Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 413 din 14 iunie 1991

privind infiintarea Societatii comerciale "Agris - Redactia revistelor agricole" - S.A.

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 145 din 12 iulie 1991


SmartCity3


    Guvernul Romaniei hotaraste:

    Art. 1
    Se infiinteaza Societatea comerciala pe actiuni "Agris - Redactia revistelor agricole", cu sediul in municipiul Bucuresti, calea Serban Voda nr. 30 - 32, sector 4, prin preluarea activului si pasivului Redactiei revistelor agricole, care se desfiinteaza.
    Capitalul social initial in valoare de 1.470 mii lei, stabilit pe baza bilantului la data de 31 decembrie 1990, are urmatoarea structura:
    - mijloace fixe in valoare de 26 mii lei;
    - mijloace circulante in valoare de 1.444 mii lei.
    Valoarea capitalului social al societatii va fi corectata dupa finalizarea reevaluarii patrimoniului, potrivit legii.
    Capitalul social se constituie din actiuni nominative in valoare nominala de 5.000 lei fiecare.
    Art. 2
    Societatea comerciala "Agris - Redactia revistelor agricole" - S.A. se infiinteaza ca societate pe actiuni, cu personalitate juridica, si va avea ca obiect de activitate editarea si difuzarea de reviste, carti, manuale scolare, planse demonstrative, afise, anale stiintifice si alte genuri de publicatii.
    Art. 3
    Societatea comerciala "Agris - Redactia revistelor agricole" - S.A. isi desfasoara activitatea in conformitate cu legile in vigoare si statutul prevazut in anexa.
    Art. 4
    Personalul trecut la societate de la Redactia revistelor agricole se considera transferat in interesul serviciului.
    Personalul incadrat cu salariu mai mic beneficiaza timp de 3 luni de diferenta pina la salariul tarifar avut si sporul de vechime, dupa caz.
    Art. 5
    Anexa face parte integranta din prezenta hotarare.

                               PRIM-MINISTRU
                                PETRE ROMAN

    ANEXA 1

                                 STATUTUL
Societatii comerciale "Agris - Redactia revistelor agricole" - S.A.

    CAP. 1
    Denumirea, forma juridica, sediul, durata

    Art. 1
    Denumirea societatii
    Denumirea societatii este "Agris - Redactia revistelor agricole" - S.A.
    In toate actele, facturile, anunturile, publicatiile emanind de la societate, denumirea societatii va fi precedata sau urmata de cuvintele "societate pe actiuni" sau initialele "S.A.", de capitalul social, numarul de inregistrare din registrul comertului si sediul societatii.
    Art. 2
    Forma juridica a societatii
    Societatea comerciala "Agris - Redactia revistelor agricole" - S.A. este persoana juridica romana, avind forma juridica de societate pe actiuni. Aceasta isi desfasoara activitatea in conformitate cu legile statului roman si cu prezentul statut.
    Art. 3
    Sediul societatii
    Sediul societatii este in Romania, Bucuresti, calea Serban Voda nr. 30 - 32, sector 4. Sediul societatii poate fi schimbat in alt loc din Romania, pe baza hotaririi adunarii generale a actionarilor, potrivit legii.
    Art. 4
    Durata societatii
    Durata societatii este nelimitata.

    CAP. 2
    Obiectul de activitate al societatii

    Art. 5
    Obiectul de activitate al societatii este editarea si difuzarea de reviste, publicatii, carti, planse demonstrative, afise de specialitate, anale stiintifice din domeniul agricol si alte genuri de publicatii.

    CAP. 3
    Capitalul social, actiunile

    Art. 6
    Capitalul social
    Capitalul social initial al societatii comerciale este in valoare de 1.470 mii lei, cu urmatoarea structura: mijloace fixe in valoare de 26 mii lei, mijloace circulante in valoare de 1.444 mii lei.
    Capitalul social al societatii este impartit in actiuni nominative in valoare nominala de 5.000 lei fiecare si este in intregime subscris si varsat de statul roman la data constituirii societatii.
    Art. 7
    Actiunile
    Societatea va emite, dupa indeplinirea conditiilor prevazute la art. 6, actiuni cuprinzind mentiunile prevazute de lege.
    Societatea va tine evidenta actiunilor intr-un registru numerotat, sigilat si parafat de presedintele consiliului de administratie; registrul se pastreaza la sediul societatii, sub ingrijirea consiliului de administratie.
    Art. 8
    Majorarea capitalului
    Capitalul social poate fi majorat pe baza hotaririi adunarii generale extraordinare a actionarilor prin emiterea de noi actiuni reprezentind aportul in numerar sau in natura.
    Art. 9
    Drepturi si obligatii decurgind din actiuni
    Fiecare actiune subscrisa si varsata de actionar confera acestuia dreptul la un vot in adunarea generala a actionarilor si de a participa la distribuirea dividendelor, potrivit legii.
    Obligatiile sociale sint garantate cu patrimoniul social, iar actionarii raspund numai in limita actiunilor pe care le-au subscris.
    Art. 10
    Cesiunea si pierderea actiunilor
    Actiunile sint indivizibile cu privire la societate, care nu recunoaste decit un singur proprietar pentru fiecare actiune.
    Cesiunea actiunii se inregistreaza in registrul de evidenta a actiunilor si se mentioneaza pe titlu.
    In cazul pierderii uneia sau mai multor actiuni, proprietarul va trebui sa anunte consiliul de administratie si sa faca public faptul prin presa. Dupa 6 luni va putea obtine un duplicat al actiunii.

    CAP. 4
    Adunarea generala a actionarilor

    Art. 11
    Atributii
    Adunarea generala a actionarilor este organul de conducere al societatii, care decide asupra activitatii acesteia si asigura politica ei economica si comerciala.
    Adunarea generala a actionarilor are urmatoarele atributii principale:
    a) aproba structura organizatorica a societatii si numarul de posturi, precum si normativul de constituire a compartimentelor functionale si de productie;
    b) alege membrii consiliului de administratie si ai comisiei de cenzori, le stabileste atributiile si ii revoca;
    c) numeste directorii, le stabileste atributiile si ii revoca;
    d) aproba si modifica programele de activitate si bugetul societatii;
    e) analizeaza rapoartele consiliului de administratie privind stadiul si perspectivele societatii, cu referire la profit, pozitia pe piata interna si internationala, nivelul tehnic, calitatea, forta de munca, protectia mediului, relatiile cu clientii;
    f) hotaraste cu privire la contractarea de imprumuturi bancare pe termen lung, inclusiv a celor externe, la nivelul imprumuturilor bancare curente si la conditiile de acordare a garantiilor; stabileste conditiile de acordare a creditelor comerciale si aproba orice fel de credit financiar acordat de societate;
    g) examineaza, aproba sau modifica bilantul si contul de profit si pierderi dupa analizarea raportului consiliului de administratie si al comisiei de cenzori, aproba repartizarea dividendelor intre actionari;
    h) hotaraste cu privire la infiintarea si desfiintarea de sucursale si filiale;
    i) hotaraste cu privire la marirea sau reducerea capitalului social, precum si la cesiunea actiunilor;
    j) hotaraste cu privire la adoptarea sau modificarea statutului, precum si la transformarea formei juridice a societatii;
    k) hotaraste cu privire la comasarea, divizarea sau dizolvarea societatii;
    l) hotaraste, cu prilejul stabilirii bugetului, asupra modului de remunerare a membrilor consiliului de administratie; hotaraste asupra salariilor si primelor directorilor;
    m) hotaraste cu privire la actionarea in justitie a membrilor consiliului de administratie, directorilor, adjunctilor acestora si a cenzorilor, pentru paguba pricinuita societatii;
    n) hotaraste asupra oricaror alte probleme din competenta sa, potrivit legii sau prezentului statut.
    Art. 12
    Atributiile adunarilor generale ale actionarilor
    Adunarile generale ale actionarilor sint de doua feluri: ordinare si extraordinare. Atributiile adunarilor generale ordinare si extraordinare ale actionarilor se diferentiaza conform legii.
    Adunarea generala se convoaca de presedintele consiliului de administratie sau de unul dintre administratori, desemnat de presedinte.
    Adunarile generale ordinare au loc cel putin o data pe an, la doua luni de la incheierea exercitiului economico-financiar, pentru examinarea bilantului si a contului de profit si pierderi pe anul precedent si pentru stabilirea programului de activitate si a bugetului pe anul viitor.
    Adunarile generale extraordinare se convoaca ori de cite ori este nevoie, in conditiile prevazute de lege. Administratorii sint obligati sa convoace adunarea la cererea actionarilor reprezentind 1/10 din capitalul social. In conditiile legii, adunarea se convoaca si la cererea comisiei de cenzori.
    Convocarea adunarii generale se face in conformitate cu prevederile legale.
    Hotaririle adunarilor se iau prin vot deschis. Votul secret este obligatoriu pentru alegerea membrilor consiliului de administratie si a cenzorilor, pentru revocarea lor si pentru luarea hotaririlor referitoare la raspunderea administratorilor.

    CAP. 5
    Consiliul imputernicitilor statului

    Art. 13
    Constituire, functionare
    In perioada in care statul este actionar unic, atributiile adunarii generale a actionarilor vor fi exercitate de consiliul imputernicitilor statului, alcatuit si numit potrivit legii, pina la crearea conditiilor de constituire a adunarii generale a actionarilor.
    Consiliul imputernicitilor statului este constituit din 7 membri numiti, potrivit legii, de Ministerul Agriculturii si Alimentatiei, astfel: cite un reprezentant al Ministerului Agriculturii si Alimentatiei, al Ministerului Economiei si Finantelor, al Ministerului Invatamintului si Stiintei, economisti, juristi, alti specialisti din domeniul de activitate al societatii.
    Membrii consiliului imputernicitilor statului numiti pina la constituirea adunarii generale a actionarilor isi pastreaza calitatea de angajati la unitatea sau institutia de la care provin, precum si toate drepturile si obligatiile derivind din aceasta calitate.
    Membrii consiliului imputernicitilor statului nu pot face parte din mai mult de doua consilii sau participa la societati comerciale cu care respectivele societati, in care sint numiti ca imputerniciti, intretin relatii de afaceri sau au interese contrare.
    Din consiliul imputernicitilor statului nu pot face parte persoane care au fost condamnate pentru gestiune frauduloasa, abuz de incredere, fals, inselaciune, delapidare, marturie mincinoasa, dare sau luare de mita, precum si pentru alte infractiuni prevazute de lege referitor la societatile comerciale.
    Consiliul imputernicitilor statului prezinta semestrial Ministerului Agriculturii si Alimentatiei un raport asupra activitatii desfasurate de societatea comerciala si un program de activitate pentru perioada viitoare, iar la incheierea activitatii pe un an prezinta raportul asupra intregii activitati desfasurate.
    Pentru luarea unor decizii complexe, consiliul imputernicitilor statului poate atrage in activitatea de analiza consilieri si consultanti din diferite sectoare. Activitatea acestora va fi recompensata material, conform intelegerii, pe baza de contract.
    Consiliul imputernicitilor statului indeplineste orice alte atributii care deriva din legislatia in vigoare, precum si din statutul societatii.
    Consiliul imputernicitilor statului se intruneste in prezenta a 3/4 din numarul total si hotaraste valabil cu votul a jumatate plus unu din numarul total, daca hotaraste in probleme de competenta adunarii generale ordinare a actionarilor, si in prezenta a 4/5 si votul a 3/4 din membri, daca hotaraste in probleme de competenta adunarii generale extraordinare.
    Membrii consiliului imputernicitilor statului beneficiaza de o indemnizatie in conditiile stabilite prin hotarire a Guvernului.
    Consiliul imputernicitilor statului isi va inceta activitatea pe data constituirii adunarii generale a actionarilor.

    CAP. 6
    Consiliul de administratie

    Art. 14
    Organizare
    Societatea este administrata de catre un consiliu de administratie, ales de adunarea generala a actionarilor pe o perioada de 4 ani, cu posibilitatea de a fi reales.
    Presedintele consiliului de administratie este redactorul sef, calitate in care conduce si comitetul de directie, asigurind conducerea curenta a societatii, sau, in lipsa acestuia, de catre unul din administratori desemnat de presedinte.
    In relatiile cu tertii, societatea este reprezentata de catre redactorul sef, pe baza si in limitele imputernicirilor date de adunarea generala a actionarilor sau, in lipsa lui, de catre unul din administratori, desemnat de consiliu.
    Membrii consiliului de administratie vor putea exercita orice act care este legat de administrarea societatii in interesul acesteia, in limita drepturilor care li se confera.
    Presedintele consiliului de administratie este obligat sa puna la dispozitia actionarilor si comisiei de cenzori, la cererea acestora, toate documentele societatii.
    Presedintele si ceilalti membri ai consiliului de administratie raspund fata de societate pentru prejudiciile rezultate din faptele lor ilicite, pentru abaterile de la statut si pentru greseli in administrarea societatii.
    Consiliul de administratie are urmatoarele atributii:
    a) angajeaza si concediaza personalul;
    b) stabileste indatoririle si imputernicirile personalului societatii pe compartimente;
    c) aproba incheierea de contracte de inchiriere (luarea sau darea cu chirie) pe baza hotaririi adunarii generale ordinare a actionarilor;
    d) stabileste tactica si strategia de marketing, de cercetare si dezvoltare, de asigurare a calitatii;
    e) supune anual adunarii generale a actionarilor, in termen de 60 de zile de la incheierea exercitiului economico-financiar, raportul cu privire la activitatea societatii, bilantul si contul de profit si pierderi pe anul precedent, precum si proiectul de buget al societatii pe anul urmator;
    f) rezolva orice alte probleme stabilite de adunarea generala a actionarilor;

    CAP. 7
    Controlul gestiunii

    Art. 15
    Controlul de catre actionari
    Pentru a putea exercita dreptul de control, actionarilor li se vor prezenta, la cerere, date cu privire la activitatea societatii, la situatia patrimoniului, a contului de profit si pierderi.
    Art. 16
    Comisia de cenzori - organizare
    Comisia de cenzori este numita, in conditiile legii, de adunarea generala a actionarilor. Ea se compune din 3 membri.
    In perioada in care statul este actionar unic, cenzorii sint reprezentanti ai Ministerului Economiei si Finantelor.
    Pentru a putea exercita dreptul de control, actionarilor si comisiei de cenzori li se vor prezenta, la cerere, date cu privire la activitate, situatia patrimoniului, a beneficiilor si a pierderilor.
    Comisia de cenzori are urmatoarele atributii principale:
    - in cursul exercitiului financiar verifica gospodarirea fondurilor fixe si a mijloacelor circulante, a portofoliului de efecte, casa si registrele de evidenta contabila si informeaza consiliul de administratie asupra neregulilor constatate;
    - la incheierea exercitiului financiar controleaza exactitatea inventarului, a documentelor si informatiilor prezentate de consiliul de administratie asupra fondurilor societatii, a bilantului si a contului de profit si pierderi, prezentind adunarii generale a actionarilor un raport scris prin care se propune aprobarea sau modificarea bilantului si a contului de profit si pierderi;
    - la lichidarea societatii controleaza operatiunile de lichidare;
    - prezinta adunarii generale a actionarilor punctul sau de vedere privind propunerile de reducere a capitalului social.
    Atributiile comisiei de cenzori se completeaza si cu alte obligatii prevazute de lege.
    Comisia de cenzori se intruneste la sediul societatii si ia decizii in unanimitate. Daca nu se realizeaza unanimitatea, raportul cu divergente se inainteaza adunarii generale.

    CAP. 8
    Activitatea societatii

    Art. 17
    Exercitiul economico-financiar
    Exercitiul economico-financiar incepe la 1 ianuarie si se incheie la 31 decembrie ale fiecarui an. Primul exercitiu incepe la data constituirii societatii.
    Art. 18
    Contabilitatea
    Societatea va tine evidenta contabila in lei si va intocmi anual bilantul si contul de profit si pierderi, avind in vedere normele metodologice elaborate de Ministerul Economiei si Finantelor.
    Art. 19
    Profitul
    Profitul societatii se stabileste prin bilantul aprobat de adunarea generala a actionarilor.
    Plata dividendelor cuvenite actionarilor se face de societate, in conditiile legii.
    In cazul inregistrarii de pierderi, partile se obliga sa analizeze cauzele si sa ia masuri de recuperare.
    Art. 20
    Salarizarea
    Nivelul salariilor pentru personalul societatii pe categorii de calificare si functii se stabileste prin negociere, in conditiile legii.
    Drepturile si obligatiile personalului societatii se stabilesc de consiliul de administratie.
    Art. 21
    Amortizarea fondurilor fixe
    Consiliul de administratie stabileste, in conditiile legii, modul de amortizare a fondurilor fixe.

    CAP. 9
    Modificarea formei juridice, dizolvarea, lichidarea, litigii

    Art. 22
    Modificarea formei juridice
    Forma juridica a societatii poate fi modificata prin hotarirea adunarii generale extraordinare a actionarilor.
    Art. 23
    Dizolvarea societatii
    Urmatoarele situatii duc la dizolvarea societatii:
    a) imposibilitatea realizarii obiectului social;
    b) pierderea a cel putin 1/2 din capitalul social, daca adunarea generala a actionarilor nu decide completarea capitalului sau reducerea lui la suma ramasa;
    c) numarul de actionari va fi redus sub 5, timp de 6 luni;
    d) falimentul;
    e) in orice alte situatii, pe baza hotaririi adunarii generale a actionarilor.
    Art. 24
    Lichidarea societatii
    Lichidarea societatii se va face dupa procedura prevazuta de lege.
    Art. 25
    Litigii
    Litigiile societatii cu persoane fizice sau juridice romane sint de competenta instantelor judecatoresti din Romania.
    Litigiile nascute din raporturile contractuale dintre societate si persoane juridice romane pot fi solutionate si prin arbitraj, potrivit legii.
    Art. 26
    Dispozitii finale
    Prevederile prezentului statut se completeaza cu dispozitiile legale referitoare la societatile comerciale.



SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 413/1991

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 413 din 1991
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Hotărârea 413/1991
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu