ORDIN Nr. 236
din 29 mai 2006
pentru aprobarea Normelor
privind conditiile si modalitatea de decontare a serviciilor de homodializa si
dializa peritoneala in sistem ambulatoriu, contractate de Casa Nationala de
Asigurari de Sanatate cu furnizorii din sectorul privat, castigatori ai
licitatiei nationale pentru centrele-pilot
ACT EMIS DE: CASA
NATIONALA DE ASIGURARI DE SANATATE
ACT PUBLICAT IN:
MONITORUL OFICIAL NR. 558 din 28 iunie 2006
Având în vedere Hotărârea Guvernului nr. 1.487/2004
privind achiziţionarea serviciilor medicale de hemodializă şi dializă
peritoneală, Ordinul ministrului sănătăţii nr. 1.718/2004 privind aprobarea
Regulamentului de organizare şi funcţionare a unităţilor de dializă publice şi
private, Ordinul ministrului sănătăţii şi al preşedintelui Casei Naţionale de
Asigurări de Sănătate nr. 1.347/477/2004 privind desemnarea centrelor-pilot
pentru contractarea cu operatori privaţi a unor servicii medicale de dializă în
regim ambulatoriu,
în temeiul titlului VIII „Asigurările sociale de
sănătate" din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii,
preşedintele Casei Naţionale de Asigurări de
Sănătate emite următorul ordin:
Art. 1. - Se aprobă Normele privind condiţiile şi
modalitatea de decontare a serviciilor de hemodializă şi dializă peritoneală în
sistem ambulatoriu, contractate de Casa Naţională de Asigurări de Sănătate cu
furnizorii din sectorul privat, câştigători ai licitaţiei naţionale pentru
centrele-pilot, prevăzute în anexa care face parte integrantă din prezentul
ordin.
Art. 2. - Direcţiile de specialitate din cadrul Casei
Naţionale de Asigurări de Sănătate, casele de asigurări de sănătate judeţene şi a municipiului
Bucureşti în a căror rază administrativ-teritorială funcţionează
centrele-pilot, precum şi furnizorii desemnaţi câştigători ai licitaţiei
naţionale pentru centrele-pilot vor duce la îndeplinire
prevederile prezentului ordin.
Art. 3. - Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul
Oficial al României, Partea I.
Preşedintele Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate,
Cristian Vlădescu
ANEXA
NORME
privind condiţiile şi modalitatea de decontare a
serviciilor de hemodializă şi dializă peritoneală în sistem ambulatoriu, contractate de Casa Naţională de
Asigurări de Sănătate cu furnizorii din sectorul privat, câştigători ai
licitaţiei naţionale
pentru centrele-pilot 1. Dispoziţii generale
1.1. Casele de asigurări de sănătate sunt
împuternicite să reprezinte Casa Naţională de Asigurări de Sănătate în relaţia
cu furnizorii din sectorul privat desemnaţi câştigători ai licitaţiei naţionale
pentru centrele-pilot, denumiţi în continuare furnizori.
1.2. In calitate de reprezentanţi locali ai Casei
Naţionale de Asigurări de Sănătate, casele de asigurări de sănătate sunt
obligate să nominalizeze un număr suficient de persoane care vor verifica,
valida şi controla declaraţiile de servicii lunare, precum şi documentele
însoţitoare privind activitatea de transport, cu respectarea confidenţialităţii
datelor [centralizatorul şi desfăşurătorul privind evidenţa după CNP a
bolnavilor cu insuficienţă renală cronică (IRC) în stadiu uremic, beneficiari
de hemodializă (HD) şi daliză peritoneală (DP) din centrele-pilot, precum şi
sumele aferente] ale furnizorului pentru fiecare centru-pilot, respectiv ale
furnizorului de transport aflat în contract cu casa de asigurări de sănătate
pentru activităţile prevăzute la pct. 1.3. Aceste persoane vor fi nominalizate
prin decizie a preşedintelui-director general al casei de asigurări de
sănătate. Persoanele responsabile vor fi comunicate Casei Naţionale de
Asigurări de Sănătate, cu menţiunea ca orice modificare ulterioară a acesteia
să fie comunicată Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate.
1.3. Transportul nemedicalizat al bolnavilor
constanţi, în vederea efectuării şedinţelor de hemodializă de la şi la
domiciliu, se realizează în baza contractelor încheiate în acest sens de casele
de asigurări de sănătate cu furnizorii de servicii de transport
autorizaţi/evaluaţi.
Modalităţile de contractare şi decontare sunt cele
prevăzute în contractul-cadru şi în normele sale în vigoare şi completate cu
prevederile prezentului ordin.
Pentru furnizorii noi de transport se încheie contracte
pe baza modelului de contract prevăzut în contractul-cadru, iar pentru
furnizorii care asigură servicii medicale de urgenţă şi transport sanitar se
pot încheia acte adiţionale. Actele adiţionale se adaptează conform modelelor
de contract de furnizare de servicii medicale de urgenţă şi transport sanitar.
Transportul pacienţilor hemodializaţi constanţi, cu
insuficienţă renală cronică în stadiu uremic, se face în baza solicitărilor de
transport prevăzute în anexa A, transmise de centrele-pilot, cu avizul casei de
asigurări de sănătate aflate în contract cu furnizorul de servicii de
transport.
1.4. La nivelul centrelor-pilot se acordă servicii de
hemodializă în regim ambulatoriu atât bolnavilor aflaţi constant în evidenţă (bolnav constant), în limita a 150 de
şedinţe pentru tratamentul continuu/12 luni, cât şi celor trataţi temporar (bolnav temporar), precum şi servicii
de dializă peritoneală bolnavilor aflaţi constant în evidenţă.
Bolnavul constant este
bolnavul tratat prin dializă pentru IRC în stadiu uremie, înregistrat în
Registrul de evidenţă a bolnavilor dializaţi din centrul-pilot în care bolnavul
beneficiază de şedinţe de hemodializă.
Bolnavul temporar este
bolnavul care necesită tratament în centrul-pilot pentru mai puţin de 6
săptămâni, respectiv:
- bolnavul cu dializă pentru IRC în stadiu uremie,
înregistrat în Registrul de evidenţă a bolnavilor dializaţi al unui alt centru
de dializă, tratat ca urmare a transferului temporar, realizat cu respectarea
condiţiilor şi formalităţilor de transfer prevăzute în Regulamentul de
organizare şi funcţionare a unităţilor de dializă publice şi private, aprobat
prin Ordinul ministrului sănătăţii nr. 1.718/2004;
- bolnavul constant cu complicaţii ale IRC, care
necesită temporar şedinţe de hemodializă suplimentare.
Bolnavul nou (din lista de aşteptare a centrului, cât
şi bolnavul nou-introdus în regim de urgenţă) este inclus în tratament în
condiţiile regulamentului aprobat prin Ordinul ministrului sănătăţii nr.
1.718/2004 şi avându-se în vedere încadrarea în volumul anual estimat de
servicii şi sumele contractate.
Bolnavul nou va fi raportat în formularul prevăzut în
anexa B, la pacienţi transferaţi temporar, dar trecând la rubrica Observaţii „N"
şi un set minim de informaţii ce fundamentează necesitatea introducerii în
tratament, până la obţinerea consimţământului pacientului de a rămâne în centru
(după caz), când acesta devine pacient constant sau în cazul în care i s-a
făcut doar iniţierea tratamentului şi se transferă la centrul unde urmează să i
se efectueze în continuare şedinţele de hemodializă, de preferat cel mai
apropiat centru de dializă de domiciliul său.
Pacienţii nou-introduşi în tratament se raportează la
Registrul Renal Român în termen de 48 de ore, cu obligativitatea înştiinţării
Registrului Renal Român despre orice modificare survenită (devine pacient
constant, transfer în alt centru, deces, trecerea la alt tip de dializă,
transplant etc).
2. Raportarea serviciilor de
dializă
2.1. Furnizorul va transmite
caselor de asigurări de sănătate, în original (două exemplare) şi în format
electronic, cu respectarea confidenţialităţii datelor, declaraţia de servicii lunară (centralizatorul şi
desfăşurătorul privind evidenţa după CNP a bolnavilor cu IRC în stadiu uremic,
beneficiari de hemodializă şi dializă peritoneală din centrele-pilot, precum şi
sumele aferente), în formatul prevăzut în anexa B. Documentele vor fi
certificate în privinţa realităţii, regularităţii şi legalităţii şi vor fi semnate de:
- reprezentantul legal al furnizorului;
- directorul economic al furnizorului;
- medicul-şef/coordonatorul centrului-pilot;
- persoana care întocmeşte documentele.
2.2. Documentele menţionate la pct. 2.1 se vor
realiza în baza evidenţelor tehnico-operative conduse la nivelul
centrelor-pilot şi se vor depune la casele de asigurări de sănătate lunar, în
primele 5 zile lucrătoare ale lunii următoare celei pentru care se face
raportarea.
2.3. Netransmiterea de către furnizor a documentelor
menţionate la pct. 2.1 exonerează Casa Naţională de Asigurări de Sănătate de
obligaţia plăţii pentru luna respectivă.
2.4. Nerespectarea de către furnizor a termenului
menţionat la pct. 2.2, precum şi existenţa unor erori în raportare vor atrage
decalarea termenului de plată cu un număr de zile lucrătoare egal cu numărul
zilelor cu care furnizorul a depăşit termenul, respectiv până la raportarea
corectă.
2.5. După verificarea şi validarea declaraţiilor de
servicii lunare transmise de furnizor, în termen de 5 zile lucrătoare, după
perioada prevăzută la pct. 2.2, ale lunii următoare celei pentru care se face
raportarea, casele de asigurări de sănătate sunt obligate să transmită Casei
Naţionale de Asigurări de Sănătate, cu respectarea confidenţialităţii datelor,
declaraţia de servicii lunară a furnizorului (centralizatorul şi desfăşurătorul
privind evidenţa după CNP a bolnavilor cu IRC în stadiu uremic, beneficiari de
hemodializă şi dializă peritoneală din centrele-pilot, precum şi sumele
aferente), în original şi în format electronic. Declaraţia de servicii lunară
va fi certificată în privinţa realităţii, regularităţii şi legalităţii şi va fi
semnată din partea casei de asigurări de sănătate de:
- preşedinte-director general;
- director executiv management şi economic;
- medic-şef;
- persoana care verifică documentele.
2.6. Direcţia programe naţionale de sănătate şi
Serviciul medical din cadrul Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate vor
verifica numărul de bolnavi contractaţi, respectarea volumului de servicii
prevăzut în contract şi încadrarea în valoarea contractului pentru fiecare
centru-pilot.
2.7. După aplicarea prevederilor pct. 2.6, Casa
Naţională de Asigurări de Sănătate va notifica în scris furnizorului
observaţiile sale. Notificarea se va transmite cel târziu după 5 zile lucrătoare de la primirea declaraţiei de
servicii lunare de la casele de asigurări de sănătate.
2.8. Furnizorul, în baza notificării primite de la
Casa Naţională de Asigurări de Sănătate, emite factura fiscală, pe care o
trimite în original la Casa Naţională de Asigurări de Sănătate.
2.9. Trimestrial, se poate realiza regularizarea care
se aplică perioadei de la începutul derulării contractului până la sfârşitul
trimestrului respectiv sau perioadei de la ultima regularizare până la
sfârşitul trimestrului respectiv, cu încadrarea în sumele contractate.
2.10. Inaintea regularizării, Casa Naţională de
Asigurări de Sănătate va transmite Registrului Renal Român, pentru verificare
şi validare, datele legate de bolnavi, raportate lunar de furnizori.
3. Controlul raportării
serviciilor de dializă
3.1. Controlul serviciilor de dializă raportate de
furnizori se realizează de casele de asigurări de sănătate trimestrial, la
centrele-pilot nominalizate, până la data de 15 a lunii următoare trimestrului pentru care se face controlul.
3.2. Controlul va urmări, în principal, următoarele:
a) acurateţea şi validarea datelor colectate şi
raportate;
b) eventuale obstacole sau disfuncţionalităţi;
c) validarea datelor legate de transport, cu respectarea solicitărilor de transport;
d) orice alte date relevante, inclusiv date prevăzute
în Ordinul ministrului sănătăţii nr. 1.718/2004.
3.3. In urma fiecărui control se va întocmi un raport
care va fi transmis direcţiilor coordonatoare din cadrul Casei Naţionale de
Asigurări de Sănătate în vederea regularizării trimestriale.
3.4. Controlul anual se va efectua până la data de 15
februarie a anului următor.
4. Decontarea serviciilor
de dializă
4.1. Casa Naţională de Asigurări de Sănătate
decontează lunar serviciile de dializă realizate în luna anterioară celei
pentru care se face decontarea, în conformitate cu termenii contractuali.
4.2. Decontarea se face prin
tarif/serviciu pentru bolnavii beneficiari de hemodializă, în funcţie de
numărul de servicii efectuate (tariful hemodializel)
şi, respectiv, o sumă fixă anuală per bolnav supus
tratamentului de dializă peritoneală (tariful
dializei peritoneale), cu excepţia bolnavului
tratat prin ambele proceduri (hemodializă şi dializă peritoneală) şi a
bolnavului care începe tratamentul de dializă peritoneală în altă zi decât data
de întâi a lunii, pentru care tariful dializei peritoneale devine tarif per
bolnav per zi şi se calculează astfel: 1/12 din tariful dializei peritoneale faţă
de numărul de zile din lună, calculat la numărul de zile în care s-a efectuat
dializa peritoneală (1/12 x tarif dializă peritoneală x numărul de zile în care s-a efectuat dializa peritoneală
bolnavului/numărul de zile din lună).
4.3. Furnizorul are obligaţia de a nominaliza la
rubrica „Cumpărător" din factura fiscală, pe lângă Casa Naţională de
Asigurări de Sănătate, în calitate de achizitor, şi centrul-pilot, în calitate de beneficiar.
Rubrica „Contul cumpărătorului" se completează cu
contul CNAS, şi anume: RO02TREZ70027660520XXXXX, iar rubrica „Banca", cu
ATCPMB.
Datele de identificare ale furnizorului trebuie să
corespundă cu cele din contract.
Rubrica „Descrierea
produselor" se va completa cu „servicii medicale de hemodializă",
respectiv „servicii medicale de dializă peritoneală", valoarea serviciilor
exprimată în lei la cursul euro al Băncii Naţionale a României valabil la data
facturării, precum şi numărul contractului încheiat cu Casa Naţională de
Asigurări de Sănătate.
4.4. Suma decontată lunar va corespunde cu suma
transmisă prin notificare, în concordanţă cu numărul şedinţelor de hemodializă
prestate, verificate şi validate înmulţit cu tariful hemodializei, precum şi cu
numărul pacienţilor supuşi dializei peritoneale, trataţi continuu o lună completă,
înmulţit cu 1/12 (o douăsprezecime) din tariful dializei peritoneale, cu
excepţia bolnavului tratat prin ambele proceduri (hemodializă şi dializă
peritoneală) şi a bolnavului care începe tratamentul de dializă peritoneală în
altă zi decât data de întâi a lunii, pentru care tariful dializei peritoneale
devine tarif per bolnav per zi şi care se calculează astfel: 1/12 din tariful
dializei peritoneale faţă de numărul de zile din lună, calculat la numărul de
zile în care s-a efectuat dializa peritoneală (1/12 x tarif DP x numărul de
zile în care s-a efectuat DP bolnavului/ numărul de zile din lună).
4.5. In baza rapoartelor prevăzute la pct. 3.3, Casa
Naţională de Asigurări de Sănătate va notifica furnizorului serviciile ce fac
obiectul regularizării, precum şi suma aferentă. Regularizarea se va face la
cursul Băncii Naţionale a României valabil la data emiterii facturii
corespunzătoare lunii pentru care s-a făcut regularizarea. In acest sens
furnizorul emite o factură distinctă care se transmite la Casa Naţională de
Asigurări de Sănătate după notificare. Plăţile sau reţinerile se efectuează
odată cu plata facturii pentru luna următoare încheierii trimestrului respectiv.
4.6. Plăţile de la Casa Naţională de Asigurări de
Sănătate pentru serviciile furnizate conform contractelor sunt sub condiţia
aprobării bugetului anual al Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate.
4.7. In cazul în care bugetul anual al Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nu este aprobat în termen de 90 de
zile de la începutul anului calendaristic sau Casa Naţională de Asigurări de
Sănătate stabileşte că alocaţia bugetară în bugetul său anual este insuficientă
pentru a finanţa serviciile medicale de dializă, conform contractului, Casa
Naţională de Asigurări de Sănătate sau furnizorul poate înceta contractul sau
poate conveni un volum mai mic de servicii.
4.8. Decontarea serviciilor de transport al
bolnavilor hemodializaţi constanţi se face în baza unei facturi emise de
furnizorul de servicii de transport cu care casa de asigurări de sănătate are
încheiat contract. Factura pentru luna precedentă se prezintă casei de
asigurări de sănătate în primele 10 zile ale lunii următoare celei pentru care
se face plata (pentru pacienţii din judeţul respectiv cărora li se realizează
constant servicii de hemodializă la un anumit centru-pilot specificat).
Factura emisă va avea documente însoţitoare privind
activitatea de transport desfăşurată, prevăzute în anexa C, validate de
centrul-pilot, în conformitate cu solicitarea de transport emisă de acesta
pentru luna pentru care se face decontarea.
Decontarea serviciilor de transport se face cu
încadrarea în sumele negociate şi contractate, în limita bugetului aprobat.
5. Contabilitatea
operaţiunilor rezultate din executarea contractelor încheiate
5.1. Contabilitatea operaţiunilor rezultate din
contractele încheiate de furnizorii de servicii de hemodializă şi dializă
peritoneală se ţine utilizându-se următoarele conturi:
- 6029 „Cheltuielile privind medicamentele şi
materialele sanitare";
- 401 „Furnizori";
- 7705 „Finanţarea din bugetul FNUASS".
5.2. Inregistrările contabile ocazionate de derularea
operaţiunilor rezultate din executarea contractelor încheiate cu furnizorii de
servicii de dializă peritoneală şi hemodializă sunt următoarele:
a) primirea facturilor lunare şi înregistrarea
obligaţiei de plată;
- 6029 „Cheltuielile privind medicamentele şi
materialele sanitare" = 401 „Furnizori"
b) decontarea serviciilor facturate;
- 401 „Furnizori" = 7705 „Finanţarea din bugetul
FNUASS".
6. Dispoziţii finale
Anexele A, B şi C*) fac parte integrantă din prezentele
norme.
*) Anexele A, B şi C sunt reproduse în facsimil.
ANEXA A
Luna/anul......
Judeţul.......
CENTRUL-PILOT.............
SOLICITARE TRANSPORT Nr................
Nr. crt.
|
Ziua
|
Tura/Ora
|
CNP bolnav
|
Localitate de
domiciliu -
adresa
|
Nr. km domiciliu
centrul-pilot si
retur
|
Ruta*
|
Nr. km/Ruta
|
Observaţii
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Total km...... Total km......
*se va completa gruparea bolnavilor/ruta. (Exemplu:
ruta 1 = 1+2+7)
Medic coordonator al
centrului-pilot
Avizat,
CAS
Medic Sef
ANEXA
B1
DECLARAŢIE DE SERVICII LUNARA
CENTRALIZATOR
FURNIZOR.............
CASA DE ASIGURĂRI DE SĂNĂTATE
CENTRUL-PILOT................
Raportare pentru LUNA.............
Tabel 1 HEMODIALIZA
NUMĂR BOLNAVI
|
NUMĂR ŞEDINŢE
|
|
OBSERVAŢII
|
contractaţi
|
realizaţi
|
ramaşi pt. anul in curs
|
contractate (cf. contract)
|
realizate
|
ramase pt. anul in curs
|
SUMA DE
DECONTAT
(€)
|
bolnavi constanţi
|
bolnavi transferaţi temporar
|
TOTAL bolnavi
|
cumulat de la
inceputul
anului (fara
luna de raportare)
|
pt. pacienţi constanţi
|
pt. pacienţi transferaţi temporar
|
TOTAL şedinţe
|
C0
|
C1
|
C2
|
C3=C1+C2
|
C4=C0-C3
|
C5
|
C6
|
C7
|
C8
|
C9=C7+C8
|
C10=C5-C6-C9
|
C11
|
C12
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tabel 2 DIALIZA PERITONEALA
NUMĂR
BOLNAVI
|
SUMA DE
DECONTAT
(€)
|
OBSERVAŢII
|
contractaţi
|
realizaţi
|
ramaşi
|
C0
|
C1
|
C2=C0-C1
|
C3
|
C4
|
|
|
|
|
|
Tabel 3 SUMA
SUMA DE DECONTAT (€):
|
hemodializa
|
dializa peritoneala
|
TOTAL
|
C0
|
C1
|
C2=C0+C1
|
0
|
0
|
0
|
C0 din tabelul 3 =C11 din tabelul 1. C1 din tabelul 3
=C3 din tabelul 2.
CERTIFICAT IN PRIVINŢA REALITĂŢII LEGALITĂŢII, EGULARITĂŢII SI LEGALITĂŢII
FURNIZOR
DIRECTOR ECONOMIC
MEDIC SEF/COORDONATOR AL
CENTRULUI-PILOT
Intocmit
CERTIFICAT IN PRIVINŢA REALITĂŢII LEGALITĂŢII, REGULARITĂŢII SI LEGALITĂŢII
PRESEDINTE-DIRECTOR
GENERAL
DIRECTOR EXECUTIV MANAGEMENT SI
ECONOMIC
MEDIC SEF
Verificat
ANEXA
B2
DECLARAŢIE DE SERVICII LUNARA
Desfăşurător privind evidenta după CNP a bolnavilor cu
IRC beneficiari de hemodializa si dializa peritoneala si a sumelor de decontat
FURNIZOR.....
CASA DE ASIGURĂRI DE SĂNĂTATE
CENTRUL-PILOT..........
Raportare pentru LUNA.......
Tabel 1.A. BOLNAVI CONSTANŢI
Nr. Crt. Bolnav
|
CNP bolnavi cu HD
|
Nr. De
inreglstrare fisa
spitalizare de zi
(SZ______)
|
Nr. Şedinţe HD realizate
|
Tarif/sedinta (€)
|
SUMA DE DECONTAT (€)
|
OBSERVAŢII
|
C0
|
C1
|
C2
|
C4
|
C5
|
C6
|
C7
|
|
|
|
|
110
|
|
|
|
|
|
|
110
|
|
|
|
|
|
|
110
|
|
|
TOTAL
|
X
|
X
|
|
110
|
|
X
|
Tabel 1.B. BOLNAVI TRANSFERAŢI TEMPORAR
Nr. Crt. Bolnavi
|
CNP bolnavi cu HD
|
Nr. De inregistrare fisa spitalizare de
zi
|
Nr. Şedinţe HD realizate
|
Tarif/sedinta (€)
|
SUMA DE DECONTAT (€)
|
OBSERVAŢII
|
C0
|
C1
|
C2
|
C4
|
C5
|
C6
|
C7
|
|
|
|
|
110
|
|
|
|
|
|
|
110
|
|
|
|
|
|
|
110
|
|
|
TOTAL
|
X
|
X
|
|
110
|
|
X
|
ANEXA
B2
DECLARAŢIE DE SERVICII LUNARA
Desfăşurător privind evidenta după CNP a bolnavilor cu
IRC beneficiari de hemodializa si dializa peritoneala
si a sumelor de decontat
Tabel 1. BOLNAVI CU HEMODIALIZA
TOTAL
|
bolnavi cu HD
|
sedinte
|
suma de decontat
|
C0
|
C1
|
C2
|
|
|
|
C1 = total C4 din tabelul 1 .A + total C4 din tabelul 1
.B C2= total C8 din tabelul 1 .A + total C8 din tabelul 1 .B
Tabel 2. BOLNAVI CU DIALIZA PERITONEALA
Nr. Crt. Bolnavi
|
CNP bolnavi cu DP
|
Nr. De
inregistrare fisa
spitalizare de zi
(SZ______)
|
SUMA DE DECONTAT (€)
|
OBSERVAŢII
|
C0
|
C1
|
C2
|
C3
|
C4
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TOTAL
|
X
|
X
|
|
|
Tabel 3. BOLNAVI DIALIZATI
TOTAL
|
bolnavi cu dializa
|
suma de decontat (€)
|
C0
|
C1
|
|
|
C1 = total C2 din tabel 1+ total C3 din tabelul 2
CERTIFICAT IN PRIVINŢA REALITĂŢII LEGALITĂŢII, EGULARITĂŢII SI LEGALITĂŢII
FURNIZOR
DIRECTOR
ECONOMIC
MEDIC SEF/COORDONATOR AL
CENTRULUI-PILOT
Intocmit
CERTIFICAT IN PRIVINŢA REALITĂŢII LEGALITĂŢII, EGULARITĂŢII SI LEGALITĂŢII
PRESEDINTE-DIRECTOR GENERAL
DIRECTOR EXECUTIV MANAGEMENT SI ECONOMIC
MEDIC SEF
VERIFICAT
ANEXA C
Luna/anul......
Judeţul.......
CENTRUL-PILOT.......
DOCUMENT ÎNSOŢITOR
PRIVIND ACTIVITATEA DE TRANSPORT Nr........
Ziua
|
Tura/Ora
|
Solicitare Nr.
|
CNP bolnav
|
Ruta
|
Nr. km efectuati/Ruta
|
Nr. inmatriculare
|
Observaţii
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Director
Furnizor transport
Avizat,
Medic coordonator al centrului-pilot