HOTARARE Nr.
22 din 26 septembrie 2006
pentru aprobarea Normei nr.
10/2006 privind marketingul prospectului schemei de pensii facultative
ACT EMIS DE:
COMISIA DE SUPRAVEGHERE A SISTEMULUI DE PENSII PRIVATE
ACT PUBLICAT IN:
MONITORUL OFICIAL NR. 880 din 27 octombrie 2006
In baza prevederilor art. 3 alin. (1), ale art. 16, 21,
art. 23 lit. a) şi f) şi ale art. 24 lit. a) din
Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 50/2005 privind înfiinţarea, organizarea
şi funcţionarea Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private,
aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 313/2005,
conform Hotărârii Parlamentului României nr. 24/2006
privind numirea preşedintelui, a vicepreşedintelui şi a celorlalţi membri ai
Consiliului Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private,
având în vedere prevederile art. 99 alin. (2) şi ale art. 125 din Legea nr. 204/2006 privind pensiile facultative,
în baza hotărârii luate în şedinţa Consiliului Comisiei
de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private din data de 26 septembrie 2006,
Comisia de Supraveghere a Sistemului de Pensii
Private emite următoarea
hotărâre:
Art. 1. - Se aprobă Norma nr. 10/2006 privind
marketingul prospectului schemei de pensii facultative, prevăzută în anexa care
face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art. 2. - Norma menţionată la art. 1 intră în vigoare
la data publicării acesteia şi a prezentei hotărâri în Monitorul Oficial al
României, Partea I, şi va fi publicată pe site-ul
Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private (www.csspp.ro).
Art. 3. - Departamentul autorizare-reglementare
împreună cu Secretariatul tehnic şi cu directorul general vor urmări ducerea la
îndeplinire a prevederilor prezentei hotărâri.
Preşedintele Comisiei de Supraveghere a Sistemului de
Pensii Private,
Mircea Oancea
ANEXA
NORMA Nr. 10/2006
privind marketingul prospectului schemei de pensii
facultative
Având în vedere prevederile art. 99 alin. (2) din Legea
nr. 204/2006 privind pensiile facultative,
în temeiul dispoziţiilor art. 16, 21, art. 23 lit. a)
şi f) şi ale art. 24 lit. a) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 50/2005 privind înfiinţarea,
organizarea şi funcţionarea Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii
Private, aprobată cu
modificări şi completări prin Legea nr. 313/2005,
Comisia de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private, denumită în continuare Comisie,
emite prezenta normă.
CAPITOLUL I
Dispoziţii generale
Art. 1. - Prezenta normă reglementează condiţiile de
desfăşurare a activităţii de marketing al prospectului schemei de pensii
facultative, precum şi procedura de autorizare sau de avizare a agenţilor de
marketing.
Art. 2. - (1) Termenii şi expresiile utilizate în
prezenta normă au semnificaţiile prevăzute la art. 2 din Legea nr. 204/2006
privind pensiile facultative, denumită în continuare Lege.
(2) De asemenea, termenii de
mai jos au următoarele semnificaţii:
a) agent de marketing - persoana fizică sau juridică care are un contract valabil încheiat
cu un administrator sau, după caz, cu un agent persoană juridică, în vederea
obţinerii acordului de aderare al participanţilor, şi care este autorizată sau
avizată de către Comisie;
b) marketingul prospectului schemei de pensii
facultative - activitatea de atragere de
participanţi la un fond de pensii facultative prin intermediul agenţilor de
marketing autorizaţi sau avizaţi de către Comisie.
CAPITOLUL II
Marketingul prospectului schemei de pensii
facultative
Art. 3. - Activitatea de marketing al prospectului
schemei de pensii facultative se poate desfăşura numai prin intermediul unui
agent de marketing autorizat sau avizat de către Comisie, denumit în continuare
agent.
Art. 4. - Un agent poate desfăşura activitatea de
marketing al prospectului unei scheme de pensii facultative dacă îndeplineşte
cumulativ următoarele condiţii:
a) are un contract valabil încheiat cu un administrator sau, după caz, cu un agent persoană juridică;
b) a fost autorizat sau, după caz, avizat de către
Comisie şi înscris în Registrul agenţilor de marketing, denumit în continuare Registru.
Art. 5. - (1) Agenţii persoane fizice vor putea
desfăşura activitatea de marketing al prospectelor unor scheme de pensii
facultative numai pentru un singur administrator sau pentru un singur agent
persoană juridică.
(2) Agenţii persoane fizice ai unui agent persoană
juridică ce desfăşoară activitatea de marketing al prospectelor unor scheme de
pensii facultative vor putea desfăşura această activitate numai pentru
administratorii cu care agentul persoană juridică are contracte valabil
încheiate.
Art. 6. - Pot fi agenţi persoane juridice:
a) societăţile comerciale constituite şi autorizate
de Comisie, având ca obiect de activitate numai marketingul prospectului
schemelor de pensii facultative;
b) societăţile comerciale constituite şi autorizate
conform legilor speciale de Banca Naţională a României, Comisia de Supraveghere
a Asigurărilor sau Comisia Naţională a Valorilor Mobiliare şi care sunt avizate
de Comisie pentru activitatea de marketing al fondurilor de pensii facultative.
Art. 7. - Agentul are următoarele atribuţii:
a) prezintă potenţialului participant
aspectele relevante ale prospectului schemei de pensii facultative;
b) obţine acordul de aderare a participantului la
fondul de pensii facultative;
c) transmite administratorului documentele de aderare
semnate de participant, în original, în termen de
maximum 5 zile calendaristice de la data semnării acestuia.
Art. 8. - (1) Toate documentele de aderare individuală
încheiate de către agent vor conţine numele şi prenumele acestuia în clar,
numărul deciziei de autorizare sau de avizare, precum şi codul de înscriere în Registru.
(2) In cazul agenţilor persoane fizice care fac parte
din reţeaua de vânzări a entităţilor specificate la art. 6, pe documentele de
aderare vor fi înscrise şi denumirea, numărul deciziei de autorizare sau de
avizare, precum şi codul de înscriere în Registru ale agentului persoană
juridică.
Art. 9. - Administratorilor, agenţilor menţionaţi la
art. 5 şi 6, precum şi persoanelor afiliate acestora ie este interzis:
a) să transmită informaţii false, înşelătoare sau
care pot crea o impresie falsă despre fondul de pensii facultative şi
administratorul acestuia;
b) să facă afirmaţii sau previziuni despre evoluţia
unui fond de pensii facultative altfel decât în forma şi modul prevăzute în
normele Comisiei.
CAPITOLUL III
Pregătirea, autorizarea şi avizarea agenţilor de
marketing
SECŢIUNEA I
Pregătirea agenţilor de marketing
Art. 10. - Pregătirea agenţilor de marketing revine
administratorilor de fonduri de pensii facultative. Aceştia pot delega, prin
contract, pregătirea agenţilor către persoane juridice specializate, cu respectarea
prevederilor art. 11.
Art. 11. - Cursurile de agent şi examenele sunt
organizate pe baza unei tematici avizate de către Comisie.
Art. 12. - Certificatul de absolvire a cursului de agent
pentru fondurile de pensii facultative este eliberat
de către administrator sau de către persoanele juridice specializate prevăzute
la art. 10 numai după ce viitorul agent a urmat cursul şi a promovat examenul
de absolvire a cursului de agent pentru marketingul fondurilor de pensii facultative.
SECŢIUNEA a II-a
Autorizarea agenţilor persoane juridice
Art. 13. - In vederea obţinerii autorizaţiei de
funcţionare ca agent persoană juridică, solicitantul trebuie să îndeplinească
cumulativ următoarele condiţii:
a) să fie persoană juridică a cărei denumire să nu
inducă în eroare publicul şi să includă în mod obligatoriu sintagma „agent de
marketing pentru fonduri pensii facultative";
b) să aibă un capital social subscris şi vărsat în
formă bănească de minimum 25.000 lei;
c) să aibă ca obiect de
activitate numai marketingul prospectelor schemelor de pensii facultative;
d) să aibă un sediu permanent unde se va transmite
sau se va primi corespondenţa de la Comisie şi de la alte instituţii sau
autorităţi;
e) să nu fie persoană afiliată unui administrator,
conform art. 2 alin. (2) din Lege;
f) fondatorii, persoane fizice:
(i) să nu aibă menţiuni în cazierul judiciar şi în cel fiscal;
(ii) să nu fi contribuit, direct sau
indirect, la falimentul unor persoane juridice şi să nu fi fost implicaţi în niciun fel de scandaluri financiare;
g) fondatorii, persoane juridice:
(i) să nu fie în procedură de
reorganizare judiciară sau
faliment;
(ii) să nu aibă datorii către bugetul de
stat, bugetul asigurărilor sociale de stat, bugetele locale şi bugetele
fondurilor speciale;
h) conducătorii, astfel cum sunt definiţi în normele
privind autorizarea entităţilor supravegheate de Comisie:
(i) să aibă pregătirea şi experienţa profesională
necesare funcţiei pe care urmează să o îndeplinească;
(ii) să fie absolvenţi ai unei instituţii de
învăţământ superior;
(iii) să aibă experienţă profesională de cel puţin
3 ani în domeniul investiţiilor, financiar, juridic, bancar sau al
asigurărilor;
(iv) să aibă onorabilitatea necesară pentru funcţia pe care urmează să o îndeplinească;
(v) să nu fi fost sancţionaţi de către autorităţi
române sau străine din domeniul financiar-bancar cu interdicţia
definitivă sau, la momentul depunerii cererii de autorizare a agentului de
marketing, cu interdicţia temporară de a desfăşura activităţi în sistemul
financiar-bancar;
(vi) să nu fi făcut parte din conducerea unei
societăţi comerciale care nu şi-a respectat obligaţiile materiale şi financiare
faţă de terţi la momentul încetării activităţii acesteia;
(vii) să nu aibă menţiuni în cazierul judiciar sau
în cel fiscal;
(viii) să nu fie membri în consiliul de
administraţie sau conducători
ai unei societăţi de administrare a fondurilor de pensii facultative ori ai unei instituţii de credit care îndeplineşte funcţia de depozitar pentru fonduri de
pensii facultative;
(ix) să nu fie membri în consiliul de administraţie al societăţii de servicii de investiţii
financiare cu care administratorul unui fond de pensii facultative, pentru care se realizează marketingul prospectului schemei de pensii facultative, a încheiat
contract;
(x) să nu fie angajaţi sau să nu aibă niciun fel de relaţie contractuală, directă ori
indirectă, cu un alt administrator de fonduri de pensii
facultative;
(xi) să nu fi deţinut funcţia de administrator al
unei societăţi comerciale
române sau străine aflate în
curs de reorganizare judiciară ori declarată în stare
de faliment, în ultimii 2 ani anteriori declanşării
procedurii falimentului;
i) să fi achitat taxa de autorizare prevăzută pentru agenţi, conform Normei nr. 9/2006
privind taxele de autorizare,
avizare şi administrare în sistemul pensiilor facultative, aprobată prin Hotărârea Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private nr. 21/2006.
Art. 14. - Cererea de autorizare a agenţilor de marketing, persoane juridice, conform anexei nr. 3, se depune la Comisie împreună cu copiile pe suport magnetic ale următoarelor
înscrisuri:
a) documente care atestă constituirea societăţii
comerciale: actul constitutiv, în care obiectul de activitate este numai cel de
agent de marketing al prospectelor de scheme de pensii facultative, certificatul de înmatriculare şi
cererea de înscriere de menţiuni de la oficiul registrului comerţului, codul
unic de înregistrare;
b) documente care atestă vărsarea integrală în numerar
a capitalului social, în condiţiile si în limitele stabilite de art. 13 lit.
b);
c) un studiu de fezabilitate
care să cuprindă cel puţin următoarele informaţii:
1. o scurtă prezentare a activităţii ce urmează să
fie desfăşurată, din care să rezulte că resursele financiare sunt suficiente să
îi permită desfăşurarea activităţii;
2. structura organizatorică, regulamentul de
organizare şi funcţionare, cu precizarea răspunderilor şi limitelor de
competenţă pentru persoanele semnificative din cadrul societăţii comerciale;
3. bugetul de venituri şi cheltuieli estimat pentru
următorii 3 ani financiari;
d) documentele care atestă
plata taxei de autorizare în contul Comisiei, potrivit prevederilor Normei nr.
9/2006;
e) lista acţionarilor sau asociaţilor direcţi şi
indirecţi, inclusiv ultimul acţionar ori asociat semnificativ indirect persoană
fizică, certificatele de cazier fiscal şi judiciar, în original, ale acestora,
precum şi certificatele de cazier fiscal şi judiciar ale persoanelor
semnificative;
f) carnetele de muncă, diplomele de studii şi
curriculum vitae semnate ale persoanelor semnificative, din care să rezulte
respectarea prevederilor art. 13 lit. h);
g) curriculum vitae semnate pentru acţionarii sau
asociaţii semnificativi persoane fizice;
h) bilanţurile pe ultimii 3 ani ale acţionarilor sau
asociaţilor semnificativi persoane juridice, în forma în care au fost depuse la
autoritatea fiscală teritorială;
i) contractul de închiriere sau de comodat, al sediului
ori al sediilor secundare/punctelor de lucru existente sau care se înfiinţează,
înregistrate la administraţia financiară teritorială sau, după caz, actul de
proprietate al sediului social ori al sediilor secundare/punctelor de lucru
existente sau care se înfiinţează;
j) declaraţia autentificată, pe propria răspundere, a
conducerii executive că va îndeplini prevederile art. 13 lit. h);
k) declaraţiile autentificate, pe propria răspundere,
ale acţionarilor, membrilor consiliului de administraţie şi ai comitetului de
direcţie referitoare la eventuala lor calitate de persoană afiliată, precum şi
natura legăturilor dintre ei.
SECŢIUNEA a III-a
Avizarea
agenţilor persoane juridice
Art. 15. - (1) Comisia avizează ca agenţi persoane
juridice numai entităţile care îndeplinesc cumulativ următoarele condiţii:
a) au fost autorizate în condiţiile legislaţiei
aplicabile domeniului lor de activitate;
b) nu au menţiuni în cazierul
fiscal;
c) au achitat taxa de avizare prevăzută pentru
agenţi, conform Normei nr. 9/2006.
(2) Cererea de avizare a agenţilor persoane juridice,
conform anexei nr. 2, se depune la Comisie de către entităţile prevăzute la
art. 6 împreună cu copiile pe suport magnetic ale documentelor specificate mai
jos:
a) autorizaţia de funcţionare eliberată de
autoritatea competentă;
b) certificatul fiscal;
c) certificatul de înregistrare la oficiul
registrului comerţului;
d) dovada achitării taxei de
avizare pentru agent;
e) dovada că dispune de capacităţi profesionale şi
tehnice necesare desfăşurării corespunzătoare a activităţii de marketing al
prospectului schemelor de pensii facultative.
SECŢIUNEA a IV-a
Avizarea agenţilor persoane fizice
Art. 16. - (1) Pot fi avizaţi ca agenţi persoane fizice
persoanele care îndeplinesc cumulativ următoarele condiţii:
a) nu au interdicţie de a exercita profesii în
domeniul economic, pieţei de capital, asigurărilor, bancar sau juridic;
b) au cel puţin studii medii;
c) nu au menţiuni în cazierul fiscal şi nici în cel
judiciar;
d) au obţinut certificatul de absolvire a cursului de
agent de marketing pentru fondurile de pensii facultative, în conformitate cu
prevederile art. 12;
e) au un contract valabil
încheiat cu un administrator sau cu una dintre entităţile prevăzute la art. 6;
f) au achitat taxa de avizare prevăzută pentru agenţi
persoane fizice, conform Normei nr. 9/2006.
(2) Cererea de avizare a agenţilor persoane fizice,
întocmită conform anexei nr. 2, se depune la Comisie de către administrator sau
de către entităţile prevăzute la art. 6, împreună cu documentele în' original
şi cu înregistrarea pe suport magnetic a acestora, după cum urmează:
a) copie de pe actul de identitate;
b) actele de studii;
c) declaraţia pe propria răspundere a persoanei fizice că se încadrează în
prevederile art. 13 alin. (1) lit. a)-c);
d) certificatul de cazier judiciar şi fiscal;
e) certificatul privind absolvirea cursurilor de agent
de marketing, conform modelului prezentat în anexa nr. 1;
f) contractul cu administratorul sau cu una dintre
entităţile menţionate la art. 6;
g) dovada achitării taxei de avizare ca agent de
marketing.
CAPITOLUL IV
Eliberarea, respingerea sau retragerea autorizaţiei ori avizului pentru agentul de marketing
SECŢIUNEA I
Eliberarea autorizaţiei sau avizului
Art. 17. - Comisia analizează şi hotărăşte cu privire
la eliberarea deciziei de autorizare sau, după caz, de avizare a agentului în
termen de maximum 30 de zile de la înregistrarea
dosarului complet al solicitantului.
Art. 18. - (1) Orice solicitare a Comisiei de
informaţii suplimentare sau de modificare a documentelor prezentate iniţial
întrerupe termenul prevăzut la art. 17, un nou termen începând să curgă de la
data depunerii respectivelor informaţii sau modificări, depunere care nu poate
fi făcută mai târziu de 30 de zile de la data solicitării Comisiei, sub
sancţiunea respingerii cererii.
(2) In situaţia în care documentele depuse sunt
incomplete, ilizibile sau se constată depunerea acestora într-o formă
necorespunzătoare, precum şi lipsa unor documente, acestea sunt returnate
solicitantului spre completare sau înlocuire, după caz.
Art. 19. - Decizia de autorizare sau, după caz, de
avizare se comunică administratorului ori entităţilor prevăzute la art. 6 în
termen de maximum 5 zile calendaristice de la data adoptării acesteia şi va
conţine codul agentului avizat sub care a fost înscris în Registru.
Art. 20. - (1) După obţinerea autorizaţiei sau avizului
de către un agent, orice modificare a documentelor sau a condiţiilor pe baza
cărora s-a eliberat autorizaţia ori avizul se va face numai cu avizul prealabil
al Comisiei.
(2) Orice modificare a actelor constitutive ale
agentului se va depune în mod obligatoriu la oficiul
registrului comerţului numai însoţită de avizul prealabil al Comisiei.
SECŢIUNEA a II-a
Respingerea autorizaţiei sau avizului
Art. 21. - (1) Neîndeplinirea uneia dintre condiţiile
prevăzute în prezenta normă duce la respingerea cererii
pentru autorizarea sau, după caz, pentru avizarea ca
agent.
(2) Decizia de respingere, scrisă şi motivată, se
comunică administratorului sau entităţilor menţionate la art. 6 în termen de
maximum 5 zile calendaristice de la adoptarea acesteia.
(3) Decizia de respingere
poate fi contestată în termen de maximum 30 de zile de la data comunicării ei,
în conformitate cu legislaţia în vigoare.
Art. 22. - O nouă cerere de autorizare sau, după caz,
de avizare poate fi adresată Comisiei numai dacă au fost remediate deficienţele
care au constituit motivele de respingere a cererii iniţiale.
SECŢIUNEA a III-a
Retragerea autorizaţiei sau avizului
Art. 23. - Comisia este în drept să retragă autorizaţia
sau, după caz, avizul agentului în următoarele condiţii:
a) dacă autorizaţia sau, după caz, avizul a fost
obţinută/obţinut pe baza unor informaţii sau documente false ori care au indus
în eroare;
b) în situaţia în care nu mai sunt îndeplinite
condiţiile de la autorizare/avizare;
c) la solicitarea agentului;
d) la solicitarea administratorului
sau entităţilor prevăzute la art. 6;
e) ca sancţiune, în cazul încălcării dispoziţiilor
legale în vigoare.
Art. 24. - (1) Decizia de retragere, scrisă şi
motivată, se comunică administratorului sau entităţilor prevăzute la art. 6 în
termen de maximum 5 zile calendaristice de la adoptarea
acesteia.
(2) Decizia de retragere poate fi contestată în termen
de maximum 30 de zile de la data comunicării ei, în conformitate cu legislaţia
în vigoare.
CAPITOLUL V
Dispoziţii finale
Art. 25. - (1) Administratorul
va transmite Comisiei datele referitoare la agenţii persoane fizice sau
juridice cu care a încetat colaborarea, în termen de maximum 3 zile lucrătoare
de la data la care a intervenit încetarea contractului.
(2) Administratorul trebuie să transmită imediat
Comisiei orice schimbare referitoare la datele agenţilor autorizaţi sau
avizaţi, în termen de maximum 3 zile lucrătoare de la data luării la
cunoştinţă.
Art. 26. - (1) Agentul de marketing, persoană fizică,
este obligat să se reînregistreze dacă, în urma încetării contractului valabil
încheiat cu un administrator şi ulterior primei avizări, încheie un nou
contract cu un alt administrator de fonduri de pensii facultative.
(2) Agenţii înregistraţi în Registru şi care nu
desfăşoară activităţi de marketing al prospectului schemei de pensii
facultative pentru o perioadă de 2 ani vor fi reavizaţi/reautorizaţi de către
Comisie.
Art. 27. - Administratorul este obligat ca în termen de
maximum 3 zile lucrătoare de la data luării la cunoştinţă să notifice în scris
Comisia ori de câte ori constata că agenţii săi de marketing încalcă
prevederile Legii şi/sau ale normelor Comisiei.
Art. 28. - Comisia radiază din Registru agentul de
marketing care încalcă prevederile art. 9, notificând acest lucru administratorului.
Art. 29. - Cuantumul taxei de autorizare, precum şi
cuantumul taxei de avizare pentru agenţii de marketing sunt prevăzute în Norma
nr. 9/2006.
Art. 30. - Anexele nr. 1 -3 fac parte integrantă din
prezenta normă.
ANEXA Nr. 1*) la normă
ANTET ADMINISTRATOR / PERSOANĂ
JURIDICĂ SPECIALIZATĂ
Nr. certificat/data eliberării
Certificat de absolvire
Absolvent
................................................................................
Nume şi prenume
CNP...............................................
Domiciliu
:............................................................................
Numele cursului absolvit: Curs de agent de marketing pentru
fonduri de pensii facultative
Data absolvirii....................
Nota de examen................
Administrator / Persoană juridică
specializată
(denumirea şi sediul social ).................................
Reprezentant legal............................
(nume şi prenume)
Semnătura ....................
Stampila Administrator / Persoana juridica spacializata
|
*) Anexa nr. 1 este reprodusă în facsimil.
ANEXA Nr. 2 la normă
CERERE
pentru avizarea agentului/agenţilor*) de marketing
Societatea Comercială
............................................ S.A., în calitate de administrator
de fond de pensii facultative/agent
persoană juridică, cu sediul/domiciliul în
...................................................., solicită avizarea în
vederea desfăşurării activităţii
de marketing al pensiilor facultative:
1. Date de identificare a agentului de marketing:
Denumirea agentului persoană juridică/Numele şi
prenumele agentului persoană fizică ........................................................
Forma juridică
.....................................................................................................
Adresa sediului social/domiciliul
........................................................................
Cod de înregistrare fiscală ...................................................................................
Nr. autorizaţiei de funcţionare eliberate de
autoritatea competentă ....................
Informaţii de contact (telefon, fax, e-mail)
.........................................................
2. Date privind
reprezentantul legal al agentului persoană juridică:
Numele şi prenumele...........................................................................................
Funcţia ................................................................................................................
Informaţii de contact (telefon, fax, e-mail) ........................................................
3. Informaţii suplimentare
care ar putea fi considerate relevante pentru activitatea agentului persoană
juridică/agentului persoană fizică
..........................................................................................................................................
..........................................................................................................................................
Subsemnatul, cunoscând prevederile
Codului penal privind falsul în declaraţii, declar pe propria răspundere, sub
sancţiunea legii, că toate răspunsurile sunt complete şi conforme cu realitatea
şi că nu există alte fapte relevante asupra cărora Comisia ar trebui informată.
Reprezentant legal al
administratorului/Agent persoană juridică
Numele şi
prenumele.................................................
Semnătura şi ştampila...............................................
NOTĂ:
Comisia va păstra confidenţialitatea informaţiilor
cuprinse în prezenta cerere, cu excepţia cazurilor prevăzute de lege.
False declaraţii sau omisiuni intenţionate ale unor
fapte pot constitui încălcări ale legii penale.
*) In cazul în care administratorul sau entităţile
prevăzute la art. 6 din normă prezintă spre avizare o singură dată mai mulţi
agenţi persoane fizice, cererea de avizare va fi însoţită de un tabel nominal
cu antetul solicitantului, în format Excel, anexă la cererea de avizare. Acest
tabel va conţine datele de identificare pentru agenţii pentru care se solicită
avizarea, respectiv numele, prenumele, codul numeric personal (CNP), adresa de
domiciliu, numărul de telefon, adresa de e-mail.
ANEXA Nr. 3*) la normă
Pagina 1/1
DATE DE
IDENTIFICARE
ALE SOCIETĂŢII
|
CERERE PENTRU AUTORIZAREA
CA AGENT PERSOANĂ JURIDICĂ PENTRU ACTIVITATEA DE
MARKETING AL PROSPECTELOR SCHEMELOR
DE PENSII
FACULTATIVE
|
Subsemnatul
..........................................................................
(numele
şi prenumele)
In calitate de
împuternicit/împuterniciţi...............................................................................................
(nr. şi data procurii speciale şi autentice/delegaţiei
avocaţiale)
Solicit autorizarea agentului de marketing pentru prospectele
schemelor de pensii facultative
....................................................................................................
(denumirea societăţii)
având:
Număr de înregistrare în Registrul Comerţului:
Cod de înregistrare fiscală :
Sediul social ............................................
..............................................
(localitate) (strada şi numărul)
.......................................
.....................................
(judeţul) (codul poştal)
Sediul secundar:......................................
......................................
(localitate)
(strada şi numărul)
...........................
............................
(judeţul)
(codul poştal)
Forma de înregistrare:
.............................................................................................
(filială, sucursală, reprezentanţă, agenţie, punct de lucru)
Numărul de telefon:............................... Numărul de
fax: ...............................
Adresa de poştă electronică:............................................................................
Prezenta cerere este însoţită de un număr de..........documente,
totalizând un număr de.........
file.
Semnătura împuternicit:..........................
Data: .............................
FALSE DECLARAŢII SAU OMISIUNI INTENŢIONATE ALE UNOR FAPTE POT
CONSTITUI ÎNCĂLCĂRI ALE LEGII PENALE
|
*) Anexa nr. 3 este reprodusă în facsimil.