Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDONANTA Nr

ORDONANTA   Nr. 33 din 30 ianuarie 1998

pentru aderarea Romaniei la Statutul Organizatiei Intereuropene a Administratiilor Fiscale, adoptat la Casta Papiernicka, Slovacia, la 29 septembrie 1997

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 41 din 30 ianuarie 1998


SmartCity3


    In temeiul prevederilor art. 107 alin. (1) si (3) din Constitutia Romaniei si ale art. 1 lit. a) din Legea nr. 221/1997 privind abilitarea Guvernului de a emite ordonante,

    Guvernul Romaniei emite urmatoarea ordonanta:

    ARTICOL UNIC
    (1) Romania adera la Statutul Organizatiei Intereuropene a Administratiilor Fiscale, adoptat la Casta Papiernicka, Slovacia, la 29 septembrie 1997, cu plata cotizatiei anuale, stabilita conform Statutului organizatiei.
    (2) Autoritatea guvernamentala desemnata sa reprezinte Romania in aceasta organizatie este Ministerul Finantelor.
    (3) Plata cotizatiei prevazute la alin. (1) se va asigura din bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Finantelor.

                   PRIM-MINISTRU
                   VICTOR CIORBEA

                          Contrasemneaza:
                          p. Ministrul finantelor,
                          Valentin Lazea,
                          secretar de stat


                              STATUTUL
    Organizatiei Intereuropene a Administratiilor Fiscale*)

    *) Traducere.

    CAP. 1
    Dispozitii generale

    Art. 1
    Numele organizatiei
    Membrii fondatori creeaza o organizatie permanenta cu denumirea Organizatia Intereuropeana a Administratiilor Fiscale (abreviat IOTA).
    Art. 2
    Sediul legal
    Organizatia are sediul legal in Budapesta (1051 Budapesta V., Roosevelt ter 7-8 Lanchid Irodahaz), Ungaria.
    Art. 3
    Teritoriul de operare
    Teritoriul pe care opereaza Organizatia este Europa si, in special, tarile central- si est-europene si tarile baltice.
    Art. 4
    Data infiintarii
    Infiintarea Organizatiei s-a hotarat in cursul celei de-a treia Conferinte a administratiilor fiscale din tarile est- si central-europene si din tarile baltice, desfasurata la Varsovia la 30 octombrie 1996.
    Art. 5
    Durata si clauzele pentru dizolvare
    5.1. - Organizatia are durata nelimitata.
    5.2. - Organizatia poate fi dizolvata printr-o rezolutie adoptata de o adunare generala sau extraordinara, cu o majoritate de doua treimi din membri. Dizolvarea va avea loc in conformitate cu rezolutia adoptata de adunare. In cazul dizolvarii, toate proprietatile Organizatiei vor fi transferate unei alte organizatii cu obiective similare.
    Art. 6
    Prima zi de functionare
    1 martie 1997.
    Art. 7
    Jurisdictia Organizatiei
    Jurisdictia Organizatiei este Europa si, in special, tarile est- si central-europene si tarile baltice.
    Art. 8
    Limba oficiala a Organizatiei
    Organizatia isi desfasoara lucrarile in limba engleza.
    Art. 9
    Personalitatea juridica
    Pentru a-si exercita functiile si a-si indeplini scopul, Organizatia are, pe teritoriul Republicii Ungaria, personalitate juridica cu capacitate deplina de a contracta, achizitiona si dispune de proprietatile mobile si imobile, precum si de a actiona ca parte in instantele judecatoresti.
    Art. 10
    Sursele de finantare ale organizatiei
    10.1. - Organizatia este o institutie care se autofinanteaza, nonprofit.
    10.2. - Sursele de venit ale Organizatiei sunt:
    a) cotizatiile anuale ale membrilor;
    b) onorariile pentru serviciile prestate;
    c) contributia din venit, platita de catre colaboratorii externi, internationali;
    d) alte surse, inclusiv donatii de la alte organizatii, nemembri si fundatii.
    10.3. - Pe parcursul activitatii sale, Organizatia poate desfasura activitati economice care sunt conforme cu obiectivele sale de baza si poate, in conditii determinate de Comitetul executiv, sa stabileasca o taxa pentru servicii speciale de natura semnificativa, care pot fi solicitate de membri.
    Art. 11
    Scopul Organizatiei
    11.1. - Misiunea Organizatiei este de a oferi un forum care sa-i asiste pe membrii sai din tarile central- si est-europene si din tarile baltice in procesul de imbunatatire a activitatii administratiei fiscale, in functie de necesitatile fiecarei tari membre.
    11.2. - In indeplinirea obiectivelor sale majore, Organizatia incearca:
    a) sa imbunatateasca gradul de conformare fiscala si incasarea impozitelor si sa acorde asistenta membrilor prin schimb de experienta si metode;
    b) sa stimuleze asistenta mutuala si sa faciliteze cooperarea tehnica dintre membri;
    c) sa furnizeze servicii tehnice;
    d) sa incurajeze elaborarea de studii referitoare la sistemele fiscale, la organizarea si administrarea impozitelor si taxelor si sa difuzeze aceste informatii prin intermediul unor conferinte tehnice, seminarii, cursuri si prin publicarea de documente;
    e) sa raspunda necesitatilor comune prin organizarea de cursuri de pregatire, in cooperare cu alte organisme care acorda asistenta tehnica;
    f) sa completeze si sa sprijine alte programe fiscale din regiune, prin consultanta, cooperare si activitati mixte;
    g) sa promoveze relatii cu alte entitati care au obiective similare.
    11.3. - Organizatia nu poate face recomandari sau adopta rezolutii referitoare la sistemul fiscal al unei tari decat la solicitarea autoritatii guvernamentale a tarii respective.

    CAP. 2
    Calitatea de membru al organizatiei

    Art. 12
    Obtinerea calitatii de membru
    12.1. - Membrii fondatori ai Organizatiei sunt administratiile fiscale ale tarilor care au participat la cea de-a treia Conferinta a administratiilor fiscale din tarile central- si est-europene si din tarile baltice, desfasurata la Varsovia la 30 octombrie 1996, si care si-au confirmat inregistrarea in Organizatie la conferinta sau in termen de 6 luni de la incheierea acesteia.
    12.2. - Membrii plini, denumiti in continuare membri, ai Organizatiei sunt administratiile fiscale ale membrilor fondatori, precum si administratiile fiscale ale altor tari care sunt invitate sau solicita admiterea la Organizatie si a caror solicitare este acceptata de adunarea generala.
    12.3. - Adunarea generala poate accepta ca membri asociati administratiile fiscale ale tarilor (altele decat tarile central si est-europene si tarile baltice) care solicita sa fie astfel de membri si ale caror solicitari sunt aprobate de Consiliul executiv.
    12.4. - Autoritatea guvernamentala in drept din fiecare tara desemneaza persoanele cu functii executive din administratia fiscala proprie, care vor participa la adunarea generala. Daca este necesar, persoana desemnata poate fi inlocuita de autoritatea guvernamentala in drept.
    12.5. - Membrii si membrii asociati trebuie sa desemneze un functionar de rang inalt din administratia fiscala a fiecarei tari, care sa actioneze in calitate de corespondent al Organizatiei.
    12.6. - Inregistrarea membrilor fondatori, a membrilor plini si a celor asociati se realizeaza de catre Secretariatul executiv.
    Art. 13
    Drepturile si obligatiile membrilor
    13.1. - Membrii Organizatiei au dreptul de a participa la adunarile generale si extraordinare, de a lua cuvantul si de a vota si pot fi membri ai Consiliului executiv. De asemenea, membrii organizatiei pot participa la seminariile, la conferintele si la celelalte cursuri ale organizatiei, pot solicita informatii si pot avea acces la registrele, evidentele si documentatia Organizatiei.
    13.2. - Toti membrii trebuie sa-si indeplineasca obligatia de a contribui la bugetul Organizatiei, pana la sfarsitul lunii martie a fiecarui an. In cazul unor dificultati specifice, Consiliul executiv poate, la solicitarea scrisa a unui membru, sa amane termenul de plata pana la sfarsitul lunii iunie; membrul va fi informat formal, in scris, cu privire la decizia luata de Consiliul executiv.
    Daca nu a fost facuta plata pana la acest termen extins sau daca un membru nu a platit in termen de 2 luni de la instiintarea formala, respectivul membru este invitat sa participe la adunarea generala, ca observator, cu dreptul de a lua cuvantul, dar fara drept de vot.
    13.3. - Membrii asociati au dreptul la beneficiile generale acordate de Organizatie membrilor sai, precum si dreptul de a participa la sesiunile administrative ale adunarii generale, cu dreptul de a lua cuvantul, dar fara drept de vot.
    13.4. - Consiliul executiv va determina cotizatia (taxa de membru) fiecarui membru asociat, pe baza criteriilor stabilite de adunarea generala.
    Art. 14
    Pierderea statutului de membru
    14.1. - Consiliul executiv intocmeste lista membrilor care nu si-au platit cotizatia pana la finele lunii iunie. Adunarea generala ia cunostinta despre decaderea din calitatea de membru.
    14.2. - Orice membru poate renunta la calitatea de membru al Organizatiei prin transmiterea catre Consiliul executiv a unei instiintari formale, in scris, privind intentia sa. Incetarea statutului de membru va deveni efectiva dupa expirarea unei perioade de 6 luni de la data la care a fost transmisa instiintarea formala Consiliului executiv.

    CAP. 3
    Structura Organizatiei

    Art. 15
    Structura Organizatiei
    15.1. - Organizatia este formata din urmatoarele entitati:
    a) Adunarea generala a membrilor;
    b) Consiliul executiv;
    c) Comitetul de control financiar;
    d) Secretariatul executiv.
    15.2. - In baza deciziei Consiliului executiv, pot fi infiintate si comitete de consultanta tehnica. Scopul unui comitet de consultanta tehnica este de a acorda asistenta si consultanta Consiliului executiv in realizarea obiectivelor Organizatiei.
    Art. 16
    Adunarile generale si extraordinare
    16.1. - Autoritatea suprema a Organizatiei este adunarea generala, formata din membrii fondatori si din ceilalti membri plini, precum si din membrii asociati ai Organizatiei.
    16.2. - Competentele si responsabilitatile adunarii sunt:
    a) sa aprobe agenda de lucru propusa de Consiliul executiv si sa numeasca comitetul de vot al adunarii;
    b) sa aprobe locul de desfasurare a adunarii generale anuale;
    c) sa aleaga presedintele adunarii generale si al Consiliului executiv si, prin vot secret, pe ceilalti membri ai Consiliului executiv si sa defineasca ordinea in care membrii il vor inlocui pe presedinte, in absenta acestuia;
    d) sa stabileasca criteriile pentru fixarea cuantumului cotizatiilor membrilor (inclusiv ale membrilor asociati) si sa aprobe bugetul pentru anul urmator;
    e) sa analizeze si sa aprobe Raportul financiar anual si Raportul referitor la activitatile desfasurate in cursul anului;
    f) sa aprobe Planul strategic al Organizatiei si Programul de munca anual;
    g) sa revizuiasca deciziile Consiliului executiv;
    h) sa aprobe si sa amendeze statutul;
    i) sa accepte solicitarile de inscriere transmise de orice potentiali membri si de membrii asociati si sa ia cunostinta despre decaderea din calitatea de membru a celor care nu si-au platit cotizatia;
    j) sa decida fuziunea cu alte organizatii cu obiective similare;
    k) sa dizolve Organizatia.
    16.3. - Membrii Organizatiei tin o adunare generala anuala, indiferent de adunarile extraordinare convocate de majoritatea membrilor sau de Consiliul executiv. Agenda si data fiecarei adunari generale pot fi stabilite de catre Consiliul executiv, care informeaza, in scris, membrii cu privire la agenda si data adunarii, cel putin cu 60 de zile inainte ca adunarea sa aiba loc.
    16.4. - O adunare extraordinara trebuie convocata daca este solicitata de cel putin 50% din membri. Agenda, data si locul de desfasurare a fiecarei adunari extraordinare trebuie stabilite de Consiliul executiv, care informeaza membrii, in scris, in legatura cu acestea, cu cel putin 60 de zile inainte ca adunarea sa aiba loc.
    16.5. - O adunare valid constituita necesita prezenta a cel putin 50% din membri.
    16.6. - Fiecare membru fondator si ceilalti membri reprezentati in adunare au drept de vot egal.
    16.7. - Rezolutiile adunarii sunt adoptate prin vot deschis (ridicarea mainii), cu majoritate simpla (mai mult de 50%). La solicitarea a mai mult de 50% din tarile membre, rezolutiile trebuie adoptate prin vot secret.
    16.8. - Alegerea persoanelor, inclusiv alegerea celor trei membri ai Consiliului executiv si a membrilor Comitetului de control financiar, se realizeaza prin vot secret.
    16.9. - Este necesara o majoritate de doua treimi din voturile membrilor in urmatoarele cazuri:
    a) amendarea deciziilor Consiliului executiv;
    b) amendarea statutului;
    c) schimbarea sediului legal al organizatiei.
    16.10. - Un comitet de vot, format din trei membri, propus de Consiliul executiv si aprobat de adunarea generala, prin vot deschis, la inceputul intalnirii, valideaza lista participantilor cu drept de vot. Apoi, comitetul de vot supravegheaza operatiunea de votare si intocmeste procesele-verbale ale operatiunii.
    Art. 17
    Consiliul executiv
    17.1. - Membrii Consiliului executiv sunt:
    a) presedintele adunarii;
    b) ex-presedintele;
    c) trei membri desemnati prin vot secret de adunare.
    17.2. - Competentele si responsabilitatile Consiliului executiv sunt:
    a) sa numeasca secretarul executiv, sa defineasca termenii contractului sau de munca si sa-l concedieze, daca este cazul;
    b) sa coordoneze si sa sprijine organizarea adunarii generale anuale;
    c) sa convoace adunarile extraordinare si sa stabileasca datele, locurile de desfasurare si agendele de lucru;
    d) sa accepte sau sa refuze donatiile de la organizatii internationale, tari care nu sunt membre sau de la fundatii;
    e) sa determine cotizatiile membrilor pe baza principiilor stipulate de adunare si sa faca aranjamentele necesare si convenabile pentru finantarea Organizatiei si a operatiunilor acesteia, precum si sa determine termenul pentru plata cotizatiilor;
    f) sa stabileasca contributia din venit care trebuie platita de catre salariatii internationali ai Organizatiei;
    g) sa revizuiasca si sa inainteze Raportul financiar catre adunarea generala anuala;
    h) sa supervizeze activitatile desfasurate de Secretariatul executiv si sa inainteze adunarii generale anuale un raport referitor la activitatile desfasurate in anul anterior;
    i) sa defineasca si sa amendeze regulamentele interne de functionare a Organizatiei;
    j) sa revizuiasca si sa transmita adunarii anuale bugetul, Planul strategic si Programul de munca pentru anul urmator;
    k) sa invite administratii fiscale, care nu sunt membre, sa participe, ca observatori, la adunari si sa invite persoane individuale pentru a participa la activitatile Organizatiei.
    17.3. - Trei membri ai Consiliului executiv sunt alesi sau realesi, prin vot secret, de catre fiecare adunare generala anuala, dar nici unul nu poate fi ales pentru mai mult de 3 ani consecutiv. Membrii Consiliului executiv raman in functie pana cand este ales un nou consiliu executiv de catre adunarea generala.
    17.4. - O intalnire legal constituita a Consiliului executiv necesita un cvorum constituit din presedinte si trei membri.
    17.5. - In cazul unui balotaj de voturi in Consiliul executiv, presedintele are dreptul unui vot hotarator pentru a rezolva controversa.
    17.6. - Consiliul executiv va consulta Comisia Europeana si orice alte organizatii care acorda un sprijin financiar substantial, cu privire la folosirea fondurilor donatorilor pentru realizarea obiectivelor Organizatiei. In acest scop, Comisia Europeana este invitata sa participe la intalnirile Consiliului executiv; si alte organizatii pot fi, de asemenea, invitate.
    Art. 18
    Presedintele adunarii si al Consiliului executiv
    18.1. - Presedintele adunarii si al Consiliului executiv detine aceasta functie din momentul numirii, la incheierea unei adunari generale, pana la numirea presedintelui urmator, la incheierea urmatoarei adunari generale.
    18.2. - Responsabilitatile presedintelui sunt:
    a) sa reprezinte Organizatia in exterior, inclusiv la forumuri, conferinte si intalniri internationale;
    b) sa prezideze adunarile;
    c) sa solicite intrunirea si sa prezideze sesiunile Consiliului executiv;
    d) sa desfasoare activitatile care i-au fost incredintate de adunare si de Consiliul executiv.
    18.3. - In absenta presedintelui, acesta este inlocuit in conformitate cu reglementarile aprobate de adunare.
    Art. 19
    Comitetul de control financiar
    19.1. - In fiecare an, adunarea generala numeste un comitet de control financiar, alcatuit din trei controlori.
    19.2. - Controlorii nu pot fi numiti pe o perioada mai mare de 3 ani.
    19.3. - Controlorii au sarcina de a verifica conturile si activele Organizatiei. Acestia au cel putin o intalnire anuala.
    19.4. - Concluziile comitetului sunt incluse intr-un raport scris, care este transmis presedintelui adunarii si al Consiliului executiv cu cel putin 30 de zile inainte de inceperea adunarii generale si este prezentat adunarii generale.
    Art. 20
    Secretariatul executiv
    20.1. - Secretariatul executiv este format din secretarul executiv si alti salariati nationali si internationali.
    20.2. - Responsabilitatile Secretariatului executiv sunt:
    a) sa indeplineasca functiile tehnice si administrative ale Organizatiei, precum si functiile incredintate de adunare, de Consiliul executiv si de presedinte;
    b) sa administreze bugetul;
    c) sa transmita Consiliului executiv bugetul pentru anul urmator;
    d) sa pregateasca si sa inainteze Consiliului executiv Raportul financiar;
    e) sa pregateasca si sa inainteze Consiliului executiv Raportul referitor la activitatile desfasurate in cursul anului;
    f) sa pregateasca si sa inainteze Consiliului executiv Planul strategic si Programul de munca pentru anul urmator;
    g) sa pregateasca sesiunile adunarii si ale Consiliului executiv si sa administreze rezolutiile acestora;
    h) sa faciliteze contactele cu alte organizatii;
    i) sa faciliteze activitatile comitetelor de consultanta tehnica.
    Art. 21
    Secretarul executiv
    21.1. - Secretarul executiv este numit de catre Consiliul executiv, iar durata primei sale angajari nu poate depasi o perioada de 3 ani. Contractul de angajare al secretarului executiv poate fi reinnoit o singura data, pentru o perioada maxima de 3 ani.
    21.2. - Secretarul executiv participa la sesiunile Consiliului executiv, la invitatia acestuia. Secretarul executiv raspunde de administrarea curenta a operatiunilor Secretariatului executiv si de raportarile privind aceste operatiuni, atat in fata presedintelui, in mod regulat, cat si in fata Consiliului executiv, in sesiunile acestuia.
    Art. 22
    Aranjamente tranzitorii
    22.1.   La cea de a treia conferinta in problemele administratiilor fiscale, desfasurata la Varsovia in anul 1996, membrii fondatori au decis ca, in scopul facilitarii infiintarii Organizatiei, trebuie alesi presedintele si membrii Consiliului executiv ai Organizatiei. In acest scop, au avut loc alegeri si au fost desemnati in aceste pozitii unii membri. Pana la prima intrunire a adunarii generale a Organizatiei, presedintele si membrii Consiliului executiv, astfel alesi, trebuie sa indeplineasca acele responsabilitati descrise la art. 17 si 18, in scopul indeplinirii obiectivelor Organizatiei.
    22.2.   La incheierea primei intalniri a adunarii generale, presedintele ales de membrii fondatori la a treia conferinta desfasurata la Varsovia in anul 1996 va fi considerat ex presedinte, asa cum este prevazut la art. 17.1 si, ca atare, trebuie sa fie membru al Consiliului executiv stabilit atunci.



SmartCity5

COMENTARII la Ordonanţa 33/1998

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordonanţa 33 din 1998
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu