Hotărârea Nr.922 din 21.09.2011pentru modificarea şi completarea Hotărârii Guvernului nr. 1.502/2009 privind organizarea şi desfăşurarea recensământului populaţiei şi al locuinţelor din România în anul 2011 ACT EMIS DE: Guvernul Romaniei ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 689 din 28 septembrie 2011
În temeiul prevederilor art. 108 din Constituţia României, republicată,Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Articolul IHotărârea Guvernului nr. 1.502/2009 privind organizarea şi desfăşurarea recensământului populaţiei şi al locuinţelor din România în anul 2011, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 860 din 10 decembrie 2009, cu modificările ulterioare, se modifică şi se completează după cum urmează: 1. Articolul 1 se modifică şi va avea următorul cuprins: Articolul 1(1) Recensământul populaţiei şi al locuinţelor se efectuează pe întregul teritoriu al României în perioada 20-31 octombrie 2011.(2) Informaţiile care se înregistrează la recensământ au drept moment de referinţă ora «0,00» din ziua de 20 octombrie 2011. 2. La articolul 2, alineatele (6) şi (8) se modifică şi vor avea următorul cuprins:(6) Persoanele absente temporar de la domiciliu/reşedinţă sunt înregistrate pe baza informaţiilor furnizate de celelalte persoane din locuinţă cu capacitate deplină de exerciţiu, a informaţiilor pertinente oferite de vecini sau de administraţia clădirii în care locuiesc, precum şi a evidenţelor oficiale existente pe plan local. ........ ................ ................ ................ ................ ........ ............(8) Persoanele aflate pe teritoriul României şi care din cauza unor situaţii deosebite nu au fost recenzate au obligaţia să se prezinte şi să solicite recenzarea cel târziu până la 31 octombrie 2011 comisiei de recensământ din localitatea în care se află temporar. 3. Articolul 3 se modifică şi va avea următorul cuprins: Articolul 3(1) Recenzarea persoanelor din imobilele aflate în administrarea Ministerului Apărării Naţionale, Ministerului Administraţiei şi Internelor, Ministerului Justiţiei şi a altor unităţi speciale se face de către persoane nominalizate de aceste instituţii, în conformitate cu prevederile prezentei hotărâri şi ale normelor specifice elaborate de acestea şi aprobate de către Comisia centrală pentru recensământul populaţiei şi al locuinţelor.(2) Recenzarea persoanelor aflate în unităţi de turism, cămine studenţeşti, cămine de bătrâni, instituţii de protecţie a copiilor, internate şcolare, unităţi sanitare, centre de urgenţă, adăposturi de noapte, tabere şcolare se face de către administratorii spaţiilor respective. 4. Articolul 4 se modifică şi va avea următorul cuprins: Articolul 4Recenzarea cetăţenilor români plecaţi în străinătate în cadrul misiunilor diplomatice, oficiilor consulare şi reprezentanţelor comerciale sau de altă natură din străinătate se face de către Ministerul Afacerilor Externe, în conformitate cu prevederile prezentei hotărâri şi ale normelor speciale elaborate de Ministerul Afacerilor Externe şi aprobate de către Comisia centrală pentru recensământul populaţiei şi al locuinţelor. 5. Articolul 5 se modifică şi va avea următorul cuprins: Articolul 5Declaraţiile populaţiei înregistrate la recensământ nu pot fi utilizate în alte scopuri decât cele statistice şi nici pentru stabilirea unor drepturi sau obligaţii. 6. La articolul 9, alineatele (1) şi (2) se modifică şi vor avea următorul cuprins: Articolul 9(1) Personalul de recensământ este format din recenzori, recenzori-şefi, responsabili de circumscripţii urbane, recenzori pentru recensământul de probă, recenzori pentru ancheta de control, care sunt atraşi pe bază de convenţii civile încheiate potrivit Codului civil.(2) Personalul prevăzut la alin. (1) este recrutat din rândul personalului din primării, al personalului didactic, al specialiştilor din cadrul oficiilor de cadastru şi publicitate imobiliară, al specialiştilor în economie, informatică şi în alte domenii, precum şi din rândul pensionarilor, studenţilor şi al altor persoane, având cel puţin studii medii. 7. La articolul 10, alineatul (2) se modifică şi va avea următorul cuprins:(2) Persoanele prevăzute la art. 9 alin. (1) primesc pentru activitatea depusă în cadrul recensământului populaţiei şi al locuinţelor o sumă brută după cum urmează:a)responsabilii de circumscripţii urbane - 50 lei/zi şi lucrează 21 de zile calendaristice; b)recenzorii-şefi - 50 lei/zi şi lucrează 18 zile calendaristice; c)recenzorii - 50 lei/zi şi lucrează 15 zile calendaristice; d)recenzorii care efectuează recensământul de probă - 50 lei/zi şi lucrează 15 zile calendaristice; e)recenzorii care vor efectua ancheta de control - 50 lei/zi şi lucrează 15 zile calendaristice. 8. La articolul 10, alineatul (3) se abrogă. 9. La articolul 10, alineatele (4) şi (5) se modifică şi vor avea următorul cuprins:(4) Sumele brute stabilite potrivit alin. (2) se acordă într-o singură tranşă, la terminarea lucrărilor. Persoanele care realizează venituri din sumele prevăzute la alin. (2) datorează contribuţii individuale de asigurări sociale şi asigurări pentru şomaj, precum şi impozit pe venit, care se reţin şi se virează de către plătitorul de venit, potrivit legislaţiei în vigoare.(5) Plata sumelor prevăzute la alin. (2) se face din bugetul Ministerului Administraţiei şi Internelor pentru organizarea recensământului populaţiei şi al locuinţelor din România din anul 2011, prin bugetele instituţiilor prefectului. 10. La articolul 11 alineatul (2), literele b) - e) se modifică şi vor avea următorul cuprins: b)asigură spaţiile, inclusiv prin închirierea şi/sau amenajarea acestora, precum şi dotarea cu mobilierul şi mijloacele de telecomunicaţii necesare desfăşurării activităţii comisiilor de recensământ şi secretariatelor tehnice, depozitării şi păstrării în condiţii corespunzătoare a materialelor de recensământ, precum şi alte mijloace necesare desfăşurării în bune condiţii a lucrărilor de recensământ, inclusiv plata utilităţilor; c)asigură informaţiile necesare împărţirii localităţilor în sectoare, secţii şi circumscripţii de recensământ, potrivit normelor stabilite de către Comisia centrală pentru recensământul populaţiei şi al locuinţelor; d)asigură, prin personalul de specialitate din primării, verificarea şi actualizarea denumirii străzilor şi numerotarea clădirilor. Acţiunea în mediul urban se va desfăşura sub coordonarea Agenţiei Naţionale de Cadastru şi Publicitate Imobiliară, în conformitate cu Programul privind desfăşurarea acţiunilor şi lucrărilor de pregătire şi efectuare a recensământului populaţiei şi al locuinţelor, aprobat de Comisia centrală pentru recensământul populaţiei şi al locuinţelor. Până la data de 31 octombrie 2011, autorităţile administraţiei publice locale nu mai efectuează schimbări de denumiri ale străzilor sau renumerotări ale clădirilor; e)asigură completarea setului de date privind locuinţele asociate numerelor administrative la nivelul fiecărei localităţi, potrivit Programului privind desfăşurarea acţiunilor şi lucrărilor de pregătire şi efectuare a recensământului populaţiei şi al locuinţelor, aprobat de Comisia centrală pentru recensământul populaţiei şi al locuinţelor; 11. La articolul 11 alineatul (2), litera f) se abrogă. 12. La articolul 11, după alineatul (2) se introduce un nou alineat, alineatul (3) , cu următorul cuprins:(3) Cheltuielile Ministerului Administraţiei şi Internelor pentru organizarea şi desfăşurarea recensământului populaţiei şi al locuinţelor din România în anul 2011 se asigură prin bugetele instituţiilor prefectului, Agenţiei Naţionale de Cadastru şi Publicitate Imobiliară şi Direcţiei pentru Evidenţa Persoanelor şi Administrarea Bazelor de Date. 13. Articolul 16 se modifică şi va avea următorul cuprins: Articolul 16(1) După publicarea rezultatelor finale ale recensământului populaţiei şi al locuinţelor, baza de date pe suport electronic cuprinzând datele cu caracter personal transformate în date anonime este preluată spre păstrare, pe bază de proces-verbal de predare-preluare, de către serviciile judeţene ale Arhivelor Naţionale, respectiv de către Serviciul Arhivelor Naţionale al Municipiului Bucureşti.(2) După terminarea prelucrării şi validării datelor, toate chestionarele care conţin date cu caracter personal sunt predate operatorilor economici specializaţi, în condiţii care să asigure confidenţialitatea datelor, pentru distrugere. 14. La articolul 17, alineatul (2) se abrogă. 15. După articolul 18 se introduce un nou articol , articolul 181, cu următorul cuprins: Articolul 181 Ministerul Finanţelor Publice este autorizat să introducă la propunerea ordonatorilor principali de credite modificările corespunzătoare în structura bugetului de stat şi în volumul şi structura bugetelor Ministerului Administraţiei şi Internelor şi Secretariatului General al Guvernului pentru Institutul Naţional de Statistică pe anul 2011. 16. Articolul 19 se modifică şi va avea următorul cuprins: Articolul 19Ministerul Administraţiei şi Internelor, prin Agenţia Naţională de Cadastru şi Publicitate Imobiliară, are următoarele obligaţii: a)punerea la dispoziţie a materialului cartografic, în format digital, pentru municipiile şi oraşele din România, necesar împărţirii teritoriului în sectoare de recensământ; b)realizarea împărţirii pe baza produselor cartografice deţinute de Agenţia Naţională de Cadastru şi Publicitate Imobiliară şi a datelor privind localităţile şi populaţia, puse la dispoziţie de Institutul Naţional de Statistică şi Direcţia pentru Evidenţa Persoanelor şi Administrarea Bazelor de Date, şi a numărului de locuinţe de la fiecare clădire de tip bloc de către administraţia publică locală, precum şi a informaţiilor furnizate de către autorităţile publice locale. 17. La articolul 21 alineatul (1), literele c) şi d) se modifică şi vor avea următorul cuprins: c)nerespectarea dispoziţiilor legale şi a instrucţiunilor privind modul de înregistrare şi prelucrare a datelor privind populaţia şi de păstrare a caracterului confidenţial al datelor personale declarate de cetăţeni; d)nerespectarea de observatorii delegaţi de către organizaţiile neguvernamentale şi de personalul prevăzut la art. 9 alin. (1) a caracterului confidenţial al datelor; 18. La articolul 21, alineatul (2) se modifică şi va avea următorul cuprins:(2) Contravenţiile prevăzute la alin. (1) lit. a) şi b) se sancţionează cu amendă de la 1.500 lei la 4.500 lei, iar contravenţiile prevăzute la alin. (1) lit. c), d) şi e) se sancţionează cu amendă de la 2.000 lei la 5.000 lei. 19. Anexa nr. 3 se modifică şi se înlocuieşte cu anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre. Articolul IIHotărârea Guvernului nr. 1.502/2009 privind organizarea şi desfăşurarea recensământului populaţiei şi al locuinţelor din România în anul 2011, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 860 din 10 decembrie 2009, cu modificările ulterioare, precum şi cu modificările şi completările aduse prin prezenta hotărâre, se va republica în Monitorul Oficial al României, Partea I, dându-se textelor o nouă numerotare. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Secretarul general al Guvernului, Daniela Nicoleta Andreescu Preşedintele Institutului Naţional de Statistică, Vergil Voineagu Ministrul dezvoltării regionale şi turismului, Elena Gabriela Udrea Ministrul muncii, familiei şi protecţiei sociale, Sulfina Barbu p. Ministrul administraţiei şi internelor, Gheorghe Emacu, secretar de stat Ministrul educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului, Daniel Petru Funeriu Ministrul sănătăţii, Ladislau Ritli Ministrul finanţelor publice, Gheorghe Ialomiţianu ANEXĂ(Anexa nr. 3 la Hotărârea Guvernului nr. 1.502/2009) BUGETUL Recensământului populaţiei şi al locuinţelor – mii lei -
|
Institutul Naţional de Statistică |
Ministerul Administraţiei şi Internelor |
TOTAL Recensământul populaţiei şi al locuinţelor |
NATURA CHELTUIELILOR |
Institutul Naţional de Statistică TOTAL |
2011 |
2012 |
2013 |
Instituţiile prefectului TOTAL |
2011 |
2012 |
Direcţia pentru Evidenţa Persoanelor şi Administrarea Bazelor de Date TOTAL |
2011 |
2012 |
Agenţia Naţională de Cadastru şi Publicitate Imobiliară TOTAL anul 2011 |
Ministerul Administraţiei şi Internelor TOTAL GENERAL |
I. CHELTUIELI CU PERSONALUL ANGAJAT PE PERIOADĂ DETERMINATĂ |
- |
|
|
|
- |
|
|
- |
|
|
|
|
- |
A. Salarii de bază şi alte drepturi salariale, contribuţii personal angajat suplimentar la Institutul Naţional de Statistică şi direcţiile teritoriale de statistică (DTS) |
13.591 |
5.455 |
7.464 |
672 |
- |
|
|
- |
|
|
|
- |
13.591 |
B. Salarii de bază şi alte drepturi salariale, contribuţii pentru operatori calculator |
6.422 |
700 |
5.722 |
|
- |
|
|
- |
|
|
|
- |
6.422 |
C. Indemnizaţii delegare (diurnă) |
306 |
256 |
50 |
|
- |
|
|
- |
|
|
|
- |
306 |
TOTAL I |
20.319 |
6.411 |
13.236 |
672 |
- |
- |
|
|
|
|
|
- |
20.319 |
II. BUNURI ŞI SERVICII |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1. Tipărirea instrumentarului de recensământ, inclusiv distribuirea acestuia în teritoriu, tipărirea şi distribuirea materialelor cartografice şi tipărirea rezultatelor finale |
15.151 |
14.177 |
724 |
250 |
- |
|
|
- |
|
|
|
- |
15.151 |
2. Închirieri spaţii pentru depozitarea materialelor de recensământ, pentru instructaj, pentru personal angajat suplimentar şi spaţii introducere date, amenajări spaţii şi plată utilităţi |
- |
|
|
|
13.860 |
5.300 |
8.560 |
- |
|
|
|
13.860 |
13.860 |
3. Carburanţi |
401 |
318 |
83 |
|
450 |
450 |
|
- |
|
|
|
450 |
851 |
4. Cheltuieli poştă, telefoane, transmisii date fax, poştă electronică etc. |
430 |
320 |
50 |
60 |
410 |
360 |
50 |
27 |
17 |
10 |
|
437 |
867 |
5. Cheltuieli popularizare recensământ |
4.300 |
4.300 |
|
|
- |
|
|
- |
|
|
|
- |
4.300 |
6. Furnituri de birou |
270 |
160 |
80 |
30 |
45 |
45 |
|
- |
|
|
|
45 |
315 |
7. Cheltuieli consumabile pentru prelucrarea datelor, inclusiv hârtie |
860 |
680 |
120 |
60 |
- |
|
|
- |
|
|
|
- |
860 |
8. Alte cheltuieli |
544 |
144 |
400 |
|
160 |
160 |
|
74 |
49 |
25 |
|
234 |
778 |
9. Deplasări transport şi cazare |
642 |
460 |
182 |
|
1.000 |
1.000 |
|
- |
|
|
|
1.000 |
1.642 |
10. Aplicaţie informatică (DTS) |
900 |
900 |
|
|
- |
|
|
- |
|
|
|
- |
900 |
11. Aplicaţie informatică validare centralizată şi generare publicaţii |
790 |
790 |
|
|
- |
|
|
- |
|
|
|
- |
790 |
12. Aplicaţie informatică generare hyper cuburi EUROSTAT şi încărcare bază de date serie recensăminte |
684 |
|
684 |
|
- |
|
|
- |
|
|
|
- |
684 |
13. Întreţinere parc auto |
291 |
130 |
161 |
|
- |
|
|
- |
|
|
|
- |
291 |
14. Sume pentru plata personalului de recensământ prevăzut la art. 9 alin. (1) |
- |
|
|
|
94.685 |
94.685 |
|
- |
|
|
|
94.685 |
94.685 |
15. Servicii de cartografie spaţială |
1.000 |
|
1.000 |
|
- |
|
|
- |
|
|
11.504 |
11.504 |
12.504 |
16. Materiale auxiliare pentru recensământ (mape recenzori, etichete, legitimaţii şi altele) |
1.815 |
1.815 |
|
|
- |
|
|
- |
|
|
|
- |
1.815 |
17. Suport tehnic şi mentenanţă licenţe, închirieri licenţe |
1.220 |
|
780 |
440 |
- |
|
|
- |
|
|
|
- |
1.220 |
18. Instruire utilizare aplicaţii informatice |
330 |
260 |
70 |
|
- |
|
|
- |
|
|
|
- |
330 |
19. Asistenţă tehnică pe perioada utilizării aplicaţiilor informatice |
440 |
180 |
160 |
100 |
- |
|
|
- |
|
|
|
- |
440 |
20. Cheltuieli servicii de creare suport informaţii specifice |
- |
|
|
|
- |
|
|
- |
|
|
215 |
215 |
215 |
21. Pregătirea şi instruirea personalului de recensământ prevăzut la art. 9 alin. (1) |
1.200 |
1.200 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22. Monitorizarea derulării operaţiunilor de colectare şi centralizare pe parcursul înregistrării |
1.400 |
1.400 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23. Verificarea materialelor cartografice în mediul rural şi colectarea informaţiilor privind numărul de locuinţe pe fiecare număr administrativ asociat unei clădiri de tip bloc |
1.400 |
1.400 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TOTAL II |
34.068 |
28.634 |
4.494 |
940 |
110.610 |
102.000 |
8.610 |
101 |
66 |
35 |
11.719 |
122.430 |
156.498 |
III. CHELTUIELI DE CAPITAL |
|
|
|
|
- |
|
|
|
|
|
|
|
|
1. Tehnica de calcul |
6.760 |
6.760 |
|
|
- |
|
|
3.587 |
3.587 |
|
|
3.587 |
10.347 |
2. Licenţe software |
340 |
340 |
|
|
- |
|
|
1.113 |
890 |
223 |
|
1.113 |
1.453 |
3. Cheltuieli de capital Agenţia Naţională de Cadastru şi Publicitate Imobiliară |
- |
|
|
|
- |
|
|
- |
|
|
4.007 |
4.007 |
4.007 |
TOTAL III |
7.100 |
7.100 |
|
|
|
|
|
4.700 |
4.477 |
223 |
4.007 |
8.707 |
15.807 |
TOTAL BUGET (I + II + III) |
61.487 |
42.145 |
17.730 |
1.612 |
110.610 |
102.000 |
8.610 |
4.801 |
4.543 |
258 |
15.726 |
131.137 |
192.624 |
|
ANONIM a comentat
Decretul 139 2005
HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS
Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at:
WhatsApp +1(520)200-2320)
(support@thehackangels.com).
(www.thehackangels.com)
If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
|
ANONIM a comentat
Decretul 139 2005
HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS
Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at:
WhatsApp +1(520)200-2320)
(support@thehackangels.com).
(www.thehackangels.com)
If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
|
ANONIM a comentat
Decretul 139 2005
HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS
Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at:
WhatsApp +1(520)200-2320)
(support@thehackangels.com).
(www.thehackangels.com)
If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
|
ANONIM a comentat
Raport 1937 2021
Obțineți creditul în 24 de ore
În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
|
ANONIM a comentat
Raport 1937 2021
Obțineți creditul în 24 de ore
În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
|
ANONIM a comentat
Raport 1937 2021
Obțineți creditul în 24 de ore
În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
|
ANONIM a comentat
Raport 1937 2021
Obțineți creditul în 24 de ore
În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
|
ANONIM a comentat
Raport 1937 2021
Obțineți creditul în 24 de ore
În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
|
ANONIM a comentat
Raport 1937 2021
Obțineți creditul în 24 de ore
În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
|
ANONIM a comentat
Raport 1937 2021
Obțineți creditul în 24 de ore
În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
|
Alte acte pe aceeaşi temă cu Hotărârea 922/2011
|