Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 231 din 24 septembrie 2009

pentru stabilirea criteriilor si conditiilor de închiriere de catre Ministerul Administratiei si Internelor, pe perioada determinata, a unor spatii locative necesare cazarii politistilor si cadrelor militare în activitate

ACT EMIS DE: MINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 638 din 28 septembrie 2009



Având în vedere prevederile art. 17 alin. (51) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 30/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Administraţiei şi Internelor, aprobată cu modificări prin Legea nr. 15/2008, cu modificările şi completările ulterioare,

în temeiul art. 7 alin. (4) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 30/2007, aprobată cu modificări prin Legea nr. 15/2008, cu modificările şi completările ulterioare,

viceprim-ministrul, ministrul administraţiei şi internelor, emite următorul ordin:

Art. 1. - Prezentul ordin stabileşte criteriile şi condiţiile de închiriere de către Ministerul Administraţiei şi Internelor, pe perioadă determinată, a unor spaţii locative necesare cazării poliţiştilor şi cadrelor militare în activitate, în baza art. 17 alin. (51) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 30/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Administraţiei şi Internelor, aprobată cu modificări prin Legea nr. 15/2008, cu modificările şi completările ulterioare.

Art. 2. - (1) Inchirierea spaţiilor locative prevăzute la art. 1 se efectuează prin structurile Ministerului Administraţiei şi Internelor menţionate la art. 15 de la persoane fizice sau juridice, pentru o perioadă minimă de un an.

(2) Atribuirea contractelor de închiriere se realizează prin procedura de cerere de oferte, aplicându-se criteriul preţului cel mai scăzut pentru stabilirea ofertei câştigătoare. Etapele procedurii cererii de oferte sunt prevăzute în anexa nr. 1.

(3)   Condiţiile şi criteriile care stau la baza încheierii contractelor de închiriere prevăzute la alin. (1) sunt următoarele:

a) încadrarea strictă în fondurile alocate;

b) utilizarea eficientă a fondurilor publice;

c) spaţiile locative care urmează să fie închiriate trebuie să fie branşate la utilităţile publice;

d)  numărul spaţiilor locative închiriate să fie corelat cu numărul solicitărilor;

e)   spaţiile locative închiriate trebuie să îndeplinească exigenţele minimale prevăzute de Legea locuinţei nr. 114/1996, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

(4)  Contractele de închiriere vor fi înregistrate la direcţiile generale ale finanţelor publice, cu excepţia celor încheiate cu persoane juridice care au în obiectul de activitate închirierea de imobile.

(5)  Procedurile de închiriere şi proiectele contractelor de închiriere încheiate în urma aplicării acestor proceduri se avizează de către o comisie constituită la nivelul ordonatorilor secundari de credite pentru ordonatorii terţiari din subordine şi de către o comisie numită de către secretarul general pentru ordonatorii de credite din finanţarea directă a ordonatorului principal de credite.

Art. 3. - (1) Beneficiază de spaţiile locative prevăzute la art. 1 poliţiştii şi cadrele militare în activitate numiţi în prima funcţie sau mutaţi în interesul serviciului într-o altă localitate decât cea în care îşi au domiciliul, dacă îndeplinesc cumulativ următoarele condiţii:

a)  nu efectuează naveta la şi de la locul de muncă din/în localitatea de domiciliu;

b) poliţistul/cadrul militar în activitate ori soţia/soţul acestuia/acesteia nu deţine ori nu a deţinut locuinţă proprietate personală în localitatea în care a fost numit în prima funcţie sau mutat în interesul serviciului;

c) poliţistul/cadrul militar în activitate/ori soţia/soţul acestuia/acesteia nu are atribuită, prin contract de închiriere, o locuinţă din fondul locativ de stat în localitatea unde a fost numit în prima funcţie sau mutat în interesul serviciului;

d)  nu a beneficiat, nici el/ea şi nici soţia/soţul, de orice altă formă de sprijin pentru construirea sau cumpărarea unei locuinţe prin intermediul ministerului sau nu i-a fost repartizată locuinţă de serviciu sau de intervenţie.

(2) Beneficiază de spaţiile locative prevăzute la art. 1 poliţiştii şi cadrele militare în activitate numiţi în prima funcţie sau mutaţi în interesul serviciului în localitatea în care îşi au domiciliul dacă îndeplinesc cumulativ următoarele condiţii:

a) poliţistul/cadrul militar în activitate ori soţia/soţul acestuia/acesteia nu deţine sau nu a deţinut locuinţă proprietate personală în localitatea de domiciliu;

b) poliţistul/cadrul militar în activitate ori soţia/soţul acestuia/acesteia nu are atribuită, prin contract de închiriere, o locuinţă din fondul locativ de stat în localitatea de domiciliu;

c)  nu a beneficiat, nici el/ea şi nici soţia/soţul, de orice altă formă de sprijin pentru construirea sau cumpărarea unei locuinţe prin intermediul ministerului sau nu i-a fost repartizată locuinţă de serviciu/de intervenţie.

Art. 4. - Pentru obţinerea unui spaţiu locativ, poliţistul/cadrul militar în activitate trebuie să înainteze şefului unităţii din care face parte un raport individual, însoţit de copii ale tuturor documentelor care să justifice solicitarea formulată şi încadrarea acesteia în prevederile legale.

Art. 5. -In cazul în care soţul/soţia poliţistului/cadrului militar în activitate este încadrat/încadrată în structuri ale ministerului care îşi au sediul în aceeaşi localitate, beneficiază de prevederile prezentului ordin numai unul dintre aceştia.

Art. 6. - (1) Spaţiul locativ se dă în folosinţă gratuită, în urma unei anchete sociale, pe baza unui angajament, încheiat pe perioada derulării contractului de închiriere, între structura care a efectuat închirierea şi poliţistul/cadrul militar în activitate căruia i s-a repartizat. Angajamentul va fi întocmit potrivit modelului prevăzut în anexa nr. 2.

(2) Anchetele sociale se efectuează de către comisiile prevăzute la art. 13, respectiv art. 14 din prezentul ordin.

Art. 7. - Pentru încheierea angajamentului, poliţistul/cadrul militar în activitate prezintă, în original şi în copie, următoarele documente:

a) documentul de identitate;

b)  certificatul de naştere pentru titular şi membrii familiei, după caz;

c) certificatul de căsătorie, după caz;

d) declaraţia notarială, dată pe propria răspundere de către beneficiarul repartiţiei şi de către soţ/soţie, din care să rezulte că îndeplineşte condiţiile prevăzute la art. 3 alin. (1) lit. b) sau art. 3 alin. (2) lit. a).

Art. 8. - (1) Dreptul de folosinţă gratuită a spaţiului locativ primit începe la data semnării angajamentului.

(2) Intre locator şi beneficiarul angajamentului nu se stabilesc raporturi juridice.

Art. 9. - Situaţiile în care angajamentul îşi încetează valabilitatea, precum şi termenele de eliberare a spaţiului locativ sunt următoarele:

a)  la împlinirea termenului pentru care a fost încheiat, dacă nu s-a solicita prelungirea, sau în cazul încetării contractului de închiriere;

b)   în termen de 30 de zile de când beneficiarul angajamentului şi-a încetat activitatea în cadrul Ministerului Administraţiei şi Internelor ca urmare a pensionării, inclusiv pe caz de boală, sau a clasării ca inapt;

c)  când beneficiarul angajamentului a fost mutat în altă localitate, în termen de 30 de zile de la data mutării;

d)  în termen de 30 de zile de la data înregistrării, la secretariatul structurii din care face parte, a solicitării beneficiarului de încetare a angajamentului;

e)  când beneficiarul angajamentului a dobândit, în aceeaşi localitate, o locuinţă proprietate personală, în termen de 30 de zile de la data dobândirii;

f)  când beneficiarul angajamentului a încetat raporturile de serviciu cu Ministerului Administraţiei şi Internelor din motive imputabile lui sau prin demisie, în termen de 30 de zile de la aceasta;

g)   când beneficiarul angajamentului nu s-a achitat de obligaţiile care îi revin pe o perioadă de 3 luni, în termen de 30 de zile de la expirarea celor 3 luni;

h) în situaţia în care nu s-a mutat efectiv în locuinţa repartizată din motive imputabile lui în termen de 30 de zile de la data încheierii angajamentului, cu plata contravalorii chiriei aferente acestei perioade;

i) în termen de 30 de zile de la decesul beneficiarului de angajament. Pentru această perioadă, drepturile şi obligaţiile beneficiarului se exercită de către membrii de familie care locuiau cu acesta la data decesului.

Art. 10. - (1) Beneficiarii angajamentelor au următoarele obligaţii:

a) să nu cedeze spaţiile repartizate;

b)  să folosească spaţiile preluate, în exclusivitate sau în comun, numai în conformitate cu destinaţia pe care acestea o au din construcţie;

c) să nu execute modificări constructive ale spaţiilor preluate;

d) să achite cu regularitate, inclusiv pentru membrii familiei cu care locuiesc, toate cotele care le revin din cheltuielile de întreţinere, precum şi cele pentru repararea părţilor şi instalaţiilor din folosinţa exclusivă;

e) să predea spaţiul locativ în condiţii normale de folosinţă, ţinând cont de starea acestuia la momentul închirierii, precum şi bunurile din dotare.

(2) Beneficiarii angajamentelor au dreptul să solicite, în scris, unităţilor din care fac parte reînnoirea angajamentului cu cel puţin 30 de zile înainte de expirarea acestuia.

Art. 11. - (1) Structurile Ministerului Administraţiei şi Internelor care au realizat închirierea spaţiilor locative au obligaţia de a preda beneficiarului angajamentului locuinţa în condiţii normale de folosinţă şi urmăresc modul în care acesta se achită de toate obligaţiile care îi revin.

(2) Structurile care au realizat închirierea au obligaţia de a reînnoi angajamentele pentru care au primit solicitări, dacă beneficiarul îndeplineşte condiţiile menţionate la art. 3.

(3) In situaţia în care beneficiarul angajamentului refuză să remedieze daunele produse din vina lui, structura care a realizat închirierea ia măsuri de recuperare de la cei vinovaţi a pagubelor produse, conform prevederilor legale în vigoare.

Art. 12. - La nivelul aparatului central al ministerului şi al structurilor subordonate unităţilor centrale se constituie Comisia aparatului central de repartizare a spaţiilor locative închiriate, a cărei componenţă şi atribuţii sunt prevăzute în anexa nr. 3.

Art. 13. - (1) La nivelul fiecărei structuri din cadrul aparatului central al ministerului se constituie comisii de anchetă socială numite prin ordin de zi/dispoziţie zilnică a şefului structurii la începutul fiecărui an, formate din cel puţin 3 membri, un preşedinte şi un secretar.

(2) Comisiile de anchetă socială prevăzute la alin. (1) au următoarele atribuţii:

a) primesc cererile de spaţii locative ale cadrelor, depuse la secretariatul structurii din care fac parte, cărora le pot solicita date şi documente suplimentare cu privire la cererea formulată;

b)  analizează situaţia locativă a solicitanţilor, scop în care efectuează anchete sociale şi verifică la faţa locului situaţia şi condiţiile de locuit ale acestora;

c) analizează şi fac propuneri către comisia aparatului central de aprobare a solicitărilor de schimburi de spaţii locative între cadre;

d) aduc la cunoştinţa şefului unităţii care a realizat închirierea orice modificare intervenită în raporturile de serviciu sau de muncă ale personalului căruia i-au fost repartizate în folosinţă gratuită spaţii locative;

e)  întocmesc, la începutul fiecărui an, până la data de 31 ianuarie, situaţia privind necesarul de locuinţe pentru personalul structurii;

f) înaintează către unitatea care a realizat închirierea spaţiilor locative cererile de reînnoire a angajamentelor.

Art. 14. - La nivelul fiecărei structuri al cărei şef are calitatea de ordonator secundar sau terţiar de credite se constituie comisii de anchetă socială şi repartizare a spaţiilor locative închiriate, ale căror componenţă şi atribuţii sunt prevăzute în anexa nr. 4.

Art. 15. - (1) Inchirierea spaţiilor locative la nivelul municipiului Bucureşti se realizează de către:

a)   Direcţia economico-administrativă pentru structurile aparatului central;

b) ordonatorii secundari de credite pentru aparatul propriu şi structurile subordonate din municipiul Bucureşti;

c)  ordonatorii terţiari de credite din finanţarea directă a ordonatorului principal.

(2)   La nivel judeţean închirierea spaţiilor locative se realizează de către fiecare ordonator de credite pentru personalul propriu.

(3)  Pentru centrele medicale judeţene, precum şi pentru personalul structurilor teritoriale ai căror şefi nu sunt ordonatori de credite, închirierea şi repartizarea spaţiilor locative se realizează de către inspectoratele judeţene de poliţie.

Art. 16. - (1) Evidenţa spaţiilor locative se ţine de către fiecare unitate care realizează închirierea şi se centralizează la structura de specialitate a ordonatorului secundar de credite, precum şi la Direcţia logistică, centralizat pentru Ministerul Administraţiei şi Internelor.

(2) Structurile de specialitate ale ordonatorilor secundari de credite, precum şi ordonatorii terţiari de credite din finanţarea directă a ordonatorului principal au obligaţia să transmită Direcţiei logistice orice modificare a situaţiei spaţiilor locative, în termen de 30 de zile de la apariţia acesteia.

Art. 17. -Inchirierea spaţiilor locative se efectuează în urma centralizării cererilor poliţiştilor/cadrelor militare în activitate care îndeplinesc condiţiile prevăzute la art. 3 alin. (1) şi (2).

Art. 18. - Hotărârile comisiilor pot fi contestate potrivit Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările şi completările ulterioare.

Art. 19.-Anexele nr. 1-4 fac parte integrantă din prezentul ordin. Art. 20. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Viceprim-ministru, ministrul administraţiei şi internelor,

Dan Nica

ANEXA Nr. 1

Etapele procedurii de cerere de oferte

1.   Structura care realizează închirierea, prin comisia de anchetă socială şi repartizare a spaţiilor locative, elaborează procedura de urmat în vederea închirierii şi o transmite spre avizare comisiilor prevăzute la art. 2 alin. (5) din ordin.

2.   Comisia de anchetă socială şi repartizare a spaţiilor locative întocmeşte caietul de sarcini şi îl supune aprobării şefului unităţii.

3.  Procedura de cerere de oferte se iniţiază prin publicarea unui anunţ de închiriere într-un ziar local sau naţional, precum şi prin afişarea acestuia la sediul instituţiei, care trebuie să conţină adresa şi data-limită de depunere a ofertelor.

4.  Ofertele primite se înregistrează la secretariatul structurii care realizează închirierea spaţiilor locative.

5.  Şedinţa de deschidere a ofertelor se finalizează printr-un proces-verbal semnat de către membrii comisiei de anchetă socială şi repartizare a spaţiilor locative, precum şi de către ofertanţii sau reprezentanţii acestora prezenţi la şedinţă, în care se consemnează modul de desfăşurare, elementele principale ale fiecărei oferte şi lista documentelor depuse de fiecare ofertant.

6.   Comisia de anchetă socială şi repartizare a spaţiilor locative analizează ofertele depuse, în sensul respectării prevederilor art. 2 alin. (3) din ordin.

7.   Comisia de anchetă socială şi repartizare a spaţiilor locative hotărăşte pe baza criteriului preţul cel mai scăzut oferta/ofertele câştigătoare şi întocmeşte procesul-verbal de atribuire.

8.  Structura care realizează închirierea comunică în termen de 3 zile rezultatul şedinţei de evaluare tuturor ofertanţilor.

9.   Proiectele contractelor de închiriere se transmit spre avizare comisiilor prevăzute la art. 2 alin. (5) din ordin.

ANEXA Nr. 2

ANGAJAMENT

Nr......din......

- model -

I.  Părţile angajamentului

Intre (structura..................................), cu sediul în......................................, reprezentată prin......................................... şi domnul/doamna..........................................................., în calitate de beneficiar, din unitatea................................................., posesor(oare) al/a BI/CI seria............nr.................................., eliberat(ă) de......................................la data de..............................., în baza Procesului-verbal de repartiţie nr.............din .......................................al comisiei de anchetă socială şi repartizare a spaţiilor locative......................................................, s-a încheiat prezentul angajament.

II.  Obiectul angajamentului

Art. 1. - Obiectul angajamentului este procurarea folosinţei gratuite a spaţiului locativ situat în..............

Art. 2. -Valabilitatea angajamentului este de.........ani, cu începere de la data semnării.

Art. 3. -Angajamentul poate fi reînnoit la solicitarea scrisă a domnului/doamnei................, făcută cu cel puţin 30 de zile înainte de expirare, cu acordul unităţii..........., dacă sunt îndeplinite condiţiile legale care au stat la baza încheierii lui.

Art. 4. -Tacita relocaţiune nu operează.

III.  Obligaţiile unităţii

Art. 5. - Structura se obligă:

a) să predea beneficiarului locuinţa în stare normală de folosinţă;

b) să urmărească modul în care beneficiarul se achită de toate obligaţiile care îi revin.

IV.  Obligaţiile beneficiarului

Art. 6. - Beneficiarul se obligă:

a) să nu cedeze spaţiile repartizate;

b) să folosească spaţiile preluate, în exclusivitate sau în comun, numai în conformitate cu destinaţia pe care acestea o au din construcţie;

c) să nu execute modificări constructive ale spaţiilor preluate;

d)  să achite cu regularitate, inclusiv pentru membrii familiei cu care locuiesc, toate cotele care le revin din cheltuielile de întreţinere, precum şi cele pentru repararea părţilor şi instalaţiilor din folosinţa exclusivă;

e) să predea spaţiul locativ în condiţii normale de folosinţă, ţinând cont de starea acestuia la momentul închirierii, precum şi bunurile din dotare.

Art. 7. - Forţa majoră exonerează de răspundere părţile.

V.  Litigii

Art. 8. - Litigiile de orice fel decurgând din executarea prezentului angajament sunt de competenţa instanţei judecătoreşti de drept comun.

VI. Incetarea angajamentului

Art. 9. - Situaţiile în care angajamentul îşi încetează valabilitatea, precum şi termenele de eliberare a spaţiului locativ sunt următoarele:

a) la împlinirea termenului pentru care a fost încheiat, dacă nu s-a solicitat prelungirea, sau în cazul încetării contractului de închiriere;

b) în termen de 30 de zile de când beneficiarul angajamentului şi-a încetat activitatea în cadrul Ministerului Administraţiei şi Internelor ca urmare a pensionării, inclusiv pe caz de boală, sau a clasării ca inapt;

c) când beneficiarul angajamentului a fost mutat în altă localitate, în termen de 30 de zile de la data mutării;

d) în termen de 30 de zile de la data înregistrării, la secretariatul structurii din care face parte, a solicitării beneficiarului de încetare a angajamentului;

e) când beneficiarul angajamentului a dobândit, în aceeaşi localitate, o locuinţă proprietate personală, în termen de 30 de zile de la data dobândirii;

f)  când beneficiarul angajamentului a încetat raporturile de serviciu cu Ministerul Administraţiei şi Internelor din motive imputabile lui sau prin demisie, în termen de 30 de zile de la aceasta;

g) când beneficiarul angajamentului nu s-a achitat de obligaţiile care îi revin pe o perioadă de 3 luni, în termen de 30 de zile de la expirarea celor 3 luni;

h) în situaţia în care nu s-a mutat efectiv în locuinţa repartizată din motive imputabile lui în termen de 30 de zile de la data încheierii angajamentului, cu plata contravalorii chiriei aferente acestei perioade;

i) în termen de 30 de zile de la decesul beneficiarului de angajament. Pentru această perioadă, drepturile şi obligaţiile beneficiarului se exercită de către membrii de familie care locuiau cu acesta la data decesului.

VII.  Prezentul angajament se încheie în două exemplare, câte unul pentru fiecare parte.

Data.................................

Unitatea,

.......................................

Beneficiar,

.......................................

ANEXA Nr. 3

COMPONENŢA  ŞI  ATRIBUŢIILE

Comisiei aparatului central de repartizare a spatiilor locative închiriate

1. Componenţă:

Preşedinte - secretar general;

Membri:

a) şefii/adjuncţii structurilor aparatului central;

b) preşedintele Corpului Naţional al Poliţiştilor - ca invitat;

c) preşedinţii   organizaţiilor   sindicale,    legal   constituite, reprezentative la nivelul aparatului central al ministerului - ca invitaţi.

Secretar   -   directorul/directorul   adjunct   al    Direcţiei economico-administrative.

2. Atribuţii:

a) hotărăşte, cu majoritate simplă, în plen, repartizarea numerică şi nominală a spaţiilor locative, pe baza documentelor transmise de comisii de anchetă socială prevăzute la art. 13 alin. (1) din ordin;

b)  aprobă solicitările de schimburi de spaţii locative între cadre;

c) întocmeşte procesul-verbal de repartizare a locuinţelor, care, după semnarea de către toţi membrii comisiei, se transmite unităţii care închiriază spaţiile locative, în vederea încheierii angajamentului.

ANEXA Nr. 4

COMPONENŢA  ŞI  ATRIBUŢIILE

comisiilor de anchetă socială şi repartizare a spaţiilor locative închiriate

1. Componenţă:

Preşedinte - şeful/adjunctul  structurii  care  realizează închirierea spaţiilor locative;

Membri:

a) şeful componentei de logistică;

b) consilierul juridic;

c) şeful componentei de resurse umane;

d) reprezentantul Corpului Naţional al Poliţiştilor, după caz - ca invitat;

e)  câte un reprezentant al organizaţiilor sindicale, legal constituite, reprezentative la nivelul structurii care realizează închirierea spaţiilor locative, după caz - ca invitaţi.

Secretar - şeful componentei de administrare a patrimoniului imobiliar.

NOTĂ:

In cadrul comisiilor de anchetă socială şi repartizare a spaţiilor locative închiriate constituite la nivelul inspectoratelor de poliţie judeţene  participă,  ca membri, şefii structurilor teritoriale care nu au calitatea de ordonator de credite.

2. Atribuţii:

a)  primesc şi înregistrează cererile de spaţii locative ale cadrelor, cărora le pot solicita date şi documente suplimentare cu privire la cererea formulată;

b)  analizează situaţia locativă a solicitanţilor, scop în care efectuează anchete sociale şi verifică la faţa locului situaţia şi condiţiile de locuit ale acestora;

c)  analizează şi aprobă solicitările de schimburi de spaţii locative între cadre;

d) întocmesc procesul-verbal de analiză şi repartizare;

e)  întocmesc, la începutul fiecărui an, până la data de 31 ianuarie, situaţia privind necesarul de locuinţe pentru personalul structurii.


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 231/2009

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 231 din 2009
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu