Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 264 din 26 februarie 2004

privind aprobarea Regulamentului de organizare si functionare a Administratiei Nationale "Apele Romane"

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 240 din 18 martie 2004


SmartCity3


    In temeiul art. 108 din Constitutia Romaniei, republicata, si al art. 1 alin. (3) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 107/2002 privind infiintarea Administratiei Nationale "Apele Romane", aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 404/2003,

    Guvernul Romaniei adopta prezenta hotarare.

    ARTICOL UNIC
    Se aproba Regulamentul de organizare si functionare a Administratiei Nationale "Apele Romane" prevazut in anexa care face parte integranta din prezenta hotarare.

                  PRIM-MINISTRU
                  ADRIAN NASTASE

                         Contrasemneaza:
                         Ministrul agriculturii,
                         padurilor, apelor si mediului,
                         Ilie Sarbu

                         Ministrul muncii,
                         solidaritatii sociale si familiei,
                         Elena Dumitru

                         Ministrul finantelor publice,
                         Mihai Nicolae Tanasescu

    ANEXA 1

                   REGULAMENTUL DE ORGANIZARE SI FUNCTIONARE
                   a Administratiei Nationale "Apele Romane"

    CAP. 1
    Dispozitii generale

    Art. 1
    Administratia Nationala "Apele Romane", cu statut de regie autonoma de interes public national, are personalitate juridica, se afla sub autoritatea Ministerului Agriculturii, Padurilor, Apelor si Mediului, functioneaza pe baza de gestiune economica si autonomie financiara si isi desfasoara activitatea pe baza reglementarilor legale in vigoare si a prezentului regulament.
    Art. 2
    Sediul Administratiei Nationale "Apele Romane" este in municipiul Bucuresti, str. Edgar Quinet nr. 6, sectorul 1.

    CAP. 2
    Scopul

    Art. 3
    (1) Administratia Nationala "Apele Romane" aplica strategia si politica nationala in domeniul gospodaririi cantitative si calitative a resurselor de apa, scop in care actioneaza pentru cunoasterea resurselor de apa, conservarea, folosirea rationala si protectia resurselor de apa impotriva epuizarii si degradarii, in vederea asigurarii unei dezvoltari durabile, prevenirea efectivelor distructive ale apelor, reconstructia ecologica a cursurilor de apa, asigurarea supravegherii hidrologice si hidrogeologice, implementarea prevederilor legislatiei armonizate cu directivele Uniunii Europene in domeniul gospodaririi durabile a resurselor de apa si conservarea ecosistemelor acvatice si a zonelor umede.
    (2) Pentru realizarea scopului prevazut la alin. 1, Administratia Nationala "Apele Romane" coordoneaza si raspunde de modul de folosire a resurselor de apa de suprafata si subterane pe ansamblul teritoriului tarii si de exploatarea lucrarilor de gospodarire a apelor si colaboreaza cu toti detinatorii altor lucrari construite pe ape sau in legatura cu apele.

    CAP. 3
    Obiect de activitate si atributii

    Art. 4
    Administratia Nationala "Apele Romane" administreaza apele din domeniul public al statului si infrastructura Sistemului national de gospodarire a apelor, formata din lacuri de acumulare, diguri de aparare impotriva inundatiilor, canale, derivatii, prize de apa si alte lucrari specifice, precum si infrastructura sistemelor nationale de veghe hidrologica, hidrogeologica si de monitorizare a calitatii resurselor de apa aflate in patrimoniul sau, in scopul cunoasterii si al gestionarii unitare pe ansamblul tarii a resurselor de apa de suprafata si subterana.
    Art. 5
    Administratia Nationala "Apele Romane" are urmatorul obiect de activitate:
    1. gospodarirea unitara, durabila a resurselor de apa de suprafata si subterana si protectia acestora impotriva epuizarii si degradarii, precum si repartitia rationala si echilibrata a acestor resurse;
    2. administrarea, exploatarea, intretinerea, repararea si modernizarea Sistemului national de gospodarire a apelor aflat in administrarea sa;
    3. administrarea albiilor minore ale apelor, a cuvetelor lacurilor si baltilor in starea lor naturala sau amenajata, a falezei si plajei marii, a zonelor umede si a celor protejate aflate in patrimoniu;
    4. administrarea, exploatarea si intretinerea infrastructurii Sistemului national de veghe hidrologica si hidrogeologica;
    5. administrarea, exploatarea si intretinerea Sistemului national de supraveghere a calitatii resurselor de apa;
    6. realizarea sistemului informatic si de telecomunicatii in unitatile sistemului de gospodarire a apelor; elaborarea de produse software in domeniul gospodaririi apelor, hidrologiei si hidrogeologiei;
    7. valorificarea complexa a apelor ca resursa economica, cu potentialele si uzufructul acestora, realizarea serviciilor specifice si comune de gospodarire a apelor si executarea acestora pe baza de contracte economice incheiate cu beneficiarii;
    8. asigurarea functiilor de unic prestator al serviciilor specifice de gospodarire a apelor;
    9. valorificarea potentialului hidromecanic, hidroenergetic din administrarea proprie si a namolului din lacurile naturale si asigurarea potentialului turistic si de agrement al Dunarii, raurilor, lacurilor, al marii teritoriale, al plajelor apelor de suprafata si al plajei Marii Negre.
    Art. 6
    (1) Atributiile Administratiei Nationale "Apele Romane" sunt urmatoarele:
    1. elaborarea balantei apei, pe bazine hidrografice si la nivelul tarii, elaborarea si urmarirea aplicarii planurilor de restrictii si folosire a apei in perioade deficitare, pe bazine hidrografice, precum si coordonarea elaborarii de catre utilizatorii de apa a programelor de restrictii in alimentarea cu apa in caz de seceta;
    2. colaborarea permanenta cu comisiile de dezastre, cu unitatile de ordine publica, cu autoritatile administratiei publice locale, pentru sanatate si altele, pentru inlaturarea cauzelor si efectelor poluarilor accidentale;
    3. elaborarea si tinerea la zi a cadastrului apelor si a drepturilor de folosire a apelor;
    4. inventarierea si tinerea la zi a patrimoniului de interes public si privat al statului aflat in administrare;
    5. aplicarea mecanismului economic specific domeniului gospodaririi cantitative si calitative a apelor;
    6. conservarea, protectia si restaurarea resurselor de apa de suprafata si subterana si a ecosistemelor acvatice pentru atingerea starii bune a apelor;
    7. coordonarea exploatarii lacurilor de acumulare, pe bazine hidrografice, indiferent de detinatorul acestora; dispunerea in perioadele de ape mari, in caz de poluari accidentale, precum si in caz de introducere a restrictiilor in alimentarea cu apa, a masurilor operative obligatorii in legatura cu exploatarea acestora, elaborarea regulamentelor de exploatare bazinala;
    8. organizarea si desfasurarea activitatii de urmarire a comportarii in timp a constructiilor hidrotehnice din administrare;
    9. stabilirea programului de masuri si coordonarea implementarii acestuia pentru fiecare unitate hidrografica in vederea atingerii unei stari bune a apelor;
    10. realizarea registrului zonelor protejate in conformitate cu prevederile legislatiei armonizate cu directivele Uniunii Europene;
    11. monitorizarea starii si evolutiei cantitative si calitative a apelor;
    12. efectuarea de analize fizico-chimice, biologice si bacteriologice pentru apa si sedimente;
    13. elaborarea diagnozelor si prognozelor hidrologice si avertizarea in caz de producere a fenomenelor hidrologice periculoase; reprezentarea Romaniei la Organizatia Meteorologica Mondiala, pe linie de hidrologie;
    14. avizarea lucrarilor ce se executa pe ape sau au legatura cu apele, eliberarea autorizatiilor de gospodarire a apelor;
    15. controlul utilizatorilor de apa si al lucrarilor construite pe ape si in legatura cu apele, din punct de vedere al functionarii si al incadrarii in prevederile avizelor si autorizatiilor de gospodarire a apelor, precum si al respectarii legislatiei in domeniul apelor prin personal special imputernicit;
    16. apararea impotriva inundatiilor prin lucrarile de gospodarire a apelor aflate in administrarea sa si constituirea stocului de materiale si mijloace specifice de aparare impotriva inundatiilor aferente acestora;
    17. asigurarea secretariatelor tehnice permanente in domeniul apararii impotriva inundatiilor; participarea la coordonarea actiunilor de aparare impotriva inundatiilor si accidentelor la constructiile hidrotehnice si la pregatirea populatiei pentru apararea impotriva inundatiilor prin exercitii periodice de simulare;
    18. avertizarea si interventia in caz de producere a fenomenelor hidrologice periculoase si de accidente la constructiile din administrare;
    19. elaborarea planurilor de aparare impotriva inundatiilor, fenomenelor meteorologice periculoase si accidentelor la constructiile hidrotehnice din administrare, a celor pe bazine hidrografice, precum si acordarea asistentei tehnice la elaborarea de catre utilizatorii de apa si comisiile locale a planurilor proprii de aparare;
    20. participarea in caz de producere a poluarilor accidentale la activitatile operative de avertizare a utilizatorilor de apa si a autoritatilor administratiei publice din aval, de eliminare a cauzelor si de diminuare a efectelor de monitorizarea propagarii undei poluante;
    21. elaborarea si urmarirea aplicarii planurilor bazinale de prevenire si de inlaturare a efectelor poluarilor accidentale, coordonarea elaborarii de catre utilizatorii de apa a planurilor proprii de prevenire si de combatere a poluarilor accidentale, precum si asigurarea unei protectii sporite si imbunatatirea mediului acvatic prin masuri specifice de reducere progresiva a poluarii;
    22. interventia in scopul reducerii treptate a poluarii apelor subterane si a prevenirii poluarii ulterioare a acestora;
    23. evaluarea daunelor produse si a valorii serviciilor executate de Administratia Nationala "Apele Romane", pentru monitorizarea si combaterea poluarii accidentale si recuperarea acestora de la poluator;
    24. participarea la conservarea, protejarea si restaurarea ecosistemelor acvatice, la protectia faunei si florei acvatice si a ecosistemelor terestre in interdependenta cu cele acvatice;
    25. constituirea si tinerea la zi a Fondului national de date hidrologice, hidrogeologice si de gospodarire a apelor, prin validarea de fond si stocarea datelor si a informatiilor specifice colectate de unitatile proprii, de alte unitati specializate autorizate si de utilizatorii de apa;
    26. realizarea de anuare, sinteze, studii si cercetari de hidrologie, hidrogeologie, gospodarire a apelor si de mediu, instructiuni si monografii, studii de impact, scheme de amenajare, bilanturi de mediu;
    27. elaborarea schemelor directoare de amenajare si management al apelor pe bazine hidrografice sau grupuri de bazine hidrografice;
    28. urmarirea promovarii si executarii de lucrari noi in domeniul gospodaririi apelor din alocatii bugetare;
    29. asigurarea proiectarii lucrarilor de intretinere si reparatii, a lucrarilor de gospodarire a apelor din administrare, precum si a altor lucrari;
    30. asigurarea realizarii de lucrari de amenajare a cursurilor de apa si a altor lucrari de investitii, acordarea asistentei tehnice de specialitate;
    31. efectuarea analizei de impact a activitatii umane asupra situatiei apelor de suprafata si a apelor subterane;
    32. indeplinirea procedurii de instituire a regimului de supraveghere speciala la folosinte in conditiile legii si urmarirea realizarii acestuia;
    33. efectuarea de audituri, inspectii, expertize, consultanta, receptia calitatii serviciilor si lucrarilor de constructii-montaj si a lucrarilor de punere in siguranta a constructiilor hidrotehnice;
    34. participarea la activitatile internationale de schimb de date si informatii, la reuniuni tehnico-stiintifice, studii si proiecte in domeniul gospodaririi apelor, hidrologiei si hidrogeologiei;
    35. asigurarea aplicarii prevederilor conventiilor si a altor acorduri internationale din domeniul apelor la care Romania este parte si a implementarii prevederilor legislatiei armonizate cu directivele Uniunii Europene din domeniul gospodaririi resurselor de apa;
    36. initierea de actiuni de cooperare tehnico-stiintifica in domeniul gospodaririi apelor, hidrologiei si hidrogeologiei cu agenti economici si autoritati publice din tara si din strainatate;
    37. propunerea de tarife pentru serviciile specifice de gospodarire a apelor si de actualizare a acestora conform legislatiei in vigoare;
    38. efectuarea altor servicii comune de gospodarire a apelor, de hidrologie, hidrogeologie, analize de laborator, asistenta tehnica, reparatii la constructii hidrotehnice si altele asemenea;
    39. gestionarea brevetelor si a documentelor privind protectia proprietatii intelectuale pentru care Administratia Nationala "Apele Romane" este titulara;
    40. asigurarea pregatirii si perfectionarii personalului;
    41. promovarea imaginii in context economic si social, activitati de informare directa si de sensibilizare a publicului si mass-media in problemele apei;
    42. editarea, tiparirea si comercializarea de publicatii tehnice in domeniul apelor;
    43. urmarirea corelarii lucrarilor si activitatilor desfasurate pe ape sau in legatura cu acestea cu prevederile schemelor de amenajare si gospodarire a bazinelor hidrografice;
    44. asigurarea secretariatelor tehnice ale comitetelor de bazin si participarii publicului la luarea deciziilor in domeniul gospodaririi apelor si furnizarea de informatii corespunzatoare cu privire la masurile planificate si prezentarea de rapoarte privind evolutia punerii in aplicare a acestora;
    45. gestionarea Fondului apelor potrivit dispozitiilor legale in vigoare;
    46. valorificarea materialelor locale provenite din lucrarile de intretinere a cursurilor de apa si a lacurilor de acumulare, a barajelor si digurilor.
    (2) Administratia Nationala "Apele Romane" indeplineste orice alte activitati ori servicii necesare realizarii obiectului de activitate.

    CAP. 4
    Patrimoniul

    Art. 7
    Administratia Nationala "Apele Romane" are un patrimoniu compus din domeniul public al statului, in valoare de 27.834 miliarde lei si din patrimoniul propriu in valoare de 4.598 miliarde lei, calculate pe baza balantei de verificare intocmite la data de 30 septembrie 2003.
    Art. 8
    Administratia Nationala "Apele Romane", in exercitarea dreptului sau de administrator, poseda, foloseste si dispune in mod autonom de bunurile pe care le are in patrimoniu si de uzufructul acestora, dupa caz, in vederea realizarii scopului pentru care a fost constituita.

    CAP. 5
    Structura organizatorica si functionala

    Art. 9
    (1) Administratia Nationala "Apele Romane" are in structura sa directii de ape, organizate pe bazine si grupuri de bazine hidrografice, si in subordine unitati fara personalitate juridica prevazute la lit. B din anexa nr. 2 la Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 107/2002.
    (2) Directiile de ape din structura organizatorica a Administratiei Nationale "Apele Romane" au statut de sucursale de administrare a bazinelor hidrografice, iar sistemele de gospodarire a apelor sunt sedii secundare cu statut de puncte de lucru.
    Art. 10
    Unitatile prevazute la art. 9 au aceleasi competente economico-financiare ca si Administratia Nationala "Apele Romane", efectuand operatiuni contabile pana la nivelul balantei de verificare, in conditiile legislatiei in vigoare, iar in ceea ce priveste competentele juridice, sunt imputernicite sa incheie contracte si sa reprezinte institutia in litigiile cu agenti economici sau cu persoane fizice.
    Art. 11
    Structura organizatorica a Administratiei Nationale "Apele Romane" se aproba de consiliul de administratie.
    Art. 12
    Atributiile, competentele si sarcinile unitatilor prevazute la art. 9 se stabilesc de catre consiliul de administratie prin regulamentul de organizare si functionare al acestora in conformitate cu cerintele legislatiei armonizate cu directivele Uniunii Europene in domeniul gospodaririi resurselor de apa.
    Art. 13
    (1) Comitetul director al Administratiei Nationale "Apele Romane" este condus de directorul general si este compus din directorii executivi din sediul central si ai directiilor de ape, al Institutului National de Hidrologie si Gospodarire a Apelor si al Exploatarii Complexe Stanca-Costesti.
    (2) Comitetul director al Administratiei Nationale "Apele Romane" functioneaza in baza unui regulament aprobat de consiliul de administratie si se intruneste la convocarea directorului general.

    CAP. 6
    Organele de conducere

    Art. 14
    (1) Conducerea Administratiei Nationale "Apele Romane" se asigura prin:
    - consiliul de administratie;
    - directorul general.
    (2) Consiliul de administratie se numeste prin ordin al ministrului agriculturii, padurilor, apelor si mediului si este compus din 7 membri, din care unul este directorul general care indeplineste si functia de presedinte al consiliului de administratie. Din consiliul de administratie fac parte in mod obligatoriu un reprezentant al Ministerului Finantelor Publice, un reprezentant al Ministerului Agriculturii, Padurilor, Apelor si Mediului, precum si specialisti in domeniul de activitate al Administratiei Nationale "Apele Romane", numiti dintre salariatii acesteia sau din alte unitati.
    (3) Membrii consiliului de administratie sunt platiti cu o indemnizatie care reprezinta 20% din salariul directorului general.
    (4) Consiliul de administratie isi desfasoara activitatea in conformitate cu propriul regulament de organizare si functionare si hotaraste in toate problemele privind activitatea Administratiei Nationale "Apele Romane", cu exceptia celor care, potrivit legii, sunt date in competenta altor organe.
    (5) Membrii consiliului de administratie raspund individual sau solidar pentru prejudiciile provocate Administratiei Nationale "Apele Romane", ca urmare a incalcarii prevederilor legale sau ca urmare a unei administrari necorespunzatoare a acesteia. In astfel de situatii ei vor fi revocati de catre ministrul agriculturii, padurilor, apelor si mediului.
    Art. 15
    (1) Membrii consiliului de administratie se numesc pe o perioada de 4 ani, 2 dintre ei putand fi inlocuiti la fiecare 2 ani.
    (2) In situatia in care se creeaza un loc vacant in consiliul de administratie, ministrul agriculturii, padurilor, apelor si mediului numeste un nou membru pentru completarea locului vacant, el urmand a functiona pana la expirarea mandatului predecesorului sau.
    (3) Presedintele consiliului de administratie propune ministrului agriculturii, padurilor, apelor si mediului revocarea si inlocuirea unui membru necorespunzator sau daca acesta solicita inlocuirea din motive personale.
    Art. 16
    (1) Consiliul de administratie se intruneste lunar sau ori de cate ori este necesar, la convocarea presedintelui sau la cererea a cel putin 3 dintre membrii sai.
    (2) Directorul general, in calitate de presedinte al consiliului de administratie, conduce lucrarile sedintelor. In lipsa acestuia, lucrarile sunt conduse de un alt membru, delegat cu atributii de reprezentare de catre directorul general.
    (3) Presedintele numeste un secretar din afara membrilor consiliului de administratie.
    (4) Convocarile pentru intrunirile consiliului de administratie se vor face cu cel putin 5 zile inainte de data programata a sedintei si vor cuprinde locul si ora la care se va tine sedinta, precum si ordinea de zi.
    (5) Pentru validitatea hotararilor este necesara prezenta majoritatii numarului membrilor consiliului de administratie, iar hotararile se iau cu majoritatea membrilor prezenti, prin vot deschis.
    (6) Dezbaterile consiliului de administratie se consemneaza in procesul-verbal al sedintei, care se scrie intr-un registru sigilat si parafat de catre presedintele consiliului de administratie.
    (7) Procesul-verbal va cuprinde hotararile luate, numarul de voturi intrunite si opiniile separate si va trebui semnat de catre toti membrii consiliului de administratie participanti la sedinta si de secretar.
    (8) Pe baza procesului-verbal secretarul consiliului de administratie redacteaza hotararea acestuia, care se semneaza de catre presedinte.
    Art. 17
    (1) Consiliul de administratie poate delega, prin regulamentul de organizare si de functionare propriu, o parte din atributiile sale directorului general al Administratiei Nationale "Apele Romane".
    (2) La intrunirile consiliului de administratie la care sunt convocati, imputernicitii directorului general vor prezenta rapoarte scrise despre operatiunile pe care le-au executat.
    (3) Pentru analizarea si solutionarea unor probleme complexe, consiliul de administratie poate apela, pentru consultanta, la experti, specialisti din diferite sectoare, activitatea acestora urmand a fi platita conform prevederilor legale.
    Art. 18
    Consiliul de administratie are urmatoarele atributii:
    a) aproba structura organizatorica a Administratiei Nationale "Apele Romane";
    b) aproba proiectul bugetului de venituri si cheltuieli si situatia financiara;
    c) supune anual Ministerului Agriculturii, Padurilor, Apelor si Mediului, in termen de 60 de zile de la data incheierii exercitiului financiar, raportul consiliului de administratie cu privire la activitatea Administratiei Nationale "Apele Romane", situatia financiara pe anul precedent, precum si proiectul programului de activitate si proiectul bugetului de venituri si cheltuieli pe anul in curs;
    d) analizeaza activitatea economica a directiilor de ape si a celorlalte unitati si incadrarea acestora in prevederile bugetului de venituri si cheltuieli si stabileste masurile corespunzatoare;
    e) hotaraste, in conditiile legii, asocierea cu alte regii si societati comerciale pentru realizarea de activitati de interes comun;
    f) aproba solicitari de credite pentru desfasurarea activitatii;
    g) aproba lista de utilaj-dotare a Administratiei Nationale "Apele Romane";
    h) aproba scoaterea din uz si casarea mijloacelor fixe din patrimoniul propriu al Administratiei Nationale "Apele Romane", conform legii;
    i) aproba orice alte masuri pentru activitatea Administratiei Nationale "Apele Romane", cu exceptia celor date potrivit legii in competenta altor organe.
    Art. 19
    (1) Directorul general reprezinta Administratia Nationala "Apele Romane" in raporturile acesteia cu persoanele juridice si persoanele fizice, pentru aceasta fiind investit de catre consiliul de administratie cu puteri decizionale, si este si ordonator secundar de credite.
    (2) La numirea in functie a directorului general, acestuia ii vor fi stabilite si drepturile salariale lunare de care va beneficia.
    (3) Atributiile directorului general sunt stabilite prin contractul de performanta in conformitate cu prevederile legale.

    CAP. 7
    Finantarea activitatii proprii. Bugetul de venituri si cheltuieli

    Art. 20
    Cheltuielile curente si de capital ale Administratiei Nationale "Apele Romane" se vor asigura din venituri proprii rezultate din aplicarea mecanismului economic specific in domeniul gospodaririi cantitative si calitative a apelor, conform legislatiei.
    Art. 21
    (1) De la bugetul de stat, bugetele locale si din surse proprii ale persoanelor fizice si juridice se vor asigura cheltuielile pentru:
    - actiunile operative de interes public de aparare impotriva inundatiilor, fenomenelor hidrometeorologice periculoase si accidentelor la constructiile hidrotehnice, precum si cele pentru constituirea stocului de materiale si mijloace de aparare;
    - intretinerea si repararea lucrarilor cu rol de aparare impotriva inundatiilor, refacerea si repunerea in functiune a lucrarilor de gospodarire a apelor afectate de calamitati naturale sau alte evenimente deosebite.
    (2) Realizarea sarcinilor rezultate din aplicarea conventiilor si acordurilor internationale din domeniul apelor, precum si pentru implementarea directivelor Uniunii Europene si a programelor de preaderare din domeniul gospodaririi apelor se asigura din surse proprii, Fondul apelor si in completare de la bugetul de stat in limita sumelor alocate cu aceasta destinatie in bugetul autoritatii publice centrale care raspunde de gospodarirea apelor.
    (3) Finantarea investitiilor privind lucrarile, constructiile sau instalatiile de gospodarire a apelor, declarate de utilitate publica potrivit legii, se asigura de la bugetul de stat sau de la bugetele locale, dupa caz.
    Art. 22
    (1) Administratia Nationala "Apele Romane" intocmeste anual bugetul de venituri si cheltuieli si situatia financiara.
    (2) Administratia Nationala "Apele Romane" va conduce evidenta contabila pe unitatile din subordine si va intocmi anual situatia financiara pentru aceste activitati, avand in vedere normele metodologice in vigoare.
    (3) Situatia financiara se aproba potrivit legii.
    (4) Bugetul de venituri si cheltuieli al Administratiei Nationale "Apele Romane" se aproba prin hotarare a Guvernului.
    Art. 23
    (1) Administratia Nationala "Apele Romane", in baza prevederilor legii bugetului anual, isi poate prevedea in bugetul propriu cheltuieli sociale, culturale si sportive pentru personalul angajat cu contract individual de munca.
    (2) Administratia Nationala "Apele Romane" poate sponsoriza activitati si actiuni, potrivit legii, in baza contractelor incheiate cu beneficiarii. In aceleasi conditii se poate efectua actul de mecenat.
    Art. 24
    Exercitiul financiar incepe la data de 1 ianuarie si se incheie la data de 31 decembrie ale fiecarui an.
    Art. 25
    Controlul intern al activitatii economico-financiare se realizeaza de catre organele de specialitate ale Administratiei Nationale "Apele Romane".

    CAP. 8
    Personalul

    Art. 26
    (1) Echipa manageriala este formata din directorii directiilor din aparatul propriu al Administratiei Nationale "Apele Romane" si din directorii, directorii economici si directorii tehnici ai unitatilor subordonate.
    (2) Membrii echipei manageriale sunt numiti, suspendati sau eliberati din functie de directorul general al Administratiei Nationale "Apele Romane", cu avizul consiliului de administratie.
    (3) Personalul de executie al Administratiei Nationale "Apele Romane" si al unitatilor subordonate este angajat sau concediat potrivit Codului muncii si contractului colectiv de munca.
    (4) Salarizarea se face in conformitate cu prevederile legale si prevederile contractului colectiv de munca.
    (5) Drepturile si obligatiile personalului Administratiei Nationale "Apele Romane" sunt stabilite prin contractul colectiv de munca si prin contractele individuale de munca, cu respectarea prevederilor legale in vigoare.

    CAP. 9
    Dispozitii finale

    Art. 27
    Relatiile cu regiile autonome, cu societati comerciale din tara si din strainatate, cu persoane fizice, precum si cu statul se desfasoara in conformitate cu reglementarile legale in vigoare si pe baza contractuala in conditiile legii.
    Art. 28
    Prezentul regulament de organizare si functionare se completeaza cu reglementarile legale in vigoare.



SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 264/2004

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 264 din 2004
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu