Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Legea Nr.1087 din 07.09.2015

pentru modificarea anexei la Ordinul ministrului sănătăţii publice nr. 1.843/2008 privind unele măsuri pentru aplicarea Monografiei contabile privind efectuarea cheltuielilor pentru finanţarea sănătăţii din contribuţiile colectate potrivit Legii nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii
ACT EMIS DE: Ministerul Sanatatii
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 721 din 25 septembrie 2015



SmartCity1

Văzând Referatul de aprobare al Direcţiei generale buget şi contabilitate nr. NB 9.047/2015 din cadrul Ministerului Sănătăţii,având în vedere prevederile art. 367-369 din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, republicată,ţinând cont de prevederile Normelor metodologice privind organizarea şi conducerea contabilităţii instituţiilor publice, Planul de conturi pentru instituţiile publice şi instrucţiunile de aplicare a acestuia, aprobate prin Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1.917/2005, cu modificările şi completările ulterioare, ale Ordinului ministrului delegat pentru buget nr. 720/2014 pentru aprobarea Normelor metodologice privind execuţia bugetelor de venituri şi cheltuieli ale instituţiilor publice autonome, instituţiilor publice finanţate integral sau parţial din venituri proprii şi activităţilor finanţate integral din venituri proprii, inclusiv a bugetelor creditelor interne, bugetelor creditelor externe, bugetelor fondurilor externe nerambursabile, bugetelor fondului de risc şi bugetelor privind activitatea de privatizare, gestionate de instituţiile publice, indiferent de modalitatea de organizare şi finanţare a acestora, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi ale Ordinului ministrului finanţelor publice nr. 96/2015 pentru aprobarea Normelor metodologice privind întocmirea şi depunerea situaţiilor financiare ale instituţiilor publice la 31 decembrie 2014, cu modificările ulterioare,în temeiul art. 7 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 144/2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare,ministrul sănătăţii emite următorul ordin: Articolul I Anexa la Ordinul ministrului sănătăţii publice nr. 1.843/2008 privind unele măsuri pentru aplicarea Monografiei contabile privind efectuarea cheltuielilor pentru finanţarea sănătăţii din contribuţiile colectate potrivit Legii nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 896 din 30 decembrie 2008, cu modificările ulterioare, se modifică şi se înlocuieşte cu anexa care face parte integrantă din prezentul ordin. Articolul IIPrezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. p. Ministrul sănătăţii, Gabriel Florin Puşcău, secretar general ANEXĂ(Anexa la Ordinul nr. 1.843/2008) MONOGRAFIE CONTABILĂ privind efectuarea cheltuielilor pentru finanţarea sănătăţii din contribuţiile colectate potrivit Legii nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţiiA. La nivelul direcţiilor de sănătate publică judeţene şi a municipiului Bucureşti, Institutului Naţional de Transfuzie Sanguină „Prof. Dr. C. Nicolau“ Bucureşti, Institutului Naţional de Sănătate Publică Bucureşti 1. Înregistrarea în contabilitatea direcţiilor de sănătate publică judeţene şi a municipiului Bucureşti a drepturilor constatate pe baza situaţiilor centralizate transmise lunar de direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene şi a municipiului Bucureşti, precum şi de Direcţia generală de administrare a marilor contribuabili din cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală:

461.01.02 „Debitori sub 1 an - creanţe buget general consolidat“/01/E/analitic distinct Direcţiile generale ale finanţelor publice şi Direcţia generală de administrare a marilor contribuabili Nu se dezvoltă în analitic pe structura clasificaţiei veniturilor deoarece reprezintă o sumă colectată pentru un alt buget. = 448.01.00 „Alte datorii faţă de buget“/01/E/analitic distinct Ministerul Sănătăţii

Trimestrial, direcţiile de sănătate publică judeţene şi a municipiului Bucureşti şi direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene şi a municipiului Bucureşti, precum şi Direcţia generală de administrare a marilor contribuabili vor efectua punctaje reciproce, în vederea stabilirii cu exactitate a drepturilor constatate de încasat, astfel încât să nu existe diferenţe între situaţiile raportate de instituţiile menţionate. 2. Înregistrarea în contabilitate a sumelor transferate de unităţile Trezoreriei Statului cu ordin de plată în conturile de disponibil ale direcţiilor de sănătate publică judeţene şi a municipiului Bucureşti:

550.01.00 „Disponibil din fonduri cu destinaţie specială la trezorerie“/01/E/Clasificaţie venituri = 461.01.02 „Debitori sub 1 an - creanţe buget general consolidat“/01/E/analitic distinct Direcţiile generale ale finanţelor publice şi Direcţia generală de administrare a marilor contribuabili Nu se dezvoltă în analitic pe structura clasificaţiei veniturilor deoarece reprezintă o sumă colectată pentru un alt buget.

3. Înregistrarea în contabilitate a sumelor virate de direcţiile de sănătate publică judeţene şi a municipiului Bucureşti Ministerului Sănătăţii din contul de disponibil în care au fost încasate în conturile de venituri bugetare ale Ministerului Sănătăţii:

448.01.00 „Alte datorii faţă de buget“/01/E/analitic distinct Ministerul Sănătăţii = 550.01.00 „Disponibil din fonduri cu destinaţie specială la trezorerie“/01/E/Clasificaţie venituri

4. Înregistrarea în contabilitate a sumelor încasate de către direcţiile de sănătate publică judeţene şi a municipiului Bucureşti, Institutul Naţional de Transfuzie Sanguină „Prof. Dr. C. Nicolau“ Bucureşti, Institutul Naţional de Sănătate Publică Bucureşti redistribuite de Ministerul Sănătăţii, la subdiviziunea de venituri 41.07.00 „Venituri proprii redistribuite între instituţii publice finanţate integral/parţial din venituri proprii sau între activităţi finanţate integral din venituri proprii“ din contul Ministerului Sănătăţii de la aceeaşi subdiviziune:

562.01.00 „Disponibil în lei al activităţilor finanţate din venituri proprii - Disponibil curent la trezorerie“/01/E/41.07.00 = 481.01.01 „Decontări privind operaţiuni financiare - activitatea operaţională“/01/E

5. Înregistrarea în contabilitate a plăţilor efectuate din sumele redistribuite de Ministerul Sănătăţii conform prevederilor bugetare aprobate:

% 232.00.00 „Avansuri acordate pentru active fixe corporale“/01/E 234.00.00 „Avansuri acordate pentru active fixe necorporale“/01/E 401.01.00 „Furnizori sub 1 an“/01/E/Clasificaţie funcţională cheltuieli/Clasificaţie economică cheltuieli 404.01.00 „Furnizori de active fixe sub 1 an“/01/E/Clasificaţie funcţională cheltuieli/Clasificaţie economică cheltuieli 6xx.00.00 - conturi de cheltuieli/01/E/Clasificaţie funcţională cheltuieli/Clasificaţie economică cheltuieli Etc. = 770.00.00 „Finanţarea de la buget“/01/E/Clasificaţie funcţională cheltuieli/Clasificaţie economică cheltuieli

6. Înregistrarea în contabilitate a cheltuielilor efectuate din sumele redistribuite:

6xx.00.00 - conturi de cheltuieli/01/E/Clasificaţie funcţională cheltuieli/Clasificaţie economică cheltuieli = Grupa 28 „Amortizări privind activele fixe“/01/E Grupa 30 „Stocuri de materii prime şi materiale“/01/E

7. Înregistrarea în contabilitate a sumelor virate din conturile de venituri de la subdiviziunea de venituri 41.07.00 „Venituri proprii redistribuite între instituţii publice finanţate integral/parţial din venituri proprii sau între activităţi finanţate integral din venituri proprii“ ale direcţiilor de sănătate publică judeţene şi a municipiului Bucureşti, Institutului Naţional de Transfuzie Sanguină „Prof. Dr. C. Nicolau“ Bucureşti, Institutului Naţional de Sănătate Publică Bucureşti în contul de venituri ale Ministerului Sănătăţii, în situaţia în care la finele anului sumele primite ca redistribuiri de disponibilităţi nu au fost utilizate în întregime. Această operaţiune se va efectua pe bază de ordin de plată pentru Trezoreria Statului (OTP), cu respectarea programului calendaristic pentru efectuarea prin unităţile Trezoreriei Statului a principalelor operaţiuni de încheiere a exerciţiului bugetar, stabilit prin normele metodologice privind încheierea exerciţiului bugetar, aprobate prin ordin al ministrului finanţelor publice.

481.01.01 „Decontări privind operaţiuni financiare - activitatea operaţională“/01/E = 562.01.00 „Disponibil în lei al activităţilor finanţate din venituri proprii - Disponibil curent la trezorerie“/01/E/ 41.07.00

8. Închiderea contului 562.01.00 „Disponibil în lei al activităţilor finanţate din venituri proprii - Disponibil curent la trezorerie“, la finele exerciţiului financiar, cu valoarea încasărilor, în vederea stabilirii rezultatului execuţiei bugetului activităţii finanţate integral din venituri proprii:

562.02.00 „Rezultatul execuţiei bugetare din anul curent“ 01/F = 562.01.00 „Disponibil în lei al activităţilor finanţate din venituri proprii - Disponibil curent la trezorerie“/01/E/Clasificaţie venituri

9. Închiderea contului 770.00.00 „Finanţarea de la buget“, la finele exerciţiului financiar, cu soldul plăţilor nete de casă, în vederea stabilirii rezultatului execuţiei bugetului activităţii finanţate integral din venituri proprii:

770.00.00 „Finanţarea de la buget“/01/E/Clasificaţie funcţională cheltuieli/Clasificaţie economică cheltuieli = 562.02.00 „Rezultatul execuţiei bugetare din anul curent“ 01/E

10. Închiderea contului 562.02.00 „Rezultatul execuţiei bugetare din anul curent“:

562.02.00 „Rezultatul execuţiei bugetare din anul curent“01/E = 562.03.00 „Rezultatul execuţiei bugetare din anii precedenţi“ 01/E

11. Închiderea contului 481.01.01 „Decontări privind operaţiuni financiare - activitatea operaţională“, la finele exerciţiului financiar, cu suma plăţilor efectuate, prin contul 117.00.00 „Rezultatul reportat“.

481.01.01 „Decontări privind operaţiuni financiare - activitatea operaţională“/01/E = 117.00.00 „Rezultatul reportat“/01/E

12. Închiderea conturilor de cheltuieli, trimestrial, prin debitul contului 121 „Rezultatul patrimonial“:

121.00.00 Rezultatul patrimonial/01/E = 6xx.00.00 - conturi de cheltuieli/01/E/Clasificaţie funcţională cheltuieli/Clasificaţie economică cheltuieli

B. La nivelul unităţilor sanitare din subordinea Ministerului Sănătăţii 1. Înregistrarea în contabilitate a sumelor primite de la Ministerul Sănătăţii:

560.01.00 „Disponibil al instituţiilor finanţate integral din venituri proprii - Disponibil curent la trezorerie“/01/F/ 43.09 - subvenţii pentru instituţii publice* 43.12 - sume alocate din veniturile proprii ale Ministerului Sănătăţii**/analitic distinct pentru fiecare destinaţie a sumelor primite (acţiuni de sănătate, programe, investiţii, aparatură etc.) = 772.02.00 „Subvenţii de la alte bugete“/01/F/43.12 - sume alocate din veniturile proprii ale Ministerului Sănătăţii/analitic distinct pentru fiecare destinaţie a sumelor primite (acţiuni de sănătate, programe, investiţii, aparatură etc.)

* Codul de clasificaţie venituri 43.09 se va utiliza doar până la finele anului 2015. ** Codul de clasificaţie venituri 43.12 se va utiliza începând cu 1.01.2016. 2. Înregistrarea în contabilitate a plăţilor efectuate de unităţile sanitare din sumele transferate:

% 232.00.00 „Avansuri acordate pentru active fixe corporale“/01/F 234.00.00 „Avansuri acordate pentru active fixe necorporale“/01/F 401.01.00 „Furnizori sub 1 an“/01/F/Clasificaţie funcţională cheltuieli/Clasificaţie economică cheltuieli 404.01.00 „Furnizori de active fixe sub 1 an“/01/F/Clasificaţie funcţională cheltuieli/Clasificaţie economică cheltuieli 6xx.00.00 - conturi de cheltuieli/01/F/Clasificaţie funcţională cheltuieli/Clasificaţie economică cheltuieli Etc. = 770.00.00 „Finanţarea de la buget“/01/F/Clasificaţie funcţională cheltuieli/Clasificaţie economică cheltuieli

3. Înregistrarea în contabilitate a sumelor neutilizate la finele anului, restituite Ministerului Sănătăţii, cu respectarea programului calendaristic pentru efectuarea prin unităţile Trezoreriei Statului a principalelor operaţiuni de încheiere a exerciţiului bugetar, stabilit prin normele metodologice privind încheierea exerciţiului bugetar, aprobate prin ordin al ministrului finanţelor publice:

772.02.00 „Subvenţii de la alte bugete“/01/F/43.12 - sume alocate din veniturile proprii ale Ministerului Sănătăţii/analitic distinct pentru fiecare destinaţie a sumelor primite (acţiuni de sănătate, programe, investiţii, aparatură etc.) = 560.01.00 „Disponibil al instituţiilor finanţate integral din venituri proprii - Disponibil curent la trezorerie“/01/F/43.12 - sume alocate din veniturile proprii ale Ministerului Sănătăţii/analitic distinct pentru fiecare destinaţie a sumelor primite (acţiuni de sănătate, programe, investiţii, aparatură etc.)

4. Închiderea contului 560.01.00 „Disponibil al instituţiilor finanţate integral din venituri proprii - Disponibil curent la trezorerie“, la finele exerciţiului financiar, cu soldul debitor al conturilor de venituri proprii, în vederea stabilirii rezultatului execuţiei bugetului de venituri proprii:

560.02.00 „Rezultatul execuţiei bugetare din anul curent“01/F = 560.01.00 „Disponibil al instituţiilor finanţate integral din venituri proprii - Disponibil curent la trezorerie“/01/F/ Clasificaţie venituri

5. Închiderea contului 770.00.00 „Finanţarea de la buget“, la finele exerciţiului financiar, cu soldul plăţilor nete de casă, în vederea stabilirii rezultatului execuţiei bugetului de venituri proprii:

770.00.00 „Finanţarea de la buget“/01/F/Clasificaţie funcţională cheltuieli/Clasificaţie economică cheltuieli = 560.02.00 „Rezultatul execuţiei bugetare din anul curent“01/F

6. Închiderea contului 562.02.00 „Rezultatul execuţiei bugetare din anul curent“:

560.02.00 „Rezultatul execuţiei bugetare din anul curent“01/F = 560.03.00 „Rezultatul execuţiei bugetare din anii precedenţi“01/F

C. La nivelul Ministerului Sănătăţii 1. Înregistrarea în contabilitate a sumelor încasate de la direcţiile de sănătate publică judeţene şi a municipiului Bucureşti conform Legii nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, republicată:

562.01.00 „Disponibil în lei al activităţilor finanţate din venituri proprii - Disponibil curent la trezorerie“/01/E/Clasificaţie venituri = % 735.04.00 „Accize“/01/E/Clasificaţie venituri 766.00.00 „Venituri din dobânzi“/01/E/Clasificaţie venituri

2. Înregistrarea în contabilitate a sumelor virate din contul Ministerului Sănătăţii de la subdiviziunea de venituri 41.07.00 „Venituri proprii redistribuite între instituţii publice finanţate integral/parţial din venituri proprii sau între activităţi finanţate integral din venituri proprii“ în conturile direcţiilor de sănătate publică judeţene şi a municipiului Bucureşti, Institutului Naţional de Transfuzie Sanguină „Prof. Dr. C. Nicolau“ Bucureşti, Institutului Naţional de Sănătate Publică Bucureşti, la aceeaşi subdiviziune:

481.01.01 „Decontări privind operaţiuni financiare - activitatea operaţională“/01/E/analitic distinct: direcţia de sănătate publică, Institutul Naţional de Transfuzie Sanguină „Prof. Dr. C. Nicolau“ Bucureşti, Institutul Naţional de Sănătate Publică Bucureşti = 562.01.00 „Disponibil în lei al activităţilor finanţate din venituri proprii - Disponibil curent la trezorerie“/01/E/41.07.00

3. Înregistrarea în contabilitate a plăţilor efectuate, conform prevederilor bugetare aprobate:

% 232.00.00 „Avansuri acordate pentru active fixe corporale“/01/E 234.00.00 „Avansuri acordate pentru active fixe necorporale“/01/E 401.01.00 „Furnizori sub 1 an“/01/E/Clasificaţie funcţională cheltuieli/Clasificaţie economică cheltuieli 404.01.00 „Furnizori de active fixe sub 1 an“/01/E/Clasificaţie funcţională cheltuieli/Clasificaţie economică cheltuieli 671.00.00 „Transferuri curente între unităţi ale administraţiei publice“/01/E/Clasificaţie funcţională cheltuieli/Clasificaţie economică cheltuieli 6xx.00.00 - conturi de cheltuieli/01/E/Clasificaţie funcţională cheltuieli/Clasificaţie economică cheltuieli etc. = 770.00.00 „Finanţarea de la buget“/01/E/Clasificaţie funcţională cheltuieli/Clasificaţie economică cheltuieli

4. Înregistrarea în contabilitate a sumelor încasate în contul Ministerului Sănătăţii la subdiviziunea de venituri 41.07.00 „Venituri proprii redistribuite între instituţii publice finanţate integral/parţial din venituri proprii sau între activităţi finanţate integral din venituri proprii“ din conturile de venituri ale direcţiilor de sănătate publică judeţene şi a municipiului Bucureşti, Institutului Naţional de Transfuzie Sanguină „Prof. Dr. C. Nicolau“ Bucureşti, Institutului Naţional de Sănătate Publică Bucureşti, de la aceeaşi subdiviziune, în situaţia în care la finele anului sumele redistribuite nu au fost utilizate în întregime:

562.01.00 „Disponibil în lei al activităţilor finanţate din venituri proprii - Disponibil curent la trezorerie“/01/E/41.07.00 = 481.01.01 „Decontări privind operaţiuni financiare - activitatea operaţională“/01/E/analitic distinct: direcţia de sănătate publică, Institutul Naţional de Transfuzie Sanguină „Prof. Dr. C. Nicolau“ Bucureşti, Institutul Naţional de Sănătate Publică Bucureşti

5. Înregistrarea în contabilitate a sumelor neutilizate la finele anului, restituite de unităţile sanitare direct subordonate Ministerului Sănătăţii Publice:

770.00.00 „Finanţarea de la buget“/01/E/Clasificaţie funcţională cheltuieli/Clasificaţie economică cheltuieli = 671.00.00 „Transferuri curente între unităţi ale administraţiei publice“/01/E/Clasificaţie funcţională cheltuieli/Clasificaţie economică cheltuieli

6. Închiderea contului 562.01.00 „Disponibil în lei al activităţilor finanţate din venituri proprii - Disponibil curent la trezorerie“, la finele exerciţiului financiar, cu soldul debitor al conturilor de venituri proprii, în vederea stabilirii rezultatului execuţiei bugetului activităţii finanţate integral din venituri proprii:

562.02.00 „Rezultatul execuţiei bugetare din anul curent“01/E = 562.01.00 „Disponibil în lei al activităţilor finanţate din venituri proprii - Disponibil curent la trezorerie“/01/E/41.07.00

7. Închiderea contului 770.00.00 „Finanţarea de la buget“, la finele exerciţiului financiar, cu soldul plăţilor nete de casă, în vederea stabilirii rezultatului execuţiei bugetului activităţii finanţate integral din venituri proprii:

770.00.00 „Finanţarea de la buget“/01/E/Clasificaţie funcţională cheltuieli/Clasificaţie economică cheltuieli = 562.02.00 „Rezultatul execuţiei bugetare din anul curent“01/E

8. În cazul în care la finele anului bugetar, după efectuarea operaţiunilor prevăzute la art. 57 alin. (3) din Normele metodologice privind execuţia bugetelor de venituri şi cheltuieli ale instituţiilor publice autonome, instituţiilor publice finanţate integral sau parţial din venituri proprii şi activităţilor finanţate integral din venituri proprii, inclusiv a bugetelor creditelor interne, bugetelor creditelor externe, bugetelor fondurilor externe nerambursabile, bugetelor fondului de risc şi bugetelor privind activitatea de privatizare, gestionate de instituţiile publice, indiferent de modalitatea de organizare şi finanţare a acestora, aprobate prin Ordinul ministrului delegat pentru buget nr. 720/2014, cu modificările şi completările ulterioare, bugetele activităţilor finanţate integral din venituri proprii ale instituţiilor publice înregistrează deficit, acesta se acoperă definitiv din excedentul anilor precedenţi, prin decizie a ordonatorului de credite, emisă în termen de 5 zile lucrătoare de la încheierea exerciţiului bugetar.

562.02.00 „Rezultatul execuţiei bugetare din anul curent“01/E = 562.03.00 „Rezultatul execuţiei bugetare din anii precedenţi“01/E

9. Închiderea contului 562.02.00 „Rezultatul execuţiei bugetare din anul curent“: 9.1. În caz de deficit, închiderea contului 562.02.00 „Rezultatul execuţiei bugetare din anul curent“ se efectuează astfel:

562.02.00 „Rezultatul execuţiei bugetare din anul curent“01/E = 562.03.00 „Rezultatul execuţiei bugetare din anii precedenţi“01/E

9.2. În caz de excedent, închiderea contului 562.02.00 „Rezultatul execuţiei bugetare din anul curent“ se efectuează astfel:

562.03.00 „Rezultatul execuţiei bugetare din anii precedenţi“01/E = 562.02.00 „Rezultatul execuţiei bugetare din anul curent“01/E

10. Închiderea contului 481.01.01 „Decontări privind operaţiuni financiare - activitatea operaţională“, la finele exerciţiului financiar, cu suma plăţilor efectuate de către direcţiile de sănătate publică judeţene şi a municipiului Bucureşti, Institutul Naţional de Transfuzie Sanguină „Prof. Dr. C. Nicolau“ Bucureşti, Institutul Naţional de Sănătate Publică Bucureşti prin contul 117.00.00 „Rezultatul reportat“:

117.00.00 „Rezultatul reportat“/01/E = 481.01.01 „Decontări privind operaţiuni financiare - activitatea operaţională“/01/E

NOTĂ: Conturile de cheltuieli prevăzute în prezenta anexă nu sunt limitative. Se pot utiliza şi alte conturi de cheltuieli care exprimă utilizarea finală a resurselor, în funcţie de natura cheltuielii respective.


SmartCity5

COMENTARII la Legea 1087/2015

Momentan nu exista niciun comentariu la Legea 1087 din 2015
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu