Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr.106 din 20.04.2017

pentru modificarea şi completarea Ordinului ministrului agriculturii şi dezvoltării rurale nr. 816/2016 privind aprobarea Listei detaliate a cheltuielilor eligibile pentru operaţiunile finanţate, inclusiv cheltuielile de personal ale Autorităţii de management, în cadrul Programului operaţional pentru pescuit şi afaceri maritime 2014-2020
ACT EMIS DE: Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 311 din 02 mai 2017



SmartCity1

Având în vedere Referatul de aprobare al Direcţiei generale pescuit - Autoritatea de management pentru POPAM nr. 309.190 din 10.04.2017,în temeiul prevederilor: art. 24 din Hotărârea Guvernului nr. 347/2016 privind stabilirea cadrului general de implementare a operaţiunilor cofinanţate din Fondul European pentru Pescuit şi Afaceri Maritime prin Programul operaţional pentru pescuit şi afaceri maritime 2014-2020;

Regulamentului (UE) nr. 1.303/2013 al Parlamentului European şi al Consiliului din 17 decembrie 2013 de stabilire a unor dispoziţii comune privind Fondul european de dezvoltare regională, Fondul social european, Fondul de coeziune, Fondul european agricol pentru dezvoltare rurală şi Fondul european pentru pescuit şi afaceri maritime, precum şi de stabilire a unor dispoziţii generale privind Fondul european de dezvoltare regională, Fondul social european, Fondul de coeziune şi Fondul european pentru pescuit şi afaceri maritime şi de abrogare a Regulamentului (CE) nr. 1.083/2006 al Consiliului, cu modificările şi completările ulterioare;

Regulamentului (UE) nr. 508/2014 al Parlamentului European şi al Consiliului privind Fondul european pentru pescuit şi afaceri maritime şi de abrogare a Regulamentelor (CE) nr. 2.328/2003, (CE) nr. 861/2006, (CE) nr. 1.198/2006 şi (CE) nr. 791/2007 ale Consiliului şi a Regulamentului (UE) nr. 1.255/2011 al Parlamentului European şi al Consiliului;

art. 9 alin. (5) din Hotărârea Guvernului nr. 30/2017 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale, precum şi pentru modificarea art. 6 alin. (6) din Hotărârea Guvernului nr. 1.186/2014 privind organizarea şi funcţionarea Autorităţii pentru Administrarea Sistemului Naţional Antigrindină şi de Creştere a Precipitaţiilor, cu modificările ulterioare,ministrul agriculturii şi dezvoltării rurale emite prezentul ordin. Articolul I Ordinul ministrului agriculturii şi dezvoltării rurale nr. 816/2016 privind aprobarea Listei detaliate a cheltuielilor eligibile pentru operaţiunile finanţate, inclusiv cheltuielile de personal ale Autorităţii de management, în cadrul Programului operaţional pentru pescuit şi afaceri maritime 2014-2020, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 401 din 26 mai 2016, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică şi se completează după cum urmează: 1. La articolul 1 alineatul (4), punctul 4 se modifică şi va avea următorul cuprins: 4. În determinarea veniturilor nete, beneficiarul va utiliza, atât în cursul implementării operaţiunii, cât şi ulterior finalizării ei, doar veniturile şi cheltuielile, astfel cum sunt prevăzute la art. 61 alin. (1) şi la art. 65 alin. (8) din Regulamentul (UE) nr. 1.303/2013 al Parlamentului European şi al Consiliului. 2. În anexă , la punctul I „Cheltuieli comune tuturor măsurilor finanţate în cadrul Programului operaţional pentru pescuit şi afaceri maritime 2014-2020", punctul 3 se modifică şi va avea următorul cuprins: 3. Cheltuieli privind taxele, altele decât cele prevăzute la cap. I secţiunea a 5-a pct. 5.2 din anexa nr. 6 la Hotărârea Guvernului nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare 3. În anexă , la punctul I „Cheltuieli comune tuturor măsurilor finanţate în cadrul Programului operaţional pentru pescuit şi afaceri maritime 2014-2020", după punctul 6 se introduce un nou punct, punctul 7, cu următorul cuprins: 7. Cheltuieli aferente garanţiilor emise de o instituţie bancară sau nebancară, astfel cum sunt prevăzute la art. 11 din Hotărârea Guvernului nr. 347/2016 4. În anexă , la punctul II „Cheltuieli comune măsurilor de investiţii finanţate în cadrul Programului operaţional pentru pescuit şi afaceri maritime 2014-2020", punctele 1-8 se modifică şi vor avea următorul cuprins : 1. Cheltuieli pentru obţinerea şi amenajarea terenului, conform cap. I secţiunea 1 din anexa nr. 6 la Hotărârea Guvernului nr. 907/2016, cu modificările şi completările ulterioare, cu excepţia cheltuielilor pentru plata concesiunii (redevenţei) pe durata realizării lucrărilor, exproprieri şi despăgubiri, schimbarea regimului juridic al terenului, scoaterea temporară sau definitivă din circuitul agricol, cheltuieli de aceeaşi natură, devieri de cursuri de apă, strămutări de localităţi, strămutări de monumente istorice, descărcări de sarcină arheologică sau, după caz, protejare în timpul execuţiei obiectivului de investiţii (în cazul executării unor lucrări pe amplasamente ce fac parte din Lista monumentelor istorice sau din Repertoriul arheologic naţional), reintroducerea în circuitul agricol a suprafeţelor scoase temporar din uz, relocarea/protecţia utilităţilor (devieri reţele de utilităţi din amplasament) 2. Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului de investiţii, conform cap. I secţiunea a 2-a din anexa nr. 6 la Hotărârea Guvernului nr. 907/2016, cu modificările şi completările ulterioare, cu excepţia cheltuielilor pentru căi ferate industriale 3. Cheltuieli pentru proiectare şi asistenţă tehnică, conform cap. I secţiunea a 3-a din anexa nr. 6 la Hotărârea Guvernului nr. 907/2016, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi cheltuielile cu serviciile de consultanţă pentru întocmirea dosarului cererii de finanţare, cu excepţia cheltuielilor pentru avizul de specialitate în cazul obiectivelor de patrimoniu 4. Cheltuieli pentru investiţia de bază, conform cap. I secţiunea a 4-a din anexa nr. 6 la Hotărârea Guvernului nr. 907/2016, cu modificările şi completările ulterioare 5. Alte cheltuieli, conform cap. I secţiunea a 5-a din anexa nr. 6 la Hotărârea Guvernului nr. 907/2016, cu modificările şi completările ulterioare, cu excepţia cheltuielilor pentru comisioanele şi dobânzile aferente creditului băncii finanţatoare 6. Cheltuieli pentru probe tehnologice şi teste, conform cap. I secţiunea a 6-a din anexa nr. 6 la Hotărârea Guvernului nr. 907/2016, cu modificările şi completările ulterioare 7. Cheltuielile cu amortizarea şi leasingul, astfel cum sunt prevăzute la art. 6 şi 9 din Hotărârea Guvernului nr. 347/2016 8. Cheltuieli cu echipa de implementare, astfel cum sunt prevăzute la art. 13 din Hotărârea Guvernului nr. 347/2016". 5. În anexă , la punctul III „Cheltuieli eligibile specifice fiecărei măsuri finanţate în cadrul Programului operaţional pentru pescuit şi afaceri maritime 2014-2020", la litera C „Măsura I.6. Diversificarea veniturilor şi noi forme de venituri", la punctul 2, după litera d) se introduce o nouă literă, litera e), cu următorul cuprins: e)cheltuieli cu realizarea de structuri de primire turistice cu funcţiuni de cazare aferente pescuitului recreativ sportiv. 6. În anexă , la punctul III „Cheltuieli eligibile specifice fiecărei măsuri finanţate în cadrul Programului operaţional pentru pescuit şi afaceri maritime 2014-2020", la litera J „Măsura II.2. Investiţii productive în acvacultură", punctul 2 se modifică şi va avea următorul cuprins: 2. Cheltuieli pentru modernizarea şi reabilitarea unităţilor de acvacultură prin investiţii pentru refacerea digurilor, refacerea şi/sau îmbunătăţirea circuitului de alimentare şi/sau evacuare a apei tehnologice, canalelor şi infrastructurii de pescuit, echipamente de pompare, construirea şi modernizarea staţiilor de reproducere 7. În anexă , la punctul III „Cheltuieli eligibile specifice fiecărei măsuri finanţate în cadrul Programului operaţional pentru pescuit şi afaceri maritime 2014-2020", la litera J „Măsura II.2. Investiţii productive în acvacultură", punctul 7 se modifică şi va avea următorul cuprins: 7. Cheltuieli pentru realizarea de investiţii specifice activităţii de procesare a peştelui, cu condiţia ca cel puţin 50% din materia primă să provină din producţie proprie 8. În anexă , la punctul III „Cheltuieli eligibile specifice fiecărei măsuri finanţate în cadrul Programului operaţional pentru pescuit şi afaceri maritime 2014-2020", la litera J „Măsura II.2. Investiţii productive în acvacultură", punctul 23 se modifică şi va avea următorul cuprins: 23. a) Cheltuieli cu achiziţionarea de mijloace de transport, categoria N - autovehicule concepute şi construite în principal pentru transportul mărfurilor conform Directivei 2007/46/CE, pentru transportul peştelui viu, peştelui proaspăt, al produselor rezultate în urma procesării şi aprovizionarea cu materii prime, care să fie folosite pentru unitatea de acvacultură b)Cheltuieli cu achiziţionarea de mijloace de transport, categoria O - remorci concepute şi construite în principal pentru transportul mărfurilor, conform Directivei 2007/46/CE, care să fie folosite pentru unitatea de acvacultură 9. În anexă , la punctul III „Cheltuieli eligibile specifice fiecărei măsuri finanţate în cadrul Programului operaţional pentru pescuit şi afaceri maritime 2014-2020", la litera J „Măsura II.2. Investiţii productive în acvacultură", punctul 31 se modifică şi va avea următorul cuprins: 31. Cheltuieli pentru îmbunătăţirea condiţiilor de lucru şi de siguranţă a lucrătorilor din domeniului acvaculturii 10. În anexă , la punctul III „Cheltuieli eligibile specifice fiecărei măsuri finanţate în cadrul Programului operaţional pentru pescuit şi afaceri maritime 2014-2020", la litera J „Măsura II.2. Investiţii productive în acvacultură", după punctul 31 se introduce un nou punct, punctul 32, cu următorul cuprins: 32. Cheltuieli privind eficienţa utilizării resurselor, reducerea utilizării apei şi a substanţelor chimice, recirculare sisteme de minimizare a utilizării apei, astfel cum sunt prevăzute la lit. K - măsura II.3, în limita a maximum 40% din valoarea totală eligibilă a proiectului 11. În anexă , la punctul III „Cheltuieli eligibile specifice fiecărei măsuri finanţate în cadrul Programului operaţional pentru pescuit şi afaceri maritime 2014-2020", la litera K „Măsura II.3. Investiţii productive în acvacultură - eficienţa utilizării resurselor, reducerea utilizării apelor şi a substanţelor chimice, recirculare sisteme de minimalizare a utilizării apei", punctul 13 se modifică şi va avea următorul cuprins: 13. a) Cheltuieli cu achiziţionarea de mijloace de transport, categoria N - autovehicule concepute şi construite în principal pentru transportul mărfurilor conform Directivei 2007/46/CE, pentru achiziţionarea de mijloace de transport pentru transportul peştelui viu, peştelui proaspăt, al produselor rezultate în urma procesării şi aprovizionarea cu materii prime, care să fie folosite pentru unitatea de acvacultură b)Cheltuieli cu achiziţionarea de mijloace de transport, categoria O - remorci concepute şi construite în principal pentru transportul mărfurilor, conform Directivei 2007/46/CE, care să fie folosite pentru unitatea de acvacultură 12. În anexă , la punctul III „Cheltuieli eligibile specifice fiecărei măsuri finanţate în cadrul Programului operaţional pentru pescuit şi afaceri maritime 2014-2020", la litera R „Măsura III.2. Punerea în aplicare a strategiilor de dezvoltare locală plasate sub responsabilitatea comunităţii - cheltuieli de funcţionare", punctul 1 se modifică şi va avea următorul cuprins: 1. Contravaloarea salariilor brute lunare pentru o normă întreagă de lucru, inclusiv contribuţiile salariale suportate de către angajat şi angajator pentru personalul grupului local de acţiune, în funcţie de valoarea contractată pentru implementarea strategiei, după cum urmează: a)pentru o valoare contractată a strategiei de până la 1,5 milioane euro, în cuantum de maximum 5 salarii minime brute pe economie pentru managerul/directorul grupului local de acţiune pentru pescuit, în cuantum de maximum 4 salarii minime brute pe economie pentru celelalte funcţii de conducere, în cuantum de maximum 3 salarii minime brute pe economie pentru funcţiile de execuţie; b)pentru o valoare contractată a strategiei între 1,5 milioane euro şi 3,5 milioane euro, în cuantum de maximum 6 salarii minime brute pe economie pentru managerul/directorul grupului local de acţiune pentru pescuit, în cuantum de maximum 5 salarii minime brute pe economie pentru celelalte funcţii de conducere, în cuantum de maximum 4 salarii minime brute pe economie pentru funcţiile de execuţie; c)pentru o valoare contractată a strategiei de peste 3,5 milioane euro, în cuantum de maximum 8 salarii minime brute pe economie pentru managerul/directorul grupului local de acţiune pentru pescuit, în cuantum de maximum 7 salarii minime brute pe economie pentru celelalte funcţii de conducere, în cuantum de maximum 6 salarii minime brute pe economie pentru funcţiile de execuţie. 13. În anexă , la punctul III „Cheltuieli eligibile specifice fiecărei măsuri finanţate în cadrul Programului operaţional pentru pescuit şi afaceri maritime 2014-2020", la litera R „Măsura III.2. Punerea în aplicare a strategiilor de dezvoltare locală plasate sub responsabilitatea comunităţii - cheltuieli de funcţionare", punctul 6 se modifică şi va avea următorul cuprins: 6. Cheltuieli pentru participarea personalului FLAG şi a actorilor locali, respectiv parteneri din FLAG, reprezentant legal şi preşedinte FLAG, la reuniuni si evenimente de promovare organizate în afara teritoriului FLAG-ului, precum şi la cele organizate pe teritoriul Uniunii Europene de alte FLAG-uri, instituţii ale Uniunii Europene şi/sau alte persoane juridice în baza aprobărilor Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale - Direcţia generală pescuit - Autoritatea de management pentru POPAM (M.A.D.R. - DGP AMPOPAM) 14. În anexă , la punctul III „Cheltuieli eligibile specifice fiecărei măsuri finanţate în cadrul Programului operaţional pentru pescuit şi afaceri maritime 2014-2020", la litera R „Măsura III.2. Punerea în aplicare a strategiilor de dezvoltare locală plasate sub responsabilitatea comunităţii - cheltuieli de funcţionare", punctul 9 se modifică şi va avea următorul cuprins: 9. Cheltuieli pentru achiziţionarea/închirierea/întreţinerea de active fixe, corporale şi necorporale, cu excepţia locuinţelor. Este eligibilă achiziţionarea în sistem leasing, conform unui contract de leasing financiar, a unui mijloc de transport persoane sau achiziţionarea unui singur mijloc de transport persoane, a cărui valoare să fie de maximum 18.000 euro, inclusiv TVA. Pentru FLAG-urile care şi-au achiziţionat un mijloc de transport prin POP 2007-2013 nu este eligibilă cheltuiala cu achiziţia unui mijloc de transport. Pentru autoturismele din dotarea FLAGurilor combustibilul se decontează în limita de consum prevăzută în cartea tehnică a maşinii sau în cea stabilită de către Registrul Auto Român. Pentru FLAG-urile unde deplasarea la acţiunile de animare şi monitorizare a proiectelor se face pe apă sunt eligibile un peridoc şi achiziţionarea în sistem leasing, conform unui contract de leasing financiar, sau achiziţionarea unei şalupe cu un consum lunar maxim de 35 l/oră pentru un maximum de 55 de ore pe lună, fără depăşirea acestui consum la nivel anual. Decontarea combustibilului pentru şalupă se va face conform documentelor tehnice emise de producător. 15. În anexă , la punctul III „Cheltuieli eligibile specifice fiecărei măsuri finanţate în cadrul Programului operaţional pentru pescuit şi afaceri maritime 2014-2020", la litera R „Măsura III.2. Punerea în aplicare a strategiilor de dezvoltare locală plasate sub responsabilitatea comunităţii - cheltuieli de funcţionare", punctul 12 se modifică şi va avea următorul cuprins: 12. Cheltuieli pentru instruirea angajaţilor FLAG şi a actorilor locali membri în parteneriatul FLAG: cheltuieli cu taxele/serviciile de instruire, cheltuieli cu transportul, diurna/masa şi cazarea conform art. 3 din ordin. Articolul II Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Ministrul agriculturii şi dezvoltării rurale,Petre Daea



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 106/2017

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 106 din 2017
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 106/2017
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu