Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 56 din 26 ianuarie 2011

pentru aprobarea modului de repartizare si de utilizare a sumelor prevazute la lit. a) si b) din anexa nr. 3/13/02 la Legea bugetului de stat pe anul 2011 nr. 286/2010

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 80 din 31 ianuarie 2011



In temeiul prevederilor art. 108 din Constituţia României, republicată, ale art. XIII alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 114/2009 privind unele măsuri financiar-bugetare si ale anexei nr. 3/13/02a la Legea bugetului de stat pe anul 2011 nr. 286/2010,

Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.

Art. 1 - (1) Se aprobă modul de repartizare şi de utilizare a sumelor prevăzute la lit. a) şi b) din anexa nr. 3/13/02a la Legea bugetului de stat pe anul 2011 nr. 286/2010, prevăzute în anexa la bugetul Secretariatului General al Guvernului, care se alocă Departamentului pentru Relaţii Interetnice.

(2) Suma de 76.710 mii lei se repartizează şi se utilizează potrivit destinaţiilor prevăzute în anexele nr. 1 şi 2 care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 2. - Secretariatul General al Guvernului execută operaţiunile financiare privind fondurile prevăzute în bugetul propriu, destinate sprijinirii organizaţiilor cetăţenilor aparţinând minorităţilor naţionale care funcţionează potrivit prevederilor Ordonanţei Guvernului nr. 26/2000 cu privire la asociaţii şi fundaţii, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 246/2005, cu modificările ulterioare, precum şi realizării acţiunilor, programelor şi proiectelor interetnice şi de combatere a intoleranţei, şi cuprinse la lit. a) şi b) în anexa nr. 3/13/02a la Legea nr. 286/2010.

Art. 3. - (1) Secretariatul General al Guvernului alocă, în tranşe lunare egale în cadrul fiecărui trimestru, fondurile destinate sprijinirii organizaţiilor cetăţenilor aparţinând minorităţilor naţionale, altele decât cele care primesc subvenţii de la bugetul de stat potrivit dispoziţiilor art. 14-22 din Legea nr. 334/2006 privind finanţarea activităţii partidelor politice şi a campaniilor electorale, republicată, cuprinse la lit. a) în anexa nr. 3/13/02a la Legea nr. 286/2010, respectiv în anexa nr. 1, pe baza solicitărilor cuprinse în formularul Al prevăzut în anexa nr. 1.

(2) Utilizarea şi justificarea fondurilor alocate organizaţiilor cetăţenilor aparţinând minorităţilor naţionale se realizează potrivit protocolului încheiat între acestea şi Departamentul pentru Relaţii Interetnice în termen de 30 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri.

(3) Organizaţiile cetăţenilor aparţinând minorităţilor naţionale justifică lunar utilizarea fondurilor alocate potrivit formularului A2 prevăzut în anexa nr. 1.

(4) La sfârşitul anului, organizaţiile cetăţenilor aparţinând minorităţilor naţionale justifică fondurile alocate şi utilizate potrivit formularului A3 prevăzut în anexa nr. 1.

(5) Fondurile alocate organizaţiilor cetăţenilor aparţinând minorităţilor naţionale şi rămase neutilizate la sfârşitul anului se reportează în anul următor, potrivit prevederilor art. XIII alin. (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 114/2009 privind unele măsuri financiar-bugetare.

(6) Răspunderea privind utilizarea şi justificarea sumelor prevăzute în anexa nr. 1 revine organizaţiilor cetăţenilor aparţinând minorităţilor naţionale.

(7) Monitorizarea utilizării fondurilor alocate organizaţiilor cetăţenilor aparţinând minorităţilor naţionale, privind respectarea destinaţiilor legale, se exercită de către Departamentul pentru Relaţii Interetnice.

Art. 4. - (1) Secretariatul General al Guvernului alocă fondurile destinate realizării acţiunilor, programelor şi proiectelor interetnice şi de combatere a intoleranţei, cuprinse la lit. b) în anexa nr. 3/13/02a la Legea nr. 286/2010, respectiv în anexa nr. 2, pe baza devizelor de cheltuieli întocmite şi certificate de Departamentul pentru Relaţii Interetnice privind legalitatea, oportunitatea, necesitatea şi economicitatea acestora.

(2) Departamentul pentru Relaţii Interetnice utilizează fondurile prevăzute la lit. b) din anexa nr. 3/13/02a la Legea nr. 286/2010 pentru acţiuni, programe şi proiecte interetnice şi de combatere a intoleranţei realizate, la iniţiativa sa sau în parteneriat, precum şi pentru finanţări nerambursabile potrivit prevederilor Legii nr. 350/2005 privind regimul finanţărilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activităţi nonprofit de interes general, cu modificările şi completările ulterioare. Metodologia privind regimul de finanţare nerambursabilă a programelor şi proiectelor interetnice şi de combatere a intoleranţei, precum şi Ghidul de finanţare a programelor şi proiectelor interetnice şi de combatere a intoleranţei, elaborate de Departamentul pentru Relaţii Interetnice, se aprobă prin ordin al secretarului general al Guvernului.

(3) Departamentul pentru Relaţii Interetnice justifică fondurile prevăzute la lit. b) din anexa nr. 3/13/02a la Legea nr. 286/2010, alocate în conformitate cu prevederile alin. (1), prin documente legale aprobate de secretarul de stat.

(4) Răspunderea privind utilizarea şi justificarea sumelor pe destinaţiile prevăzute în anexa nr. 2 revine Departamentului pentru Relaţii Interetnice.

Art. 5. - (1) La solicitarea Departamentului pentru Relaţii Interetnice şi cu aprobarea ordonatorului de credite se pot acorda avansuri de până la 30% din valoarea contractelor de finanţare încheiate pentru derularea acţiunilor, programelor şi proiectelor interetnice şi de combatere a intoleranţei prevăzute în anexa nr. 2, fără solicitarea unei scrisori de garanţie bancară.

(2) Pentru sumele avansate potrivit alin. (1), beneficiarii prezintă, până la data de 30 noiembrie 2011, documente justificative cu privire la utilizarea acestora. In caz contrar, sumele avansate se restituie integral până la data de 10 decembrie 2011.

PRIM-MINISTRU

EMIL BOC

Contrasemnează:

Secretarul general al Guvernului,

Daniela Nicoleta Andreescu

Departamentul pentru Relaţii Interetnice,

Marko Attila Gabor,

secretar de stat

Ministrul finanţelor publice,

Gheorghe Ialomiţianu

ANEXA Nr. 1

REPARTIZAREA ŞI UTILIZAREA

sumelor prevăzute la lit. a) din anexa nr. 3/13/02a la Legea bugetului de stat pe anul 2011 nr. 286/2010

TOTAL SUME: 73.710 mii lei

alocate pentru sprijinirea organizaţiilor cetăţenilor aparţinând minorităţilor naţionale, altele decât cele care primesc subvenţii de la bugetul de stat în baza dispoziţiilor art. 14-22 din Legea nr. 334/2006 privind finanţarea activităţii partidelor politice şi a campaniilor electorale, republicată, prin acoperirea parţială a cheltuielilor acestora, pentru următoarele destinaţii:

- cheltuieli materiale pentru funcţionarea sediilor organizaţiilor şi filialelor acestora, lucrări de întreţinere şi reparaţii ale acestora;

- cheltuieli de personal;

- cheltuieli pentru presă, carte, manuale şcolare şi publicaţii;

- cheltuieli pentru organizarea de acţiuni culturale, ştiinţifice, simpozioane, întruniri ale membrilor conform statutului şi alte asemenea manifestări organizate în ţară şi în străinătate;

- cheltuieli pentru investiţii în bunuri mobile şi imobile necesare desfăşurării activităţii organizaţiilor;

- cofinanţarea programelor realizate din fonduri europene, necesare desfăşurării activităţii organizaţiilor.

Nr. crt.

Organizaţia

Sumele alocate

- mii lei -

1.

Asociaţia Italienilor din România RO. AS.IT.

1.546

2.

Asociaţia Liga Albanezilor din România

1.290

3.

Asociaţia Macedonenilor din România

1.759

4.

Asociaţia Partida Romilor „Pro-Europa"

10.390

5.

Comunitatea Ruşilor Lipoveni din România

4.039

6.

Federaţia Comunităţilor Evreieşti din România

2.401

7.

Forumul Democrat al Germanilor din România

5.786

8.

Uniunea Democrată Maghiară din România

15.987

9.

Uniunea Armenilor din România

3.141

10.

Uniunea Bulgară din Banat - România

2.592

11.

Uniunea Croaţilor din România

1.806

12.

Uniunea Culturală a Rutenilor din România

1.091

13.

Uniunea Democrată Turcă din România

2.721

14.

Uniunea Democratică a Slovacilor şi Cehilor din România

2.558

15.

Uniunea Democratică a Tătarilor Turco-Musulmani din România

3.029

16.

Uniunea Elenă din România

2.805

17.

Uniunea Polonezilor din România

1.884

18.

Uniunea Sârbilor din România

2.872

19.

Uniunea Ucrainenilor din România

6.013

TOTAL:

73.710

Formular A1

Organizaţia

Sume necesare pentru activităţile organizaţiei în luna......2011

Fonduri

necesare

pentru

luna

(lei)

din care:

contribuţie

proprie

Fonduri solicitate

de la bugetul de

stat pentru

luna...........

(lei)

din care pentru:

%

reprezintă sumele

solicitate de la

bugetul de stat

din fondurile

necesare

suma (lei)

%

Funcţionarea

sediilor şi filialelor,

lucrări de

întreţinere şi

reparaţii ale

acestora

Cheltuieli de personal

Presă, carte,

manuale şcolare şi

publicaţii

Acţiuni culturale,

ştiinţifice, simpozioane,

întruniri conform

statutului şi alte

asemenea manifestări

organizate în ţară şi în

străinătate

Investiţii în bunuri

mobile şi imobile

necesare

desfăşurării

activităţilor

organizaţiilor

Cofinanţare

programe realizate

din fonduri europene,

necesare desfăşurării

activităţii

organizaţiilor

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

Preşedinte,

.......................

Responsabil financiar-contabil,

.....................................................

Formular A2

Organizaţia

Situaţia lunară a cheltuielilor efectuate pe destinaţii conform lit. a) din anexa nr. 3/13/02a la Legea bugetului de stat pe anul 2011 nr. 286/2010

luna..........................anul 2011

Date despre cheltuieli

Cheltuieli efectuate conform lit. a) din anexa nr. 3/13/02a la Legea bugetului de stat pe anul 2010 nr. 286/2010

Suma cheltuită - lei -

1.

Cheltuieli materiale pentru funcţionarea sediilor şi filialelor şi pentru lucrări de întreţinere şi reparaţii ale acestora (1.1 + 1.2), din care:

1.1. Funcţionarea sediilor şi filialelor

1.2. Lucrări de întreţinere şi reparaţii ale acestora

2.

Cheltuieli de personal

3.

Cheltuieli pentru presă, carte, manuale şcolare şi publicaţii (3.1 + 3.2 + 3.3 + 3.4), din care:

3.1. Presă

3.2. Carte

3.3. Manuale şcolare

3.4. Publicaţii

4.

Cheltuieli pentru organizarea de acţiuni culturale, ştiinţifice, simpozioane, întruniri ale membrilor conform statutului şi alte asemenea manifestări organizate în ţară şi în străinătate

5.

Cheltuieli pentru investiţii în bunuri mobile şi imobile necesare desfăşurării activităţilor organizaţiilor

6.

Cheltuieli pentru cofinanţarea programelor realizate din fonduri europene, necesare desfăşurării activităţii organizaţiilor

7.

Total cheltuieli în luna....................(7.1 + 7.2)

din care:

7.1. Cheltuieli efectuate din suma alocată de la bugetul de stat (1 +2 + 3 + 4 + 5 + 6)

7.2. Cheltuieli efectuate din sume provenite din alte surse

Preşedinte,

..................

Responsabil financiar-contabil,

...................................................

Formular A3

Organizaţia

Situaţia anuală a cheltuielilor efectuate pe destinaţii conform lit. a) din anexa nr. 3/13/02a la Legea bugetului de stat pe anul 2011 nr. 286/2010

Anul 2011

Date generale despre suma alocată de la bugetul de stat

                                                                                                                   - lei -

1.

Suma alocată în anul 2011

2.

Suma rămasă necheltuită din anul anterior

3.

Suma totală (1+2)

Date despre cheltuieli

Cheltuieli efectuate conform lit. a) din anexa nr. 3/13/02a la Legea bugetului de stat pe anul 2011 nr. 286/2010

Suma cheltuită - lei -

1.

Cheltuieli materiale pentru funcţionarea sediilor şi filialelor şi pentru lucrări de întreţinere şi reparaţii ale acestora (1.1 + 1.2), din care:

1.1. Funcţionarea sediilor şi filialelor

1.2. Lucrări de întreţinere şi reparaţii ale acestora

Cheltuieli efectuate conform lit. a) din anexa nr. 3/13/02a la Legea bugetului de stat pe anul 2011 nr. 286/2010

Suma cheltuită - lei -

2.

Cheltuieli de personal

3.

Cheltuieli pentru presă, carte, manuale şcolare şi publicaţii (3.1 + 3.2 + 3.3 + 3.4), din care:

3.1. Presă

3.2. Carte

3.3. Manuale şcolare

3.4. Publicaţii

4.

Cheltuieli pentru organizarea de acţiuni culturale, ştiinţifice, simpozioane, întruniri ale membrilor conform statutului şi alte asemenea manifestări organizate în ţară şi în străinătate

5.

Cheltuieli pentru investiţii în bunuri mobile şi imobile necesare desfăşurării activităţilor organizaţiilor

6.

Cheltuieli pentru cofinantarea programelor realizate din fonduri europene, necesare desfăşurării activităţii organizaţiilor

7.

Total cheltuieli în anul 2011 (7.1+7.2), din care:

7.1. Cheltuieli efectuate din suma alocată de la bugetul de stat (1 +2 + 3 + 4 + 5+6)

7.2. Cheltuieli efectuate din sume provenite din alte surse

8.

Suma alocată de la bugetul de stat rămasă necheltuită la sfârşitul anului 2011

Preşedinte,

......................

Responsabil financiar-contabil,

..................................................

ANEXA Nr. 2

REPARTIZAREA ŞI UTILIZAREA

sumei prevăzute la lit. b) din anexa nr. 3/13/02a la Legea bugetului de stat pe anul 2011 nr. 286/2010

TOTAL SUMĂ: 3.000 mii lei

Alocată pentru finanţarea unor acţiuni, programe şi proiecte interetnice şi de combatere a intoleranţei realizate de Departamentul pentru Relaţii Interetnice, la iniţiativa sa sau în parteneriat cu structuri din ţară şi din străinătate care desfăşoară activităţi în sfera de competenţă a Departamentului pentru Relaţii Interetnice (instituţii publice, organizaţii neguvernamentale, asociaţii şi fundaţii, organisme internaţionale etc), precum şi pentru finanţări nerambursabile potrivit prevederilor Legii nr. 350/2005 privind regimul finanţărilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activităţi nonprofit de interes general, cu modificările şi completările ulterioare:

a) promovarea diversităţii etnice, lingvistice, culturale, religioase, precum şi a dialogului intercultural;

b) cultivarea bunei cunoaşteri şi înţelegeri între minorităţile naţionale, precum şi între majoritate şi minorităţi naţionale;

c) perfecţionarea cadrului legislativ şi instituţional privind minorităţile naţionale;

d) promovarea de politici şi programe de combatere a intoleranţei;

e) continuarea parteneriatului cu societatea civilă, instituţiile publice şi autorităţile locale;

f) întărirea capacităţii de monitorizare şi de lucru a Departamentului pentru Relaţii Interetnice în parteneriat cu instituţii publice, organizaţii neguvernamentale, asociaţii şi fundaţii din ţară şi din străinătate, precum şi cu organisme internaţionale;

g) participarea la diferite programe şi colaborări europene şi internaţionale. Acţiunile, programele şi proiectele se pot realiza prin:

1. organizarea şi participarea la seminare, colocvii, simpozioane, conferinţe, congrese, mese rotunde, reuniuni, întâlniri de lucru, şedinţe, plenare, ateliere, workshopuri desfăşurate în ţară şi în străinătate;

2. organizarea şi participarea la manifestări culturale, interculturale şi sportive care promovează cultura toleranţei şi a diversităţii etnice, de interes naţional şi internaţional (festivaluri, spectacole, concursuri, competiţii, reuniuni, expoziţii, lansări de carte, târguri etc);

3. organizarea şi participarea la activităţi educaţionale desfăşurate în ţară şi în străinătate (tabere, şcoli de vară, călătorii, vizite de studiu, concursuri, traininguri etc);

4. organizarea şi participarea la acţiuni în cooperare cu organisme internaţionale, organizaţii neguvernamentale şi instituţii publice, din ţară şi din străinătate;

5. organizarea şi participarea la schimburi de experienţă, vizite de documentare şi de studiu, cursuri, traininguri, programe de pregătire, formare şi perfecţionare în ţară şi în străinătate, în domenii utile promovării diversităţii etnice şi culturale, precum şi dezvoltării relaţiilor interetnice;

6. realizarea, editarea, tipărirea, achiziţionarea, traducerea şi difuzarea de materiale documentare (broşuri, buletine informative, pliante, albume, publicaţii periodice, cărţi, manuale şcolare, antologii, postere, bannere, calendare, agende, enciclopedii, afişe, compact-discuri, DVD-uri, multimedia etc);

7. comandarea şi/sau realizarea de filme documentare şi filme artistice;

8. achiziţionarea de rechizite şi materiale promoţionale;

9. vizite ale unor invitaţi străini, cu acoperirea cheltuielilor de transport internaţional şi de sejur pe teritoriul României, conform prevederilor legale în vigoare;

10. achiziţionarea de spoturi publicitare, închirierea şi achiziţionarea de spaţii de emisie şi de comunicare în mass-media şi internet;

11. reconfigurarea designului şi actualizarea paginii web a Departamentului pentru Relaţii Interetnice;

12. achiziţionarea de servicii de internet, multimedia şi audio-video;

13. comandarea realizării de sondaje de opinie, studii şi cercetări în domeniul relaţiilor interetnice;

14. achiziţionarea unor servicii de publicitate, de consultanţă în publicitate, consultanţă în gestionarea şi evaluarea proiectelor, precum şi consultanţă în relaţii cu publicul;

15. realizarea de campanii de informare publică şi imagine;

16. abonamente la publicaţii în domeniu;

17. realizarea de programe şi emisiuni în parteneriat cu Societatea Română de Radio şi Societatea Română de Televiziune şi difuzarea acestora pe frecvenţe radio, tv şi internet;

18. alte activităţi necesare şi oportune pentru păstrarea, exprimarea şi dezvoltarea identităţii etnice, culturale, lingvistice şi religioase a persoanelor aparţinând minorităţilor naţionale.

Pentru acţiunile, programele şi proiectele prevăzute la pct. 1-5, Departamentul pentru Relaţii Interetnice poate acoperi cheltuieli pentru un număr maxim de participanţi şi invitaţi, după cum urmează:

- 250 de persoane/manifestare, pentru pct. 1;

- 800 de persoane/manifestare, pentru pct. 2;

- 300 de persoane/manifestare, pentru pct. 3;

- 100 de persoane/manifestare, pentru pct. 4;

- 100 de persoane/manifestare, pentru pct. 5.

Pentru acţiunile, proiectele şi programele interetnice şi de combatere a intoleranţei se pot acoperi următoarele cheltuieli:

- cazare, transport (auto, feroviar, naval şi aerian) şi indemnizaţie de delegare pentru deplasările în ţară ale persoanelor salariate în cadrul departamentului;

- cazare, transport, diurnă şi alte cheltuieli pentru deplasările în străinătate ale persoanelor salariate în cadrul departamentului, conform prevederilor Hotărârii Guvernului nr. 518/1995 privind unele drepturi şi obligaţii ale personalului român trimis în străinătate pentru îndeplinirea unor misiuni cu caracter temporar, cu modificările şi completările ulterioare;

- masă, la un barem de 85 lei/zi/persoană, cazare în unităţi hoteliere, în regim de 3 stele şi în pensiuni turistice, transport (auto cu microbuz sau autocar, feroviar, naval şi aerian), pentru participanţii la acţiunile, programele şi proiectele realizate la iniţiativa departamentului sau în parteneriat, precum şi pentru participanţii la programele şi proiectele finanţate de departament, potrivit Legii nr. 350/2005, cu modificările şi completările ulterioare;

- trataţii, reprezentare, mese oficiale, cocteiluri, cadouri şi vizionarea unor spectacole pentru delegaţiile străine, conform normativelor de cheltuieli aprobate de ordonatorul principal de credite;

- taxe de participare si vizitare, taxe poştale, bilete la spectacole, taxe de viză, poliţe de asigurare pentru călătorii în străinătate şi asigurări medicale;

- comunicaţii telefonice şi internet;

- premii, onorarii, achiziţii de bunuri şi servicii, inclusiv servicii de organizare a expoziţiilor, târgurilor, seminarelor, spectacolelor, conferinţelor, congreselor, închirierea şi amenajarea de spaţii destinate manifestărilor, precum şi decorarea acestora cu aranjamente florale;

- editare, tipărire, multiplicare, difuzare, traducere, realizarea de obiecte promoţionale, filme documentare şi filme artistice, servicii de publicitate, consultanţă în publicitate, consultanţă în gestionarea şi evaluarea proiectelor, consultanţă în relaţii cu publicul, realizarea de sondaje de opinie, studii şi cercetări, realizarea de campanii de informare publică şi imagine, închiriere de bunuri mobile si imobile, inclusiv aparatură de sonorizare, traducere simultană, echipamente informatice şi audio-video.


SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 56/2011

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 56 din 2011
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu