HOTARARE Nr.
1089 din 3 noiembrie 2010
privind modificarea anexelor
nr. 6Asi 7 la Hotarârea Guvernului nr. 98/2004 pentru aprobarea indicatorilor
tehnico-economici ai obiectivului de investitii „Fluidizarea traficului pe DN 1
între km 8+100 si km 17+100 si Centura rutiera în zona de nord a municipiului
Bucuresti"
ACT EMIS DE:
GUVERNUL ROMANIEI
ACT PUBLICAT IN:
MONITORUL OFICIAL NR. 742 din 5 noiembrie 2010
In temeiul art. 108 din Constituţia României,
republicată, şi al art. 42 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 500/2002 privind
finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare,
Guvernul României adoptă
prezenta hotărâre.
Art. I. - Anexele nr. 6A
şi 7 la Hotărârea Guvernului nr. 98/2004 pentru aprobarea indicatorilor
tehnico-economici ai obiectivului de investiţii „Fluidizarea traficului pe DN 1
între km 8+100 şi km 17+100 şi Centura rutieră în zona de nord a municipiului
Bucureşti", publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 119
din 10 februarie 2004, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică
şi se înlocuiesc cu anexele nr. 1 şi 2, care fac parte integrantă din prezenta
hotărâre.
Art. II. - Finanţarea
obiectivului de investiţii ai cărui indicatori tehnico-economici se modifică
potrivit art. I se face de la
bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii,
în limita sumelor aprobate anual cu această destinaţie şi/sau alte surse legal
constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.
Art. III. - Ministerul
Transporturilor şi Infrastructurii răspunde de modul de utilizare a sumelor
prevăzute în anexe, în conformitate cu prevederile legale în vigoare.
PRIM-MINISTRU
EMIL BOC
Contrasemnează:
Ministrul transporturilor şi infrastructurii,
Anca Daniela Boagiu
Ministrul finanţelor publice,
Gheorghe Ialomitianu
ANEXA Nr. 1
(Anexa nr. 6A la
Hotărârea Guvernului nr. 98/2004)
Caracteristicile principale şi indicatorii
tehnico-economici ai obiectivului de investiţii
„Fluidizarea traficului pe DN 1 între km 8+100 şi km
17+100 şi Centura rutieră în zona de nord a municipiului Bucureşti" Obiect
5A- Reabilitarea şi extinderea la 4 benzi a centurii rutiere a municipiului
Bucureşti pe sectorul cuprins între DN 1AşiDN1
Titular: Ministerul
Transporturilor şi Infrastructurii
Beneficiar: Compania
Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România
- S.A.
Amplasament: zona de
nord a municipiului Bucureşti
Indicatori tehnico-economici:
- Valoarea totală a investiţiei inclusiv TVA: (în preţuri la 30
iunie 2010, 1 euro = 4,3688 lei) din care
|
mii lei
|
106.970*)
|
• construcţii-montaj:
|
mii lei
|
74.418
|
- Eşalonarea investiţiei:
|
|
|
Anul I
|
mii lei
mii lei
|
21.394
14.884
|
Anul II
|
mii lei
mii lei
|
53.485
37.209
|
Anul III
|
mii lei
mii lei
|
32.091
22.325
|
- Capacităţi:
|
|
|
- Lungime traseu
|
km
|
4,605
|
- Lăţime platformă
|
m
|
17,90
|
din care: parte carosabilă
|
m
|
2x7,00
|
- intersecţii la nivel
|
buc.
|
2
|
- Durata de realizare a investiţiei:
|
luni
|
30
|
*) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei
ulterioare a preţurilor.
Factori de risc:
La proiectarea şi dimensionarea obiectivului de
investiţii se va avea în vedere încărcarea seismică corespunzătoare zonei
seismice de tip „C" (pentru municipiul Bucureşti) de zonare a teritoriului
şi o perioadă de colt Tc = 1,5 sec, în conformitate cu Normativul P100/2006.
Finanţarea investiţiei:
Finanţarea obiectivului de investiţii se face de la
bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii,
în limita sumelor aprobate anual cu această destinaţie şi/sau alte surse legal
constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.
ANEXA Nr. 2
(Anexa nr. 7 la Hotărârea Guvernului nr. 98/2004)
Caracteristicile principale şi indicatorii
tehnico-economici ai obiectivului de investiţii
„Fluidizarea traficului pe DN 1 între km 8+100 şi km
17+100 şi Centura rutieră de nord a municipiului Bucureşti" Obiect 1C -
Pasaj inferior pe DN 1 la intersecţia cu Bd. Aerogării şi bd. Ion Ionescu de la
Brad
Titular: Ministerul
Transporturilor şi Infrastructurii
Beneficiar: Compania
Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România - S.A.
Amplasament: Pe DN 1 Bucureşti - Ploieşti, între podul Băneasa km 7+226 şi
Aeroportul Băneasa km 8+485
Indicatori tehnico-economici:
- Valoarea totală a investiţiei:
(în preţuri la 31 martie 2010, 1 euro = 4,0958 lei)
din care
|
mii lei
|
73.365*)
|
• construcţii-montaj:
|
mii lei
|
60.935
|
- Eşalonarea investiţiei:
|
|
|
Anul I
|
mii lei
mii lei
|
54.198
44.903
|
Anul II
|
mii lei
mii lei
|
19.167
16.032
|
- Capacităţi:
|
|
|
- Lungime totală lucrare
|
km
|
1,259
|
- Lungime totală pasaj inferior
|
km
|
0,626
|
din care - rampe pasaj inferior
|
km
|
0,554
|
- pasaj inferior
|
km
|
0,072
|
- Lăţime parte carosabilă pasaj inferior
|
m
|
14,00
|
- Lăţime parte carosabilă bretele
|
m
|
2x7,00
|
- Durata de realizare a investiţiei:
|
luni
|
12
|
Factori de risc:
La proiectarea şi dimensionarea obiectivului de
investiţii se va avea în vedere încărcarea seismică corespunzătoare zonei
seismice de tip C (pentru municipiul Bucureşti) de zonare a teritoriului şi o
perioadă de colt Tc
= 1,5 sec, în conformitate cu Normativul P100/2006.
Finanţarea investiţiei:
Finanţarea obiectivului de investiţii se face de la
bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii,
în limita sumelor aprobate anual cu această destinaţie şi/sau alte surse legal
constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.
*) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei
ulterioare a preţurilor.