Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 129 din  5 februarie 2004

pentru aprobarea Acordului dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Federatiei Ruse privind colaborarea si asistenta reciproca in domeniul vamal, semnat la Moscova la 13 noiembrie 2003

ACT EMIS DE:                GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 162 din 25 februarie 2004


SmartCity3


    In temeiul art. 108 din Constitutia Romaniei, republicata, si al art. 20 din Legea nr. 590/2003 privind tratatele,

    Guvernul Romaniei adopta prezenta hotarare.

    Art. 1
    Se aproba Acordul dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Federatiei Ruse privind colaborarea si asistenta reciproca in domeniul vamal, semnat la Moscova la 13 noiembrie 2003.
    Art. 2
    (1) Autoritatea Nationala a Vamilor este autorizata sa duca la indeplinire prevederile acordului prevazut la art. 1.
    (2) Cheltuielile necesare punerii in aplicare a prevederilor acordului prevazut la art. 1 se asigura din bugetul aprobat anual pentru Autoritatea Nationala a Vamilor.

                  PRIM-MINISTRU
                  ADRIAN NASTASE

                         Contrasemneaza:
                         Ministrul delegat pentru coordonarea
                         autoritatilor de control,
                         Ionel Blanculescu

                         Ministrul finantelor publice,
                         Mihai Nicolae Tanasescu

                               ACORD
intre Guvernul Romaniei si Guvernul Federatiei Ruse privind colaborarea si asistenta reciproca in domeniul vamal

    Guvernul Romaniei si Guvernul Federatiei Ruse, denumite in cele ce urmeaza parti contractante,
    luand in considerare ca infractiunile vamale prejudiciaza interesele lor economice, fiscale, sociale si culturale, precum si interesele comerciale legitime ale statelor lor,
    luand in considerare importanta asigurarii stabilirii si perceperii exacte a drepturilor vamale, impozitelor si a altor taxe la importul sau exportul marfurilor, precum si aplicarea corecta a dispozitiilor referitoare la prohibitie, restrictionare si control,
    avand convingerea ca actiunile impotriva infractiunilor vamale pot deveni mai eficiente printr-o stransa colaborare intre administratiile vamale ale statelor lor,
    luand nota cu ingrijorare de proportiile si tendintele de crestere a traficului ilicit de droguri si substante psihotrope si considerand ca acestea constituie un pericol la adresa sanatatii publice si a societatii,
    tinand seama, de asemenea, de prevederile Conventiei unice asupra stupefiantelor, adoptata la New York la 30 martie 1961 (cu amendamentele relevante), ale Conventiei asupra substantelor psihotrope, elaborata sub auspiciile Organizatiei Natiunilor Unite, la Viena la 21 februarie 1971, ale Conventiei Natiunilor Unite privind lupta impotriva traficului ilicit de droguri si substante psihotrope, adoptata la Viena la 20 decembrie 1988, precum si de Recomandarea Consiliului de Cooperare Vamala privind asistenta administrativa reciproca din 5 decembrie 1953,
    au convenit urmatoarele:

    Art. 1
    Definitii
    In sensul prezentului acord, termenii de mai jos au urmatoarele semnificatii:
    a) legislatie vamala - prevederile actelor normative in vigoare in statele partilor contractante privind importul, exportul, tranzitul marfurilor sau alte proceduri vamale referitoare la drepturile vamale, taxe si alte impozite aplicate si incasate de administratiile vamale sau la masurile de prohibitie, restrictie ori control aplicate de administratiile vamale;
    b) administratie vamala:
    - in Romania - Autoritatea Nationala a Vamilor din subordinea Autoritatii Nationale de Control;
    - in Federatia Rusa - Comitetul de Stat al Vamilor al Federatiei Ruse;
    c) infractiune vamala - orice incalcare a legilor vamale, precum si orice tentativa de incalcare a acestora, prevazute de legislatia interna a statului fiecarei parti contractante;
    d) parte contractanta solicitanta - administratia vamala care formuleaza o cerere de asistenta;
    e) parte contractanta solicitata - administratia vamala careia i se solicita asistenta;
    f) drog - orice substanta de origine naturala sau sintetica, enumerata in Lista I sau Lista II a Conventiei unice asupra stupefiantelor, adoptata la New York la 30 martie 1961 (cu amendamentele relevante);
    g) substanta psihotropa - orice substanta de origine naturala sau sintetica, enumerata in listele I, II, III sau IV ale Conventiei asupra substantelor psihotrope, elaborata sub auspiciile Organizatiei Natiunilor Unite, la Viena la 21 februarie 1971;
    h) precursori - substante chimice controlate, utilizate in producerea drogurilor si a substantelor psihotrope, enumerate in listele I si II ale Conventiei Natiunilor Unite privind lupta impotriva traficului ilicit de droguri si substante psihotrope, adoptata la Viena la 20 decembrie 1988.
    Art. 2
    Domeniul de aplicare a acordului
    1. Partile contractante isi acorda reciproc asistenta, prin intermediul administratiilor lor vamale, in conformitate cu prevederile prezentului acord, pentru asigurarea respectarii dispozitiilor prevazute de legislatia vamala, dupa cum urmeaza:
    a) vor intreprinde masurile necesare pentru a facilita si accelera fluxul de marfuri;
    b) vor coopera si se vor sprijini reciproc in prevenirea, investigarea si combaterea infractiunilor la legislatia vamala;
    c) vor face schimb de informatii care intra sub incidenta prezentului acord, in modalitatile si conditiile stabilite de acesta;
    d) vor coopera in cercetarea, dezvoltarea si aplicarea noilor proceduri vamale, in pregatirea si schimbul de personal, precum si in alte domenii de interes reciproc.
    2. Asistenta reciproca prevazuta prin prezentul acord va fi furnizata in conformitate cu legislatia in vigoare pe teritoriul statului partii contractante solicitate si in cadrul competentei si resurselor sale disponibile.
    3. Nici o prevedere din prezentul acord nu va fi interpretata in asa fel incat sa restrictioneze practicile de asistenta reciproca in vigoare in prezent intre partile contractante.
    Art. 3
    Supravegherea persoanelor, marfurilor si mijloacelor de transport
    Din proprie initiativa sau la cerere, administratiile vamale vor organiza controale si isi vor furniza informatii in legatura cu:
    a) persoanele identificate sau suspectate de a fi comis infractiuni vamale ori care sunt implicate in traficul ilicit de marfuri, inclusiv droguri, substante psihotrope si precursori;
    b) marfurile cunoscute sau suspectate de a fi folosite in comiterea unor infractiuni vamale ori in traficul ilicit de droguri, substante psihotrope si precursori;
    c) orice mijloc de transport cunoscut sau suspectat de a fi folosit in comiterea unor infractiuni vamale ori in traficul ilicit de droguri, substante psihotrope si precursori;
    d) coletele postale suspectate de a fi folosite in traficul ilicit;
    e) locurile folosite pentru depozitarea marfurilor care pot genera un trafic ilicit amplu pe teritoriul statului celeilalte parti contractante.
    Art. 4
    Actiuni impotriva traficului ilicit de marfuri specifice
    Din proprie initiativa sau la cerere si fara intarziere, administratiile vamale isi vor furniza reciproc toate informatiile relevante despre activitatile, descoperite sau planificate, care constituie sau ar putea constitui o infractiune la legislatia vamala in vigoare pe teritoriul statului uneia dintre partile contractante privind:
    a) traficul de droguri, substante psihotrope si precursori;
    b) traficul de arme, munitii, materiale explozive si nucleare, precum si alte substante periculoase pentru mediu si sanatatea publica;
    c) traficul de lucrari de arta cu valoare semnificativa istorica, culturala sau arheologica;
    d) traficul de marfuri supuse unor drepturi vamale sau taxe mari, precum si restrictionarilor de natura netarifara.
    Art. 5
    Livrari controlate
    1. Administratiile vamale pot aplica, in limitele competentelor lor, de comun acord si prin aranjamente comune, in conformitate cu legislatiile statelor lor, metoda livrarilor controlate pentru marfuri ilicite, cu scopul de a identifica persoanele implicate in traficul ilicit al marfurilor respective.
    2. Transporturile ilegale care fac obiectul livrarilor controlate, in conformitate cu aranjamentele convenite, pot, cu acordul ambelor administratii vamale, sa fie interceptate si lasate sa continue cu marfurile ilicite intacte, indepartate, inlocuite in intregime sau partial.
    3. Deciziile de a aplica procedura livrarilor controlate vor fi luate dupa caz, si pot, daca este necesar, sa tina cont de aranjamentele si intelegerile de natura financiara la care au ajuns ambele administratii vamale in legatura cu implementarea lor.
    Art. 6
    Schimbul de informatii
    1. Administratiile vamale isi vor furniza, din proprie initiativa sau la cerere, orice informatie care ar putea sprijini aplicarea unor proceduri mai eficace privind:
    a) stabilirea valorii in vama si certificarea documentatiei prezentate la importul si exportul marfurilor, precum si autenticitatea datelor continute in aceasta;
    b) incadrarea tarifara a marfurilor care fac obiectul activitatii de comert exterior conform Tarifului vamal;
    c) stabilirea originii marfurilor si verificarea certificatului de origine prezentat la export si controlul procedurii vamale aplicate marfurilor in tara exportatoare, precum si scutirile de drepturi vamale, impozite si alte taxe.
    2. Administratiile vamale isi vor furniza, la cerere, urmatoarele informatii:
    a) daca marfurile importate pe teritoriul statului uneia dintre partile contractante au fost legal exportate de pe teritoriul statului celeilalte parti contractante;
    b) daca marfurile exportate pe teritoriul statului uneia dintre partile contractante au fost legal importate pe teritoriul statului celeilalte parti contractante.
    3. In cazul in care administratia vamala solicitata nu detine informatiile solicitate, ea va intreprinde masurile necesare pentru a obtine informatiile respective, in limitele competentei si ale resurselor sale disponibile, ca si cand ar actiona pe cont propriu, si in conformitate cu legislatia in vigoare pe teritoriul statului sau.
    4. La cerere sau din proprie initiativa, in limitele competentei sale si in conformitate cu legislatia sa nationala, administratia vamala a uneia dintre partile contractante va furniza administratiei vamale a celeilalte parti contractante documentele vamale, de transport, procese-verbale si copii certificate ale acestora, precum si informatii despre actiunile efectuate sau planificate care constituie sau ar putea constitui infractiuni la legislatia vamala in vigoare pe teritoriul celuilalt stat.
    5. Informatiile furnizate administratiei vamale a statului celeilalte parti contractante pot fi transmise prin orice mijloc electronic in locul documentelor specificate in prezentul acord. Acestea vor contine explicatiile necesare pentru interpretarea si folosirea respectivelor informatii.
    Art. 7
    Forma si continutul cererilor de asistenta
    1. Cererile formulate in conformitate cu prezentul acord vor fi redactate in scris. Cererile vor contine anexele necesare pentru solutionarea lor. In cazuri exceptionale, cererile pot fi facute si verbal, dar vor fi confirmate in scris.
    2. Cererile formulate in conformitate cu alin. 1 vor contine urmatoarele informatii:
    a) numele administratiei vamale care formuleaza cererea;
    b) masurile solicitate;
    c) obiectul si motivele cererii;
    d) legile si alte reglementari juridice referitoare la obiectul cererii;
    e) indicatii cat mai exacte si cuprinzatoare despre persoanele fizice sau juridice implicate in investigatie;
    f) un rezumat al faptelor relevante privind obiectul cererii.
    3. Cererile vor fi inaintate in limba oficiala a statului partii contractante solicitate sau in limba engleza.
    4. Daca o cerere nu indeplineste conditiile prevazute la alin. 2 si 3, va fi ceruta completarea ei.
    Art. 8
    Investigatii vamale
    1. La solicitarea administratiei vamale a uneia dintre partile contractante, administratia vamala a celeilalte parti contractante va initia investigatii in legatura cu activitatile care incalca sau ar putea incalca legislatia vamala in vigoare pe teritoriul statului partii contractante solicitante. Rezultatele acestor investigatii vor fi aduse la cunostinta administratiei vamale solicitante.
    2. Aceste investigatii vor fi efectuate in conformitate cu legislatia in vigoare pe teritoriul statului partii contractante solicitate. Administratia vamala solicitata va proceda ca si cand ar actiona in propriul interes.
    3. Functionarii administratiei vamale a unei parti contractante pot, in anumite cazuri, cu acordul administratiei vamale a celeilalte parti contractante, sa fie prezenti pe teritoriul statului acesteia din urma la investigatiile legate de infractiunile la legislatia vamala a statului in cauza. Aceste persoane trebuie sa faca dovada calitatii lor oficiale.
    4. Un functionar al administratiei vamale solicitante, prezent pe teritoriul statului celeilalte parti contractante, conform alin. 3, va actiona numai in calitate de consultant si sub nici o forma nu va participa activ la investigatie, nu se va intalni cu persoane interogate si nu va lua parte la nici o activitate investigativa.
    Art. 9
    Folosirea informatiilor si a documentatiei
    1. Informatiile, documentele si datele obtinute in conformitate cu prezentul acord nu vor fi folosite decat in sensul acestuia. Ele pot fi folosite in alte scopuri numai cu acordul scris al administratiei vamale care le-a furnizat.
    2. Informatiile si documentele referitoare la traficul ilicit de droguri, substante psihotrope si precursori pot fi transmise si celorlalte autoritati guvernamentale ale statelor partilor contractante cu atributiuni in controlul abuzului de droguri si al traficului ilicit de stupefiante, substante psihotrope si precursori.
    3. Orice cerere facuta si informatii comunicate sub orice forma, in conformitate cu prezentul acord, au caracter confidential. Ele vor fi pastrate in confidentialitate si vor beneficia de protectia acordata de catre administratia vamala care le primeste aceluiasi tip de informatii si documente prin legislatia in vigoare pe teritoriul statului partii sale contractante.
    4. Administratia vamala care primeste informatii si documente in conformitate cu prezentul acord poate, in functie de scopurile si obiectivele sale, sa le foloseasca drept probe, inclusiv in cursul procedurilor administrative si judiciare.
    5. Aceste documente si informatii pot fi folosite ca probe in instanta, iar statutul lor legal va fi stabilit in conformitate cu legislatia nationala in vigoare pe teritoriul statului partii contractante primitoare.
    Art. 10
    Experti si martori
    1. La cerere, administratia vamala solicitata poate autoriza persoane oficiale, cu consimtamantul acestora, sa aiba calitatea de expert si martor in fata autoritatilor judiciare sau administrative ale celeilalte parti contractante. Persoanele oficiale respective vor depune marturii in legatura cu constatarile facute de ele in exercitiul functiunii.
    2. Administratia vamala solicitanta este obligata in mod oficial sa ia toate masurile necesare pentru asigurarea securitatii acestor persoane pe parcursul sederii lor pe teritoriul statului acesteia, conform alin. 1. Transportul si cheltuielile zilnice pentru aceste persoane oficiale vor fi suportate de administratia vamala solicitanta.
    3. Cererea prin care se solicita prezenta acestor persoane trebuie sa indice precis cauza si calitatea in care urmeaza sa compara persoanele respective.
    4. Cererea prin care se solicita prezenta functionarilor vamali in calitate de expert si martor va fi intocmita in conformitate cu legislatia statului partii contractante respective.
    Art. 11
    Exceptii de la obligatia de a acorda asistenta
    1. In cazul in care administratia vamala solicitata considera ca indeplinirea unei cereri este susceptibila de a prejudicia suveranitatea, securitatea sau alte interese esentiale ale statului sau, aceasta poate refuza sa acorde asistenta solicitata conform prezentului acord, in totalitate sau partial, ori poate conditiona acordarea asistentei solicitate in functie de anumite circumstante.
    2. In cazul in care administratia vamala solicitanta cere o asistenta pe care ea insasi nu ar putea sa o acorde administratiei vamale a celeilalte parti contractante, ea va mentiona aceasta in cerere. Administratia vamala solicitata va decide in legatura cu modul de solutionare a cererii.
    3. Daca asistenta este refuzata, motivele refuzului trebuie notificate in scris imediat partii contractante solicitante.
    Art. 12
    Asistenta tehnica
    Administratiile vamale isi pot acorda asistenta tehnica in domeniul vamal, dupa cum urmeaza:
    a) schimb de functionari vamali pentru a le fi prezentate mijloacele avansate folosite la controlul vamal;
    b) schimb de informatii si experienta in folosirea echipamentului tehnic de control;
    c) pregatirea si perfectionarea functionarilor vamali;
    d) schimb de experti in domeniul vamal;
    e) schimb de informatii specifice si tehnice, referitoare la aplicarea prevederilor vamale.
    Art. 13
    Cheltuieli
    1. Partile contractante renunta reciproc la orice pretentii de rambursare a cheltuielilor rezultate din aplicarea prezentului acord, cu exceptia cheltuielilor pentru experti si martori, precum si pentru interpreti si traducatori, care nu apartin serviciilor publice.
    2. In cazul in care solutionarea cererii implica cheltuieli de natura substantiala si extraordinara, administratiile vamale se vor consulta in vederea stabilirii termenilor si conditiilor pentru solutionarea cererii, precum si a modalitatii de suportare a cheltuielilor.
    Art. 14
    Aplicarea acordului
    1. Administratiile vamale ale partilor contractante sunt insarcinate cu indeplinirea cooperarii si acordarea asistentei reciproce prevazute in prezentul acord. Aceste administratii vor stabili de comun acord actiunile necesare in acest scop.
    2. Administratiile vamale ale partilor contractante vor stabili in comun modalitatile practice de aplicare a prezentului acord.
    Art. 15
    Solutionarea diferendelor
    1. Orice diferend aparut in cursul aplicarii si interpretarii prezentului acord va fi solutionat prin consultari intre administratiile vamale ale partilor contractante.
    2. Diferendele care nu pot fi solutionate prin consultari intre administratiile vamale vor fi rezolvate pe cale diplomatica.
    Art. 16
    Aplicabilitatea teritoriala
    Prezentul acord se va aplica pe teritoriul vamal al Romaniei si pe teritoriul vamal al Federatiei Ruse, asa cum sunt definite de legislatiile lor nationale relevante.
    Art. 17
    Intrarea in vigoare
    1. Prezentul acord va intra in vigoare la 30 de zile de la data primirii ultimei notificari prin care partile contractante se informeaza, pe cale diplomatica, despre indeplinirea procedurilor legale interne necesare intrarii sale in vigoare.
    2. Prezentul acord se incheie pentru o perioada nelimitata.
    3. Fiecare parte contractanta poate denunta prezentul acord, printr-o notificare scrisa adresata celeilalte parti contractante, pe cai diplomatice. Acordul isi inceteaza valabilitatea dupa 3 luni de la data primirii respectivei notificari.
    4. La data intrarii in vigoare a prezentului acord in relatiile dintre Romania si Federatia Rusa, isi inceteaza valabilitatea Acordul dintre Guvernul Republicii Populare Romane si Guvernul Uniunii Republicilor Sovietice Socialiste privind colaborarea in problemele vamale, semnat la 22 decembrie 1960.
    Semnat la Moscova la 13 noiembrie 2003, in doua exemplare originale, in limbile romana, rusa si engleza, toate textele fiind egal autentice. In caz de divergente de interpretare a prezentului acord, va prevala textul in limba engleza.

                      Pentru Guvernul Romaniei,
                      Tudor Tanasescu,
                      director general
                      al Autoritatii Nationale a Vamilor

                      Pentru Guvernul Federatiei Ruse,
                      Mihail Valentinovici Vanin,
                      presedintele Comitetului de Stat
                      al Vamilor al Federatiei Ruse



SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 129/2004

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 129 din 2004
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Hotărârea 129/2004
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu