HOTARARE Nr. 182 din 20 martie 1991
privind constituirea Agentiei Romane de Dezvoltare
ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI
ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL NR. 52 din 30 martie 1992
Art. 1
Incepand cu data prezentei hotarari se constituie Agentia Romana de
Dezvoltare, ca departament in subordinea directa a Guvernului, prin
reorganizarea Agentiei Romane pentru Promovarea Investitiilor si Asistentei
Economice din Strainatate
Art. 2
Agentia Romana de Dezvoltare urmareste realizarea programului Guvernului de
reforma si dezvoltare economica prin atragerea si utilizarea resurselor de
capital. In acest scop, agentia are urmatoarele atributii:
2.1. coordonarea asistentei economice externe guvernamentale, multilaterale
si bilaterale;
2.2. orientarea resurselor externe de capital catre restructurarea si
dezvoltarea sectoarelor prioritare ale economiei nationale, privatizarea
sectorului de stat si incurajarea intreprinderilor particulare;
2.3. corelarea politicii in domeniul investitiilor straine cu procesele
interne de reforma, urmarirea asigurarii cadrului juridic, institutional si a
infrastructurii necesare pentru atragerea capitalului strain in Romania;
2.4. promovarea in exterior a posibilitatilor de investitii in Romania;
2.5. acordarea de asistenta agentilor economici romani publici sau privati,
asociatiilor profesionale institutiilor si organismelor economice
guvernamentale si neguvernamentale, pentru realizarea proiectelor de investitii
cu participare straina.
Art. 3
Agentia Romana de Dezvoltare preia toate atributiile Agentiei Romane pentru
Promovarea Investitiilor si asistentei Economice din Strainatate prevazute in
Legea privind societatile comerciale, in reglementarile privind regimul
investitiilor straine, precum si in toate celelalte acte normative.
Art. 4
Agentia Romana de Dezvoltare isi desfasoara activitatea in stransa
colaborare cu agentii economici publici si privati, cu asociatiile
profesionale, cu ministerele, departamentele si institutiile de specialitate,
guvernamentale si neguvernamentale, care sunt obligate sa-i furnizeze datele si
informatiile solicitate, inclusiv cele cu caracter confidential.
Art. 5
Agentia Romana de Dezvoltare este persoana juridica, functioneaza ca o
institutie publica si isi desfasoara activitatea in conformitate cu statutul
prezentat in anexa nr. 1. Conducerea agentiei este asigurata de un presedinte
cu rang de secretar de stat, asistat de un vicepresedinte, cu rang de subsecretar
de stat.
Structura organizatorica si functionala este prevazuta in anexele nr. 2 si
3.
Art. 6
In vederea indeplinirii atributiilor sale, agentia poate infiinta centre
teritoriale in tara si birouri de reprezentanta in strainatate, in cadrul
numarului total de posturi si al fondurilor aprobate de Guvern, precum si
oficii de consultanta si prestari servicii, ca unitati ci autonomie
administrativa si financiara.
Art. 7
Se considera transferat in interesul serviciului la Agentia Romana de
Dezvoltare numai personalul angajat, conform prevederilor Legii nr. 30/1990, la
Agentia Romana pentru Promovarea Investitiilor si Asistentei Economice din
Strainatate. Restul personalului devine disponibil si se poate transfera la
Agentia Romana de Dezvoltare pe baza de concurs. In perioada pana la
transferarea in interesul serviciului, personalul devenit disponibil
beneficiaza de drepturile prevazute de lege.
Art. 8
Agentia Romana de Dezvoltare preia intregul patrimoniu al Agentiei Romane pentru
Promovarea Investitiilor si Asistentei Economice din Strainatate. Ministerul
Finantelor va introduce modificari in indicatorii financiari care decurg din
bugetul de venituri si cheltuieli, conform anexei nr. 4, si din aplicarea
prezentei hotarari.
Art. 9
Anexele nr. 1, 2, 3 si 4 fac parte integranta din prezenta hotarare.
Art. 10
Hotararea Guvernului nr. 858 din 25 iulie 1990 privind organizarea Agentiei
Romane pentru Promovarea Investitiilor si asistentei Economice din Strainatate
se abroga.
ANEXA 1
STATUTUL
Agentiei Romane de Dezvoltare
CAP. 1
Art. 1
Denumirea, forma juridica, durata, sediul
Agentia Romana de Dezvoltare este persoana juridica si functioneaza ca o
institutie publica, cu patrimoniu propriu, in subordinea directa a guvernului.
Art. 2
Activitatea agentiei se desfasoara in baza hotararii guvernamentale de
constituire, a prezentului statut si cu respectarea normelor legale privind
institutiile publice.
Art. 3
Agentia se constituie pe o perioada nelimitata.
Sediul agentiei este in municipiul Bucuresti.
Art. 4
Agentia Romana de Dezvoltare are in structura organizatorica si functionala
centre teritoriale in tara si birouri de reprezentare in strainatate, precum si
oficii de consultanta si prestari servicii, cu autonomie administrativa si
financiara.
CAP. 2
Art. 5
Obiective si atributii
Agentia Romana de Dezvoltare are ca obiectiv realizarea programului
Guvernului de reforma si dezvoltare economica prin atragerea si utilizarea
resurselor externe de capital.
In acest scop, agentia are urmatoarele atributii:
5.1. Coordonarea asistentei economice externe guvernamentale:
a) intretine relatii permanente cu organisme si institutiile guvernamentale
sau neguvernamentale, regionale sau nationale care administreaza programele de
asistenta economica multilaterale pentru tarile Europei Centrale si de Est;
b) identifica, negociaza si orienteaza programele de asistenta economica
nerambursabila, potrivit necesitatilor prioritare ale economiei nationale;
c) identifica si analizeaza, impreuna cu institutiile specializate din
tara, guvernamentale si neguvernamentale, proiectele concrete care urmeaza sa
fie finantate din asistenta economica nerambursabila, asigurand accesul liber
si egal la aceste resurse al tuturor institutiilor si agentilor economici
romani, publici sau privati;
d) urmareste programele de asistenta financiara rambursabila, preluata sau
garantata de institutiile financiar-bancare din tara, in numele Guvernului
roman, si face propuneri de orientare a lor potrivit directiilor prioritare de
dezvoltare a economiei nationale;
e) asigura culegerea datelor si informatiilor de la ministere,
departamente, de la alte institutii guvernamentale sau neguvernamentale si de
la agenti economici care au beneficiat de asistenta economica din strainatate
acordata Guvernului roman si intocmeste, periodic, rapoarte de informare cu
privire la destinatia si folosirea acestor resurse.
5.2. Orientarea resurselor externe de capital catre restructurarea si
dezvoltarea sectoarelor prioritare pentru economia nationala, privatizarea
sectorului de stat si incurajarea intreprinderilor particulare:
a) initiaza si negociaza, impreuna cu institutiile interesate, intocmirea
unor studii de evaluare si analiza economica de restructurare sau dezvoltare la
nivel national sau sectorial;
b) pregateste lista sectoarelor, obiectivelor existente si proiectelor noi
care se ofera investitorilor straini, pe care o supune aprobarii Guvernului si
o da publicitatii;
c) initiaza si organizeaza actiuni de evaluare, pregatire a ofertelor a
studiilor de fezabilitate si lansare a lor pe piata externa, in colaborare cu
firme straine; urmareste atragerea de investitor straini pentru ofertele
lansate si face recomandari si propuneri economici, institutiilor implicate si
Guvernului pentru realizarea proiectelor;
d) negociaza si finalizeaza, din insarcinarea Guvernului, proiecte de
investitii in domenii de interes deosebit pentru economia nationala;
e) analizeaza si promoveaza studiile de fezabilitate primite de la agentii
economici romani si face, daca este cazul, recomandarii si propuneri privind
colaborarea cu partenerii straini sau utilizarea altor resurse externe;
f) atrage, orienteaza si indruma investitorii straini potentiali pentru
folosirea posibilitatilor de investitii in Romania;
g) intocmeste analize si studii privitoare la orientarea investitiilor
straine pentru dezvoltarea economica in plan national si social.
5.3. Corelarea politicii privind capitalul strain cu procesele de reforma
economica interne, urmarirea pregatirii cadrului juridic, institutional si a
infrastructurii necesare:
a) supravegheaza respectarea prevederilor legale privind regimul
investitiilor straine in Romania, de catre institutiile si agentii economici
romani sau straini, si face propuneri Guvernului in legatura cu orientarile,
metodologia si procedurile de realizare a lor;
b) initiaza si avizeaza, dupa caz, proiecte de acte normative care privesc
regimul investitiilor in Romania si folosirea asistentei economice externe;
c) initiaza, participa, negociaza sau avizeaza, dupa caz, acorduri privind
garantarea si promovarea reciproca a investitiilor de capital, programe
multilaterale si bilaterale de asistenta economica si acorduri de credit pe
termen mediu si lung destinate investitiilor de capital in Romania;
d) inventariaza si urmareste, cu sprijinul ministerelor, primariilor si
agentilor economici, constructiile sistate, spatiile de productie, comerciale
si de servicii neutilizate sau cladirile si terenurile disponibile, in vederea
pregatirii si prezentarii acestora unor investitori straini potentiali;
e) primeste, analizeaza, orienteaza si inregistreaza cererile persoanelor
fizice si juridice straine interesate in realizarea de investitii in Romania
acorda facilitatile prevazute de lege si elibereaza certificatul de investitor;
f) evalueaza reactiile investitorilor straini si romani in legatura cu
problemele curente ale activitatii de investitii in Romania, cu informarea
operativa a factorilor de decizie, pentru a actiona in consecinta;
g) organizeaza evidenta statistica si baza de date privind investitiile
straine in Romania si furnizeaza Guvernului si institutiilor interesate
informatiile necesare.
5.4. Promovarea in exterior a posibilitatilor de investitii existente in
Romania:
a) intocmeste si difuzeaza materiale de prezentare, informare si
documentare privind cadrul legislativ care guverneaza regimul investitiilor
straine in Romania, atributiile Agentiei Romane de Dezvoltare si altor
institutii cu competente in materie;
b) promoveaza, prin buletine specializate, articole si materiale
informative proiecte concrete de investitii in Romania;
c) organizeaza, in tara si in strainatate, seminarii, conferinte, mese
rotunde si dezbateri pe teme de investitii straine si participa la manifestari
similare initiate de alte institutii sau organizatii romane si straine;
d) organizeaza, in baza directiilor de dezvoltare si a prioritatilor
stabilite de Guvern, misiuni economice in Romania, generale sau specializate pe
domenii de activitate;
e) organizeaza intalniri pentru schimb de experienta cu agentiile sau institutiile
guvernamentale si private similare din alte tari;
f) incheie conventii si intelegeri de colaborare cu institutii, asociatii,
firme de specialitate si experti din strainatate, in scopul promovarii
investitiilor straine in Romania.
5.5. Acordarea de asistenta agentilor economici romani, publici si privati,
asociatiilor profesionale, institutiilor si organismelor economice
guvernamentale si neguvernamentale:
a) identifica, analizeaza si promoveaza solicitarile agentilor economici
interni privind atragerea capitalului strain si utilizarea resurselor economice
si financiare externe;
b) acorda sprijin si consultanta de specialitate agentilor economici romani
pentru realizarea proiectelor de investitii in tara, cu participare straina
c) organizeaza programe de negocieri cu investitorii straini si institutii
de specialitate si acorda asistenta pe parcursul tratativelor;
d) organizeaza participarea agentilor economici romani la targuri si
expozitii internationale, la conferinte, seminarii si mese rotunde, in tara sau
strainatate;
e) organizeaza seminarii sau cursuri de pregatire pentru cadrele de
conducere si executie, cu experti romani sau straini.
Art. 6
Agentia Romana de Dezvoltare indeplineste orice alte atributii conferite
prin lege sau prin hotarari guvernamentale.
Art. 7
In indeplinirea atributiilor sale, Agentia Romana de Dezvoltare angajeaza,
in conditiile legii:
a) contracte de cercetare, proiectare si analiza economica cu institute
specializate si institutii de invatamant superior;
b) servicii remunerate de consultanta, expertiza si asistenta tehnica, atat
din tara, cat si din strainatate;
c) agenti specializati pentru reprezentare si relatii publice;
d) servicii editoriale si de publicitate.
CAP. 3
Art. 8
Organe de conducere si administrare
Agentia Romana de Dezvoltare are ca organe de conducere si administrare:
8.1.presedintele;
8.2.comitetul director;
8.3.consiliul consultativ.
Art. 9
Presedintele este numit prin hotarare a Guvernului si are urmatoarele
atributii:
- organizeaza si conduce activitatea curenta a agentiei;
- reprezinta agentia in relatiile cu organele statului, organele
judecatoresti si cu persoanele fizice sau juridice romane:
- reprezinta agentia in relatiile cu strainatatea;
- angajeaza si concediaza personalul din aparatul propriu;
- numeste si revoca, prin decizie, directorii generali si directorii
directiilor din structura agentiei;
- aproba deplasarile personalului propriu in tara si strainate;
- adopta decizii.
Vicepresedintele este inlocuitorul de drept al presedintelui.
Art. 10
Comitetul director este format din 7-9 membri si anume:
- presedintele si vicepresedintele;
- directori generali;
- specialisti recunoscuti si apreciati in profilul de activitate a
agentiei.
Comitetul director se intruneste saptamanal, in reuniuni ordinare, sau ori
de cate ori este nevoie, din initiativa presedintelui.
Atributiile comitetului director sunt, in principal, urmatoarele:
- aproba angajamentele efectuate de catre agentie conform art. 7;
- elaboreaza programul de activitate si propunerea de buget de venituri si
cheltuieli ale agentiei, pe care o supune spre aprobare Guvernului;
- pregateste raportul de activitate si bilantul anual, pe care le supune
spre aprobare Guvernului;
- analizeaza periodic activitatea compartimentelor din structura agentiei;
- hotaraste infiintarea centrelor teritoriale, a birourilor de reprezentare
in strainatate si a oficiilor de consultanta;
- analizeaza propunerile privind actiunile de investitii de importanta
deosebita;
- adopta hotarari.
Art. 11
Consiliul consultativ este format din 17-21 membri, reprezentanti ai
Agentiei Romane de Dezvoltare, Ministerului Afacerilor Externe, Ministerul
Finantelor, Ministerul Resurselor si Industriei, Ministerul Comertului si
Turismului, Ministerului Culturii si Alimentatiei, Ministerului Comunicatiilor,
Ministerului Lucrarilor Publice, Transporturilor si Amenajarii Teritoriului,
Camerei de comert si Industrie, Agentiei Nationale pentru Privatizare, Bancii
Nationale a Romaniei si altor banci, Asociatilor Intreprinzatorilor
Particulari, precum si personalitati de specialitate.
Membrii consiliului consultativ se aproba prin decizie a primului-ministru.
Consiliul consultativ este prezidat de presedintele Agentiei Romane de
Dezvoltare si se intruneste in sesiuni trimestriale.
Consiliul consultativ dezbate si adopta recomandari privind:
- directiile principale de orientare a resurselor de capital din
strainatate
- politici si strategii sectoriale si de restructurare in sprijinul
investitiilor straine;
- perfectionarea cadrului juridic privind regimul investitiilor straine;
- cai, modalitati si instrumente de promovare a investitiilor straine in
Romania;
- analiza economica a impactului investitiilor asupra economiei romanesti;
- investitiile straine si privatizarea;
- orice alte probleme, pe care le supune dezbaterii comitetului director al
agentiei sau membrilor consiliului.
Membrii consiliului consultativ asigura legatura intre Agentia Romana de
dezvoltare si organismele guvernamentale sau neguvernamentale pe care le
reprezinta.
CAP. 4
Art. 12
Bugetul de venituri si cheltuieli
Agentia Romana de dezvoltare intocmeste anual bugetul de venituri si
cheltuieli, in lei si in valuta, pe care ii supune spre aprobare Guvernului.
12.1. Resursele financiare ale agentiei sunt asigurate prin alocatii de la
bugetul statului si din venituri din activitati proprii, cum sunt:
valorificarea publicatiilor de promovare si informare, servicii de consultanta,
organizarea de seminarii etc.
12.2. Cheltuielile agentiei cuprind cheltuieli de functionare, editarea
materialelor de promovare si publicitate, organizarea de seminarii, conferinte,
mese rotunde, misiuni economice, servicii remunerate de consultanta si
reprezentare
ANEXA 2
AGENTIA ROMANA DE DEZVOLTARE
|
Total posturi |
= 108 din -------|------
care: posturi | | |
de conducere = 13 | | |
Comitet director | Consiliul consultativ
|
|
Presedinte
(secretar de stat)
|
------|------
Consilieri | Birouri de reprezentanta
3 | in strainatate 5
|
--------|-----------------------------
--------Vicepresedinte | | |
| (subsecretar de stat) | | |
| | | | |
| Directia generala Directia Directia generala Directia
| de investitii straine generala de asistenta economica
| de promovare economica si
| relatii externe
| 37 4 22 3 24 3 13 3
| | | | |
| -------------------- ----------- ----------- -------------
| | | | | | | | | | | | |
| A B C D E F G H I J K L
| 10 1 10 1 10 1 5 1 10 1 10 1 10 1 10 1 1 - 5 1 2 - 5 1
|
|------Centre teritoriale
4 -
A Directia agricultura, infrastructura, mediu si proiecte regionale
B Directia resurse si industrie
C Directia comert, turism, finante si alte servicii
D Oficiul de inregistrare si indrumare
E Directia promovare
F Directia informare (banca de date)
G Directia organisme economice internationale
H Directia relatii bilaterale
I Sector protocol
J Serviciul financiar-contabilitate
K Compartiment de personal
L Serviciul administrativ
ANEXA 3
STAT DE FUNCTIUNI *)
privind personalul din aparatul propriu al Agentiei Romane de Dezvoltare
-------------------------------------------------------------------------------
Nr. | Denumirea directiilor | Nr. posturi | nivelul | Limitele
crt. | compartimentelor si a | pe total | studiilor | claselor de
| functiilor | directii, | necesare |salarii si tipul
| |compartimente| incadrarii| indemnizatiei
| |si pe | pe | de conducere
| |functii | functii |
----------------------------------------------------------------------------
0 | 1 | 2 | 3 | 4
----------------------------------------------------------------------------
1 = Total posturi (exclusiv demnitari)
2 = 108
1 = Presedinte (secretar de stat)
2 = 1
1 = Vicepresedinte (subsecretar de stat)
2 = 1
0 = 1-3
1 = Consilieri
2 = 3
3 = s
4 = conf. Legii nr.6/1990 si Decretului-lege nr.78/90
1 = 1. DIRECTIA GENERALA DE INVESTITII STRAINE
2 = 37
0 = 4
1 = Director general
2 = 1
3 = s
4 = 39S
0 = 5
1 = Secretar dactilograf pr. I
2 = 1
3 = m
4 = 13-19
1 = Directia agricultura, infrastructura, mediu si proiecte generale
2 = 10
0 = 6
1 = Director
2 = 1
3 = s
4 = 38P
0 = 7-8
1 = Inspector general
2 = 2
3 = s
4 = 32-38
0 = 9
1 = Economist (ing.) pr.I
2 = 1
3 = s
4 = 32-38
0 = 10
1 = Economist (ing.) pr. III
2 = 1
3 = s
4 = 25-33 (26-34)
0 = 11-12
1 = Economist (ing.) pr. II
2 = 2
3 = s
4 = 31-37
0 = 13
1 = Consilier juridic pr.
2 = 1
3 = s
4 = 26-34
0 = 14
1 = Referent de specialitate pr. III
2 = 1
3 = s
4 = 25-33
0 = 15
1 = Statistician pr.
2 = 1
3 = m
4 = 16-24
1 = Directia resurse si industrie
2 = 10
0 = 16
1 = Director
2 = 1
3 = s
4 = 38P
0 = 17-18
1 = Inspector general
2 = 2
3 = s
4 = 32-38
0 = 19
1 = Economist (ing.) pr. II
2 = 1
3 = s
4 = 31-37
0 = 20-23
1 = Economist (ing.) pr. III
2 = 4
3 = s
4 = 25-33 (26-34)
0 = 24
1 = Stenodactilograf pr. I
1 = 1
3 = m
4 = 15-21
0 = 25
1 = Consilier juridic pr.
2 = 1
3 = s
4 = 26-34
1 = Directia comert, turism, finante si alte servicii
2 = 10
0 = 26
1 = Director
2 = 1
3 = s
4 = 38P
0 = 27-28
1 = Inspector general
2 = 2
3 = s
4 = 32-38
0 = 29-30
1 = Economist (ing.) pr. II
2 = 2
3 = s
4 = 31-37
0 = 31-33
1 = Economist (ing.) pr. III
2 = 3
3 = s
4 = 25-33 (26-34)
0 = 34
1 = Referent de specialitate pr. III
2 = 1
3 = s
4 = 25-33
0 = 35
1 = Stenodactilograf pr. I
2 = 1
3 = m
4 = 15-21
1 = oficiu de inregistrare si indrumare
2 = 5
0 = 36
1 = sef birou tehnico-economic
2 = 1
3 = s
4 = 29-35
0 = 37-39
1 = Economist (ing.) pr. III
2 = 3
3 = s
4 = 25-33 (26-34)
0 = 40
1 = Statistician pr.
2 = 1
3 = m
4 = 16-24
1 = Centre teritoriale
2 = 4
0 = 41-44
1 = Inspector general
2 = 4
3 = s
4 = 32-38
1 = Birouri de reprezentanta in strainatate
2 = 5
0 = 45-49
1 = Consilier economici
2 = 5
3 = s
1 = II. DIRECTIA GENERALA DE PROMOVARE
0 = 50
1 = Director general
2 = 1
3 = s
4 = 39S
0 = 51
1 = Secretar dactilograf pr. I
2 = 1
3 = m
4 = 13-19
1 = Directia promovare
2 = 10
0 = 52
1 = Director
2 = 1
3 = s
4 = 38P
0 = 53
1 Consilier economic
2 = 1
3 = s
4 = 37F
0 = 54
1 = inginer (economist) pr. I
2 = 1
3 = s
4 = 32-38
0 = 55
1 = Inginer (economist) pr. II
2 = 1
3 = s
4 = 31-37
0 = 56-58
1 = Inginer (economist) pr. III
2 = 3
3 = s
4 = 25-33 (26-34)
0 = 59
1 = Consilier juridic pr.
2 = 1
3 = s
4 = 26-34
0 = 60
1 = Referent de specialitate pr. III
2 = 1
3 = s
4 = 25-33
0 = 61
1 = Statistician pr.
2 = 1
3 = m
4 = 16-24
1 = Directia informare (banca de date)
2 = 10
0 = 62
1 = Director
2 = 1
3 = s
4 = 38P
0 = 63
1 = Inginer (economist) pr. I
2 = 1
3 = s
4 = 32-38
0 = 64-65
1 = Inginer (economist) pr. II
2 = 2
3 = s
4 = 31-37
0 = 66-69
1 = Inginer (economist) pr. III
2 = 4
3 = s
4 = 25-33 (26-34)
0 = 70-71
1 = Statistician pr.
2 = 2
3 = m
4 = 16-24
1 = III. DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA ECONOMICA SI RELATII EXTERNE
2 = 24
0 = 72
1 = Director general
2 = 1
3 = s
4 = 39S
0 = 73
1 = Secretar dactilograf pr.I
2 = 1
3 = m
4 = 13-19
1 = Directia organisme economice internationale
2 = 10
0 = 74
1 = Director
2 = 1
3 = s
4 = 38P
0 = 75-76
1 = Economist (ing.) pr. I
2 = 2
3 = s
4 = 32-38
0 = 77-78
1 = Economist (ing.) pr. II
2 = 2
3 = s
4 = 31-37
0 = 79
1 = Consilier economic
2 = 1
3 = s
4 = 37F
0 = 80
1 = Referent de specialitate pr. III
2 = 1
3 = s
4 = 25-33
0 = 81
1 = Inspector pr. de specialitate
2 = 1
3 = s
4 = 27-35
0 = 82
1 = Stenodactilograf pr. I
2 = 1
3 = m
4 = 15-21
0 = 83
1 = Consilier juridic pr.
2 = 1
3 = s
4 = 26-34
1 = Directia relatii bilaterale
2 = 10
0 = 84
1 = Director
2 = 1
3 = s
4 = 38P
0 = 85
1 = Consilier economic
2 = 1
3 = s
ANEXA 4
4 = 37F
0 = 86-87
1 = Economist (ing.) pr. I
2 = 2
3 = s
4 = 32-38
0 = 88
1 = Economist (ing.) pr. II
2 = 1
3 = 31-37
0 = 92
1 = Referent de specialitate pr. III
2 = 1
3 = s
4 = 25-33
0 = 93
1 = Consilier juridic pr.
2 = 1
3 = s
4 = 26-34
1 = Sector protocol
2 = 2
0 = 94
1 = Economist (ing.) pr. II
2 = 1
3 = s
4 = 31-37
0 = 95
1 = Economist (ing.) pr. III
2 = 1
3 = s
4 = 25-33(26-34)
1 = IV. DIRECTIA ECONOMICA
2 = 13
0 = 96
1 = Director
2 = 1
3 = s
4 = 37 O
1 = Serviciul financiar-contabilitate
2 = 5
0 = 97
1 = Sef serviciu economic
2 = 1
3 = s
4 = 31-37
0 = 98
1 = Economist pr. III
2 = 1
3 = s
4 = 25-33(26-34)
0 = 99
1 = Contabil pr.
2 = 1
3 = m
4 = 16-24
0 = 100
1 = Casier pr.
2 = 1
3 = m
4 = 10-16
0 = 101
1 = Revizor contabil pr.
2 = 1
3 = s
4 = 26-34
1 = Compartimentul de personal
2 = 2
0 = 102
1 = Economist pr. III
2 = 1
3 = s
4 = 25-33(26-34)
0 = 103
1 = Inspector de specialitate pr.
2 = 1
3 = s
4 = 27-35
1 = Serviciu administrativ
2 = 5
0 = 104
1 = Sef serviciu administrativ
2 = 1
3 = m
4 = 22-28
0 = 105
1 = Tehnician pr.
2 = 1
3 = m
4 = 20-28
0 = 106
1 = Sef cabinet
2 = 1
3 = m
4 = 14-21
0 = 107-108
1 = Functionar pr.
2 = 2
3 = m
4 = 14-22
1 = Muncitor si personal deservire
2 = 14
1 = Sofer
2 = 2
4 = conf. lista
1 = Operator telex
2 = 2
4 = meserii
1 = Operator xerox
2 = 1
4 = conf.lista
1 = Magaziner pr.
2 = 1
4 = 10-16
1 = Muncitor calificat
2 = 2
4 = conf.lista
1 = Ingrijitor
2 = 2
4 = 2-6
1 = portar (paznic)
2 = 2
4 = 2-6
1 = Bufetier
2 = 1
4 = conf.lista
1 = curier
2 = 1
4 = 3-7
BUGETUL DE VENITURI SI CHELTUIELI PE ANUL 1991
I. Cheltuieli pentru organele puterii executive
-------------------------------------------------------------------------------
mii
-------------------------
Denumire indicator cod lei $
----------------------------------------------------------------------------
A. Cheltuieli curente 53.629 850
-------------------------
I. Cheltuieli de personal 29.914
Cheltuieli cu salariile 01. 13.068
Salarii 01.01 11.437
Salarii platite cu ora, plati pentru ore 01.02 10
suplimentare
Compensare preturi si tarife 01.03 121
Alte drepturi 01.04 1.500
C.A.S. 20% 03. 2.288
Constituirea fondului de somaj 04. 458
Deplasari, detasari 05. 14.100 330
Ii.cheltuieli materiale si servicii
Cheltuieli pentru intretinere si gospodarire 11. 1.645
Incalzit 01. 375
Iluminat si forta motrice 02. 180
Apa, canal, salubritate 03. 60
Posta, telefon, telex, fax 04. 400
Furnituri birou 05. 10
Materiale pentru curatenie 06. 50
Alte materiale si prestari de servicii 07. 570
Materiale si prestari de servicii cu caracter
functional 12. 500
Materiale de inventar de mica valoare sau
scurta durata 13. 500
Reparatii curente 14. 2.500
Carti si publicatii 16. 4.650 160
Alte cheltuieli 17. 13.920
Calificare, perfectionare profesionala 01. 50
Protocol 02. 500
Alte cheltuieli (targuri internationale, in-
terne, seminarii in strainatate, in tara, an-
gajari experti, consultanti straini, asistenta
economica, chirii) 10. 13.370 360
B. Cheltuieli de capital 4.000
I. Cheltuieli de capital