minime de salarizare prevazute de lege.
    Plata salariilor si a altor drepturi banesti, a impozitelor pe acestea si a cotei de asigurari sociale se va face potrivit hotaririlor consiliului de administratie, cu respectarea legislatiei in vigoare.
    Art. 26
    Amortizarea fondurilor fixe
    Consiliul de administratie stabileste, in conditiile legii, modul de amortizare a fondurilor fixe.

    CAP. 8
    Modificarea formei juridice, dizolvarea, litigiile

    Art. 27
    Transformarea societatii
    Societatea va putea fi transformata in alta forma de societate prin hotarirea adunarii generale extraordinare a actionarilor.
    Societatea cu capital integral de stat va putea fi transformata numai cu aprobarea organului care a infiintat-o.
    Noua societate va indeplini formalitatile de inregistrare si publicitate cerute de lege la infiintarea societatii.
    Art. 28
    Dizolvarea societatii
    Urmatoarele situatii duc la dizolvarea societatii
    - imposibilitatea realizarii obiectului de activitate al societatii;
    - pierderea unei jumatati din capitalul social, daca adunarea generala a actionarilor nu decide completarea capitalului sau reducerea lui la suma ramasa;
    - numarul de actionari va fi redus sub 5, timp de 6 luni;
    - in orice alte situatii, pe baza hotaririi adunarii generale a actionarilor.
    Art. 29
    Lichidarea societatii
    In caz de dizolvare, societatea se lichideaza. Lichidarea se face dupa procedura prevazuta de lege.
    Art. 30
    Litigiile de orice fel in care va fi implicata societatea sint de competenta instantelor judecatoresti.
    Societatea poate hotari solutionarea unui litigiu si prin arbitraj, potrivit legii.
    Art. 31
    Prezentul statut se completeaza cu dispozitiile legale in vigoare.



SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 119/1991

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 119 din 1991
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Hotărârea 119/1991
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu