Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr.2894 din 03.09.2019

pentru modificarea şi completarea Ordinului ministrului finanţelor publice nr. 660/2017 privind aprobarea Procedurii de comunicare prin mijloace electronice de transmitere la distanţă între Ministerul Finanţelor Publice/organul fiscal central şi persoanele fizice, persoanele juridice şi alte entităţi fără personalitate juridică
ACT EMIS DE: Ministerul Finantelor Publice
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 785 din 27 septembrie 2019



SmartCity1

În temeiul prevederilor art. 47 alin. (16), art. 79 alin. (4), art. 80 şi art. 153 alin. (3) lit. a) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale art. 10 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice, cu modificările şi completările ulterioare,având în vedere avizul Ministerului Comunicaţiilor şi Societăţii Informaţionale comunicat prin Adresa nr. 2.249 din 30 mai 2019,ministrul finanţelor publice emite următorul ordin: Art. I. - Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 660/2017 privind aprobarea Procedurii de comunicare prin mijloace electronice de transmitere la distanţă între Ministerul Finanţelor Publice/organul fiscal central şi persoanele fizice, persoanele juridice şi alte entităţi fără personalitate juridică, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 368 din 17 mai 2017, se modifică şi se completează după cum urmează:1. Articolul 8 se modifică şi va avea următorul cuprins: Articolul 8
(1) Protecţia datelor cu caracter personal prelucrate se realizează în conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE.
(2) Datele cu caracter personal ale persoanei vizate sunt prelucrate în mod legal, echitabil şi transparent, în scopuri determinate, explicit şi legitim, limitat la ceea ce este necesar în raport cu prevederile legale în vigoare.
(3) În vederea asigurării unui cadru solid şi coerent în materie de protecţie a datelor, Ministerul Finanţelor Publice, respectiv Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, publică pe portalul de internet propriu o notă de informare privind protecţia datelor cu caracter personal conform prevederilor legale prevăzute de Regulamentul (UE) 2016/679.
(4) Pentru asigurarea publică a persoanelor vizate cu privire la faptul că activitatea de prelucrare a datelor cu caracter personal se efectuează în mod legal, echitabil şi transparent, cu respectarea principiilor privind legalitatea, echitatea şi transparenţa, operatorul furnizează persoanei vizate toate informaţiile cu privire la:a)identitatea şi datele de contact ale operatorului şi, după caz, ale reprezentantului acestuia; b)datele de contact ale responsabilului cu protecţia datelor cu caracter personal, după caz; c)scopurile în care sunt prelucrate datele cu caracter personal, precum şi temeiul juridic al prelucrării; d)categoriile de date cu caracter personal prelucrate, destinatarii sau categoriile de destinatari ai datelor cu caracter personal; e)drepturile persoanei vizate în conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) 2016/679, precum şi modalităţile de exercitare a drepturilor sale; f)perioada pentru care vor fi stocate datele cu caracter personal sau, dacă acest lucru nu este posibil, criteriile utilizate pentru a stabili această perioadă.
(5) Drepturile persoanei fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal, în conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) 2016/679, sunt următoarele:a)dreptul la informare - dreptul de a fi informat cu privire la identitatea operatorului, scopul în care se face prelucrarea datelor, destinatarii sau categoriile de destinatari ai datelor, perioada pentru care vor fi stocate datele sau criteriile utilizate pentru a stabili această perioadă, existenţa drepturilor prevăzute de Regulamentul (UE) 2016/679 pentru persoana vizată şi condiţiile în care pot fi exercitate; b)dreptul de acces la date - dreptul de a obţine din partea operatorului o confirmare că se prelucrează sau nu date cu caracter personal care o privesc şi, în caz afirmativ, acces la datele respective şi la informaţiile prevăzute de lege; c)dreptul de rectificare a datelor - dreptul de a obţine de la operator, fără întârzieri nejustificate, rectificarea datelor cu caracter personal inexacte care o privesc; d)dreptul la ştergere a datelor - dreptul de a obţine din partea operatorului ştergerea datelor cu caracter personal care o privesc, fără întârzieri nejustificate, în condiţiile anume prevăzute de lege; e)dreptul la restricţionare a prelucrării, respectiv dreptul de a obţine din partea operatorului restricţionarea prelucrării în cazurile anume prevăzute de lege; f)dreptul la portabilitate a datelor, respectiv dreptul de a primi datele cu caracter personal care o privesc şi pe care le-a furnizat operatorului într-un format structurat, utilizat în mod curent şi care poate fi citit automat şi dreptul de a transmite aceste date altui operator; g)dreptul de opoziţie - dreptul de a se opune în orice moment, din motive legate de situaţia sa particulară, că datele care o vizează să facă obiectul unei prelucrări sau al creării de profiluri, cu excepţia cazurilor în care operatorul demonstrează că are motive legitime şi imperioase care justifică prelucrarea şi care prevalează asupra intereselor, drepturilor şi libertăţilor persoanei vizate sau că scopul este constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanţă; h)dreptul de a-şi retrage consimţământul, în orice moment, fără a afecta legalitatea prelucrării efectuate pe baza consimţământului înainte de retragerea acestuia; i)dreptul de a se adresa Autorităţii Naţionale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal sau instanţei judecătoreşti pentru apărarea oricăror drepturi garantate de Regulamentul (UE) 2016/679 pe care aceasta le apreciază ca fiind încălcate; j)dreptul de a fi notificat de către operator în caz de încălcări privind securitatea datelor cu caracter personal.
(6) Datele cu caracter personal ale utilizatorului sunt prelucrate în temeiul art. 6 alin. (1) lit. c) din Regulamentul (UE) 2016/679 şi în temeiul prevederilor legale reglementate de dreptul intern privind legislaţia fiscală.
(7) Datele cu caracter personal pot fi comunicate de către Ministerul Finanţelor Publice în conformitate cu prevederile legale şi altor autorităţi/instituţii publice, abilitate prin lege să prelucreze date cu caracter personal, cu respectarea prevederilor Regulamentului (UE) 2016/679, şi sunt păstrate în conformitate cu prevederile legale în vigoare privind păstrarea şi arhivarea documentelor.
(8) Datele cu caracter personal sunt prelucrate de Ministerul Finanţelor Publice/Agenţia Naţională de Administrare Fiscală în „Spaţiul privat virtual" în scopul comunicării prin mijloace electronice de transmitere la distanţă cu persoanele fizice, persoanele juridice şi alte entităţi fără personalitate juridică potrivit art. 47, 79 şi 80 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare.
2. În anexă, la articolul 7, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins:
(1) Persoanele fizice care se identifică potrivit prezentului capitol au drepturile prevăzute de Regulamentul (UE) 2016/679. 3. În anexă, la articolul 9, alineatul (6) se modifică şi va avea următorul cuprins:
(6) Ca urmare a verificărilor, printr-un mesaj transmis la adresa de poştă electronică, se face confirmarea înregistrării certificatului calificat şi a asocierii acestuia cu codul numeric personal sau se comunică respingerea cererii, precum şi motivul respingerii cererii. Motivul respingerii este comunicat de fiecare dată când cererea este respinsă. 4. În anexă, la articolul 17, alineatul (7) se modifică şi va avea următorul cuprins:
(7) În cazul aprobării la ghişeu, reprezentantul legal/reprezentantul desemnat/împuternicitul se prezintă la orice organ fiscal din cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală. 5. În anexă, la articolul 17, alineatul (10) se abrogă . 6. În anexă, la articolul 20, alineatul (5) se modifică şi va avea următorul cuprins:
(5) Utilizatorul trebuie să aibă un identificator unic şi să folosească o singură adresă de poştă electronică. 7. În anexă, la articolul 20 alineatul (6), litera b) se modifică şi va avea următorul cuprins:b)aprobare la ghişeu. În acest caz persoana fizică trebuie să se prezinte la orice organ fiscal din cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, în scopul identificării fizice. În cazul persoanelor fizice care au cetăţenia română şi domiciliază, au reşedinţa sau lucrează în străinătate, în scopul identificării fizice, se pot prezenta şi la oficiile consulare sau ambasadele României în circumscripţia cărora domiciliază, au reşedinţa sau lucrează, după caz. 8. În anexă, la articolul 24 alineatul (1), litera g) se modifică şi va avea următorul cuprins: g)informaţii cu privire la evidenţa fiscală a creanţelor fiscale ale persoanei fizice, persoanei juridice sau altei entităţi fără personalitate juridică; 9. În anexă, la articolul 24, partea introductivă a alineatului (2) se modifică şi va avea următorul cuprins:
(2) Documentele specifice şi informaţiile ce pot fi comunicate prin SPV, precum şi termenul de păstrare a acestora sunt prevăzute după cum urmează: 10. În anexă, la articolul 24 alineatul (2), litera c) se modifică şi va avea următorul cuprins: c)în anexa nr. 3 la prezenta procedură - «Situaţia fiscală la data de .....» . 11. În anexă, la articolul 24, după alineatul (2) se introduce un nou alineat, alineatul (21), cu următorul cuprins: (21) La expirarea termenului de păstrare, documentele se retrag din SPV şi se arhivează în arhiva electronică conform normelor legale în vigoare. 12. În anexă, după articolul 24 se introduce un nou articol, articolul 241, cu următorul cuprins: Articolul 241 Condiţii de depunere a declaraţiilor de înregistrare fiscală de către persoanele fizice, persoanele juridice şi alte entităţi fără personalitate juridică
(1) Depunerea declaraţiilor de înregistrare fiscală constă în completarea datelor corespunzător câmpurilor din macheta prezentată de aplicaţia informatică existentă în SPV. Odată cu completarea datelor se transmite un fişier care conţine imaginea documentelor justificative ale datelor completate.
(2) Pe baza datelor completate şi a fişierului prevăzute la alin. (1) se generează automat declaraţia de înregistrare fiscală conform modelului aprobat în acest sens. Declaraţia se semnează cu certificatul calificat sau cu semnătura electronică extinsă bazată pe un certificat calificat de către Ministerul Finanţelor Publice; după caz, se pune la dispoziţia persoanei fizice, persoanei juridice sau altei entităţi fără personalitate juridică prin intermediul SPV şi se încarcă automat pe canalul de depunere a declaraţiilor.
(3) Orice modificare a declaraţiilor de înregistrare fiscală depuse potrivit alin. (1) se realizează prin depunerea unei declaraţii de menţiuni potrivit art. 88 din Codul de procedură fiscală, prevederile alin. (1) şi (2) din prezentul articol aplicându-se în mod corespunzător.
(4) Informaţiile referitoare la înregistrarea fiscală se comunică persoanelor fizice, persoanelor juridice şi altor entităţi fără personalitate juridică prin SPV.
(5) Certificatul de înregistrare fiscală emis se păstrează de către organul fiscal competent până la data ridicării de către contribuabil sau împuternicitul acestuia.
13. În anexă, articolul 25 se modifică şi va avea următorul cuprins: Articolul 25Condiţii de depunere a declaraţiilor fiscale prin intermediul SPV de către persoanele fizice care se identifică cu NPOTP
(1) Depunerea declaraţiilor fiscale prevăzute la art. 24 alin. (1) lit. a) de către o persoană fizică constă în completarea datelor corespunzător câmpurilor din macheta/formularul electronic disponibil în SPV. Odată cu completarea datelor persoana fizică poate transmite un fişier care conţine imaginea documentelor justificative ale datelor completate.
(2) Pe baza datelor completate şi a fişierului prevăzute la alin. (1) se generează automat declaraţia fiscală conform modelului aprobat în acest sens. Declaraţia se semnează cu semnătura electronică extinsă bazată pe un certificat calificat de către Ministerul Finanţelor Publice, se pune la dispoziţia persoanei fizice prin intermediul SPV şi se încarcă automat pe canalul de depunere a declaraţiilor.
(3) Orice modificare a declaraţiilor fiscale depuse potrivit alin. (1) se realizează prin depunerea unei declaraţii rectificative potrivit art. 105 din Codul de procedură fiscală, prevederile alin. (1) şi (2) din prezentul articol aplicându-se în mod corespunzător.
(4) Declaraţia unică privind impozitul pe venit şi contribuţiile sociale datorate de persoanele fizice, depusă de contribuabili în format hârtie, poate fi verificată de aceştia prin intermediul SPV în ceea ce priveşte corectitudinea prelucrării acesteia de către organul fiscal.
14. În anexă, anexele nr. 1 şi 2 la procedură se modifică şi se înlocuiesc cu anexele nr. 1 şi 2, care fac parte integrantă din prezentul ordin. Articolul II
(1) Termenele de păstrare a documentelor prevăzute în anexele nr. 1 şi 2 se aplică pentru actele emise după data intrării în vigoare a prezentului ordin.
(2) Emiterea şi comunicarea documentelor prevăzute în anexa nr. 1 lit. A b) pct. 12 şi anexa nr. 1 lit. B pct. 16 se realizează după 30 de zile de la data intrării în vigoare a prezentului ordin.
(3) Prevederile art. I pct. 7 intră în vigoare în termen de 3 luni de la data publicării prezentului ordin în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Articolul III Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.Ministrul finanţelor publice,Eugen Orlando TeodoroviciANEXA Nr. 1(Anexa nr. 1 la procedură)

Documente ce pot fi comunicate prin serviciul „Spaţiul privat virtual" în cazul persoanelor fizice Termenul de păstrare a documentelor
A. Documente emise de Ministerul Finanţelor Publice/Agenţia Naţională de Administrare Fiscală şi comunicate persoanei fizice
a) Automat
1. Decizii de impunere 60 de zile
2. Decizii referitoare la obligaţiile de plată accesorii 60 de zile
3. Acte de executare cum ar fi: somaţie, titlu executoriu, adresă de înfiinţare a popririi asupra disponibilităţilor băneşti, adresă de înştiinţare privind înfiinţarea popririi, decizie de ridicare a măsurilor de executare silită asupra disponibilităţilor băneşti etc. 60 de zile
4.1. Alte acte administrative fiscale sau acte emise de organele fiscale în executarea legii, cum ar fi: notificări, înştiinţări etc., stabilite de Ministerul Finanţelor Publice/Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, conform competenţelor legale 4.2. Lista şi formatul documentelor prevăzute la pct. 4.1 se publică pe site-ul Ministerului Finanţelor Publice/Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală cu 30 de zile înainte de a începe transmiterea prin SPV 60 de zile
b) La cererea persoanei fizice 1. „Situaţia fiscală la data de ..." 60 de zile
2. „Foaie de vărsământ" 60 de zile
3. „Situaţia contribuţiilor de asigurări sociale declarate de către angajatori" 60 de zile
4. „Istoricul acţiunilor şi Registrul documentelor electronice comunicate prin «Spaţiul privat virtual»" 60 de zile
5. „Certificatul de atestare fiscală" 100 de zile
6. „Adeverinţă de venit" 100 de zile
7. „Opinie privind aplicarea legislaţiei fiscale" 60 de zile
8. „Certificatul de cazier fiscal" 60 de zile
9. „Răspunsul la sesizări, petiţii, reclamaţii, cereri de audienţă" 60 de zile
10. „Adeverinţă prin care se atestă restituirea/nerestituirea taxei speciale pentru autoturisme şi autovehicule/taxei pe poluare pentru autovehicule/taxei pentru emisiile poluante provenite de la autovehicule sau a valorii reziduale a timbrului" 60 de zile
11. Documentul de soluţionare a cererii de ajutor de stat 60 de zile
12. Notificări privind rezidenţa persoanelor fizice 60 de zile
13. Certificatul de atribuire a numărului unic de identificare a aparatelor de marcat electronice fiscale 60 de zile
14. Certificatul de rezidenţă fiscală 60 de zile
15.1. Acte administrative fiscale sau acte emise de organele fiscale în executarea legii, la cererea persoanei fizice, stabilite de Ministerul Finanţelor Publice/Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, conform competenţelor legale 15.2. Lista şi formatul documentelor prevăzute la pct. 15.1 se publică pe site-ul Ministerului Finanţelor Publice/Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală cu 30 de zile înainte de a începe transmiterea prin SPV. 60 de zile
B. Documente emise de persoana fizică şi comunicate Ministerului Finanţelor Publice/Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală 1. Declaraţii fiscale 60 de zile
2. Cerere privind „Situaţia fiscală la data de ......" -
Documente ce pot fi comunicate prin serviciul „Spaţiul privat virtual" în cazul persoanelor fizice Termenul de păstrare a documentelor
3. Cerere privind „Foaie de vărsământ" -
4. Cerere privind „Situaţia contribuţiilor de asigurări sociale declarate de către angajatori" -
5. Cerere privind „Istoricul acţiunilor şi Registrul documentelor electronice comunicate prin «Spaţiul privat virtual»" -
6. Cerere de eliberare a certificatului de atestare fiscală -
7. Cerere de eliberare a unei adeverinţe de venit -
8. Cereri privind destinaţia unei sume din impozitul anual pe veniturile din salarii şi din pensii pentru susţinerea entităţilor nonprofit/unităţilor de cult (formularele 230) -
9. Cerere de solicitare a unei opinii privind aplicarea legislaţiei fiscale -
10. Cerere de eliberare a certificatului de cazier fiscal -
11. Sesizări, petiţii, reclamaţii 60 de zile
12. Cereri de audienţă -
13. Cerere de eliberare a unei adeverinţe prin care se atestă restituirea/nerestituirea taxei speciale pentru autoturisme şi autovehicule/taxei pe poluare pentru autovehicule/taxei pentru emisiile poluante provenite de la autovehicule sau a valorii reziduale a timbrului -
14. Solicitări privind informaţiile publice -
15. Cerere de ajutor de stat -
16. Chestionare întocmite de persoana fizică la sosirea şi/sau plecarea în/din România 60 de zile
17. Declaraţii de înregistrare fiscală 60 de zile
18. Cereri de restituire -
19. Cerere de atribuire a numărului de ordine din Registrul de evidenţă a aparatelor de marcat electronice fiscale instalate în judeţ/municipiul Bucureşti sau a numărului unic de identificare din aplicaţia informatică a Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală -
20. Cerere pentru eliberarea Certificatului de rezidenţă fiscală -
21.1. Alte declaraţii, cereri sau documente, stabilite de Ministerul Finanţelor Publice/Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, conform competenţelor legale 21.2. Lista şi formatul documentelor prevăzute la pct. 21.1 se publică pe site-ul Ministerului Finanţelor Publice/Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală cu 30 de zile înainte de a începe transmiterea prin SPV. 60 de zile

ANEXA Nr. 2(Anexa nr. 2 la procedură)

Documente ce pot fi comunicate prin serviciul „Spaţiul privat virtual" în cazul persoanelor juridice sau entităţilor fără personalitate juridică Termenul de păstrare a documentelor
A. Documente emise de Ministerul Finanţelor Publice/Agenţia Naţională de Administrare Fiscală şi comunicate persoanelor juridice sau entităţilor fără personalitate juridică a) Automat
1. Decizii de impunere din oficiu 60 de zile
2. Acte administrative emise de organele de inspecţie fiscală, respectiv: decizie privind modificarea bazei de impozitare ca urmare a inspecţiei fiscale, decizie privind nemodificarea bazei de impozitare ca urmare a inspecţiei fiscale, decizie de impunere privind obligaţiile fiscale principale aferente diferenţelor bazelor de impozitare stabilite în cadrul inspecţiei fiscale la persoane juridice 60 de zile
3. Decizii referitoare la obligaţiile de plată accesorii 60 de zile
4. Acte de executare cum ar fi: somaţie, titlu executoriu, adresă de înfiinţare a popririi asupra disponibilităţilor băneşti, adresă de înştiinţare privind înfiinţarea popririi, decizie de ridicare a măsurilor de executare silită asupra disponibilităţilor băneşti etc. 60 de zile
5.1. Alte acte administrative fiscale sau acte emise de organele fiscale în executarea legii, cum ar fi: invitaţie, notificare, înştiinţare etc., stabilite de Ministerul Finanţelor Publice/Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, conform competenţelor legale 5.2. Lista şi formatul documentelor prevăzute la pct. 5.1 se publică pe site-ul Ministerului Finanţelor Publice/Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală cu 30 de zile înainte de a începe transmiterea prin SPV. 60 de zile
6. Datele înscrise în Declaraţia informativă privind livrările/prestările şi achiziţiile efectuate pe teritoriul naţional de persoanele înregistrate în scopuri de TVA (declaraţia 394) referitoare la tranzacţiile derulate cu fiecare persoană impozabilă (client/furnizor) înregistrată în scop de TVA. Informaţiile sunt furnizate numai în situaţia în care atât persoana impozabilă care accesează serviciul „Spaţiul privat virtual", cât şi partenerii acesteia şi-au dat acordul în acest sens. 60 de zile
Documente ce pot fi comunicate prin Serviciul „Spaţiul privat virtual" în cazul persoanelor juridice sau entităţilor fără personalitate juridică Termenul de păstrare a documentelor
7. Informaţii relevante, rezultate ca urmare a analizei de risc, în vederea înştiinţării contribuabililor în scopul conformării voluntare 60 de zile
b) La cererea persoanei juridice sau entităţii fără personalitate juridică 1. „Situaţia fiscală conform fişei pe plătitor la data de ...". Se va comunica fişa pe plătitor, odată cu următorul mesaj: „ATENŢIE! Acest document nu este un act administrativ fiscal, ci un document intern, utilizat de funcţionarii organelor fiscale în activitatea de administrare a creanţelor fiscale, şi foloseşte în analiza declaraţiilor şi stingerea obligaţiilor de plată. Prin urmare, acest document nu poate fi folosit decât în relaţia cu administraţia fiscală, în vederea punerii de acord a evidenţei fiscale cu cea contabilă!" -
2. „Certificatul de atestare fiscală" 60 de zile
3. „Certificatul de cazier fiscal" 60 de zile
4. „Opinie privind aplicarea legislaţiei fiscale" 60 de zile
5. „Răspunsul la sesizări, petiţii, reclamaţii, cereri de audienţă" 60 de zile
6. „Adeverinţă prin care se atestă restituirea/nerestituirea taxei speciale pentru autoturisme şi autovehicule/taxei pe poluare pentru autovehicule/taxei pentru emisiile poluante provenite de la autovehicule sau a valorii reziduale a timbrului" 60 de zile
7. „Istoricul acţiunilor şi Registrul documentelor electronice comunicate prin «Spaţiul privat virtual»" 60 de zile
8. Documentul de soluţionare a cererii de ajutor de stat 60 de zile
9. Decizie de stabilire a impozitului pe venit reţinut la sursă de către plătitorul de venit în cuantum mai mare decât cel legal datorat 60 de zile
10. Certificatul de atribuire a numărului unic de identificare a aparatelor de marcat electronice fiscale 60 de zile
11. Certificatul de rezidenţă fiscală 60 de zile
12.1. Acte administrative fiscale sau acte emise de organele fiscale în executarea legii, la cererea persoanei juridice, stabilite de Ministerul Finanţelor Publice/Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, conform competenţelor legale 12.2. Lista şi formatul documentelor prevăzute la pct. 12.1 se publică pe site-ul Ministerului Finanţelor Publice/Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală cu 30 de zile înainte de a începe transmiterea prin SPV. 60 de zile
B. Documente emise de persoana juridică sau entitatea fără personalitate juridică şi comunicate Ministerului Finanţelor Publice/Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală 1. Declaraţii fiscale 60 de zile
2. Cerere privind „Situaţia fiscală conform fişei pe plătitor la data de ...." -
3. Cerere de eliberare a certificatului de atestare fiscală -
4. Cerere de eliberare a certificatului de cazier fiscal -
5. Cerere de solicitare a unei opinii privind aplicarea legislaţiei fiscale -
6. Sesizare, petiţie, reclamaţie 60 de zile
7. Cerere de audienţă -
8. Cerere de eliberare a unei adeverinţe prin care se atestă restituirea/nerestituirea taxei speciale pentru autoturisme şi autovehicule/taxei pe poluare pentru autovehicule/taxei pentru emisiile poluante provenite de la autovehicule sau a valorii reziduale a timbrului -
9. Cerere privind „Istoricul acţiunilor şi Registrul documentelor electronice comunicate prin «Spaţiul privat virtual»" -
10. Solicitare de informaţii publice 60 de zile
11. Cerere de acordare a unui ajutor de stat -
12. Declaraţii de înregistrare fiscală 60 de zile
13. Cereri de restituire -
14. Cerere de atribuire a numărului de ordine din Registrul de evidenţă a aparatelor de marcat electronice fiscale instalate în judeţ/municipiul Bucureşti sau a numărului unic de identificare din aplicaţia informatică a Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală -
15. Cerere pentru eliberarea Certificatului de rezidenţă fiscală
16.1. Alte declaraţii, cereri sau documente, stabilite de Ministerul Finanţelor Publice/Agenţia Naţională de Administrare Fiscală conform competenţelor legale 16.2. Lista şi formatul documentelor prevăzute la pct. 16.1 se publică pe site-ul Ministerului Finanţelor Publice/Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală cu 30 de zile înainte de a începe transmiterea prin SPV. 60 de zile



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 2894/2019

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 2894 din 2019
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 2894/2019
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu