HOTARARE Nr.
478 din 23 mai 2007
pentru aprobarea organizarii
Conferintei internationale „Relatia Guvern - Administratie publica - Asociatii
de proprietari. Parteneriate pentru o locuire durabila", Bucuresti, 21 -22
iunie 2007
ACT EMIS DE:
GUVERNUL ROMANIEI
ACT PUBLICAT IN:
MONITORUL OFICIAL NR. 357 din 25 mai 2007
In temeiul art. 108 din Constituţia României,
republicată, şi al art. 4 alin. (5) din Ordonanţa Guvernului nr. 80/2001
privind stabilirea unor normative de cheltuieli pentru autorităţile
administraţiei publice şi instituţiile publice, aprobată prin Legea nr.
247/2002, cu modificările şi completările ulterioare,
Guvernul României adoptă
prezenta hotărâre.
Art. 1. - Se aprobă organizarea Conferinţei
internaţionale „Relaţia Guvern - Administraţie publică - Asociaţii de
proprietari. Parteneriate pentru o locuire durabilă", Bucureşti, 21-22
iunie 2007.
Art. 2. - Finanţarea cheltuielilor pentru organizarea
manifestărilor prevăzute la art. 1, în sumă totală de 118 mii lei, se asigură
din prevederile bugetare aprobate Ministerului Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Locuinţelor, în limita sumelor
aprobate pe anul 2007, la capitolul „Autorităţi publice şi acţiuni
externe", titlul „Bunuri şi servicii", cu respectarea prevederilor
legale, conform devizului estimativ prevăzut în anexa care face parte
integrantă din prezenta hotărâre.
PRIM-MINISTRU
CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU
Contrasemnează:
Ministrul dezvoltării, lucrărilor publice şi
locuinţelor,
Laszlo Borbely
Ministrul economiei şi finanţelor,
Varujan Vosganian
ANEXA
DEVIZ ESTIMATIV
Bugetul estimat pentru organizarea Conferinţei
internaţionale „Relaţia
Guvern - Administraţie publică - Asociaţii de proprietari. Parteneriate pentru o locuire
durabilă", Bucureşti, 21 -22 iunie 2007
1. Cheltuieli pentru închirieri săli de conferinţă şi
translaţie = 15.160 lei
2. Cheltuieli de protocol:
A. asigurarea protocolului necesar (apă minerală şi
cafea)
250 persoane x 1 zi x 5,5 lei = 1.375 lei
250 persoane x 1 zi x 5,5 lei = 1.375 lei
TOTAL = 2.750 lei
B. asigurarea mesei de lucru în prima zi (oferită de ministru)
250 persoane x 1 zi x 109,25 lei = 27.312,5 lei
C. recepţie (oferită de ministru)
250 persoane x 1 zi x 109,25 lei = 27.312,5 lei
3. Cheltuieli de cazare:
20 persoane x 1 noapte x 490,8 lei = 9.816 lei
10 persoane x 2 nopţi x 490,8
lei = 9.816 lei
TOTAL cheltuieli de cazare = 19.632 lei
4. Cheltuieli pentru materiale promoţionale şi consumabile
(mape, carnete foi, coperte CD-uri personalizate, ecusoane, 4 bannere,
flip-charturi, seturi coli pentru flip-charturi, markere permanente) = 10.690 lei
5. Cheltuieli transport internaţional:
10 persoane x 1.476 lei = 14.760 lei
TOTAL GENERAL: 117.617 lei, la care se adaugă TVA-ul legal.