Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 910 din 10 iunie 2010

pentru aprobarea modelului Protocolului de predare-preluare între directiile de sanatate publica judetene si a municipiului Bucuresti si autoritatile administratiei publice locale si Primaria Municipiului Bucuresti în vederea transferului managementului asistentei medicale al unitatilor sanitare publice

ACT EMIS DE: MINISTERUL SANATATII

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 389 din 11 iunie 2010



Văzând Referatul de aprobare al Secretariatului general nr. Cs.A. 6.253/2010

având în vedere prevederile art. 22 alin. (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 162/2008 privind transferul ansamblului de atribuţii şi competenţe exercitate de Ministerul Sănătăţii către autorităţile administraţiei publice locale, cu modificările şi completările ulterioare,

în temeiul art. 7 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 144/2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sănătăţii, cu completările ulterioare,

ministrul sănătăţii emite următorul ordin:

Art. 1. - Se aprobă modelul Protocolului de predare-preluare între direcţiile de sănătate publică judeţene şi a municipiului Bucureşti, pe de o parte, şi autorităţile administraţiei publice locale şi Primăria Municipiului Bucureşti, pe de altă parte, în vederea transferului managementului asistenţei medicale al unităţilor sanitare publice prevăzute în Hotărârea Guvernului nr. 529/2010 pentru aprobarea menţinerii managementului asistenţei medicale la autorităţile administraţiei publice locale care au desfăşurat faze-pilot, precum şi a Listei unităţilor sanitare publice cu paturi pentru care se menţine managementul asistenţei medicale la autorităţile administraţiei publice locale şi la Primăria Municipiului Bucureşti şi a Listei unităţilor sanitare publice cu paturi pentru care se transferă managementul asistenţei medicale către autorităţile administraţiei publice locale şi către Primăria Municipiului Bucureşti, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 2. - In situaţia în care o autoritate a administraţiei publice locale sau Primăria Municipiului Bucureşti preia mai multe unităţi sanitare publice, direcţiile de sănătate publică judeţene şi a municipiului Bucureşti încheie câte un protocol pentru fiecare unitate sanitară transferată.

Art. 3. - Direcţiile de sănătate publică judeţene şi a municipiului Bucureşti vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.

Art. 4. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul sănătăţii,

Cseke Attila

ANEXĂ

DIRECŢIA DE SĂNĂTATE PUBLICĂ................................

PRIMĂRIA............/CONSILIUL LOCAL.........................../

CONSILIUL JUDEŢEAN.....................................................

PROTOCOL DE PREDARE-PRELUARE

încheiat între

Direcţia de Sănătate Publică.............

şi

Primăria............./Consiliul Local............./Consiliul Judeţean.............

In baza prevederilor:

- art. 2 alin. (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 162/2008 privind transferul ansamblului de atribuţii şi competenţe exercitate de Ministerul Sănătăţii către autorităţile administraţiei publice locale, cu modificările şi completările ulterioare;

- Hotărârii Guvernului nr. 529/2010 pentru aprobarea menţinerii managementului asistenţei medicale la autorităţile administraţiei publice locale care au desfăşurat faze-pilot, precum şi a Listei unităţilor sanitare publice cu paturi pentru care se menţine managementul asistenţei medicale la autorităţile administraţiei publice locale şi la Primăria Municipiului Bucureşti şi a Listei unităţilor sanitare publice cu paturi pentru care se transferă managementul asistenţei medicale către autorităţile administraţiei publice locale şi către Primăria Municipiului Bucureşti,

se încheie prezentul protocol de predare-preluare.

Art. 1. - S-a efectuat predarea, respectiv primirea, ansamblului de atribuţii şi competenţe exercitate de Ministerul Sănătăţii către autorităţile administraţiei publice locale, potrivit prezentul protocol.

Art. 2. - Datele cuprinse în prezentul protocol provin de la (Se menţionează denumirea unităţii sanitare care se transferă.) ................................................................ ca urmare a inventarierii scriptice a datelor şi documentelor deţinute.

Art. 3. - S-a stabilit patrimoniul (Se menţionează denumirea unităţii sanitare care se transferă.) ..................................................................................., constând în totalitatea bunurilor de natura activelor fixe, obiectelor de inventar, materialelor, cuprinse în evidenţa contabilă a instituţiei şi inventariate în conformitate cu prevederile Ordinului ministrului finanţelor publice nr. 2.861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea şi efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii, potrivit situaţiei prezentate în anexa nr. 1.

Art. 4. - (1) S-a stabilit întregul personal angajat care îşi desfăşoară activitatea în cadrul (Se menţionează denumirea unităţii sanitare care se transferă.) ...............................................

(2) Personalul (Se menţionează denumirea unităţii sanitare care se transferă.) ............................................................................................. este personal contractual şi este salarizat potrivit prevederilor legale în vigoare privind salarizarea personalului din sectorul bugetar.

(3) Structura personalului pe categorii profesionale, veniturile nete şi brute realizate sunt evidenţiate în anexa nr. 2.

(4) Personalul angajat al structurilor din cadrul spitalelor pentru care cheltuielile de personal se asigură din fonduri de la bugetul de stat este prezentat în anexa nr. 3.

Art. 5. - S-au stabilit prevederile bugetare, la capitolul de venituri şi la capitolul de cheltuieli rămase pentru perioada 1 iulie-31 decembrie 2010, rezultate din bugetul aprobat, pe anul 2010 al (Se menţionează denumirea unităţii sanitare care se transferă.)............................................................................, conform anexei nr. 4.

Art. 6. - S-au stabilit toate drepturile şi obligaţiile financiare, rezultate din activitatea desfăşurată de (Se menţionează denumirea unităţii sanitare care se transferă.) ...................................................................................................................., conform situaţiei din anexa nr. 5.

Art. 7. - Documentele aparţinând (Se menţionează denumirea unităţii sanitare care se transferă.) ................................................................................, existente până la data de 31 decembrie 2009, sunt predate pe bază de opis la arhiva situată în (Se menţionează adresa.).................................................

Documentele din anul curent se păstrează la nivelul unităţii sanitare.

Art. 8. - Sunt anexate la prezentul protocol structura organizatorică a unităţii sanitare aprobată prin ordin al ministrului sănătăţii şi bugetul aprobat pe anul 2010 al (Se menţionează denumirea unităţii sanitare care se transferă.) .....................................

Art. 9. -Anexele nr. 1-5 fac parte integrantă din prezentul protocol.

Prezentul protocol s-a încheiat în 4 exemplare, din care unul pentru fiecare parte semnatară, un exemplar pentru (Se menţionează denumirea unităţii sanitare care se transferă.) ..............................................................................................şi unul pentru Ministerul Sănătăţii.

PREDATOR,

Direcţia de Sănătate Publică

...............................................

Numele/prenumele conducătorului instituţiei

PRIMITOR,

Primăria......./Consiliul Local......./

Consiliul Judeţean.......................................

Numele/prenumele conducătorului instituţiei

ANEXA Nr. 1 la protocolul de predare-preluare

Situaţia bunurilor inventariate

                                                                                                                              - lei -

Nr. crt.

Denumirea

bunurilor

de inventar

Codul sau numărul de inventar

U.M.

Stocuri

Preţul unitar

Valoarea

Valoarea de inventar

Faptice

Scriptice

0

1

2

3

4

5

6

7

8

I. Active fixe

II. Obiecte de inventar

III. Materiale

NOTE:

Prezenta situaţie se întocmeşte ca urmare a inventarierii bunurilor pe baza listelor de inventariere.

La pct. I se evidenţiază şi bunurile imobile (clădiri şi terenuri).

Conducătorul instituţiei care predă,

............................................................................

Conducătorul instituţiei care preia,

............................................................................

ANEXA Nr. 2 la protocolul de predare-preluare

Situaţia privind veniturile realizate de personalul angajat al Spitalului...............................din sumele decontate în baza contractelor de servicii medicale încheiate cu casele de asigurări de sănătate

                                                                                                                         - lei -

Funcţia

Nr. personal

Venitul net realizat pe luna mai a.c.

Venitul brut realizat pe luna mai a.c.

Medici

Alt personal de specialitate cu studii superioare

(biolog, biochimist, profesor CFM etc.)

Personal mediu sanitar

Statisticieni

Registrator

Personal auxiliar sanitar

Personal TESA

Muncitori

Pază, curier, secretar dactilograf

Personal din bucătării

Personal didactic UMF

Personal din afară cu gărzi plătite

Total

0

0

0

Total cheltuieli de personal (venit brut inclusiv cote)

X

X

Conducătorul instituţiei care predă,

............................................................................

Conducătorul instituţiei care preia,

............................................................................

NOTA:

Nominalizarea posturilor şi a persoanelor este prevăzută în statul de funcţii.

ANEXA Nr. 3  la protocolul de predare-preluare

Situaţia privind cheltuielile de personal pentru personalul angajat în unele structuri ale Spitalului..............................., care se suportă din bugetul Ministerului Sănătăţii din fonduri de la bugetul de stat şi venituri proprii

                                                                                                                              - lei -

Total număr de personal

Numele şi prenumele

Funcţia

Venitul net realizat pe luna mai a.c.

Venitul brut realizat pe luna mai a.c.

Total cheltuieli de personal, inclusiv cote (I+cote aferente)

X

X

X

Total general I+II

0

X

X

din care:

I. Personal pentru care se încheie contract între DSP şi spitale

0

X

X

0

0

a) Rezidenţi anul I-VII

0

X

X

0

0

1.

2.

.

.

b) Cabinete de medicină sportivă

0

X

X

0

0

1.

2.

.

.

c) Planning familial

0

X

X

0

0

1.

2.

.

.

d) HIV/SIDA distrofici

0

X

X

0

0

1.

2.

.

.

e) TBC-LSM

0

X

X

0

0

1.

2.

.

.

f) Cercetare

0

X

X

0

0

1.

2.

.

.

g) UPU şi CPU cuprinse în structura organizatorică a spitalelor de urgenţă, aprobate în condiţiile legii

0

X

X

0

0

1.

2.

.

.

II. Personal pentru care se încheie contract între institutul de medicină legală şi spitalul arondat

0

X

X

0

0

Cabinete de medicină legală

1.

2.

.

.

0

X

X

0

0

Conducătorul instituţiei care predă,

............................................................................

Conducătorul instituţiei care preia,

............................................................................

ANEXA Nr. 4 la protocolul de predare-preluare

1. Situaţia privind prevederile bugetare rămase pentru perioada 1 iulie-31 decembrie 2010

- mii lei -

Nr. crt.

Prevedere

bugetară

anuală

din care: semestrul I

Plăţi efectuate 1 ianuarie-30 iunie 2010

Prevederi bugetare

rămase pentru perioada 1 iulie- 31 decembrie 2010

Total obligaţii de plată faţă de furnizori, înregistrate în perioada 1 ianuarie- 30 iunie 2010

din care:

Explicaţii

în termenul

de scadenţă

peste termenul

de scadenţă

1

2

3

4

5=2-4

6=7+8

7

8

9

NOTE:

Situaţia se detaliază pe articole şi alineate în cadrul fiecărui titlu de cheltuieli.

In coloana de explicaţii pentru cheltuieli materiale, bunuri şi servicii şi cheltuieli de capital se vor menţiona succint următoarele informaţii: natura cheltuielilor, numărul contractului, numărul facturii, data scadenţei etc.

2. Situaţia contului de execuţie la data de 30 iunie 2010

                                                                                                                                                                                                                   - mii lei -

Denumirea indicatorilor

Clasificaţia bugetară

Credite de angajament

Credite bugetare

Angajamente

anuale aprobate

la finele perioadei

de raportare

trimestriale cumulate

bugetare

legale

Plăţi efectuate

Angajamente

legale de plătit

Cheltuieli efective

A

B

1

2

3

4

5

6

7 (5-6)

8

NOTĂ:

Situaţia se prezintă pe titluri de cheltuieli şi pe total.

3. Situaţia veniturilor încasate

                                                                                                                                                                                                                       - lei -

Nr. crt.

Prevederi bugetare anuale - venituri

din care: semestrul I

Incasări realizate

în perioada 1 ianuarie- 30 iunie 2010

Venituri rămase de încasat în perioada 1 ianuarie-30 iunie 2010

Sold venituri la 30 iunie 2010 conform extrasului

Sold venituri la 31 decembrie 2009

conform extrasului

NOTĂ:

Situaţia se prezintă defalcată pe următoarele categorii de venituri: din bugetul Fondului naţional unic de asigurări sociale de sănătate, bugetul de stat, bugetul local, venituri proprii etc.

Conducătorul instituţiei care predă,

............................................................................

Conducătorul instituţiei care preia,

............................................................................

ANEXA Nr. 5 la protocolul de predare-preluare

Situaţia drepturilor şi obligaţiilor financiare

1. Drepturi

2. Obligaţii

Conducătorul instituţiei care predă,

............................................................................

Conducătorul instituţiei care preia,

............................................................................


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 910/2010

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 910 din 2010
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 910/2010
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu