E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 181 din 29 martie 2007

pentru aprobarea Regulamentului privind organizarea si desfasurarea concursului sau examenului pentru definitivare in functie, promovare in grade sau trepte profesionale superioare in cadrul aceleiasi instante ori aceluiasi parchet, precum si in functii de executie a personalului auxiliar de specialitate la instante si parchete superioare

ACT EMIS DE: CONSILIUL SUPERIOR AL MAGISTRATURII

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 251 din 16 aprilie 2007



In temeiul dispoziţiilor art. 134 alin. (4) din Constituţia României, republicată, şi ale art. 23 alin. (1) din Legea nr. 317/2004 privind Consiliul Superior al Magistraturii, republicată, cu modificările ulterioare,

având în vedere art. 42-44 din Legea nr. 567/2004 privind statutul personalului auxiliar de specialitate al instanţelor judecătoreşti şi al parchetelor de pe lângă acestea, cu modificările şi completările ulterioare,

Plenul Consiliului Superior al Magistraturii   hotărăşte:

Art. 1. - Se aprobă Regulamentul privind organizarea şi desfăşurarea concursului sau examenului pentru definitivarea în funcţie, promovarea în grade sau trepte profesionale superioare în cadrul aceleiaşi instanţe ori aceluiaşi parchet, precum şi în funcţii de execuţie a personalului auxiliar de specialitate la instanţe şi parchete superioare, cuprins în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 2. - La data intrării în vigoare a prezentei hotărâri, Hotărârea Consiliului Superior al Magistraturii nr. 108/2005, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 304 din 12 aprilie 2005, cu modificările şi completările ulterioare, se abrogă.

Art. 3. - Prezenta hotărâre se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Preşedintele Consiliului Superior al Magistraturii,

Anton Pandrea,

judecător

ANEXA

REGULAMENT

privind organizarea şi desfăşurarea concursului sau examenului pentru definitivare în funcţie, promovare în grade sau trepte profesionale superioare în cadrul aceleiaşi instanţe ori aceluiaşi parchet, precum şi în funcţii de execuţie a personalului auxiliar de specialitate la instanţe şi parchete superioare

CAPITOLUL I

Dispoziţii generale

Art. 1. - Prezentul regulament reglementează organizarea şi desfăşurarea examenului pentru definitivare în funcţie, precum şi concursului sau examenului de promovare a personalului auxiliar de specialitate al instanţelor judecătoreşti şi al parchetelor, potrivit dispoziţiilor art.42 -44 din Legea nr. 567/2004 privind statutul personalului auxiliar de specialitate al instanţelor judecătoreşti şi al parchetelor de pe lângă acestea, cu modificările şi completările ulterioare.

Art. 2. - Definitivarea în funcţie a personalului auxiliar de specialitate al instanţelor judecătoreşti şi al parchetelor, încadrat în funcţia de debutant după terminarea studiilor, se face pe bază de examen.

Art. 3. - (1) Promovarea în funcţii de execuţie a personalului auxiliar de specialitate al instanţelor judecătoreşti şi al parchetelor în grade sau trepte profesionale superioare, în cadrul aceleiaşi instanţe sau aceluiaşi parchet, se face prin examen.

(2) Promovarea în funcţii de execuţie la instanţe sau parchete superioare se face numai prin concurs organizat la nivelul Inaltei Curţi de Casaţie si Justiţie, Parchetului de pe lângă Inalta Curte de Casaţie şi Justiţie, Direcţiei Naţionale Anticorupţie, curţilor de apel şi parchetelor de pe lângă curţile de apel.

CAPITOLUL II

Condiţii pentru înscrierea la examen sau la concursul pentru definitivare în funcţie, promovare în grade sau trepte profesionale superioare în cadrul aceleiaşi instanţe ori aceluiaşi parchet, precum şi în funcţii de execuţie la instanţele şi parchetele superioare

SECŢIUNEA 1

Condiţii pentru înscrierea la examenul pentru definitivare în funcţie

Art. 4. - Poate participa la examenul pentru definitivare în funcţie personalul auxiliar de specialitate al instanţelor judecătoreşti şi al parchetelor, încadrat pentru prima dată după terminarea studiilor în funcţia de debutant, la sfârşitul perioadei de 6 luni de la data încadrării.

Art. 5. - Data examenului pentru definitivare în funcţie se afişează cu 30 de zile înainte de împlinirea termenului de 6 luni, prin afişare la sediul instanţelor sau parchetelor care organizează examenul.

Art. 6. - (1) Tematica pentru examen va cuprinde subiecte din legislaţia care reglementează statutul personalului auxiliar de specialitate, regulamentele de ordine interioară ale instanţelor sau parchetelor de pe lângă acestea, precum şi noţiuni generale de procedură penală şi/sau de procedură civilă.

(2) Tematica se stabileşte anual de colegiul de conducere al instanţei sau parchetului care organizează examenul.

Art. 7. - (1) In cazul examenului pentru definitivare în funcţie a grefierilor informaticieni, tematica pentru examen cuprinde subiecte prin care să se asigure verificarea cunoştinţelor în domeniul informatic.

(2) Tematica se stabileşte potrivit art. 6 alin. (2), la propunerea grefierului informatician-şef al compartimentului informatic al instanţei sau parchetului care organizează examenul.

SECŢIUNEA a 2-a

Condiţii pentru înscrierea la examenul pentru promovarea în grade sau trepte profesionale superioare în cadrul aceleiaşi instanţe ori aceluiaşi parchet

Art. 8. - Poate participa la examenul pentru promovarea în grade sau trepte profesionale superioare în cadrul aceleiaşi instanţe ori aceluiaşi parchet personalul auxiliar de specialitate care îndeplineşte următoarele condiţii:

a)   are vechimea minimă prevăzută de lege pentru gradul sau treapta în care urmează să fie promovat;

b)  are calificativul „foarte bine" în ultimii 3 ani;

c)   nu a fost sancţionat disciplinar după acordarea ultimului calificativ.

Art. 9. - Indeplinirea condiţiilor prevăzute de art. 8 se constată prin raport întocmit de preşedintele instanţei ori de conducătorul parchetului unde candidatul îşi desfăşoară activitatea.

Art. 10. - Dispoziţiile art. 6 şi 7 se aplică în mod corespunzător.

SECŢIUNEA a 3-a

Condiţii pentru înscrierea la concursul pentru promovarea în funcţii de execuţie la instanţe sau parchete superioare

Art. 11. - Poate participa la concursul pentru promovarea în funcţii de execuţie la instanţe sau parchete superioare personalul auxiliar de specialitate care îndeplineşte următoarele condiţii:

a)   are o vechime de cel puţin 3 ani în funcţie la instanţa sau parchetul la care este încadrat;

b)  are calificativul „foarte bine" în ultimii 3 ani;

c)   nu a fost sancţionat disciplinar după acordarea ultimului calificativ.

Art. 12. - Indeplinirea condiţiilor prevăzute la art. 11 se constată printr-un raport întocmit de compartimentul de specialitate al instanţei sau parchetului unde candidatul îşi desfăşoară activitatea.

Art. 13. - Dispoziţiile art. 6 şi 7 se aplică în mod corespunzător.

CAPITOLUL III

Organizarea şi desfăşurarea examenului pentru definitivare în funcţie, promovare în grade sau trepte profesionale superioare în cadrul aceleiaşi instanţe sau aceluiaşi parchet, precum şi a concursului pentru promovare în funcţii de execuţie la instanţe sau parchete superioare

SECŢIUNEA 1

Organizarea şi desfăşurarea examenului pentru definitivare în funcţie

Art. 14. - (1) Comisia de examen pentru definitivare în funcţie este alcătuită din preşedinte şi 2 membri numiţi de colegiul de conducere al instanţei sau parchetului unde candidaţii îşi desfăşoară activitatea.

(2)    Din comisia de examen face parte şi un reprezentant al personalului auxiliar de specialitate.

(3)  In cazul examenului pentru definitivarea în funcţie a grefierilor informaticieni, reprezentantul personalului auxiliar de specialitate este grefierul informatician-şef al compartimentului informatic al instanţei sau parchetului, iar în cazul inexistenţei ori vacanţei postului de grefier informatician-şef, un grefier informatician cu experienţă desemnat de colegiul de conducere al instanţei sau parchetului.

Art. 15. - (1) In ziua desfăşurării examenului, comisia de examen elaborează subiectele şi baremele de corectare pe baza tematicii aprobate.

(2)    Locul desfăşurării examenului, timpul afectat elaborării lucrării, precum şi modalitatea de securizare a lucrărilor sunt stabilite de comisia de examen.

(3)   Frauda dovedită atrage eliminarea candidatului din examen. In acest caz, lucrarea se anulează cu menţiunea „fraudă" şi se încheie un proces-verbal în acest sens, iar candidatul va fi declarat respins.

(4)  La sfârşitul susţinerii probei se afişează baremul de corectare.

Art. 16. - Examenul de definitivare pentru personalul auxiliar de specialitate debutant constă într-o probă scrisă cu caracter preponderent practic.

Art. 17. - Comisia de examen apreciază lucrările cu note de la 1 la 10. Nota 1 se acordă în situaţia în care punctajul obţinut este mai mic sau egal cu această notă. Sunt definitivaţi în funcţie candidaţii care au obţinut cel puţin nota 6.

Art. 18. - Candidaţii pot depune contestaţii în termen de 48 de ore de la data afişării rezultatelor la preşedintele instanţei sau la conducătorul parchetului unde aceştia îşi desfăşoară activitatea.

Art. 19. - (1) Rezolvarea contestaţiilor se face de o comisie desemnată de colegiul de conducere al instanţei sau parchetului care a organizat examenul, în termen de 3 zile de la data limită de depunere a contestaţiilor, având aceeaşi componenţă numerică cu cea a comisiei de examen.

(2)   Membrii comisiei de examen nu pot face parte din comisia pentru soluţionarea contestaţiilor.

(3)   Hotărârea comisiei de soluţionare a contestaţiilor este definitivă.

Art. 20. - (1) In cazul nepromovării examenului pentru definitivare în funcţie, perioada în care personalul auxiliar de specialitate are calitatea de debutant poate fi prelungită cu încă 6 luni.

(2)   Nepromovarea pentru a doua oară a examenului pentru definitivare în funcţie atrage eliberarea din funcţie pentru incapacitate profesională.

(3)  In cazul neprezentării la examenul pentru definitivare în funcţie din motive neimputabile, candidatul poate participa la următoarea sesiune organizată de către instanţa sau parchetul în care îşi desfăşoară activitatea.

SECŢIUNEA a 2-a

Organizarea şi desfăşurarea examenului de promovare în grade sau trepte profesionale superioare în cadrul aceleiaşi instanţe sau aceluiaşi parchet

Art. 21. - Data organizării examenului de promovare în grade sau trepte profesionale superioare, precum şi tematica stabilită potrivit art. 6 se comunică, de către curţile de apel şi parchetele de pe lângă curţile de apel, instanţelor şi parchetelor din circumscripţia acestora, cu cel puţin 30 de zile înainte, şi se aduc la cunoştinţă prin afişare.

Art. 22 - (1) In termen de 15 zile de la comunicarea datei examenului, cei interesaţi pot depune cereri la preşedintele instanţei sau la conducătorul parchetului unde aceştia îşi desfăşoară activitatea.

(2) Cererile împreună cu raportul prevăzut de art. 9 vor fi înaintate, după caz, la curtea de apel sau la parchetul de pe lângă aceasta, cu cel puţin 10 zile înaintea datei susţinerii examenului.

Art. 23 - Dispoziţiile art. 21 şi 22 privind stabilirea şi anunţarea datei examenului şi a termenului de depunere a cererilor se aplică în mod corespunzător şi în cazul organizării examenului de promovare în grade sau trepte profesionale superioare a personalului auxiliar de specialitate din cadrul Inaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie, Parchetului de pe lângă Inalta Curte de Casaţie şi Justiţie şi Direcţiei Naţionale Anticorupţie.

Art. 24. - (1) Examenul constă în susţinerea unei lucrări scrise şi a unei probe practice.

(2)   Tematica stabilită de colegiul de conducere al instanţei sau parchetului va cuprinde legislaţia care reglementează statutul personalului auxiliar de specialitate, regulamentele de ordine interioară ale instanţelor sau parchetelor, precum şi noţiuni din procedura penală şi/sau procedura civilă, iar proba practică constă în verificarea cunoştinţelor de operare pe calculator.

(3)   In cazul examenului de promovare a grefierilor informaticieni, tematica este propusă de grefierul informatician-şef al compartimentului informatic al instanţei sau parchetului, cu avizul Direcţiei de exploatare a tehnologiei informaţiei din cadrul Ministerului Justiţiei, respectiv al compartimentului informatic din cadrul Parchetului de pe lângă Inalta Curte de Casaţie şi Justiţie. In cazul inexistenţei sau vacanţei postului de grefier informatician-şef, precum şi în cazul în care grefierul informatician-şef susţine examenul de promovare, tematica este propusă de un grefier informatician desemnat de colegiul de conducere al instanţei sau parchetului şi va fi avizată de Direcţia de exploatare a tehnologiei informaţiei din cadrul Ministerului Justiţiei, respectiv de compartimentul informatic din cadrul Parchetului de pe lângă Inalta Curte de Casaţie şi Justiţie.

(4)    Pentru promovarea în funcţie a grefierilor informaticieni din cadrul Inaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie, Parchetului de pe lângă Inalta Curte de Casaţie şi Justiţie şi Direcţiei Naţionale Anticorupţie tematica se stabileşte de colegiul de conducere al instanţei sau parchetului care organizează examenul,  la propunerea reprezentanţilor compartimentului informatic din cadrul acestora.

Art. 25. - (1) Comisia de examen este numită de colegiul de conducere al instanţei sau parchetului care organizează examenul şi este formată din 3 membri, dintre care unul este judecător sau, după caz, procuror, care îndeplineşte funcţia de preşedinte al comisiei şi doi sunt reprezentanţi ai personalului auxiliar de specialitate.

(2)  In cazul examenului pentru promovarea în funcţie a grefierilor informaticieni, reprezentantul personalului auxiliar de specialitate este grefierul informatician-şef al compartimentului informatic al instanţei sau parchetului unde se organizează examenul, iar în cazul inexistenţei sau vacanţei postului de grefier informatician-şef, un grefier informatician cu experienţă desemnat de colegiul de conducere al instanţei sau parchetului, cu avizul Direcţiei de exploatare a tehnologiei informaţiei din cadrul Ministerului Justiţiei, respectiv al compartimentului informatic din cadrul Parchetului de pe lângă Inalta Curte de Casaţie şi Justiţie, după caz.

(3)    Pentru promovarea în funcţie a grefierilor informaticieni din cadrul Inaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie, Parchetului de pe lângă Inalta Curte de Casaţie şi Justiţie şi Direcţiei Naţionale Anticorupţie, desemnarea grefierului informatician, membru al comisiei de examen, se face fără avizul prevăzut la alin. (2).

Art. 26. - (1) Cu cel puţin 5 zile înainte de data examenului, comisia de examen verifică şi avizează raportul prevăzut la art. 12 şi afişează lista candidaţilor admişi să susţină examenul.

(2) In cazul neavizării raportului, candidatul nu poate participa la examen.

Art. 27. - (1) In ziua desfăşurării examenului, comisia de examen elaborează subiectele şi baremele de corectare pentru proba scrisă, pe baza tematicii aprobate.

(2)    Locul desfăşurării examenului, timpul afectat elaborării lucrării, precum şi modalitatea de securizare a lucrărilor sunt stabilite de comisia de examen.

(3)     Frauda dovedită atrage eliminarea candidatului din examen. In acest caz, lucrarea se anulează cu menţiunea "fraudă" şi se încheie un proces-verbal în acest sens, iar candidatul va fi declarat respins.

(4)   La sfârşitul susţinerii probei scrise se afişează baremul de corectare.

Art. 28. - (1) Comisia de examen va aprecia atât proba scrisă, cât şi proba practică cu note de la 1 la 10. Nota 1 se acordă în situaţia în care punctajul obţinut este mai mic sau egal cu această notă. Media finală este media aritmetică a notelor obţinute la cele două probe.

(2) Comisia de examen întocmeşte tabelul de clasificare a candidaţilor care se afişează la sediul instanţei sau al parchetului care a organizat examenul.

Art. 29. - (1) In termen de 48 de ore de la afişarea rezultatului examenului se pot face contestaţii, care vor fi soluţionate de o comisie formată din 3 judecători sau, după caz, procurori, desemnaţi de colegiul de conducere al instanţei sau al parchetului care a organizat examenul, care nu fac parte din comisia de examen.

(2)  Contestaţiile se soluţionează în termen de 3 zile de la expirarea termenului de depunere a acestora.

(3)   Hotărârea comisiei de soluţionare a contestaţiilor este definitivă.

SECŢIUNEA a 3-a

Organizarea şi desfăşurarea concursului de promovare la instanţe sau la parchete superioare

Art. 30. - Data organizării concursului de promovare la Inalta Curte de Casaţie şi Justiţie, Parchetul de pe lângă Inalta Curte de Casaţie şi Justiţie, Direcţia Naţională Anticorupţie şi la celelalte instanţe sau parchete superioare, precum şi tematica concursului stabilită potrivit art. 24 alin. (2) -(4) se comunică de către curţile de apel şi parchetele de pe lângă acestea instanţelor şi parchetelor din circumscripţia lor, cu cel puţin 30 de zile înainte de data stabilită pentru concurs.

Art. 31. - Concursul pentru promovarea în funcţii de execuţie la instanţe şi parchete superioare constă într-o probă scrisă şi una practică din tematica anunţată.

Art. 32. - (1) Comisia de concurs este numită de colegiul de conducere al instanţei sau parchetului care organizează concursul şi este formată din trei judecători sau procurori, din care unul este membru al colegiului de conducere.

(2)   In cazul concursului de promovare a grefierilor informaticieni, comisia de concurs este formată dintr-un membru al colegiului de conducere, grefierul informatician-şef al compartimentului informatic al instanţei sau parchetului unde se organizează concursul, precum şi un grefier informatician cu experienţă din cadrul aceluiaşi compartiment informatic, desemnat de colegiul de conducere al instanţei sau parchetului, cu avizul Direcţiei de exploatare a tehnologiei informaţiei din cadrul Ministerului Justiţiei, respectiv al compartimentului informatic din cadrul Parchetului de pe lângă Inalta Curte de Casaţie şi Justiţie.

(3)  In cazul inexistenţei sau vacanţei postului de grefier informatician-şef, colegiul de conducere al instanţei sau parchetului va desemna 2 grefieri informaticieni cu experienţă care vor face parte din comisia de concurs sau va decide ca în componenţa acesteia să fie incluşi specialişti în domeniul informatic din afara instanţei sau parchetului. Desemnarea grefierilor informaticieni, respectiv a specialiştilor membri ai comisiei de concurs, se va face cu avizul prevăzut la alin. (2).

(4)  Pentru promovarea în funcţie a grefierilor informaticieni în cadrul Inaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie, Parchetului de pe lângă Inalta Curte de Casaţie şi Justiţie sau Direcţiei Naţionale Anticorupţie desemnarea grefierilor informaticieni sau a specialiştilor, membri ai comisiei de concurs se face fără avizul prevăzut la alin. (2).

Art. 33. - (1) Cu 10 zile înaintea datei concursului, comisia de concurs va verifica îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs şi va afişa lista candidaţilor admişi şi a celor respinşi la sediul instanţei sau parchetului care organizează concursul.

(2)  Candidaţii respinşi pot face contestaţie în termen de 48 de ore de la data afişării listei. Contestaţia se soluţionează de o comisie formată din 3 judecători sau, după caz, procurori, numiţi de către colegiul de conducere, care nu vor fi aceiaşi cu membrii comisiei de concurs, în termen de 3 zile.

(3)  Modul de soluţionare a contestaţiei se comunică prin afişare la sediul instanţei sau parchetului care organizează concursul, cel mai târziu cu o zi înainte de data desfăşurării concursului.

Art. 34. - (1) Comisia de concurs va elabora subiectele şi baremele de corectare în ziua desfăşurării concursului.

(2) Subiectele vor fi păstrate în plic sigilat până la ora începerii concursului.

(3)   Locul şi ora desfăşurării concursului vor fi stabilite de către comisia de concurs.

(4)  La ora stabilită pentru concurs, plicul cu subiecte va fi adus în sală şi va fi desfăcut de către un candidat, după verificarea integrităţii plicului.

(5)   Candidaţii care nu au fost prezenţi la deschiderea plicului pierd dreptul de a participa la concurs.

(6)  In caz de fraudă, pe lucrare se va face menţiunea „fraudă", se va încheia proces-verbal în acest sens, iar candidatul va fi declarat respins.

(7)   La predarea lucrărilor, colţul cu numele candidatului va fi sigilat şi ştampilat în prezenţa acestuia, iar candidatul va semna într-un tabel, cu menţionarea numărului paginilor scrise.

(8)   La sfârşitul susţinerii probei scrise se va afişa baremul de corectare.

(9)   Proba practică se susţine în aceeaşi zi cu proba scrisă, iar rezultatele vor fi afişate la sfârşitul examinării tuturor candidaţilor.

Art. 35 - (1) Comisia de concurs va aprecia atât proba scrisă, cât şi proba practică cu note de la 1 la 10. Nota 1 se acordă în situaţia în care punctajul obţinut este mai mic sau egal cu această notă.

(2) Rezultatele obţinute la probele de concurs se afişează la sediile instanţelor şi parchetelor organizatoare, în termen de 3 zile de la susţinerea probelor.

Art. 36 - (1) In termen de 48 de ore de la afişarea rezultatelor, candidaţii nemulţumiţi de nota obţinută la proba scrisă pot face contestaţie, care se depune la instanţa sau parchetul care a organizat concursul.

(2) Notele obţinute la proba practică nu pot fi contestate.

Art. 37. - (1) Contestaţiile se soluţionează de comisia prevăzută la art. 33 alin. (2), în termen de 3 zile de la expirarea termenului de depunere a acestora.

(2) Hotărârea comisiei de soluţionare a contestaţiilor este definitivă.

Art. 38. - (1) In termen de 5 zile de la data expirării termenului de soluţionare a contestaţiilor, comisia de concurs stabileşte media finală obţinută de candidaţi, care este media aritmetică a notelor obţinute la cele două probe şi întocmeşte tabelul de clasificare a candidaţilor, pe care îl afişează la sediul instanţelor şi parchetelor organizatoare.

(2)   Sunt declaraţi admişi, în limita posturilor scoase la concurs, candidaţii care au obţinut cel puţin media 7, fără ca la vreuna dintre probe să fi obţinut o notă mai mică de 5.

(3)  La medii egale vor fi declaraţi admişi candidaţii care au obţinut nota mai mare la proba scrisă.

CAPITOLUL IV

Dispoziţii finale

Art. 39. - Candidaţii declaraţi admişi la examenul de promovare în grade sau trepte profesionale superioare în cadrul aceleiaşi instanţe sau aceluiaşi parchet ori la concursul de promovare la instanţe sau parchete superioare sunt numiţi, în condiţiile legii, prin decizie a preşedintelui Inaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie, a procurorului general al Parchetului de pe lângă Inalta Curte de Casaţie şi Justiţie, a procurorului şef al Direcţiei Naţionale Anticorupţie, a preşedintelui curţii de apel sau, după caz, a procurorului general al parchetului de pe lângă curtea de apel.

Art. 40. - Lucrările scrise şi rezultatele concursului se anexează la dosarele personale ale candidaţilor declaraţi admişi.


SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 181/2007

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 181 din 2007
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Hotărârea 181/2007
Hotărârea 1264 2015
Hotărârea 893 2015
Hotărârea 50 2013
Hotărârea 1095 2012
Hotărârea 994 2012
Hotărârea 142 2012
Hotărârea 830 2011
pentru modificarea şi completarea Regulamentului privind organizarea şi desfăşurarea concursului sau examenului pentru definitivare în funcţie, promovare în grade sau trepte profesionale superioare în cadrul aceleiaşi instanţe ori aceluiaşi parchet, precum şi în funcţii de execuţie a personalului auxiliar de specialitate la instanţe şi parchete superioare, aprobat prin Hotărârea Plenului Consiliului Superior al Magistraturii nr. 181/2007
Hotărârea 635 2009
pentru modificarea Regulamentului privind organizarea si desfasurarea concursului sau examenului pentru definitivare în functie, promovare în grade sau trepte profesionale superioare în cadrul aceleiasi instante ori aceluiasi parchet, precum si în functii de executie a personalului auxiliar de specialitate la instante si parchete superioare, aprobat prin Hotararea Plenului Consiliului Superior al Magistraturii nr. 181/2007
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu