ORDIN Nr. 478
din 14 februarie 2007
privind planificarea si
monitorizarea obiectivelor de investitii si a lucrarilor de interventie
ACT EMIS DE:
MINISTERUL JUSTITIEI
ACT PUBLICAT IN:
MONITORUL OFICIAL NR. 190 din 20 martie 2007
Având în vedere prevederile:
- art. 22 alin. (2) lit. f), art. 39 şi 44 din Legea
nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările şi completările
ulterioare;
- pct. 3 lit. d) din Normele metodologice privind
criteriile de evaluare şi selecţie a obiectivelor de investiţii publice,
aprobate prin Ordinul ministrului finanţelor publice nr.
980/2005;
- art. 76 alin. (1) lit. c) şi p) din Hotărârea
Consiliului Superior al Magistraturii nr. 387/2005 pentru aprobarea
Regulamentului de ordine interioară al instanţelor judecătoreşti;
- art. 127 lit. f) din Legea nr. 304/2004 privind
organizarea judiciară, republicată, cu modificările şi
completările ulterioare,
luând în considerare Referatul Direcţiei
buget-investiţii nr. 7.131 din 17 ianuarie 2007,
în temeiul prevederilor art. 4 paragraful X pct. 4 şi ale art. 6 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 83/2005
privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Justiţiei, cu modificările şi
completările ulterioare,
ministrul justiţiei emite
următorul ordin:
Art. 1. - (1) In vederea dezvoltării unui program
multianual de investiţii pentru întreg sistemul de justiţie şi pentru aplicarea
unei metodologii unitare, toţi ordonatorii de credite vor utiliza formularele
şi calendarele din manualul privind „Planificarea şi bugetarea multianuală a
investiţiilor", elaborat în cadrul Proiectului IDF Grant nr. TF 051246.
(2) Dispecerul zonal verifică dacă fişele de proiect
primite de la ordonatorii aflaţi în aria sa de coordonare sunt fundamentate
corespunzător, sunt corecte şi complete.
(3) Selectarea fişelor de proiect este realizată de
un grup de lucru format din 3-5 membri din cadrul Direcţiei buget-investiţii,
condus de directorul adjunct al Direcţiei buget-investiţii. Colectivul
analizează fiecare proiect în parte şi hotărăşte prin vot majoritar selectarea
sau respingerea proiectelor pentru etapa de prioritizare.
(4) Prioritizarea este realizată de un grup de lucru
format din 5-7 membri, condus de secretarul general al Ministerului Justiţiei.
Secretariatul colectivului de prioritizare este asigurat de şeful serviciului
investiţii.
Art. 2. - In vederea
îndeplinirii obligaţiei legale de monitorizare a obiectivelor de investiţii ce
revine Ministerului Justiţiei, ordonatorii secundari şi terţiari de credite vor
întocmi următoarele tipuri de documente:
1. Planificarea valorică a lucrărilor (anexa nr. 1)
şi Planificarea execuţiei lucrărilor (anexa nr. 2). Aceste documente se
întocmesc o singură dată pe an, în luna ianuarie, pentru anul în curs.
2. Raport privind cheltuielile aferente investiţiilor
(anexa nr. 3) şi Stadiul fizic al execuţiei lucrărilor (anexa nr. 4). Aceste rapoarte se întocmesc lunar.
3. Raport privind NCS şi NR (anexa nr. 5). Acest raport
se întocmeşte în luna următoare producerii evenimentului ce face obiectul
raportării (încheierea unui contract etc).
Art. 3. - Circuitul rapoartelor la care se face referire
la art. 2 se face astfel:
1. pentru documentele menţionate la alin. (1), de la
ordonatorul terţiar către ordonatorul secundar, până pe data de 12 ianuarie,
iar de la ordonatorii secundari către ordonatorul principal, până pe data de 25
ianuarie. Transmiterea documentelor se va face atât în format electronic, cât
şi pe suport hârtie, în original;
2. pentru documentele menţionate la alin. (2) şi (3):
a) de la ordonatorii terţiari către ordonatorul
secundar, până pe data de 15 a lunii, în format electronic, şi până pe data de
18 a lunii următoare lunii de raportare, pe suport
hârtie, în original;
b) de la ordonatorii secundari către ordonatorul
principal, până pe data de 22 a lunii, în format electronic, şi până pe data de
25 a lunii următoare lunii de raportare, pe suport hârtie, în original.
Art. 4. - Direcţia buget-investiţii din cadrul
Ministerului Justiţiei şi ordonatorii secundari (curţile de apel) şi terţiari
(tribunalele) de credite vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
Art. 5. - Anexele nr. 1 -5*) fac parte integrantă din
prezentul ordin.
Art. 6. - Prezentul ordin se
publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
p. Ministrul justiţiei,
Katalin-Barbara Kibedi,
secretar de stat
*) Anexele nr. 1 -5 sunt reproduse în facsimil.
![](poze/84575_0.jpg)
![](poze/84575_1.jpg)
* Extinderile sunt incluse in investiţiile noi/ in
continuare
Lucrările de intervenţie includ reparaţii capitale, transformări, modificări,
modernizări, consolidări, reabilitari la construcţii si instalaţii existente
Nume:____________________
Funcţie:___________________
Semnătura:_________________
![](poze/84575_2.jpg)
![](poze/84575_3.jpg)
![](poze/84575_4.jpg)
Nume:____________________
Funcţie:___________________
Semnătura:_________________
ANEXA Nr. 3
![](poze/84575_5.jpg)
![](poze/84575_6.jpg)
Nume:___________________
Funcţie:__________________
Semnatura:________________
ANEXA Nr. 4
![](poze/84575_7.jpg)
Nr. Crt.
|
Tipul lucrărilor
|
Realizat procentual in luna de
raportare
|
1
|
% realizat in luna curenta fata de total amenajarea terenului
|
|
2
|
% realizat în luna curenta fata de total amenajări
pt. protecţia mediului
|
|
3
|
% realizat in luna curenta fata de total din fata de total utilităţi
|
|
4
|
Rezistenta
|
% realizat in luna curenta fata de total fundaţii
|
|
5
|
|
% realizat in luna curenta fata de total suprastructura
|
|
6
|
Arhitectura
|
% realizat in luna curenta fata de total închideri exterioare
|
|
7
|
|
% realizat in luna curenta fata de total compartimentări
|
|
8
|
|
% realizat in luna curenta
fata de total finisaje
|
|
9
|
% realizat in (una curenta fata de total izolaţii
|
|
10
|
% realizat in luna curenta fata de total instalaţii
electrice
|
|
11
|
% realizat in luna curenta fata de total instalaţii sanitare
|
|
12
|
% realizat in luna curenta fata de total instalaţii
de încălzire
|
|
13
|
% realizat in luna curenta fata de total instalaţii de alimentare
cu gaze
|
|
14
|
% realizat in luna curenta fata de total instalaţii de
telecomunicaţii
|
|
15
|
% realizat in luna curenta fata de total montaj utilaj tehnologic
|
|
16
|
% realizat in luna curenta fata de total organizare de şantier
|
|
17
|
% realizat in luna curenta fata de total dotări
|
|
Nume:_________________________
Funcţie:_________________________
Semnătura:________________________
ANEXA Nr. 5
![](poze/84575_8.jpg)
Raport privind NCS si NR*
Nr. Crt.
|
Specificaţia
|
Valoare
|
1
|
Total NCS
|
|
2
|
Total NR
|
|
3
|
NCS-NR(r1-r2)
|
|
4
|
Nr luni cu care se prelungeşte durata de execuţie
|
|
*NCS= Nota de comanda suplimentara NR- Nota de
renunţare
Nume:______________________
Funcţie:_____________________
Semnătura:___________________