Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 1212 din 5 octombrie 2006

privind aprobarea Normelor de organizare si desfasurare a concursurilor pentru ocuparea functiei de manager, persoana fizica, din spitalele publice

ACT EMIS DE: MINISTERUL SANATATII

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 839 din 11 octombrie 2006



In conformitate cu prevederile art. 179 alin. (2) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, cu modificărileulterioare,

în temeiul dispoziţiilor Hotărârii Guvernului nr. 862/2006 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sănătăţii Publice,

având în vedere Referatul de aprobare al Direcţiei generale organizare, resurse umane, dezvoltare profesională si salarizare nr. E.N. 4.829/2006,

ministrul sănătăţii publice emite prezentul ordin.

Art. 1. - Se aprobă Normele de organizare şi desfăşurare a concursurilor pentru ocuparea funcţiei de manager, persoană fizică, din spitalele publice, prevăzute în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 2. - Direcţia generală organizare, resurse umane, dezvoltare profesională şi salarizare va duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.

Art. 3. - Prezentul ordin se va publica în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul sănătăţii publice,

Gheorghe Eugen Nicolăescu

ANEXA

NORME

de organizare şi desfăşurare a concursurilor pentru ocuparea funcţiei de manager, persoană fizică, din spitalele publice

CAPITOLUL I

Dispoziţii generale

Art. 1. - (1) Prezentele norme reglementează selecţionarea managerului, persoană fizică, care conduce un spital public din reţeaua Ministerului Sănătăţii Publice.

(2)   Managerul este selecţionat prin concurs de o comisie numită prin ordin al ministrului sănătăţii publice.

(3)   Concursul de selecţie a managerului de spital public se organizează la nivel regional, astfel:

a)   la Bucureşti - pentru municipiul Bucureşti şi judeţul Ilfov;

b)   la Cluj-Napoca - pentru judeţele: Bihor, Bistriţa-Năsăud, Cluj, Maramureş, Satu Mare, Sălaj;

c)   la Constanţa - pentru judeţele: Brăila, Buzău, Constanţa, Galaţi, Tulcea, Vrancea;

d)   la Craiova - pentru judeţele: Dolj, Olt, Mehedinţi, Gorj, Vâlcea;

e)   la laşi - pentru judeţele: Bacău, Botoşani, laşi, Neamţ, Suceava, Vaslui;

f)    la Ploieşti - pentru judeţele: Argeş, Călăraşi, Dâmboviţa, Giurgiu, Ialomiţa, Prahova, Teleorman;

g)   la Timişoara - pentru judeţele: Arad, Caraş-Severin, Hunedoara, Timiş;

h)   la Târgu Mureş - pentru judeţele: Alba, Braşov, Covasna, Harghita, Mureş, Sibiu.

(4) Autorităţile de sănătate publică ale judeţelor Cluj, Constanţa, Dolj, laşi, Mureş, Prahova, Timiş şi a municipiului Bucureşti, denumite în continuare instituţii organizatoare, asigură logistica, personalul şi spaţiile necesare organizării concursurilor, conform prezentelor norme.

Art. 2. - (1) Concursul de selecţie cuprinde:

a)  studierea dosarului de candidat - etapă eliminatorie;

b)  concursul propriu-zis.

(2)    In cadrul concursului propriu-zis candidaţii susţin următoarele probe de evaluare:

a)  test-grilă de verificare a cunoştinţelor - eliminatoriu;

b)  susţinerea proiectului de management;

c)  interviu de selecţie.

(3)   Concursul de selecţie se finalizează, pentru fiecare post scos la concurs, cu ierarhizarea candidaţilor în ordinea descrescătoare a mediilor finale obţinute în urma concursului şi cu nominalizarea candidatului admis pe postul pentru care a concurat.

(4)   Pentru a fi declaraţi „Admis" candidaţii trebuie să obţină media finală cel puţin 8,00, iar la fiecare probă de evaluare minimum nota 7,00.

Art. 3. - (1) Numirea în funcţia de manager al spitalului public se face prin ordin al ministrului sănătăţii publice.

(2) Managerul încadrat în condiţiile alin. (1) încheie contract de management cu Ministerul Sănătăţii Publice pe o perioadă de 3 ani. Contractul de management poate fi prelungit sau poate înceta înainte de termen, în urma evaluării anuale efectuate pe baza indicatorilor de performanţă stabiliţi prin ordin al ministrului sănătăţii publice.

Art. 4. - (1) In vederea organizării şi desfăşurării concursului, Ministerul Sănătăţii Publice publică îri ziarul „Viaţa Medicală" anunţul de concurs, cu cel puţin 30 de zile înainte de data începerii concursului de selecţie.

(2)  Anunţul de concurs cuprinde:

a)  posturile scoase la concurs;

b)  locul şi perioada de desfăşurare a concursului de selecţie;

c)  criteriile de selecţie;

d)  locul şi perioada de înscriere;

e)  conţinutul dosarului de înscriere;

f)   cuantumul sumei de participare la concurs.

(3)    Temele-cadru pentru proiectul de management şi bibliografia de concurs sunt stabilite de Şcoala Naţională de Sănătate Publică şi Management Sanitar, la solicitarea Ministerului Sănătăţii Publice. După ce sunt avizate de preşedintele comisiei centrale de concurs, temele-cadru şi bibliografia sunt publicate, cu cel puţin 30 de zile înainte de data începerii concursului, pe site-uriie Şcolii Naţionale de Sănătate Publică şi Management Sanitar: www.snsprris.ro, www.drg.ro, www.incds.ro.

(4)   Cuantumul sumei de participare la concurs se stabileşte prin ordin al ministrului sănătăţii publice.

CAPITOLUL II

Organizarea concursului de selecţie

Art. 5. - (1) Pentru organizarea şi desfăşurarea concursului de selecţie se constituie o comisie centrală şi 8 comisii regionale.

(2) Comisia centrală de concurs are următoarea componenţă:

a)  preşedinte:

-   un secretar de stat sau director general din Ministerul Sănătăţii Publice;

b)   membri: - 3-5 reprezentanţi ai Ministerului Sănătăţii Publice;

-   2 reprezentanţi ai Şcolii Naţionale de Sănătate Publică şi Management Sanitar;

-  un cadru didactic (profesor sau conferenţiar) de la Catedra de sănătate publică şi management a Universităţii de Medicină şi Farmacie „Carol Davila" Bucureşti;

-  un cadru didactic (profesor sau conferenţiar) în specialitatea management din cadrul Facultăţii de Management a Academiei de Studii Economice Bucureşti;

-  un cadru didactic (profesor sau conferenţiar) în specialitatea psihologie din cadrul Facultăţii de Psihologie şi Ştiinţele Educaţiei a Universităţii Bucureşti;

c) secretariat: 1-2 persoane din cadrul Ministerului Sănătăţii Publice.

(3)  Comisia regională de concurs are următoarea componenţă:

a)  preşedinte: un director din Ministerul Sănătăţii Publice;

b)  vicepreşedinte: un cadru didactic (profesor sau conferenţiar) în specialitatea management din cadrul facultăţilor de management (similare) de stat;

c)  membri: - 2 reprezentanţi ai Ministerului Sănătăţii Publice;

-   un reprezentant al Şcolii Naţionale de Sănătate Publică şi Management Sanitar;

-   un cadru didactic (profesor sau conferenţiar) de la Catedra de sănătate publică (similare) a unei universităţi de medicină şi farmacie de stat;

-   două cadre didactice (profesor sau conferenţiar) în specialitatea management din cadrul facultăţilor de management (similare) de stat;

-   un cadru didactic (profesor sau conferenţiar) în specialitatea psihologie din cadrul facultăţilor de psihologie (similare) de stat;

d)  secretariat: 1-2 persoane din cadrul instituţiei organizatoare. In funcţie de numărul de candidaţi, comisiile regionale de concurs pot avea un număr mai mare de membri, aprobat prin ordin al ministrului sănătăţii publice.

(4)   Cadrele didactice din componenţa comisiei centrale şi comisiilor regionale de concurs sunt propuse de rectorii instituţiilor de învăţământ superior, la solicitarea Ministerului Sănătăţii Publice.

(5)   La constituirea comisiilor regionale de concurs, cadrele didactice de specialitate sunt nominalizate din cadrul instituţiilor de învăţământ superior de stat, altele decât cele din centrul universitar situat în localitatea organizatoare.

(6)  După constituire, până la finalizarea concursului de selecţie şi soluţionarea contestaţiilor, comisia centrală şi comisiile regionale de concurs îşi desfăşoară activitatea în încăperi destinate special, dotate cu mijloace birotice şi de securitate a informaţiilor, asigurate de Ministerul Sănătăţii Publice şi de instituţiile organizatoare.

Art. 6. - Nu pot face parte din comisia centrală, comisiile regionale de concurs şi din comisia de soluţionare a contestaţiilor cei care declară sau despre care sunt informaţii certe că au rude ori afini până la gradul al IV-lea inclusiv în rândul candidaţilor.

Art. 7. - (1) Preşedinţii comisiei centrale şi comisiilor regionale de concurs poartă întreaga răspundere pentru buna organizare şi desfăşurare a concursului, asigurarea legalităţii în ceea ce priveşte evaluarea candidaţilor, asigurarea şanselor egale pentru aceştia, securitatea conţinutului probelor de evaluare şi a documentelor elaborate de comisie şi candidaţi în vederea evaluării şi ierarhizării acestora.

(2) Preşedintele comisiei centrale de concurs stabileşte:

a)   cu cel puţin 45 de zile înainte de data începerii concursului, componenţa nominală a comisiei centrale şi a comisiilor regionale de concurs, în baza nominalizărilor făcute de rectorii instituţiilor de învăţământ superior, pe care le supune aprobării ministrului sănătăţii publice;

b)   atribuţiile membrilor comisiei centrale de concurs şi ale preşedinţilor comisiilor regionale de concurs, astfel încât să se asigure răspunderea personală a fiecăruia;

c)   componenţa nominală a comisiei de soluţionare a contestaţiilor, pe care o supune aprobării ministrului sănătăţii publice, cu cel puţin 10 zile înainte de data începerii concursului.

Art. 8. - (1) Atribuţiile comisiei centrale de concurs sunt:

a)  elaborarea anunţului de concurs şi publicarea acestuia;

b)   avizarea temelor pentru proiectul de management şi a bibliografiei de concurs stabilite de Şcoala Naţională de Sănătate Publică şi Management Sanitar şi dispunerea publicării lor pe internet;

c)  elaborarea variantelor de întrebări pentru testul de verificare a cunoştinţelor.

(2) Atribuţiile comisiei regionale de concurs sunt: a)   preluarea   şi   studierea  dosarelor   de  înscriere   ale candidaţilor;

b)  luarea în evidenţă a candidaţilor al căror dosar a fost declarat „Admis";

c)  instruirea candidaţilor înainte de începerea probelor de evaluare privind regulile ce trebuie respectate pe timpul desfăşurării concursului;

d)  organizarea şi desfăşurarea probelor de evaluare;

e)  elaborarea documentelor necesare pentru derularea operativă a probelor de evaluare şi pentru finalizarea concursului;

f)   înaintarea contestaţiilor depuse la secretariatul comisiei regionale de concurs către comisia de soluţionare a contestaţiilor.

Art. 9. - (1) Comisia de soluţionare a contestaţiilor se constituie la nivel central şi este formată din preşedinte şi alţi 2 membri ai comisiei, personal de specialitate.

(2)    Atribuţiile preşedintelui comisiei de soluţionare a contestaţiilor sunt:

a)  pregătirea comisiei;

b)  înregistrarea contestaţiilor primite de la comisiile regionale de concurs;

c)  repartizarea sarcinilor ce revin fiecărui membru al comisiei;

d)  comunicarea deciziei de soluţionare a contestaţiilor.

(3)  Comisia soluţionează contestaţiile cu privire la respingerea dosarelor, la rezultatul testului-grilă şi la rezultatul final al concursului. Deciziile comisiei de soluţionare a contestaţiilor sunt definitive.

CAPITOLUL III

Inscrierea candidaţilor

Art. 10. - La concursul de selecţie se pot înscrie candidaţii care îndeplinesc, cumulativ, următoarele criterii:

a)  sunt absolvenţi de învăţământ universitar de lungă durată cu diplomă de licenţă;

b)  sunt absolvenţi ai cursului de perfecţionare în management sanitar, stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii publice;

c)  au cel puţin 2 ani vechime în posturi cu studii universitare de lungă durată;

d)  nu sunt condamnaţi penal sau în curs de urmărire penală;

e)  sunt apţi din punct de vedere medical (fizic şi neuropsihic);

f)  au achitat suma de participare la concurs.

Art. 11. - Dosarul de înscriere trebuie să conţină următoarele documente:

a)  cererea de înscriere;

b)  copia legalizată a actului de identitate;

c)  copia legalizată a diplomei de licenţă;

d)  copia legalizată a certificatului de absolvire a cursului de perfecţionare în management spitalicesc;

e)  curriculum vitae;

f)   copii ale diplomelor de studii şi alte acte ce atestă efectuarea unor specializări, competenţe/atestate etc. în domeniul managementului sanitar;

g)   adeverinţa care atestă vechimea în posturi cu studii universitare de lungă durată sau copie de pe carnetul de muncă, certificată „în conformitate cu originalul" de către conducerea unităţii;

h) cazierul judiciar;

i) adeverinţa din care rezultă că este apt medical;

j) declaraţia pe propria răspundere privind colaborarea cu Securitatea înainte de anul 1989;

k) copie legalizată a actelor (certificat de căsătorie etc.) prin care şi-a schimbat numele, după caz;

l) proiectul de management realizat de candidat;

m) chitanţa de plată a sumei de participare la concurs.

Art. 12. - (1) Dosarele de înscriere se depun la secretariatele comisiilor regionale de concurs, până la termenul stabilit pentru finalizarea înscrierilor, care nu poate fi mai târziu de 5 zile înainte de începerea concursului.

(2)  Comisia regională de concurs, în termen de 3 zile de la data finalizării înscrierilor, studiază dosarele depuse şi stabileşte pentru fiecare rezultatul prin înscrierea menţiunii „Admis" său „Respins".

(3)   Rezultatul studierii dosarelor de înscriere se afişează la sediul instituţiei organizatoare.

(4)   Candidaţii au dreptul să conteste rezultatul studierii dosarelor, în termen de 24 de ore de la data afişării. Contestaţia se rezolvă în timp de 72 de ore de la data depunerii de către comisia de soluţionare a contestaţiilor.

(5)   Concursul de selecţie este continuat numai de candidaţii al căror dosar a fost declarat „Admis".

(6)  Candidaţilor al căror dosar a fost declarat „Respins" li se returnează 75 % din suma de participare la concurs, în termen de 30 de zile de la data la care a fost declarat „Respins".

CAPITOLUL IV

Desfăşurarea concursului propriu-zis

Art. 13. - (1) Testul-grilă de verificare a cunoştinţelor se elaborează de un colectiv de specialitate din cadrul comisiei centrale de concurs, stabilit de preşedintele acesteia.

(2)   Testul-grilă are caracter eliminatoriu şi se desfăşoară pe durata a 2 ore.

(3)   Testul-grilă conţine 50 de întrebări, din care 40% din domeniul legislaţiei specifice activităţii spitalului public şi 60% din domeniul managementului sanitar.

(4)   Fiecare întrebare are 4 variante de răspuns (a, b, c, d), din care:

a)  40% din totalul întrebărilor au un singur răspuns corect din 4 şi se notează fiecare răspuns corect cu 0,2 puncte;

b)  60% din totalul întrebărilor au două răspunsuri corecte din 4 şi se notează fiecare răspuns corect cu 0,1 puncte.

Art. 14. - (1) Colectivul stabilit de preşedintele comisiei centrale de concurs pentru elaborarea testului-grilă se întruneşte cu cel mult 12 ore înaintea susţinerii probei, în spaţii special destinate care să asigure secretizărea activităţii şi condiţii optime de lucru.

(2)   La stabilirea testului-grilă se folosesc şi variantele de întrebări elaborate de membrii comisiei centrale de concurs.

(3)   Testul-grilă elaborat se transmite preşedinţilor comisiilor regionale de concurs cu două ore înainte de începerea probei, în format electronic, pe o adresă special creată. In cazul în care nu funcţionează internetul, testul-grilă se poate transmite şi prin fax.

(4)   Grila de corectare a testului se transmite comisiilor regionale de concurs după finalizarea probei, în condiţiile alin. (3).

(5)   Testul-grilă primit se multiplică, în prezenţa preşedintelui comisiei regionale de concurs, într-un număr de exemplare mai mare cu 10% faţă de numărul candidaţilor înscrişi în concurs. După multiplicare testele-grilă se introduc în plicuri, câte unul pentru fiecare sală de concurs, şi se sigilează. Fiecare plic va conţine o rezervă de 10% faţă de numărul candidaţilor din sala respectivă.

(6)   Persoanele care au participat la multiplicarea şi sigilarea plicurilor cu testele-grilă, indiferent de funcţia pe care o au, pot să părăsească spaţiile în care s-au desfăşurat aceste activităţi după 30 de minute de la ora fixată pentru deschiderea plicurilor cu teste şi difuzarea lor candidaţilor.

Art. 15. - Exigenţe cu privire la elaborarea întrebărilor:

a)   conţinutul să fie clar exprimat, să fie exclusă orice ambiguitate sau capcană;

b)   formularea să fie în strictă concordanţă cu bibliografia stabilită pentru concurs;

c)   gradul de complexitate al întrebărilor să fie de nivel mediu;

d)   să acopere o arie cât mai extinsă a bibliografiei de concurs;

e)   să poată fi rezolvate în timpul stabilit.

Art. 16. - (1) Pentru fiecare sală de concurs în care se desfăşoară proba de test-grilă, vicepreşedintele comisiei regionale de concurs stabileşte, prin tragere la sorţi, cu două ore înainte de începerea probei, din rândul personalului pus la dispoziţie de instituţia organizatoare, responsabilul de sală.

(2) Responsabilul de sală are următoarele atribuţii;

a)   verifică sala de concurs îndepărtând toate materialele care îi pot influenţa pe candidaţi în rezolvarea testului-grilă;

b)   afişează la intrare tabelul nominal cu candidaţii, în ordine alfabetică, repartizaţi să susţină proba de evaluare în sala respectivă;

c)   stabileşte locul fiecărui candidat, în funcţie de numărul curent din tabelul nominal;

d)   verifică prezenţa şi identitatea candidaţilor şi o consemnează în documentele de evidentă;

e)   distribuie candidaţilor, la ora stabilită pentru începerea probei, câte un test-grilă;

f)    precizează şi verifică modul de identificare a fiecărei lucrări şi ia măsuri de secretizare a acestora, aplicând pe fiecare test, până la finalizarea probei, ştampila specială de concurs sau cea stabilită de preşedintele comisiei centrale de concurs;

g)  verifică existenţa unor semne distinctive pe teste, luând măsuri de anulare a celor descoperite cu asemenea semne prin înscrierea pe lucrare „anulat", cu semnătura proprie, şi asigură un nou test-grilă candidatului în cauză, cu respectarea transparenţei acestei activităţi. La fel se procedează şi în cazul în care unii candidaţi doresc să îşi transcrie testul-griiă, fără să depăşească timpul afectat probei;

h) preia de la candidaţi, pe bază de semnătură, testele-grilă;

i) predă secretariatului comisiei regionale de concurs, pe bază de semnătură, în prezenţa cel puţin a unui supraveghetor şi a doi candidaţi, testele-grilă ale candidaţilor.

Art. 17. - (1) Supraveghetorii se numesc de vicepreşedintele comisiei regionale de concurs, prin tragere la sorţi, cu două ore înainte de începerea probei, din rândul personalului pus la dispoziţie de instituţia organizatoare, asigurându-se un supraveghetor la 25 de candidaţi, dar nu mai puţin de 3 pentru o sală.

(2) Supraveghetorii se subordonează şefului de sală şi îndeplinesc sarcinile stabilite de acesta.

Art. 18. - Pe timpul desfăşurării probei, responsabilii de săli şi supraveghetorii nu rezolvă tntrebări, nu dau indicaţii privind rezolvarea întrebărilor, nu permit intrarea în sală a altor persoane, cu excepţia preşedintelui comisiei regionale de concurs.

Art. 19. - (1) Candidaţii au acces în sălile de susţinere a testului-grilă înainte cu 30 de minute de deschiderea plicurilor cu teste, dar nu cu mai puţin de 15 minute, pe baza tabelelor aflate la şefii de săli şi afişate la intrare şi a actului de identitate.

(2)  Candidaţii care nu se află în sălile de susţinere a probei de evaluare în momentul deschiderii plicului cu testele-grilă pierd dreptul de participare la concurs.

(3)  In sălile de concurs este interzisă utilizarea telefoanelor mobile.

Art. 20. - (1) La ora înscrisă pe plic, responsabilul de sală deschide plicul cu teste în faţa tuturor candidaţilor, le distribuie fiecărui candidat şi stabileşte ora de finalizare a probei.

(2)   Din momentul deschiderii plicului cu teste, candidaţii nu pot părăsi sala de concurs decât după 30 de minute şi numai după predarea lucrării. Pentru necesităţi fiziologice candidaţii pot părăsi sala de concurs numai însoţiţi de 2 supraveghetori, iar timpul absenţei din sală nu prelungeşte durata probei pentru candidaţii respectivi.

(3)   Pentru rezolvarea testului-grilă candidaţii folosesc numai cerneală sau pastă de culoare albastră ori neagră.

Art. 21. - (1) După expirarea timpului, lucrările candidaţilor se preiau de secretariatul comisiei, sub semnătură, şi se repartizează pentru a fi evaluate de membrii comisiei regionale de concurs nominalizaţi de preşedintele comisiei.

(2)   Fiecare test-grilă este evaluat, independent, de două persoane şi se apreciază separat, conform grilei de corectare aprobate de preşedintele comisiei centrale de concurs. Punctajul maxim este de 10 puncte, corespunzător notei 10.

(3)  In situaţia în care există diferenţe între punctajele acordate de cei doi evaluatori, preşedintele comisiei regionale de concurs stabileşte un alt membru al comisiei care, în prezenţa celor care au evaluat testul-grilă, reverifică şi stabileşte punctajul definitiv.

Art. 22. - (1) Rezultatul testului-griiă se comunică prin afişare, la sediul instituţiei organizatoare, în termen de 24 de ore de la finalizarea probei, dar nu mai târziu de 48 de ore.

(2)  Sunt declaraţi „respins" candidaţii care au obţinut la testul-grilă de verificarea cunoştinţelor o notă mai mică de 7,00 sau un număr de puncte echivalent cu aceasta, fiind scoşi din concurs şi nemaiputându-se prezenta la susţinerea probelor prevăzute la art. 2 alin. (2) lit. b) şi c).

(3)  Candidaţii au dreptul să conteste rezultatul testului-grilă în termen de 24 de ore de la data afişării. Contestaţia se soluţionează de comisia de soluţionare a contestaţiilor în termen de 48 de ore de la data depunerii.

Art. 23. - (1) Proiectul de management urmăreşte modul în care candidatul analizează şi propune soluţii de rezolvare a temei date, utilizând aparatul ştiinţific şi conceptual specific.

(2)  Tema aleasă de candidat pentru proiectul de management vizează spitalul public pentru care candidează. Informaţiile necesare pentru realizarea proiectului trebuie să fie libere la publicare şi obţinute în conformitate cu prevederile legale în vigoare.

(3)  La cererea candidaţilor, autorităţile de sănătate publică sau Ministerul Sănătăţii Publice, după caz, pun/pune la dispoziţia acestora, în maximum 3 zile de la data solicitării, copii ale bugetului de venituri şi cheltuieli aprobat, structura organizatorică aprobată prin ordin al ministrului sănătăţii publice şi structura de personal la data solicitării, aferente unităţilor sanitare la care sunt înscrişi candidaţii.

Art. 24. - (1) Candidaţii îşi aleg tema pentru proiectul de management şi îl depun odată cu înscrierea la concurs.

(2)   Proiectul de management trebuie să fie realizat individual de către candidat şi să rezolve problemele solicitate într-un volum de maximum 8 - 10 pagini, tehnoredactate pe calculator, cu fonturi de 14.

(3)   Proiectele sunt evaluate, până la data susţinerii orale de către candidat, de un colectiv de specialişti stabilit de preşedintele comisiei regionale de concurs dintre membrii comisiei de concurs.

(4)   Fiecare lucrare este notată, independent, de minimum două persoane, conform grilei de punctare stabilite de Şcoala Naţională de Sănătate Publică şi Management Sanitar. Nota finală, cu două zecimale, este media notelor acordate de fiecare evaluator.

(5)   Grila de punctare a proiectelor de management este elaborată de Şcoala Naţională de Sănătate Publică şi Management Sanitar si publicată pe site-urile sale, după încheierea perioadei de inscriere a candidaţilor.

(6)  In cazul în care există diferenţe mai mari de un punct între notele acordate de cei doi evaluatori, proiectul de management este încredinţat altul specialist care, în prezenţa celor care au evaluat lucrarea, reverifică şi stabileşte nota finala.

Art. 25. - (1) Susţinerea proiectului se face în plenul comisiei regionale de concurs sau pe subcomisii, pe durata a maximum 15 minute, plus 5 minute acordate pentru răspunsurile la întrebările adresate de membrii comisiei/subcomisiei de concurs. O subcomisie are cel puţin 3 membri.

(2)   Nota acordată iniţial poate fi mărită sau micşorată în funcţie de modul de susţinere a lucrării şi a răspunsurilor date membrilor comisiei de concurs.

(3)  In urma susţinerii orale a proiectului de management, comisia regională de concurs stabileşte nota definitivă pentru această probă de evaluare.

(4)  Comunicarea notelor definitive la proiectul de management se face prin afişare, la sfârşitul fiecărei zile de concurs, la sediul instituţiei organizatoare.

Art. 26. - (1) Interviul de selecţie are scopul de a permite membrilor comisiei regionale de concurs să constate, analizând şi rezultatele obţinute la probele de evaluare susţinute anterior, dacă respectivul candidat îsi va putea îndeplini obligaţiile în noua funcţie şi dacă este cel mai potrivit pentru acest post.

(2)   Fiecare membru al comisiei regionale de concurs, după finalizarea interviului, întocmeşte „Fişa interviului de selecţie" (conform anexei).

(3)  Nota finală, cu două zecimale, este media notelor acordate de fiecare membru al comisiei de concurs în fişă.

Art. 27. - (1) Interviul de selecţie se desfăşoară pe durata a maximum 15 minute, în plenul comisiei regionale de concurs sau pe subcomisii, în funcţie de numărul candidaţilor. O subcomisie are cel puţin 3 membri.

(2) In cadrul interviului de selecţie se pot adresa candidatului următoarele categorii de întrebări:

a)   întrebări deschise: cu scopul de a atrage mai multe informaţii de la candidat, dezvoltând datele furnizate prin curriculum vitae (de exemplu: Ce puteţi să spuneţi despre......?);

b)   întrebări închise: cu scopul de a clarifica unele fapte, evenimente sau situaţii (de exemplu: Aţi condus un colectiv de muncă/echipă vreodată?);

c)  întrebări ipotetice: cu scopul de a evalua răspunsurile candidatului asupra unor anumite situaţii sau evenimente ipotetice (de exemplu: In cazul în care sunteţi angajat, cum aţi proceda în administrarea cheltuielilor legate de personal?);

d)  întrebări de probă: cu scopul de a clarifica unele aspecte prezentate de candidat prin revenirea la subiectul anterior (de exemplu: Am dori să revenim la subiectul anterior. Spuneaţi că.........)

(3) Nu se adresează candidatului întrebări referitoare la opiniile sale politice, la activitatea sindicală, religie, etnie, sex, starea materială şi originea socială.

CAPITOLUL V

Dispoziţii finale

Art. 28. - (1) Media finală a fiecărui candidat se calculează cu două zecimale, ca medie aritmetică a notelor obţinute la testul-grjlă, proiectul de management şi interviul de selecţie.

(2)   In baza mediilor finale ale candidaţilor se întocmesc, pentru fiecare post scos la concurs, în ordine descrescătoare, listele finale ale concursului de selecţie.

(3)  La medii egale, departajarea candidaţilor se face pe baza mediei obţinute la testul-grilă, iar la menţinerea egalităţii, pe baza notei obţinute la interviul de selecţie.

Art. 29. - (1) Comunicarea rezultatelor finale se face prin afişare la sediul instituţiei organizatoare, în termen de 24 de ore de la finalizarea concursului.

(2)   Mediile finale obţinute de candidaţi sunt valabile pentru stabilirea ordinii de clasificare numai la postul pentru care aceştia au candidat.

(3)   Candidaţii au dreptul să conteste rezultatul final al concursului, în termen de 24 de ore de la data afişării. Contestaţia se soluţionează de comisia de soluţionare a contestaţiilor în timp de 48 de ore de la data depunerii.

Art. 30. - (1) In termen de 48 de ore de la finalizarea concursului şi rezolvarea contestaţiilor, preşedintele comisiei regionale de concurs înaintează comisiei centrale de concurs procesul-verbal cu rezultatele concursului şi nominalizările pentru fiecare post de manager scos la concurs, însoţite de o copie a dosarelor de înscriere ale celor nominalizaţi, certificate pe fiecare pagină de preşedintele comisiei regionale de concurs.

(2)  Preşedintele comisiei centrale de concurs, după verificarea documentelor primite de la comisiile regionale de concurs, propune ministrului sănătăţii publice validarea concursurilor şi emiterea ordinelor de încadrare pentru cei nominalizaţi.

(3)    Lucrările scrise ale candidaţilor, precum şi toate documentele întocmite pentru organizarea şi desfăşurarea concursului se păstrează în arhiva instituţiei organizatoare şi au regimul documentelor de personal şi învăţământ.

Art. 31. - Anexa face parte integrantă din prezentele norme.

ANEXA

ROMÂNIA

MINISTERUL SĂNĂTĂŢII PUBLICE

(instituţia organizatoare)

Comisia de concurs

FIŞA   INTERVIULUI   DE  SELECŢIE

Candidat ................................................................

Postul solicitat ......................................................

Data interviului ......................................................

Intervievator ..........................................................

1.

Aptitudini de comunicare

-   Excelente (10-9,50)

-   Foarte bune (9,49-9,00)

-   Acceptabile (8,99-7,00)

-   Minime (6,99-5,00)

-   Insuficiente (4,99-1,00)

2.

Aptitudini şi cunoştinţe manageriale

-  Excelente, capabil să îşi asume postul fără o pregătire prealabilă (10-9,50)

-  Foarte bune, este necesară puţină pregătire (9,49-9,00)

-  Bune, are cunoştinţe elementare, dar este capabil să înveţe (8,99-7,00)

-  Necesită multă pregătire (6,99-5,00)

-  Nu are aptitudini manaqeriale (4,99-1,00)

3.

Ambiţii profesionale

-  Fixează obiective foarte ambiţioase (10-9,50)

-  Scopuri de nivel înalt (9,49-9,00)

-  Obiective de nivel mediu (8,99-7,00)

-  Obiective limitate, nu este foarte ambiţios (6,99-5,00)

-  Se bazează pe alţii prea des, obiective minime (4,99-1,00)

4.

Motivare

-  Motivare excelentă, dorinţă puternică de a munci (10-9,50)

-  Foarte interesat de post; pune multe întrebări (9,49-9,00)

-  Dorinţă de a munci (8,99-7,00)

-  Puţin interesat de post (6,99-5,00)

-  Nu este interesat de post, impasibil (4,99-1,00)

5.

Potrivire de post

-  Excelent pentru acest post (10-9,50)

-  Foarte bun pentru acest post (9,49-9,00)

-  Satisfăcător pentru acest post (8,99-7,00)

-   Incert pentru acest post (6,99-5,00)

-  Nesatisfăcător pentru acest post (4,99-1,00)

6.

Autocontrol

-  Are o excelentă abilitate de a se controla (10-9,50)

-   Siguranţă de sine, încredere în capacitatea sa de a rezolva problemele (9,49-9,0C

-  Autocontrol mediu (8,99-7,00)

-  Pare suprasolicitat, nervos (6,99-5,00)

-  Greoi, pare preocupat, îngrijorat (4,99-1,00)

7.

Impresie generală

- Excelentă (10-9,50)

- Foarte bună (9,49-9,00)

- Bună (8,99-7,00)

- Satisfăcătoare (6,99-5,00)

- Nesatisfăcătoare (4,99-1,00)

Solicitantul este un candidat*):

-  Foarte potrivit (10-9,50)

-  Potrivit (9,49-9,00)

-  Destul de potrivit (8,99-7,00)

-  Posibil, dar pentru un alt post (6,99-5,00)

-  Nepotrivit (4,99-1,00)

Evaluator,

.............................

(semnătura)

.............................

(data)

*) Se trece nota finală a interviului de selecţie, calculată cu două zecimale, ca medie aritmetică a notelor acordate la fiecare dintre cei 7 indicatori evaluaţi.


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 1212/2006

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 1212 din 2006
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu