HOTARARE Nr.
435 din 8 aprilie 2009
pentru înfiintarea,
organizarea si functionarea Consiliului Interministerial de Avizare Lucrari
Publice de Interes National si Locuinte
ACT EMIS DE:
GUVERNUL ROMANIEI
ACT PUBLICAT IN:
MONITORUL OFICIAL NR. 260 din 21 aprilie 2009
In temeiul art. 108 din Constituţia României,
republicată, şi al art. 12 din Legea nr. 90/2001 privind organizarea şi
funcţionarea Guvernului României şi a ministerelor, cu modificările şi
completările ulterioare,
Guvernul României adoptă
prezenta hotărâre.
CAPITOLUL I
Dispoziţii generale
Art. 1. - (1) Se înfiinţează
Consiliul Interministerial de Avizare Lucrări Publice de Interes Naţional şi
Locuinţe, denumit în continuare Consiliu
interministerial, organism consultativ al
Guvernului, fără personalitate juridică, care funcţionează pe lângă Ministerul
Dezvoltării Regionale şi Locuinţei.
(2) Componenţa Consiliului interministerial este
prevăzută în anexa nr. 1.
Art. 2. - Scopul înfiinţării Consiliului
interministerial îl constituie analizarea şi avizarea documentaţiilor
tehnico-economice aferente proiectelor de investiţii publice, care sunt în
competenţa de aprobare a Guvernului.
Art. 3. - Consiliul interministerial are ca atribuţii
analizarea şi avizarea:
a) studiilor de fezabilitate/documentaţiilor de avizare
pentru lucrări de intervenţie, promovate de ordonatorii principali de credite
din administraţia publică centrală, care sunt în competenţa de aprobare a
Guvernului, potrivit Legii nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu
modificările ulterioare;
b) studiilor de fezabilitate pentru lucrări
publice/documentaţii de avizare pentru lucrări de intervenţie, promovate de
ordonatorii principali de credite din administraţia publică locală, care sunt
în competenţa de aprobare a Guvernului, potrivit Legii nr. 273/2006 privind
finanţele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare.
CAPITOLUL II
Organizarea şi funcţionarea Consiliului interministerial
Art. 4. - (1) Consiliul interministerial îşi desfăşoară
activitatea în plen.
(2) Şedinţele se convoacă lunar sau ori de câte ori
este nevoie.
(3) Convocarea la şedinţele
Consiliului interministerial se face prin grija secretariatului.
(4) Pregătirea şi desfăşurarea şedinţelor
Consiliului interministerial se asigură de către secretariatul acestuia.
Art. 5. - (1) La şedinţele Consiliului interministerial
participă membri de drept şi/sau supleanţii acestora, reprezentanţi ai
ordonatorului principal de credite bugetare care supune spre avizare
documentaţia tehnico-economică, ai beneficiarului şi ai proiectantului.
(2) In funcţie de complexitatea lucrărilor, la
şedinţele Consiliului interministerial pot fi invitaţi, fără drept de vot, şi
reprezentanţi ai unor instituţii de specialitate.
(3) Membrii şi supleanţii acestora, precum şi
reprezentanţii instituţiilor invitate sunt numiţi prin ordin/decizie a
conducătorului instituţiei pe care o reprezintă.
Art. 6. - (1) Şedinţele sunt regulamentar constituite
când participă două treimi din numărul membrilor Consiliului interministerial.
(2) Şedinţele sunt conduse de către preşedintele
Consiliului interministerial, iar în lipsa acestuia, de către vicepreşedintele
reprezentant al Ministerului Dezvoltării Regionale şi Locuinţei.
(3) Deciziile luate în cadrul şedinţelor Consiliului
interministerial trebuie să întrunească votul a cel puţin jumătate plus unu din
numărul membrilor prezenţi.
(4) In cazul în care un membru din Consiliul
interministerial sau supleantul acestuia lipsesc, înlocuitorul trebuie să aibă
mandat incluzând şi dreptul de vot.
(5) Membrii Consiliului interministerial răspund în
solidar pentru activitatea desfăşurată în cadrul şedinţelor acestuia.
Art. 7. -In vederea consemnării cu exactitate a
dezbaterilor şedinţelor Consiliului interministerial, precum şi în scopul
redactării cu operativitate a proceselor-verbale ale şedinţelor de avizare,
Secretariatul Consiliului interministerial are obligaţia înregistrării pe
suport magnetic a dezbaterilor din cadrul acestora.
Art. 8. - Reprezentanţii ordonatorului principal de
credite bugetare care supune spre avizare documentaţia tehnico-economică,
prevăzuţi la art. 5 alin. (1), participă:
a) în calitate de membri cu drept de vot, în cazul în
care reprezintă un ordonator principal de credite bugetare care nu are membru
în Consiliul interministerial;
b) în calitate de invitaţi fără drept de vot, în cazul
în care ordonatorul principal de credite bugetare are
membru în Consiliul interministerial.
Art. 9. - In vederea îndeplinirii atribuţiilor sale,
Consiliul interministerial colaborează cu ministerele şi instituţiile de
specialitate guvernamentale, neguvernamentale şi cu autorităţile administraţiei
publice locale.
CAPITOLUL III
Secretariatul Consiliului interministerial
Art. 10. - (1) Secretariatul Consiliului
interministerial funcţionează în cadrul direcţiei de specialitate din
Ministerul Dezvoltării Regionale şi Locuinţei.
(2) Pentru fiecare obiectiv de investiţii,
secretariatul asigură cu personal propriu analiza documentaţiilor
tehnico-economice înaintate spre avizare.
(3) In scopul analizării documentaţiilor
tehnico-economice, conducerea direcţiei de specialitate din Ministerul
Dezvoltării Regionale şi Locuinţei desemnează, din cadrul Secretariatului Consiliului
interministerial, un responsabil de lucrare care răspunde de întocmirea
raportului sintetic de analiză înaintat membrilor Consiliului interministerial
în mapa şedinţei de avizare.
Art. 11. - (1) Atribuţiile Secretariatului Consiliului
interministerial, în vederea aplicării legislaţiei în domeniu, sunt
următoarele:
a) înregistrează documentaţiile tehnico-economice,
propuse spre analiză şi avizare;
b) verifică documentaţiile
tehnico-economice din punctul de vedere al conformităţii cu avizele şi acordurile
prealabile, precum şi cu tema de proiectare/caietul de sarcini;
c) restituie solicitantului întreaga documentaţie
tehnico-economică, în situaţia depunerii unei documentaţii tehnico-economice
incomplete;
d) elaborează ordinea de zi a şedinţei pe care o
prezintă spre aprobare preşedintelui Consiliului interministerial/
vicepreşedintelui desemnat de către Ministerul Dezvoltării Regionale şi
Locuinţei;
e) întocmeşte invitaţia de
participare la şedinţa de avizare;
f) predă fiecărui membru al Consiliului
interministerial mapa cu documentele şedinţei, cu 5 zile lucrătoare înainte de
data stabilită;
g) elaborează rapoartele sintetice de analiză,
conform modelului prevăzut în anexa nr. 3;
h) asigură întocmirea proceselor-verbale la fiecare
şedinţă de avizare, conform modelului prevăzut în anexa nr. 4, ce urmează a se
semna de către toţi membrii prezenţi;
i) întocmeşte avizul Consiliului interministerial în
baza procesului-verbal al şedinţei, conform modelului prevăzut în anexa nr. 5,
şi îl prezintă spre semnare preşedintelui;
j) păstrează evidenţa documentaţiilor tehnico-economice
înaintate spre analiză şi avizare, precum şi evidenţa avizelor emise;
k) gestionează banca de date şi
arhiva Consiliului interministerial;
l) restituie ordonatorului
principal de credite întreaga documentaţie tehnico-economică depusă, mai puţin
nota de prezentare întocmită conform modelului prevăzut în anexa nr. 2, în
situaţia respingerii acesteia în şedinţa Consiliului interministerial;
m) transmite ordonatorului principal de credite avizul
favorabil.
(2) In funcţie de complexitatea documentaţiei
tehnico-economice, termenul de analiză şi întocmire a raportului sintetic de
analiză de către Secretariatul Consiliului interministerial este între 5 şi 20
de zile lucrătoare.
Art. 12. - (1) Mapa prevăzută la art. 11 alin. (1) lit.
f) conţine:
a) invitaţia de participare la şedinţa de avizare;
b) ordinea de zi a şedinţei;
c) notele de prezentare
elaborate de proiectanţi şi însuşite de ordonatorii principali de credite, al
căror model este prevăzut în anexa nr. 2;
d) rapoartele sintetice de analiză, conform anexei nr.
3;
e) modelul-cadru al fişei individuale de evaluare
care urmează a fi completată de către fiecare membru al Consiliului
interministerial.
(2) Modelul-cadru al fişei individuale de evaluare este
prevăzut în anexa nr. 6.
CAPITOLUL IV
Procedura de avizare
Art. 13. - (1) In vederea obţinerii avizului
Consiliului interministerial, ordonatorul principal de credite transmite
documentaţia tehnico-economică Secretariatului Consiliului interministerial
spre analiză şi avizare.
(2) Documentaţia tehnico-economică prevăzută la alin.
(1) cuprinde:
a) studiul de fezabilitate/documentaţia de avizare
pentru lucrări de intervenţie;
b) tema de proiectare/caietul de sarcini;
c) avizele şi acordurile preliminare obţinute conform
prevederilor legale;
d) nota de prezentare;
e) orice alte documente relevante.
(3) Membrii Consiliului interministerial pot, la cerere, să consulte documentaţiile tehnico-economice
complete prevăzute la alin. (2), înaintate spre analiză şi avizare, la sediul
Secretariatului Consiliului interministerial.
Art. 14. - (1) Documentaţiile tehnico-economice pentru
obiectivele de investiţii înscrise pe ordinea de zi a şedinţei de avizare sunt
prezentate de către persoanele prevăzute la art. 5 alin. (1).
(2) In cadrul şedinţei de avizare, persoanele prevăzute
la art. 5 alin. (1) răspund observaţiilor şi propunerilor făcute de membrii
Consiliului interministerial, care sunt consemnate de aceştia în fişele de
evaluare individuale.
Art. 15. - (1) Conducătorul şedinţei de avizare
formulează concluziile, observaţiile şi propunerile rezultate în urma
discuţiilor şi le supune aprobării membrilor
Consiliului interministerial.
(2) Toate concluziile, observaţiile şi propunerile
sunt consemnate în proces ui-verb al al şedinţei de avizare.
(3) Procesul-verbal este semnat de toţi membrii
prezenţi sau de supleanţii/înlocuitorii acestora cu drept de vot.
Art. 16. -Aprobarea sau respingerea documentaţiei se
face prin votul majorităţii simple a membrilor prezenţi.
Art. 17. - Pentru operarea modificărilor şi
completărilor solicitate în cadrul şedinţei de avizare, termenul de soluţionare
de către ordonatorul principal de credite este între 5 şi 15 zile lucrătoare,
în funcţie de complexitatea modificărilor şi completărilor.
Art. 18. - Pentru obiectivele de investiţii aprobate în
cadrul şedinţei de avizare, avizul Consiliului interministerial se întocmeşte
în termen de cel mult 5 zile de la data şedinţei de avizare.
Art. 19. - In situaţia respingerii documentaţiei
tehnico-economice în şedinţa de avizare a Consiliului interministerial, prin
grija Secretariatului Consiliului interministerial, aceasta va fi înapoiată
ordonatorului principal de credite, mai puţin nota de prezentare.
Art. 20. - In cazul documentaţiilor neavizate înapoiate
ordonatorului principal de credite, nota de prezentare, raportul sintetic de
analiză şi procesul-verbal al şedinţei de avizare se păstrează în arhiva
Secretariatului Consiliului interministerial.
Art. 21. -In cazul fiecărei lucrări avizate se deschide
dosar cu:
a) nota de prezentare a lucrării;
b) raportul sintetic de analiză;
c) avizul Consiliului interministerial;
d) nota de prezentare refăcută
conform observaţiilor şi recomandărilor din şedinţa de avizare.
Art. 22. - In cazul fiecărei şedinţe de avizare se
deschide dosar cu:
a) ordinea de zi a şedinţei;
b) copii ale invitaţiilor trimise;
c) procesul-verbal al şedinţei de avizare;
d) dosarele obiectivelor de investiţii cuprinse pe
ordinea de zi.
CAPITOLUL V
Conţinutul avizului Consiliului interministerial
Art. 23. - (1) Avizul Consiliului interministerial
certifică necesitatea şi oportunitatea investiţiei, compatibilitatea
documentaţiei cu avizele şi acordurile prealabile, potrivit legii, precum şi cu
tema de proiectare/caietul de sarcini.
(2) Avizul emis de Consiliul interministerial conţine,
în anexă, caracteristicile principale şi indicatorii tehnico-economici ai
obiectivului de investiţii.
Art. 24. -Avizul se semnează de preşedintele
Consiliului interministerial sau de către vicepreşedintele reprezentant al
Ministerului Dezvoltării Regionale şi Locuinţei, în două exemplare originale.
Art. 25. -Avizele se numerotează şi se înregistrează
într-un registru special care se păstrează de către Secretariatul Consiliului
interministerial împreună cu un exemplar original al avizelor eliberate.
CAPITOLUL VI
Obligaţiile ordonatorilor de credite şi ale operatorilor economici
Art. 26. - Ordonatorii de credite
bugetare şi operatorii economici prezintă documentaţiile prevăzute la art. 13
alin. (2) însoţite de avizul ordonatorului principal de credite, de avizele şi
de acordurile prealabile stabilite potrivit legii.
Art. 27. - (1) Se interzice
ordonatorilor de credite bugetare şi operatorilor economici să treacă la
întocmirea fazelor ulterioare de proiectare aferente obiectivelor de investiţii
din categoria celor prevăzute
la art. 3 fără avizul Consiliului interministerial.
(2) După obţinerea avizului Consiliului
interministerial, indicatorii tehnico-economici din competenţa de aprobare a
Guvernului se aprobă prin hotărâre a Guvernului, cu avizul Ministerului
Dezvoltării Regionale şi Locuinţei.
(3) Se exceptează de la prevederile alin. (1)
obiectivele de investiţii din Programul pregătirii operative a teritoriului
pentru apărare, stabilite de Ministerul Apărării Naţionale.
Art. 28. -In vederea monitorizării lucrărilor publice
care au fost supuse avizării Consiliului interministerial, ordonatorii
principali de credite sunt obligaţi să transmită Secretariatului Consiliului
interministerial, la finele fiecărui trimestru, date privind stadiul
implementării proiectelor promovate, până la data semnării contractului de
execuţie.
Art. 29. -Anexele nr. 1-6 fac
parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art. 30. - La data intrării în vigoare a prezentei
hotărâri se abrogă:
a) Hotărârea Guvernului nr. 573/2007 privind
înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Consiliului Interministerial de
Avizare Lucrări Publice de Interes Naţional şi Locuinţe, publicată în Monitorul
Oficial al României, Partea I, nr. 415 din 21 iunie 2007, cu modificările ulterioare;
b) Ordinul ministrului dezvoltării, lucrărilor
publice şi locuinţelor nr. 858/2007 pentru aprobarea Regulamentului privind procedurile
de pregătire şi desfăşurare a avizării lucrărilor publice de interes naţional
şi a locuinţelor, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 744 din 1 noiembrie 2007.
PRIM-MINISTRU
EMIL BOC
Contrasemnează:
Ministrul dezvoltării regionale
şi locuinţei,
Vasile Blaga
Viceprim-ministru, ministrul
administraţiei şi internelor,
Dan Nica
Secretarul general al Guvernului,
Daniela Nicoleta Andreescu
Ministrul finanţelor publice,
Gheorghe Pogea
ANEXA Nr. 1
COMPONENŢA
Consiliului
Interministerial de Avizare Lucrări Publice de Interes National si Locuinţe
Ministrul dezvoltării regionale şi locuinţei -
preşedinte
Reprezentantul Ministerului Dezvoltării Regionale şi
Locuinţei - vicepreşedinte
Reprezentantul Ministerului Finanţelor
Publice - vicepreşedinte
Reprezentantul Ministerului Transporturilor şi
Infrastructurii - vicepreşedinte
Reprezentantul Ministerului Administraţiei şi
Internelor - vicepreşedinte
Reprezentantul Ministerului Economiei - membru
Reprezentantul Ministerului
Agriculturii, Pădurilor şi Dezvoltării
Rurale - membru
Reprezentantul Ministerului Mediului - membru
Reprezentantul Ministerului Apărării Naţionale - membru
Reprezentantul Ministerului Sănătăţii - membru
Reprezentantul Ministerului Turismului - membru
Reprezentantul Secretariatului General al Guvernului -
membru
Reprezentantul ordonatorului principal de credite
bugetare, care supune spre avizare studii de fezabilitate
ANEXA Nr. 2
NOTĂ DE PREZENTARE
1. Date generale:
Obiectiv de investiţii................................................................................................
Ordonator principal de
credite................................................................................
Beneficiar...............................................................................................................
Proiectant..............................................................................................................
Proiect nr.............../faza
Amplasamentul obiectivului:...................................................................................
2. Indicatorii tehnico-economici:
2.1. Valoarea totală a
investiţiei...............................,
din care C + M......................
2.2. Cost specific..................................................
2.3.
Capacităţi..........................................................................
2.4. Durata de realizare a
investiţiei...............................................................
3. Necesitatea şi
oportunitatea investiţiei:
-justificarea necesităţii realizării obiectivului de
investiţii cu încadrarea în programe, proiecte, strategii, aliniere la
cerinţele europene eto;
- locuri de muncă nou-create;
- justificarea oportunităţii investiţiei: includerea în
acorduri de finanţare, în programe prioritare eto;
4. Conţinutul
documentaţiei:
4.1. Descrierea investiţiei:
- prezentarea investiţiei;
- date tehnice privind amplasamentul şi terenul pe care
se amplasează proiectul de investiţii/în cazul documentaţiilor de avizare
pentru lucrări de intervenţii: situaţia existentă şi concluziile raportului de
expertiză tehnică/audit energetic;
- caracteristicile principale ale construcţiilor din
cadrul obiectivului de investiţii/în cazul documentaţiilor de avizare pentru
lucrări de intervenţii: descrierea lucrărilor;
- situaţia existentă a utilităţilor şi analiza de
consum;
- concluziile evaluării impactului de mediu.
4.2. Costurile estimative:
- valoarea totală cu detalierea pe structura devizului
general;
- indicatori de eficienţă
tehnico-economică.
4.3. Avize şi acorduri:
- lista avizelor şi acordurilor obţinute, conform
prevederilor legale.
5. Surse de
finanţare:
- valoarea totală a
investiţiei......................................,
- din/de la...........................
Proiectant,
...................................................
(instituţie, funcţie, nume)
Beneficiar,
...................................................
(instituţie, funcţie, nume)
- Valoarea investiţiei se va prezenta actualizată.
- Se vor anexa la Nota de prezentare: devizul general,
anexa indicatori.
- Se vor anexa avizele şi acordurile în copii lizibile,
inclusiv copii după cererile făcute pentru obţinerea acestora.
ANEXA Nr. 3
MINISTERUL DEZVOLTĂRII REGIONALE ŞI LOCUINŢEI
DIRECŢIA GENERALĂ LUCRĂRI PUBLICE
Secretariatul Consiliului Interministerial de Avizare
Lucrări Publice de Interes Naţional şi Locuinţe
De acord
Director general,
...................................................
RAPORT SINTETIC DE ANALIZĂ
1. Date generale:
1.1. Obiectivul de investiţii:
.........................................................................................................................................................................................
1.2. Ordonator principal de credite:........................................................................................................................................................................ ....
1.3. Beneficiar:
........................................................................................................................................................................ ..............................
1.4. Proiectant:
........................................................................................................................................................................ ...............................
1.5. Proiect/Faza de proiectare:
........................................................................................................................................................................ ......
1.6. Amplasament:
........................................................................................................................................................................ ..........................
2. Necesitatea şi
oportunitatea investiţiei:
3. Studiul de fezabilitate/Documentaţia de avizare
pentru lucrări de intervenţie:
3.1. Soluţii tehnice propuse prin studiul de
fezabilitate/documentaţia de avizare pentru lucrări de intervenţie:
3.2. Principalele caracteristici tehnice:
3.3. Indicatorii
tehnico-economici ai obiectivului de investiţii:
- valoarea totală a investiţiei (cu
TVA)..............................., din care C + M............................
- finanţarea investiţiei
- durata de realizare a investiţiei:
- alţi indicatori economici, după caz:
4. Avize şi acorduri:
5. Concluzii şi propuneri:
Intocmit
Responsabil lucrare,
..........................................
ANEXA Nr. 4
CONSILIUL INTERMINISTERIAL DE AVIZARE
LUCRĂRI PUBLICE DE INTERES NATIONAL SI LOCUINŢE
Avizat
Preşedinte/Vicepreşedinte,
................................................................
(conducătorul şedinţei de avizare)
PROCES-VERBAL Nr.....................
al şedinţei de avizare din................
1. Concluzii şi propuneri ale şedinţei de avizare
Nr. crt.
|
Denumirea obiectivului
|
Concluzii
|
1.
|
.............................................
|
AVIZAT/NEAVIZAT
fără observaţii/cu observaţii/cu recomandări/cu observaţii şi
recomandări/cu modificări/cu completări/cu modificări şi
completări
|
2.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Participanţi la şedinţa de avizare
2.1. Membri:
1.
2.
.
.
11.
12.
2.2. Invitaţi:........................................................................................................................................................................ .......................................
1.
2.
.
.
.
11.
12.
Anexă la Procesul-verbal nr.............
3. Rezumatul sintetic
al lucrărilor şedinţei de avizare din data de...................
................................................................................................................................................................................................................................
................................................................................................................................................................................................................................
ANEXA Nr. 5
CONSILIUL INTERMINISTERIAL DE AVIZARE
LUCRARI PUBLICE DE INTERES
NAŢIONAL Şl LOCUINŢE
AVIZ Nr........................
din.............................
Temeiul legal..........................................................................................................
CONSILIUL INTERMINISTERIAL DE AVIZARE
LUCRĂRI PUBLICE DE INTERES NAŢIONAL ŞI LOCUINŢE
AVIZEAZĂ FAVORABIL
Denumirea obiectivului de investiţii........................................................................................................................................................................ ......
Faza...........................................................................................................................................................................................................................
Ordonator principal de
credite....................................................................................................................................................................................
Observaţii la documentaţia
avizată........................................................................................................................................................................ ......
PREŞEDINTELE
CONSILIULUI INTERMINISTERIAL,
MINISTRU
Anexă la Avizul nr.............
Caracteristicile principale şi indicatorii
tehnico-economici ai obiectivului de investiţii
Denumirea..................................................................................................................................................................................................................
Ordonatorul principal de
credite..................................................................................................................................................................................
Beneficiar...................................................................................................................................................................................................................
Amplasament..............................................................................................................................................................................................................
INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI
Valoarea totală a investiţiei......................................................................................................................................................................................*),
din careC + M.........................................................................................................................................................................................................
Capacităţi (indicatori
tehnici):
Durata de realizare a
investiţiei........................................................................................................................................................................ ...........
SECRETARIATUL CONSILIULUI INTERMINISTERIAL
Director general,
....................................
*) Valoarea este confidenţială
şi se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor.
ANEXA Nr. 6
CONSILIUL INTERMINISTERIAL DE AVIZARE
LUCRARI PUBLICE DE INTERES
NAŢIONAL ŞI LOCUINŢE
Şedinţa din data de...................
FIŞĂ INDIVIDUALĂ DE EVALUARE Date generale
Obiectiv de investiţii:
........................................................................................................................................................................ .........................
..................................................................................................................................................................................................................................
..................................................................................................................................................................................................................................
..................................................................................................................................................................................................................................
Observaţii privind:
1. Necesitatea şi oportunitatea investiţiei şi
încadrarea în programe/strategii:
.................................................................................................................
..................................................................................................................................................................................................................................
..................................................................................................................................................................................................................................
..................................................................................................................................................................................................................................
..................................................................................................................................................................................................................................
..................................................................................................................................................................................................................................
2. Soluţia tehnică aleasă şi respectarea normelor şi
normativelor în vigoare:
................................................................................................................
..................................................................................................................................................................................................................................
..................................................................................................................................................................................................................................
..................................................................................................................................................................................................................................
..................................................................................................................................................................................................................................
..................................................................................................................................................................................................................................
..................................................................................................................................................................................................................................
..................................................................................................................................................................................................................................
3. Evaluarea lucrărilor şi devizul general şi
finanţarea lucrărilor:.....................................................................................................................................
..................................................................................................................................................................................................................................
..................................................................................................................................................................................................................................
..................................................................................................................................................................................................................................
..................................................................................................................................................................................................................................
..................................................................................................................................................................................................................................
..................................................................................................................................................................................................................................
..................................................................................................................................................................................................................................
4. Avize si
acorduri:........................................................................................................................................................................ ...........................
..................................................................................................................................................................................................................................
..................................................................................................................................................................................................................................
..................................................................................................................................................................................................................................
Ministerul
...................................................
Membru
...................................................
Semnătura
...................................................