Hotărârea Nr.406 din 31.05.2017pentru aprobarea Regulamentului privind organizarea, funcţionarea şi componenţa nominală a membrilor Comitetului de amenajare a spaţiului maritim ACT EMIS DE: Guvernul Romaniei ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 482 din 26 iunie 2017
În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, şi al art. 12 alin. (3) din Ordonanţa Guvernului nr. 18/2016 privind amenajarea spaţiului maritim, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 88/2017, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.ARTICOL UNIC Se aprobă Regulamentul privind organizarea, funcţionarea şi componenţa nominală a membrilor Comitetului de amenajare a spaţiului maritim, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre. PRIM-MINISTRU SORIN MIHAI GRINDEANU Contrasemnează: Viceprim-ministru, ministrul dezvoltării regionale, administraţiei publice şi fondurilor europene, Sevil Shhaideh Viceprim-ministru, ministrul mediului, Graţiela-Leocadia Gavrilescu Ministrul pentru mediul de afaceri, comerţ şi antreprenoriat, Alexandru Petrescu p. Ministrul economiei, Petre Iulian Nicolescu, secretar de stat Ministrul agriculturii şi dezvoltării rurale, Petre Daea Ministrul apelor şi pădurilor, Adriana Petcu Ministrul cercetării şi inovării, Şerban-Constantin Valeca Ministrul transporturilor, Alexandru-Răzvan Cuc p. Ministrul energiei, Doru Vişan, secretar de stat Ministrul culturii şi identităţii naţionale, Ioan Vulpescu Ministrul turismului, Mircea-Titus Dobre p. Ministrul comunicaţiilor şi societăţii informaţionale, Maria-Manuela Catrina, secretar de stat Ministrul afacerilor interne, Carmen Daniela Dan p. Ministrul afacerilor externe, Alexandru Victor Micula, secretar de stat Ministrul apărării naţionale, Gabriel-Beniamin Leş p. Ministrul delegat pentru afaceri europene, Bogdan Mănoiu, secretar de stat ANEXĂREGULAMENT privind organizarea, funcţionarea şi componenţa nominală a membrilor Comitetului de amenajare a spaţiului maritim Capitolul IDispoziţii generale Articolul 1(1) Prezentul regulament privind organizarea, funcţionarea şi componenţa nominală a membrilor Comitetului de amenajare a spaţiului maritim, denumit în continuare regulament, stabileşte atribuţiile, modul de organizare şi funcţionare a Comitetului, precum şi procedura şi modul de luare a deciziilor în cadrul Comitetului în vederea elaborării şi monitorizării implementării planului de amenajare a spaţiului maritim.(2) Componenţa nominală a membrilor Comitetului de amenajare a spaţiului maritim este prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezentul regulament. Capitolul IIAtribuţiile Comitetului de amenajare a spaţiului maritim Secţiunea 1Atribuţiile Comitetului de amenajare a spaţiului maritim Articolul 2Comitetul de amenajare a spaţiului maritim are următoarele atribuţii: a)elaborează planul de amenajare a spaţiului maritim; b)monitorizează implementarea planului de amenajare a spaţiului maritim. Articolul 3(1) În elaborarea planului de amenajare a spaţiului maritim, Comitetul ţine cont de prevederile art. 6 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 18/2016 privind amenajarea spaţiului maritim, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 88/2017.(2) Planul de amenajare a spaţiului maritim elaborat de Comitet, aprobat conform prevederilor art. 5 din Ordonanţa Guvernului nr. 18/2016, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 88/2017, are caracter director şi de reglementare, integrând, fără a se limita la acestea, activităţile, utilizările şi domeniile prevăzute la art. 7 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 18/2016, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 88/2017.(3) Membrii Comitetului sunt responsabili de realizarea secţiunilor tematice privind activităţile, utilizările şi domeniile din aria lor de competenţă. Articolul 4Planul de amenajare a spaţiului maritim se elaborează în conformitate cu Metodologia de elaborare a planului de amenajare a spaţiului maritim, elaborată în condiţiile art. 14 alin. (3) din Ordonanţa Guvernului nr. 18/2016, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 88/2017. Articolul 5(1) În vederea monitorizării implementării Planului de amenajare a spaţiului maritim, Comitetul elaborează periodic, la 3 ani, raportul de monitorizare a planului.(2) Raportul de monitorizare a planului de amenajare a spaţiului maritim prevăzut la alin. (1) se prezintă, de către ministrul dezvoltării regionale, administraţiei publice şi fondurilor europene, în cadrul şedinţei de Guvern.(3) Raportul de monitorizare a planului de amenajare a spaţiului maritim este structurat în secţiuni tematice pe domeniile principale de competenţă ale fiecărui membru al Comitetului.(4) Membrii Comitetului sunt responsabili de realizarea rapoartelor de monitorizare a activităţilor şi utilizărilor spaţiului maritim din domeniile de competenţă.(5) Raportul de monitorizare a planului de amenajare a spaţiului maritim cuprinde un plan de acţiuni pe 3 ani pentru implementarea Planului de amenajare a spaţiului maritim. Secţiunea a 2-aAtribuţiile preşedintelui Comitetului de amenajare a spaţiului maritim Articolul 6Preşedintele Comitetului îndeplineşte următoarele atribuţii: a)convoacă şedinţele Comitetului prin intermediul secretariatului; b)la propunerea secretariatului, stabileşte agenda şedinţelor Comitetului; c)aprobă materialele ce urmează a fi transmise, de către secretariatul Comitetului membrilor, în vederea discutării acestora în cadrul şedinţelor Comitetului; d)stabileşte lista invitaţilor la şedinţele Comitetului, pe baza propunerilor secretariatului; e)prezidează şedinţele în plen; f)reprezintă Comitetul în relaţiile cu terţii. Articolul 7În cazul în care preşedintele Comitetului se află în imposibilitatea temporară de exercitare a funcţiei, acesta poate mandata conducătorul autorităţii publice centrale din domeniul dezvoltării teritoriale, respectiv ministrul dezvoltării regionale, administraţiei publice şi fondurilor europene pentru exercitarea atribuţiilor prevăzute la art. 6. Secţiunea a 3-aAtribuţiile secretariatului Comitetului de amenajare a spaţiului maritim Articolul 8Secretariatul Comitetului, asigurat de Ministerul Dezvoltării Regionale, Administraţiei Publice şi Fondurilor Europene, prin structura responsabilă de domeniul dezvoltării teritoriale, are următoarele atribuţii: a)organizează şedinţele Comitetului; b)redactează procesele-verbale ale şedinţelor Comitetului; c)elaborează documente de specialitate cuprinzând principii care să stea la baza dezbaterilor în cadrul şedinţelor Comitetului; d)stabileşte termene în vederea îndeplinirii atribuţiilor prevăzute la art. 2 în corelare cu termenele prevăzute de legislaţia naţională şi europeană în vigoare; e)asigură corelarea documentelor produse în cadrul şedinţelor, colectarea şi analiza informaţiilor şi a documentelor propuse de către Comitet; f)asigură buna organizare şi desfăşurare a şedinţelor Comitetului; g)asigură convocarea Comitetului în condiţiile stabilite prin prezentul regulament; h)propune preşedintelui Comitetului structura şi conţinutul agendei; i)pregăteşte şi transmite documentele şi materialele necesare convocării şi desfăşurării şedinţelor Comitetului; j)primeşte, distribuie şi sintetizează propunerile şi comentariile transmise de membrii Comitetului sau de persoanele cu statut de invitat; k)asigură evidenţa şi arhivarea documentelor primite de la membrii Comitetului sau, după caz, de la persoanele cu statut de invitat; l)comunică procesele-verbale către toţi cei interesaţi, cu respectarea prevederilor legale în vigoare. Articolul 9Comitetul are obligaţia de a transmite Comisiei Europene şi altor state membre vizate, prin secretariatul Comitetului, copii ale planului de amenajare a spaţiului maritim, ale documentelor de fundamentare şi ale componentelor acestuia în termen de 3 luni de la data publicării în Monitorul Oficial al României, Partea I, a legii privind aprobarea planului de amenajare a spaţiului maritim, precum şi copii ale tuturor actualizărilor ulterioare, în termen de 3 luni de la data publicării acestora. Articolul 10(1) Comitetul transmite Comisiei Europene, prin secretariatul Comitetului, informaţiile prevăzute la art. 15 alin. (3) din Ordonanţa Guvernului nr. 18/2016, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 88/2017, în termen de 2 luni de la data intrării în vigoare a Regulamentului de organizare şi funcţionare a comitetului de amenajare a spaţiului maritim.(2) Autorităţile competente, definite conform art. 2 lit. c) din Ordonanţa Guvernului nr. 18/2016, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 88/2017, notifică secretariatul Comitetului de amenajare a spaţiului maritim orice modificare adusă informaţiilor prevăzute la art. 15 alin. (3) din Ordonanţa Guvernului nr. 18/2016, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 88/2017, în termen de 3 luni de la data intrării în vigoare a acesteia.(3) În termen de 6 luni de la intrarea în vigoare a oricăror modificări privind informaţiile prevăzute la art. 15 alin. (3) din Ordonanţa Guvernului nr. 18/2016, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 88/2017, pe baza notificărilor primite, Comitetul, prin secretariatul acestuia, informează Comisia Europeană în acest sens. Capitolul IIIMembrii Comitetului de amenajare a spaţiului maritim şi membrii desemnaţi Articolul 11(1) Componenţa Comitetului este asigurată conform art. 13 din Ordonanţa Guvernului nr. 18/2016, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 88/2017.(2) Potrivit prevederilor alin. (1), membrii vor fi desemnaţi la nivel tehnic de conducere. Articolul 12(1) Membrii Comitetului sunt responsabili de elaborarea secţiunilor planului de amenajare a spaţiului maritim aferente domeniul lor de competenţă, în conformitate cu legislaţia în vigoare.(2) Membrii Comitetului au următoarele atribuţii:a)participă, prin membri desemnaţi, la şedinţele Comitetului şi la procesul de adoptare a deciziilor în cadrul acestuia; b)contribuie la realizarea secţiunilor tematice ale planului de amenajare a spaţiului maritim privind activităţile, utilizările şi domeniile din aria lor de competenţă şi la monitorizarea implementării planului de amenajare a spaţiului maritim; c)analizează documentele supuse dezbaterii şi emit puncte de vedere, atât în conformitate cu mandatul instituţiei pe care o reprezintă, cât şi ţinând cont de expertiza şi experienţa profesională; d)propun tuturor membrilor Comitetului analiza unor documente şi rapoarte de expertiză cu impact asupra amenajării spaţiului maritim, elaborate în cadrul instituţiei pe care o reprezintă. Articolul 13(1) În cadrul şedinţelor Comitetului, membrii desemnaţi susţin poziţia membrilor Comitetului cu privire la propunerile formulate cu incidenţă asupra domeniului lor de activitate.(2) Membrii desemnaţi au obligaţia de a respecta următoarele reguli de conduită:a)să acţioneze în interesul Comitetului, în concordanţă cu rolul şi obiectivele stabilite conform legislaţiei în vigoare; b)să ia decizii în interes public şi să nu acţioneze în scopul obţinerii de avantaje financiare sau alte beneficii pentru sine sau pentru terţi; c)să declare preşedintelui Comitetului la începutul oricărei şedinţe sau pe parcursul acesteia orice situaţie de conflict de interese în care s-ar putea afla în legătură cu un anumit subiect dezbătut şi să se abţină de la vot în aceste situaţii; d)să informeze, după încheierea şedinţelor, autoritatea publică sau instituţia pe care o reprezintă în legătură cu principalele subiecte discutate şi deciziile adoptate; e)să păstreze confidenţialitatea acelor informaţii prin a căror divulgare s-ar putea leza interesele statului, interesul legitim al oricărei instituţii, organizaţii sau persoane sau prin a căror utilizare privilegiată s-ar putea crea avantaje nelegitime; f)să păstreze confidenţialitatea acelor informaţii prin a căror divulgare s-ar aduce atingere securităţii naţionale şi ordinii publice; g)să acţioneze în conformitate cu deciziile Comitetului adoptate în condiţiile regulamentului şi ale legislaţiei naţionale şi, după caz, europene; h)să respecte libertatea opiniilor şi să nu se lase influenţaţi de considerente personale; i)să manifeste o atitudine conciliantă şi să evite generarea conflictelor datorate schimbului de păreri. (3) Calitatea de membru desemnat încetează când persoana nominalizată în cadrul Comitetului se află în una din următoarele situaţii:a)nu mai deţine funcţia în cadrul autorităţii publice sau instituţiei care l-a desemnat în cadrul Comitetului; în acest caz, membrul Comitetului are obligaţia să comunice în scris secretariatului Comitetului, în termen de 5 zile lucrătoare de la data luării acestei decizii, membrul desemnat în locul acesteia; b)membrul Comitetului care l-a desemnat solicită revocarea acestuia din calitatea de membru desemnat; în acest caz, membrul Comitetului are obligaţia să comunice în scris secretariatului Comitetului, în termen de 5 zile lucrătoare de la data luării acestei decizii, membrul desemnat în locul acestuia; c)în urma propunerii Comitetului de revocare a calităţii de membru desemnat pentru încălcarea regulilor de conduită, prevăzute la alin. (2), sau pentru încălcarea art. 14 alin. (3). În acest caz, secretariatul notifică membrul Comitetului şi solicită o nouă desemnare. (4) Membrii desemnaţi şi invitaţii îşi exercită atribuţiile în cadrul Comitetului cu titlu gratuit. Capitolul IVŞedinţele Comitetului de amenajare a spaţiului maritim şi procedura de luare a deciziilor Secţiunea 1Organizarea şedinţelor Comitetului de amenajare a spaţiului maritim Articolul 14(1) Comitetul se întruneşte trimestrial în şedinţe ordinare, fiind convocat de preşedinte prin intermediul secretariatului Comitetului.(2) Comitetul se întruneşte ori de câte ori este necesar, în şedinţe extraordinare, fiind convocat de preşedintele sau de secretariatul Comitetului.(3) Prezenţa membrilor Comitetului la şedinţe este obligatorie. În cazul în care membrul titular nu poate participa la şedinţele Comitetului, acesta este înlocuit de membrul supleant desemnat. Articolul 15Şedinţele Comitetului sunt conduse de către prim-ministru, care asigură şi preşedinţia acestuia sau, în cazurile prevăzute la art. 7, de către ministrul dezvoltării regionale, administraţiei publice şi fondurilor europene. Articolul 16(1) Agenda de lucru a şedinţelor, precum şi documentele-suport aferente vor fi transmise membrilor Comitetului cu cel puţin 10 zile lucrătoare înaintea fiecărei şedinţe.(2) Membrii Comitetului pot propune modificarea/ completarea agendei de lucru cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea fiecărei şedinţe. Articolul 17(1) Convocarea şedinţelor Comitetului se face întotdeauna în scris, invitaţiile fiind transmise prin fax sau e-mail cu cel puţin 10 zile lucrătoare înaintea fiecărei şedinţe.(2) Şedinţele Comitetului nu au caracter public, cu excepţia cazului în care preşedintele, la propunerea secretariatului, decide altfel. Articolul 18(1) Concluziile şi hotărârile Comitetului se consemnează în procese-verbale, care vor fi semnate de preşedintele Comitetului, precum şi de persoana responsabilă din partea secretariatului Comitetului.(2) Înainte de semnare, procesele-verbale se transmit prin fax sau e-mail membrilor Comitetului care au participat la şedinţă pentru a formula observaţii în termen de 3 zile lucrătoare de la transmiterea acestora.(3) Procesele-verbale ale Comitetului, semnate conform alin. (1), vor fi transmise tuturor membrilor Comitetului. Articolul 19(1) La nivelul Comitetului se pot organiza subgrupuri de lucru cu tematică specifică, în funcţie de acţiunile care se impun pentru îndeplinirea obiectivelor prevăzute la cap. II din Ordonanţa Guvernului nr. 18/2016, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 88/2017.(2) Activitatea subgrupului de lucru este coordonată de autoritatea administraţiei publice centrale responsabilă cu elaborarea şi implementarea cadrului strategic şi de politici publice în domeniul tematic pentru care a fost constituit respectivul subgrup. Secţiunea a 2-aProcedura de luare a deciziilor în cadrul Comitetului de amenajare a spaţiului maritim Articolul 20(1) Comitetul poate lua decizii privind elaborarea şi monitorizarea planului de amenajare a spaţiului maritim, dacă cel puţin jumătate plus unu din numărul membrilor desemnaţi de instituţiile publice prevăzute la art. 13 alin. (1) şi (3) din Ordonanţa Guvernului nr. 18/2016, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 88/2017, sunt prezenţi la şedinţă.(2) Deciziile în cadrul Comitetului se iau prin consens.(3) Poziţia fiecărui membru în Comitet este exprimată de membrul titular desemnat sau, în absenţa acestuia, de către membrul supleant desemnat. (4) În cazul în care nu se ajunge la consens, preşedintele Comitetului hotărăşte aplicarea procedurii de vot şi aplicarea regulii majorităţii simple. Membrii cu drept de vot sunt membrii titulari desemnaţi sau, în lipsa acestora, membrii supleanţi desemnaţi. (5) În cazul procedurilor de vot, membrii desemnaţi de instituţiile publice prevăzute la art. 13 alin. (1) şi (3) din Ordonanţa Guvernului nr. 18/2016, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 88/2017, şi membrii desemnaţi de instituţiile publice prevăzute la art. 13 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 18/2016, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 88/2017, aflate în subordinea/coordonarea acestora, beneficiază de câte un singur vot.(6) La calculul numărului de voturi se iau în considerare şi voturile exprimate explicit în formă scrisă, transmisă prin orice mijloc scris, fax sau e-mail, anterior şedinţei Comitetului, de către membrii care lipsesc motivat. Articolul 21(1) La propunerea secretariatului, preşedintele poate decide consultarea membrilor Comitetului şi în scris, prin fax sau e-mail.(2) În cazul aplicării procedurii de consultare scrisă, secretariatul transmite, prin fax sau e-mail, membrilor Comitetului observaţiile în vederea analizei.(3) Dacă, în termen de 5 zile calendaristice de la data transmiterii documentelor prevăzute la alin. (1), secretariatul primeşte observaţii sau propuneri scrise asupra documentelor transmise conform procedurii de consultare scrisă, acestea se introduc în documentele elaborate sau se resping motivat de către Comitet, la propunerea secretariatului. Documentele rezultate vor fi transmise tuturor membrilor Comitetului, în procedură de consultare.(4) În lipsa unui răspuns scris din partea membrilor, documentele se consideră aprobate tacit, în termen de 5 zile lucrătoare de la data transmiterii/retransmiterii. Articolul 22(1) La şedinţele Comitetului pot participa, în calitate de invitaţi, şi reprezentanţi ai altor instituţii publice cu atribuţii în domeniile de reglementare ale Ordonanţei Guvernului nr. 18/2016, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 88/2017.(2) În vederea participării la şedinţele Comitetului, reprezentanţii instituţiilor menţionate la alin. (1) transmit o cerere motivată în acest sens secretariatului Comitetului, împreună cu desemnarea acestora din partea instituţiei interesate. Capitolul VDispoziţii finale Articolul 23(1) Comitetul are obligaţia de a definitiva proiectul planului de amenajare a spaţiului maritim până cel târziu la data de 1 ianuarie 2020.(2) După definitivarea procesului de elaborare a planului de amenajare a spaţiului maritim Comitetul asigură consultarea şi implicarea părţilor interesate, a autorităţilor administraţiei publice competente şi a publicului vizat, în conformitate cu prevederile legislaţiei în vigoare cu privire la transparenţa decizională în administraţia publică. Articolul 24(1) În elaborarea şi implementarea planului de amenajare a spaţiului maritim, Comitetul şi autorităţile competente utilizează date oficiale disponibile privind mediul, date sociale şi datele economice colectate şi gestionate de autorităţile competente, precum şi alte date şi informaţii relevante privind apele marine.(2) În aplicarea prevederilor alin. (1), Comitetul şi autorităţile competente utilizează documente oficiale şi instrumente relevante, inclusiv pe cele deja disponibile în cadrul politicii maritime integrate. ANEXĂla regulament COMPONENŢA NOMINALĂ a membrilor Comitetului de amenajare a spaţiului maritim
I. PREŞEDINTE |
|
|
Prim-ministru |
II. MEMBRI DESEMNAŢI conform art. 13 alin. (1) şi (3) din Ordonanţa Guvernului nr. 18/2016, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 88/2017 |
|
1. Ministerul Dezvoltării Regionale, Administraţiei Publice şi Fondurilor Europene: - membru titular doamna Diana Tenea, director general Direcţia generală dezvoltare regională şi infrastructură; - membru supleant Bogdan Ghinea, şef serviciu, Direcţia generală dezvoltare regională şi infrastructură |
2. Ministerul Economiei: - membru titular domnul Ion Ilie, consilier superior, Direcţia politici industriale şi transport energie; - membru supleant domnul Viorel Dumitrescu, consilier superior, Direcţia politici industriale şi transport energie |
3. Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comerţ şi Antreprenoriat: - membru titular Viorel Buruiană, consilier superior, Direcţia mediul de afaceri; - membru supleant Ioan Petraru, consilier asistent, Direcţia mediul de afaceri |
4. Ministerul Transporturilor: - membru titular Mihai Codruţ Staicu, director, Centrul maritim de coordonare - Autoritatea Navală Română; - membru supleant Iolanda Alayan, consilier, Direcţia generală management şi strategie |
5. Ministerul Mediului: - membru titular Eugen Constantin Uricec, secretar de stat; - membru supleant Luminiţa Ghiţă, director, Direcţia economie verde, schimbări climatice şi dezvoltare durabilă |
6. Ministerul Apelor şi Pădurilor: - membru titular Gheorghe Constantin, director, Direcţia managementul resurselor de apă; - membru supleant Otilia Mihail, consilier superior, Direcţia managementul resurselor de apă |
7. Ministerul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale: - membru titular Puiu Gheorghe; - membru supleant Aurelian Marin |
8. Ministerul Afacerilor Externe: - membru titular Liviu Dumitru, director, Direcţia drept internaţional şi dreptul UE, membru supleant Doina Doroftei, secretar I, Direcţia drept internaţional şi dreptul UE |
9. Ministerul Afacerilor Interne: - membru titular Dogaru Tomiţă, comisar-şef de poliţie din cadrul Inspectoratului General al Poliţiei de Frontieră; - membru supleant Roşu Marius, inspector principal de poliţie din cadrul Direcţiei generale management operaţional |
10. Ministerul Apărării Naţionale: - membru titular comandor Nicolae Vatu, împuternicit şef al Direcţiei hidrografie; - membru supleant comandor Gabriel Şerbănoiu, şef Secţie planificare forţe şi capabilităţi din Statul Major al Forţelor Navale |
11. Ministerul Culturii şi Identităţii Naţionale: - membru titular Ştefan-Emilian Gamureac, director, Direcţia patrimoniu cultural; membru supleant Mihai Mateescu, consilier Direcţia patrimoniu cultural |
|
12. Ministerul Energiei: - membru titular Iulian-Robert Tudorache, secretar de stat; - membru supleant Elena Popescu, director general, Direcţia generală politici energetice |
13. Ministerul Comunicaţiilor şi Societăţii Informaţionale: - membru titular Liliana Hrenciuc, consilier, Direcţia programe şi proiecte; - membru supleant Alin Constantin, consilier, Direcţia societatea informaţională |
14. Ministerul Cercetării şi Inovării: - membru titular Aurora Geanina Candrea, consilier superior, Direcţia generală coordonare strategică, politici, programe şi dezvoltare instituţională; - membru supleant Gabriel Ion, consilier, şef colectiv seismoacustică şi batimetrie din cadrul Institutului Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Geologie şi Geocologie Marină - GEOCOMAR Bucureşti |
15. Ministerul Turismului: - membru titular Mihaela Parteca, consilier evaluare-examinare; - membru supleant Adrian Teianu, consilier evaluare-examinare |
16. Agenţia Naţională pentru Resurse Minerale: - membru titular Sorin Călin Gal, director general, Direcţia generală gestionare, evaluare, concesionare resurse/rezerve de petrol; - membru supleant Diana Bratu, director general, Direcţia generală gestionare, evaluare, concesionare resurse/rezerve minerale şi integrare europeană |
Administraţia Rezervaţiei Biosferei „Delta Dunării": - membru titular Viorica-Fănica Bîscă, director executiv; - membru supleant Ion Munteanu, şef serviciu Biodiversitate |
III. MEMBRI DESEMNAŢI conform art. 13 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 18/2016, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 88/2017 |
|
17. Autoritatea Navală Română; |
18. Agenţia Naţională pentru Pescuit şi Acvacultură; |
19. Agenţia Naţională pentru Protecţia Mediului; |
20. Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare Marină „Grigore Antipa"; |
21. Institutul Naţional de Cercetare Dezvoltare Delta Dunării; |
22. Administraţia Naţională „Apele Române" - Administraţia Bazinală de Apă Dobrogea Litoral; |
23. Compania Naţională Administraţia Porturilor Maritime - S.A. Constanţa |
24. Autoritatea Competentă de Reglementare a Operaţiunilor Petroliere Offshore la Marea Neagră |
IV. SECRETARIAT |
|
|
Ministerul Dezvoltării Regionale, Administraţiei Publice şi Fondurilor Europene, prin structura responsabilă de domeniul dezvoltării teritoriale |
|