Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 1611 din  7 octombrie 2004

privind cheltuielile necesare pentru pregatirea, organizarea si desfasurarea alegerilor pentru Camera Deputatilor, Senat si Presedintele Romaniei din anul 2004

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 919 din  8 octombrie 2004


SmartCity3


    In temeiul art. 108 din Constitutia Romaniei, republicata, al art. 29 alin. (1) lit. t), al art. 111 si art. 112 alin. (2) din Legea nr. 373/2004 pentru alegerea Camerei Deputatilor si a Senatului, precum si al art. 28 din Legea nr. 370/2004 pentru alegerea Presedintelui Romaniei,

    Guvernul Romaniei adopta prezenta hotarare.

    Art. 1
    (1) Sumele necesare pentru acoperirea cheltuielilor pentru organizarea si desfasurarea alegerilor pentru Camera Deputatilor, Senat si Presedintele Romaniei din anul 2004 se asigura de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Administratiei si Internelor, al Secretariatului General al Guvernului pentru Institutul National de Statistica si Agentia pentru Strategii Guvernamentale si al Ministerului Afacerilor Externe.
    (2) Pentru acoperirea cheltuielilor necesare in vederea pregatirii si desfasurarii in bune conditii a alegerilor pentru Camera Deputatilor, Senat si Presedintele Romaniei din anul 2004 se suplimenteaza bugetul Ministerului Administratiei si Internelor, cel al Secretariatului General al Guvernului pentru Institutul National de Statistica si Agentia pentru Strategii Guvernamentale, precum si cel al Ministerului Afacerilor Externe din Fondul de rezerva bugetara la dispozitia Guvernului, prevazut in bugetul de stat pe anul 2004, potrivit anexei care face parte integranta din prezenta hotarare.
    (3) Ministerul Administratiei si Internelor repartizeaza pe prefecturi sumele cu care se majoreaza alocatiile bugetare ale acestora, necesare pentru organizarea si desfasurarea alegerilor pentru Camera Deputatilor, Senat si Presedintele Romaniei din anul 2004.
    (4) Sumele necesare pentru acoperirea cheltuielilor cu organizarea, dotarea si functionarea Biroului Electoral Central se suporta din bugetul Ministerului Administratiei si Internelor.
    Art. 2
    (1) Ministerul Administratiei si Internelor asigura achizitionarea, cu plata la 90 de zile din momentul ridicarii de la Administratia Nationala a Rezervelor de Stat, a hartiei pentru tiparirea buletinelor de vot necesare in vederea desfasurarii alegerilor pentru Camera Deputatilor, Senat si Presedintele Romaniei din anul 2004, precum si a proceselor-verbale pentru constatarea rezultatelor alegerilor.
    (2) Ministerul Administratiei si Internelor repartizeaza prefectilor cantitatile de hartie necesare tiparirii buletinelor de vot si a celorlalte formulare necesare procesului electoral.
    (3) Prefectii asigura imprimarea buletinelor de vot in conditii de securitate, precum si tiparirea machetei proceselor-verbale pentru constatarea rezultatelor alegerilor.
    (4) Cheltuielile privind tiparirea proceselor-verbale pentru constatarea rezultatelor alegerilor, precum si dotarea cu echipamente si tehnica de calcul, aplicatii informatice si consumabile necesare efectuarii operatiunilor tehnice privind stabilirea rezultatelor alegerilor, in statiile de prelucrare organizate la nivelul circumscriptiilor si al oficiilor electorale, se suporta din bugetul Secretariatului General al Guvernului pentru Institutul National de Statistica.
    Art. 3
    (1) In cadrul bugetelor aprobate, efectuarea cheltuielilor pentru organizarea si desfasurarea alegerilor pentru Camera Deputatilor, Senat si Presedintele Romaniei din anul 2004 se realizeaza de catre ordonatorii de credite, cu informarea periodica a Comisiei pentru transparenta.
    (2) Comisia prevazuta la alin. (1) se compune din cate un reprezentant al partidelor politice parlamentare, din 2 reprezentanti ai organizatiilor neguvernamentale si din 2 reprezentanti ai Clubului Roman de Presa.
    (3) Componenta nominala a comisiei prevazute la alin. (1) se stabileste de catre presedintele Comisiei tehnice centrale, pe baza propunerilor formulate de partidele politice parlamentare, organizatiile neguvernamentale si Clubul Roman de Presa.
    (4) Comisia prevazuta la alin. (1) isi desemneaza presedintele dintre membrii nominalizati potrivit alin. (3).
    Art. 4
    Pentru reducerea cheltuielilor necesare desfasurarii procesului electoral, primarii vor utiliza bunurile materiale aflate in stare corespunzatoare, recuperate de la alegerile anterioare.
    Art. 5
    (1) Pe toata perioada exercitarii atributiilor privind organizarea si desfasurarea alegerilor parlamentare si prezidentiale din anul 2004, institutiile la care sunt angajati membrii birourilor electorale, statisticienii, informaticienii si personalul tehnic auxiliar le asigura acestora drepturile salariale cuvenite, potrivit legii.
    (2) Pentru membrii Biroului Electoral Central, incepand cu data incheierii procesului-verbal de investire, se acorda o indemnizatie de 320.000 lei pe zi, pe intreaga perioada de activitate, care se suporta din bugetul Ministerului Administratiei si Internelor.
    (3) Statisticienii, informaticienii si personalul tehnic auxiliar care participa la executarea operatiunilor generate de activitatea de la Biroul Electoral Central vor primi o indemnizatie de 220.000 lei pe zi, pe intreaga perioada de activitate, care se suporta din bugetul Ministerului Administratiei si Internelor.
    (4) Membrii birourilor electorale de circumscriptie beneficiaza de o indemnizatie de 270.000 lei pe zi, pe intreaga perioada de activitate, incepand cu data incheierii procesului-verbal de investire. Statisticienii, informaticienii si personalul tehnic auxiliar care participa la efectuarea operatiunilor generate de desfasurarea alegerilor pentru Camera Deputatilor, Senat si Presedintele Romaniei din anul 2004, pe langa birourile electorale de circumscriptie, vor primi o indemnizatie de 220.000 lei pe zi, pe intreaga perioada de activitate.
    (5) Membrii oficiilor electorale beneficiaza de o indemnizatie de 270.000 lei pe zi, pe intreaga perioada de activitate, incepand cu data incheierii procesului-verbal de investire. Statisticienii, informaticienii si personalul tehnic auxiliar care participa la efectuarea operatiunilor generate de desfasurarea alegerilor pentru Camera Deputatilor, Senat si Presedintele Romaniei din anul 2004, pe langa oficiile electorale, vor primi o indemnizatie de 220.000 lei pe zi, pe intreaga perioada de activitate.
    (6) Membrii birourilor electorale ale sectiilor de votare beneficiaza de o indemnizatie de 270.000 lei pe zi de activitate, incepand cu data incheierii procesului-verbal de investire.
    (7) Membrilor Biroului Electoral Central, statisticienilor, informaticienilor si personalului tehnic auxiliar al acestuia, care participa la realizarea operatiunilor legate de desfasurarea alegerilor pentru Camera Deputatilor, Senat si Presedintele Romaniei din anul 2004, precum si personalului Ministerului Administratiei si Internelor sau al Ministerului Apararii Nationale, care este in misiune de paza la acest birou, li se asigura in fiecare zi de activitate bauturi racoritoare, cafea si gustari, in limita sumei de 60.000 lei de persoana. Aceste cheltuieli se suporta din bugetul Ministerului Administratiei si Internelor.
    (8) Membrilor birourilor electorale de circumscriptie si ai oficiilor electorale, statisticienilor, informaticienilor si personalului tehnic auxiliar al acestora, care participa la realizarea operatiunilor legate de desfasurarea alegerilor pentru Camera Deputatilor, Senat si Presedintele Romaniei din anul 2004, precum si personalului Ministerului Administratiei si Internelor sau al Ministerului Apararii Nationale, care este in misiune de paza a acestor birouri, respectiv oficii, li se asigura in fiecare zi de activitate bauturi racoritoare, cafea si gustari, in limita sumei de 60.000 lei de persoana.
    (9) Membrilor birourilor electorale ale sectiilor de votare si personalului Ministerului Administratiei si Internelor sau al Ministerului Apararii Nationale, care este in misiune de paza a acestor birouri, li se asigura in ziua votarii bauturi racoritoare, cafea si gustari, in limita sumei de 60.000 lei de persoana.
    (10) Plata indemnizatiilor prevazute la alin. (4), (5) si (6) se face pe baza listelor de prezenta avizate de presedintii birourilor sau oficiilor electorale.
    (11) Veniturile din indemnizatiile prevazute la alineatele (2) - (6) se impoziteaza conform prevederilor art. 84 din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.
    (12) Prin zi de activitate se intelege munca desfasurata pe parcursul unei zile calendaristice, indiferent de numarul de ore prestate, dar nu mai putin de 6 ore pe zi.
    (13) Pe langa drepturile prevazute la alin. (4), (5) si (6), membrii birourilor sau oficiilor electorale care domiciliaza in alte localitati beneficiaza de indemnizatia de delegare, precum si de decontarea cheltuielilor de transport si cazare, potrivit reglementarilor in vigoare care stabilesc aceste drepturi pentru personalul din institutiile publice.
    (14) Plata indemnizatiilor prevazute la alin. (4), (5), (6) si (13) si a cheltuielilor de protocol prevazute la alin. (8) si (9) se asigura din bugetele prefecturilor, din sumele repartizate conform art. 1 alin. (3).
    Art. 6
    Cheltuielile pentru prelucrarea si distribuirea pe suport magnetic a datelor necesare actualizarii listelor electorale permanente si cheltuielile pentru tiparirea copiilor de pe listele electorale permanente si pentru dosarele necesare se suporta din bugetul Ministerului Administratiei si Internelor.
    Art. 7
    (1) Cheltuielile necesare in vederea transportului documentelor prevazute de lege pentru desfasurarea procesului electoral se asigura din bugetele prefecturilor, din sumele repartizate conform art. 1 alin. (3).
    (2) Pentru organizarea si desfasurarea procesului electoral, consumul de carburanti si cheltuielile cu telefoanele, efectuate de autoritatile si institutiile publice implicate, se suplimenteaza cu 50% fata de normativele in vigoare, in perioada octombrie - decembrie 2004.
    Art. 8
    (1) Confectionarea timbrelor autocolante ce se aplica pe cartile de identitate ale cetatenilor este asigurata de Ministerul Administratiei si Internelor.
    (2) Ministerul Administratiei si Internelor repartizeaza timbrele autocolante prefectilor, care impreuna cu primarii predau aceste materiale sectiilor de votare.
    (3) Confectionarea stampilelor cu mentiunea "Votat", precum si a celorlalte modele de stampile necesare in vederea controlului si desfasurarii procesului electoral se asigura de prefecti, din sumele repartizate conform art. 1 alin. (3).
    Art. 9
    Achizitionarea bunurilor si serviciilor necesare bunei organizari si desfasurari a alegerilor pentru Camera Deputatilor, Senat si Presedintele Romaniei din anul 2004 se face in conditiile prevazute de art. 12 lit. h) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 60/2001 privind achizitiile publice, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 212/2002, cu modificarile si completarile ulterioare.
    Art. 10
    Sumele puse la dispozitia Ministerului Administratiei si Internelor, Ministerului Afacerilor Externe, respectiv Secretariatului General al Guvernului pentru Institutul National de Statistica si pentru Agentia pentru Strategii Guvernamentale, neutilizate, se restituie, in vederea reintregirii Fondului de rezerva bugetara la dispozitia Guvernului, in termen de 10 zile de la data publicarii rezultatului alegerilor in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.
    Art. 11
    Sumele alocate Ministerului Administratiei si Internelor din Fondul de rezerva bugetara la dispozitia Guvernului pentru desfasurarea procesului electoral se vireaza cu aceasta destinatie in bugetul fiecarei prefecturi, iar decontarea cheltuielilor respective se efectueaza cu respectarea prevederilor legale.
    Art. 12
    Ministerul Finantelor Publice va introduce modificarile ce decurg din aplicarea prevederilor prezentei hotarari in structura bugetului de stat pe anul 2004 si in volumul si structura bugetului Ministerului Administratiei si Internelor, al Secretariatului General al Guvernului pentru Institutul National de Statistica si pentru Agentia pentru Strategii Guvernamentale, precum si al Ministerului Afacerilor Externe.

                  PRIM-MINISTRU
                  ADRIAN NASTASE

                         Contrasemneaza:
                         Ministru de stat,
                         ministrul administratiei si internelor,
                         Marian Florian Saniuta

                         Ministrul delegat
                         pentru administratia publica,
                         Gheorghe Emacu

                         Ministrul pentru coordonarea
                         Secretariatului General al Guvernului,
                         Eugen Bejinariu

                         Ministrul finantelor publice,
                         Mihai Nicolae Tanasescu

    ANEXA 1*)

    *) Anexa este reprodusa in facsimil.

                                                                      Mii lei
 ______________________________________________________________________________
|      INSTITUTIA       |Capitol|           |Cheltuieli |          |   TOTAL   |
|                       |       |___________|___________|__________|           |
|                       |       | Personal  | Materiale |  Capital |           |
|_______________________|_______|___________|___________|__________|___________|
|_______________________|_______|___________|___________|__________|___________|
|1. Ministerul          |       |443.061.124|309.548.000|26.000.000|778.609.124|
|   Administratiei si   |       |           |           |          |           |
|   Internelor          |       |           |           |          |           |
|_______________________|_______|___________|___________|__________|___________|
|   1) Prefecturi       | 51.01 |389.454.300|233.000.000| 5.250.000|627.704.300|
|   2) Biroul Electoral | 51.01 |  1.639.250|  7.500.000| 4.000.000| 13.139.250|
|      Central          |       |           |           |          |           |
|_______________________|_______|___________|___________|__________|___________|
|   TOTAL CAP 51.01     | 51.01 |391.093.550|240.500.000| 9.250.000|640.843.550|
|_______________________|_______|___________|___________|__________|___________|
|   ____________________|_______|___________|___________|__________|___________|
|  |1) Inspectoratul    | 55.01 | 36.488.000| 43.300.000|          | 79.788.000|
|  |   General al       |       |           |           |          |           |
|  |   Politiei         |       |           |           |          |           |
|  |____________________|_______|___________|___________|__________|___________|
|  |2) Comandamentul    | 55.01 |  7.200.000| 12.800.000|          | 20.000.000|
|  |   National al      |       |           |           |          |           |
|  |   Jandarmeriei     |       |           |           |          |           |
|  |____________________|_______|___________|___________|__________|___________|
|  |3) Directia Generala| 55.01 |  8.200.000|    620.000|16.750.000| 25.570.000|
|  |   Evidenta         |       |           |           |          |           |
|  |   Informatizata a  |       |           |           |          |           |
|  |   Persoanei        |       |           |           |          |           |
|  |____________________|_______|___________|___________|__________|___________|
|  |4) Unitatea Speciala| 55.01 |     79.574| 12.328.000|          | 12.407.574|
|  |   de Aviatie       |       |           |           |          |           |
|__|____________________|_______|___________|___________|__________|___________|
|_______________________|_______|___________|___________|__________|___________|
|   TOTAL CAP 55.01     | 55.01 | 51.967.574| 69.048.000|16.750.000|137.765.574|
|_______________________|       |___________|___________|__________|___________|
|_______________________|       |___________|___________|__________|___________|
|2. Secretariatul       |       |    500.000| 39.694.000| 4.800.000| 44.994.000|
|   General al          |       |           |           |          |           |
|   Guvernului          |       |           |           |          |           |
|_______________________|_______|___________|___________|__________|___________|
|   - Institutul        | 51.01 |    500.000| 24.700.000| 4.800.000| 30.000.000|
|     National          |       |           |           |          |           |
|     de Statistica     |       |           |           |          |           |
|_______________________|_______|___________|___________|__________|___________|
|   - Agentia pentru    | 59.01 |           | 14.994.000|          | 14.994.000|
|     Strategii         |       |           |           |          |           |
|     Guvernamentale    |       |           |           |          |           |
|_______________________|_______|___________|___________|__________|___________|
|_______________________|_______|___________|___________|__________|___________|
|3. Ministerul          | 51.01 |  6.300.000| 14.700.000|          | 21.000.000|
|   Afacerilor Externe  |       |           |           |          |           |
|_______________________|_______|___________|___________|__________|___________|
|_______________________|_______|___________|___________|__________|___________|
|   TOTAL GENERAL       |       |449.861.124|363.942.000|30.800.000|844.603.124|
|_______________________|_______|___________|___________|__________|___________|



SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 1611/2004

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 1611 din 2004
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu