DECIZIE Nr. 397 din 1 august 2005
privind aprobarea Regulamentului de organizare si functionare a Inspectoratului
de Stat in Constructii - I.S.C.
ACT EMIS DE: PRIMUL-MINISTRU
ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL NR. 708 din 5 august 2005
In temeiul art. 19 din Legea nr. 90/2001 privind organizarea si
functionarea Guvernului Romaniei si a ministerelor, cu modificarile si
completarile ulterioare,
in baza art. 3 alin. (2) lit. n) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.
11/2004 privind stabilirea unor masuri de reorganizare in cadrul administratiei
publice centrale, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 228/2004,
cu modificarile si completarile ulterioare,
avand in vedere dispozitiile art. 7 din Ordonanta Guvernului nr. 63/2001
privind infiintarea Inspectoratului de Stat in Constructii - I.S.C., aprobata
cu modificari prin Legea nr. 707/2001,
primul-ministru al Guvernului Romaniei emite urmatoarea decizie:
Art. 1
Se aproba Regulamentul de organizare si functionare a Inspectoratului de
Stat in Constructii - I.S.C., institutie publica cu personalitate juridica,
aflata in subordinea Guvernului si in coordonarea primului-ministru, prin
Cancelaria Primului-Ministru, cuprins in anexa care face parte integranta din
prezenta decizie.
Art. 2
La data intrarii in vigoare a prezentei decizii isi inceteaza
aplicabilitatea Regulamentul de organizare si functionare al Inspectoratului de
Stat in Constructii - I.S.C., aprobat prin Decizia primului-ministru nr.
125/2004, precum si orice alte dispozitii contrare.
PRIM-MINISTRU
CALIN POPESCU-TARICEANU
Contrasemneaza:
Seful Cancelariei Primului-Ministru,
Aleodor Marian Francu
ANEXA 1
REGULAMENT
de organizare si functionare a Inspectoratului de Stat in Constructii - I.S.C.
CAP. 1
Dispozitii generale
Art. 1
Inspectoratul de Stat in Constructii - I.S.C., denumit in continuare
I.S.C., este organizat si functioneaza potrivit prevederilor Ordonantei
Guvernului nr. 63/2001 privind infiintarea Inspectoratului de Stat in
Constructii - I.S.C., aprobata cu modificari prin Legea nr. 707/2001, si ale
art. 3 alin. (2) lit. n) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 11/2004
privind stabilirea unor masuri de reorganizare in cadrul administratiei publice
centrale, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 228/2004, cu
modificarile si completarile ulterioare.
Art. 2
I.S.C. functioneaza in subordinea Guvernului Romaniei si in coordonarea
primului-ministru, prin Cancelaria Primului-Ministru.
Art. 3
I.S.C. este institutie publica cu personalitate juridica, finantata
integral din venituri proprii, cu sediul in municipiul Bucuresti, str. Apolodor
nr. 17, sectorul 5, si isi desfasoara activitatea in conformitate cu actele
normative aplicabile in domeniu si cu prezentul regulament.
Art. 4
In sensul prezentului regulament, prin termenul constructii se intelege
cladirile de orice fel - social-culturale, administrative, industriale,
comerciale, de cult, sportive, de invatamant, sanatate, hotelurile, sediile
institutiilor publice etc. - si instalatiile aferente acestora, drumurile, caile
ferate si metroul, podurile, tunelele si celelalte lucrari de arta, pistele de
aviatie, constructiile hidrotehnice, amenajarile portuare, turnurile, cosurile
de fum, rezervoarele, lucrarile tehnico-edilitare, retelele de petrol si gaze,
constructiile pentru transportul fluidelor, precum si orice interventie asupra
acestora.
CAP. 2
Atributii
Art. 5
I.S.C. are urmatoarele atributii:
1. exercita controlul statului privind realizarea cerintelor esentiale ale
constructiilor, respectiv rezistenta mecanica si stabilitatea, securitatea in
exploatare, securitatea la incendii, igiena, sanatatea oamenilor, refacerea si
protectia mediului, izolatia termica, hidrofuga si economia de energie,
protectia impotriva zgomotului, in toate etapele de proiectare, executie si
exploatare, in conformitate cu reglementarile tehnice in vigoare;
2. exercita controlul statului privind respectarea prevederilor actelor
normative in vigoare in domeniul disciplinei in urbanism si al amenajarii
teritoriului;
3. verifica la organele de specialitate ale administratiei publice locale
legalitatea emiterii autorizatiilor de construire, conform reglementarilor in
vigoare;
4. avizeaza, in conformitate cu prevederile Hotararii Guvernului nr.
1.072/2003 privind avizarea de catre Inspectoratul de Stat in Constructii a
documentatiilor tehnico-economice pentru obiectivele de investitii finantate
din fonduri publice, documentatiile tehnico-economice aferente obiectivelor de
investitii noi, finantate din fonduri publice sau din credite externe,
contractate ori garantate de stat, cu valori mai mari sau egale cu 10 miliarde
lei ROL (1 milion lei RON), precum si documentatiile tehnico-economice pentru
lucrarile de reparatii, reabilitari, consolidari, restaurari ale constructiilor
existente finantate din fonduri publice, indiferent de valoare;
5. analizeaza si autorizeaza fazele determinante ale constructiilor
stabilite conform reglementarilor tehnice sau legale; participa la fazele
determinante stabilite conform reglementarilor in vigoare; verifica
indeplinirea de catre factorii implicati a cerintelor de calitate cuprinse in
proiectele de executie si reglementarile tehnice specifice si autorizeaza
continuarea executiei lucrarilor de constructii numai in cazul indeplinirii acestor
cerinte;
6. emite acorduri pentru interventii asupra constructiilor existente si
noi, inclusiv schimbarea destinatiei acestora;
7. verifica respectarea reglementarilor in vigoare privind organizarea si
functionarea statiilor de betoane, balastierelor, carierelor, statiilor de
mixturi asfaltice;
8. verifica la agentii economici cu activitate in constructii, precum si la
producatori, distribuitori si alte persoane responsabile pentru introducerea pe
piata a produselor pentru constructii respectarea prevederilor legale in
vigoare ce reglementeaza controlul si atestarea calitatii si produselor de
constructii;
9. verifica controlul intern al proceselor privind asigurarea calitatii in
constructii la societatile cu activitate in constructii, respectiv proiectanti,
executanti, consultanti in constructii, statii de betoane, statii de mixturi
asfaltice, laboratoare de incercari, elaboratori de agremente tehnice,
organisme de certificare sisteme de calitate si produse;
10. verifica respectarea reglementarilor referitoare la receptia
constructiilor, intocmirea, pastrarea si completarea Cartii tehnice a
constructiilor;
11. verifica modul de respectare a agrementelor tehnice, referitor la
caracteristicile, domeniul si conditiile de utilizare ale produselor
agrementate, astfel incat sa fie asigurate cerintele de calitate a
constructiilor, si poate dispune, dupa caz, reanalizarea sau suspendarea
agrementelor tehnice;
12. verifica, la proprietarii si utilizatorii de constructii, respectarea reglementarilor
privind urmarirea curenta a constructiilor si urmarirea speciala in exploatare
a constructiilor, in cazurile cand aceasta a fost stabilita prin norme si
proiecte;
13. pentru punerea in siguranta a vietii oamenilor, I.S.C. dispune proprietarilor,
administratorilor sau utilizatorilor, dupa caz:
a) efectuarea de expertize tehnice la constructii, indiferent de forma de
proprietate si de destinatia acestora, atunci cand, in urma inspectiei, se
concluzioneaza astfel;
b) incetarea utilizarii constructiilor dupa producerea unor accidente
tehnice sau dezastre, cand in urma unei expertize se concluzioneaza ca este
pusa in pericol viata cetatenilor;
14. avizeaza Programul anual de reglementari tehnice in constructii propus
de structurile de resort ale Ministerului Transporturilor, Constructiilor si
Turismului, participa la elaborarea acestora, in conditiile legii, si a
regulamentului intern;
15. initiaza proiecte de acte normative in domeniile de activitate si
domeniile conexe;
16. initiaza, ori de cate ori este necesar, revizuirea reglementarilor
tehnice in constructii, urbanism si amenajarea teritoriului, in scopul
imbunatatirii continutului acestora;
17. avizeaza, din punct de vedere al tehnicii legislative, prin Directia
generala juridica, reglementarile tehnice, inainte de publicarea acestora;
18. verifica si ia masurile ce se impun pentru punerea in siguranta a
monumentelor si siturilor istorice, precum si a cladirilor aflate in
patrimoniul cultural, asigurand in limita fondurilor disponibile cofinantarea
lucrarilor de proiectare si executie pentru consolidarea si restaurarea
acestora in colaborare cu Ministerul Culturii si Cultelor;
19. colaboreaza cu institutiile de invatamant superior, de cercetare,
laboratoare de incercari, in vederea elaborarii de expertize, rapoarte de
cercetare, rapoarte de incercari, solutii si proiecte de consolidare etc.,
necesare in activitatea de control privind rezistenta mecanica si stabilitatea
constructiilor, izolarea termica a acestora, punerea in siguranta a
constructiilor si a terenurilor aferente, precum si la verificarea calitatii
produselor de constructii;
20. executa incercari de laborator necesare pentru fundamentarea unor
rezultate si concluzii proprii in controalele efectuate, scop in care se
doteaza cu echipamente de laborator specifice;
21. dispune suspendarea functionarii balastierelor si carierelor care
afecteaza rezistenta si stabilitatea constructiilor din vecinatatea acestora;
22. dispune suspendarea functionarii, pana la realizarea cerintelor de
calitate, a statiilor de betoane, statiilor de mixturi asfaltice, a
balastierelor si laboratoarelor de incercari;
23. dispune sau propune, dupa caz, suspendarea ori retragerea atestatului
pentru responsabilul tehnic cu executia, verificatorul de proiecte, expertul
tehnic, in cazul nerespectarii de catre acestia a reglementarilor legale
privind cerintele de asigurare a calitatii in constructii;
24. autorizeaza personalul de specialitate din constructii pentru functiile
de: diriginte de santier, responsabil cu controlul calitatii in constructii,
responsabil cu urmarirea comportarii in exploatare a constructiilor, sef de
laborator incercari in constructii, sef statie betoane, sef statie producere
agregate, sef statie mixturi asfaltice, specialist verificari nedistructive pe
beton si metal in constructii;
25. suspenda sau retrage autorizatiile personalului de specialitate
autorizat de I.S.C., in cazul nerespectarii cerintelor de asigurare a calitatii
in constructii; incetarea suspendarii sau retragerii autorizatiilor se face in
baza regulamentelor in vigoare la data solicitarii;
26. autorizeaza laboratoarele de analiza si incercari in activitatea de
constructii;
27. primeste si rezolva sau, dupa caz, transmite spre solutionare celor in
drept, potrivit competentelor acestora, sesizarile persoanelor fizice si
juridice cu privire la incalcarea prevederilor legale si a reglementarilor
tehnice in vigoare;
28. elaboreaza si actualizeaza, ori de cate ori este necesar, normele
interne, procedurile, instructiunile si stabileste mijloacele si metodele
pentru desfasurarea activitatii proprii; asigura dotarea tehnica necesara
realizarii activitatilor specifice;
29. publica procedurile si instructiunile privind activitatile sale
specifice, aprobate prin ordin al inspectorului general de stat;
30. elaboreaza periodic sinteze si evaluari privind calitatea si disciplina
in constructii, urbanism si amenajarea teritoriului, pe care le comunica
autoritatilor si institutiilor publice cu atributii in domeniu;
31. organizeaza, cu avizul Ministerului Educatiei si Cercetarii si, dupa
caz, al Ministerului Muncii, Solidaritatii Sociale si Familiei, cursuri de
calificare pentru personalul cu studii medii si de formare continua si
perfectionare profesionala pentru personalul cu studii superioare in domeniul
constructiilor;
32. constata contraventiile si infractiunile in toate domeniile specifice
de control, aplica sanctiunile prevazute de lege, respectiv sesizeaza organele
abilitate potrivit legii si, dupa caz, opreste lucrarile realizate in mod
necorespunzator.
Art. 6
I.S.C. desfasoara activitati cu caracter specific privind:
a) redactarea de publicatii de specialitate si studii de sinteza;
b) instruiri in domeniul disciplinei in urbanism si calitatii in
constructii;
c) manifestari tehnice privind problematica specifica activitatii in
domeniul constructiilor. I.S.C. acorda diplome de merit persoanelor fizice
si/sau juridice, pentru activitatea desfasurata.
Art. 7
I.S.C. desfasoara orice alte activitati dispuse prin actele normative in
vigoare sau prin decizii ale primului-ministru.
CAP. 3
Organizare
Art. 8
(1) Structura organizatorica a I.S.C. este prevazuta in anexa nr. 1.
(2) Numarul maxim de posturi care poate fi utilizat de I.S.C. este prevazut
in anexa nr. 2.
Art. 9
(1) I.S.C. are in subordine inspectoratele judetene in constructii si
Inspectoratul in Constructii al Municipiului Bucuresti - unitati fara personalitate
juridica.
(2) Organizarea inspectoratelor judetene in constructii se aproba de
inspectorul general de stat al I.S.C.
(3) In vederea coordonarii activitatii inspectoratelor judetene in
constructii, respectiv al municipiului Bucuresti, I.S.C. are in subordine un
numar de structuri teritoriale, denumite inspectorate teritoriale, unitati fara
personalitate juridica.
(4) Inspectoratele teritoriale sunt infiintate cu avizul conform al
Cancelariei Primului-Ministru, prin hotarare a consiliului de conducere, la
propunerea inspectorului general de stat al I.S.C.
(5) Organizarea inspectoratelor teritoriale in constructii se aproba de
catre inspectorul general de stat al I.S.C. si este prevazuta in anexele nr. 3
si 4.
(6) Anexele nr. 1 - 4 fac parte integranta din prezentul regulament.
CAP. 4
Organele de conducere
Art. 10
(1) Conducerea I.S.C. este asigurata de consiliul de conducere, compus din
5 membri, numiti prin decizie a primului-ministru.
(2) Conducerea executiva a I.S.C. este asigurata de inspectorul general de
stat, care este si presedintele consiliului de conducere.
(3) Salarizarea inspectorului general de stat este stabilita prin decizie a
primului-ministru.
(4) Indemnizatia de sedinta a fiecaruia dintre cei 5 membri ai consiliului
de conducere este stabilita in procent de 20% din salariul presedintelui
consiliului de conducere - inspector general de stat.
Art. 11
Consiliul de conducere are urmatoarele atributii si competente:
1. avizeaza propunerile inspectorului general de stat pentru modificarea si
completarea Regulamentului de organizare si functionare a Inspectoratului de
Stat in Constructii - I.S.C. si le inainteaza spre aprobare primului-ministru,
prin Cancelaria Primului-Ministru;
2. aproba raportul de activitate al I.S.C. pentru perioada anterioara si
propunerile privind activitatea pentru perioada urmatoare;
3. aproba bugetul de venituri si cheltuieli al I.S.C. si il inainteaza spre
avizare primului-ministru, prin Cancelaria Primului-Ministru;
4. aproba Regulamentul intern al Inspectoratului de Stat in Constructii -
I.S.C.;
5. aproba numirea si revocarea inspectorilor generali adjuncti, a
secretarului general si a inspectorilor-sefi ai inspectoratelor teritoriale, la
propunerea inspectorului general de stat;
6. aproba programul anual de investitii al I.S.C.;
7. asigura negocierea contractului colectiv de munca cu reprezentantii
salariatilor, in conditiile legii;
8. aproba inchirierea de cladiri, spatii si terenuri, necesare desfasurarii
corespunzatoare a activitatii;
9. aproba scoaterea din functiune si valorificarea, in conditiile legii, a
bunurilor din patrimoniul I.S.C.;
10. aproba tarifele pentru prestatiile specifice executate si pentru
autorizatiile emise, prevazute in prezentul regulament;
11. aproba, numai pentru cazurile in care luarea unor decizii complexe
impune cunostinte de stricta specialitate, incheierea unor contracte cu
experti, consilieri sau consultanti din afara I.S.C.; sumele cuvenite pentru
aceste prestatii vor fi prevazute in bugetul de venituri si cheltuieli;
12. poate delega, pe perioada determinata, o parte din atributiile sale
presedintelui acestuia sau altor persoane cu functii de conducere;
13. exercita orice alte atributii care ii revin conform prevederilor
legale, prezentului regulament sau potrivit deciziilor primului-ministru.
Art. 12
(1) Consiliul de conducere se intruneste lunar sau, la solicitarea
presedintelui ori a unei treimi din numarul membrilor sai, ori de cate ori este
necesar.
(2) Sedinta este prezidata de catre presedinte, iar in lipsa acestuia, de
catre unul dintre membri, desemnat de catre presedinte.
(3) Sedintele consiliului de conducere se desfasoara in prezenta a cel
putin jumatate plus unu din numarul membrilor sai.
(4) Hotararile consiliului de conducere se iau cu majoritatea membrilor
acestuia.
Art. 13
Presedintele Consiliului de conducere al I.S.C., in calitatea sa de
inspector general de stat, are urmatoarele atributii si competente:
1. conduce intreaga activitate executiva a I.S.C.;
2. emite ordine, in conditiile legii;
3. stabileste organizarea interna a inspectoratelor judetene in constructii
si a inspectoratelor teritoriale;
4. numeste si revoca, dupa caz, inspectorii generali adjuncti, secretarul
general, inspectorii-sefi ai inspectoratelor teritoriale si adjunctii acestora,
respectiv inspectorii-sefi judeteni si adjunctii acestora;
5. emite ordine privind angajarea sau concedierea personalului de
conducere, de executie si auxiliar din I.S.C.;
6. prezinta consiliului de conducere spre aprobare proiectul bugetului de
venituri si cheltuieli al I.S.C. si il inainteaza primului-ministru spre
avizare, prin Cancelaria Primului-Ministru;
7. aproba defalcarea listei de investitii pe inspectoratele judetene si,
dupa caz, pe structurile teritoriale si repartizeaza parcul auto pe fiecare
inspectorat judetean, respectiv structura teritoriala;
8. aproba prin ordin procedurile si instructiunile privind activitatile
specifice ale I.S.C.;
9. dispune, conform atributiilor, suspendarea atestatelor si autorizatiilor
emise de I.S.C. pentru personalul de specialitate;
10. propune suspendarea de agremente tehnice in cazul in care se constata
nerespectarea caracteristicilor, a conditiilor de fabricatie si de utilizare
sau comportarea necorespunzatoare in exploatare a produselor;
11. imputerniceste directorul general al Directiei generale juridice sa
reprezinte, prin Directia contencios, I.S.C. in fata instantelor judecatoresti,
parchetelor si celorlalte organe administrative sau jurisdictionale, sa
semneze, in numele si pe seama inspectorului general de stat, cererile adresate
acestora, caile de atac, apararile, delegatiile de reprezentare ale consilierilor
juridici, precum si celelalte acte cu caracter juridic;
12. poate delega o parte din atributii inspectorilor generali adjuncti
si/sau inspectorilor-sefi ai structurilor teritoriale, in limita mandatului
dat;
13. exercita orice alte atributii care ii revin prin prezentul regulament,
prin hotararile consiliului de conducere, prin deciziile primului-ministru,
precum si din celelalte prevederi legale in vigoare.
CAP. 5
Bugetul de venituri si cheltuieli
Art. 14
(1) I.S.C. se finanteaza integral din venituri proprii.
(2) In afara veniturilor constituite in temeiul prevederilor Legii nr.
10/1995 privind calitatea in constructii, cu modificarile ulterioare, si ale
Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii,
republicata, cu modificarile ulterioare, I.S.C. poate realiza venituri si din
activitatile de autorizare a laboratoarelor de incercari in constructii si a
personalului de specialitate in constructii, redactarea de publicatii de
specialitate, instruiri in domeniul stiintific de activitate.
Art. 15
(1) Bugetul de venituri si cheltuieli al I.S.C. este aprobat de consiliul
de conducere si avizat de primul-ministru, potrivit prevederilor legale.
(2) Bugetul de venituri si cheltuieli va asigura integral fondurile
necesare pentru realizarea atributiilor prevazute in prezentul regulament, in
scopul desfasurarii activitatii in conformitate cu legislatia in materie si cu
orice alte acte normative sau dispozitii ale primului-ministru, care reglementeaza
domeniul de activitate.
(3) Bugetul de venituri si cheltuieli se rectifica ori de cate ori
activitatea I.S.C. o impune, cu respectarea procedurilor de aprobare si avizare
prevazute.
(4) Bugetul de venituri si cheltuieli va cuprinde, dupa caz, si fondurile
necesare pentru colaborarile, cofinantarile si expertizele ce vor fi realizate
in vederea punerii in siguranta a constructiilor, in scopul protejarii vietii
oamenilor.
(5) Excedentul anual rezultat din executia bugetului de venituri si
cheltuieli ramane la dispozitia I.S.C. si se reporteaza in anul urmator.
(6) I.S.C. poate efectua cheltuieli in valuta, in conditiile prevazute de
actele normative in vigoare.
(7) Pentru exercitarea controlului de stat cu privire la respectarea
disciplinei in urbansim si amenajarea teritoriului si pentru aplicarea unitara
a prevederilor legale in domeniul calitatii constructiilor, parcul normat al
I.S.C. este de 250 de autoturisme, cu o norma de combustibil de 350
litri/luna/autoturism.
CAP. 6
Personalul
Art. 16
Personalul I.S.C. nu se incadreaza in categoria functionarilor publici.
Art. 17
Personalul I.S.C. este personal contractual si se supune prevederilor
legislatiei generale a muncii, prezentului regulament, regulamentului intern si
contractului colectiv de munca aplicabil.
Art. 18
Personalul I.S.C. are atributii de control, in baza reglementarilor legale
in vigoare si potrivit domeniului de activitate.
Art. 19
Personalul I.S.C. beneficiaza de echipament de protectie, in conditiile
legii.
Art. 20
Drepturile salariale si celelalte drepturi evaluate sau evaluabile pecuniar
ori de personal se stabilesc potrivit contractului colectiv de munca aplicabil.
CAP. 7
Relatiile
Art. 21
In vederea armonizarii cu legislatia internationala, precum si a luarii
masurilor de punere in siguranta a constructiilor, in scopul protejarii vietii
oamenilor, I.S.C. poate incheia contracte sau conventii de colaborare si/sau de
cooperare pe plan national si/sau international, in domeniul sau de activitate,
in conditiile legii, cu alte organe/organisme similare, cu institutii de
invatamant superior, de cercetare, precum si cu persoane fizice sau juridice
din tara si/sau din strainatate.
CAP. 8
Dispozitii tranzitorii si finale
Art. 22
In termen de 3 zile de la aprobarea prezentului regulament, consiliul de
conducere va aproba noul Regulament intern al Inspectoratului de Stat in
Constructii - I.S.C.
ANEXA 1*)
*) Anexa nr. 1 este reprodusa in facsimil.
INSPECTORATUL DE STAT IN CONSTRUCTII
Nr. total de posturi: 1.360, din care de conducere: 180
Alte compartimente specifice pot fi infiintate prin decizie a inspectorului
general de stat, conform regulamentului intern.
ORGANIGRAMA
________________________
| CONSILIUL DE CONDUCERE |
|________________________|
| ____________________________
| __| Biroul Audit Public Intern |
| | |____________________________|
__________ | | ___________
| DIRECTIA | _________|_______ | ____________ | Birou
|
| GENERALA |______| INSPECTOR |__| | Directia | _| Resurse
|
| JURIDICA | | GENERAL DE STAT | |__| Resurse | | | Umane
|
|__________| |_________________| | | Umane |__|
|___________|
| | | | si | | ___________
_____|________ | | | Salarizare | |_| Birou
|
_____|______ _____|______ | | |____________| |
Salarizare|
| Directia | | Directia | | | _________
|___________|
| Legislatie | | Contencios | | |__| Cabinet |
|____________| |____________| | |_________|
________________________|_________________________________
_________|_________ _________|________ _________|_________
| INSPECTOR GENERAL | | SECRETAR GENERAL | | INSPECTOR GENERAL
|
| ADJUNCT | |__________________| | ADJUNCT
|
|___________________| _________|_____________
|___________________|
____|____ | ___________|_______ ____|____
| | | | DIRECTIA GENERALA | | |
| MODUL 1 | | | ECONOMICA | | MODUL 2 |
|_________| | |___________________| |_________|
| ______________|_____________________
| ____|__________________ | __________|__
| |Directia | | |Directia |
| |Financiar-Contabilitate| | |Achizitii si |
| |_______________________| | |Administrativ|
| _________|_______ | |_____________|
| ___|_____ _________|___ | |
| |Serviciul| |Serviciul | | |
| |Financiar| |Contabilitate| | |
| |_________| |_____________| | |
| | |
________________|___________ | |
___|___ ________|______ ______|______ ______|____ ____|_______
| Birou || Birou || Birou | | Birou | | Birou |
| Presa || Informatizare || Secretariat | | Control | | Mecanizare |
|_______||_______________||_____________| | Financiar | |____________|
| Preventiv |
|___________|
MODUL 1
___________________
| INSPECTOR GENERAL |
| ADJUNCT |
|___________________|
___________________|________________
_______|_______ ______|_____ _____|____
| Directia | | Directia | | Directia |
| Autorizari si | | Reclamatii | | Avizare |
| Supraveghere | | si | |__________|
| Piata | | Sesizari | |
|_______________| |____________| |
| |
_______|_______ _______|________
_______|______ ______|_____ _____|_____ ________|________
| Serviciul | | Serviciul | | Serviciul | | Serviciul |
| Supraveghere | | Autorizari | | Avizare | | Avizare |
| Piata | |____________| | Proiecte | | Programe, |
| Produselor | |___________| | Reglementari si |
| Pentru | | Elaborare |
| Constructii | | Proceduri |
|______________| |_________________|
MODUL 2
___________________
| INSPECTOR GENERAL |
| ADJUNCT |
|___________________|
_________|_________
_______|____ ________|______
| Directia | | Directia |
| Control si | | Coordonare |
| Sinteza | | Activitate in |
|____________| | Teritoriu |
| |_______________|
_______|_______
_______|______ ______|_________________
| Serviciul | | Serviciul |
| Sinteza | | Control Calitate |
|______________| | si |
| Disciplina in Urbanism |
|________________________|
|
_______________________|____________________
___|________ _____|____ _____|______ _____|____
| Birou | | Birou | | Birou | | Birou |
| Control | | Control | | Control | | Control |
| Disciplina | | Executie | | Proiectare | | Urmarire |
| in | |__________| |____________| | Comport. |
| Urbanism | | in Timp |
|____________| |__________|
ANEXA 2
INSPECTORATUL DE STAT IN CONSTRUCTII
NUMARUL
maxim de posturi care poate fi utilizat de Inspectoratul de Stat in Constructii
- I.S.C.
______________________________________________________________________________
|Nr. |Inspectoratul de Stat in Constructii - I.S.C.|Numarul maxim|Din care:
|
|crt.| |de posturi |numarul
maxim|
| | | |de posturi
de|
| | | |conducere
|
|____|_____________________________________________|_____________|_____________|
| 1.|Aparat central | 127 | 37
|
| 2.|Inspectorate teritoriale in constructii | 209 | 44
|
| 3.|Inspectorate judetene in constructii | 1.024 | 99
|
|____|_____________________________________________|_____________|_____________|
| |TOTAL: | 1.360 | 180
|
|____|_____________________________________________|_____________|_____________|
ANEXA 3
INSPECTORATUL DE STAT IN CONSTRUCTII
STRUCTURA ORGANIZATORICA
a unui inspectorat teritorial in constructii
__________________________
| INSPECTOR TERITORIAL-SEF |
|__________________________|
|
______________|_______________
| INSPECTOR TERITORIAL ADJUNCT |
|______________________________|
|
_____________________________|_______________________
| | | |
___________|___________ | ____________|_________ ___________|____________
|SERVICIUL DE COORDONARE| | |COMPARTIMENTUL JURIDIC| |SERVICIUL
|
|INSPECTORATE JUDETENE |->| |______________________|
|FINANCIAR-CONTABILITATE,|
|_______________________| | |PERSONAL
|
_____________|______________ |________________________|
|3 - 5 INSPECTORATE JUDETENE |
|IN CONSTRUCTII |
|____________________________|
ANEXA 4
INSPECTORATUL DE STAT IN CONSTRUCTII
INSPECTORATE TERITORIALE IN CONSTRUCTII/INSPECTORATE JUDETENE IN
CONSTRUCTII
______________________________________________________________________________
|Nr. |Inspectoratele teritoriale in constructii/| Adresa sediului
|
|crt.|Inspectoratele judetene in constructii |
|
|____|__________________________________________|______________________________|
| 1.|I.T.C. Alexandria|I.J.C. Teleorman |Alexandria, Str.
Independentei|
| | |________________________|nr. 4B, bl. 306, sc. A,
|
| | |I.J.C. Arges |ap. 1 - 2
|
| | |________________________|
|
| | |I.J.C. Olt | |
|____|_________________|________________________|______________________________|
| 2.|I.T.C. Bacau |I.J.C. Bacau |Bacau, str. Pictor Aman nr.
9D|
| | |________________________|
|
| | |I.J.C. Neamt |
|
| | |________________________|
|
| | |I.J.C. Vrancea |
|
| | |________________________|
|
| | |I.J.C. Galati |
|
|____|_________________|________________________|______________________________|
| 3.|I.T.C. Brasov |I.J.C. Brasov |Brasov, calea Bucuresti
|
| | |________________________|nr. 10D
|
| | |I.J.C. Covasna |
|
| | |________________________|
|
| | |I.J.C. Harghita |
|
| | |________________________|
|
| | |I.J.C. Sibiu | |
| | |________________________|
|
| | |I.J.C. Mures |
|
|____|_________________|________________________|______________________________|
| 4.|I.T.C. Bucuresti |I.C.M. Bucuresti |Bucuresti, Splaiul Unirii
|
| | |________________________|nr. 10, bl. B5,
|
| | |I.J.C. Calarasi |tronson 1 - 4, sectorul 4
|
| | |________________________|
|
| | |I.J.C. Ilfov |
|
| | |________________________|
|
| | |I.J.C. Giurgiu |
|
|____|_________________|________________________|______________________________|
| 5.|I.T.C. Constanta |I.J.C. Constanta |Constanta, str. Flamanzi
|
| | |________________________|nr. 50 - 52
|
| | |I.J.C. Braila |
|
| | |________________________|
|
| | |I.J.C. Tulcea |
|
| | |________________________|
|
| | |I.J.C. Ialomita |
|
|____|_________________|________________________|______________________________|
| 6.|I.T.C. Craiova |I.J.C. Dolj |Craiova, Str. Unirii nr. 9
|
| | |________________________|
|
| | |I.J.C. Gorj | |
| | |________________________|
|
| | |I.J.C. Valcea |
|
| | |________________________| |
| | |I.J.C. Mehedinti |
|
|____|_________________|________________________|______________________________|
| 7.|I.T.C. Cluj |I.J.C. Cluj |Cluj-Napoca, Calea
|
| | |________________________|Dorobantilor nr. 70
|
| | |I.J.C. Alba |
|
| | |________________________|
|
| | |I.J.C. Bistrita-Nasaud |
|
| | |________________________|
|
| | |I.J.C. Maramures |
|
|____|_________________|________________________|______________________________|
| 8.|I.T.C. Iasi |I.J.C. Iasi |Iasi, str. Pacurari nr. 162
|
| | |________________________|
|
| | |I.J.C. Vaslui | |
| | |________________________|
|
| | |I.J.C. Botosani |
|
| | |________________________| |
| | |I.J.C. Suceava |
|
|____|_________________|________________________|______________________________|
| 9.|I.T.C. Ploiesti |I.J.C. Prahova |Ploiesti, str. Gheorghe Doja
|
| | |________________________|nr. 34 - 38
|
| | |I.J.C. Buzau |
|
| | |________________________|
|
| | |I.J.C. Dambovita |
|
|____|_________________|________________________|______________________________|
| 10.|I.T.C. Oradea |I.J.C. Bihor |Oradea, str. Vasile
Alecsandri|
| | |________________________|nr. 21 - 23
|
| | |I.J.C. Arad |
|
| | |________________________|
|
| | |I.J.C. Salaj |
|
| | |________________________|
|
| | |I.J.C. Satu Mare |
|
|____|_________________|________________________|______________________________|
| 11.|I.T.C. Timisoara |I.J.C. Timis |Timisoara, str. Romulus nr.
60|
| | |________________________|
|
| | |I.J.C. Caras-Severin | |
| | |________________________|
|
| | |I.J.C. Hunedoara |
|
|____|_________________|________________________|______________________________|