Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 823 din 15 august 2006

pentru aprobarea procedurilor de codificare a atentionarilor si avertizarilor meteorologice si a avertizarilor si alertelor hidrologice

ACT EMIS DE: MINISTERUL MEDIULUI SI GOSPODARIRII APELOR

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 795 din 21 septembrie 2006



In baza prevederilor art. 6 lit. g) şi ale art. 9 din Legea nr. 139/2000 privind activitatea de meteorologie, cu modificările şi completările ulterioare, ale art. 3 alin. 2 lit. d) şi e) din Legea nr. 216/2004 privind înfiinţarea Administraţiei Naţionale de Meteorologie,

în temeiul prevederilor art. 3 alin. 2 lit. c) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 107/2002 privind înfiinţarea Administraţiei Naţionale „Apele Române", aprobată cu modificări prin Legea nr. 404/2003, cu modificările şi completările ulterioare,

având în vedere prevederile art. 1, art. 3 lit. a) şi ale art. 4 alin. (1) lit. a) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 21/2004 privind Sistemul Naţional de Management al Situaţiilor de Urgenţă, aprobată cu modificări prin Legea nr. 15/2005, cu modificările şi completările ulterioare,

în temeiul art. 5 alin. (8) din Hotărârea Guvernului nr. 408/2004 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Mediului şi Gospodăririi Apelor, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale art. 9 alin. (4) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 63/2003 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Administraţiei şi Internelor, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 604/2003, cu modificările şi completările ulterioare,

ministrul mediului şi gospodăririi apelor şi ministrul administraţiei şi internelor emit prezentul ordin.

Art. 1. - Se aprobă Procedura de codificare a atenţionărilor şi avertizărilor meteorologice care se emit în cazul producerii de fenomene meteorologice periculoase la scară naţională sau regională, prevăzută în anexa nr. 1.

Art. 2. - Se aprobă Procedura de codificare a avertizărilor şi alertelor hidrologice care se emit în cazul producerii de fenomene hidrologice periculoase la scară naţională sau regională, prevăzută în anexa nr. 2.

Art. 3. - Se aprobă fluxul informaţional operativ pentru transmiterea avertizărilor meteorologice şi hidrologice, prevăzut în anexa nr. 3.

Art. 4. - Structurile de la nivel central şi local, implicate în managementul situaţiilor de urgenţă în caz de inundaţii, fenomene meteorologice periculoase, accidente la construcţii hidrotehnice şi poluări accidentale, vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.

Art. 5. - La data intrării în vigoare a prezentului ordin se abrogă orice dispoziţii contrare.

Art. 6. - Anexele nr. 1-3 fac parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 7. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul mediului şi gospodăririi apelor,

Sulfina Barbu

Ministrul administraţiei şi internelor,

Vasile Blaga

ANEXA Nr. 1

PROCEDURĂ   DE   CODIFICARE

a atenţionărilor şi avertizărilor meteorologice care se emit în cazul producerii de fenomene meteorologice periculoase la scară naţională sau regională

CAPITOLUL I

Dispoziţii generale

Art. 1. - (1) Prezenta procedură se aplică pentru fenomenele atmosferice prognozate pe scurtă şi medie durată şi a căror evoluţie potenţial periculoasă va începe în cel puţin 12 ore şi poate dura până la 3-4 zile, în medie.

(2) Acelaşi cod de culori (verde, galben, portocaliu şi roşu) se foloseşte şi în cazul fenomenelor atmosferice prognozate pe foarte scurtă durată (anticipaţie de la una până la 6 ore).

Art. 2. - In situaţiile în care sunt prognozate fenomene meteorologice periculoase, Administraţia Naţională de Meteorologie emite atenţionare sau avertizare meteorologică, după caz, în care se prezintă succint fenomenul, intensitatea, zonele care pot fi afectate, momentul probabil al începerii acestuia şi durata.

Art. 3. - Atenţionările şi avertizările meteorologice de tip „nowcasting" se emit în cazul fenomenelor atmosferice prognozate pe foarte scurtă durată (anticipaţie de la una până la 6 ore) şi se referă în general la vânt puternic, ploi importante cantitativ, descărcări electrice frecvente şi căderi de grindină.

Art. 4. - (1) Atenţionările şi avertizările meteorologice constau într-un mesaj de tip text, însoţit de o hartă la nivel naţional, cu menţionarea regiunilor/judeţelor ce urmează să fie posibil afectate, cu precizarea intensităţii fenomenului pentru fiecare regiune/judeţ, precum şi a intervalului de prognoză.

(2)  Fiecare judeţ va fi colorat în verde, galben, portocaliu sau roşu, după nivelul de avertizare necesar.

(3)  Actualizarea culorilor se va face zilnic, în funcţie de durata şi de severitatea fenomenului meteorologic semnalat.

Art. 5. - Fenomenele meteorologice ce intră sub incidenţa acestui cod sunt:

a)  vânt puternic (cu intensificări);

b)  ploi importante cantitativ;

c)  ninsori abundente şi polei;

d)  descărcări electrice frecvente;

e)  caniculă (valori de temperatură egale sau mai mari de 35°C);

f)  ger (valori de temperatură sub - 10°C).

Art. 6. - (1) Codul verde nu indică nicio precauţie particulară pentru perioada imediat următoare, dar nu implică o vreme frumoasă sau neapariţia în următoarele zile a unor fenomene meteorologice periculoase ce pot perturba diverse activităţi.

(2)  Codul galben se va folosi pentru fenomene meteorologice temporar periculoase pentru anumite activităţi, dar altfel obişnuite pentru perioada respectivă sau zona specificată. Se recomandă urmărirea periodică a evoluţiei fenomenelor meteorologice pentru detalii cu privire la intensitatea fenomenelor în zilele următoare.

(3)  Codul portocaliu se aplică acelor fenomene meteorologice prevăzute a fi periculoase, cu un grad de intensitate mare.

(4)  Codul roşu se aplică acelor fenomene meteorologice prevăzute a fi periculoase, cu un grad de intensitate foarte mare şi cu efecte dezastruoase.

Art 7. - (1) Codul galben este similar unei atenţionări meteorologice.

(2) Codul portocaliu şi codul roşu vor fi similare unei avertizări meteorologice, iar buletinele meteorologice emise de două ori pe zi (dimineaţa şi la prânz) explicitează fenomenele atmosferice de la codurile portocaliu şi roşu, precizând evoluţia fenomenelor specificate, acoperirea spaţială a acestora, intensitatea şi durata lor.

CAPITOLUL II

Conţinutul şi semnificaţia mesajelor de avertizare meteorologică în cazul producerii de fenomene meteorologice periculoase la scară naţională sau regională

Art. 8. - Consecinţele (efectele) posibile ale mesajelor de avertizare în cazul vântului puternic pot fi următoarele:

1.  Cod portocaliu:

a)  întreruperi ale curentului electric şi ale legăturilor de comunicaţii pe durate relativ importante;

b)  acoperişurile şi coşurile caselor pot fi avariate;

c)  se pot rupe ramuri, crengi de copaci;

d)  circulaţia rutieră poate fi perturbată, îndeosebi pe rutele secundare şi în zonele forestiere;

e)  funcţionarea infrastructurii zonelor de schi şi transport pe cablu poate fi perturbată.

2.  Cod roşu:

a)  avertizare de furtună foarte puternică;

b)  întreruperile de electricitate şi de comunicaţii pot fi de lungă durată;

c)  se pot aştepta pagube numeroase şi importante pentru locuinţe, parcuri şi zone agricole;

d)  zonele împădurite pot fi puternic afectate;

e)  circulaţia rutieră poate deveni foarte dificilă pe zone extinse;

f)  transportul aerian, feroviar şi maritim poate fi serios perturbat;

g)  funcţionarea infrastructurii zonelor de schi şi transport pe cablu poate fi complet perturbată.

Art. 9. - Consecinţele (efectele) posibile ale mesajelor de avertizare în cazul ploilor importante cantitativ pot fi următoarele:

1.  Cod portocaliu:

a)  se prevăd precipitaţii intense ce pot afecta activităţile socioeconomice;

b)  sunt posibile inundaţii importante în zone cu risc ridicat de inundaţie, în bazinele hidrografice ale zonelor respective;

c)  se pot produce cantităţi importante de precipitaţii în timp scurt, ce pot local provoca viituri pe râurile mici şi scurgeri pe versanţi;

d)  risc de deversare a reţelelor de canalizare;

e)  condiţiile de circulaţie rutieră pot deveni dificile pe drumurile secundare şi se pot produce perturbări ale transportului feroviar;

f)  se pot produce întreruperi ale alimentării cu energie electrică.

2.  Cod roşu:

a)  se anticipează precipitaţii foarte intense ce pot afecta activităţile socioeconomice pe o durată de câteva zile;

b)  sunt posibile inundaţii deosebit de importante, inclusiv în zonele cu risc scăzut de inundaţii şi în bazinele hidrografice ale zonelor respective;

c)  se pot produce acumulări foarte importante de precipitaţii pe intervale scurte de timp, ce pot provoca local viituri rapide pe râurile mici şi scurgeri pe versanţi;

d)  condiţiile de circulaţie rutieră pot deveni foarte dificile;

e)  risc ridicat de deversare a reţelei de canalizare;

f)   se pot produce întreruperi de durată ale alimentării cu energie electrică.

Art. 10. - Consecinţele (efectele) posibile ale mesajelor de avertizare în cazul fenomenelor de ninsori abundente şi polei pot fi următoarele:

1.  Cod portocaliu:

a)   sunt aşteptate căderi de zăpadă sau depuneri de polei în cantităţi importante pentru regiunea respectivă;

b)  circulaţia poate deveni rapid foarte dificilă în întreaga reţea, dar mai ales în sectorul forestier, unde arborii dezrădăcinaţi pot accentua dificultăţile semnalate;

c)  riscurile de accidente sunt mari;

d)  unele distrugeri pot afecta reţelele de electricitate şi de telefonie.

2.  Cod roşu:

a)   sunt aşteptate căderi importante de zăpadă sau depuneri masive de polei, ce pot afecta grav activităţile umane şi viaţa economică;

b)  circulaţia riscă să devină rapid impracticabilă în întreaga reţea (rutieră, feroviară şi maritimă);

c)  distrugeri importante pot afecta reţelele de electricitate şi de telefonie, timp de mâi multe zile;

d)  există posibilitatea producerii de perturbări foarte grave ale transportului aerian şi feroviar.

Art. 11. - Consecinţele (efectele) posibile ale mesajelor de avertizare în cazul caniculei pot fi următoarele:

1.  Cod portocaliu:

a)  creşterea temperaturii poate pune în pericol persoanele în vârstă, persoanele cu handicap, persoanele care suferă de maladii cronice sau tulburări mentale, persoanele care iau medicamente cu regularitate, precum şi persoanele izolate;

b)  atenţie suplimentară pentru sportivi şi copii, dar şi pentru persoanele care lucrează în aer liber.

2.  Cod roşu:

a)  sunt afectate toate persoanele, chiar şi cele cu o stare de sănătate bună;

b)  creşterea temperaturii poate pune în mare pericol persoanele în vârstă, persoanele cu handicap, persoanele care suferă de maladii cronice sau tulburări mentale, persoanele care iau medicamente cu regularitate, precum si persoanele izolate;

c)  atenţie maxima pentru sportivi şi copii, dar şi pentru persoanele care lucrează în aer liber.

Art. 12. - Consecinţele (efectele) posibile ale mesajelor de avertizare în cazul descărcărilor electrice pot fi următoarele:

1.  Cod portocaliu:

a)  furtunile intense însoţite de descărcări electrice pot provoca local pagube importante;

b)  locuinţele şubrede şi instalaţiile improvizate pot suferi pagube importante;

c)  în situaţii de furtuni asociate cu descărcări electrice, subsolurile şi punctele joase ale locuinţelor pot fi inundate rapid;

d)  trăsnetele neînsoţite de precipitaţii pot provoca incendii de pădure.

2.  Cod roşu:

a)  fenomenele electrice numeroase şi foarte violente pot provoca local pagube importante;

b)  pericolul este maxim pentru locuinţe, parcuri, zone agricole şi plantaţii (pomi fructiferi, viţă-de-vie etc);

c)  zonele forestiere pot suferi local pagube foarte importante şi pot izbucni incendii spontane ca urmare a trăsnetelor frecvente;

d)  locuinţele şubrede şi instalaţiile improvizate pot fi puse în real pericol şi pot fi uşor distruse;

e)  în situaţii de furtuni asociate cu descărcări electrice, subsolurile şi punctele joase ale locuinţelor pot fi inundate rapid în zonele râurilor mici şi mijlocii.

Art. 13. - Consecinţele (efectele) posibile ale mesajelor de avertizare în cazul gerului pot fi următoarele:

1. Cod portocaliu:

a)  gerul (frigul puternic) poate pune în pericol persoanele vulnerabile sau izolate, mai ales persoanele în vârstă, cele cu handicap, cele care suferă de boli cardiovasculare, respiratorii, endocrine sau de diferite patologii oculare, persoanele care au probleme ale sistemului nervos sau sindromul Raynaud;

b)  este necesară o supraveghere specială a copiilor;

c)  în cazuri cu sensibilitate ridicată la ger (zona buzelor şi a mâinilor), trebuie consultat un farmacist;

d)   unele tipuri de medicamente pot avea contraindicaţii de a fi luate în caz de frig puternic şi este necesar să se consulte medicul;

e)  sportivii şi unele persoane care lucrează în aer liber trebuie să acorde atenţie sporită hipotermiei şi agravării simptomelor preexistente.

2. Cod roşu:

a)  orice persoană este ameninţată, chiar şi persoanele cu o stare de sănătate bună;

b)  pericolul este mai mare şi poate fi major pentru persoanele vulnerabile sau izolate, mai ales pentru cele în vârstă, cele cu handicap, cele ce suferă de boli cardiovasculare, respiratorii, endocrine sau de diferite patologii oculare, persoanele care au probleme ale sistemului nervos sau sindromul Raynaud;

c)  este necesară o supraveghere specială a copiilor;

d)  în cazuri de sensibilitate ridicată la ger (zona buzelor şi a mâinilor), trebuie consultat de urgenţă un farmacist;

e)   unele tipuri de medicamente pot avea contraindicaţii de a fi luate în caz de frig puternic şi, în consecinţă, este necesar să se ceară sfatul medicului;

f)  sportivii şi persoanele care lucrează în aer liber trebuie să acorde atenţie sporită hipotermiei şi agravării simptomelor preexistente, astfel frisoanele şi amorţirea extremităţilor constituie semne de alarmă.

ANEXA Nr. 2

PROCEDURĂ   DE   CODIFICARE

a avertizărilor şi alertelor hidrologice care se emit în cazul producerii de fenomene hidrologice periculoase la scară naţională sau regională

CAPITOLUL I

Dispoziţii generale

Art. 1. - In situaţiile în care sunt prognozate depăşiri ale cotelor de apărare pe Dunăre şi râuri interioare, precum şi scurgeri importante pe versanţi, torenţi, văi nepermanente, pâraie, Institutul Naţional de Hidrologie şi Gospodărire a Apelor emite avertizare hidrologică sau alertă hidrologică, după caz, în care se prezintă succint fenomenul, intensitatea, efectele posibile, zonele care pot fi afectate, momentul probabil al începerii acestuia şi durata, cu indicarea probabilităţii de producere a fenomenelor periculoase.

Art. 2. - (1) Avertizarea hidrologică se emite atunci când se prevede posibilitatea depăşirii cotelor de apărare sau posibilitatea producerii altor fenomene hidrologice periculoase (scurgeri importante pe versanţi, torenţi, văi nepermanente, pâraie), pe baza prognozelor meteorologice.

(2)  Alerta hidrologică se emite atunci când se prevede depăşirea iminentă a cotelor de apărare şi/sau producerea altor fenomene hidrologice periculoase (scurgeri importante pe versanţi, torenţi, văi nepermanente, pâraie), pe baza prognozelor meteorologice şi a stării râurilor.

(3)  Când informaţia meteorologică şi hidrologică permite prognoza maximelor de viitură peste cotele de apărare, pe baza precipitaţiilor care au depăşit pragurile critice şi/sau a topirii bruşte a stratului de zăpadă, a precipitaţiilor prognozate, a propagării viiturilor şi a altor cauze, se elaborează prognoza inundaţiilor.

Art. 3. - (1) Mesajele de avertizare sau alertă hidrologică sunt emise cu un anumit timp de anticipare, care permite factorilor de decizie în domeniul gestionării situaţiilor de urgenţă să ia măsurile necesare de apărare a vieţii şi bunurilor oamenilor, precum şi a altor obiective socioeconomice.

(2) Timpul de anticipare este de minimum 24 de ore pentru cursurile de apă care reacţionează rapid la ploile căzute şi de minimum 2-3 zile pentru cursurile de apă care reacţionează mai lent la ploile căzute sau în cazul propagării viiturilor formate în zonele superioare ale bazinului hidrografic.

Art. 4. - Avertizările sau alertele hidrologice sunt emise pe baza prognozei hidrologice de evoluţie a debitelor şi nivelurilor corespunzătoare pe râurile monitorizate prin reţeaua naţională de staţii hidrometrice.

Art. 5. - (1) Mesajul de avertizare sau alertă hidrologică se exprimă într-o formă clară, inteligibilă atât la nivelul factorilor de decizie, cât şi al populaţiei.

(2) Conţinutul şi formatul mesajului de avertizare hidrologică sunt reglementate prin prezenta metodologie.

Art. 6. - Institutul Naţional de Hidrologie şi Gospodărirea Apelor, prin Centrul Naţional de Prognoze Hidrologice, emite avertizări sau alerte hidrologice de inundaţii în situaţii meteorologice deosebite sau la prognozarea acestora de către Administraţia Naţională de Meteorologie.

CAPITOLUL II

Conţinutul şi semnificaţia mesajelor de avertizare sau alertă hidrologică

Art. 7. - (1) Avertizările sau alertele hidrologice constau dintr-un mesaj de tip text, însoţit de o hartă la nivel naţional, cu specificarea arealelor/sectoarelor de râu ce urmează să fie posibil afectate de creşteri semnificative de niveluri/debite, cu precizarea intensităţii fenomenului pentru fiecare areal/sector de râu, precum şi a intervalului de prognoză.

(2)  Atunci când sunt prevăzute scurgeri importante pe versanţi, torenţi, văi nepermanente, pâraie, care nu pot fi marcate pe hartă prin sectoare de râu, se vor marca arealele în care sunt posibile astfel de fenomene.

(3)  Harta la nivel naţional va fi detaliată la nivel local de către serviciile hidrologice din cadrul direcţiilor de ape ale Administraţiei Naţionale „Apele Române", în funcţie de gradul de detaliere al informaţiei meteorologice şi hidrologice disponibile la momentul elaborării prognozei hidrologice şi/sau de gradul de severitate al fenomenului prognozat.

Art. 8. - Pentru marcarea intensităţii fenomenului de producere de viituri corespunzător unui areal sau unui sector de râu se vor folosi următoarele coduri de culori:

a) galben: risc de viituri sau creşteri rapide ale nivelului apei, neconducând la pagube semnificative, dar care necesită o vigilenţă sporită în cazul desfăşurării unor activităţi sezoniere şi/sau expuse la inundaţii;

b)   portocaliu: risc de viituri generatoare de revărsări importante, susceptibile de a avea impact semnificativ asupra vieţii colectivităţilor şi siguranţei bunurilor şi persoanelor;

c)   roşu: risc de viituri majore. Ameninţare directă şi generalizată asupra siguranţei persoanelor şi bunurilor.'

Art. 9. - Codurilor de culori menţionate la art. 8 le corespund situaţiile prezentate în Regulamentul privind gestionarea situaţiilor de urgenţă generate de inundaţii, fenomene meteorologice periculoase, accidente la construcţii hidrotehnice şi poluări accidentale (aprobat prin Ordinul ministrului administraţiei şi internelor şi al ministrului mediului şi gospodăririi apelor nr. 638/420/2005, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 455 din 30 mai 2005), secţiunea B „Stabilirea pragurilor de apărare", după cum urmează:

a)  galben corespunde situaţiei de atenţie [conform art. 28 alin. (3) lit. a) din regulament];

b)  portocaliu corespunde situaţiei de inundaţie [conform art. 28 alin. (3) lit. b) din regulament];

c)  roşu corespunde situaţiei de pericol [conform art. 28 alin. (3) lit. c) din regulament].

Art. 10. - Avertizările sau alertele hidrologice se reînnoiesc de fiecare dată când situaţia impune modificarea codului de culoare.

ANEXA Nr. 3

FLUXUL   INFORMAŢIONAL   OPERATIV

pentru transmiterea avertizărilor meteorologice şi hidrologice

Art. 1. - Avertizările meteorologice care se emit în cazul producerii de fenomene meteorologice periculoase la scară naţională se transmit de către Administraţia Naţională de Meteorologie la Centrul Operativ pentru Situaţii de Urgenţă al Ministerului Mediului şi Gospodăririi Apelor.

Art. 2. - Avertizările hidrologice care se emit în cazul producerii de fenomene hidrologice periculoase la scară naţională se transmit de către Institutul Naţional de Hidrologie şi Gospodărirea Apelor la Centrul Operativ pentru Situaţii de Urgenţă al Ministerului Mediului şi Gospodăririi Apelor şi la Centrul Operativ pentru Situaţii de Urgenţă al Administraţiei Naţionale „Apele Române".

Art. 3. - Centrul Operativ pentru Situaţii de Urgenţă al Ministerului Mediului şi Gospodăririi Apelor transmite, cu maximă operativitate, avertizările meteorologice şi hidrologice, care se emit în cazul producerii de fenomene meteorologice şi hidrologice periculoase la scară naţională, la Ministerul Administraţiei şi Internelor - Direcţia generală pentru relaţii cu prefecturile, la comitetele judeţene pentru situaţii de urgenţă şi către mass-media.

Art. 4. - Comitetele judeţene pentru situaţii de urgenţă transmit avertizările meteorologice şi hidrologice, care se emit în cazul producerii de fenomene meteorologice şi hidrologice periculoase la scară naţională, prin intermediul centrelor operaţionale ale inspectoratelor judeţene pentru situaţii de urgenţă la comitetele locale pentru situaţii de urgenţă (primării).

Art. 5. - Avertizările meteorologice care se emit în cazul producerii de fenomene meteorologice periculoase la scară regională se transmit de centrele meteorologice regionale (CMR) la centrele operaţionale ale inspectoratelor judeţene pentru situaţii de urgenţă.

Art. 6. - Avertizările hidrologice care se emit în cazul producerii de fenomene hidrologice periculoase la scară regională se transmit de direcţiile apelor la centrele operaţionale ale inspectoratelor judeţene pentru situaţii de urgenţă.

Art. 7. - Centrele operaţionale ale inspectoratelor judeţene pentru situaţii de urgenţă au obligaţia de a transmite avertizările meteorologice şi hidrologice, care se emit în cazul producerii de fenomene meteorologice şi hidrologice periculoase la scară regională, la comitetele locale pentru situaţii de urgenţă (primării) din zonele potenţial afectabile.

Art. 8. - Comitetele locale pentru situaţii de urgenţă (primării) au obligaţia de a dispune declanşarea sistemelor de alarmă existente pe raza localităţii (sirene, clopotul bisericii etc.) pentru avertizarea-alarmarea populaţiei.


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 823/2006

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 823 din 2006
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 823/2006
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu