Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr.1468 din 07.10.2020

privind modificarea anexei nr. 1 la Ordinul ministrului muncii şi protecţiei sociale nr. 741/2020 pentru aprobarea modelului documentelor prevăzute la art. XII alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 30/2020 pentru modificarea şi completarea unor acte normative, precum şi pentru stabilirea unor măsuri în domeniul protecţiei sociale în contextul situaţiei epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, cu modificările şi completările aduse prin Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 32/2020 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 30/2020 pentru modificarea şi completarea unor acte normative, precum şi pentru stabilirea unor măsuri în domeniul protecţiei sociale în contextul situaţiei epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2 şi pentru stabilirea unor măsuri suplimentare de protecţie socială
ACT EMIS DE: Ministerul Muncii, Familiei și Protecției Sociale
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 933 din 12 octombrie 2020



SmartCity1

Având în vedere dispoziţiile:art. XII alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 30/2020 pentru modificarea şi completarea unor acte normative, precum şi pentru stabilirea unor măsuri în domeniul protecţiei sociale în contextul situaţiei epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 59/2020, cu completările ulterioare;Legii nr. 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, cu modificările şi completările ulterioare;Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 70/2020 privind reglementarea unor măsuri, începând cu data de 15 mai 2020, în contextul situaţiei epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, pentru prelungirea unor termene, pentru modificarea şi completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, a Legii educaţiei naţionale nr. 1/2011, precum şi a altor acte normative, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 179/2020, cu completările ulterioare;Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 92/2020 pentru instituirea unor măsuri active de sprijin destinate angajaţilor şi angajatorilor în contextul situaţiei epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum şi pentru modificarea unor acte normative, aprobată cu completări prin Legea nr. 211/2020;Hotărârii Guvernului nr. 394/2020 privind declararea stării de alertă şi măsurile care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, aprobată cu modificări şi completări prin Hotărârea Parlamentului nr. 5/2020, cu modificările şi completările ulterioare;Hotărârii Guvernului nr. 476/2020 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României şi măsurile care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, cu modificările şi completările ulterioare;Hotărârii Guvernului nr. 553/2020 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României începând cu data de 17 iulie 2020, precum şi stabilirea măsurilor care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, cu modificările şi completările ulterioare;Hotărârii Guvernului nr. 668/2020 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României începând cu data de 16 august 2020, precum şi stabilirea măsurilor care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, cu modificările şi completările ulterioare;Hotărârii Guvernului nr. 782/2020 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României începând cu data de 15 septembrie 2020, precum şi stabilirea măsurilor care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19;Referatului de aprobare nr. 2.515 din 6.10.2020, în baza prevederilor art. 15 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 81/2020 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Muncii şi Protecţiei Sociale, cu completările ulterioare, ministrul muncii şi protecţiei sociale emite următorul ordin: Articolul I Anexa nr. 1 la Ordinul ministrului muncii şi protecţiei sociale nr. 741/2020 pentru aprobarea modelului documentelor prevăzute la art. XII alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 30/2020 pentru modificarea şi completarea unor acte normative, precum şi pentru stabilirea unor măsuri în domeniul protecţiei sociale în contextul situaţiei epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, cu modificările şi completările aduse prin Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 32/2020 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 30/2020 pentru modificarea şi completarea unor acte normative, precum şi pentru stabilirea unor măsuri în domeniul protecţiei sociale în contextul situaţiei epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2 şi pentru stabilirea unor măsuri suplimentare de protecţie socială, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 269 din 31 martie 2020, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică şi se înlocuieşte cu anexa care face parte integrantă din prezentul ordin. Articolul II Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Ministrul muncii şi protecţiei sociale,Victoria Violeta AlexandruANEXĂ (Anexa nr. 1 la Ordinul nr. 741/2020) Angajator ........ ................ ................ ............. Adresa sediului social ........ ................ ........ ........... CUI/CIF ........ ................ ................ ............... Cont bancar nr. ........ ................ ........ ............... Telefon ........ ................ ................ ............... E-mail ........ ................ ................ ................ Către Agenţia pentru Ocuparea Forţei de Muncă Judeţeană ................/Municipiului Bucureşti CERERE Subsemnatul/(a), ........ ................ ........., în calitate de administrator/reprezentant legal al angajatorului ........ ........ ............, cu sediul social în localitatea ........ ........, str. ........ .............. nr. ......., judeţul ........ ............/municipiul ........ ............., sectorul ........, vă solicit plata contravalorii indemnizaţiei prevăzute la art. XI alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 30/2020 pentru modificarea şi completarea unor acte normative, precum şi pentru stabilirea unor măsuri în domeniul protecţiei sociale în contextul situaţiei epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 59/2020, cu completările ulterioare, pentru un număr de ......... persoane, în sumă totală de ........ lei brut, aferentă perioadei .......... . Anexez prezentei*): *) Se va bifa în mod corespunzător de către solicitant.  declaraţie pe propria răspundere privind reducerea sau întreruperea temporară a activităţii total sau parţial ca urmare a efectelor epidemiei de coronavirus SARS-CoV-2, pe perioada stării de urgenţă/stării de alertă (anexa nr. 1), după caz;  declaraţie pe propria răspundere privind restricţionarea/închiderea activităţii ca urmare a hotărârii Comitetului judeţean/al municipiului Bucureşti pentru situaţii de urgenţă (anexa nr. 2), după caz;  copia Hotărârii Comitetului judeţean/al municipiului Bucureşti pentru situaţii de urgenţă, după caz;  lista persoanelor care urmează să beneficieze de indemnizaţie (anexa nr. 3);  tabel cu activităţile restricţionate potrivit Hotărârii Guvernului nr. 394/2020 privind declararea stării de alertă şi măsurile care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, cu modificările şi completările ulterioare, Hotărârii Guvernului nr. 476/2020 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României şi măsurile care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, cu modificările şi completările ulterioare, Hotărârii Guvernului nr. 553/2020 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României începând cu data de 17 iulie 2020, precum şi stabilirea măsurilor care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, cu modificările şi completările ulterioare, Hotărârii Guvernului nr. 668/2020 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României începând cu data de 16 august 2020, precum şi stabilirea măsurilor care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, cu modificările şi completările ulterioare, şi Hotărârii Guvernului nr. 782/2020 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României începând cu data de 15 septembrie 2020, precum şi stabilirea măsurilor care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19 (anexa nr. 4) Numele şi prenumele administratorului/reprezentantului legal (în clar) ........ ........ ........ Semnătura ........ ........ .............. Data ........ ............. ANEXA Nr. 1 la cerere DECLARAŢIE PE PROPRIA RĂSPUNDERE Subsemnatul/(a), ........ ................ ............, în calitate de administrator/reprezentant legal al angajatorului ........ ........ .........., CUI/CIF ........ ........ ............. cu sediul social în localitatea ........ ................ ........ ........, str. ........ ................ ................ nr. ......., judeţul ........ .............../municipiul ..............., sectorul ........, cunoscând prevederile art. 326 cu privire la falsul în declaraţii, din Legea nr. 286/2009 privind Codul penal, cu modificările şi completările ulterioare, declar pe propria răspundere că, drept urmare a efectelor epidemiei de coronavirus SARS-CoV-2, pe perioada stării de urgenţă/stării de alertă activitatea desfăşurată se menţine întreruptă şi se înscrie în domeniul/domeniile cu restricţii de activitate prevăzute în anexa nr. 4 la cerere. Numele şi prenumele administratorului/reprezentantului legal (în clar) ........ ........ ........ Semnătura ........ ........ .............. Data ........ ............. ANEXA Nr. 2 la cerere DECLARAŢIE PE PROPRIA RĂSPUNDERE Subsemnatul/(a), ........ ........ .............., în calitate de administrator/reprezentant legal al angajatorului ........ ..............., CUI/CIF ........ ............. cu sediul social în localitatea ........ ............, str. ........ ........... nr. ......., judeţul ........ ........../municipiul ..............., sectorul ........, cunoscând prevederile art. 326 cu privire la falsul în declaraţii, din Legea nr. 286/2009 privind Codul penal, cu modificările şi completările ulterioare, declar pe propria răspundere că activitatea din localitatea ........ .............. este restricţionată sau închisă ca urmare a hotărârii Comitetului judeţean/al municipiului Bucureşti pentru situaţii de urgenţă, pe care o ataşez, în copie, la prezenta declaraţie şi aceasta se înscrie în domeniul/domeniile cu restricţii de activitate prevăzute în anexa nr. 4 la cerere. Numele şi prenumele administratorului/reprezentantului legal (în clar) ........ ........ ........ Semnătura ........ ........ .............. Data ........ ............. ANEXA Nr. 3 la cerere LISTA persoanelor care urmează să beneficieze de indemnizaţie cărora li s-a suspendat contractul individual de muncă din iniţiativa angajatorului, în temeiul art. 52 alin. (1) lit. c) din Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, pentru care se solicită acordarea sumelor necesare plăţii indemnizaţiei prevăzute la art. XI alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 30/2020, cu modificările şi completările ulterioare Semnificaţia coloanelor din tabelul de mai jos este următoarea: a - Numărul de zile aferente suspendării contractului individual de muncă în perioada stării de urgenţă/stării de alertă; b - Indemnizaţia solicitată**).

Nr. crt. Numele şi prenumele salariatului CNP Nivel de educaţie (ISCED) Reşedinţa (urban/rural) Salariul de bază brut corespunzător locului de muncă ocupat Data suspendării contractului individual de muncă*) a b
1
2
....
TOTAL

Numele şi prenumele administratorului/reprezentantului legal (în clar) ........ ................ ........ Semnătura ........ ................ ........ ............ Data ........ ........ ......... *) Conform Registrului general de evidenţă a salariaţilor. **) 75% din salariul de bază, dar nu mai mult de 75% din câştigul salarial mediu brut. ANEXA Nr. 4 la cerere TABEL cu activităţile restricţionate conform Hotărârii Guvernului nr. 394/2020 privind declararea stării de alertă şi măsurile care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, cu modificările şi completările ulterioare, Hotărârii Guvernului nr. 476/2020 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României şi măsurile care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, cu modificările şi completările ulterioare, Hotărârii Guvernului nr. 553/2020 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României începând cu data de 17 iulie 2020, precum şi stabilirea măsurilor care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, cu modificările şi completările ulterioare, Hotărârii Guvernului nr. 668/2020 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României începând cu data de 16 august 2020, precum şi stabilirea măsurilor care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, cu modificările şi completările ulterioare, şi Hotărârii Guvernului nr. 782/2020 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României începând cu data de 15 septembrie 2020, precum şi stabilirea măsurilor care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19

Se bifează căsuţa/căsuţele corespunzătoare activităţii restricţionate1). Activitate restricţionată/Activităţi restricţionate Cod CAEN/Coduri CAEN aferent(e) activităţii restricţionate2) Perioada aplicării restricţiei
• Organizarea şi desfăşurarea de mitinguri, demonstraţii, procesiuni, concerte sau a altor tipuri de întruniri în spaţii deschise, precum şi a întrunirilor de natura activităţilor culturale, ştiinţifice, artistice, sportive sau de divertisment în spaţii închise, conform art. 1 pct. 1 şi 6 din anexa nr. 3 la Hotărârea Guvernului nr. 668/2020, cu modificările şi completările ulterioare • Organizarea şi desfăşurarea de procesiuni, concerte sau a altor tipuri de întruniri în spaţii deschise, precum şi a întrunirilor de natura activităţilor culturale, ştiinţifice, artistice, sportive sau de divertisment în spaţii închise, conform art. 1 pct. 1 din anexa nr. 3 la Hotărârea Guvernului nr. 782/2020 1.09.2020-14.09.2020 15.09.2020 - până în prezent
• Organizarea şi desfăşurarea în aer liber a spectacolelor, concertelor, festivalurilor publice şi private sau a altor evenimente culturale cu participarea a peste 500 de spectatori cu locuri pe scaune 18.05.2020 - până în prezent
Se bifează căsuţa/căsuţele corespunzătoare activităţii restricţionate1). Activitate restricţionată/Activităţi restricţionate Cod CAEN/Coduri CAEN aferent(e) activităţii restricţionate2) Perioada aplicării restricţiei
• Activitatea de pregătire fizică în cadrul structurilor şi bazelor sportive, competiţiile sportive organizate în aer liber sau în bazine acoperite ori aflate în aer liber, desfăşurarea de către sportivii profesionişti, legitimaţi şi/sau de performanţă a activităţilor de pregătire fizică în bazine acoperite sau aflate în aer liber, precum şi activităţile de pregătire fizică în spaţii închise pentru practicanţii sporturilor de contact 18.05.2020-14.09.2020
• Organizarea şi desfăşurarea activităţii cinematografelor, instituţiilor de spectacole şi/sau concerte dacă nu se poate respecta condiţia de ocupare a maximum 50% din capacitatea maximă a spaţiului şi dacă incidenţa cumulată în ultimele 14 zile a cazurilor din judeţe/municipiul Bucureşti este mai mare de 1,5/1.000 de locuitori, cu excepţia localităţii în care incidenţa cumulată a cazurilor din ultimele 14 zile este mai mică sau egală cu 1,5/1.000 de locuitori, ca urmare a hotărârii comitetului judeţean pentru situaţii de urgenţă • Organizarea şi desfăşurarea activităţii cinematografelor, instituţiilor de spectacole şi/sau concerte situate într-o localitate în care incidenţa cumulată a cazurilor în ultimele 14 zile trece peste pragul de 1,5/1.000 de locuitori din judeţul unde incidenţa cumulată a cazurilor din ultimele 14 zile este mai mică sau egală cu 1,5/1.000 de locuitori, ca urmare a hotărârii comitetului judeţean pentru situaţii de urgenţă 1.09.2020 - până în prezent 1.09.2020 - până în prezent
• Organizarea de evenimente private în spaţii închise, care se desfăşoară cu participarea a peste 50 de persoane 1.09.2020 - până în prezent
• Organizarea de evenimente private în spaţii deschise, care se desfăşoară cu participarea a peste 100 de persoane 1.09.2020 - până în prezent
• Organizarea de cursuri de instruire şi workshopuri pentru adulţi, inclusiv cele organizate pentru implementarea proiectelor finanţate din fonduri europene, cu un număr de participanţi de peste 50 de persoane în interior şi de peste 100 de persoane în exterior 1.09.2020 - până în prezent
• Zborurile efectuate de operatorii economici din aviaţie spre şi dinspre ţările care nu fac obiectul excepţiei de la carantinare/izolare stabilite de Institutul Naţional de Sănătate Publică şi aprobate de Comitetul Naţional pentru Situaţii de Urgenţă şi din aceste ţări către România pentru toate aeroporturile din România, potrivit art. 37 din Legea nr. 55/2020, cu modificările şi completările ulterioare, prevăzute în art. 4 pct. 2 din anexa nr. 3 la Hotărârea Guvernului nr. 668/2020, cu modificările şi completările ulterioare, şi în art. 4 pct. 2 din anexa nr. 3 la Hotărârea Guvernului nr. 782/2020 După data de 16.08.2020 suspendarea zborurilor se aprobă prin hotărâre a Comitetului Naţional pentru Situaţii de Urgenţă.
• Activitatea cu publicul a operatorilor economici care desfăşoară activităţi de preparare, comercializare şi consum al produselor alimentare şi/sau băuturilor alcoolice şi nealcoolice, de tipul restaurantelor şi cafenelelor, în interiorul clădirilor, în judeţele/municipiul Bucureşti unde incidenţa cumulată a cazurilor în ultimele 14 zile este mai mare de 1,5/1.000 de locuitori, cu excepţia preparării hranei şi a comercializării produselor alimentare şi băuturilor alcoolice şi nealcoolice care nu se consumă în spaţiile respective, precum şi cu excepţia localităţii în care incidenţa cumulată a cazurilor din respectiva localitate în ultimele 14 zile este mai mică sau egală cu 1,5/1.000 de locuitori, ca urmare a hotărârii comitetului judeţean pentru situaţii de urgenţă • Activitatea cu publicul a operatorilor economici care desfăşoară activităţi de preparare, comercializare şi consum al produselor alimentare şi/sau băuturilor alcoolice şi nealcoolice, de tipul restaurantelor şi cafenelelor, în interiorul clădirilor, situaţi într-o localitate în care incidenţa cumulată a cazurilor în ultimele 14 zile trece peste pragul de 1,5/1.000 de locuitori, din judeţul unde incidenţa cumulată a cazurilor în ultimele 14 zile este mai mică sau egală cu 1,5/1.000 de locuitori, cu excepţia preparării hranei şi a comercializării produselor alimentare şi băuturilor alcoolice şi nealcoolice care nu se consumă în spaţiile respective, ca urmare a hotărârii comitetului judeţean pentru situaţii de urgenţă 1.09.2020 - până în prezent 1.09.2020 - până în prezent

Se bifează căsuţa/căsuţele corespunzătoare activităţii restricţionate1). Activitate restricţionată/Activităţi restricţionate Cod CAEN/Coduri CAEN aferent(e) activităţii restricţionate2) Perioada aplicării restricţiei
• Activitatea restaurantelor şi a cafenelelor din interiorul hotelurilor, pensiunilor sau altor unităţi de cazare în judeţele/municipiul Bucureşti unde incidenţa cumulată a cazurilor în ultimele 14 zile este mai mare de 1,5/1.000 de locuitori, cu excepţia desfăşurării acestei activităţi doar pentru clienţii cazaţi în unitatea respectivă, precum şi preparării hranei şi a comercializării produselor alimentare şi băuturilor alcoolice şi nealcoolice care nu se consumă în spaţiile respective, ca urmare a hotărârii comitetului judeţean pentru situaţii de urgenţă • Activitatea restaurantelor şi a cafenelelor din interiorul hotelurilor, pensiunilor sau altor unităţi de cazare situate într-o localitate în care incidenţa cumulată a cazurilor în ultimele 14 zile trece peste pragul de 1,5/1.000 de locuitori din judeţele unde incidenţa cumulată a cazurilor din ultimele 14 zile este mai mică sau egală cu 1,5/1.000 de locuitori, cu excepţia preparării hranei şi a comercializării produselor alimentare şi băuturilor alcoolice şi nealcoolice care nu se consumă în spaţiile respective, ca urmare a hotărârii comitetului judeţean pentru situaţii de urgenţă 1.09.2020 - până în prezent 1.09.2020 - până în prezent
• Exploatarea locurilor de joacă, a sălilor de jocuri, precum şi activitatea barurilor, cluburilor şi discotecilor din interiorul centrelor comerciale în care îşi desfăşoară activitatea mai mulţi operatori economici 1.09.2020 - până în prezent
• Activitatea operatorilor economici desfăşurată în spaţii închise în următoarele domenii: activităţi în piscine, locuri de joacă şi săli de jocuri 18.05.2020 - până în prezent
• Activitatea în baruri, cluburi şi discoteci 1.09.2020 - până în prezent
• Activitatea cu publicul a operatorilor economici licenţiaţi în domeniul jocurilor de noroc în judeţele/municipiul Bucureşti unde incidenţa cumulată a cazurilor în ultimele 14 zile este mai mare de 1,5/1.000 de locuitori, cu excepţia localităţii unde incidenţa cumulată a cazurilor în ultimele 14 zile este mai mică sau egală cu 1,5/1.000 de locuitori, ca urmare a hotărârii comitetului judeţean pentru situaţii de urgenţă • Activitatea cu publicul a operatorilor economici licenţiaţi în domeniul jocurilor de noroc situaţi în localitatea unde incidenţa cumulată a cazurilor în ultimele 14 zile trece peste pragul de 1,5/1.000 de locuitori din judeţul unde incidenţa cumulată a cazurilor în ultimele 14 zile este mai mică sau egală cu 1,5/1.000 de locuitori, ca urmare a hotărârii comitetului judeţean pentru situaţii de urgenţă 1.09.2020 - până în prezent 1.09.2020 - până în prezent

Numele şi prenumele administratorului/reprezentantului legal (în clar) ........ ........ ........ Semnătura ........ ................ ........ ......... Data ........ ................ 1) Se bifează căsuţa/căsuţele corespunzătoare activităţii/activităţilor restricţionate potrivit Hotărârii Guvernului nr. 394/2020, aprobată cu modificări şi completări prin Hotărârea Parlamentului României nr. 5/2020, cu modificările şi completările ulterioare, Hotărârii Guvernului nr. 476/2020, cu modificările şi completările ulterioare, Hotărârii Guvernului nr. 553/2020, cu modificările şi completările ulterioare, Hotărârii Guvernului nr. 668/2020, cu modificările şi completările ulterioare, şi Hotărârii Guvernului nr. 782/2020. 2) Se indică codul/codurile CAEN corespunzător/corespunzătoare activităţii/activităţilor restricţionate.



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 1468/2020

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 1468 din 2020
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 1468/2020
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu