Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

LEGE Nr

LEGE   Nr. 528 din  9 octombrie 2001

pentru ratificarea Acordului de imprumut dintre Banca Japoneza pentru Cooperare Internationala si Romania privind Proiectul de reabilitare a caii ferate Bucuresti - Constanta, semnat la Bucuresti la 30 martie 2001*)

ACT EMIS DE: PARLAMENT ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 683 din 29 octombrie 2001


SmartCity3


    *) A se vedea si Decretul nr. 635 din 20 iulie 2001, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 415 din 26 iulie 2001.

    Parlamentul Romaniei adopta prezenta lege.

    Art. 1
    Se ratifica Acordul de imprumut dintre Banca Japoneza pentru Cooperare Internationala si Romania privind Proiectul de reabilitare a caii ferate Bucuresti - Constanta, semnat la Bucuresti la 30 martie 2001.
    Art. 2
    Implementarea acordului de imprumut va fi realizata de catre Compania Nationala de Cai Ferate "C.F.R." - S.A., in calitate de beneficiar final al imprumutului.
    Art. 3
    Intre Ministerul Finantelor Publice, pe de o parte, si Compania Nationala de Cai Ferate "C.F.R." - S.A. si Ministerul Lucrarilor Publice, Transporturilor si Locuintei, pe de alta parte, se va incheia un acord de imprumut subsidiar prin care i se vor delega Companiei Nationale de Cai Ferate "C.F.R." - S.A. intreaga autoritate si responsabilitate pentru utilizarea imprumutului, realizarea proiectului si respectarea obligatiilor asumate prin acordul de imprumut.
    Art. 4
    (1) Fondurile necesare pentru rambursarea imprumutului, plata dobanzilor si a altor costuri aferente acestuia se vor asigura de la bugetul de stat prin bugetul Ministerului Lucrarilor Publice, Transporturilor si Locuintei.
    (2) Contributia Guvernului Romaniei la realizarea investitiilor finantate prin imprumutul Bancii Japoneze pentru Cooperare Internationala, mentionat la art. 1, inclusiv pentru plata taxelor si impozitelor percepute pe teritoriul tarii, precum si contravaloarea altor costuri locale, care nu se pot plati din imprumutul extern, se va asigura de la bugetul de stat prin bugetul Ministerului Lucrarilor Publice, Transporturilor si Locuintei.
    Art. 5
    Se autorizeaza Guvernul Romaniei ca, prin Ministerul Finantelor Publice, de comun acord cu Banca Japoneza pentru Cooperare Internationala si Compania Nationala de Cai Ferate "C.F.R." - S.A., sa introduca pe parcursul utilizarii imprumutului, in raport cu conditiile concrete de derulare a acordului de imprumut mentionat la art. 1, amendamente la continutul acestuia care privesc realocari de fonduri, modificari de termene, precum si orice alte modificari care nu sunt de natura sa sporeasca obligatiile financiare ale Romaniei fata de Banca Japoneza pentru Cooperare Internationala sau sa determine noi conditionari economice fata de cele convenite initial intre parti.

    Aceasta lege a fost adoptata de Camera Deputatilor in sedinta din 27 august 2001, cu respectarea prevederilor art. 74 alin. (2) din Constitutia Romaniei.

                    PRESEDINTELE CAMEREI DEPUTATILOR,
                             VALER DORNEANU

    Aceasta lege a fost adoptata de Senat in sedinta din 13 septembrie 2001, cu respectarea prevederilor art. 74 alin. (2) din Constitutia Romaniei.

                      p. PRESEDINTELE SENATUI,
                             PAUL PACURARU

    Acord de imprumut nr. ROM - P3

                           ACORD DE IMPRUMUT
intre Banca Japoneza pentru Cooperare Internationala si Romania privind Proiectul de reabilitare a caii ferate Bucuresti - Constanta*)
                            30 martie 2001

    *) Traducere.

    Pe baza continutului schimbului de note dintre Guvernul Japoniei si Guvernul Romaniei din data de 30 martie 2001, referitor la un imprumut japonez care urmeaza sa fie acordat pentru promovarea stabilizarii economice si a eforturilor de dezvoltare a Romaniei,
    Banca Japoneza pentru Cooperare Internationala (denumita in continuare Banca) si Romania, reprezentata de Ministerul Finantelor Publice (denumita in continuare Imprumutatul), incheie urmatorul acord de imprumut (denumit in continuare acord de imprumut), care include toate documentele la care se face referire in acesta.

    Art. 1
    Imprumutul

    SECTIUNEA 1
    Suma si scopul imprumutului

    Banca este de acord sa imprumute Imprumutatului o suma ce nu depaseste douazeci si cinci de miliarde sase sute treizeci si cinci de milioane de yeni japonezi (25.635.000.000 yeni japonezi), care reprezinta imprumutul pentru implementarea Proiectului de reabilitare a caii ferate Bucuresti - Constanta, descris in anexa nr. 1 la prezentul acord (denumit in continuare Proiect), in termenii si conditiile stabilite in acordul de imprumut (denumit in continuare imprumut), cu conditia ca, in cazul in care suma cumulata a tragerilor efectuate in cadrul acordului de imprumut atinge limita mentionata, Banca nu va mai efectua nici o alta tragere.

    SECTIUNEA a 2-a
    Utilizarea sumelor imprumutului

    (1) Imprumutatul va face demersurile necesare pentru ca sumele imprumutului sa fie utilizate pentru achizitionarea de bunuri si servicii eligibile, necesare pentru implementarea Proiectului, de la furnizori, contractori sau consultanti (denumiti in continuare in mod colectiv furnizori) din tarile-sursa eligibile, prezentate in anexa nr. 4 (denumite in continuare tari-sursa eligibile), in conformitate cu alocarea descrisa in anexa nr. 2.
    (2) Ultima tragere in cadrul acordului de imprumut va fi efectuata nu mai tarziu de aceeasi zi si luna dupa sapte (7) ani de la data intrarii in efectivitate a acordului de imprumut si nici o tragere nu va mai fi eliberata de Banca dupa aceasta data decat se convine altfel intre Banca si Imprumutat.

    Art. 2
    Rambursarea si dobanda

    SECTIUNEA 1
    Rambursarea imprumutului

    Imprumutatul va rambursa suma imprumutului catre Banca in concordanta cu graficul de rambursare prezentat in anexa nr. 3.

    SECTIUNEA a 2-a
    Dobanda si modul de plata a acesteia

    (1) Imprumutatul va plati dobanda catre Banca semestrial, la o rata de doua procente si doua zecimi (2,2%) pe an, aplicata la sumele prevazute in categoriile a), b) si c) de mai jos [denumite in continuare sumele imprumutului (I)], trase si nerambursate:
    a) sumele trase din imprumut alocate categoriei (A) (prevazuta in sectiunea 1 din anexa nr. 2);
    b) comisioane de serviciu trase din imprumut, aferente tragerilor mentionate la paragraful (1) a) de mai sus;
    c) orice sume realocate din categoria (C) (prevazuta in sectiunea 1 din anexa nr. 2) si trase in conformitate cu paragraful (1) a) sau (1) b) de mai sus.
    (2) Imprumutatul va plati dobanda catre Banca semestrial, la o rata de trei patrimi de procent (3/4 din 1%) pe an, aplicata la sumele prevazute in categoriile a), b) si c) de mai jos [denumite in continuare sumele imprumutului (II)], trase si nerambursate:
    a) sumele trase din imprumut, alocate categoriei (B) (prevazuta in sectiunea 1 din anexa nr. 2);
    b) comisioane de serviciu trase din imprumut, aferente tragerilor mentionate la paragraful (2) a) de mai sus;
    c) orice sume realocate din categoria (C) (prevazuta in sectiunea 1 din anexa nr. 2) si trase in conformitate cu paragraful (2) a) sau (2) b) de mai sus.
    (3) Imprumutatul va plati Bancii: (i) inainte de data incheierii tragerilor din sumele imprumutului (denumita in continuare data incheierii), la data de 20 aprilie a fiecarui an, dobanda acumulata pana la data de 19 martie a acelui an de la data de 20 septembrie a anului precedent, iar la data de 20 octombrie a fiecarui an, dobanda acumulata pana la data de 19 septembrie a acelui an de la data de 20 martie a acelui an; si (ii) dupa data incheierii, la data de 20 martie a fiecarui an, dobanda acumulata pana la data de 19 martie a acelui an de la data de 20 septembrie a anului precedent, iar la data de 20 septembrie a fiecarui an, dobanda acumulata pana la data de 19 septembrie a acelui an de la data de 20 martie a acelui an.
    (4) Fara a contraveni prevederilor subsectiunii de mai sus, atunci cand data incheierii nu va fi mai devreme de doua luni de la data de 20 martie sau 20 septembrie, oricare dintre acestea va fi prima, prima plata a dobanzii dupa data incheierii se va efectua la data de 20 aprilie sau 20 octombrie, oricare dintre acestea va fi prima.

    Art. 3
    Clauze speciale

    SECTIUNEA 1
    Termeni si conditii generale

    Alti termeni si conditii general aplicabile acordului de imprumut vor fi stabilite in Termenii si conditiile generale pentru imprumuturi ODA ale Bancii, datate octombrie 1999 (denumite in continuare Termenii si conditiile generale), cu urmatoarele prevederi suplimentare:
    (1) Termenul sumele imprumutului, oriunde este mentionat in Termenii si conditiile generale, va fi inlocuit cu sumele imprumutului (I) si sumele imprumutului (II).
    (2) Cand Imprumutatul ramburseaza sumele imprumutului, plateste dobanda sau spezele de intarziere, fara sa specifice ordinea repartizarii, Banca poate decide ordinea repartizarii intre sumele imprumutului, dobanda sau spezele de intarziere pentru sumele imprumutului (I) sau sumele imprumutului (II).
    (3) Cu privire la sectiunea 3.07 din Termenii si conditiile generale, Imprumutatul va efectua toate platile aferente sumelor imprumutului, dobanzilor si altor speze aferente imprumutului in contul Bancii, deschis la Banca Tokyo-Mitsubishi, Ltd, Uchisaiwai-cho Office, Tokyo, Japonia, cont nr. 0011444.

    SECTIUNEA a 2-a
    Proceduri de achizitie

    Regulile pentru achizitia de bunuri si servicii, precum si pentru angajarea consultantilor, mentionate in sectiunea 4.01 din Termenii si conditiile generale, vor fi cele descrise in Procedurile de achizitie prezentate in anexa nr. 4.

    SECTIUNEA a 3-a
    Proceduri de tragere

    Procedurile de tragere mentionate in sectiunea 5.01 din Termenii si conditiile generale vor fi urmatoarele:
    (1) Procedura de angajament prezentata in anexa nr. 5 va fi utilizata in cazul tragerilor pentru plata furnizorilor din tari-sursa eligibile, altele decat Romania, cu privire la partea din contract exprimata in valute liber convertibile.
    (2) Procedura de rambursare prezentata in anexa nr. 6 va fi utilizata in cazul tragerilor pentru plati deja efectuate catre furnizori din Romania si furnizori din tari-sursa eligibile, altele decat Romania, cu privire la partea din contract exprimata in moneda Romaniei.
    (3) Fara a contraveni prevederilor paragrafului (2) de mai sus, Procedura de transfer prezentata in anexa nr. 7 poate fi utilizata in cazul tragerilor pentru plati ce urmeaza sa fie efectuate catre furnizori din Romania si furnizori din tari-sursa eligibile, altele decat Romania, cu privire la partea din contract exprimata in moneda Romaniei.

    SECTIUNEA a 4-a
    Administrarea imprumutului

    (1) Imprumutatul va autoriza si va determina Compania Nationala de Cai Ferate "C.F.R." - S.A. (denumita in continuare Agentia de executie) sa realizeze Proiectul.
    (2) Imprumutul va determina Agentia de executie sa angajeze consultanti pentru realizarea Proiectului.
    (3) Daca fondurile disponibile din sumele imprumutului vor fi insuficiente pentru realizarea Proiectului, Imprumutatul va lua cu promptitudine masurile pentru punerea la dispozitie a fondurile necesare.
    (4) Imprumutatul poate sa acorde Agentiei de executie din sumele imprumutului un imprumut, (imprumuturi) (denumit in continuare subimprumut) pentru realizarea Proiectului. Termenii si conditiile subimprumutului, inclusiv rata dobanzii, perioada de gratie si perioada de rambursare, nu vor fi mai putin favorabile decat cele din acordul de imprumut.
    (5) Imprumutatul va determina Agentia de executie sa furnizeze Bancii rapoarte trimestriale privind progresele inregistrate in ceea ce priveste realizarea Proiectului (in lunile februarie, mai, august si noiembrie ale fiecarui an) pana cand Proiectul va fi finalizat, in forma si cu detaliile pe care Banca le va solicita in mod rezonabil.
    (6) Imediat, dar in nici un caz mai tarziu de sase (6) luni dupa finalizarea Proiectului, Imprumutatul va determina Agentia de executie sa furnizeze Bancii un raport privind finalizarea Proiectului, in forma si cu detaliile pe care Banca le va solicita in mod rezonabil.

    SECTIUNEA a 5-a
    Limba oficiala

    Toate documentele, informatiile si materialele care urmeaza sa fie furnizate in cadrul acordului de imprumut vor fi redactate in limba engleza.

    SECTIUNEA a 6-a
    Notificari si cereri

    Urmatoarele adrese sunt precizate pentru scopul sectiunii 9.03 din Termenii si conditiile generale:

    Pentru Banca
    Adresa postala: Banca Japoneza pentru Cooperare Internationala
                    Takebashi Godo Building, 4 - 1, Ohtemachi 1-chome
                    Chiyoda-ku, Tokyo 100-8144, Japan

    In atentia directorului general, Departamentul Asistenta pentru Dezvoltare III
    Telex: 1. J28360
           Answer back code: JBIC J28360
           2. J28430
           Answer back code: JBIC J28430

    Pentru Imprumutat:
    Adresa postala: Ministerul Finantelor Publice
                    Str. Apolodor nr. 17, sectorul 5 Bucuresti, Romania

    In atentia directorului general, Directia generala a finantelor publice externe
    Telex: 11.230
    Daca adresele si/sau numele de mai sus se schimba, partea in cauza va notifica imediat in scris celeilalte parti la acord noile adrese si/sau nume.
    Drept care Banca si Imprumutatul, actionand prin reprezentantii lor pe deplin autorizati, au facut demersurile necesare pentru ca acordul de imprumut sa fie in mod corespunzator semnat in numele lor si incheiat la Bucuresti, Romania, in ziua si in anul mentionate la inceput.

                        Pentru Banca Japoneza
                  pentru Cooperare Internationala,
                           Kohei Nakanishi,
                   reprezentant-sef in Frankfurt,
                Oficiul Reprezentantei din Frankfurt

                           Pentru Romania,
                      Mihai Nicolae Tanasescu,
                    ministrul finantelor publice

    ANEXA 1

                      DESCRIEREA PROIECTULUI

    SECTIUNEA 1
    Rezumatul Proiectului

    (1) Obiectiv: Reabilitarea caii ferate Bucuresti - Constanta
    (2) Localizare: Bucuresti - Constanta (sectiunile Bucuresti Nord - Bucuresti Baneasa si Fetesti - Constanta)
    (3) Agentia de executie: Compania Nationala de Cai Ferate "C.F.R." - S.A.
    (4) Sfera de cuprindere a lucrarilor:
    a) constructii si instalatii;
    b) servicii de consultanta.
    Sumele imprumutului sunt disponibile pentru activitatile prevazute la lit. a) si b). Orice suma privind activitatile mentionate mai sus, neacoperita de imprumut, precum si orice alte activitati urmeaza sa fie finantate de catre Imprumutat.

    SECTIUNEA a 2-a

    Necesarul anual estimat de fonduri este prezentat mai jos.
__________________________________________________________________________
  Anul calendaristic         Pentru imprumut            Pentru Proiect
(ianuarie - decembrie)  (milioane yeni japonezi)  (milioane yeni japonezi)
__________________________________________________________________________
         2001                       843                      1.174
         2002                     1.129                      1.418
         2003                     4.904                      6.364
         2004                     8.866                     11.942
         2005                     8.757                     11.731
         2006                     1.136                      1.551
__________________________________________________________________________
        TOTAL:                   25.635                     34.180
__________________________________________________________________________

    Tragerea sumelor imprumutului se va face in limita alocatiilor bugetare anuale ale Guvernului Japoniei pentru Banca.

    SECTIUNEA a 3-a

    Se estimeaza ca Proiectul va fi finalizat pana in luna decembrie 2006.

    ANEXA 2

                               ALOCAREA
                          sumelor imprumutului

    SECTIUNEA 1
    Alocarea

________________________________________________________________________
   Categoria                    Suma alocata din     % din cheltuieli ce
                               imprumut (milioane       urmeaza sa fie
                                 yeni japonezi)            finantate
________________________________________________________________________
(A) Constructii si instalatii        21.104                      93
(B) Servicii de consultanta           2.420                     100
(C) Cheltuieli neprevazute            2.111                       -
________________________________________________________________________
        TOTAL:                       25.635
________________________________________________________________________

    NOTA:
    Urmatoarele categorii nu sunt eligibile pentru finantare:
    a) cheltuieli generale de administratie;
    b) impozite si taxe;
    c) achizitii de teren si de alte proprietati imobiliare;
    d) compensatii;
    e) alte categorii de cheltuieli indirecte.

    Daca nu se convine altfel intre Banca si Imprumutat, la fiecare tragere suma trasa va fi calculata din totalul cheltuielilor eligibile prin inmultirea cu procentul prevazut in aceasta sectiune.

    SECTIUNEA a 2-a
    Realocarea in cazul modificarii costurilor estimate

    (1) In cazul in care costurile estimate ale activitatilor incluse in oricare dintre categoriile (A) si/sau (B) se vor reduce, suma alocata care nu mai este necesara pentru acea activitate va fi realocata de catre Banca la categoria (C).
    (2) In cazul in care costurile estimate ale activitatilor incluse in oricare dintre categoriile (A) si/sau (B) vor creste, suma corespunzatoare acestei cresteri, daca exista, care urmeaza sa fie finantata din sumele imprumutului, va fi alocata de Banca, la cererea Imprumutatului, de la categoria (C), acelei activitati, cu conditia respectarii cerintelor pentru cheltuieli neprevazute, astfel cum sunt determinate de Banca, cu privire la costul activitatilor din categoria respectiva.

    ANEXA 3

                         GRAFICUL DE RAMBURSARE

    1. Rambursarea sumelor imprumutului (I)
_______________________________________________________________________
           Data scadenta                                      Suma
                                                        (yeni japonezi)
_______________________________________________________________________
 - 20 martie 2011                                         566.240.000
 - la fiecare data de 20 martie si 20 septembrie,
   incepand cu data de 20 septembrie 2011 pana la
   data de 20 martie 2031                                 566.219.000
_______________________________________________________________________

    Suma din imprumut alocata categoriei (C), astfel cum este prevazut in sectiunea 1 din anexa nr. 2, este inclusa provizoriu in sumele imprumutului (I).

    2. Rambursarea sumelor imprumutului (II)
_______________________________________________________________________
           Data scadenta                                     Suma
                                                        (yeni japonezi)
_______________________________________________________________________
 - 20 martie 2011                                         39.680.000
 - la fiecare data de 20 martie si 20 septembrie,
 incepand cu data de 20 septembrie 2011 pana la
 data de 20 martie 2041                                   39.672.000
_______________________________________________________________________

    ANEXA 4

                         PROCEDURI DE ACHIZITIE

    SECTIUNEA 1
    Regulile care vor guverna achizitiile in cadrul imprumutului

    (1) Achizitiile privind toate bunurile si serviciile, cu exceptia serviciilor de consultanta care urmeaza sa fie finantate din sumele imprumutului, vor respecta Regulile privind achizitiile in cadrul imprumuturilor ODA ale JBIC, datate octombrie 1999 (denumite in continuare Reguli privind achizitiile).
    (2) Angajarea consultantilor, care urmeaza sa fie finantata din sumele imprumutului, va respecta Regulile privind angajarea consultantilor in cadrul imprumuturilor ODA ale JBIC, datate octombrie 1999 (denumite in continuare Reguli privind consultantii).

    SECTIUNEA a 2-a
    Tarile-sursa eligibile

    Tarile-sursa eligibile pentru achizitia tuturor bunurilor si serviciilor, inclusiv a serviciilor de consultanta, care urmeaza sa fie finantate din sumele imprumutului, sunt toate tarile si regiunile.

    SECTIUNEA a 3-a
    Analiza de catre Banca a deciziilor privind achizitiile de bunuri si servicii (cu exceptia serviciilor de consultanta)

    In cazul contractelor care urmeaza sa fie finantate din sumele imprumutului alocate categoriei (A), astfel cum este descrisa in anexa nr. 2, urmatoarele proceduri vor fi supuse analizei si aprobarii de catre Banca, in conformitate cu sectiunea 4.02 din Termenii si conditiile generale:
    (1) Daca Imprumutatul doreste sa adopte alte proceduri de achizitie decat licitatia internationala competitiva, acesta va transmite Bancii o cerere de analiza a modului de achizitie (in conformitate cu formularul nr. 1 anexat). Banca va informa Imprumutatul asupra acordului sau printr-o notificare privind modul de achizitie.
    (2) Inaintea anuntarii si/sau notificarii precalificarii Imprumutatul va transmite Bancii, pentru analiza si aprobare, documentele de precalificare impreuna cu o cerere de analiza a documentelor de precalificare. Daca Banca nu are obiectii asupra documentelor respective, va informa in acest sens Imprumutatul printr-o notificare privind documentele de precalificare. Orice modificare ulterioara adusa documentelor respective de catre Imprumutat necesita acordul prealabil al Bancii.
    (3) Dupa ce au fost selectate firmele precalificate Imprumutatul va transmite Bancii, pentru analiza si aprobare, o lista cuprinzand aceste firme si un raport asupra procesului de selectie, continand motivele care au stat la baza alegerii facute, anexand toate documentele relevante impreuna cu o cerere de analiza a rezultatului precalificarii. Imprumutatul va transmite Bancii pentru informare orice alte documente referitoare la precalificare, pe care aceasta le va solicita in mod rezonabil. Daca Banca nu are obiectii asupra documentelor respective, va informa in acest sens Imprumutatul printr-o notificare privind rezultatul precalificarii.
    (4) Inainte de transmiterea invitatiilor pentru licitatie Imprumutatul va transmite Bancii, pentru analiza si aprobare, notificarile si instructiunile pentru ofertanti, formularul de oferta, proiectul de contract propus, specificatiile tehnice, desenele de executie si orice alte documente aferente licitatiei, impreuna cu o cerere de analiza a documentelor de licitatie. Daca Banca nu are obiectii asupra documentelor respective, va informa in acest sens Imprumutatul printr-o notificare privind documentele de licitatie. Orice modificare ulterioara adusa oricaruia dintre documentele respective de catre Imprumutat necesita acordul prealabil al Bancii, inainte ca documentele respective sa fie transmise ofertantilor potentiali.
    (5) Inainte de transmiterea notificarii de adjudecare ofertantului castigator Imprumutatul va transmite Bancii, pentru analiza si aprobare, analiza ofertelor si propunerea de adjudecare, impreuna cu o cerere de analiza a ofertelor si a propunerii de adjudecare. Daca Banca nu are obiectii asupra documentelor respective, va informa in acest sens Imprumutatul printr-o notificare privind analiza ofertelor de licitatie si a propunerii de adjudecare.
    (6) Daca Imprumutatul doreste, conform sectiunii 5.10 din Regulile privind achizitiile, sa respinga toate ofertele ori sa negocieze cu unul sau 2 dintre ofertantii care au prezentat ofertele cu preturile cele mai joase (sau, in cazul obtinerii unui rezultat nesatisfacator in urma negocierilor, cu urmatorul ofertant), in vederea incheierii unui contract in conditii avantajoase, Imprumutatul va informa Banca asupra motivelor sale, solicitand acesteia o analiza preliminara si aprobarea. Daca Banca nu are obiectii, va informa Imprumutatul cu privire la acordul sau. In cazul refacerii licitatiei toate procedurile ulterioare vor fi in totala concordanta cu prevederile subparagrafelor (1) - (5).
    (7) Imediat dupa semnarea unui contract Imprumutatul va transmite Bancii, pentru analiza si aprobare, un exemplar al contractului, certificat in mod corespunzator, impreuna cu o cerere de analiza a contractului (in conformitate cu formularul nr. 2 anexat). Daca Banca apreciaza contractul ca fiind in conformitate cu prevederile acordului de imprumut, va informa in acest sens Imprumutatul printr-o notificare privind contractul.
    (8) Orice modificare sau anulare a unui contract analizat de Banca se va face numai cu acordul scris, prealabil, al acesteia, cu mentiunea ca totusi o schimbare care nu modifica in mod substantial contractul si care nu afecteaza pretul acestuia nu va necesita acordul Bancii.

    SECTIUNEA a 4-a
    Analiza de catre Banca a deciziilor privind angajarea consultantilor

    Cu referire la sectiunea 4.02 din Termenii si conditiile generale, urmatoarele proceduri vor face subiectul analizei si aprobarii de catre Banca:
    (1) Inainte sa solicite propuneri din partea consultantilor Imprumutatul va transmite Bancii, pentru analiza si aprobare, Termenii de referinta, Lista scurta a consultantilor si Scrisoarea de invitatie, impreuna cu o cerere de analiza a acestor documente. Daca Banca nu are obiectii asupra documentelor respective, va informa in acest sens Imprumutatul printr-o notificare privind Termenii de referinta, Lista scurta a consultantilor si Scrisoarea de invitatie. Orice modificare ulterioara adusa documentelor respective de catre Imprumutat necesita acordul prealabil al Bancii.
    (2) Inainte de invitarea consultantului cel mai bine cotat pentru a incepe negocierea contractului, Imprumutatul va transmite Bancii, pentru analiza si aprobare, rezultatele evaluarii propunerilor primite, impreuna cu o cerere de analiza a propunerilor consultantilor. Daca Banca nu are obiectii asupra documentelor respective, va informa in acest sens Imprumutatul printr-o notificare privind raportul de evaluare a propunerilor consultantilor.
    (3) Daca Imprumutatul doreste, dupa cum se prevede in sectiunea 3.01(2) din Regulile privind consultantii, sa angajeze un anumit consultant, va transmite in scris Bancii, pentru analiza si aprobare, motivele sale impreuna cu Scrisoarea de invitatie si Termenii de referinta. Dupa obtinerea aprobarii din partea Bancii Imprumutatul va putea transmite consultantului in cauza Scrisoarea de invitatie si Termenii de referinta. Daca Imprumutatul considera acceptabila oferta consultantului, va putea incepe negocierea conditiilor contractului (inclusiv termenii financiari).
    (4) Imediat dupa semnarea unui contract Imprumutatul va transmite Bancii, pentru analiza si aprobare, un exemplar al contractului, certificat in mod corespunzator, impreuna cu o cerere de analiza a contractului (in conformitate cu formularul nr. 3 anexat). Daca Banca apreciaza contractul ca fiind in conformitate cu prevederile acordului de imprumut, va informa in acest sens Imprumutatul printr-o notificare privind contractul.
    (5) Orice modificare sau anulare a unui contract analizat de Banca se va face numai cu acordul scris, prealabil, al acesteia, cu mentiunea ca totusi o schimbare care nu modifica substantial contractul si care nu afecteaza pretul acestuia nu va necesita acordul Bancii.

    Formularul nr. 1

    Data .................
    Ref. nr. .............

    Banca Japoneza pentru Cooperare Internationala
    Tokyo, Japonia

    In atentia directorului general, Departamentul Asistenta pentru Dezvoltare III

                                CERERE
                    de analiza a modului de achizitie

    Domnilor,
    Referitor la: Acordul de imprumut nr. ROM - P3 din 30 martie 2001 privind Proiectul de reabilitare a caii ferate Bucuresti - Constanta

    In conformitate cu prevederile relevante ale acordului de imprumut mentionat mai sus, va transmitem prin prezenta cerere, pentru analiza, Modul de achizitie anexat.

    Va vom ramane indatorati daca ne veti transmite acordul dumneavoastra.

                             Cu stima,

                                          Pentru .......................
                                                 (numele Imprumutatului)
                                          ..............................
                                              (semnatura autorizata)

    ANEXA
    la formularul nr. 1

    1. Denumirea Proiectului:

    2. Modurile de achizitie:
    ( ) Licitatie internationala (locala) restransa
    ( ) Cumparare internationala (locala)
    ( ) Contractare directa
    ( ) Alte modalitati (...............................)

    3. Motivele pentru alegerea modului de achizitie, in detaliu:
    (de exemplu: consideratii tehnice, factori economici, experienta si aptitudini)

    4. Numele si nationalitatea furnizorului:
    [in cazul licitatiei internationale (locale) restranse si al contractarii directe]

    5. Suma estimata a contractului:
    - moneda straina:
    - moneda locala:

    6. Principalele articole cuprinse in contract:

    7. Tipul de contract:
    ( ) Contract la cheie
    ( ) Achizitii de bunuri/echipamente/materiale
    ( ) Contract de lucrari civile
    ( ) Achizitii de servicii
    ( ) Altele

    8. Program de desfasurare:
    (i) data semnarii contractului:
    (ii) data expedierii si/sau data inceperii executiei lucrarilor/prestarii serviciilor:
    (iii) data finalizarii (pentru livrari sau constructii):

    Formularul nr. 2

    Data ....................
    Ref. nr. ................

    Banca Japoneza pentru Cooperare Internationala
    Tokyo, Japonia

    In atentia directorului general, Departamentul Asistenta pentru Dezvoltare III

                              CERERE
                     de analiza a contractului

    Domnilor,
    In conformitate cu prevederile relevante ale Acordului de imprumut nr. ROM - P3 din 30 martie 2001 va transmitem prin prezenta cerere, pentru analiza, un exemplar certificat al contractului anexat. Detaliile contractului sunt:
    1. Numarul si data contractului:
    2. Numele si nationalitatea furnizorului:
    3. Numele cumparatorului:
    4. Pretul contractului:
    5. Suma solicitata pentru finantare:
    (reprezentand ...% din cheltuielile eligibile)
    6. Descrierea si originea bunurilor:
    Va vom ramane indatorati daca ne veti transmite acordul dumneavoastra cu privire la contract printr-o notificare privind contractul.

                             Cu stima,

                                          Pentru .......................
                                                 (numele Imprumutatului)
                                          ..............................
                                              (semnatura autorizata)

    Formularul nr. 3

    Data ....................
    Ref. nr. ................

    Banca Japoneza pentru Cooperare Internationala
    Tokyo, Japonia

    In atentia directorului general, Departamentul Asistenta pentru Dezvoltare III

                                CERERE
                      de analiza a contractului
                 (pentru serviciile de consultanta)

    Domnilor,
    In conformitate cu prevederile relevante ale Acordului de imprumut nr. ROM - P3 din 30 martie 2001 va transmitem prin prezenta cerere, pentru analiza, un exemplar certificat al contractului anexat. Detaliile contractului sunt:
    1. Numarul si data contractului:
    2. Numele si nationalitatea consultantului:
    3. Numele angajatorului:
    4. Pretul contractului:
    5. Suma solicitata pentru finantare:
    (reprezentand ...% din cheltuielile eligibile)
    Va vom ramane indatorati daca ne veti transmite acordul dumneavoastra cu privire la contract printr-o notificare privind contractul.

                     Cu stima,

                                 Pentru .......................
                                        (numele Imprumutatului)
                                 ..............................
                                     (semnatura autorizata)

    ANEXA 5

                      PROCEDURA DE ANGAJAMENT

    Procedura de angajament pentru imprumuturile ODA, datata octombrie 1999 (denumita in continuare Procedura de angajament), se va aplica mutadis mutandis in cazul tragerilor pentru plata furnizorilor din tari-sursa eligibile, altele decat Romania, cu privire la partea din contract exprimata in valute liber convertibile, cu urmatoarele prevederi suplimentare:
    1. Referitor la sectiunea 1(3) din Procedura de angajament, Banca japoneza va fi The Bank of Tokyo-Mitsubishi, Ltd, Tokyo.
    2. Referitor la sectiunea 1(3) din Procedura de angajament, Banca emitenta va fi Banca Comerciala Romana - S.A.
    3. a) Imprumutatul va plati Bancii, in yeni japonezi, o suma egala cu o zecime de procent (0,1%) din suma prevazuta in scrisoarea de angajament, sub forma de comision de serviciu, la data emiterii respectivei scrisori de angajament. Banca va emite scrisoarea de angajament catre Banca japoneza la primirea comisionului de serviciu de la Imprumutat.
    b) O suma egala cu acest comision de serviciu va fi finantata din sumele imprumutului, iar Banca isi va plati imediat aceasta suma drept comision de serviciu la data emiterii scrisorii de angajament. Aceasta tragere din sumele imprumutului va constitui pentru Imprumutat o obligatie valida si legala in cadrul termenilor si conditiilor acordului de imprumut.

    ANEXA 6

                       PROCEDURA DE RAMBURSARE

    Procedura de rambursare pentru imprumuturile ODA, datata octombrie 1999 (denumita in continuare Procedura de rambursare), se va aplica mutadis mutandis in cazul tragerilor pentru plati deja efectuate catre furnizori din Romania si furnizori din tari-sursa eligibile, altele decat Romania, cu privire la partea din contract exprimata in moneda Romaniei, cu urmatoarele prevederi suplimentare:
    1. Banca din Tokyo desemnata pentru efectuarea operatiunilor in monede straine, oriunde este mentionata in aceasta anexa, inclusiv in Procedura de rambursare, va fi The Bank of Tokyo-Mitsubishi, Ltd, Tokyo.
    2. Banca de pe teritoriul Imprumutatului autorizata pentru efectuarea operatiunilor in monede straine, mentionata in Procedura de rambursare, va fi Banca Comerciala Romana - S.A.
    3. Documentele justificative care evidentiaza fiecare plata si modul de utilizare a acesteia, mentionate la pct. 2 b) din Procedura de rambursare, vor fi:
    a) In cazul platilor catre furnizori pentru expedierea/transportul bunurilor:
    (i) conosament sau un document similar care dovedeste transportul/expedierea bunurilor mentionate in factura;
    (ii) cambie sau un document similar care evidentiaza data si suma platii efectuate catre furnizor; o simpla chitanta din partea furnizorului, evidentiind data si suma platii, este suficienta.
    b) In cazul platilor catre furnizori efectuate anterior expedierii/transportului bunurilor:
    - cambie sau un document similar care evidentiaza data si suma platii efectuate catre furnizor; o simpla chitanta din partea furnizorului, evidentiind data si suma platii, este suficienta.
    c) In cazul platilor pentru serviciile consultantilor:
    (i) cerere depusa de catre consultanti care sa indice suficient de detaliat serviciile prestate, perioada acoperita si suma care urmeaza sa le fie platita;
    (ii) cec bancar anulat, trata sau un document similar care evidentiaza data si suma platii efectuate catre consultanti; o simpla chitanta din partea consultantilor, evidentiind data si suma platii, este suficienta.
    d) In cazul platilor pentru alte servicii prestate:
    (i) nota de plata, cerere sau factura specificand natura serviciilor prestate si sumele aferente solicitate;
    (ii) cec bancar anulat, trata sau un document similar care evidentiaza data si suma platii efectuate; o simpla chitanta evidentiind data si suma platii este suficienta.
    Daca astfel de servicii se refera la importul de bunuri (de exemplu: navlu, asigurare), vor fi furnizate referinte corespunzatoare pentru a permite Bancii sa stabileasca corelatia dintre fiecare dintre acestea si bunurile specifice la care se refera si al caror cost a fost sau urmeaza sa fie finantat de Banca.
    e) In cazul platilor in cadrul contractelor de lucrari civile:
    (i) cererea, nota de plata sau factura contractorului, care sa indice suficient de detaliat lucrarea executata de catre contractor si suma pretinsa pentru aceasta;
    (ii) un certificat care sa ateste faptul ca lucrarea executata de catre contractor este satisfacatoare si in conformitate cu termenii contractului relevant; un astfel de certificat va fi semnat de Agentia de executie;
    (iii) cec bancar anulat sau un document similar care evidentiaza data si suma platii efectuate catre contractor; o simpla chitanta din partea contractorului, evidentiind data si suma platii, este suficienta.
    4. a) Imprumutatul va plati Bancii, in yeni japonezi, o suma egala cu o zecime de procent (0,1%) din suma trasa de catre Imprumutat, sub forma de comision de serviciu, la data efectuarii tragerii. Banca va efectua tragerea in cadrul acestei proceduri la primirea comisionului de serviciu de la Imprumutat.
    b) O suma egala cu acest comision de serviciu va fi finantata din sumele imprumutului, iar Banca isi va plati imediat aceasta suma drept comision de serviciu la data efectuarii tragerii pentru Imprumutat. Aceasta tragere din sumele imprumutului va constitui pentru Imprumutat o obligatie valida si legala in cadrul termenilor si conditiilor acordului de imprumut.
    5. Suma mentionata in cererea de rambursare va fi exprimata in yeni japonezi.
    6. Formularul JBIC - SSP anexat va inlocui formularul JBIC - SSP anexat la Procedura de rambursare.

    Formularul JBIC - SSP

    Data .....................
    Nr. ......................

                                SITUATIA
                          rezumativa a platilor
 _____________________________________________________________________________
|    1     |       2     |     3     |        4      |       5     |     6    :
|__________|_____________|___________|_______________|_____________|__________:
|Tranzactia| Cumparatorul| Furnizorul| Nationalitatea|  Descrierea | Categoria:
|          |             |           |  furnizorului |  bunurilor  |          :
|          |             |           |               |  si/sau a   |          :
|          |             |           |               | serviciilor |          :
|__________|_____________|___________|_______________|_____________|__________:
| 1.       |             |           |               |             |          :
|          |             |           |               |             |          :
| 2.       |             |           |               |             |          :
|          |             |           |               |             |          :
| 3.       |             |           |               |             |          :
|__________|_____________|___________|_______________|_____________|__________:
| TOTAL:   |             |           |               |             |          :
|__________|_____________|___________|_______________|_____________|__________:

    - continuare -
 ____________________________________________________________________________
:     7   |      8     |  9   | 10   |  11  |    12    |    13    |    14    |
:_________|____________|______|______|______|__________|__________|__________|
: Originea|    Suma    | Data | Suma |Natura|  Modul   |   Suma   |Proportia |
:         |contractului|platii|  de  |platii|    de    |solicitata|    de    |
:         |            |      | plata|      | achizitie|  pentru  |finantare |
:         |            |      |      |      |          |finantare |          |
:_________|____________|______|______|______|__________|__________|__________|
:         |            |      |      |      |          |          |          |
:         |            |      |      |      |          |          |          |
:         |            |      |      |      |          |          |          |
:         |            |      |      |      |          |          |          |
:         |            |      |      |      |          |          |          |
:_________|____________|______|______|______|__________|__________|__________|
:         |            |      |      |      |          |          |          |
:_________|____________|______|______|______|__________|__________|__________|

    Subsemnatul certific faptul ca furnizorul (furnizorii) si bunurile si/sau serviciile declarate mai sus sunt eligibile in cadrul acordului de imprumut.

    Nota pentru 4:
    Nationalitatea furnizorului: tara in care furnizorul s-a infiintat si s-a inregistrat.

    Nota pentru 6:
    Categoria: categoria descrisa in sectiunea 1 din anexa nr. 2.

    Nota pentru 10 si 13:
    Suma de plata: daca nu se exprima in yeni japonezi, se vor preciza atat suma in moneda in care s-a efectuat plata catre furnizor, suma echivalenta in yeni japonezi, calculata conform pct. 4 din Procedura de rambursare, cat si ratele de schimb folosite.

    Nota pentru 11:
    Natura platii: plata in avans, plata in rate sau plata finala etc.

    Nota pentru 12:
    Modul de achizitie: se vor prezenta motivele pentru alegerea altei modalitati decat licitatia competitiva internationala.

    Nota pentru 14:
    Proportia de finantare: procentul sumei solicitate pentru finantare din suma de plata in moneda in care s-a efectuat plata catre furnizor.

                                             ........................
                                              (semnatura autorizata)

    ANEXA 7

                           PROCEDURA DE TRANSFER

    Procedura de transfer prezentata aici poate fi aplicata in cazul tragerilor pentru plati ce urmeaza sa fie efectuate catre furnizori din Romania si furnizori din tari-sursa eligibile, altele decat Romania, cu privire la partea din contract exprimata in moneda Romaniei.
    Banca din Tokyo autorizata pentru efectuarea operatiunilor in monede straine, oriunde este mentionata in aceasta anexa, va fi The Bank of Tokyo-Mitsubishi, Ltd, Tokyo (denumita in continuare Banca platitoare).
    Banca de pe teritoriul Imprumutatului autorizata pentru efectuarea operatiunilor in monede straine, mentionata in aceasta anexa, va fi Banca Comerciala Romana - S.A. (denumita in continuare Banca comerciala).
    1. Cererea de tragere
    (1) Cand Imprumutatul primeste cereri de plata de la furnizori prin intermediul Agentiei de executie (conform formularului CFP anexat), acesta va solicita Bancii sa efectueze o tragere intr-o suma care sa nu depaseasca suma efectiv ceruta de catre furnizori, prin trimiterea la Banca a unei cereri de tragere in conformitate cu formularul TRF anexat. Fiecare cerere de tragere va fi semnata de Imprumutat si va fi insotita de urmatoarele documente:
    a) situatia rezumativa a platilor, conform formularului TRF - SSP anexat;
    b) o copie de pe Instructiunile de transfer trimise Bancii comerciale, conform formularului JBIC - TI anexat;
    c) cereri de plata care evidentiaza suma ce urmeaza sa fie platita furnizorilor, conform formularului CFP;
    d) urmatoarele documente justificative care evidentiaza fiecare plata si modul de utilizare a acesteia:
    (i) in cazul platilor catre furnizori pentru expedierea/transportul bunurilor si/sau serviciilor:
    - conosament sau un document similar care dovedeste expedierea/transportul bunurilor si/sau serviciilor mentionate in factura;
    (ii) in cazul platilor pentru serviciile consultantilor:
    - cerere depusa de consultanti, care sa indice suficient de detaliat serviciile prestate, perioada acoperita si suma care urmeaza sa le fie platita;
    (iii) in cazul platilor in cadrul contractelor de lucrari civile:
    - cererea, nota de plata sau factura contractorului, care sa indice suficient de detaliat lucrarea executata de catre contractor si suma pretinsa pentru aceasta;
    - un certificat care sa ateste faptul ca lucrarea executata de catre contractor este satisfacatoare si in conformitate cu termenii contractului relevant; un astfel de certificat va fi semnat de catre Agentia de executie.
    (2) Suma declarata in cererea de tragere va fi exprimata in yeni japonezi, convertiti la cursul T/T de cumparare, cotat de catre Banca comerciala in ziua imediat precedenta zilei in care este facuta cererea de tragere. Suma ce urmeaza sa fie platita in moneda si la cursul de schimb utilizate pentru conversia yenilor japonezi va fi mentionata in Situatia rezumativa a platilor, conform formularului TRF - SSP, impreuna cu dovada privind acel curs de schimb.
    (3) Atunci cand Imprumutatul trimite Bancii o cerere de tragere, el va trimite Bancii comerciale Instructiunile de transfer insotite de copii de pe cererea de tragere si de pe cererile de plata.
    2. Tragerea
    (1) Cand Banca considera ca cererea de tragere este in buna regula si in conformitate cu prevederile acordului de imprumut, aceasta, la primirea unei sume egale cu o zecime de procent (0,1%) din suma ce urmeaza sa fie trasa, sub forma de comision de serviciu platit de Imprumutat, va efectua tragerea in yeni japonezi. Tragerea va fi efectuata in termen de cincisprezece (15) zile lucratoare de la data primirii cererii, prin plata in contul nerezident in yeni al Bancii comerciale, care va fi deschis anterior la Banca platitoare, in conformitate cu legile si cu reglementarile relevante din Japonia.
    (2) O suma egala cu acest comision de serviciu va fi finantata din sumele imprumutului, iar Banca isi va plati imediat aceasta suma drept comision de serviciu la data efectuarii tragerii pentru Imprumutat. Aceasta tragere din sumele imprumutului va constitui pentru Imprumutat o obligatie valida si legala in cadrul termenilor si conditiilor acordului de imprumut.
    3. Plata catre furnizor (furnizori)
    Dupa ce sumele din imprumut trase de Banca au fost creditate in contul nerezident in yeni al Bancii comerciale, mentionat la pct. 2 de mai sus, iar Banca comerciala primeste confirmarea telegrafica de la Banca platitoare, Banca comerciala va schimba imediat suma creditata in moneda Romaniei si va transfera suma efectiv solicitata de furnizori prin cererile de plata, in contul corespondent al furnizorilor la Banca acestora, in conformitate cu Instructiunile de transfer.
    4. Delegarea de autoritate
    (1) Imprumutatul desemneaza prin aceasta Banca comerciala ca agent al sau, in scopul intreprinderii oricarei actiuni sau al incheierii oricarui acord solicitat ori permis in conformitate cu aceasta procedura de transfer.
    (2) Orice actiuni intreprinse sau orice acorduri incheiate de Banca comerciala ca urmare a autoritatii conferite acesteia vor fi pe deplin obligatorii pentru Imprumutat si vor avea aceeasi forta si efect ca si cand ar fi intreprinse sau incheiate de Imprumutat.
    (3) Autoritatea conferita Bancii comerciale poate fi revocata sau modificata printr-un acord intre Imprumutat si Banca.
    5. Aranjament
    Imprumutatul va determina Banca comerciala sa incheie aranjamentul necesar cu Banca platitoare, aranjament care, in conformitate cu autoritatea conferita Bancii comerciale la pct. 4 de mai sus, va cuprinde urmatoarele:
    a) utilizarea contului nerezident in yeni al Bancii comerciale, deschis la Banca platitoare, pentru efectuarea tragerilor conform Procedurii de transfer;
    b) imediat dupa ce tragerea efectuata de Banca a fost creditata in contul nerezident in yeni al Bancii comerciale, mentionat la pct. 2 de mai sus, Banca platitoare va aviza telegrafic Banca comerciala despre aceasta.
    6. Banca nu va fi responsabila pentru nici o pierdere suferita de Imprumutat si/sau furnizori, datorata oricarei diferente dintre cursul de schimb ce va fi utilizat pentru conversia yenilor japonezi in moneda utilizata pentru plata efectiva catre furnizori, la data transferului, si cursul de schimb ce va fi utilizat pentru conversia monedei utilizate pentru plata efectiva catre furnizori in yeni japonezi, la data tragerii.

    Formularul CFP

                           CERERE DE PLATA

    Data .................
    Imprumut nr.: ROM - P3
    C.P. nr. .............

    Catre ...................................
           (numele si adresa Imprumutatului)

    Va transmitem cererea de plata pentru situatia de lucrari, cu urmatorul continut:
    1. Numarul contractului si data:
    2. Notificare privind numarul contractului si data (daca exista):
    3. Descrierea bunurilor si serviciilor furnizate:
    4. Suma solicitata:
    5. Suma cumulata, deja platita:
    6. Suma totala (4 + 5):
    Va rugam sa platiti suma solicitata la pct. 4 de mai sus in contul nostru, dupa cum urmeaza:
    (i) Numarul contului:
    (ii) Denumirea bancii:
    (iii) Adresa completa a bancii:
    (iv) Adresa telegrafica:
                                                 .........................
                                                   (numele furnizorului)
                                                 .........................
                                                        (semnatura)

    Formularul TRF

                           CERERE DE TRAGERE

    Data .................
    Imprumut nr.: ROM - P3
    Seria cererii nr. ....

    Banca Japoneza pentru Cooperare Internationala
    Tokyo, Japonia

    In atentia directorului general, Departamentul Asistenta pentru Dezvoltare III

    Domnilor,

    1. Conform Acordului de imprumut nr. ROM - P3 din 30 martie 2001, incheiat intre Banca Japoneza pentru Cooperare Internationala (denumita in continuare Banca) si Romania, subsemnatul solicit prin aceasta cerere tragerea in cadrul acordului de imprumut mentionat a sumei de ...... yeni japonezi (adica .......) pentru plata cheltuielilor descrise in Situatia rezumativa anexata.
    2. Subsemnatul nu am mai solicitat anterior tragerea nici unei sume din imprumut in scopul acoperirii cheltuielilor descrise in Situatia rezumativa. Subsemnatul nu am obtinut si nu voi obtine fonduri in acest scop din sumele unui alt imprumut, credit sau donatie disponibila subsemnatului.
    3. Subsemnatul certific faptul ca:
    a) cheltuielile descrise in Situatia rezumativa vor fi efectuate pentru scopurile specificate in acordul de imprumut;
    b) bunurile si serviciile pentru care se efectueaza aceste cheltuieli au fost achizitionate in conformitate cu procedurile de achizitie aplicabile, convenite cu Banca in conformitate cu acordul de imprumut mentionat, iar costul si termenii de achizitie ale acestora sunt rezonabile;
    c) bunurile si serviciile mentionate au fost sau vor fi furnizate de catre furnizorii specificati in Situatia rezumativa anexata si au fost sau vor fi produse in (sau, in cazul serviciilor, furnizate din) tari-sursa eligibile pentru imprumutul Bancii.
    4. Va rugam sa efectuati tragerea sumei solicitate prin aceasta cerere, efectuand plata in contul nerezident in yeni al Bancii Comerciale Romane - S.A., deschis la The Bank of Tokyo-Mitsubishi, Ltd, Tokyo.
    5. Aceasta cerere cuprinde ... pagini si ... situatii rezumative numerotate si semnate, impreuna cu documentele justificative.

                             Cu stima,

                                            Pentru .......................
                                                   (numele Imprumutatului)
                                            ..............................
                                                (semnatura autorizata)

    Formularul TRF - SSP

    Data .................
    Nr. ..................

                                  SITUATIA
                            rezumativa a platilor

    Semnificatia coloanei A din tabelul de mai jos este urmatoarea:
    A - Proportia de finantare
 ______________________________________________________________________________
|     1     |     2     |      3      |     4      |       5      |      6     :
|___________|___________|_____________|____________|______________|____________:
| Tranzactia| Aprobarea | Cumparatorul| Furnizorul |Nationalitatea| Descrierea :
|           |    JBIC   |             |            | furnizorului |  bunurilor :
|           | nr. ..... |             |            |              |  si/sau a  :
|           |           |             |            |              | serviciilor:
|___________|___________|_____________|____________|______________|____________:
| 1.        |           |             |            |              |            :
|           |           |             |            |              |            :
| 2.        |           |             |            |              |            :
|           |           |             |            |              |            :
| 3.        |           |             |            |              |            :
|___________|___________|_____________|____________|______________|____________:
| TOTAL:    |           |             |            |              |            :
|___________|___________|_____________|____________|______________|____________:

    - continuare -
 ______________________________________________________________________________
:      7   |   8    |     9      |   10 | 11  |  12  |    13   |    14    | 15 |
:__________|________|____________|______|_____|______|_________|__________|____|
: Categoria|Originea|    Suma    | Rata |Suma |Natura|  Modul  |  Suma    |    |
:          |        |contractului|  de  | de  |platii|    de   |solicitata| A  |
:          |        |            |schimb|plata|      |achizitie|  pentru  |    |
:          |        |            |      |     |      |         |finantare |    |
:__________|________|____________|______|_____|______|_________|__________|____|
:          |        |            |      |     |      |         |          |    |
:          |        |            |      |     |      |         |          |    |
:          |        |            |      |     |      |         |          |    |
:          |        |            |      |     |      |         |          |    |
:          |        |            |      |     |      |         |          |    |
:__________|________|____________|______|_____|______|_________|__________|____|
:          |        |            |      |     |      |         |          |    |
:__________|________|____________|______|_____|______|_________|__________|____|

    Subsemnatul certific faptul ca furnizorul (furnizorii) si bunurile si/sau serviciile declarate mai sus sunt eligibile in cadrul acordului de imprumut.

    Nota pentru 5:
    Nationalitatea furnizorului: tara in care furnizorul s-a infiintat si s-a inregistrat.

    Nota pentru 7: Categoria: categoria descrisa in sectiunea 1 din anexa nr. 2.

    Nota pentru 11 si 14:
    Suma platii: daca nu se exprima in yeni japonezi, se vor preciza atat suma in moneda in care se va efectua plata catre furnizor, suma echivalenta in yeni japonezi, calculata conform pct. 1(2) din anexa nr. 7 "Procedura de transfer", cat si ratele de schimb folosite.

    Nota pentru 12:
    Natura platii: plata in avans, plata in rate sau plata finala etc.

    Nota pentru 13:
    Modul de achizitie: se vor prezenta motivele pentru alegerea altei modalitati decat licitatia competitiva internationala.

    Nota pentru 15:
    Proportia de finantare: procentul sumei solicitate pentru finantare din suma de plata in moneda in care plata va fi efectuata catre furnizor.

                                           Pentru .....................
                                           ............................
                                              (semnatura autorizata)

    Formularul JBIC - TI

                       INSTRUCTIUNI DE TRANSFER

    Data .................
    Imprumut nr.: ROM - P3
    Seria nr. ............

    Catre Banca Comerciala Romana - S.A.

    La primirea sumei trase de Banca, pe baza Cererii noastre de tragere nr. ...... din ............, va solicitam prin aceasta sa preschimbati suma trasa in moneda Romaniei si sa transferati suma efectiv solicitata de catre furnizor in contul respectivului furnizor, deschis la Banca acestuia, dupa cum se specifica in Cererea de plata nr. ............ din ....................... .

                                      .................................
                                        (numele si adresa Imprumutatului)
                                        .................................
                                                  (semnatura)

    Se anexeaza:
      cerere de tragere;
      cereri de plata.



SmartCity5

COMENTARII la Legea 528/2001

Momentan nu exista niciun comentariu la Legea 528 din 2001
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu