ORDIN Nr. 465
din 15 iulie 2009
privind modificarea si
completarea anexei F la Ordinul ministrului agriculturii, padurilor si
dezvoltarii rurale nr. 850/2006 pentru aprobarea normelor metodologice privind
modul de acordare a sprijinului financiar pentru activitatile din sectorul
vegetal, zootehnic, al îmbunatatirilor funciare si al organizarii si
sistematizarii teritoriului, precum si conditiile de eligibilitate
ACT EMIS DE:
MINISTERUL AGRICULTURII, PADURILOR SI DEZVOLTARII RURALE
ACT PUBLICAT IN:
MONITORUL OFICIAL NR. 507 din 23 iulie 2009
In baza Referatului de aprobare nr. 118.853/2009 al
Direcţiei generale politici agricole,
având în vedere prevederile lit. f) pct. 2 din anexa
nr. 1 la Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 123/2006 pentru aprobarea acordării
sprijinului financiar producătorilor agricoli din sectorul vegetal, zootehnic,
al îmbunătăţirilor funciare şi al organizării şi sistematizării teritoriului,
aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 125/2007, cu modificările
şi completările ulterioare, precum şi prevederile art. 61 alin. (2) şi (3) din
Legea administraţiei publice locale nr. 215/2001, republicată, cu modificările
şi completările ulterioare,
în temeiul Hotărârii Guvernului nr. 8/2009 privind
organizarea şi funcţionarea Ministerului Agriculturii, Pădurilor şi Dezvoltării
Rurale,
ministrul agriculturii, pădurilor şi dezvoltării
rurale emite următorul ordin:
Art. I. -Anexa F la
Ordinul ministrului agriculturii, pădurilor şi dezvoltării rurale nr. 850/2006
pentru aprobarea normelor metodologice privind modul de acordare a sprijinului
financiar pentru activităţile din sectorul vegetal, zootehnic, al
îmbunătăţirilor funciare şi al organizării şi sistematizării teritoriului,
precum şi condiţiile de eligibilitate, publicat în Monitorul Oficial al
României, Partea I, nr. 1.054 şi 1.054 bis din 30 decembrie 2006, cu
modificările şi completările ulterioare, se modifică şi se completează după cum
urmează:
1. La articolul 6, după alineatul (7) se introduce
un nou alineat, alineatul (8), cu următorul cuprins:
„(8) Pentru solicitarea sprijinului financiar prevăzut
la art. 2 alin. (1) lit. b), la depunerea cererii sunt valabile documentele
prevăzute la art. 6 alin. (1) lit. a) şi b), depuse odată cu solicitarea pentru
înfiinţarea culturilor de primăvară, dacă nu au intervenit modificări ale
suprafeţelor aflate în exploatare."
2. Anexa nr. 1 se modifică şi se înlocuieşte cu
anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.
Art. II. - In cuprinsul
normelor metodologice, sintagma „director executiv" este înlocuită cu
sintagma „director coordonator" şi sintagma „director executiv
adjunct" este înlocuită cu sintagma „director coordonator adjunct".
Art. III. - Prezentul
ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Ministrul agriculturii, pădurilor şi dezvoltării
rurale,
Ilie Sârbu
ANEXA (Anexa nr. 1 la normele metodologice)
(model)
Primăria..........................
Nr....................din..................
Avizat pentru cantitatea de....................... litri motorină
Primar:
Nume, prenume........................
Semnătura................................
Certificăm realitatea, legalitatea, regularitatea.
Reprezentant direcţia pentru agricultură şi dezvoltare rurală/
Consilier/Inspector în domeniul agricol
Nume, prenume.........................
Semnătura.................................
|
Direcţia pentru Agricultură si Dezvoltare
Rurală.......................
Nr................din.........................
Se aprobă cantitatea de..................litri motorină.
Director coordonator,
(nume, prenume)........................
Semnătura/Ştampila
|
CERERE
Subsemnatul:
a) persoană juridică.............................., cu
sediul în localitatea........................Judeţul.......................,
CUI....................., cod CAEN................, reprezentată
de..................................................,în calitate
de...................................., cod numeric personal
(CNP)...................................;sau
b) persoană fizică...................................,
domiciliată în localitatea........................,
judeţul......................, str................... nr......., deţinătoare a
BI/CI seria.....nr......, eliberat/eliberată la data de....................de.........................,
CNP.................................., declar un total al suprafeţei arabile
utilizate de........................ha, din care ocupat cu culturi de
primăvară....................ha şi disponibil pentru însămânţări de toamnă..............ha.
Pentru suprafaţa de teren de .......... ha pe
care înfiinţez culturi, situată pe raza administrativ-teritorială a
localităţii/comunei/oraşului......................Judeţul..........................,
solicit sprijin financiar pentru cantitatea de.............litri motorină,
pentru următoarele culturi:
Cultura
|
Suprafaţa (ha)
|
Consum motorină (litri/ha)
|
Cantitatea totală (litri)
|
(1)
|
(2)
|
(3)
|
(4 = 2 x 3)
|
…………
|
|
|
|
………….
|
|
|
|
TOTAL:
|
X
|
|
X
|
Anexez la prezenta cerere următoarele documente*):
........................................................................................................................................................................ ......................................
........................................................................................................................................................................ ......................................
Solicit eliberarea unui număr
de................adeverinţe pentru întreaga cantitate de motorină aprobată.
Cunoscând prevederile art. 292 din Codul penal privind
falsul în declaraţii, confirm pe propria răspundere exactitatea datelor
prezentate.
Mă oblig să justific cantitatea de motorină aprobată
prin prezenta cerere.
Mă oblig să particip la recepţionarea suprafeţelor şi,
în condiţiile în care nu realizez suprafeţele, conform prezentei cereri, să
restitui sumele reprezentând sprijin financiar nejustificat.
Solicit ca adeverinţa (adeverinţele) să fie ridicată
(ridicate) de la Direcţia pentru Agricultură şi Dezvoltare Rurală a Judeţului
...................../Municipiului Bucureşti, astfel:
a) personal;
b) de către reprezentantul direcţiei pentru agricultură
şi dezvoltare rurală/consilierul/inspectorul în domeniul agricol din
localitatea................;
c) de către prestatorul de
servicii..............................., împuternicit de
Primăria.....................
Prezenta cerere s-a întocmit în 3 (trei) exemplare şi,
după aprobare, un exemplar rămâne la beneficiar, un exemplar la primărie şi un
exemplar la Direcţia pentru Agricultură şi Dezvoltare Rurală a
Judeţului...................../Municipiului Bucureşti.
Beneficiar,
......................................................
(semnătura şi ştampila, după caz)
*) Se înscriu toate
documentele depuse, indicându-se distinct tipul documentului, numărul şi data
acestuia. Documentele depuse în copie se certifică pentru conformitatea cu
originalul de către reprezentantul împuternicit cu verificarea şi avizarea
cererii.