Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 628 din  5 mai 2003

pentru aplicarea Acordului privind adoptarea de conditii uniforme pentru inspectiile tehnice periodice ale vehiculelor rutiere si recunoasterea reciproca a acestor inspectii, incheiat la Viena la 13 noiembrie 1997

ACT EMIS DE: MINISTERUL LUCRARILOR PUBLICE, TRANSPORTURILOR SI LOCUINTEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 326 din 14 mai 2003


SmartCity3


    Avand in vedere prevederile Ordonantei Guvernului nr. 76/1998 pentru ratificarea Acordului privind adoptarea de conditii uniforme pentru inspectiile tehnice periodice ale vehiculelor rutiere si recunoasterea reciproca a acestor inspectii, incheiat la Viena la 13 noiembrie 1997, aprobata prin Legea nr. 7/1999,
    in temeiul prevederilor art. 3 pct. 16 si 48 si ale art. 4 alin. (3) din Hotararea Guvernului nr. 3/2001 privind organizarea si functionarea Ministerului Lucrarilor Publice, Transporturilor si Locuintei,

    ministrul lucrarilor publice, transporturilor si locuintei emite urmatorul ordin:

    Art. 1
    Regia Autonoma "Registrul Auto Roman" este desemnata ca serviciu administrativ competent pentru aplicarea prevederilor Acordului privind adoptarea de conditii uniforme pentru inspectiile tehnice periodice ale vehiculelor rutiere si recunoasterea reciproca a acestor inspectii, incheiat la Viena la 13 noiembrie 1997.
    Art. 2
    (1) Reprezentantele Regiei Autonome "Registrul Auto Roman" sunt desemnate drept centre de inspectie tehnica abilitate pentru efectuarea testelor de inspectie si certificarea conformitatii cu cerintele de inspectie ale regulilor aplicabile, anexate la Acordul de la Viena din 1997. Lista centrelor de inspectie tehnica abilitate este prevazuta in anexa nr. 1 care face parte integranta din prezentul ordin.
    (2) Categoriile de autovehicule supuse inspectiei tehnice periodice cu recunoastere internationala, precum si planul de operatiuni pentru efectuarea inspectiei tehnice periodice sunt prevazute in anexa nr. 2 care face parte integranta din prezentul ordin.
    Art. 3
    Regia Autonoma "Registrul Auto Roman" va duce la indeplinire prevederile prezentului ordin.
    Art. 4
    Prezentul ordin se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

                     p. Ministrul lucrarilor publice,
                       transporturilor si locuintei,
                             Sergiu Sechelariu,
                             secretar de stat

    ANEXA 1

                                  LISTA
centrelor de inspectie tehnica care efectueaza inspectii tehnice periodice cu recunoastere internationala

    _________________________
    Nr.  Centrul de inspectie
    crt.  tehnica
    _________________________
      1. RAR ALBA
      2. RAR ARAD
      3. RAR ARGES
      4. RAR BACAU
      5. RAR BIHOR
      6. RAR BISTRITA-NASAUD
      7. RAR BOTOSANI
      8. RAR BRASOV
      9. RAR BRAILA
     10. RAR BUCURESTI
     11. RAR BUZAU
     12. RAR CARAS-SEVERIN
     13. RAR CALARASI
     14. RAR CLUJ
     15. RAR CONSTANTA
     16. RAR COVASNA
     17. RAR DAMBOVITA
     18. RAR DOLJ
     19. RAR GALATI
     20. RAR GIURGIU
     21. RAR GORJ
     22. RAR HARGHITA
     23. RAR HUNEDOARA
     24. RAR IALOMITA
     25. RAR IASI
     26. RAR MARAMURES
     27. RAR MEHEDINTI
     28. RAR MURES
     29. RAR NEAMT
     30. RAR OLT
     31. RAR PRAHOVA
     32. RAR SATU MARE
     33. RAR SALAJ
     34. RAR SIBIU
     35. RAR SUCEAVA
     36. RAR TELEORMAN
     37. RAR TIMIS
     38. RAR TULCEA
     39. RAR VASLUI
     40. RAR VALCEA
     41. RAR VRANCEA
    _________________________

    ANEXA 2*)

    *) Anexa nr. 2 este reprodusa in facsimil.

    1. Categorii de autovehicule care efectueaza inspectia tehnica periodica cu recunoastere internationala si periodicitatea de efectuare a acestor inspectii

 ______________________________________________________________________________
| Categorii de autovehicule            | Periodicitate                         |
|______________________________________|_______________________________________|
| Autovehicule transport pasageri                                              |
|______________________________________________________________________________|
| M2 cu masa totala maxima autorizata  | La un an de la prima inmatriculare si |
| mai mare de 3500 kg                  | apoi anual                            |
|______________________________________|_______________________________________|
| M3                                   | La un an de la prima inmatriculare si |
|                                      | apoi anual                            |
|______________________________________|_______________________________________|
| Autovehicule transport marfuri                                               |
|______________________________________________________________________________|
| N2                                   | La un an de la prima inmatriculare si |
|                                      | apoi anual                            |
|______________________________________|_______________________________________|
| N3                                   | La un an de la prima inmatriculare si |
|                                      | apoi anual                            |
|______________________________________|_______________________________________|

    Categoriile M2, M3, N2 si N3 sunt cele definite in Reglementarile privind conditiile tehnice pe care trebuie sa le indeplineasca vehiculele rutiere in vederea admiterii in circulatie pe drumurile publice din Romania - RNTR 2.

    2. Planul de operatiuni pentru efectuarea inspectiei tehnice periodice cu recunoastere internationala

 ______________________________________________________________________________
|Nr. | Denumirea     |Metode de control si|         Defecte constatate         |
|cod.| verificarii   |aparatura necesara  |____________________________________|
|    |               |                    | care impun      |care impun        |
|    |               |                    | remedierea      |remedierea in     |
|    |               |                    | imediata        |maximum 30 de zile|
|    |               |                    | (grupa cod 100) | (grupa cod 200)  |
|____|_______________|____________________|_________________|__________________|
| 0  |       1       |          2         |         3       |         4        |
|____|_______________|____________________|_________________|__________________|
|                              IDENTIFICARE                                    |
|______________________________________________________________________________|
| 00 |VERIFICARE:    |Control vizual      |Numarul de       |Neconcordanta     |
|    |- concordanta  |Se verifica         |inmatriculare nu |dintre vehiculul  |
|    |dintre         |concordanta dintre  |corespunde cu cel|prezentat la IT si|
|    |vehiculul      |vehiculul prezentat |din documentele  |datele din        |
|    |prezentat la IT|la IT si datele din |insotitoare      |documentele       |
|    |si datele din  |documentele         |Placa numar      |insotitoare       |
|    |documentele    |insotitoare privind |inmatriculare    |Numar de          |
|    |insotitoare    |nr. de              |lipsa,           |identificare sau  |
|    |               |inmatriculare, an   |deteriorata,     |serie motor       |
|    |               |fabricatie,         |neconforma cu    |poansonat(a)      |
|    |               |categoria, marca,   |standardul,      |lipsa,            |
|    |               |tipul, culoarea,    |montata intr-o   |modificat(a),     |
|    |               |numarul de          |pozitie          |incomplet(a),     |
|    |               |identificare        |necorespunzatoare|ilizibil(a)       |
|    |               |poansonat, tipul si |sau fixata in mod|Placuta cu tipul  |
|    |               |seria motorului     |necorespunzator  |si seria motorului|
|    |               |                    |                 |lipsa sau prinsa  |
|    |               |                    |                 |necorespunzator   |
|____|_______________|____________________|_________________|__________________|
|                                 MOTOR                                        |
|______________________________________________________________________________|
| 01 |ETANSEITATE:   |Control vizual,     |Scurgeri benzina |Scurgeri motorina |
|    |- sistem de    |inclusiv cu motorul |                 |Fixare            |
|    |alimentare cu  |in functionare      |                 |defectuoasa,      |
|    |benzina sau    |                    |                 |deformare         |
|    |motorina       |                    |                 |importanta        |
|    |               |                    |                 |rezervor carburant|
|    |               |                    |                 |Conducte corodate |
|    |               |                    |                 |excesiv, fixate   |
|    |               |                    |                 |necorespunzator   |
|    |               |                    |                 |Furtunuri uzate   |
|    |               |                    |                 |Lipsa coliere     |
|    |               |                    |                 |fixare furtunuri  |
|____|_______________|____________________|_________________|__________________|
| 02 |STARE, FIXARE, |Control vizual si   |Lipsa elemente   |Fixare sau montare|
|    |ETANSEITATE:   |auditiv, inclusiv cu|sistem de        |necorespunzatoare |
|    |- sistem de    |motorul in          |evacuare a       |Deformari         |
|    |evacuare a     |functionare (si cu  |gazelor arse,    |importante        |
|    |gazelor arse   |obturarea evacuarii |sistem de        |Coroziuni excesive|
|    |- sistem de    |la verificarea      |reducere a       |Neetanseitati     |
|    |reducere a     |etanseitatii)       |emisiilor        |Scurgeri ulei     |
|    |emisiilor      |                    |poluante, sistem |                  |
|    |poluante       |                    |insonorizare sau |                  |
|    |- sistem       |                    |sistem           |                  |
|    |insonorizare   |                    |recirculare gaze |                  |
|    |               |                    |carter           |                  |
|    |               |                    |Catalizator      |                  |
|    |               |                    |neomologat       |                  |
|____|_______________|____________________|_________________|__________________|
|    |ETANSEITATE:   |                    |                 |                  |
|    |- sistem de    |                    |                 |                  |
|    |ungere         |                    |                 |                  |
|    |- sistem       |                    |                 |                  |
|    |recirculare    |                    |                 |                  |
|    |gaze carter    |                    |                 |                  |
|____|_______________|____________________|_________________|__________________|
| 04 |STARE, FIXARE, |Control vizual      |Instalatie       |                  |
|    |ETANSEITATE:   |Verificarea         |neomologata      |                  |
|    |- instalatie   |etanseitatii        |Neetanseitati ale|                  |
|    |alimentare cu  |instalatiei         |instalatiei      |                  |
|    |GPL            |                    |Configuratie     |                  |
|    |               |                    |necorespunzatoare|                  |
|    |               |                    |(modificata, cu  |                  |
|    |               |                    |componente fixate|                  |
|    |               |                    |sau montate      |                  |
|    |               |                    |necorespunzator, |                  |
|    |               |                    |neomologate)     |                  |
|    |               |                    |Conducte         |                  |
|    |               |                    |neprotejate      |                  |
|    |               |                    |Furtunuri        |                  |
|    |               |                    |nemarcate, uzate |                  |
|____|_______________|____________________|_________________|__________________|
|                               EMISII POLUANTE                                |
|______________________________________________________________________________|
| 38 |VERIFICARE     |Control cu analizor |                 |Nu se poate       |
|    |- gaze evacuare|de gaze pentru CO la|                 |asigura           |
|    |m.a.s.         |autovehicule cu     |                 |respectarea       |
|    |- gaze evacuare|m.a.s. fara         |                 |conditiilor de    |
|    |m.a.c.         |catalizator         |                 |masurare impuse*1)|
|    |- zgomot emis  |tricomponent si     |                 |Continut de CO mai|
|    |               |sonda lambda, la    |                 |mare de 4,5% vol. |
|    |               |turatia de mers in  |                 |pentru            |
|    |               |gol incet           |                 |autovehiculele    |
|    |               |La motoarele cu     |                 |inmatriculate     |
|    |               |alimentare duala:   |                 |pentru prima data |
|    |               |benzina/GPL         |                 |inainte de        |
|    |               |controlul va fi     |                 |1 octombrie 1986, |
|    |               |efectuat pentru     |                 |sau mai mare de   |
|    |               |ambele moduri de    |                 |3,5% vol. pentru  |
|    |               |alimentare          |                 |autovehiculele    |
|    |               |                    |                 |inmatriculate     |
|    |               |                    |                 |pentru prima data |
|    |               |                    |                 |dupa 1 octombrie  |
|    |               |                    |                 |1986*2)           |
|____|_______________|____________________|_________________|__________________|
|    |               |Control cu analizor |                 |Nu se poate       |
|    |               |de gaze pentru CO si|                 |asigura           |
|    |               |lambda la           |                 |respectarea       |
|    |               |autovehicule cu     |                 |conditiilor de    |
|    |               |m.a.s. cu           |                 |masurare impuse*1)|
|    |               |catalizator         |                 |Control la turatia|
|    |               |tricomponent si     |                 |de mers in gol    |
|    |               |sonda lambda, la    |                 |incet: continut de|
|    |               |turatia de mers in  |                 |CO mai mare de    |
|    |               |gol incet si la     |                 |0,5% vol.         |
|    |               |turatia de mers in  |                 |Control la turatia|
|    |               |gol accelerat (min. |                 |de mers in gol    |
|    |               |2000 rot./min.)     |                 |accelerat:        |
|    |               |La motoarele cu     |                 |continut de CO mai|
|    |               |alimentare duala:   |                 |mare de 0,3% vol. |
|    |               |benzina/GPL         |                 |sau lambda diferit|
|    |               |controlul va fi     |                 |de 1 +/- 0,03 (sau|
|    |               |efectuat pentru     |                 |cel mentionat de  |
|    |               |ambele moduri de    |                 |fabricantul       |
|    |               |alimentare          |                 |autovehiculului)  |
|____|_______________|____________________|_________________|__________________|
|    |               |Control cu          |                 |Nu se poate       |
|    |               |opacimetru in       |                 |asigura           |
|    |               |accelerare libera la|                 |respectarea       |
|    |               |autovehicule cu     |                 |conditiilor de    |
|    |               |m.a.c. al indicelui |                 |masurare impuse*1)|
|    |               |de opacitate        |                 |Indice de         |
|    |               |(coeficient de      |                 |opacitate mai mare|
|    |               |absorbtie a         |                 |de 2,5 m^-1 la    |
|    |               |fumului), conform   |                 |motoarele cu      |
|    |               |Regulamentului      |                 |aspiratie         |
|    |               |nr. 24 ECE-UN       |                 |naturala, sau mai |
|    |               |                    |                 |mare de 3,0 m^-1  |
|    |               |                    |                 |la motoarele      |
|    |               |                    |                 |supraalimentate   |
|    |               |                    |                 |(cu               |
|    |               |                    |                 |turbocompresor)   |
|____|_______________|____________________|_________________|__________________|
|    |               |Control auditiv     |                 |Zgomot anormal    |
|____|_______________|____________________|_________________|__________________|
|              ALTE ELEMENTE REFERITOARE LA PROTECTIA MEDIULUI                 |
|______________________________________________________________________________|
| 05 |ETANSEITATE    |Control vizual,     |                 |Neetanseitati     |
|    |TRANSMISIE:    |autovehiculul       |                 |                  |
|    |- comanda      |aflandu-se pe canal |                 |                  |
|    |ambreiaj, cutie|sau elevator        |                 |                  |
|    |viteze, punti  |                    |                 |                  |
|    |motoare,       |                    |                 |                  |
|    |reductor, cutie|                    |                 |                  |
|    |de distributie |                    |                 |                  |
|____|_______________|____________________|_________________|__________________|
| 17 |ETANSEITATE:   |Control vizual      |                 |Neetanseitati     |
|    |directie       |                    |                 |                  |
|    |asistata       |                    |                 |                  |
|    |(servodirectie)|                    |                 |                  |
|____|_______________|____________________|_________________|__________________|
| 19 |ETANSEITATE    |Control vizual cu   |Neetanseitati    |                  |
|    |SISTEM FRANARE |autovehiculul aflat |                 |                  |
|    |HIDRAULIC:     |pe canal sau        |                 |                  |
|    |- circuite de  |elevator cu         |                 |                  |
|    |franare        |actionarea          |                 |                  |
|    |- organe de    |sistemului de       |                 |                  |
|    |comanda si     |franare             |                 |                  |
|    |actionare      |                    |                 |                  |
|____|_______________|____________________|_________________|__________________|
| 24 |STARE, FIXARE  |Control vizual      |                 |Neetanseitati     |
|    |CAROSERIE:     |                    |                 |                  |
|    |etanseitate    |                    |                 |                  |
|    |accesorii      |                    |                 |                  |
|    |hidraulice     |                    |                 |                  |
|    |suplimentare   |                    |                 |                  |
|____|_______________|____________________|_________________|__________________|
| 36 |ETANSEITATE:   |Control vizual      |                 |Neetanseitati     |
|    |baterie de     |                    |                 |                  |
|    |acumulatori    |                    |                 |                  |
|____|_______________|____________________|_________________|__________________|
| 37 |ETANSEITATE:   |Control vizual      |                 |Neetanseitati     |
|    |- sistem de    |                    |                 |                  |
|    |climatizare    |                    |                 |                  |
|    |- sistem de    |                    |                 |                  |
|    |refrigerare    |                    |                 |                  |
|____|_______________|____________________|_________________|__________________|
    *1) conditiile de masurare impuse sunt cele prevazute in Reglementarile privind certificarea incadrarii vehiculelor rutiere, inmatriculate, in normele tehnice privind siguranta circulatiei rutiere, protectia mediului si folosinta conform destinatiei, prin inspectia tehnica periodica - RNTR 1;
    *2) in cazul in care data primei inmatriculari nu este disponibila: continut de CO mai mare de 4,5% vol. pentru autovehiculele fabricate pana in 1986 inclusiv, sau mai mare de 3,5% vol. pentru autovehiculele fabricate incepand cu 1987

    Nota: Cerintele privind aparatura necesara pentru efectuarea inspectiei tehnice periodice cu recunoastere internationala, atestarea personalului care efectueaza aceasta inspectie, precum si metodologia de efectuare (cu exceptia planului de operatiuni precizat prin prezenta anexa) si raportul de inspectie tehnica sunt cele prevazute in Reglementarile privind certificarea incadrarii vehiculelor rutiere, inmatriculate, in normele tehnice privind siguranta circulatiei rutiere, protectia mediului si folosinta conform destinatiei, prin inspectia tehnica periodica   RNTR 1.



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 628/2003

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 628 din 2003
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu