Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr.4 din 22.01.2015

pentru modificarea şi completarea criteriilor şi metodologiei privind selecţia personalului în vederea participării la misiuni şi operaţii în afara teritoriului statului român, aprobate prin Ordinul ministrului apărării naţionale nr. M.101/2011
ACT EMIS DE: Ministerul Apararii Nationale
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 90 din 03 februarie 2015



SmartCity1

În scopul realizării selecţiei personalului militar care urmează să participe la misiuni în afara teritoriului statului român,pentru aplicarea prevederilor art. 14 alin. (2) din Legea nr. 121/2011 privind participarea forţelor armate la misiuni şi operaţii în afara teritoriului statului român,în temeiul prevederilor art. 33 alin. (1) din Legea nr. 346/2006 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Apărării Naţionale, cu modificările ulterioare,ministrul apărării naţionale emite prezentul ordin. Articolul ICriteriile şi metodologia privind selecţia personalului în vederea participării la misiuni şi operaţii în afara teritoriului statului român, aprobate prin Ordinul ministrului apărării naţionale nr. M. 101/2011, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 890 din 15 decembrie 2011, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică şi se completează după cum urmează: 1. La articolul 9, după alineatul (2) se introduc trei noi alineate, alineatele (3) - (5) , cu următorul cuprins:(3) Dacă până la încheierea perioadei pentru depunerea candidaturilor nu există candidaţi pentru încadrarea unor structuri/funcţii, şefii/comandanţii categoriilor de forţe ale armatei/comandamentelor de armă/similar pot să aprobe înscrierea la selecţie a personalului care a participat la misiuni sau operaţii în afara teritoriului statului român în ultimele 12 luni şi care a beneficiat de perioada de concediu de odihnă şi de refacere legală, cu informarea structurilor din subordine.(4) În situaţia în care pentru structurile participante la misiuni în afara teritoriului statului român se constituie rezerve de înlocuire rapidă, şefii/comandanţii categoriilor de forţe ale armatei/comandamentelor de armă/similar pot să aprobe înscrierea la selecţie a personalului care a participat la misiuni sau operaţii în afara teritoriului statului român în ultimele 12 luni şi care a beneficiat de perioada de concediu de odihnă şi de refacere legală, cu informarea structurilor din subordine. (5) Rezultatele selecţiei se comunică în scris candidaţilor, prin grija secretarului comisiei de selecţie. 2. La articolul 11, alineatul (3) se modifică şi va avea următorul cuprins:(3) Ierarhizarea candidaţilor admişi după aplicarea criteriilor eliminatorii se stabileşte pe baza punctajului obţinut de către aceştia, conform specificaţiilor prevăzute în anexa nr. 2 sau, după caz, anexa nr. 21. 3. La articolul 13, alineatul (3) se modifică şi va avea următorul cuprins:(3) Personalul participant la selecţie poate depune contestaţii scrise la secretariatul comisiei de selecţie, în termen de cel mult o zi lucrătoare de la luarea la cunoştinţă despre rezultatul selecţiei. 4. La articolul 24, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins: Articolul 24 (1) Interviul se organizează de către structurile care solicită încadrarea şi se desfăşoară după parcurgerea etapelor prevăzute la art. 18 alin. (1) lit. a)-d), pentru funcţiile-unicat prevăzute în statele de organizare ale structurilor stabilite să participe la misiuni şi operaţii în afara teritoriului statului român, altele decât misiunile individuale. 5. La articolul 27, după alineatul (3) se introduce un nou alineat, alineatul (31 ) , cu următorul cuprins: (31 ) În situaţia în care niciunul dintre candidaţii propuşi pentru ocuparea unei/unor funcţii nu îndeplineşte criteriile eliminatorii, Direcţia personal şi mobilizare va iniţia un nou proces de selecţie pentru ocuparea acesteia/acestora. 6. La articolul 27, alineatul (4) se modifică şi va avea următorul cuprins:(4) În situaţii deosebite, selecţionarea personalului în vederea participării la misiuni individuale în afara teritoriului statului român se poate face din baza de date existentă, prin nominalizarea candidaţilor care au participat la o selecţie anterioară, organizată cu cel mult 6 luni înainte de apariţia situaţiei deosebite, care îndeplinesc criteriile eliminatorii, dar nu au fost stabiliţi să participe la misiunea pentru care au candidat, şi îşi exprimă acordul în acest sens, la solicitarea structurii care organizează selecţia, prin raport personal înaintat pe cale ierarhică. 7. La articolul 28, litera b) se modifică şi va avea următorul cuprins: b)perioada dintre momentul lansării ofertei de către structurile/organizaţiile internaţionale şi cel pentru ocuparea postului este mai mică de trei luni. 8. La articolul 29, după alineatul (1) se introduc cinci noi alineate , alineatele (2) - (6) , cu următorul cuprins: (2) Structurile care nominalizează candidaţi pentru participarea la concursul de selecţie sunt responsabile de respectarea criteriilor precizate la declanşarea procesului de selecţie, precum şi de actualizarea datelor înscrise în fişele de evidenţă ale candidaţilor din cadrul aplicaţiei informatice RESMIL. Comandanţii structurilor care nominalizează candidaţi au competenţa, în urma verificării îndeplinirii criteriilor eliminatorii şi a specificaţiilor cuprinse în fişele posturilor, să respingă solicitarea militarului subordonat. Structura de personal a unităţii de provenienţă are obligaţia să aducă la cunoştinţa persoanei în cauză, în scris, motivele care au dus la respingerea cererii. Cadrul militar poate contesta hotărârea comandantului în termen de cel mult o zi lucrătoare de la luarea la cunoştinţă, competenţa de soluţionare revenindu-i comandantului eşalonului superior, a cărui hotărâre este definitivă.(3) Pentru stabilirea ierarhiei finale a candidaţilor declaraţi admişi în procesul de selecţie se completează tabelul prevăzut în anexa nr. 6, în ordinea descrescătoare a punctajelor obţinute în urma evaluării datelor înscrise în fişa de evidenţă din aplicaţia informatică RESMIL, potrivit criteriilor prevăzute în anexa nr. 2 sau anexa nr. 21, după caz, luându-se în considerare numai experienţa şi funcţiile îndeplinite care au conexiune cu postul pentru care candidează. (4) Criteriile de ierarhizare a candidaţilor selecţionaţi pentru misiuni individuale în comandamente constituite pentru conducerea operaţiilor sunt prevăzute în anexa nr. 21.(5) Şeful Statului Major General aprobă participarea la misiune a personalului pe baza ierarhiei finale a candidaţilor, potrivit modelului prevăzut în anexa nr. 6.(6) Pentru personalul propriu, Direcţia generală de informaţii a apărării transmite fişa cu principalele date tip RESMIL, utilizând reţeaua INTRAMAN. 9. Articolul 31 se modifică şi va avea următorul cuprins: Articolul 31 (1) Concursul de selecţie pentru ocuparea funcţiilor de vizibilitate cuprinde următoarele etape:a)ierarhizarea candidaţilor declaraţi admişi în procesul de selecţie pe baza evaluării datelor înscrise în fişa de evidenţă din aplicaţia informatică RESMIL; b)desfăşurarea interviului de evaluare a candidaţilor; c)stabilirea ierarhiei finale; d)desemnarea de către ministrul apărării naţionale a ocupantului postului scos la concurs, în baza propunerii comisiei de selecţie. (2) Concursul de selecţie pentru ocuparea funcţiilor, altele decât cele prevăzute la alin. (1), cuprinde următoarele etape:a)evaluarea competenţei profesionale şi verificarea cerinţelor de personal, studiul documentelor de evidenţă - se execută de către structura care propune candidaţii pentru a participa la concurs; b)evaluare nivelului de pregătire fizică, conform Regulamentului educaţiei fizice militare, aprobat prin Ordinul ministrului apărării naţionale nr. M.149/2012, cu modificările şi completările ulterioare, - se execută de către structura care propune candidaţii pentru a participa la concurs; c)evaluarea psihologică şi a stării de sănătate; d)evaluarea nivelului de cunoaştere a limbii engleze; e)evaluarea competenţelor de conducere a autoturismelor de teren; f)ierarhizarea candidaţilor declaraţi admişi în procesul de selecţie prevăzut la lit. a)-e) - se execută de către Direcţia personal şi mobilizare; g)stabilirea ierarhiei finale - se execută de către Direcţia personal şi mobilizare; h)aprobarea ierarhiei finale a personalului de către şeful Statului Major General; i)aprobarea ministrului apărării naţionale a personalului ce urmează a fi trimis la misiuni individuale. 10. Articolul 40 se modifică şi va avea următorul cuprins: Articolul 40Direcţia personal şi mobilizare are următoarele atribuţii: a)întocmeşte planul de măsuri pentru organizarea activităţii de selecţie, în conformitate cu modelul prevăzut în anexa nr. 4; b)întocmeşte baza de selecţie pentru organizarea activităţii de selecţie, în conformitate cu modelul prevăzut în anexa nr. 5; c)transmite structurilor din baza de selecţie întocmită în acest scop solicitarea comunicării de candidaţi în vederea desfăşurării concursului de selecţie; d)evaluează datele înscrise în fişa de evidenţă din aplicaţia informatică RESMIL ale candidaţilor admişi după aplicarea criteriilor eliminatorii, pe baza punctajelor prevăzute în anexele nr. 2 şi 21; e)centralizează datele şi întocmeşte tabelul cu ierarhizarea candidaţilor; f)pregăteşte documentaţia necesară pentru susţinerea interviului de evaluare de către candidaţii pentru funcţiile de vizibilitate şi transmite preşedintelui comisiei datele necesare convocării acesteia; g)comunică rezultatele finale ale concursului de selecţie structurilor din care provin candidaţii; h)întocmeşte raportul adresat ministrului apărării naţionale pentru desemnarea ocupantului/ocupanţilor postului/posturilor de vizibilitate scos/scoase la concurs; raportul cu candidaţii care au susţinut interviul de evaluare va fi semnat şi de preşedintele comisiei; i)iniţiază demersurile necesare emiterii ordinului/ordinelor de detaşare a candidaţilor declaraţi admişi. 11. La articolul 41, litera a) se modifică şi va avea următorul cuprins: a)Centrul de investigaţii sociocomportamentale/Direcţia management resurse umane şi Secţia psihologie a Direcţiei generale de informaţii a apărării, pentru examinarea psihologică; 12. La articolul 41, după litera a) se introduce o nouă literă, litera a^1) , cu următorul cuprins: a^1) Centrul Medical de Diagnostic şi Tratament Ambulatoriu «Academician Ştefan Milcu» Bucureşti, pentru examinarea medicală; 13. La articolul 41, litera d) se modifică şi va avea următorul cuprins: d)Centrul de Limbi Străine al Universităţii Naţionale de Apărare «Carol I», pentru administrarea testelor de plasament/ALCPT şi Direcţia management resurse umane, prin Centrul naţional militar de testare limbi străine pentru stabilirea profilului lingvistic standardizat/STANAG 6001, pentru funcţiile de vizibilitate; 14. Articolul 44 se modifică şi va avea următorul cuprins: Articolul 44Anexele nr. 1-6 fac parte integrantă din prezentele criterii şi metodologie. 15. Anexa nr. 1 la criterii şi metodologie se modifică şi va avea cuprinsul prevăzut în anexa nr. 1. 16. Anexa nr. 2 la criterii şi metodologie se modifică şi va avea cuprinsul prevăzut în anexa nr. 2. 17. După anexa nr. 2 la criterii şi metodologie se introduce o nouă anexă , anexa nr. 21, având cuprinsul prevăzut în anexa nr. 3. 18. Anexa nr. 4 la criterii şi metodologie se modifică şi va avea cuprinsul prevăzut în anexa nr. 4. 19. Anexa nr. 5 la criterii şi metodologie se modifică şi va avea cuprinsul prevăzut în anexa nr. 5. 20. După anexa nr. 5 la criterii şi metodologie se introduce o nouă anexă , anexa nr. 6, având cuprinsul prevăzut în anexa nr. 6. Articolul IIAnexele nr. 1-6 fac parte integrantă din prezentul ordin. Articolul III Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Ministrul apărării naţionale, Mircea Duşa
ANEXA Nr. 1(Anexa nr. 1 la criterii şi metodologie) CRITERII ELIMINATORII privind selecţionarea candidaţilor pentru misiuni individuale

Nr. crt. Criterii Condiţii Modul de verificare Structura care verifică
1. Competenţa profesională în funcţie de specificul/cerinţele postului Pregătirea militară generală Evaluarea competenţei profesionale şi verificarea cerinţelor de personal, studiul documentelor de evidenţă Structura care propune candidaţii
Pregătirea de specialitate
2. Cerinţele de stat major Abilităţi de lucru în mediul internaţional
Capacitatea de a redacta documente în limba engleză Cunoştinţe de bază privind operarea PC, MS OFFICE
3. Gradul În funcţie de fişa/cerinţele postului
4. Vârsta La întoarcerea din misiune să nu depăşească vârsta standard de pensionare/limita de vârstă în grad pentru generali conform legislaţiei în vigoare.
25-55 de ani pentru observatorii militari - cerinţă solicitată de ONU
5. Cerinţele de personal Să fie apreciat în ultimii trei ani de activitate cu cel puţin două calificative de „Foarte bun“
În momentul declanşării procesului de selecţie să aibă cel puţin 2 ani de la întoarcerea din ultima misiune (temporară sau post permanent). Pentru posturile cu caracter specific, în care baza de selecţie este insuficientă, în momentul declanşării procesului de selecţie să aibă cel puţin 1 an de la data întoarcerii din ultima misiune (temporară sau post permanent).
Să nu aibă probleme personale sau familiale deosebite.
Să nu fie urmărit, cercetat penal sau administrativ, aspecte care să necesite prezenţa în ţară pe timpul misiunii.
Să nu aibă candidaturi depuse pentru încadrarea altor funcţii militare (posturi permanente) sau civile în structuri internaţionale, cursuri în ţară sau străinătate.
Să nu fi fost repatriat sau sancţionat pe timpul unei misiuni internaţionale.
Să nu fi fost declarat „Respins“ de 2 ori la testele eliminatorii în cadrul concursurilor de selecţie organizate în anul respectiv.
Nr. crt. Criterii Condiţii Modul de verificare Structura care verifică
6. Evaluarea nivelului de pregătire fizică Evaluarea nivelului de pregătire fizică, conform art. 114 şi anexei nr. 5 la Regulamentul educaţiei fizice militare, aprobat prin Ordinul ministrului apărării naţionale nr. M.149/2012, cu modificările ulterioare. Verificare conform testelor de evaluare prevăzute în anexa nr. 5 la Regulamentul educaţiei fizice militare, aprobat prin Ordinul ministrului apărării naţionale nr. M.149/2012, cu modificările ulterioare, de structura militară din care provine candidatul - admis/respins Structura care propune candidaţii
7. Starea sănătăţii Apt psihologic Test - admis/respins - Centrul de investigaţii sociocomporta-mentale/Direcţia management resurse umane
Apt medical conform cerinţelor fişei medicale tip MApN. Examen medical la plecare/înapoiere în/din misiune şi fişă medicală standard ONU - Medical Exam Form MS-2 - pentru misiunile de acest tip Vizită medicală - admis/respins - Centrul Medical de Diagnostic şi Tratament Ambulatoriu „Academician Ştefan Milcu“
8. Cunoaşterea limbii engleze - pentru observatorii ONU sau OSCE - cel puţin 85 de puncte ALCPT sau STANAG 6001 minim nivel 2.3.2.2, valabil; - pentru personalul de stat major: - pentru ofiţeri - cel puţin 85 de puncte ALCPT sau STANAG 6001 minim nivel 2.3.2.2, valabil; - pentru maiştri militari şi subofiţeri - cel puţin 80 de puncte ALCPT sau STANAG 6001 minim nivel 2.2.2.2, valabil. ALCPT/STANAG valabil Centrul de Limbi Străine al Universităţii Naţionale de Apărare „Carol I“
Pentru funcţiile de vizibilitate STANAG 6001 Centrul naţional militar de testare limbi străine/Direcţia management resurse umane
9. Conducere autoturisme de teren Posesor al permisului de conducere categoria B sau conform fişei postului Probă practică - admis/respins - Serviciul poliţie militară al Statului Major General
Cel puţin 2 ani experienţă de conducător auto
Abilităţi în conducerea vehiculelor 4x4
Cunoştinţe privind executarea întreţinerii zilnice a autoturismelor

ANEXA Nr. 2(Anexa nr. 2 la criterii şi metodologie) CRITERII DE IERARHIZARE a candidaţilor selecţionaţi pentru misiuni individuale sub mandat ONU/OSCE

Nr. crt. Criteriul Nivel Punctaj Punctaj obţinut
1. Funcţii îndeplinite (minimum 1 an) - se punctează o singură funcţie din fiecare categorie. Comandant de pluton/similar 1
Comandant de companie/similar 2
Comandant batalion/similar 2,5
Comandament regiment/similar 2,5
Comandament bază/similar 3
Comandament brigadă/similar 3
Comandament divizie, flotă/similar 3,5
Structuri centrale şi subordonate nemijlocit ministrului apărării naţionale, precum şi comandamentele statelor majore ale categoriilor de forţe ale armatei, comandamentul de nivel operativ şi comandamentele de armă 3,5
2. Cursuri* Curs avansat/similar 1
Curs de stat major/similar 2,5
Curs de operaţii în sprijinul păcii 1,5
Curs de conducere a operaţiunilor multinaţionale întrunite - JOINT 2,5
3. Participarea la alte misiuni individuale în afara teritoriului statului român (se punctează o singură dată, indiferent de numărul de misiuni executate) 1
REZULTAT OBŢINUT ........ ........... puncte

*NOTE: Cursurile echivalate cu misiuni în afara teritoriului statului român nu se punctează. Pentru ofiţerii specialişti, cum ar fi justiţie militară sau medicină, cursurile absolvite în domeniul de specialitate cu durata mai mare de o lună vor fi echivalate cu 2,5 puncte/curs. Pentru ofiţerii proveniţi din maiştri militari/subofiţeri se punctează funcţiile îndeplinite la nivelul structurilor în care au fost încadraţi. Pentru ofiţerii proveniţi din maiştri militari/subofiţeri nu se punctează cursurile efectuate în perioada când au fost maiştri militari/subofiţeri. ANEXA Nr.3(Anexa nr. 21 la criterii şi metodologie) CRITERII DE IERARHIZARE a candidaţilor selecţionaţi pentru misiuni individuale în comandamente constituite pentru conducerea operaţiilor

Nr. crt. Criteriul Nivel Punctaj Punctaj obţinut
1. Funcţii îndeplinite* (minimum 1 an) - se punctează o singură funcţie din fiecare categorie. Pentru subofiţeri se vor evalua funcţiile corespunzătoare domeniului fişei postului din teatru şi eşalonului unde sunt încadraţi. Comandant de pluton/similar 1
Comandant companie/similar 2
Comandant batalion/similar 2,5
Comandament regiment/similar 2,5
Comandament bază/similar 3
Comandament brigadă/similar 3
Comandament divizie, flotă/similar 3,5
Nr. crt. Criteriul Nivel Punctaj Punctaj obţinut
Structuri centrale şi subordonate nemijlocit ministrului apărării naţionale, precum şi comandamentele statelor majore ale categoriilor de forţe ale armatei, comandamentul de nivel operativ şi comandamentele de armă 3,5
2. Cursuri*/similare pentru maiştri militari şi subofiţeri Curs avansat/similar 1
Curs de stat major/similar 2,5
Masterat de conducere interarme/similar 3
Curs de operaţii în sprijinul păcii 1,5
Curs de conducere operaţii multinaţionale întrunite - JOINT 2,5
3. Participarea la alte misiuni individuale în afara teritoriului statului român (se punctează o singură dată, indiferent de numărul de misiuni executate) 1
REZULTAT OBŢINUT ........ ........... puncte

*NOTE: Se vor puncta numai funcţiile îndeplinite în domeniul postului pe care candidează, în conformitate cu precizările din fişa postului pentru care se efectuează selecţia. Cursurile echivalate cu misiuni în afara teritoriului statului român nu se punctează. Pentru ofiţerii specialişti, cum ar fi justiţie militară sau medicină, cursurile absolvite în domeniul de specialitate cu durata mai mare de o lună vor fi echivalate cu 2,5 puncte/curs. Pentru funcţiile de maiştri militari/subofiţeri se punctează cursurile echivalente din domeniul fişei postului pentru care participă la selecţie. Pentru ofiţerii proveniţi din maiştri militari/subofiţeri se punctează funcţiile îndeplinite la nivelul structurilor în care au fost încadraţi. Pentru ofiţerii proveniţi din maiştri militari/subofiţeri nu se punctează cursurile efectuate în perioada când au fost maiştri militari/subofiţeri. ANEXA Nr. 4(Anexa nr. 4 la criterii şi metodologie) MODEL -ROMÂNIA MINISTERUL APĂRĂRII NAŢIONALE Statul Major General Direcţia personal şi mobilizare Data Nr. .......... Bucureşti -NECLASIFICAT Exemplarul nr. ..... Aprob PLAN DE MĂSURI pentru organizarea selecţiei din perioada ........ ........ în vederea încadrării funcţiei ...............

Nr. crt. Activitatea Data Locul Cine execută Observaţii
1. Elaborarea cerinţelor de personal
2. Întocmirea bazei de selecţie
3. Transmiterea solicitărilor de personal către structurile menţionate în baza de selecţie la structurile evaluatoare
4. Centralizarea propunerilor primite şi pregătirea documentaţiei necesare desfăşurării concursului de selecţie: tabele nominale, fişe medicale, formulare de lucru etc.
Nr. crt. Activitatea Data Locul Cine execută Observaţii
5. Întâlnire cu candidaţii, instructaj privind programul selecţiei, preluarea documentelor solicitate şi înmânarea fişelor medicale. Examinarea psihologică
6. Evaluarea cunoştinţelor de limba engleză
7. Examinarea deprinderilor auto
8. Examinarea medicală
9. Verificarea îndeplinirii cerinţelor de personal
10. Centralizarea rezultatelor examinărilor
11. Întocmirea documentelor şi prezentarea rezultatelor candidaţilor, în vederea finalizării concursului de selecţie
12. Iniţierea raportului de misiune
13. Comunicarea rezultatelor
14. Solicitarea certificatelor de securitate
15. Înştiinţarea Direcţiei instrucţie şi doctrină privind perioada de pregătire centralizată
16. Emiterea ordinelor de detaşare
17. Expedierea extraselor din ordinul de detaşare

Şeful ........ .............., ........ .......... (gradul) ........ ........ ............. (prenumele şi numele) Întocmit ........ .......... (gradul) ........ ........ ............. (prenumele şi numele) ANEXA Nr. 5(Anexa nr. 5 la criterii şi metodologie) Model -BAZA DE SELECŢIE pentru organizarea activităţii de selecţie din perioada ..............

Nr. crt. Cod denumire funcţie Gradul Solicitări TOTAL
Structura Nr. de candidaţi
COMANDAMENTUL FORŢEI MULTINAŢIONALE
1 SMFT
SMFA
SMFN
Nr. crt. Cod denumire funcţie Gradul Solicitări TOTAL
Structura Nr. de candidaţi
COMANDAMENTUL CORPULUI MULTINAŢIONAL
2
..
..
..
..
..
..
COMANDAMENTUL BRIGĂZII ÎNAINTATE VEST
n

Şeful Direcţiei personal şi mobilizare, ........ .......... (gradul) ........ ........ ............. (prenumele şi numele) Întocmit ........ .......... (gradul) ........ ........ ............. (prenumele şi numele) ANEXA Nr. 6(Anexa nr. 6 la criterii şi metodologie) Model -TABEL cu rezultatele obţinute de candidaţii participanţi la concursul de selecţie pentru ocuparea unor funcţii în cadrul ............

Nr. crt. Postul Personal propus Rezultate criterii eliminatorii Criterii de ierarhizare (anexa nr. 2, anexa nr. 21) Număr de misiuni executate Hotărârea
Grad funcţie Cod/ Denumire Grad Nume şi prenume U.M./ Structură Limba engleză Psiho Auto Vizita medicală Evaluare pregătire fizică
1.
2.


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 4/2015

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 4 din 2015
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu