E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDONANTA Nr

ORDONANTA   Nr. 26 din 30 ianuarie 2003

pentru modificarea si completarea Ordonantei Guvernului nr. 43/1997 privind regimul drumurilor

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 66 din  2 februarie 2003


SmartCity3


    In temeiul art. 107 din Constitutie si al art. 1 pct. II.11 din Legea nr. 680/2002 privind abilitarea Guvernului de a emite ordonante,

    Guvernul Romaniei adopta prezenta ordonanta.

    Art. 1
    Ordonanta Guvernului nr. 43/1997 privind regimul drumurilor, republicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 237 din 29 iunie 1998, cu modificarile si completarile ulterioare, se modifica si se completeaza dupa cum urmeaza:
    1. Alineatul (4) al articolului 40 va avea urmatorul cuprins:
    "(4) Masele si dimensiunile maxime admise prevazute in anexa nr. 2 pot fi majorate prin ordin al ministrului lucrarilor publice, transporturilor si locuintei, pe masura executarii unor lucrari de sporire a capacitatii portante a drumurilor."
    2. Dupa alineatul (4) al articolului 41 se introduce un nou alineat, alineatul (4^1), cu urmatorul cuprins:
    "(4^1) Ansamblul de vehicule cu un numar mai mare de 6 osii si care depaseste limitele de greutate prevazute in anexa nr. 2 va fi considerat atipic si va fi tarifat in conformitate cu prevederile alin. (4)."
    3. La alineatul (1) al articolului 60 se introduc literele c), d) si e) cu urmatorul cuprins:
    "c) nerespectarea autorizatiei speciale de transport pentru mase si/sau dimensiuni de gabarit depasite se sanctioneaza cu amenda de la 5.000.000 lei la 10.000.000 lei;
    d) neoprirea autovehiculelor la semnalizarea personalului cu drept de control privind respectarea prevederilor referitoare la autorizatiile speciale de transport se sanctioneaza cu amenda de la 10.000.000 lei la 15.000.000 lei;
    e) refuzul de a se supune verificarii prin cantarire a autovehiculelor si/sau masurare a dimensiunilor de gabarit ale acestora se sanctioneaza cu amenda de la 15.000.000 lei la 20.000.000 lei."
    4. Anexa nr. 2 se inlocuieste cu anexa la prezenta ordonanta.
    Art. 2
    Pe data intrarii in vigoare a prezentei ordonante punctul 30 al articolului 3 si prevederile literei e) a articolului 4, referitoare la contraventia prevazuta la punctul 30 al articolului 3 din Hotararea Guvernului nr. 36/1996 privind stabilirea si sanctionarea contraventiilor la normele privind exploatarea si mentinerea in buna stare a drumurilor publice, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 28 din 6 februarie 1996, se abroga.
    Art. 3
    Ordonanta Guvernului nr. 43/1997 privind regimul drumurilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si cu cele aduse prin prezenta ordonanta, va fi republicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, dandu-se textelor o noua numerotare.

                  PRIM-MINISTRU
                  ADRIAN NASTASE

                         Contrasemneaza:
                         p. Ministrul lucrarilor publice,
                         transporturilor si locuintei,
                         Traian Panait,
                         secretar de stat

                         p. Ministrul finantelor publice,
                         Gheorghe Gherghina,
                         secretar de stat

    ANEXA 1*1)
    Anexa nr. 2 la Ordonanta Guvernului nr. 43/1997

    *1) Anexa este reprodusa in facsimil.

                      Mase si dimensiuni maxime admise

    Categoriile de drumuri din punct de vedere al maselor si dimensiunilor maxime admise:

    ER = drum European Reabilitat
    E  = drum European
    M  = drum Modernizat
    P  = drum Pietruit
 ______________________________________________________________________________
|        |                                     |  ER   |   E   |   M   |   P   |
|________|_____________________________________|_______|_______|_______|_______|
|1.      |DIMENSIUNI MAXIME ADMISE (in metri)                                  |
|________|_____________________________________________________________________|
|1.1.    |Lungime                                                              |
|        |_____________________________________________________________________|
|        |Autovehicul, altul decat autobuz     |12,00 m|12,00 m|12,00 m|12,00 m|
|        |_____________________________________|_______|_______|_______|_______|
|        |Remorca                              |12,00 m|12,00 m|12,00 m|12,00 m|
|        |_____________________________________|_______|_______|_______|_______|
|        |Vehicul articulat                    |16,50 m|16,50 m|16,50 m|16,50 m|
|        |_____________________________________|_______|_______|_______|_______|
|        |Tren rutier                          |18,75 m|18,75 m|18,75 m|18,75 m|
|        |_____________________________________|_______|_______|_______|_______|
|        |Autobuz cu doua osii                 |13,50 m|13,50 m|13,50 m|13,50 m|
|        |_____________________________________|_______|_______|_______|_______|
|        |Autobuz cu mai mult de doua osii     |15,00 m|15,00 m|15,00 m|15,00 m|
|        |_____________________________________|_______|_______|_______|_______|
|        |Autobuz cu remorca                   |18,75 m|18,75 m|18,75 m|18,75 m|
|        |_____________________________________|_______|_______|_______|_______|
|        |Autobuz articulat                    |18,75 m|18,75 m|18,75 m|18,75 m|
|________|_____________________________________|_______|_______|_______|_______|
|1.2.    |Latime                                                               |
|________|_____________________________________________________________________|
|(a)     |Orice vehicul, cu exceptia celor     |       |       |       |       |
|        |frigorifice avand caroseria izoterma | 2,55 m| 2,55 m| 2,55 m| 2,55 m|
|________|_____________________________________|_______|_______|_______|_______|
|(b)     |Vehicul frigorific avand caroseria   |       |       |       |       |
|        |izoterma                             | 2,60 m| 2,60 m| 2,60 m| 2,60 m|
|________|_____________________________________|_______|_______|_______|_______|
|1.3.    |Inaltime (orice vehicul)             | 4,00 m| 4,00 m| 4,00 m| 4,00 m|
|________|_____________________________________|_______|_______|_______|_______|
|1.4.    |Suprastructuri demontabile si unitati de transport standardizate cum |
|        |ar fi containerele vor respecta dimensiunile precizate               |
|        |la 1.1., 1.2., 1.3., 1.6., 1.7., 1.8. si 4.4.                        |
|________|_____________________________________________________________________|
|1.4.a.  |Daca in spatele autobuzului sunt montate dispozitive detasabile      |
|        |exterioare, cum ar fi cutiile pentru schiuri, lungimea               |
|        |autovehiculului, inclusiv aceste dispozitive, nu trebuie sa          |
|        |depaseasca lungimea maxima prevazuta la pct. 1.1.                    |
|________|_____________________________________________________________________|
|1.5.    |Toate autovehiculele sau ansamblurile de vehicule trebuie sa aiba    |
|        |posibilitatea de a intoarce intr-o coroana circulara cu o raza       |
|        |exterioara de 12,5 m si o raza interioara de 5,3 m                   |
|________|_____________________________________________________________________|
|1.5.a.  |Cerinte suplimentare pentru autobuze.                                |
|        |Cu vehiculul in stationare, prin trasarea unei linii pe sol, se      |
|        |fixeaza un plan vertical tangent la latura vehiculului plasata spre  |
|        |cercul exterior. In cazul unui vehicul articulat, cele doua parti    |
|        |rigide ale acestuia trebuie sa fie pe acelasi aliniament cu planul.  |
|        |Atunci cand vehiculul intra, dupa o traiectorie liniara, pe suprafata|
|        |circulara descrisa la pct. 1.5., nici o parte a vehiculului nu       |
|        |trebuie sa depaseasca acest plan vertical cu mai mult de 0,6 m.      |
|________|_____________________________________________________________________|
|1.6.    |Distanta maxima intre axa pivotului  |       |       |       |       |
|        |de cuplare al semiremorcii si partea |       |       |       |       |
|        |din spate a semiremorcii             |12,00 m|12,00 m|12,00 m|12,00 m|
|________|_____________________________________|_______|_______|_______|_______|
|1.7.    |Distanta maxima masurata paralel cu  |       |       |       |       |
|        |axa longitudinala a trenului rutier  |       |       |       |       |
|        |din punctul extern aflat cel mai in  |       |       |       |       |
|        |fata al zonei de incarcare din       |       |       |       |       |
|        |spatele cabinei, pana la punctul cel |       |       |       |       |
|        |mai din spate al remorcii din        |       |       |       |       |
|        |ansamblu, minus distanta dintre      |       |       |       |       |
|        |partea din spate a autovehiculului si|       |       |       |       |
|        |partea din fata a remorcii           |15,65 m|15,65 m|15,65 m|15,65 m|
|________|_____________________________________|_______|_______|_______|_______|
|1.8.    |Distanta maxima masurata paralel cu  |       |       |       |       |
|        |axa longitudinala a trenului rutier  |       |       |       |       |
|        |din punctul extern aflat cel mai in  |       |       |       |       |
|        |fata al zonei de incarcare din       |       |       |       |       |
|        |spatele cabinei pana la punctul cel  |       |       |       |       |
|        |mai din spate al remorcii din        |       |       |       |       |
|        |ansamblu                             |16,40 m|16,40 m|16,40 m|16,40 m|
|________|_____________________________________|_______|_______|_______|_______|
|2.      |MASA TOTALA MAXIMA ADMISA A VEHICULULUI (in tone)                    |
|________|_____________________________________________________________________|
|2.1.    |Vehicule care fac parte dintr-un ansamblu de vehicule                |
|________|_____________________________________________________________________|
|2.1.1.  |Remorca cu doua osii                 |  18 t |  17 t |  17 t |  16 t |
|________|_____________________________________|_______|_______|_______|_______|
|2.1.2.  |Remorca cu trei osii                 |  24 t |  22 t |  22 t |  20 t |
|________|_____________________________________|_______|_______|_______|_______|
|2.2.    |Ansamblu de vehicule                                                 |
|________|_____________________________________________________________________|
|2.2.1.  |Tren rutier cu cinci sau sase osii                                   |
|________|_____________________________________________________________________|
|(a)     |Autovehicul cu doua osii cu remorca  |       |       |       |       |
|        |cu trei osii                         |  40 t |  40 t | 40 t  |  38 t |
|________|_____________________________________|_______|_______|_______|_______|
|(b)     |Autovehicul cu trei osii cu remorca  |       |       |       |       |
|        |cu doua sau trei osii                |  40 t |  40 t | 40 t  |  38 t |
|________|_____________________________________|_______|_______|_______|_______|
|2.2.2.  |Vehicul articulat cu cinci sau sase osii                             |
|________|_____________________________________________________________________|
|(a)     |Autovehicul cu doua osii cu          |       |       |       |       |
|        |semiremorca cu trei osii             |  40 t |  40 t |  40 t |  38 t |
|________|_____________________________________|_______|_______|_______|_______|
|(b)     |Autovehicul cu trei osii cu          |       |       |       |       |
|        |semiremorca cu doua sau trei osii    |  40 t |  40 t |  40 t |  38 t |
|________|_____________________________________|_______|_______|_______|_______|
|(c)     |Autovehicul cu trei osii cu          |       |       |       |       |
|        |semiremorca cu doua sau trei osii    |       |       |       |       |
|        |care transporta un container ISO de  |       |       |       |       |
|        |40 de picioare intr-o operatiune de  |       |       |       |       |
|        |transport combinat                   |  44 t |  42 t |  40 t |  40 t |
|________|_____________________________________|_______|_______|_______|_______|
|2.2.3.  |Tren rutier cu patru osii compus     |       |       |       |       |
|        |dintr-un autovehicul cu doua osii si |       |       |       |       |
|        |o remorca cu doua osii               |  36 t |  36 t |  36 t |  34 t |
|________|_____________________________________|_______|_______|_______|_______|
|2.2.4.  |Vehicul articulat cu patru osii compus dintr-un autovehicul cu doua  |
|        |osii si o semiremorca cu doua osii, daca distanta (d) dintre osiile  |
|        |semiremorcii este:                                                   |
|________|_____________________________________________________________________|
|2.2.4.1.|mai mare sau egala cu 1,3 m dar mai  |       |       |       |       |
|        |mica sau egala cu 1,8 m              |  36 t |  36 t |  36 t |  34 t |
|________|_____________________________________|_______|_______|_______|_______|
|2.2.4.2.|mai mare de 1,8 m                    | 36 t* |  36 t |  36 t |  34 t |
|________|_____________________________________|_______|_______|_______|_______|
|2.3.    |Autovehicule                                                         |
|________|_____________________________________________________________________|
|2.3.1.  |Autovehicul cu doua osii             |  18 t |  17 t |  16 t |  16 t |
|________|_____________________________________|_______|_______|_______|_______|
|2.3.2.  |Autovehicul cu trei osii             |25 t/  |22 t/  |  22 t |  22 t |
|        |                                     |26 t* |24 t* |       |       |
|________|_____________________________________|_______|_______|_______|_______|
|2.3.3.  |Autovehicul cu patru osii din care   |       |       |       |       |
|        |doua osii de directie                |32 t* | 30 t  |  30 t |  28 t |
|________|_____________________________________|_______|_______|_______|_______|
|2.4.    |Autobuz articulat cu trei osii       |  28 t |  28 t |  26 t |  26 t |
|________|_____________________________________|_______|_______|_______|_______|
|3.      |MASA MAXIMA ADMISA PE OSII (in tone)                                 |
|________|_____________________________________________________________________|
|3.1.    |Osia simpla                                                          |
|        |_____________________________________________________________________|
|        |Osia simpla nemotoare                |  10 t |  10 t |   8 t | 7,5 t |
|________|_____________________________________|_______|_______|_______|_______|
|3.2.    |Osia dubla (tandem) a remorcilor si semiremorcilor                   |
|        |Suma maselor pe osiile componente, daca distanta (d) dintre ele este:|
|________|_____________________________________________________________________|
|3.2.1.  |mai mica de 1,0 m (d < 1,0)          |  11 t |  11 t |  11 t |  11 t |
|________|_____________________________________|_______|_______|_______|_______|
|3.2.2.  |mai mare sau egala cu 1,0 m dar mai  |       |       |       |       |
|        |mica de 1,3 m (1,0 </= d < 1,3)      |  16 t |  16 t |  15 t |  14 t |
|________|_____________________________________|_______|_______|_______|_______|
|3.2.3.  |mai mare sau egala cu 1,3 m dar mai  |       |       |       |       |
|        |mica de 1,8 m (1,3 </= d < 1,8)      |  18 t |  17 t |  16 t |  15 t |
|________|_____________________________________|_______|_______|_______|_______|
|3.2.4.  |mai mare sau egala cu 1,8 m          |       |       |       |       |
|        |(1,8 </= d)                          |  20 t |  20 t |  16 t |  15 t |
|________|_____________________________________|_______|_______|_______|_______|
|3.3.    |Osia tripla (tridem) a remorcilor si semiremorcilor                  |
|        |Suma maselor pe osiile componente, daca distanta (d) dintre ele este:|
|________|_____________________________________________________________________|
|3.3.1.  |mai mica sau egala cu 1,3 m          |       |       |       |       |
|        |(d </= 1,3)                          |  21 t |  21 t |  19 t |16,5 t |
|________|_____________________________________|_______|_______|_______|_______|
|3.3.2.  |mai mare de 1,3 m dar mai mica sau   |       |       |       |       |
|        |egala cu 1,4 m (1,3 < d </= 1,4)     |  24 t |  22 t |  20 t |  18 t |
|________|_____________________________________|_______|_______|_______|_______|
|3.4.    |Osia simpla motoare                                                  |
|________|_____________________________________________________________________|
|3.4.1.  |Osia motoare a vehiculelor la care se|       |       |       |       |
|        |face referire la punctele            |       |       |       |       |
|        |2.2.1. si 2.2.2.                     | 11,5 t|  10 t |   9 t |  8 t  |
|________|_____________________________________|_______|_______|_______|_______|
|3.4.2.  |Osia motoare a vehiculelor la care se|       |       |       |       |
|        |face referire la punctele 2.2.3.,    |       |       |       |       |
|        |2.2.4., 2.3. si 2.4.                 | 11,5 t|  10 t |   9 t |  8 t  |
|________|_____________________________________|_______|_______|_______|_______|
|3.5.    |Osia dubla (tandem) a autovehiculelor                                |
|        |Suma maselor pe osiile componente, daca distanta (d) dintre ele este:|
|________|_____________________________________________________________________|
|3.5.1.  |mai mica de 1,0 m (d < 1,0)          | 11,5 t|  10 t |  10 t | 10 t  |
|________|_____________________________________|_______|_______|_______|_______|
|3.5.2.  |mai mare sau egala cu 1,0 m dar mai  |  16 t |  15 t |14 t/  | 13 t  |
|        |mica de 1,3 m (1,0 </= d < 1,3)      |       |       |15 t*|       |
|________|_____________________________________|_______|_______|_______|_______|
|3.5.3.  |mai mare sau egala cu 1,3 m dar mai  |18 t/  |17 t/  |  16 t |  15 t |
|        |mica de 1,8 m (1,3 </= d < 1,8)      |19 t* |18 t*|       |       |
|________|_____________________________________|_______|_______|_______|_______|
|4.      |ALTE CONDITII CONSTRUCTIVE IMPUSE VEHICULELOR                        |
|________|_____________________________________________________________________|
|4.1.    |Pentru toate vehiculele                                              |
|        |Masa suportata de osia motoare sau osiile motoare ale unui vehicul   |
|        |sau ansamblu de vehicule va fi de cel putin 25% din masa totala cu   |
|        |incarcatura a vehiculului sau ansamblului de vehicule, atunci cand   |
|        |acestea sunt utilizate in trafic international.                      |
|________|_____________________________________________________________________|
|4.2.    |Trenuri rutiere                                                      |
|        |Distanta dintre osia din spate a unui autovehicul si osia din fata a |
|        |remorcii va fi de cel putin 3,0 m.                                   |
|________|_____________________________________________________________________|
|4.3.    |Masa maxima admisa in functie de ampatament                          |
|        |Masa maxima admisa, exprimata in tone, a unui autovehicul cu patru   |
|        |osii nu poate depasi de cinci ori distanta, exprimata in metri,      |
|        |dintre axele osiilor extreme ale autovehiculului.                    |
|________|_____________________________________________________________________|
|4.4.    |Semiremorci                                                          |
|        |Distanta masurata in plan orizontal intre axa pivotului de cuplare si|
|        |orice punct din partea frontala a semiremorcii nu trebuie sa         |
|        |depaseasca 2,04 m.                                                   |
|________|_____________________________________________________________________|
    *) Plus o limita de 2 tone, atunci cand masa maxima admisa a vehiculului motor este de 18 tone si masa maxima admisa a osiei tandem a semiremorcii este de 20 tone si osia motoare este prevazuta cu roti jumelate si cu suspensie pneumatica sau echivalenta acesteia.
    *) Se aplica in cazul in care osia motoare este prevazuta cu roti jumelate si cu suspensie pneumatica sau echivalenta acesteia, sau in cazul in care fiecare osie motoare este prevazuta cu roti jumelate si masa maxima a fiecarei osii nu depaseste 9,5 tone.
    *) Se aplica in cazul in care osia este prevazuta cu suspensie pneumatica sau echivalenta acesteia.



SmartCity5

COMENTARII la Ordonanţa 26/2003

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordonanţa 26 din 2003
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu