HOTARARE Nr. 2 din 4 ianuarie 2001
pentru aprobarea structurii si continutului protocolului de predare-primire
intocmit de membrii Guvernului si de conducatorii celorlalte organe de
specialitate ale administratiei publice la expirarea mandatului
ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI
ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL NR. 3 din 5 ianuarie 2001
In temeiul prevederilor art. 107 alin. (2) din Constitutia Romaniei si ale
art. 3^1 din Legea nr. 115/1999 privind responsabilitatea ministeriala, cu
modificarile si completarile ulterioare,
Guvernul Romaniei adopta prezenta hotarare.
Art. 1
Se aproba structura si continutul protocolului de predare-primire intre
primul-ministru a carui activitate a incetat si primul-ministru care isi incepe
mandatul in aceasta functie, potrivit anexei nr. 1.
Art. 2
Se aproba structura si continutul protocolului de predare-primire intre
ministrul a carui activitate inceteaza si ministrul care preia aceasta functie,
potrivit anexei nr. 2.
Art. 3
Se aproba structura si continutul protocolului de predare-primire intre
secretarii de stat si secretarii generali din ministere, precum si intre
conducatorii celorlalte organe de specialitate ale administratiei publice centrale,
a caror activitate inceteaza si, respectiv, care preiau aceste functii,
potrivit anexei nr. 3.
Art. 4
Se aproba structura si continutul protocolului de predare-primire intre
prefecti, subprefecti si secretari generali, presedinti si vicepresedinti ai
consiliilor judetene, primari de municipii, orase si comune, precum si intre
secretari ai judetelor, municipiilor, oraselor si comunelor, a caror activitate
inceteaza si, respectiv, care preiau aceste functii, potrivit anexei nr. 4.
Art. 5
Anexele nr. 1 - 4 fac parte integranta din prezenta hotarare.
PRIM-MINISTRU
ADRIAN NASTASE
Contrasemneaza:
Ministrul administratiei publice,
Octav Cozmanca
ANEXA 1
PROTOCOL
de predare-primire intre primul-ministru a carui activitate a incetat si
primul-ministru care isi incepe mandatul in aceasta functie
Subsemnatul .................... a carui functie de prim-ministru a incetat
pe data depunerii juramantului de catre primul-ministru .....................
am procedat la predarea-primirea documentelor privind gestionarea activitatii
Guvernului, precum si a problemelor aflate in curs de rezolvare, dupa cum
urmeaza:
1. Memorandum privind evolutia principalilor indicatori economico-sociali
pe perioada mandatului, inclusiv a deficitului total al sectorului public,
respectiv suma dintre deficitul fiscal si cvasifiscal
2. Memorandum privind proiectiile macroeconomice ale politicii
fiscal-monetare si cele referitoare la bugetul general consolidat pe perioada
anului urmator
3. Memorandum privind stadiul realizarii acordurilor de finantare externa
incheiate cu F.M.I., Banca Mondiala, Uniunea Europeana, si cu alte institutii
internationale
4. Memorandum privind evolutia datoriei publice interne si externe, precum
si situatia privind garantiile guvernamentale pe perioada mandatului
5. Memorandum privind situatia blocajului financiar (plati restante) in
economie pe durata mandatului
6. Memorandum privind actiunile diplomatice in curs de derulare
7. Memorandum privind proiectele de acte normative depuse la Parlament
8. Memorandum privind corespondenta confidentiala, telegramele externe si alte
documente secrete, inclusiv sigiliul
9. Memorandum privind situatia numerica a personalului bugetar, la nivel
central si local, pe structura ordonatorilor principali de credite
10. Memorandum privind structura departamentelor din cadrul Guvernului si a
personalului din cadrul Secretariatului General al Guvernului
11.*) Memorandum privind masurile luate pentru depasirea perioadei de iarna
- decembrie ..... - martie .....; stocurile de combustibil existente si sursele
de finantare - in lei si in valuta - pentru aprovizionarile curente pe perioada
de iarna
12.*) Memorandum privind incheierea campaniei agricole de toamna si
pregatirea campaniei agricole de primavara
13. Memorandum privind alte probleme asupra carora s-a convenit
Am predat, Am primit,
Bucuresti, ...............
------------
*) In cazul in care predarea-primirea are loc in perioada de iarna.
ANEXA 2
PROTOCOL
de predare-primire
incheiat astazi ..................., luna ................ anul
...........,
intre domnul ...................., a carui functie de ministru a incetat,
si domnul ...................., numit in functia de ministru al
...................
Subsemnatul ................, in calitate de predator, si
................., in calitate de primitor, am procedat la predarea/preluarea
urmatoarelor documente referitoare la activitatea Ministerului .........:
1. Organigrama si statul de functii, cu incadrarea nominala pe posturi a
personalului
2. Executia bugetara pe perioada de activitate in functia de ministru
3. Lista cuprinzand actele normative in vigoare, care reglementeaza
activitatea din domeniul respectiv, precum si proiectele initiate si inaintate
la Guvern si la Parlament
4. Planul de actiune sectorial privind masurile specifice pentru pregatirea
aderarii la Uniunea Europeana, precum si stadiul indeplinirii acestora
5. Lista cuprinzand acordurile interministeriale incheiate de minister cu
parteneri externi, inclusiv colaborarile ministerului in cadrul unor acorduri
interguvernamentale, cu precizarea actului normativ prin care acestea au fost
aprobate
6. Situatia privind negocierile referitoare la incheierea de noi acorduri,
conventii sau contracte
7. Lista cuprinzand contractele in curs de derulare incheiate cu partenerii
interni sau externi
8. Lista cuprinzand unitatile de management de proiect (UMP) care
functioneaza in sistemul ministerului
9. Situatia privind litigiile in care ministerul este parte, cu precizarea
fazei procesuale in care se afla
10. Documentele si materialele cu caracter special, inclusiv sigiliul,
aflate in posesia titularului
11. Lista cuprinzand problemele cu caracter deosebit, legate de activitatea
ministerului
12. Alte probleme asupra carora s-a convenit intre parti.
Am predat, Am primit,
ANEXA 3
PROTOCOL
de predare-primire
incheiat astazi ..................., luna ................ anul
...........,
intre domnul ................., care in perioada .............. a
indeplinit functia de ................... in cadrul ..........., si domnul
..............., care indeplineste functia de .............. la .............
Subsemnatul .............., in calitate de predator, si ................,
in calitate de primitor, am procedat la predarea/preluarea urmatoarelor
documente:
1. Lista cuprinzand problemele specifice stabilite prin decizie a
primului-ministru sau prin ordin al ministrului
2. Lista cuprinzand problemele din domeniul de competenta al functiei
respective
3. Documentele si materialele cu caracter special, inclusiv sigiliul
4. Alte probleme asupra carora s-a convenit intre parti.
Am predat, Am primit,
ANEXA 4
PROTOCOL
de predare-primire
incheiat astazi ..................., luna ................ anul ...........,
intre domnul ................., care in perioada .............. a
indeplinit functia de ................... in cadrul ..........., si domnul
..............., care indeplineste functia de .............. la ............. .
Subsemnatul .............., in calitate de predator, si ................,
in calitate de primitor, am procedat la predarea/preluarea urmatoarelor
documente referitoare la activitatea autoritatii publice locale:
1. Organigrama si statul de functii, cu incadrarea nominala pe posturi a
personalului
2. Executia bugetara pe perioada de activitate in functie
3. Lista cuprinzand actele normative in vigoare care reglementeaza
activitatea din domeniul respectiv, precum si proiectele initiate
4. Planul de actiune teritorial privind masurile specifice pentru
pregatirea aderarii la Uniunea Europeana, precum si stadiul indeplinirii
acestora
5. Situatia privind negocierile referitoare la incheierea unor acorduri,
conventii sau contracte
6. Lista cuprinzand contractele in curs de derulare, incheiate cu
partenerii interni sau externi
7. Situatia privind litigiile in care autoritatea publica locala este
parte, cu precizarea fazei procesuale in care se afla
8. Documentele si materialele cu caracter special, inclusiv sigiliul
9. Lista cuprinzand problemele cu caracter deosebit, legate de activitatea
autoritatii publice locale.
10. Alte probleme asupra carora s-a convenit intre parti.
Am predat, Am primit,