Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 354 din 17 februarie 2010

pentru modificarea Metodologiei privind organizarea concursului pentru ocuparea postului de director general al Casei Nationale de Asigurari de Sanatate si a posturilor de presedinti-directori generali ai caselor de asigurari de sanatate, în vederea îndeplinirii indicatorilor de performanta, încheierea contractelor de management si evaluarea activitatii acestora, aprobata prin Ordinul presedintelui Casei Nationale de Asigurari de Sanatate nr. 15/2008

ACT EMIS DE: CASA NATIONALA DE ASIGURARI DE SANATATE

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 118 din 23 februarie 2010



Având în vedere:

- Hotărârea nr. 6 din 16 februarie 2010 a Consiliului de administraţie al Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate;

- art. 26 din Statutul Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 972/2006, cu modificările şi completările ulterioare;

- art. 283 alin. (1) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare, în temeiul dispoziţiilor art. 281 alin. (2) din Legea nr. 95/2006, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale art. 17 alin. (5) din Statutul Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 972/2006, cu modificările şi completările ulterioare,

preşedintele Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate emite următorul ordin:

Art. I. - Metodologia privind organizarea concursului pentru ocuparea postului de director general al Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate şi a posturilor de preşedinţi-directori generali ai caselor de asigurări de sănătate, în vederea îndeplinirii indicatorilor de performanţă, încheierea contractelor de management şi evaluarea activităţii acestora, aprobată prin Ordinul preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 15/2008, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 62 din 28 ianuarie 2008, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică după cum urmează:

1. Anexa nr. 4 la metodologie „Indicatori de performanţă - Director general CNAS" se modifică şi se înlocuieşte cu anexa nr. 1.

2.  Anexa nr. 7 la metodologie „Fişa de evaluare a directorului general al CNAS" se modifică şi se înlocuieşte cu anexa nr. 2.

Art. II. -Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantă din prezentul ordin.

Art. III. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Preşedintele Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate,

Nicolae Lucian Dută

ANEXA Nr. 1 (Anexa nr. 4 la metodologie)

INDICATORI   DE   PERFORMANŢĂ

Director general CNAS

1. Monitorizarea realizării trimestriale şi anuale a plăţilor faţă de prevederile aprobate pe total cheltuieli de sănătate:

- sub 95% - 0 puncte;

- 96-98% - 4 puncte;

- 99-100% - 5 puncte.

2. Monitorizarea realizării trimestriale şi anuale a plăţilor faţă de creditele bugetare deschise aprobate pe total cheltuieli de sănătate:

- sub 95% - 0 puncte;

- 96-98% - 4 puncte;

- 99-100% - 5 puncte.

3. Monitorizarea realizării trimestriale şi anuale a plăţilor faţă de prevederile aprobate pe total cheltuieli titlul VIII -Asistenţă socială, inclusiv cheltuielile deduse de angajatori:

- sub 95% - 0 puncte;

- 96-98% - 4 puncte;

- 99-100% - 5 puncte.

4. Monitorizarea realizării trimestriale şi anuale a plăţilor faţă de creditele bugetare deschise aprobate pe total cheltuieli titlul VIII -Asistenţă socială:

- sub 95% - 0 puncte;

- 96-98% - 4 puncte;

- 99-100% - 5 puncte.

5. Monitorizarea realizării trimestriale şi anuale a plăţilor faţă de prevederile aprobate pe total cheltuieli titlul II - Bunuri şi servicii - Materiale şi prestări servicii cu caracter medical:

- sub 95% - 0 puncte;

- 96-98% - 4 puncte;

- 99-100% - 5 puncte.

6. Monitorizarea realizării trimestriale şi anuale a plăţilor faţă de creditele bugetare deschise, aprobate pe total cheltuieli titlul II - Bunuri şi servicii - Materiale şi prestări servicii cu caracter medical:

- sub 95% - 0 puncte;

- 96-98% - 4 puncte;

- 99-100% - 5 puncte.

7. Monitorizarea realizării trimestriale şi anuale a plăţilor faţă de prevederile aprobate pe total cheltuieli din cadrul Programului naţional cu scop curativ:

- sub 95% - 0 puncte;

- 96-98% - 4 puncte;

- 99-100% - 5 puncte.

8. Monitorizarea realizării trimestriale şi anuale a plăţilor faţă de creditele bugetare deschise, aprobate pe total cheltuieli din cadrul Programului naţional cu scop curativ:

- sub 95% - 0 puncte;

- 96-98% - 4 puncte;

- 99-100% - 5 puncte.

9. Monitorizarea realizării trimestriale şi anuale a plăţilor faţă de prevederile aprobate pe total cheltuieli din cadrul Programului naţional privind asigurarea serviciilor medicale, a medicamentelor şi dispozitivelor medicale în cadrul sistemului de asigurări sociale de sănătate:

- sub 95% - 0 puncte;

- 96-98% - 4 puncte;

- 99-100% - 5 puncte.

10. Monitorizarea realizării trimestriale şi anuale a plăţilor faţă de creditele bugetare deschise, aprobate pe total cheltuieli din cadrul Programului naţional privind asigurarea serviciilor medicale, a medicamentelor şi dispozitivelor medicale în cadrul sistemului de asigurări sociale de sănătate:

- sub 95% - 0 puncte;

- 96-98% - 4 puncte;

- 99-100% - 5 puncte.

11.  Monitorizarea realizării trimestriale şi anuale a plăţilor (cumulate) faţă de prevederile aprobate a cheltuielilor de administrare şi funcţionare ale caselor de asigurări de sănătate:

- sub 95% - 0 puncte;

- 96-98% - 4 puncte;

- 99-100% - 5 puncte.

12.  Monitorizarea realizării trimestriale şi anuale a plăţilor (cumulate) faţă de creditele bugetare deschise la cheltuielile de administrare şi funcţionare ale caselor de asigurări de sănătate:

- sub 95% - 0 puncte;

- 96-98% - 4 puncte;

- 99-100% - 5 puncte.

13.  Monitorizarea realizării trimestriale şi anuale a plăţilor (cumulate) faţă de prevederile aprobate a cheltuielilor de personal prevăzute pentru activitatea proprie a caselor de asigurări de sănătate:

- sub 95% - 0 puncte;

- 96-98% - 4 puncte;

- 99-100% - 5 puncte.

14.  Monitorizarea realizării trimestriale şi anuale a plăţilor (cumulate) faţă de creditele bugetare deschise la cheltuielile de personal prevăzute pentru activitatea proprie a caselor de asigurări de sănătate:

- sub 95% - 0 puncte;

- 96-98% - 4 puncte;

- 99-100% - 5 puncte.

15.  Monitorizarea realizării trimestriale şi anuale a plăţilor (cumulate) faţă de prevederile aprobate a cheltuielilor materiale prevăzute pentru activitatea proprie a caselor de asigurări de sănătate:

- sub 95% - 0 puncte;

- 96-98% - 4 puncte;

- 99-100% - 5 puncte.

16.  Monitorizarea realizării trimestriale şi anuale a plăţilor (cumulate) faţă de creditele bugetare deschise la cheltuielile materiale prevăzute pentru activitatea proprie a caselor de asigurări de sănătate:

- sub 95% - 0 puncte;

- 96-98% - 4 puncte;

- 99-100% - 5 puncte.

17.  Monitorizarea realizării trimestriale şi anuale a plăţilor (cumulate) faţă de prevederile aprobate a cheltuielilor de capital:

- sub 95% - 0 puncte;

- 96-98% - 4 puncte;

- 99-100% - 5 puncte.

18.  Monitorizarea realizării trimestriale şi anuale a plăţilor (cumulate) faţă de creditele bugetare deschise la cheltuielile de capital:

- sub 95% - 0 puncte;

- 96-98% - 4 puncte;

- 99-100% - 5 puncte.

19.  Monitorizarea gradului de colectare a creanţelor de la persoanele fizice pentru anul fiscal în curs faţă de suma estimată (în proiectul de buget) a fi colectată:

- sub 95% - 0 puncte;

- 96-98% - 4 puncte;

- 99-100% - 5 puncte.

20.   Monitorizarea gradului de recuperare a sumelor reprezentând creanţe restante, faţă de sumele înscrise în titlurile executorii:

- sub 95% - 0 puncte;

- 96-98% - 4 puncte;

- 99-100% - 5 puncte.

21.  Monitorizarea gradului de realizare a plăţilor privind sumele reprezentând indemnizaţii de concedii medicale achitate angajatorilor faţă de sumele solicitate prin cererile de restituire potrivit art. 38 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 158/2005 privind concediile şi indemnizaţiile de asigurări sociale de sănătate, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 399/2006, cu modificările ulterioare:

- sub 95% - 0 puncte;

- 96-98% - 4 puncte;

- 99-100% - 5 puncte.

22.  Monitorizarea gradului de realizare a plăţilor privind sumele reprezentând indemnizaţii de concedii medicale achitate persoanelor fizice faţă de sumele solicitate prin certificatele medicale depuse la casele de asigurări de sănătate:

- sub 95% - 0 puncte;

- 96-98% - 4 puncte;

- 99-100% - 5 puncte.

23.  Monitorizarea asigurării necesarului cantitativ şi calitativ de resurse umane la nivelul sistemului de asigurări sociale de sănătate:

- monitorizare - 5 puncte;

- monitorizare parţială - 0 puncte.

24.  Gradul de acces al asiguraţilor la informaţiile de interes public specifice sistemului de asigurări sociale de sănătate:

- 100% -5 puncte;

- 50-99% - 2 puncte;

- sub 50% - 0 puncte.

25. Gradul de asigurare a transparenţei decizionale la nivelul CNAS pentru creşterea nivelului de responsabilitate faţă de asiguraţi:

- 100% - 5 puncte;

- 50-99% - 2 puncte;

- sub 50% - 0 puncte.

26.  Monitorizarea gradului de satisfacţie a asiguraţilor pe baza chestionarului de evaluare, aprobat prin ordin al preşedintelui CNAS şi administrat de CAS

- 50-100% - 5 puncte;

- 20-49% - 3 puncte;

- sub 20% - 1 punct.

27. Monitorizarea consumului lunar de medicamente faţă de sumele aprobate prin buget cu această destinaţie:

- monitorizare - 5 puncte;

- monitorizare parţială - 0 puncte.

28.   Gradul de implicare în asigurarea modalităţii de contractare a serviciilor medicale, medicamentelor şi dispozitivelor medicale de către CAS, conform Contractului-cadru şi normelor de aplicare a acestuia:

- peste 90% - 5 puncte;

- sub 90% -0 puncte.

29. Monitorizarea respectării de către CAS a termenului de finalizare a procesului de contractare:

Monitorizarea respectării termenului de finalizare a procesului de contractare

5 puncte

Monitorizarea parţială a termenului de finalizare a procesului de contractare

0 puncte

30. Monitorizarea respectării de către casele de asigurări de sănătate a termenelor de raportare a situaţiilor privind activitatea desfăşurată de furnizorii de servicii medicale, medicamente şi dispozitive medicale:

- monitorizare - 5 puncte;

- monitorizare parţială - 0 puncte.

31.    Gradul de implicare în monitorizarea accesului asiguraţilor la medicamente în tratamentul ambulatoriu (trimestrial/semestrial/anual):

- peste 90% - 5 puncte;

- sub 90% - 0 puncte.

32. Intocmirea şi transmiterea de către executivul CNAS a raportărilor către instituţii şi autorităţi (sub aspectul conţinutului şi respectării termenelor):

- sub 51% - 0 puncte;

- 51-60% - 1 punct;

- 61-70% -2 puncte;

- 71-80% - 3 puncte;

- 81-90% -4 puncte;

- 91-100% - 5 puncte.

33. Numărul de module SIUI-ERP aflate în producţie la toate CAS:

- cel puţin 10 module - 5 puncte;

- 5-9 module - 3 puncte;

- sub 5 module - 0 puncte.

34.  Gradul de implicare în implementarea, integrarea si operarea SIUI-ERP:

- peste 95% - 5 puncte;

- 90-95% - 3 puncte;

- sub 90% -0 puncte.

35. Gradul de implicare cu privire la politicile de securitate a datelor:

- sub 51% - 0 puncte;

- 51-60% - 1 punct;

- 61-70% -2 puncte;

- 71-80% - 3 puncte;

- 81-90% -4 puncte;

- 91-100% - 5 puncte.

36.     Numărul formularelor transmise în aplicarea documentelor internaţionale cu prevederi în domeniul sănătăţii la care România este parte (regulamente europene, acorduri etc.) către alte organisme de legătură, din total formulare transmise de CAS:

- 91-100% - 5 puncte;

- 70-90% - 3 puncte;

- sub 70% - 0 puncte.

37.   Gradul de utilizare a aplicaţiilor informatice privind muncitorii migranţi şi a celei privind eliberarea cârdului european de asigurări sociale de sănătate:

- 91-100% - 5 puncte;

- 81-90% -4 puncte;

- 71-80% - 3 puncte;

- 61-70% -2 puncte;

- 51-60% - 1 punct;

- sub 51% - 0 puncte.

38.   Nivelul de respectare a cerinţelor de transmitere a situaţiilor de către CNAS în domeniul securităţii sociale:

- 91-100% - 5 puncte;

- 70-90% - 3 puncte;

- sub 70% - 0 puncte.

39.  Numărul cererilor de decontare a serviciilor medicale acordate pe teritoriul statelor membre ale Uniunii Europene soluţionate faţă de numărul total de solicitări:

- sub 50% - 0 puncte;

- 50-74% - 3 puncte;

- 75-100% - 5 puncte.

40.  Termenul de răspuns la solicitările organismelor de legătură:

- 0-45 de zile - 5 puncte;

- peste 45 de zile - 0 puncte.

41.   Numărul de litigii cu asiguraţii/furnizorii de servicii medicale, medicamente şi dispozitive medicale, ca urmare a neprimirii unui răspuns din partea CNAS în termenul legal:

- 0 - 5 puncte;

- 1 - 3 puncte;

- 2 - 1 punct;

- peste 2 - 0 puncte.

42.  Numărul de contestaţii admise de Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor şi rămase definitive şi irevocabile, ca urmare a procedurilor de achiziţie*) derulate de CNAS:

- 0 - 5 puncte;

- 1 - 4 puncte;

- 2 - 3 puncte;

- peste 2 - 0 puncte.

43.   Monitorizarea respectării termenului de raportare a indicatorilor specifici programelor de sănătate:

- monitorizare - 5 puncte;

- monitorizare parţială - 0 puncte.

44.  Monitorizarea modalităţilor de raportare a indicatorilor specifici programelor de sănătate:

- monitorizare - 5 puncte;

- monitorizare parţială - 0 puncte.

45.  Gradul de implicare în procesul de implementare a măsurilor dispuse în urma acţiunilor de control:

- peste 90% - 5 puncte;

- sub 90% -0 puncte.

46.   Monitorizarea respectării termenelor şi procedurilor specifice pentru evaluarea furnizorilor de servicii medicale în vederea contractării:

- 100% -5 puncte;

- 95-99% - 3 puncte;

- sub 95% - 0 puncte.

47.  Numărul contractelor de asigurare încheiate la nivel naţional faţă de numărul total de asiguraţi:

- 91-100% - 5 puncte;

- 70-90% - 3 puncte;

- sub 70% - 0 puncte.

48.  Gradul de implicare în realizarea şi implementarea politicilor Uniunii Europene:

- sub 51% - 0 puncte;

- 51-60% - 1 punct;

- 61-70% -2 puncte;

- 71-80% -3 puncte;

- 81-90% -4 puncte;

- 91-100% - 5 puncte.

*) Proceduri derulate de CNAS în perioada mandatului de director general.

49.   Nivelul   de   implementare  a  sistemului  de   control managerial intern la nivelul CNAS:

Da

Nu

Existenţa registrului de riscuri

1 punct

0 puncte

Existenţa programului de dezvoltare a sistemului de control managerial

1 punct

0 puncte

Existenţa deciziei de constituire a comisiei de monitorizare, coordonare şi îndrumare metodologică pentru dezvoltarea sistemului de control managerial

1 punct

0 puncte

Existenţa procedurilor de lucru formalizate pe activităţi, actualizate şi complete

2 puncte

0 puncte

50. Gradul de utilizare a mijloacelor electronice pentru aplicarea procedurilor de atribuire şi realizare a achiziţiilor directe:

G_me = Valoarea anuală a achiziţiilor publice prin mijloace electronice  x 100

                                         Valoarea anuală a achiziţiilor publice

- peste 20% - 5 puncte;

- 19-10% -3 puncte;

- sub 10% - 0 puncte.

51. Gradul de implicare în susţinerea eforturilor CAS pentru realizarea obiectivelor sistemului de asigurări sociale de sănătate:

- peste 90% - 5 puncte;

- sub 90% -0 puncte.

52. Gradul de implicare în susţinerea activităţii preşedinţilor-directori generali ai CAS pentru realizarea indicatorilor de performanţă cuprinşi în contractele de management încheiate cu CNAS:

- peste 90% - 5 puncte;

- sub 90% -0 puncte.

53. Gradul de îndeplinire, în condiţii de eficacitate, a ordinelor preşedintelui CNAS:

- 100% -5 puncte;

- sub 100% -0 puncte.

NOTE:

1.   Indicatorul nr. 1 are o pondere de 10% în punctajul criteriului de apreciere utilizat pentru evaluare.

2. Indicatorul nr. 2 are o pondere de 5% în punctajul criteriului de apreciere utilizat pentru evaluare.

3.   Indicatorul nr. 28 are o pondere de 5% în punctajul criteriului de apreciere utilizat pentru evaluare.

4.  Indicatorul nr. 33 are o pondere de 20% în punctajul criteriului de apreciere utilizat pentru evaluare.

5.   Indicatorul nr. 45 are o pondere de 5% în punctajul criteriului de apreciere utilizat pentru evaluare.

6.   Indicatorul nr. 53 are o pondere de 5% în punctajul criteriului de apreciere utilizat pentru evaluare.

7.  Indicatorii de performanţă, cu excepţia celor de mai sus, au o pondere egală de 1,04% în punctajul criteriului de apreciere utilizat pentru evaluare.

ANEXA Nr. 2 (Anexa nr. 7 la metodologie)

FIŞĂ   DE   EVALUARE

a directorului general al CNAS

Nr. crt.

Criteriu de apreciere

Pondere

Notă

1.

Gradul de îndeplinire a standardelor de performanţă pentru realizarea planului de management, a obiectivelor şi indicatorilor de performanţă

50%

2.

Adecvarea la complexitatea postului

15%

3.

Asumarea responsabilităţii

15%

4.

Capacitatea de a gestiona eficace resursele materiale, financiare şi umane ale CNAS

15%

5.

Probitate şi etică

5%

Punctaj final ponderat

Nota acordată pentru fiecare criteriu de apreciere este cuprinsă între 1 şi 5.

Punctajul final reprezintă media ponderată a notelor acordate pentru fiecare criteriu de apreciere, având următoarea semnificaţie:

- până la 3 - calificativ „nesatisfăcător" (necorespunzător cerinţelor postului);

- 3-4 - calificativ „bine" (la nivelul standardului de performanţă stabilit);

- 4-5 - calificativ „foarte bine".

Rezultatul evaluării

Evaluarea performanţelor profesionale pentru perioada ..................., cu punctaj final ................, care corespunde calificativului.............

Evaluator,

Preşedinte CNAS,

Luat la cunoştinţă

Director general CNAS.......................

Data.....................................................


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 354/2010

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 354 din 2010
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu