ORDIN Nr. 5742
din 28 octombrie 2008
privind Calendarul miscarii
personalului didactic din invatamantul preuniversitar pentru anul scolar
2009-2010
ACT EMIS DE:
MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII SI TINERETULUI
ACT PUBLICAT IN:
MONITORUL OFICIAL NR. 757 din 10 noiembrie 2008
In baza prevederilor art. 141 lit. p) din Legea învăţământului nr. 84/1995, republicată, cu modificările şi
completările ulterioare, şi ale art. 10 alin. (3) din Legea nr. 128/1997
privind Statutul personalului didactic, cu modificările şi completările
ulterioare,
în baza Hotărârii Guvernului nr. 366/2007 privind
organizarea şi funcţionarea Ministerului Educaţiei, Cercetării şi Tineretului,
cu modificările şi completările ulterioare,
ministrul educaţiei, cercetării si tineretului emite prezentul ordin.
Art. 1. - Se aprobă „Calendarul mişcării personalului
didactic din învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2009-2010",
cuprins în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.
Art. 2. - Direcţia generală managementul resurselor
umane din cadrul Ministerului Educaţiei, Cercetării şi Tineretului şi
inspectoratele şcolare vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
Art. 3. - Prezentul ordin se publică în Monitorul
Oficial al României, Partea I.
Ministrul educaţiei, cercetarii şi tineretului,
Anton Anton
ANEXĂ
CALENDARUL
mişcării personalului didactic din învăţământul
preuniversitar pentru anul şcolar 2009-2010
In conformitate cu prevederile art. 11 din Legea nr.
128/1997 privind Statutul personalului didactic, cu modificările şi
completările ulterioare, lucrările privitoare la mobilitatea personalului
didactic din învăţământul preuniversitar de stat se organizează la nivelul
inspectoratelor şcolare şi sunt coordonate de comisia de mobilitate a
personalului didactic, numită prin decizie a inspectorului şcolar general, până
la data de 5 ianuarie 2009. Comisia de mobilitate a personalului didactic este
formată din:
a) preşedinte - inspector şcolar general adjunct cu
atribuţii în domeniul managementului resurselor umane;
b) vicepreşedinte - inspector
cu atribuţii referitoare la managementul resurselor umane/inspector şcolar cu
managementul instituţional/inspector şcolar de specialitate;
c) secretari - inspectori cu atribuţii referitoare la
managementul resurselor umane/inspectori şcolari cu managementul instituţional/
inspectori şcolari de specialitate/directori de liceu;
d) membri - inspectori şcolari
de specialitate/inspectori şcolari/profesori metodisti, câte unul pentru
fiecare specialitate, consilierul juridic şi analistul programator de la
inspectoratul şcolar judeţean/al municipiului Bucureşti.
Comisia menţionată mai sus îşi desfăşoară activitatea
conform prezentului calendar şi este abilitată să ia decizii şi în afara
perioadei prevăzute de acesta pentru rezolvarea tuturor situaţiilor care pot să
apară, în baza hotărârii comisiei paritare de la nivelul inspectoratului
şcolar, cu informarea şi cu avizul Ministerului Educaţiei, Cercetării şi
Tineretului, cu excepţia pretransferării şi a transferării pentru restrângere
de activitate.
Comisia judeţeană/a municipiului Bucureşti de
mobilitate a personalului didactic îşi desfăşoară activitatea pe durata unui an
calendaristic.
Reprezentanţii organizaţiilor sindicale reprezentative
la nivel judeţean/al municipiului Bucureşti participă ca observatori la toate
etapele mişcării personalului didactic de predare şi pregătire/instruire
practică din învăţământul preuniversitar. In această calitate au acces la
documentele comisiei de mobilitate a personalului didactic, au dreptul de a
semnala preşedintelui acesteia eventualele nerespectări ale prevederilor legale
şi semnează alături de membrii comisiei documentele finale.
I. Ca urmare a restructurării
reţelei şcolare, a transformării unor unităţi de învăţământ în unităţi de alt
nivel şi a schimbării denumirii unităţilor de învăţământ, inspectoratele
şcolare vor revizui deciziile de restructurare a reţelei şcolare şi, în baza
acestora şi a art. 11 alin. (5) din Legea nr. 128/1997, cu modificările şi
completările ulterioare, vor emite noi documente de numire pentru personalul
didactic titular afectat de aceste schimbări.
Perioada: 5 -23 ianuarie 2009
II. Ordinea de prioritate a mişcării personalului didactic din
învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2009-2010 este următoarea:
1. Intocmirea listelor cuprinzând personalul didactic
titular care urmează să fie pensionat cu data
de 1 septembrie 2009:
a) pentru limită de vârstă standard;
b) la cerere, conform art. 127 alin. (3) din Legea nr.
128/1997, cu modificările şi completările ulterioare;
Perioada: 26 ianuarie -6 februarie 2009
c) cadrele didactice care
doresc să îşi continue activitatea didactică în anul şcolar 2009-2010, în condiţiile
prevăzute de art. 128 din Legea nr. 128/1997, cu modificările şi completările
ulterioare, depun cererile la inspectoratele şcolare judeţene/al municipiului Bucureşti (care trebuie să
conţină avizul consiliului profesoral al unităţii de învăţământ);
Perioada: 26 ianuarie -6 februarie 2009
d) cadrele didactice titulare care solicită continuarea
activităţii în învăţământ, conform art. 128 din Legea nr. 128/1997, cu
modificările şi completările ulterioare, pot fi menţinute ca titulare în
funcţia didactică peste vârsta standard de pensionare numai dacă a fost
asigurat numărul necesar de posturi didactice/ catedre vacante corespunzătoare
pentru soluţionarea restrângerilor de activitate. Consiliul de administraţie al
inspectoratului şcolar aprobă menţinerea în activitate a cadrelor didactice
peste vârsta standard de pensionare, în funcţie de: evoluţia demografică,
planurile de şcolarizare, dinamica resurselor umane, politicile de personal şi
evoluţia planurilor de învăţământ;
Perioada: 9 -10 februarie 2009
e) comunicarea acordului/refuzului de menţinere în
activitate sau a avizului de pensionare;
Termen: 11 februarie 2009
f) depunerea contestaţiilor la inspectoratul şcolar;
Perioada: 11-13 februarie 2009
g) soluţionarea contestaţiilor de către consiliul de
administraţie al inspectoratului şcolar;
Termen: 16 februarie 2009
h) comunicarea rezultatelor la contestaţii.
Termen: 17 februarie 2009
2. Constituirea
catedrelor şi încadrarea personalului didactic titular în învăţământ (conform
actului de numire/transfer) pentru anul şcolar 2009-2010:
a) la nivelul unităţilor de învăţământ;
b) la nivelul inspectoratului şcolar.
Perioada: 18 februarie -6 martie 2009
3. Soluţionarea
completărilor şi a întregirilor de normă didactică a cadrelor didactice
titulare pentru anul şcolar 2009-2010:
a) înregistrarea cererilor de întregire a normei
didactice la inspectoratul şcolar;
Perioada: 9 -10 martie 2009
b) soluţionarea, în consiliul de administraţie al
inspectoratului şcolar, a cererilor de întregire a normei didactice, prin
transferul cadrelor didactice titulare în două sau în mai multe unităţi de
învăţământ/specializări într-o singură unitate de învăţământ/ specializare;
Termen: 11 martie 2009
c) afişarea la inspectoratele şcolare a listei
orelor/catedrelor vacante/rezervate;
Termen: 13 martie 2009
d) înregistrarea cererilor pentru completarea normei
didactice la inspectoratul şcolar;
Perioada: 16-19 martie 2009
e) completarea de către comisia
judeţeană/a municipiului Bucureşti de mobilitate a personalului didactic a
normei didactice cu ore la altă/alte specializare/specializări la nivelul
unităţii de învăţământ, la solicitarea şi cu acordul cadrului didactic, pe
durata unui an şcolar;
f) completarea, în şedinţă
publică organizată de către comisia judeţeană/a municipiului Bucureşti de
mobilitate a personalului didactic, a normei didactice cu ore la altă/alte
unităţi de învăţământ, la solicitarea şi cu acordul cadrului didactic, pe
durata unui an şcolar;
Perioada: 23-24 martie 2009
g) emiterea şi comunicarea deciziilor de completare a
normei didactice/transfer. Termen: 25 martie 2009
4. Pretransferarea
personalului didactic titular la cerere şi transferarea personalului didactic titular disponibilizat prin restrângere de activitate sau prin restructurarea
reţelei şcolare:
a) afişarea la inspectoratele
şcolare a listei posturilor didactice/catedrelor care intră în restrângere de
activitate, începând cu 1 septembrie 2009;
Termen: 13 martie 2009
b) afişarea la inspectoratul
şcolara listei cuprinzând posturile didactice/catedrele vacante/rezervate,
menţionându-se în listă posturile didactice/catedrele alocate pentru
soluţionarea restrângerilor de activitate, în baza hotărârii comisiei paritare
de la nivelul inspectoratului şcolar;
Termen: 27 martie 2009
c) afişarea la inspectoratele şcolare a listei cadrelor
didactice care intră în restrângere de activitate, începând cu 1 septembrie 2009;
Termen: 6 aprilie 2009
d) înregistrarea cererilor personalului didactic care solicită pretransferare şi transferare pentru
restrângere de activitate la comisia de mobilitate a personalului didactic din
cadrul inspectoratului şcolar;
Perioada: 7-16 aprilie 2009
e) afişarea la inspectoratul
şcolar a listelor cu punctajele cadrelor didactice care solicită pretransferul
şi transferul pentru restrângere de activitate;
Termen: 23 aprilie 2009
f) înregistrarea contestaţiilor la punctajele acordate
de către inspectoratul şcolar;
Perioada: 23 -24 aprilie 2009
g) soluţionarea contestaţiilor
de către consiliul de administraţie al inspectoratului şcolar şi afişarea
listelor finale;
Termen: 27 aprilie 2009
h) efectuarea, în ordine, mai întâi a pretransferărilor
şi apoi a transferărilor pentru restrângere de activitate în aceeaşi şedinţă
publică;
Perioada: 28 -29 aprilie 2009
i) înregistrarea contestaţiilor la inspectoratul
şcolar;
Perioada: 4 -6 mai 2009
j) soluţionarea contestaţiilor de către consiliul de
administraţie al inspectoratului şcolar, emiterea şi comunicarea deciziilor de
pretransfer şi transfer pentru restrângere de activitate.
Termen: 7 mai 2009
5. Detaşarea în
interesul învăţământului:
a) înregistrarea, de către
inspectorii de specialitate, a solicitărilor unităţilor de învăţământ;
Perioada: 8 -15 mai 2009
b) discutarea şi soluţionarea propunerilor făcute de
inspectorii şcolari de specialitate în consiliul de administraţie al
inspectoratului şcolar;
Termen: 18 mai 2009
c) afişarea listei cadrelor
didactice detaşate în interesul învăţământului la inspectoratele şcolare;
Termen: 19 mai 2009
d) emiterea şi comunicarea deciziilor de detaşare în
interesul învăţământului.
Termen: 20 mai 2009
6. Ocuparea prin
concurs naţional a posturilor didactice/catedrelor declarate vacante:
a) transmiterea datelor pentru publicarea pe portalul Ministerului Educaţiei, Cercetării şi Tineretului a listei
actualizate cu posturile didactice/catedrele vacante titularizabile/
netitularizabile propuse pentru concurs de către comisia judeţeană/a
municipiului Bucureşti de mobilitate a personalului didactic şi afişarea
acesteia la inspectoratul şcolar;
Termen: 22 mai 2009
b) stabilirea listei finale cu
posturile didactice/catedrele vacante titularizabile pentru concurs de către
consiliul de administraţie al inspectoratului şcolar;
Termen: 27 mai 2009
c) transmiterea datelor pentru
publicarea pe portalul Ministerului Educaţiei, Cercetării şi Tineretului a
listei finale cu posturile didactice/catedrele vacante/rezervate
titularizabile/ netitularizabile, stabilite de către consiliul de administraţie
al inspectoratului şcolar, şi afişarea acesteia la inspectoratul şcolar;
Termen: 29 mai 2009
d) înregistrarea cererilor de
înscriere a candidaţilor la concursul naţional de ocupare a posturilor
didactice/catedrelor vacante/rezervate la secretariatul comisiei de mobilitate
din cadrul inspectoratului şcolar (inclusiv pentru absolvenţii promoţiei
2009):
Perioada: 1-19 iunie 2009
- absolvenţii promoţiei 2009 depun adeverinţa de
absolvire şi validează fişa de înscriere (prin semnătură);
Termen: 8 iulie 2009
NOTĂ:
Pentru posturile
didactice/catedrele care nu necesită probă practică, absolvenţii promoţiei 2009
care susţin examenul de licenţă/absolvire după data de 8 iulie 2009 pot
participa la proba scrisă în cadrul concursului naţional de ocupare a
posturilor didactice/catedrelor declarate vacante/rezervate numai după
prezentarea adeverinţei de absolvire.
e) verificarea şi avizarea
dosarelor candidaţilor de către comisia de mobilitate a personalului didactic;
Perioada: 22-26 iunie 2009
f) validarea fişelor de înscriere
de către candidaţi (prin semnătură), conform graficului stabilit de
inspectoratul şcolar;
Perioada: 29 iunie - 3 iulie 2009
g) extragerea din aplicaţia Ministerului Educaţiei,
Cercetării şi Tineretului a situaţiei preliminare cu numărul total de posturi
didactice/catedre vacante/rezervate titularizabile/netitularizabile pe
specialităţi şi numărul total al candidaţilor înscrişi;
Termen: 9 iulie 2009
h) desfăşurarea concursului (locul va fi anunţat public
cu cel puţin 30 de zile înainte);
Termen: 15 iulie 2009
i) transmiterea situaţiei statistice a derulării
concursului (numărul candidaţilor prezenţi şi numărul candidaţilor absenţi) la
Ministerul Educaţiei, Cercetării şi Tineretului;
Termen: 15 iulie 2009 ora 12,00
j) afişarea rezultatelor finale;
Termen: 24 iulie 2009
• etapa I de repartizare -repartizarea computerizată, la nivel judeţean, a candidaţilor care
au obţinut cel puţin nota 7,00 (şapte) pe posturi didactice/catedre vacante
titularizabile:
k) depunerea şi verificarea opţiunilor (cu fişa-martor)
de către candidaţii care şi-au validat fişa de înscriere;
Perioada: 27-28 iulie 2009
l) repartizarea computerizată,
în ordinea descrescătoare a mediei obţinute la concurs, pe posturi
didactice/catedre vacante titularizabile a cadrelor didactice participante la
concursul naţional care au obţinut minimum nota 7,00 (şapte);
Termen: 29 iulie 2009
m) emiterea şi comunicarea deciziilor de repartizare pe
post/catedră.
Termen: 31 iulie 2009
7. Ocuparea
posturilor didactice/catedrelor declarate vacante/rezervate, prin concurs, în unităţile de învăţământ preuniversitar din
municipiul Bucureşti şi judeţele nominalizate în Ordinul ministrului educaţiei,
cercetării şi tineretului nr. 5.573/2008:
a) transmiterea datelor pentru
publicarea pe portalul Ministerului Educaţiei, Cercetării şi Tineretului a
listei actualizate cu posturile didactice/catedrele vacante/rezervate
titularizabile/ netitularizabile şi afişarea acesteia la inspectoratul şcolar
şi la unităţile de învăţământ/centrele care organizează concurs;
Termen: 22 mai 2009
b) stabilirea centrelor de concurs şi a listei finale
cu posturile didactice/catedrele vacante titularizabile de către consiliul de
administraţie al inspectoratului şcolar;
Termen: 27 mai 2009
c) transmiterea datelor pentru
publicarea pe portalul Ministerului Educaţiei, Cercetării şi Tineretului a
listei finale cu posturile didactice/catedrele vacante/rezervate
titularizabile/ netitularizabile, stabilite de către consiliul de administraţie
al inspectoratului şcolar, şi afişarea acesteia la inspectoratul şcolar şi la
unităţile de învăţământ/centrele care organizează concurs;
Termen: 29 mai 2009
d) înregistrarea cererilor de înscriere
a candidaţilor pentru concurs (inclusiv pentru absolvenţii promoţiei 2009), detaşare la cerere prin
concurs/concurs specific, continuitate pentru detaşare la cerere sau suplinire
şi suplinire, însoţite de documentele prevăzute în cerere, la secretariatul
unităţii de învăţământ sau la centrul care organizează concurs;
Perioada: 1-12 iunie 2009
e) verificarea dosarelor de
către comisia de concurs şi avizarea acestora de către consilierul juridic al
inspectoratului şcolar, la sediul inspectoratului şcolar, cu excepţia dosarelor
absolvenţilor promoţiei 2009. Verificarea şi evaluarea dosarelor cadrelor
didactice care solicită detaşare la cerere, în baza criteriilor de evaluare a
personalului didactic, cuprinse în anexa nr. 2 la Metodologia privind mişcarea
personalului didactic din învăţământul preuniversitar, aprobată prin Ordinul
ministrului educaţiei, cercetării şi tineretului nr. 2.573/2007;
Perioada: 15-17 iunie 2009
f) afişarea la centrele de
concurs a listelor cu punctajele cadrelor didactice care solicită detaşare la
cerere prin concurs specific;
Termen: 18 iunie 2009
g) depunerea contestaţiilor la
inspectoratul şcolar privind punctajele acordate;
Perioada: 18-19 iunie 2009
h) soluţionarea contestaţiilor de către consiliul de
administraţie al inspectoratului şcolar;
Termen: 22 iunie 2009
i) comunicarea soluţiilor la contestaţii;
Termen: 23 iunie 2009
j) validarea fişelor de înscriere de către candidaţi
(prin semnătură);
Perioada: 22-24 iunie 2009
k) organizarea concursului cu probe scrise şi a probelor practice/orale în profilul postului;
Perioada: 25 iunie-14 iulie 2009
l) repartizarea candidaţilor
admişi la concurs;
Perioada: 16-28 iulie 2009
m) emiterea şi comunicarea deciziilor de repartizare pe
post/catedră.
Termen: 31 iulie 2009
NOTĂ:
Absolvenţii promoţiei
2009 pot participa la proba scrisă în cadrul concursului organizat pentru ocuparea
posturilor didactice/catedrelor declarate vacante/rezervate în unităţile de
învăţământ preuniversitar din municipiul Bucureşti şi judeţele nominalizate în
Ordinul ministrului educaţiei, cercetării şi tineretului nr. 5.573/2008 numai
după prezentarea adeverinţei de absolvire.
8. Publicarea pe
portalul Ministerului Educaţiei, Cercetării şi Tineretului a listei cu posturile didactice/ catedrele netitularizabile rămase vacante, inclusiv a celor titularizabile rămase neocupate,
care au devenit netitularizabile, şi a posturilor didactice/catedrelor rezervate şi afişarea acestora
la inspectoratul şcolar
Termen: 3 august 2009
9. Detaşarea la
cerere a persoanelor interesate şi/sau prin continuitate:
a) comunicarea
acordului/refuzului continuităţii cadrelor didactice pentru detaşare la cerere
de către unitatea de învăţământ la inspectoratul şcolar;
Perioada: 11-15 mai 2009
b) înregistrarea cererilor cadrelor didactice titulare care solicită detaşare la cerere;
Perioada: 1-19 iunie 2009
c) verificarea şi evaluarea
dosarelor în baza criteriilor de evaluare a personalului didactic, cuprinse în
anexa nr. 2 la metodologia aprobată prin Ordinul ministrului educaţiei,
cercetării şi tineretului nr. 2.573/2007;
Perioada: 22-25 iunie 2009
d) afişarea la inspectoratul
şcolar a listelor cu punctajele cadrelor didactice care solicită detaşare la
cerere prin concurs specific;
Termen: 26 iunie 2009
e) depunerea contestaţiilor la
inspectoratul şcolar privind punctajele acordate;
Perioada: 26-29 iunie 2009
f) soluţionarea contestaţiilor
de către consiliul de administraţie al inspectoratului şcolar;
Termen: 30 iunie 2009
g) comunicarea soluţiilor la contestaţii;
Termen: 1 iulie 2009
h) validarea fişelor de
înscriere de către candidaţi (prin semnătură);
Perioada: 29 iunie-3 iulie 2009
i) afişarea la inspectoratul şcolar a listei cu
posturile didactice/catedrele vacante/rezervate netitularizabile şi numele
cadrelor didactice care beneficiază de continuitate pentru detaşare la cerere
pe aceste posturi didactice/catedre, conform prevederilor art. 81 din
metodologia aprobată prin Ordinul ministrului educaţiei, cercetării şi
tineretului nr. 2.573/2007:
- afişarea listei cadrelor didactice titulare care au
solicitat detaşare la cerere;
- actualizarea şi afişarea listei cu posturile
didactice/catedrele rămase vacante/rezervate netitularizabile;
Termen: 3 august 2009
• etapa a II-a de repartizare - repartizarea în şedinţă publică, la nivel judeţean, a candidaţilor
care au solicitat detaşare la cerere:
j) repartizarea, în şedinţă publică, în ordinea
descrescătoare a notelor obţinute la concursul naţional/concursul organizat
pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante în unităţile de
învăţământ preuniversitar din municipiul Bucureşti şi judeţele nominalizate în
Ordinul ministrului educaţiei, cercetării şi tineretului nr. 5.573/2008 sau a
punctajului obţinut prin aplicarea criteriilor şi punctajelor de evaluare a
personalului didactic, cuprinse în anexa nr. 2 la metodologia aprobată prin
Ordinul ministrului educaţiei, cercetării şi tineretului nr. 2.573/2007, pe
posturi didactice/catedre vacante/rezervate, a cadrelor didactice care au
solicitat detaşare la cerere, conform art. 81 din metodologia aprobată prin
Ordinul ministrului educaţiei, cercetării şi tineretului nr. 2.573/2007;
Perioada: 17-18 august 2009
k) emiterea şi comunicarea deciziilor de detaşare la
cerere.
Termen: 1 septembrie 2009
10. Ocuparea, prin suplinire/cumul/plata cu ora, a
posturilor didactice/catedrelor rezervate şi a
posturilor didactice/catedrelor rămase vacante:
a) comunicarea
acordului/refuzului continuităţii pentru suplinire a cadrelor didactice de
către unităţile de învăţământ la inspectoratul şcolar;
Perioada: 11-15 mai 2009
b) înregistrarea cererilor
cadrelor didactice care solicită continuitate pentru suplinire;
Perioada: 1-19 iunie 2009
c) înregistrarea cererilor candidaţilor la concursul de
ocupare a posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate netitularizabile prin suplinire;
Perioada: 1-19 iunie 2009
d) verificarea şi avizarea
dosarelor candidaţilor de către comisia de mobilitate a personalului didactic;
Perioada: 22-26 iunie 2009
e) validarea fişelor de
înscriere de către candidaţi (prin semnătură);
Perioada: 29 iunie-3 iulie 2009
f) revalidarea fişelor de
înscriere de către candidaţi (prin semnătură) pentru candidaţii care s-au
înscris în perioadele 1-12 iunie 2009/1-19 iunie 2009; depunerea şi
înregistrarea dosarelor pentru detaşare la cerere prin concurs specific şi
suplinire pentru candidaţii care nu s-au înscris în perioadele 1-12 iunie
2009/1-19 iunie 2009;
Perioada: 24-25 august 2009
g) organizarea la nivel
judeţean a concursului pentru suplinire;
Termen: 28 august 2009
h) afişarea rezultatelor;
Termen: 31 august 2009
i) depunerea contestaţiilor, analizarea şi rezolvarea
acestora;
Perioada: 31 august - 1 septembrie 2009
j) afişarea rezultatelor definitive;
Termen: 2 septembrie 2009
• etapa a III-a de repartizare - repartizarea, în şedinţă publică, la nivel judeţean, a
candidaţilor care au obţinut cel puţin nota/media 5,00 (cinci) şi solicită
suplinire:
k) actualizarea şi afişarea listei cu posturile
didactice/ catedrele vacante/rezervate netitularizabile;
Termen: 18 august 2009
l) soluţionarea cererilor de
continuitate prin suplinire şi repartizarea în şedinţă publică a suplinitorilor
calificaţi, conform prevederilor
art. 82 şi 83 din metodologia aprobată prin Ordinul ministrului educaţiei,
cercetării şi tineretului nr. 2.573/2007;
Perioada: 19-21 august 2009
m) emiterea şi comunicarea deciziilor de repartizare pe
post/catedră;
Termen: 1 septembrie 2009
n) depunerea şi înregistrarea dosarelor pentru
cumul/plata cu ora ale candidaţilor prevăzuţi la art. 81 alin. (11) din
metodologia aprobată prin Ordinul ministrului educaţiei, cercetării şi
tineretului nr. 2.573/2007 şi ale suplinitorilor fără studii corespunzătoare
postului;
Perioada: 24-25 august 2009
o) organizarea testării suplinitorilor fără studii
corespunzătoare postului;
Perioada: 27-28 august 2009
p) afişarea rezultatelor;
Termen: 31 august 2009
q) depunerea contestaţiilor, analizarea şi rezolvarea
acestora;
Perioada: 31 august-1 septembrie 2009
r) afişarea rezultatelor definitive;
Termen: 2 septembrie 2009
• etapa a IV-a de repartizare - repartizarea, în şedinţă publică la nivel judeţean, a candidaţilor prevăzuţi la
art. 81 alin. (11) din metodologia aprobată prin Ordinul ministrului educaţiei,
cercetării şi tineretului nr. 2.573/2007, a suplinitorilor cu studii
corespunzătoare postului, care au obţinut cel puţin nota 5,00 (cinci) la
concurs, şi acordarea orelor în regim de plata cu ora/cumul cadrelor didactice
titulare, asociate şi pensionate
s) şedinţă publică pentru:
- corecturi;
- repartizarea candidaţilor
rămaşi nerepartizaţi în etapele anterioare, a candidaţilor prevăzuţi la art. 81
alin. (11) din metodologia aprobată prin Ordinul ministrului educaţiei,
cercetării şi tineretului nr. 2.573/2007 şi a suplinitorilor calificaţi admişi
la concursul din data de 28 august 2009;
Perioada: 3-4
septembrie 2009
t) acordarea orelor rămase neocupate în regim de
cumul/plata cu ora personalului didactic titular şi cadrelor didactice
asociate/pensionate;
Perioada: 7-8
septembrie 2009
u) emiterea şi comunicarea deciziilor de repartizare pe
post/catedră;
Termen: 11 septembrie 2009
• etapa a V-a de repartizare - repartizarea, în şedinţă publică la nivel judeţean, a
suplinitorilor fără studii corespunzătoare postului, care au obţinut cel puţin
media 5,00 (cinci) la testarea din perioada 27-28 august 2009
v) repartizarea în şedinţă publică
a suplinitorilor fără studii corespunzătoare pe posturile didactice/catedrele
rămase vacante/rezervate;
Perioada: 9-10 septembrie 2009
x) emiterea şi comunicarea deciziilor de repartizare pe
post/catedră.
Termen: 11 septembrie 2009
III. Transmiterea la
Ministerul Educaţiei, Cercetării şi Tineretului a situaţiei statistice globale
privind repartizarea candidaţilor pe posturi didactice/catedre
vacante/rezervate.
Termen: 25 septembrie 2009