Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

REGULAMENT Nr

REGULAMENT   Nr. 11 din 29 septembrie 2005

privind piata primara a titlurilor de stat administrata de Banca Nationala a Romaniei

ACT EMIS DE: BANCA NATIONALA A ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 882 din 30 septembrie 2005


SmartCity3


    In temeiul art. 29 si 48 din Legea nr. 312/2004 privind Statutul Bancii Nationale a Romaniei, al Ordinului ministrului finantelor publice nr. 1.408/2005 si al Conventiei Ministerului Finantelor Publice - Bancii Nationale a Romaniei nr. 184.575/13 din 23 septembrie 2005,

    Banca Nationala a Romaniei emite prezentul regulament.

    CAP. 1
    Dispozitii generale

    Art. 1
    Prezentul regulament stabileste:
    a) termenii si procedurile privind plasarea prin Banca Nationala a Romaniei a titlurilor de stat emise de Ministerul Finantelor Publice in forma dematerializata, in moneda nationala sau in valuta, pe piata interna;
    b) conditiile privind accesul participantilor pe piata primara in calitate de dealeri primari;
    c) drepturile si obligatiile ce revin dealerilor primari, precum si orice alte conditii, modalitati, proceduri cu privire la organizarea si derularea activitatii pe aceasta piata.

    CAP. 2
    Piata primara a titlurilor de stat

    Art. 2
    (1) Banca Nationala a Romaniei organizeaza si conduce activitatea de plasare/vanzare a emisiunilor de titluri de stat, in conformitate cu prevederile prezentului regulament si cu respectarea principiilor referitoare la:
    a) transparenta pietei si a conditiilor de acces;
    b) metodele si procedurile folosite in derularea operatiunilor de vanzare a emisiunilor de titluri de stat;
    c) protectia investitorilor;
    d) tratamentul nediscriminatoriu al participantilor.
    (2) Vanzarea prin licitatie sau subscriptie publica a titlurilor de stat, in conditiile prezentului regulament, se realizeaza de catre Banca Nationala a Romaniei, in calitate de agent al Ministerului Finantelor Publice.
    (3) Data si locul desfasurarii licitatiei sau subscriptiei publice, precum si elementele de identificare ale emisiunii ce urmeaza a fi plasata sunt stabilite de Ministerul Finantelor Publice prin prospectul de emisiune si sunt facute publice de Banca Nationala a Romaniei.
    (4) Ministerul Finantelor Publice isi rezerva dreptul ca suma imprumutata aferenta unei serii sa fie majorata, micsorata sau anulata, in functie de necesitatile de finantare si/sau de nivelul randamentului rezultat in urma licitatiei.
    Art. 3
    (1) Participanti pe piata primara a titlurilor de stat in calitate de dealeri primari pot fi:
    a) institutii de credit, asa cum sunt definite la art. 1 alin. 2 lit. a) din Legea nr. 58/1998 privind activitatea bancara, republicata, care sunt autorizate de Banca Nationala a Romaniei;
    b) societati de servicii de investitii financiare, asa cum sunt definite la art. 6 din Legea nr. 297/2004 privind piata de capital, cu modificarile si completarile ulterioare, care sunt autorizate de Comisia Nationala a Valorilor Mobiliare;
    c) institutiile echivalente celor prevazute la lit. a) si b), autorizate in statele membre ale Uniunii Europene si/sau in celelalte state apartinand Spatiului Economic European.
    (2) Persoanele fizice si persoanele juridice, rezidente sau nerezidente, altele decat cele mentionate la alin. (1), pot sa desfasoare operatiuni pe piata primara a titlurilor de stat numai prin intermediul unui dealer primar.
    Art. 4
    Conditii de acces pe piata primara a titlurilor de stat pentru dealerii primari:
    1. existenta unei autorizatii in baza careia poate presta urmatoarele servicii:
    a) tranzactionarea titlurilor de stat in cont propriu si/sau in contul clientilor;
    b) intermedierea in oferta de titluri de stat prin subscrierea si plasamentul acestora;
    c) pastrarea in custodie si administrarea titlurilor de stat;
    2. indeplinirea criteriilor de acces stabilite prin regulile sistemului de depozitare si decontare a titlurilor de stat SaFIR;
    3. existenta unei structuri organizatorice distincte, spatii specifice necesare derularii operatiunilor cu titluri de stat, dotari tehnice pentru activitati de tranzactionare si custodie;
    4. reglementarea prin norme proprii a procedurilor de lucru cu clientii, a mijloacelor de evidenta a detinerilor clientilor, precum si a procedurilor privind controlul intern al activitatii cu titluri de stat;
    5. institutiile prevazute la art. 3 trebuie sa faca dovada unui nivel de performanta financiara cotat de una dintre agentiile de specialitate (Fitch Ratings, Moody's sau Standard & Poor's) cu risc investitional scazut.
    Art. 5
    (1) Institutiile solicitante trebuie sa depuna la Banca Nationala a Romaniei o cerere in vederea dobandirii calitatii de dealer primar, impreuna cu documentatia din care sa rezulte indeplinirea conditiilor de acces. In termen de 30 de zile Banca Nationala a Romaniei va aproba cererea sau o va respinge motivat, cu notificarea institutiei solicitante.
    (2) Banca Nationala a Romaniei aproba cererile de acces cu consultarea autoritatii de supraveghere competente.
    (3) Dealerul primar poate cere retragerea dreptului de acces pe piata, caz in care retragerea dreptului de acces produce efecte incepand cu ziua bancara urmatoare datei la care decizia Bancii Nationale a Romaniei a fost comunicata dealerului primar. Banca Nationala a Romaniei va aduce de indata la cunostinta participantilor, precum si Ministerului Finantelor Publice si autoritatii de supraveghere competente decizia sa, prin orice mijloace.
    Art. 6
    Dealerii primari au urmatoarele obligatii:
    1. sa depuna oferte de cumparare in nume propriu si/sau in numele clientilor intr-un cuantum de minimum 10% din valoarea anuntata pentru fiecare serie, conform prospectului de emisiune;
    2. sa adjudece in nume propriu minimum 1% din totalul valorii adjudecate aferente emisiunilor de titluri de stat plasate in ultimele 12 luni, in moneda nationala si/sau in valuta. Pentru emisiunile in valuta calculele se vor efectua la cursul Bancii Nationale a Romaniei valabil in ziua decontarii emisiunii respective;
    3. sa mentina in evidentele proprii conturi de custodie pentru clienti;
    4. sa detina la final de trimestru un volum de titluri de stat achizitionate in nume propriu intr-un cuantum de maximum 20% din emisiunile adjudecate in trimestrul respectiv si existente in circulatie. Pentru emisiunile in valuta calculele se efectueaza la cursul Bancii Nationale a Romaniei valabil in ultima zi a trimestrului supus analizei.
    Art. 7
    In caz de fuziune in care este implicat cel putin un dealer primar, Banca Nationala a Romaniei va analiza indeplinirea conditiilor de acces pe piata primara de catre noua institutie.
    Art. 8
    Dealerii primari au obligatia de a prezenta Bancii Nationale a Romaniei orice informatii si/sau documente solicitate, in legatura cu activitatea derulata pe aceasta piata.

    CAP. 3
    Plasarea titlurilor de stat pe piata primara

    Art. 9
    Organizarea licitatiilor si a subscriptiilor publice se face de catre o comisie alcatuita din reprezentanti ai Bancii Nationale a Romaniei si ai Ministerului Finantelor Publice, astfel: presedinte si secretar numiti de Banca Nationala a Romaniei si cel putin 2 membri specialisti, dintre care unul este numit de Ministerul Finantelor Publice.
    Art. 10
    Presedintele si reprezentantul Ministerului Finantelor Publice verifica modul de adjudecare, semneaza procesul-verbal si comunicatul oficial de inchidere a licitatiei sau subscriptiei publice.
    Art. 11
    Secretarul comisiei impreuna cu membrii acesteia deruleaza toate operatiunile specifice legate de deschiderea, desfasurarea si stabilirea rezultatului licitatiei sau subscriptiei publice, intocmeste procesul-verbal si comunicatul oficial; semneaza impreuna cu membrii specialisti procesul-verbal si comunicatul oficial.

    SECTIUNEA 1
    Licitatia

    Art. 12
    Dealerii primari trebuie sa depuna oferte de cumparare in cont propriu si in contul clientilor lor in ziua desfasurarii licitatiei, pana la ora 12,00, daca nu se specifica altfel in documentele de lansare a emisiunii.
    Art. 13
    (1) Oferta de cumparare prin licitatie cuprinde obligatoriu urmatoarele:
    - emisiunea pentru care este prezentata oferta;
    - data completarii;
    - data licitatiei;
    - valoarea totala si rata dobanzii licitate;
    - defalcarea sumei totale licitate in suma solicitata in cont propriu si suma solicitata in contul clientilor;
    - elementele de identificare a dealerului primar, denumirea si sediul social, semnaturile autorizate si stampila oficiala etc.;
    - numarul contului curent si numarul contului de evidenta a titlurilor de stat.
    (2) Ofertele se transmit in plic sigilat care va purta stampila si antetul participantilor. Secretarul Comisiei de licitatie elibereaza o adeverinta care atesta primirea plicului.
    (3) Ofertele pot fi transmise, de asemenea, prin alte modalitati considerate acceptabile de catre administratorul de piata (telex, cifrat, SWIFT, sistem electronic etc.), in acest caz procedura de licitatie urmand a fi prezentata in reglementari specifice.
    Art. 14
    (1) Ofertele de cumparare depuse nu pot fi retrase, acestea constituind angajamente ferme din partea participantilor.
    (2) Numarul maxim de transe de pret se stabileste de Ministerul Finantelor Publice si se anunta prin prospectul de emisiune al seriei respective.
    Art. 15
    (1) Sedinta de licitatie incepe la ora 13,00, daca nu se specifica altfel in documentele de lansare a emisiunii, prin deschiderea de catre secretarul comisiei, in prezenta celorlalti membri, a plicurilor continand ofertele de cumparare ale participantilor la licitatie.
    (2) Membrii comisiei verifica respectarea conditiilor prevazute la art. 13.
    (3) Ofertele de cumparare care nu indeplinesc conditiile stabilite prin prezentul regulament sunt respinse.
    (4) Presedintele comisiei poate decide, de comun acord cu dealerul primar, rectificarea pe loc a erorilor de forma si validarea ofertei. Acordul dealerului primar poate fi comunicat telefonic, cu conditia confirmarii in scris in cursul sedintei de licitatie.
    Art. 16
    (1) Secretarul comisiei, impreuna cu membrii specialisti, intocmeste centralizatorul ofertelor de cumparare si, in baza grilei de cotare, determina nivelul la care cererea cumulata crescator din punctul de vedere al ratei dobanzii sau cumulata descrescator din punctul de vedere al pretului satisface oferta anuntata de Ministerul Finantelor Publice.
    (2) Totodata se va stabili valoarea emisiunii oferite ce si-a gasit contrapartida in cerere si pretul sau rata dobanzii maxime, minime si medii la care au fost adjudecate ofertele de cumparare.
    (3) In situatia in care intreaga emisiune a fost vanduta, iar la nivelul marginal (nivelul pretului minim, respectiv al ratei dobanzii maxime acceptate) sunt mai multe oferte de cumparare ce nu pot fi satisfacute integral, si Ministerul Finantelor Publice nu majoreaza valoarea emisiunii pana la concurenta executarii integrale a nivelului marginal, se aplica principiul proportionalitatii, fiecare primind valoarea rezultata. Toate valorile sunt rotunjite pana la cea mai apropiata valoare divizibila cu valoarea nominala a unui titlu de stat.
    Art. 17
    (1) Metodele folosite pentru determinarea pretului sunt metoda pretului multiplu si metoda pretului uniform.
    (2) Metoda pretului multiplu presupune alocarea titlurilor de stat pentru ofertele adjudecate la pretul sau rata dobanzii pe care fiecare dintre ofertantii castigatori l-a oferit, pana la adjudecarea emisiunii. In baza ofertelor de cumparare adjudecate la preturi sau rate ale dobanzii diferite se calculeaza un pret sau o rata a dobanzii medii de adjudecare.
    (3) Metoda pretului uniform presupune alocarea titlurilor de stat pentru ofertele adjudecate la cel mai scazut pret sau rata dobanzii cea mai ridicata, care au fost acceptate pentru adjudecarea emisiunii.
    Art. 18
    (1) Ofertele de cumparare prin licitatie pot fi oferte de cumparare competitive (concurentiale) si oferte de cumparare necompetitive (neconcurentiale).
    (2) Ofertele de cumparare, indiferent de tipul acestora, trebuie sa indice o valoare care sa fie multiplu al valorii nominale a unui titlu.
    Art. 19
    Oferta de cumparare competitiva este oferta prin care participantul indica, pe langa valoarea pe care doreste sa o adjudece, si pretul maxim (exprimat ca rata minima a dobanzii) pe care este dispus sa il plateasca.
    Art. 20
    (1) Oferta de cumparare necompetitiva este oferta prin care participantul indica numai valoarea pe care doreste sa o adjudece.
    (2) Ofertele de cumparare necompetitive sunt executate cu prioritate, astfel:
    a) la pretul mediu ponderat sau rata medie ponderata a dobanzii ofertelor de cumparare competitive acceptate in licitatiile adjudecate pe baza metodei pretului multiplu;
    b) la pretul final sau rata dobanzii finale a licitatiilor adjudecate pe baza metodei pretului uniform.
    (3) Ministerul Finantelor Publice stabileste prin prospectul de emisiune:
    a) categoriile de investitori care pot depune oferte de cumparare necompetitive;
    b) limita maxima privind ponderea ofertelor de cumparare necompetitive in valoarea totala a emisiunii; si/sau
    c) limite minime si/sau maxime pentru valoarea unei oferte de cumparare necompetitive.
    (4) In cazul in care ofertele necompetitive depasesc valoarea maxima admisa din total emisiune, alocarea va fi efectuata aplicandu-se principiul proportionalitatii.

    SECTIUNEA a 2-a
    Subscriptia publica

    Art. 21
    (1) Dealerii primari trebuie sa depuna oferte de cumparare in contul lor si in cel al clientilor lor pana la subscrierea integrala a emisiunii sau pana la ora 12,00 a ultimei zile din perioada de subscriere, daca nu se specifica altfel in documentele de lansare a emisiunii.
    (2) Data la care se inchide oferta de subscriere este considerata a fi data vanzarii.
    Art. 22
    (1) Oferta de cumparare prin subscriptie publica cuprinde obligatoriu urmatoarele:
    - emisiunea pentru care este prezentata oferta;
    - data completarii;
    - valoarea totala subscrisa;
    - defalcarea sumei totale subscrise in suma solicitata in cont propriu si in contul clientilor;
    - elemente de identificare a dealerului primar, denumirea si sediul social, semnaturile autorizate si stampila oficiala etc.;
    - numarul contului curent si numarul contului de evidenta a titlurilor de stat.
    (2) Ofertele de subscriere se transmit in plic sigilat care va purta stampila si antetul dealerilor primari. Secretarul Comisiei de subscriptie elibereaza o adeverinta care atesta primirea plicului.
    (3) Ofertele pot fi transmise, de asemenea, prin alte modalitati considerate acceptabile de catre administratorul de piata (telex cifrat, SWIFT, sistem electronic etc.), in acest caz procedura de subscriptie urmand a fi prezentata in reglementari specifice.
    Art. 23
    (1) Ofertele de subscriere depuse nu pot fi retrase, acestea constituind angajamente ferme din partea participantilor.
    (2) Ofertele de cumparare trebuie sa indice o valoare care sa fie multiplu al valorii nominale a unui titlu de stat.
    Art. 24
    (1) Sedinta de subscriptie incepe la ora 13,00 in ultima zi a perioadei de subscriere, prin deschiderea de catre secretarul comisiei, in prezenta celorlalti membri, a plicurilor continand ofertele de cumparare ale participantilor, daca nu se specifica altfel in documentele de lansare a emisiunii.
    (2) Membrii comisiei verifica respectarea conditiilor prevazute la art. 22.
    (3) Ofertele de cumparare care nu indeplinesc conditiile stabilite prin prezentul regulament sunt respinse.
    (4) Presedintele comisiei poate decide, de comun acord cu dealerul primar, rectificarea pe loc a erorilor de forma si validarea ofertei. Acordul dealerului primar poate fi comunicat telefonic, cu conditia confirmarii in scris in cursul sedintei de subscriere.
    Art. 25
    (1) Secretarul comisiei impreuna cu membrii specialisti intocmesc centralizatorul ofertelor de cumparare.
    (2) In situatia in care cererile depasesc valoarea emisiunii, toate cererile vor fi acceptate proportional sau, cu acordul Ministerului Finantelor Publice, emisiunea poate fi majorata.
    (3) Titlurile de stat ramase nesubscrise pana la ora 12,00 a ultimei zile din perioada de subscriere se anuleaza si emisiunea se inchide la valoarea subscrisa.

    SECTIUNEA a 3-a
    Decontarea operatiunilor de piata primara

    Art. 26
    (1) Rezultatele licitatiei sau subscriptiei publice, dupa caz, sunt transmise sistemului de depozitare si decontare a titlurilor de stat SaFIR.
    (2) Decontarea operatiunilor cu titluri de stat derulate pe piata primara a titlurilor de stat si plata obligatiilor financiare ale emitentului se efectueaza in conformitate cu Regulile sistemului de depozitare si decontare a titlurilor de stat SaFIR, ale sistemului cu decontare bruta in timp real ReGIS, precum si cu celelalte reglementari ale Bancii Nationale a Romaniei in domeniu.
    (3) In situatia nerespectarii termenului de decontare a rezultatelor licitatiei/subscriptiei, pentru fiecare zi de intarziere, dealerul primar si/sau participantii cu cont de decontare in ReGIS, care acceseaza piata primara printr-un dealer primar, sunt obligati la plata unei dobanzi penalizatoare, calculata zilnic, la nivelul ratei dobanzii de adjudecare/subscriere plus nivelul ratei BUBID-ON aferente fiecarei zile din perioada de intarziere. Sumele incasate in lei se vor vira in contul curent general al Trezoreriei Statului, deschis in ReGIS; sumele incasate in valuta se vor vira in contul de valuta al Ministerului Finantelor Publice deschis la Banca Nationala a Romaniei.

    CAP. 4
    Monitorizare

    Art. 27
    (1) Banca Nationala a Romaniei monitorizeaza conduita dealerilor primari, urmarind respectarea prevederilor prezentului regulament.
    (2) In situatia deschiderii procedurii de insolventa si/sau a nerespectarii prevederilor art. 4 si 6, Banca Nationala a Romaniei poate retrage calitatea de dealer primar si/sau poate suspenda pe o perioada de maximum 90 de zile calendaristice dreptul de acces in nume propriu pe piata primara, in conditiile respectarii prevederilor art. 6.
    Art. 28
    (1) In cazul retragerii calitatii de dealer primar, Banca Nationala a Romaniei va lua urmatoarele masuri:
    a) va interzice accesul pe piata primara a titlurilor de stat de la data notificarii privind deschiderea procedurii de insolventa sau in orice alt caz de retragere a calitatii de dealer primar, cu exceptia ofertelor de cumparare la licitatie/subscriptie depuse anterior momentului primirii notificarii respective;
    b) va notifica aceasta celorlalti participanti, precum si autoritatii de reglementare si supraveghere competente.
    (2) Retragerea dreptului de acces pentru societatile de servicii de investitii financiare se va face dupa consultarea cu Comisia Nationala a Valorilor Mobiliare.

    CAP. 5
    Sanctiuni

    Art. 29
    In cazul nerespectarii de catre dealerii primari a prevederilor prezentului regulament, Banca Nationala a Romaniei va aplica sanctiuni in conformitate cu prevederile art. 57 din Legea nr. 312/2004 privind Statutul Bancii Nationale a Romaniei.

    CAP. 6
    Dispozitii tranzitorii si finale

    Art. 30
    Institutiile autorizate in baza Regulamentului privind operatiunile cu titluri de stat emise in forma dematerializata, aprobat prin Ordinul ministrului finantelor publice, al guvernatorului Bancii Nationale a Romaniei si al presedintelui Comisiei Nationale a Valorilor Mobiliare nr. 875/2001, isi mentin calitatea de dealer primar, sub rezerva indeplinirii nu mai tarziu de 3 octombrie 2005 a conditiilor de acces prevazute la art. 4 pct. 2.
    Art. 31
    (1) Banca Nationala a Romaniei, in calitate de agent al Ministerului Finantelor Publice, va incuraja infiintarea de asociatii profesionale in scopul ridicarii standardelor profesionale, stabilirea si impunerea unor reguli de conduita si etica profesionala in desfasurarea operatiunilor pe piata primara a titlurilor de stat.
    (2) Codurile de conduita avizate de Banca Nationala a Romaniei sunt obligatorii pentru participantii pe piata primara.
    Art. 32
    (1) Pentru institutiile prevazute la art. 3 alin. (1) lit. c), prezentul regulament se aplica de la data aderarii Romaniei la Uniunea Europeana, urmand a se stabili conditii de acces pe piata.
    (2) Prevederile art. 4 pct. 5 se aplica de la data aderarii Romaniei la Uniunea Europeana.
    Art. 33
    Banca Nationala a Romaniei, in termen de 90 de zile de la data intrarii in vigoare a prezentului regulament, va emite norme tehnice in aplicarea acestuia.
    Art. 34
    (1) Prezentul regulament intra in vigoare la data de 3 octombrie 2005.
    (2) Prezentul regulament va fi publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

                p. Guvernatorul Bancii Nationale a Romaniei,
                             Florin Georgescu



SmartCity5

COMENTARII la Regulament 11/2005

Momentan nu exista niciun comentariu la Regulament 11 din 2005
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Regulament 11/2005
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu