Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 7049 din 25 februarie 2003

privind aprobarea Regulamentului de organizare si functionare al Comisiei pentru subventionarea literaturii tehnico-stiintifice si a modelului contractului de finantare pentru subventionarea literaturii tehnico-stiintifice

ACT EMIS DE: MINISTERUL EDUCATIEI SI CERCETARII

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 261 din 15 aprilie 2003


SmartCity3


    In conformitate cu art. 15 alin. (4) din anexa la Ordinul ministrului delegat la Ministerul Educatiei si Cercetarii pentru activitatea de cercetare nr. 7.258/2002 privind aprobarea Regulamentului de organizare si functionare al Colegiului consultativ pentru cercetare-dezvoltare si inovare,
    in temeiul Hotararii Guvernului nr. 23/2001 privind organizarea si functionarea Ministerului Educatiei si Cercetarii, cu modificarile si completarile ulterioare,
    in baza Ordinului ministrului educatiei si cercetarii nr. 3.106/2001,

    ministrul delegat la Ministerul Educatiei si Cercetarii pentru activitatea de cercetare emite urmatorul ordin:

    Art. 1
    Se aproba Regulamentul de organizare si functionare al Comisiei pentru subventionarea literaturii tehnico-stiintifice, prevazut in anexa nr. 1.
    Art. 2
    Se aproba modelul contractului de finantare pentru subventionarea literaturii tehnico-stiintifice, prevazut in anexa nr. 2.
    Art. 3
    Anexele nr. 1 si 2 fac parte integranta din prezentul ordin.
    Art. 4
    Incepand cu data intrarii in vigoare a prezentului ordin se abroga Ordinul ministrului delegat la Ministerul Educatiei si Cercetarii pentru activitatea de cercetare nr. 7.204/2002, precum si orice alte dispozitii contrare.
    Art. 5
    Compartimentele de specialitate din cadrul Ministerului Educatiei si Cercetarii, precum si membrii Comisiei pentru subventionarea literaturii tehnico-stiintifice vor duce la indeplinire prevederile prezentului ordin.
    Art. 6
    Prezentul ordin se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

          Ministrul delegat la Ministerul Educatiei si Cercetarii,
                        Serban Constantin Valeca

    ANEXA 1

                 REGULAMENT DE ORGANIZARE SI FUNCTIONARE
al Comisiei pentru subventionarea literaturii tehnico-stiintifice

    CAP. 1
    Dispozitii generale

    Art. 1
    Comisia pentru subventionarea literaturii tehnico-stiintifice, denumita in continuare Comisie, este organ de lucru al Colegiului consultativ pentru cercetare-dezvoltare si inovare, denumit in continuare Colegiu consultativ, constituita in temeiul art. 44 din Ordonanta Guvernului nr. 57/2002 privind cercetarea stiintifica si dezvoltarea tehnologica.
    Art. 2
    (1) Misiunea Comisiei este de a analiza solicitarile editorilor si de a intocmi propunerile pentru alocarea fondurilor prevazute in bugetul de stat pentru subventionarea literaturii tehnico-stiintifice.
    (2) Literatura tehnico-stiintifica include carti, publicatii periodice, alte lucrari si publicatii periodice sau cu aparitie neregulata, inclusiv pe suport magnetic sau CD-ROM, a caror tematica abordeaza domeniile: ecologie, protectia mediului si gospodarirea apelor, energie, minerit, petrol si gaze, geografie, geologie, constructii de masini, electrotehnica, mecanica fina, mecatronica, chimie, metalurgie, industria lemnului, celuloza si hartie, industrie usoara, transporturi, comunicatii, informatica, agricultura, industrie alimentara, zootehnie, medicina veterinara, piscicultura, constructii, inginerie seismica, materiale de constructii, reciclare materiale, urbanism, medicina si farmacie, biotehnologie, genetica, matematica, fizica, politologie, management, marketing, istoria stiintei, istorie si arheologie, economie, protectie sociala, sport, turism, filologie, lingvistica, critica si estetica literara, folcloristica, cultura romaneasca veche, bibliologie, biblioteconomie, etnologie si etnografie, muzicologie, teorie si critica de arta, lexicoane, enciclopedii, dictionare.
    (3) Propunerile Comisiei se inainteaza spre aprobare ordonatorului principal de credite.
    Art. 3
    (1) Comisia este alcatuita din subcomisii si are in componenta 8 membri, corespunzator sectiunilor sau profilurilor mentionate la art. 2, astfel:
    a) subcomisia nr. 1 - "Stiintele vietii" - 2 membri;
    b) subcomisia nr. 2 - "Tehnica" - 3 membri;
    c) subcomisia nr. 3 - "Stiinte umaniste" - 2 membri.
    (2) Secretariatul Comisiei este asigurat de o persoana desemnata din cadrul autoritatii de stat pentru cercetare-dezvoltare.
    Art. 4
    Membrii Comisiei sunt specialisti sau cercetatori de prestigiu, recunoscuti in domeniul respectiv si cu disponibilitate dovedita de a participa la activitatea Comisiei.
    Art. 5
    Calitatea de membru al Comisiei nu este incompatibila cu calitatea de angajat la institutia sau unitatea de la care acesta provine.
    Art. 6
    Pentru a contribui la indeplinirea atributiilor Colegiului consultativ, prevazute in regulamentul de organizare si functionare al acestuia, Comisia va actiona din proprie initiativa, la solicitarea autoritatii de stat pentru cercetare-dezvoltare sau la solicitarea Colegiului consultativ si, implicit, a Biroului executiv al acestuia.

    CAP. 2
    Componenta si functionarea

    Art. 7
    (1) Comisia are in componenta specialisti de valoare din cercetare, invatamant, reprezentanti ai Academiei Romane, precum si ai altor academii de ramura.
    (2) Componenta Comisiei se aproba prin ordin al conducatorului autoritatii de stat pentru cercetare-dezvoltare, la propunerea Colegiului consultativ.
    Art. 8
    Comisia isi desfasoara activitatea pe baza prezentului regulament avizat de presedintele Colegiului consultativ, cu respectarea prevederilor regulamentului-cadru.
    Art. 9
    Revocarea membrilor Comisiei se face din initiativa autoritatii de stat pentru cercetare-dezvoltare sau la propunerea presedintelui Comisiei, cu avizul Biroului executiv al Colegiului consultativ, pentru:
    a) lipsa de activitate;
    b) nerespectarea principiilor de impartialitate, independenta, confidentialitate;
    c) nerespectarea prevederilor legale;
    d) in caz de conflict de interese;
    e) la cerere.
    Art. 10
    (1) Pentru activitatea desfasurata membrii Comisiei sunt remunerati la nivelul gradului profesional cel mai mare din activitatea de cercetare-dezvoltare, stabilit pentru unitatile bugetare, in functie de orele efectiv lucrate.
    (2) Plata membrilor Comisiei se asigura de catre autoritatea de stat pentru cercetare-dezvoltare in luna urmatoare celei in care a desfasurat activitatea, pe baza urmatoarelor documente:
    a) convocator pentru intrunirea Comisiei;
    b) foaie de prezenta a membrilor Comisiei pe luna ............;
    c) raport de activitate al Comisiei, avizat de Biroul executiv al Colegiului consultativ.
    Art. 11
    (1) Activitatea Comisiei este coordonata de un presedinte numit prin ordin al conducatorului autoritatii de stat pentru cercetare-dezvoltare, dintre membrii Colegiului consultativ, la propunerea Colegiului consultativ.
    (2) Revocarea presedintelui Comisiei se face in aceleasi conditii in care a fost numit.
    (3) Presedintele asigura buna functionare a Comisiei si este direct raspunzator fata de Colegiul consultativ, precum si fata de autoritatea de stat pentru cercetare-dezvoltare, privind aplicarea politicii stabilite de acesta in ceea ce priveste implementarea programului de activitate corespunzator.
    (4) In lipsa presedintelui activitatea Comisiei este coordonata de un vicepresedinte ales dintre membrii acesteia, cu votul majoritatii membrilor prezenti.
    (5) Presedintele Comisiei coordoneaza si activitatea uneia dintre subcomisiile componente.
    Art. 12
    Comisia se intruneste ori de cate ori este necesar, la convocarea presedintelui sau, in lipsa acestuia, a vicepresedintelui.
    Art. 13
    (1) Hotararile Comisiei se adopta cu majoritatea simpla a voturilor membrilor prezenti si se comunica celor interesati, de catre secretariatul acesteia, in termen de maximum 7 zile lucratoare de la data adoptarii lor.
    (2) Comisia se convoaca in termen de 15 zile lucratoare de la solicitarea autoritatii de stat pentru cercetare-dezvoltare sau la solicitarea a minimum 3 membri ai Comisiei.
    Art. 14
    (1) Evaluarea solicitarilor de subventionare a literaturii tehnico-stiintifice primite de la editori se face, in cadrul subcomisiilor componente ale Comisiei, de catre membrii acestora, in mod individual, pe baza criteriilor de selectie prevazute in anexa nr. 1 la prezentul regulament.
    (2) In urma evaluarii Comisia intocmeste propunerea finala, pe care o inainteaza spre aprobare autoritatii de stat pentru cercetare-dezvoltare, conform anexei nr. 3 la prezentul regulament.
    Art. 15
    Secretariatul Comisiei organizeaza sistemul de evidenta a activitatii Comisiei, elaboreaza si tine evidenta urmatoarelor documente:
    a) solicitarile editorilor de subventionare a titlurilor de literatura tehnico-stiintifica;
    b) convocator de intrunire a Comisiei;
    c) foile de prezenta;
    d) procesele-verbale ale sedintelor Comisiei;
    e) rapoartele de activitate ale Comisiei si ale membrilor acesteia.
    Art. 16
    Documentele Comisiei se emit si se transmit autoritatii de stat pentru cercetare-dezvoltare sau, dupa caz, Colegiului consultativ, sub semnatura presedintelui sau, in lipsa acestuia, a vicepresedintelui, prin grija secretarului Comisiei.

    CAP. 3
    Atributii

    Art. 17
    In vederea indeplinirii rolului sau de organ de lucru al Colegiului consultativ, in conformitate cu prevederile regulamentului de organizare si functionare al acestuia, Comisia are, in principal, urmatoarele atributii, cu referire la domeniul sau de activitate:
    a) elaboreaza propuneri privind fundamentarea necesarului anual de fonduri pentru subventionarea literaturii tehnico-stiintifice;
    b) analizeaza solicitarile editorilor de subventionare a literaturii tehnico-stiintifice, in conformitate cu criteriile de selectie prevazute in anexa nr. 1 la prezentul regulament;
    c) analizeaza situatia fiecarui titlu, pe baza datelor cuprinse in fisa de calcul economic prevazuta in anexa nr. 2 la prezentul regulament, furnizate de editor. Comisia poate solicita editorilor si alte elemente de natura stiintifica sau economica;
    d) propune sumele pentru subventionare, in limita fondurilor aprobate anual, dezbate propunerile pe titluri de lucrari sau publicatii periodice, in functie de continutul tematic, pe care le inainteaza spre aprobare autoritatii de stat pentru cercetare-dezvoltare;
    e) face recomandari autoritatii de stat pentru cercetare-dezvoltare de stimulare a editorilor in publicarea unor lucrari tehnico-stiintifice cu impact deosebit in stiinta si tehnologie.

    CAP. 4
    Cod de conduita

    Art. 18
    Membrii Comisiei vor respecta, pe langa principiile stabilite prin Codul de conduita pentru membrii comisiilor de specialitate ale Colegiului consultativ, si urmatoarele principii:
    a) responsabilitatea individuala, din punct de vedere tehnic si stiintific,
    b) evitarea conflictului de interese;
    c) obiectivitatea opiniilor si aprecierilor exprimate;
    d) confidentialitatea informatiilor si datelor acumulate in cursul diferitelor activitati in cadrul Comisiei, precum si a tuturor elementelor procesului de elaborare a hotararilor Comisiei.

    ANEXA 1
    la regulament

                     CONDITII SI CRITERII DE SELECTIE
a titlurilor propuse de editori pentru subventionarea literaturii tehnico-stiintifice

    1. Conditiile de eligibilitate pe care trebuie sa le indeplineasca editorul:
    - este persoana juridica romana, legal constituita, avand prevazut in obiectul de activitate editarea literaturii tehnico-stiintifice;
    - nu este declarat, conform legii, in stare de incapacitate de plata, platile/conturile nu ii sunt blocate conform unei hotarari judecatoresti;
    - nu se face vinovat de declaratii inexacte, cu rea-credinta, cu privire la informatiile solicitate de autoritatea de stat pentru cercetare-dezvoltare in vederea selectarii titlurilor propuse pentru subventionare;
    - nu a incalcat in mod grav, cu rea-credinta, prevederile unui alt contract de finantare;
    - titlurile propuse nu au mai fost subventionate si nu sunt propuse pentru finantare altei autoritati de stat.
    2. Criterii de selectie
    2.1. Tematica titlurilor propuse pentru subventionare se incadreaza in domeniile stabilite la art. 2 alin. (2) din regulament; pentru reviste de specialitate, domeniile sunt cele stabilite prin Hotararea Guvernului nr. 1.336/2001 privind domeniile si specializarile de referinta din invatamantul universitar.
    2.2. Propunerile de subventionare si documentele de fundamentare a acestora sunt intocmite cu respectarea conditiilor stabilite de autoritatea de stat pentru cercetare-dezvoltare si au fost depuse in termenul stabilit de aceasta.
    2.3. Nivelul tehnico-stiintific al lucrarii propuse, tinandu-se seama de:
    - recunoasterea interna si/sau internationala, precum si, in cazul publicatiilor periodice, traditia si continuitatea in aparitie;
    - tematica abordata reprezinta domenii noi ale cunoasterii, cu un impact economic, social si cultural deosebit;
    - prestigiul stiintific al autorului/autorilor sau prestigiul institutiei in care a/au desfasurat sau desfasoara activitatea.
    2.4. Cresterea accesibilitatii titlului propus, ca urmare a acordarii subventiei, prin scaderea pretului de vanzare si cresterea numarului de cititori.
    2.5. Pentru subventionarea revistelor de specialitate se tine seama si de urmatoarele criterii:
    - vechimea;
    - frecventa aparitiei;
    - editarea intr-o limba de circulatie internationala;
    - marimea listei de difuzare;
    - componenta colectivului editorial;
    - existenta unei variante electronice;
    - relevanta domeniului (numarul de cercetatori din domeniu, proiecte internationale in domeniu, publicatii in domeniu in reviste internationale).

    ANEXA 2
    la regulament

    Unitatea ..........................

                                           ANTECALCUL
                  FISA DE CALCUL ECONOMIC ------------
                                           POSTCALCUL
privind propuneri de subventionare a literaturii tehnico-stiintifice

    Titlul lucrarii .........................................................
    Autorul .................................................................

 ______________________________________________________________________________
|Rd. |               Articol de calculatie              |    Valoarea (lei)    |
|    |                                                  |______________________|
|    |                                                  | Total  |Contributie  |
|    |                                                  |        |Ministerul   |
|    |                                                  |        |Educatiei    |
|    |                                                  |        |si Cercetarii|
|____|__________________________________________________|________|_____________|
|  1.| Cheltuieli directe, TOTAL, din care:             |        |             |
|____|__________________________________________________|________|_____________|
|1.1.| - drepturi de autor                              |        |             |
|____|__________________________________________________|________|_____________|
|1.2.| - alte cheltuieli redactionale                   |        |             |
|____|__________________________________________________|________|_____________|
|1.3.| - cheltuieli materiale (hartie, carton etc.)     |        |             |
|____|__________________________________________________|________|_____________|
|1.4.| - manopera poligrafica                           |        |             |
|____|__________________________________________________|________|_____________|
|1.5.| - alte cheltuieli directe                        |        |             |
|____|__________________________________________________|________|_____________|
|  2.| Cheltuieli de regie ale editurii/redactiei       |        |             |
|____|__________________________________________________|________|_____________|
|  3.| Alte cheltuieli                                  |        |             |
|____|__________________________________________________|________|_____________|
|  4.| Costuri de productie totale (rd. 1 + rd. 2 +     |        |             |
|    | rd. 3)                                           |        |             |
|____|__________________________________________________|________|_____________|
|  5.| Tiraj (exemplare) comandat de reteaua comerciala |        |             |
|____|__________________________________________________|________|_____________|
|  6.| Costul unui exemplar (rd. 4 : rd. 5)             |        |             |
|____|__________________________________________________|________|_____________|
|  7.| Pretul de vanzare al unui exemplar (mai putin    |        |             |
|    | adaosul comercial), propus de editura/redactie   |        |             |
|____|__________________________________________________|________|_____________|
|  8.| Venituri totale (a + b)                          |        |             |
|____|__________________________________________________|________|_____________|
|    | a) din vanzarea tirajului (rd. 5 x rd. 7)        |        |             |
|____|__________________________________________________|________|_____________|
|    | b) din alte surse (sponsorizari, publicitate     |        |             |
|    |    etc.)                                         |        |             |
|____|__________________________________________________|________|_____________|
|  9.| Venitul pe un exemplar (rd. 8/rd. 5)             |        |             |
|____|__________________________________________________|________|_____________|
| 10.| Suma solicitata pentru acoperirea cheltuielilor  |        |             |
|    | (rd. 6 - rd. 9) x rd. 5 = rd. 4 - rd. 8          |        |             |
|____|__________________________________________________|________|_____________|
|    | TOTAL:                                           |        |             |
|____|__________________________________________________|________|_____________|

    Datele se completeaza pe raspunderea noastra.

          Director,           Redactor-sef,          Director economic,
     ....................  ......................  .......................

    ANEXA 3
    la regulament

                                              Se aproba,
                        Ministrul delegat la Ministerul Educatiei si Cercetarii
                                    pentru activitatea de cercetare,

                                           Propunem aprobarea,
                                  Directia generala pentru politici,
                                strategii de cercetare, plan national
                                           Director general,

                               PROPUNEREA
Comisiei pentru subventionarea literaturii tehnico-stiintifice, consemnata in Procesul-verbal nr. ................... din data de .................

 ______________________________________________________________________________
|Nr. |Editura  |Denumirea lucrarii|Autor(i)|Tiraj       |Subventie pe|Total    |
|crt.|         |                  |        |aprobat (nr.|un exemplar |subventie|
|    |         |                  |        |exemplare)  |(lei)       |col. 4 x |
|    |         |                  |        |            |            |col. 5   |
|    |         |                  |        |            |            |(lei)    |
|____|_________|__________________|________|____________|____________|_________|

    Data ..........................

               Presedintele Comisiei,          Secretarul Comisiei,
            ..........................       ........................

    ANEXA 2

    MINISTERUL EDUCATIEI SI CERCETARII             (Editor executant)
    Nr. ....../........                            Nr. ....../........

                             CONTRACT DE FINANTARE
               pentru subventionarea literaturii tehnico-stiintifice
                     Nr. ...........*)/din ...................

    Intre:
    Ministerul Educatiei si Cercetarii (M.E.C.), cu sediul in Bucuresti, str. Mendeleev nr. 21 - 25, sectorul 1, C.P. 70168, tel. 212.85.59, http://www.mct.ro/, cont nr. 2371012013729380, deschis la Trezoreria Municipiului Bucuresti, reprezentat prin ministrul delegat la M.E.C. pentru activitatea de cercetare, in calitate de ordonator principal de credite,
    si*) .....................................................................,
                      (denumirea completa si prescurtata a editurii)
cu sediul in ......................................, cod postal ..............., str. ................... nr. ....., judetul/sectorul .........................., tel. ..............., fax. ..........., e-mail .............., inregistrata la registrul comertului sub nr. ................, (cod unic), cont nr. ..........., deschis la Trezoreria ............................*), reprezentata prin director general/director ................................................... si director economic/contabil-sef ..............................., in calitate de executant,
    ca urmare a prevederilor art. 58 alin. (3) lit. f) din Ordonanta Guvernului nr. 57/2002 privind cercetarea stiintifica si dezvoltarea tehnologica, s-a incheiat prezentul contract de finantare.

    I. Obiectul contractului de finantare
    Art. 1
    Obiectul prezentului contract de finantare il constituie finantarea partiala de catre M.E.C. a lucrarilor tehnico-stiintifice editate in anul .............., ale caror titluri sunt prevazute in anexa nr. 1 la prezentul contract si care au fost aprobate de catre ordonatorul principal de credite la propunerea Comisiei de subventionare a literaturii tehnico-stiintifice a Colegiului consultativ pentru cercetare-dezvoltare si inovare.

    II. Durata contractului de finantare
    Art. 2
    Prezentul contract de finantare intra in vigoare la data semnarii de catre M.E.C. si este valabil pana la data de 20 decembrie a anului in curs.

    III. Valoarea contractului de finantare
    Art. 3
    Valoarea contractului de finantare este de ............... lei, repartizata pe titluri, conform anexei nr. 1 la prezentul contract de finantare.

    IV. Obligatiile partilor
    Art. 4
    Obligatiile executantului sunt:
    a) sa realizeze in conditii calitative corespunzatoare si la termen lucrarile prevazute in anexa nr. 1;
    b) sa prezinte M.E.C. la contractare fise de calcul economic antecalcul (anexa nr. 2), pentru fiecare titlu aprobat, semnate de director/director general, redactor-sef, director economic/contabil-sef si stampilate;
    c) sa prezinte, la solicitarea M.E.C., date referitoare la fundamentarea unor articole ale fiselor de calcul economic;
    d) sa pastreze pretul de vanzare stabilit in fisa de calcul economic antecalcul si in fisa de calcul economic postcalcul (anexa nr. 2);
    e) sa depuna, cel tarziu pana la 1 decembrie ........, solicitarea de plata si documentele justificative prevazute la art. 6 alin. (2), in vederea decontarii cheltuielilor;
    f) sa comunice, in scris, pana cel tarziu la data de 1 noiembrie ........., titlurile prevazute in anexa nr. 1 care nu se pot executa. Comunicarea va fi insotita de justificare;
    g) sa obtina avizul Comisiei de subventionare a literaturii tehnico-stiintifice a Colegiului consultativ pentru cercetare-dezvoltare si inovare, in cazul aparitiei unor modificari ale contractului de finantare;
    h) sa depuna la M.E.C. si la Institutul National de Informare si Documentare (I.N.I.D.) cate un exemplar din fiecare lucrare executata;
    i) sa depuna la M.E.C. dovada depunerii la Biblioteca Nationala a 9 exemplare din lucrarea subventionata, pentru constituirea fondului de carte;
    j) sa specifice, prin tiparire, pretul de vanzare prevazut in fisa de calcul economic, tirajul si mentiunea "Editat cu sprijinul Ministerului Educatiei si Cercetarii".
    Art. 5
    Obligatiile M.E.C. sunt:
    a) sa efectueze plata lucrarilor executate;
    b) sa verifice indeplinirea de catre executant a obligatiei prevazute la art. 4 lit. h);
    c) sa aprobe solicitarea de plata a executantului.

    V. Plata si modalitatile de plata
    Art. 6
    (1) Subventia aprobata se vireaza de catre Ministerul Educatiei si Cercetarii, dupa aparitia lucrarii sau publicatiei, pe baza fisei de calcul economic - postcalcul, intocmita de executant conform anexei nr. 2 la prezentul contract de finantare.
    (2) Pentru efectuarea platii executantul depune la M.E.C. solicitarea de plata si fisa de calcul economic postcalcul, intocmite pentru fiecare lucrare, insotite de:
    a) confirmarea de primire scrisa de la I.N.I.D. privind indeplinirea de catre executant a obligatiei prevazute la art. 4 lit. h);
    b) copii de pe documentele justificative: facturi emise de tipografie, facturi pentru materiale, contracte de cesiune a drepturilor de autor, dupa caz, precum si procesul-verbal de receptie a lucrarilor, in cazul in care comanda s-a executat de o tipografie, notele de intrare-receptie (NIR);
    c) copii de pe documentele justificative: comanda interna, devizul de cheltuieli intocmit de sectie, contracte de cesiune a drepturilor de autor, dupa caz, precum si procesul-verbal de receptie interna a lucrarilor, in cazul in care comanda s-a realizat de o sectie a executantului, notele de intrare-receptie (NIR).
    (3) Copiile documentelor justificative vor purta, in mod obligatoriu, mentiunea "Conform cu originalul".
    Art. 7
    Plata se va face de catre Ministerul Educatiei si Cercetarii, in termen de 10 zile lucratoare de la data aprobarii solicitarii de plata, in contul executantului, prin ordin de plata sau alte mijloace de decontare prevazute de organele bancare si valabile in momentul decontarii.

    VI. Raspunderea contractuala
    Art. 8
    Executantul raspunde de calitatea lucrarilor executate si de realitatea datelor cuprinse in documentele justificative care insotesc solicitarea de plata si fisa de calcul economic postcalcul.

    VII. Cesiunea contractului de finantare
    Art. 9
    Cesiunea prezentului contract de finantare este interzisa.

    VIII. Forta majora
    Art. 10
    Forta majora, asa cum este definita de lege, apara de raspundere partea care o invoca in termen.

    IX. Litigii
    Art. 11
    Litigiile de orice fel decurgand din executarea prezentului contract de finantare se solutioneaza pe cale amiabila, in termen de 5 zile lucratoare de la aparitie, iar in caz contrar sunt de competenta instantelor judecatoresti de drept comun.

    X. Alte clauze
    Art. 12
    In cazul nerespectarii termenului prevazut la art. 4 lit. e), M.E.C. isi rezerva dreptul de a nu face plata, contractul fiind considerat reziliat de plin drept.
    Art. 13
    (1) Orice modificare a prezentului contract de finantare se face de comun acord, prin act aditional.
    (2) Modificarile propuse de executant vor putea fi luate in considerare numai cu conditia obtinerii avizului de la Comisia de subventionare a literaturii tehnico-stiintifice a Colegiului consultativ pentru cercetare-dezvoltare si inovare. Propunerile de modificare a prezentului contract de finantare se depun de executant pana cel tarziu la data de 1 noiembrie .......

    Urmatoarele anexe fac parte integranta din prezentul contract de finantare:
    - Anexa nr. 1 - Lista titlurilor de lucrari tehnico-stiintifice aprobate pentru subventionare in anul .........
    - Anexa nr. 2 - Fisa de calcul economic antecalcul/postcalcul.
    Prezentul contract de finantare s-a incheiat in 3 exemplare, toate cu valoare de original, dintre care doua exemplare pentru M.E.C.

      MINISTERUL EDUCATIEI SI CERCETARII                     EXECUTANT
           Ministru delegat pentru
          activitatea de cercetare,                 Director general/Director,
     ......................................         ..........................
        Directia generala buget, finante,
     ......................................      Director economic/Contabil-sef,
       Directia generala pentru politici,        ...............................
     strategii de cercetare, plan national,
     ......................................             Consilier juridic,
          Serviciul juridic, contencios                 ..................
                  si legislatie,
     ......................................
            Responsabil de contract,
           ........................

------------
    *) Se completeaza de catre M.E.C.
    *) Se vor completa toate datele necesare.
    *) In cazul agentilor economici.

    ANEXA 1
    la contractul de finantare nr. ...../..........

    Editura .......................................

                                   LISTA
titlurilor de lucrari tehnico-stiintifice aprobate pentru subventionare in anul ......

 ______________________________________________________________________________
|Nr. | Denumirea | Autor | Tiraj | Total   | Subventie | Termen de  | Termen   |
|crt.| lucrarii  |       |       | costuri | aprobata  | realizare  | de plata |
|____|___________|_______|_______|_________|___________|____________|__________|
|____|___________|_______|_______|_________|___________|____________|__________|
|____|___________|_______|_______|_________|___________|____________|__________|
|____|___________|_______|_______|_________|___________|____________|__________|

          Director,           Redactor-sef,          Director economic,
     ....................  ......................  .......................

    ANEXA 2
    la contractul de finantare nr. ...../..........

    Unitatea ......................................

                                           ANTECALCUL
                  FISA DE CALCUL ECONOMIC ------------
                                           POSTCALCUL
privind propuneri de subventionare a literaturii tehnico-stiintifice

    Titlul lucrarii .........................................................
    Autorul .................................................................

 ______________________________________________________________________________
|Rd. |               Articol de calculatie              |    Valoarea (lei)    |
|    |                                                  |______________________|
|    |                                                  | Total  |Contributie  |
|    |                                                  |        |Ministerul   |
|    |                                                  |        |Educatiei    |
|    |                                                  |        |si Cercetarii|
|____|__________________________________________________|________|_____________|
|  1.| Cheltuieli directe, TOTAL, din care:             |        |             |
|____|__________________________________________________|________|_____________|
|1.1.| - drepturi de autor                              |        |             |
|____|__________________________________________________|________|_____________|
|1.2.| - alte cheltuieli redactionale                   |        |             |
|____|__________________________________________________|________|_____________|
|1.3.| - cheltuieli materiale (hartie, carton etc.)     |        |             |
|____|__________________________________________________|________|_____________|
|1.4.| - manopera poligrafica                           |        |             |
|____|__________________________________________________|________|_____________|
|1.5.| - alte cheltuieli directe                        |        |             |
|____|__________________________________________________|________|_____________|
|  2.| Cheltuieli de regie ale editurii/redactiei       |        |             |
|____|__________________________________________________|________|_____________|
|  3.| Alte cheltuieli                                  |        |             |
|____|__________________________________________________|________|_____________|
|  4.| Costuri de productie totale (rd. 1 + rd. 2 +     |        |             |
|    | rd. 3)                                           |        |             |
|____|__________________________________________________|________|_____________|
|  5.| Tiraj (exemplare) comandat de reteaua comerciala |        |             |
|____|__________________________________________________|________|_____________|
|  6.| Costul unui exemplar (rd. 4 : rd. 5)             |        |             |
|____|__________________________________________________|________|_____________|
|  7.| Pretul de vanzare al unui exemplar (mai putin    |        |             |
|    | adaosul comercial), propus de editura/redactie   |        |             |
|____|__________________________________________________|________|_____________|
|  8.| Venituri totale (a + b)                          |        |             |
|____|__________________________________________________|________|_____________|
|    | a) din vanzarea tirajului (rd. 5 x rd. 7)        |        |             |
|____|__________________________________________________|________|_____________|
|    | b) din alte surse (sponsorizari, publicitate     |        |             |
|    |    etc.)                                         |        |             |
|____|__________________________________________________|________|_____________|
|  9.| Venitul pe un exemplar (rd. 8/rd. 5)             |        |             |
|____|__________________________________________________|________|_____________|
| 10.| Suma solicitata pentru acoperirea cheltuielilor  |        |             |
|    | (rd. 6 - rd. 9) x rd. 5 = rd. 4 - rd. 8          |        |             |
|____|__________________________________________________|________|_____________|
|    | TOTAL:                                           |        |             |
|____|__________________________________________________|________|_____________|

    Datele se completeaza pe raspunderea noastra.

          Director,           Redactor sef,          Director economic,
     ....................  ......................  .......................



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 7049/2003

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 7049 din 2003
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 7049/2003
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu