E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
nu a fost modificat de niciun act
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 2175 din 30 noiembrie 2004

privind modificarea si completarea Normelor metodologice de aplicare a Ordonantei Guvernului nr. 128/1998 pentru reglementarea modului si conditiilor de valorificare a bunurilor confiscate sau intrate, potrivit legii, in proprietatea privata a statului, aprobate prin Hotararea Guvernului nr. 514/1999

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 52 din 17 ianuarie 2005


SmartCity3


    In temeiul art. 108 din Constitutia Romaniei, republicata, si al art. XVII al Capitolului II din Ordonanta Guvernului nr. 94/2004 privind reglementarea unor masuri financiare, aprobata cu modificari prin Legea nr. 507/2004, cu modificarile si completarile ulterioare,

    Guvernul Romaniei adopta prezenta hotarare.

    Art. 1
    Normele metodologice de aplicare a Ordonantei Guvernului nr. 128/1998 pentru reglementarea modului si a conditiilor de valorificare a bunurilor confiscate sau intrate, potrivit legii, in proprietatea privata a statului, aprobate prin Hotararea Guvernului nr. 514/1999, republicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 1.049 din 12 noiembrie 2004, se modifica si se completeaza dupa cum urmeaza:
    1. Dupa alineatul (9) al articolului 2 se introduc doua noi alineate, alineatele (10) si (11), cu urmatorul cuprins:
    "(10) Mijloacele de plata in valuta liber convertibila confiscate sau intrate, potrivit legii, in proprietatea privata a statului se depun de catre detinatorii acestora, in termen de 48 de ore, in conturile in valuta deschise pe seama organelor de valorificare la bancile comerciale selectate de acestea si se declara organelor de valorificare in cadrul aceluiasi termen, impreuna cu o copie a actului de confiscare, in cazul confiscarii. Selectarea bancilor se face in functie de facilitatile oferite care vor fi stabilite prin protocol.
    (11) Valorificarea mijloacelor de plata in valuta liber convertibila, confiscate sau intrate, potrivit legii, in proprietatea privata a statului, se realizeaza prin virarea de catre bancile comerciale, in contul 50.85 <<Disponibil din valorificarea bunurilor legal confiscate sau intrate, potrivit legii, in proprietatea privata a statului conform Ordonantei Guvernului nr. 128/1998 pentru reglementarea modului si conditiilor de valorificare a bunurilor confiscate sau intrate, potrivit legii, in proprietatea privata a statului, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 98/1999>>, deschis pe seama organelor de valorificare la Trezoreria Statului, a contravalorii in lei a mijloacelor de plata in valuta, in baza ordinului de vanzare de valuta emis de organul de valorificare."
    2. Dupa alineatul (4) al articolului 4 se introduce un nou alineat, alineatul (5), cu urmatorul cuprins:
    "(5) Bunurile mobile pentru care s-a dispus restituirea prin hotarare judecatoreasca ramasa definitiva si irevocabila sau prin ordonanta procurorului se considera abandonate daca proprietarul sau persoana indreptatita nu se prezinta pentru a le ridica in termen de un an de la data comunicarii. Bunurile respective se predau de indata unitatilor prevazute la alin. (4)."
    3. Articolul 6 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 6
    Institutiile abilitate prin lege sa ateste calitatea marfurilor in vederea comercializarii sunt obligate sa emita avizul de calitate in termen de maximum 15 zile de la data solicitarii acestuia de catre organul de valorificare, cu exceptia situatiei prevazute la art. 5 alin. (4)."
    4. Alineatul (6) al articolului 7 va avea urmatorul cuprins:
    "(6) In cazul bunurilor confiscate sau intrate, potrivit legii, in proprietatea privata a statului, care sunt valorificate de administratiile finantelor publice de sector din cadrul Directiei Generale a Finantelor Publice a Municipiului Bucuresti, comisia de evaluare, inclusiv membrii supleanti, se constituie in baza deciziei sefului administratiei finantelor publice de sector."
    5. Alineatul (1) al articolului 8 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 8
    (1) La evaluarea bunurilor intrate in proprietatea privata a statului, comisia de evaluare va avea in vedere pretul actual pentru produse identice sau similare, din care se deduc adaosul comercial, taxa pe valoarea adaugata aferenta adaosului comercial, accizele si care se corecteaza, dupa caz, in functie de urmatoarele criterii:
    a) gradul de uzura fizica si morala a bunurilor respective;
    b) utilitatea bunurilor pentru potentialii cumparatori;
    c) cantitatea (volumul) bunurilor respective;
    d) caracterul sezonier al bunurilor;
    e) termenul de valabilitate."
    6. Alineatul (1) al articolului 11 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 11
    (1) In cazul bunurilor care nu au putut fi valorificate prin magazinele proprii, direct de la locul de depozitare sau de la locul de detinere, precum si in regim de consignatie, in termen de 30 de zile de la data punerii in vanzare, comisia de evaluare poate proceda la reducerea preturilor stabilite initial cu pana la 30% din valoarea stabilita."
    7. Articolul 15 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 15
    (1) Bunurile imobile intrate, potrivit legii, in proprietatea privata a statului se valorifica numai prin licitatie publica.
    (2) Fac exceptie de la prevederile alin. (1):
    a) terenurile agricole situate in extravilan;
    b) bunurile imobile grevate de datorii inscrise in pasivul succesoral;
    c) bunurile imobile constand in locuinte, inclusiv terenurile pe care sunt amplasate, daca apartin statului, care nu se valorifica in termen de 180 de zile de la data evaluarii;
    d) bunurile imobile detinute de stat in cota indiviza.
    (3) Terenurile agricole situate in extravilan se valorifica cu respectarea dreptului de preemptiune al coproprietarilor, al vecinilor ori al arendasilor, potrivit legislatiei privind circulatia juridica a terenurilor.
    (4) Daca in termen de 45 de zile nici unul dintre titularii dreptului de preemptiune nu si-a manifestat dorinta de a cumpara terenul, acesta se vinde liber, conform prevederilor alin. (1).
    (5) Bunurile imobile intrate, potrivit legii, in proprietatea privata a statului, grevate de datorii inscrise in pasivul succesoral, pot fi valorificate direct catre titularul dreptului de creanta, cu conditia ca acesta sa-si exprime optiunea de cumparare si sa ofere pretul stabilit de comisia de evaluare in baza raportului de expertiza tehnica sau de evaluare, in termen de 30 de zile de la data primirii instiintarii in acest sens din partea organului de valorificare. In acest caz, creanta asupra statului, atestata de certificatul de vacanta succesorala, se stinge prin compensare cu creanta statului asupra cumparatorului, reprezentand contravaloarea imobilului, in conformitate cu prevederile art. 111 din Ordonanta Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedura fiscala, republicata, dupa achitarea de catre cumparator a diferentei in contul 50.85 <<Disponibil din valorificarea bunurilor legal confiscate sau intrate, potrivit legii, in proprietatea privata a statului conform Ordonantei Guvernului nr. 128/1998 pentru reglementarea modului si conditiilor de valorificare a bunurilor confiscate sau intrate, potrivit legii, in proprietatea privata a statului, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 98/1999>>. Diferenta dintre contravaloarea imobilului si datoria care greveaza imobilul se achita in termen de 30 de zile de la depunerea ofertei de cumparare. In caz contrar, precum si in cazul in care titularul dreptului de creanta nu si-a exprimat optiunea de cumparare in conditiile si termenul de mai sus, se procedeaza la valorificarea imobilului prin licitatie publica. In acest caz, termenul prevazut la alin. (2) lit. c) curge de la data la care se trece la valorificarea prin licitatie publica. Contractul de vanzare-cumparare se incheie in forma autentica in termen de 30 de zile de la data achitarii diferentei prevazute mai sus.
    (6) Bunurile imobile intrate, potrivit legii, in proprietatea privata a statului ce provin din succesiuni vacante, constand in locuinte, inclusiv terenurile pe care sunt amplasate, care nu se valorifica in termen de 180 de zile de la data evaluarii, trec in proprietatea privata a comunelor, oraselor si a municipiilor si in administrarea consiliilor locale, cu destinatia de locuinte sociale, prin hotarare a Guvernului initiata de Ministerul Finantelor Publice, la propunerea organelor de valorificare.
    (7) Bunurile imobile detinute de stat in cota indiviza se valorifica direct catre coproprietari, daca acestia ofera cel putin pretul stabilit de comisia de evaluare pe baza raportului de expertiza tehnica sau de evaluare, in termen de 30 de zile de la data notificarii in acest sens de catre organele de valorificare, si achita integral suma in termen de 30 de zile de la data depunerii ofertei de cumparare. In cazul in care unii dintre coproprietari nu depun oferta de cumparare in termenul de mai sus, vanzarea directa a cotei detinute de stat se face catre cei care au depus oferta. In cazul acestor bunuri imobile, nu se aplica termenul prevazut la alin. (6).
    (8) Valoarea de pornire a licitatiei este stabilita de comisia de evaluare.
    (9) In vederea organizarii licitatiei se publica in presa anunturi de vanzare, care trebuie sa cuprinda urmatoarele informatii privind organizarea licitatiei:
    a) data, ora si locul organizarii licitatiei;
    b) valoarea de pornire a licitatiei;
    c) descrierea bunurilor supuse licitatiei;
    d) pasul licitatiei, stabilit procentual sau valoric.
    Se pot utiliza in plus si alte forme de publicitate.
    (10) Publicarea anuntului de vanzare se face in cel mult 10 zile lucratoare dupa evaluarea bunurilor.
    (11) Licitatia publica se desfasoara in minimum 5 zile si maximum 10 zile lucratoare de la data publicarii anuntului de vanzare.
    (12) Lista cuprinzand bunurile ce fac obiectul licitatiei publice se afiseaza la sediul directiilor generale ale finantelor publice judetene sau a municipiului Bucuresti, respectiv al administratiilor finantelor publice de sector din cadrul Directiei Generale a Finantelor Publice a Municipiului Bucuresti, incepand cu data publicarii anuntului de vanzare, iar alte informatii necesare se pun la dispozitie celor interesati de catre serviciile sau birourile de valorificare.
    (13) Lista cuprinzand bunurile care fac obiectul licitatiei publice poate fi publicata si in presa centrala sau locala, precum si prin Internet, pe site-ul Ministerului Finantelor Publice.
    (14) Licitatia publica are loc in prezenta unei comisii formate din 3 membri, desemnati prin decizie a directorului executiv al directiei generale a finantelor publice judetene sau a municipiului Bucuresti si, respectiv, prin decizie a sefului administratiei finantelor publice de sector din cadrul Directiei Generale a Finantelor Publice a Municipiului Bucuresti.
    (15) Comisia de licitatie verifica indeplinirea conditiilor de participare la licitatie si intocmeste lista cuprinzand persoanele acceptate la licitatie. Garantia de participare la licitatie se depune de catre participantii la licitatie in contul 50.05 <<Disponibil din sume de mandat si sume in depozit ale ministerelor si institutiilor subordonate>>, deschis la unitatile Trezoreriei Statului pe seama directiilor generale ale finantelor publice judetene sau a municipiului Bucuresti, respectiv a administratiilor finantelor publice de sector din cadrul Directiei Generale a Finantelor Publice a Municipiului Bucuresti.
    (16) La licitatia publica pot participa atat persoanele fizice, cat si juridice, cu urmatoarele conditii:
    a) inscrierea la licitatie pe baza unei cereri;
    b) plata unei garantii de participare la licitatie, reprezentand cel putin 10% din valoarea de pornire a licitatiei;
    c) imputernicirea persoanei care il reprezinta pe ofertant;
    d) pentru persoanele juridice de nationalitate romana, copie de pe certificatul unic de inregistrare eliberat de oficiul registrului comertului;
    e) pentru persoanele juridice straine, actul de inmatriculare tradus in limba romana si legalizat;
    f) pentru persoanele fizice romane, copie de pe actul de identitate;
    g) pentru persoanele fizice straine, copie de pe pasaport;
    h) dovada, emisa de creditorii fiscali, ca nu are obligatii fiscale restante.
    (17) Licitatia publica se desfasoara in locul, la data si la ora indicate in anuntul de vanzare, daca sunt cel putin 2 ofertanti.
    (18) Licitatia publica se reia in situatia in care nu se prezinta 2 ofertanti sau nu se obtine valoarea de pornire a licitatiei. In aceste situatii se intocmeste un proces-verbal de desfasurare, semnat de toti membrii comisiei de licitatie, iar comisia de evaluare va proceda la reducerea pretului bunurilor licitate, in termen de cel mult 10 zile de la data licitatiei, prin reducerea pretului de vanzare cu cel mult 50% din cel stabilit initial.
    (19) Data reluarii licitatiei publice se stabileste de catre comisia de licitatie, in termen de maximum 30 de zile de la data primei licitatii.
    (20) Dupa reevaluarea bunurilor, noua valoare stabilita de comisia de evaluare constituie valoarea de pornire a licitatiei.
    (21) Daca la a doua licitatie publica nu se prezinta nici un ofertant, bunurile pot fi supuse valorificarii prin celelalte metode prevazute la art. 13 alin. (1).
    (22) Daca la a doua licitatie publica se prezinta un singur ofertant si acesta indeplineste conditiile de participare, el este admis si are loc negocierea pretului de vanzare a bunurilor.
    (23) In situatia in care nu se obtine valoarea de pornire a celei de-a doua licitatii publice, inclusiv in cazul negocierii cu un singur ofertant, se intocmeste un proces-verbal de desfasurare, semnat de toti membrii comisiei de licitatie, si licitatia se reia. In aceasta situatie comisia de evaluare procedeaza la reducerea pretului bunurilor supuse licitatiei, in termen de 10 zile de la data licitatiei, astfel incat reducerea totala a pretului de vanzare, dupa cele 3 licitatii, sa nu depaseasca 75% din valoarea initiala. Comisia de licitatie stabileste data celei de-a treia licitatii publice, in termen de cel mult 30 de zile de la data licitatiei anterioare. In cazul in care la cea de-a treia licitatie publica se prezinta un singur ofertant, se procedeaza la negocierea pretului de vanzare cu acesta, care nu poate fi mai mic de 25% din valoarea stabilita initial de comisia de evaluare.
    (24) In cazul in care bunurile nu se valorifica nici in urma celei de-a treia licitatii publice, se pot utiliza alte metode de valorificare.
    (25) Publicarea anuntului de vanzare este obligatorie inaintea fiecarei licitatii publice, in aceleasi conditii ca si in cazul primei licitatii.
    (26) Pasul de licitare se stabileste inaintea fiecarei licitatii publice, in suma absoluta sau in procente din valoarea de pornire a licitatiei, de catre serviciul sau biroul de valorificare din cadrul directiilor generale ale finantelor publice judetene sau a municipiului Bucuresti ori al administratiilor finantelor publice de sector din cadrul Directiei Generale a Finantelor Publice a Municipiului Bucuresti.
    (27) Plata contravalorii marfurilor se face integral la preluarea acestora de catre castigatorul licitatiei sau in rate, cu garantie bancara reprezentand contravaloarea a 3 rate lunare, castigatorul licitatiei platind in momentul ridicarii bunurilor minimum 50% din valoarea adjudecata. Ratele lunare se actualizeaza in functie de nivelul ratei dobanzii de referinta a Bancii Nationale a Romaniei.
    (28) Dupa fiecare licitatie publica se intocmeste un proces-verbal de licitatie in care se consemneaza rezultatele acesteia si care se semneaza de toti membrii comisiei de licitatie si de ofertanti. Adjudecatarul primeste din partea comisiei de licitatie procesul-verbal de licitatie si preia bunurile in baza documentului "factura fiscala", care constituie titlul de proprietate asupra bunurilor.
    (29) Garantia depusa de participantii la licitatie se restituie in termen de 5 zile lucratoare de la data incheierii licitatiei. In cazul adjudecatarului, aceasta se retine in contul pretului, organul de valorificare virand suma in contul 50.85 <<Disponibil din valorificarea bunurilor legal confiscate sau intrate, potrivit legii, in proprietatea privata a statului conform Ordonantei Guvernului nr. 128/1998 pentru reglementarea modului si conditiilor de valorificare a bunurilor confiscate sau intrate, potrivit legii, in proprietatea privata a statului, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 98/1999>>, deschis la Trezoreria Statului.
    (30) In cazul neprezentarii la licitatie, precum si al ofertantilor care refuza semnarea procesului-verbal de licitatie, garantia nu se restituie, devine venit la bugetul statului si se vireaza in contul 20.22.01.12 <<Incasari din valorificarea bunurilor confiscate, abandonate si alte sume constatate o data cu confiscarea potrivit legii>>.
    (31) Adjudecatarul este obligat sa plateasca pretul, diminuat cu contravaloarea garantiei, in termen de cel mult 5 zile de la data licitatiei. Procesul-verbal de licitatie constituie titlu de creanta asupra adjudecatarului, pentru suma de mai sus.
    (32) In cazul in care se stabileste ca plata sa se faca integral la preluarea bunurilor, iar adjudecatarul nu achita suma datorata in vederea preluarii acestora in maximum 5 zile lucratoare de la adjudecarea bunurilor, acesta pierde dreptul la restituirea garantiei, iar licitatia se reia in cel mult 15 zile lucratoare de la data adjudecarii, cu aceeasi valoare de pornire ca si la licitatia anterioara.
    (33) In situatia prevazuta la alin. (32), din garantia depusa se vor acoperi, in ordine: cheltuielile ocazionate de organizarea unei noi licitatii si diferenta de pret, in cazul in care pretul obtinut la noua licitatie va fi mai mic.
    (34) In cazul in care garantia depusa depaseste sumele prevazute la alin. (33), suma ramasa din garantie dupa acoperirea acestora se vireaza la bugetul statului, in contul 20.22.01.12 <<Incasari din valorificarea bunurilor confiscate, abandonate si alte sume constatate o data cu confiscarea potrivit legii>>. In caz contrar, fostul adjudecatar este obligat la plata cheltuielilor ocazionate de organizarea unei noi licitatii publice si, dupa caz, a diferentei de pret ramase neacoperite din garantia depusa.
    (35) In situatia prevazuta la alin. (32), adjudecatarul datoreaza dobanzi si, dupa caz, penalitati de intarziere pentru neachitarea obligatiei fata de bugetul statului, stabilita prin procesul-verbal de licitatie, conform alin. (31), pana la stingerea creantei. In acest caz, creanta se stinge prin achitarea contravalorii bunurilor de catre noul adjudecatar, precum si a diferentei de pret de catre vechiul adjudecatar, daca este cazul.
    (36) In situatia prevazuta la alin. (32), adjudecatarul poate intra in posesia bunurilor achitand suma prevazuta la alin. (31), impreuna cu dobanzile si penalitatile de intarziere aferente si cheltuielile ocazionate de organizarea urmatoarei licitatii, ramase neacoperite din garantie, daca este cazul, pana cu o zi inainte de data organizarii acesteia. In acest caz, noua licitatie nu va mai avea loc.
    (37) Daca adjudecatarul care nu a achitat in termen suma datorata nu procedeaza conform alin. (36), nu are dreptul de a participa la urmatoarea licitatie.
    (38) In cazul reluarii licitatiei conform alin. (32), comisia de licitatie stabileste sumele datorate de primul adjudecatar, respectiv diferenta de pret si cheltuielile ocazionate de organizarea licitatiei, ramase neacoperite de garantia depusa. Aceste sume sunt consemnate in procesul-verbal de licitatie, care se comunica si primului adjudecatar.
    (39) Obligatiile de plata accesorii, prevazute la alin. (35), se stabilesc conform prevederilor Ordonantei Guvernului nr. 92/2003, republicata."
    8. La articolul 20, litera a) a alineatului (1) va avea urmatorul cuprins:
    "a) Secretariatului General al Guvernului - autovehicule, ambulante sanitare cu dotarile aferente, ambarcatiuni si motoare atasabile acestora.
    Repartizarea acestor bunuri se face de catre o comisie interministeriala care va functiona pe langa Secretariatul General al Guvernului, constituita prin decizie a primului-ministru, formata din reprezentanti ai Secretariatului General al Guvernului, Ministerului Finantelor Publice, Ministerului Economiei si Comertului, Ministerului Administratiei si Internelor, Ministerului Apararii Nationale, Ministerului Justitiei, Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului.
    Transmiterea cu titlu gratuit a acestor bunuri se face prin comunicare periodica Secretariatului General al Guvernului, pe baza datelor centralizate de la directiile generale ale finantelor publice judetene si a municipiului Bucuresti, precum si de la administratiile finantelor publice de sector din cadrul Directiei Generale a Finantelor Publice a Municipiului Bucuresti.
    Directiile generale ale finantelor publice judetene, respectiv a municipiului Bucuresti si administratiile finantelor publice de sector din cadrul Directiei Generale a Finantelor Publice a Municipiului Bucuresti au obligatia de a comunica lunar, Ministerului Finantelor Publice, situatia nominala privind autovehiculele, ambulantele sanitare cu dotarile aferente, ambarcatiunile si motoarele atasabile acestora, confiscate sau intrate, potrivit legii, in proprietatea privata a statului, pana la data de 5 a lunii urmatoare, conform anexei nr. 1.
    Inscrierea in situatia lunara inaintata Ministerului Finantelor Publice trebuie sa cuprinda numai autovehiculele, ambulantele sanitare cu dotarile aferente, ambarcatiunile si motoarele atasabile acestora, care au o situatie clara din punct de vedere juridic, in sensul ca au intrat definitiv in proprietatea privata a statului. Situatiile lunare cuprind autovehiculele care sunt in stare de functionare si corespund din punct de vedere tehnic pentru a circula pe drumurile publice, conform legislatiei in vigoare. Se inscriu in situatiile lunare si autovehiculele care nu se incadreaza in prevederile privind emisiile poluante, dar indeplinesc celelalte conditii prevazute de lege pentru a circula pe drumurile publice.
    In raportul de expertiza tehnica se va preciza in mod expres daca autovehiculul corespunde din punct de vedere tehnic pentru a circula pe drumurile publice si daca se incadreaza in prevederile legale privind emisiile poluante, precum si gradul de uzura.
    Cererile de atribuire cu titlu gratuit a autovehiculelor, ambulantelor sanitare cu dotarile aferente, ambarcatiunilor si motoarelor atasabile acestora se depun la Secretariatul General al Guvernului.
    Comisia interministeriala va elabora un regulament de organizare si functionare a acesteia in care sa se prevada atributiile ce ii revin cu privire la repartizarea cu titlu gratuit a autovehiculelor, ambulantelor sanitare cu dotarile aferente, ambarcatiunilor si motoarelor atasabile acestora.
    Comisia interministeriala analizeaza cererile de atribuire gratuita a autovehiculelor, ambulantelor sanitare cu dotarile aferente, ambarcatiunilor si a motoarelor atasabile acestora si repartizeaza aceste bunuri in administrarea ministerelor, autoritatilor publice centrale si locale, in limita normativelor de dotare a acestora, precum si a unitatilor de cult.
    Prin regulamentul de organizare si functionare a comisiei interministeriale se va stabili modul de solutionare a cererilor de atribuire gratuita a autovehiculelor, ambulantelor sanitare cu dotari aferente, ambarcatiunilor si a motoarelor atasabile, nerezolvate.
    Secretariatul General al Guvernului comunica Ministerului Finantelor Publice, dupa fiecare sedinta a comisiei interministeriale, situatia privind autovehiculele, ambulantele sanitare cu dotarile aferente, ambarcatiunile si motoarele atasabile acestora, care au fost atribuite gratuit, precum si situatia celor neatribuite gratuit.
    Predarea autovehiculelor catre institutiile carora le-au fost atribuite si valorificarea celor neatribuite de catre organul de valorificare se efectueaza pe baza comunicarii exprese a Ministerului Finantelor Publice.
    Transmiterea comunicarilor de catre Ministerul Finantelor Publice atat catre beneficiari, cat si catre organele de valorificare se va face in termen de 10 zile de la data primirii comunicarii de la Secretariatul General al Guvernului.
    Transmiterea de catre beneficiari a acceptului sau refuzului se va face in termen de 15 zile lucratoare de la data comunicarii.
    Inmatricularea autovehiculelor atribuite cu titlu gratuit se face conform reglementarilor legale in vigoare. Autovehiculele repartizate cu titlu gratuit de catre comisia interministeriala, care nu se incadreaza in prevederile legale privind emisiile poluante, se inmatriculeaza prin derogare de la aceste prevederi, pentru fiecare caz in parte.
    Datele tehnice care trebuie comunicate Ministerului Finantelor Publice pentru autovehicule, ambulante sanitare cu dotari aferente, ambarcatiuni si motoare atasabile acestora sunt prezentate in anexa nr. 1.
    Autovehiculele, ambulantele sanitare cu dotarile aferente, ambarcatiunile si motoarele atasabile acestora, care nu indeplinesc conditiile pentru a fi atribuite cu titlu gratuit Secretariatului General al Guvernului, cele care nu sunt repartizate de comisia interministeriala sau cele refuzate de beneficiari se valorifica de catre directiile generale ale finantelor publice judetene, respectiv a municipiului Bucuresti, si de administratiile finantelor publice de sector din cadrul Directiei Generale a Finantelor Publice a Municipiului Bucuresti, astfel:
    1. prin licitatie publica;
    2. prin vanzare directa de la locul de depozitare sau de la locul unde acestea se afla, daca intrunesc conditiile prevazute la art. 9 alin. (1) din ordonanta;
    3. prin atribuire cu titlu gratuit;
    4. ca piese componente;
    5. prin unitatile de colectare si valorificare a deseurilor;
    6. prin distrugere.
    Expertiza tehnica si evaluarea autovehiculelor, ambulantelor sanitare cu dotarile aferente, ambarcatiunilor si motoarelor atasabile acestora, confiscate sau intrate, potrivit legii, in proprietatea privata a statului, se efectueaza de catre experti tehnici sau evaluatori autorizati."
    9. La articolul 21, literele b), c) si d) se abroga.
    10. Articolul 27 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 27
    (1) In categoria cheltuielilor prevazute la art. 25 si 26 se cuprind cheltuielile efectuate in vederea valorificarii bunurilor intrate in proprietatea privata a statului, de la preluarea acestora pana la valorificarea, atribuirea gratuita sau distrugerea lor, respectiv cheltuielile privind sortarea, manipularea, transportarea, depozitarea, conservarea, analiza, fotografierea, filmarea, marcarea, etichetarea si expertizarea, inclusiv cele efectuate pentru stabilirea bunurilor care indeplinesc conditiile de comercializare, asigurarea garantiei pentru bunurile de folosinta indelungata, evaluarea, licitatiile, publicitatea, dezmembrarea, distrugerea, precum si cele cu dotarea cu mijloace auto pentru desfasurarea in conditii optime a activitatii de valorificare, restituirea sumelor incasate gresit sau fara baza legala, a contravalorii bunurilor intrate, gresit sau fara baza legala, in proprietatea privata a statului, precum si indemnizatiile membrilor comisiilor prevazute la art. 1 alin. (7), art. 7 alin. (2) si art. 11 alin. (1) din ordonanta, precum si cotele pentru constituirea fondului de stimulente, conform reglementarilor in vigoare.
    (2) In categoria cheltuielilor prevazute la alin. (1) se cuprind si cheltuielile efectuate cu valorificarea bunurilor prin magazine proprii, respectiv: cheltuieli cu pregatirea magazinului conform cerintelor legale in vigoare, cheltuieli cu dotarea magazinului, respectiv cu mobilier, casa de marcat, obiecte de inventar, cheltuieli cu intretinerea, paza sau cu sistemele de asigurare a pazei, cu mijloacele de transport ale magazinului, precum si cheltuielile cu salarizarea si scolarizarea personalului care deserveste activitatea magazinului.
    (3) In categoria cheltuielilor prevazute la alin. (1) se cuprind si urmatoarele categorii de cheltuieli privind valorificarea bunurilor imobile care provin din succesiuni fara mostenitori legali sau testamentari:
    a) cheltuieli privind inventarierea si preluarea acestor bunuri;
    b) cheltuieli ce greveaza asupra bunurilor in momentul preluarii acestora in vederea valorificarii (impozite, taxe, cheltuieli de intretinere, energie, telefon, gaze naturale, datorii inscrise in pasivul succesoral si altele asemenea);
    c) taxe si onorarii platite persoanelor fizice si/sau juridice autorizate;
    d) cheltuieli judiciare;
    e) cheltuieli cu cadastrul.
    (4) In categoria cheltuielilor prevazute la alin. (1) se cuprind si cheltuielile ocazionate de deschiderea conturilor in valuta, de transformarea in lei a sumelor in valuta si de restituirea acestora.
    (5) In categoria cheltuielilor prevazute la alin. (1) se cuprind si urmatoarele categorii de cheltuieli ocazionate de valorificarea metalelor pretioase, aliajelor acestora si pietrelor pretioase:
    a) cheltuieli cu expertizarea obiectelor din metale pretioase, aliajele acestora sau pietre pretioase;
    b) cheltuieli cu procurarea de bunuri care asigura desfasurarea in bune conditii a activitatii de valorificare, pastrarea in conditii de siguranta a metalelor pretioase, aliajelor acestora si pietrelor pretioase, precum si a celorlalte valori (cantare electronice, casa de bani, camera de luat vederi, aparat foto digital pentru intocmirea albumului de prezentare a metalelor pretioase etc.).
    (6) In categoria cheltuielilor prevazute la alin. (1) se cuprind si cheltuieli cu procurarea de bunuri pentru aplicarea si buna functionare a pachetului de programe destinat informatizarii activitatii de valorificare (dotarea serviciilor, birourilor, compartimentelor de valorificare bunuri cu echipamente de comunicatie, tehnica de calcul si birotica si altele asemenea)."
    11. Dupa capitolul VII se introduce un nou capitol, capitolul VII^1, cuprinzand articolul 27^1, cu urmatorul cuprins:
    "CAP. 7^1
    Restituiri

    Art. 27^1
    (1) Organele de valorificare restituie bunurile confiscate sau intrate, potrivit legii, in proprietatea privata a statului, sau contravaloarea acestora, in baza hotararilor judecatoresti ramase definitive si irevocabile.
    (2) In cazul bunurilor trecute in proprietatea statului conform art. 2 alin. (1) din ordonanta, restituirea se poate face si in baza ordonantei emise de procuror.
    (3) In cazul bunurilor valorificate, restituirea contravalorii acestora se face la nivelul valorii recuperate in urma valorificarii.
    (4) In cazul bunurilor atribuite cu titlu gratuit, distruse, sau al bunurilor care nu se mai afla in posesia organului de valorificare si pentru care s-a intocmit documentatia in vederea recuperarii creantelor, restituirea contravalorii acestora se face la nivelul valorii stabilite de comisia de evaluare, in vigoare la data atribuirii cu titlu gratuit sau distrugerii, sau al valorii bunurilor pentru care s-a intocmit documentatia pentru recuperarea creantelor.
    (5) Sumele prevazute la alin. (3) si (4) pot fi actualizate numai pe baza de hotarare judecatoreasca ramasa definitiva si irevocabila, care precizeaza suma de restituit, din care se scad cheltuielile cu valorificarea acestora.
    (6) Restituirea sumelor in valuta liber convertibila confiscate se face de catre organele de valorificare, in baza hotararilor judecatoresti ramase definitive si irevocabile sau a unei ordonante emise de procuror, insotite de o cerere de restituire depusa la organul de valorificare in contul caruia detinatorii au depus sumele care urmeaza a fi restituite si de certificatul de atestare fiscala din care sa rezulte ca persoana fizica sau juridica de la care s-a dispus confiscarea nu are obligatii bugetare neachitate. Sumele in valuta liber convertibila confiscate se restituie in lei, la cursul se schimb al pietei valutare calculat si comunicat de Banca Nationala a Romaniei la data ramanerii definitive si irevocabile a hotararii judecatoresti prin care se dispune restituirea sau a ordonantei emise de procuror.
    (7) Sumele in valuta neconvertibila cotata de Banca Nationala a Romaniei si depozitata la sucursalele acesteia se restituie in lei de catre unitatile Trezoreriei Statului, la care a fost virata suma respectiva, pe baza hotararii judecatoresti ramase definitive si irevocabile sau a ordonantei emise de procuror, insotite de cererea de restituire, precum si de certificatul de atestare fiscala din care sa rezulte ca persoana fizica sau juridica de la care s-a dispus confiscarea nu are obligatii bugetare neachitate. Restituirea sumei in lei incasate de la Banca Nationala a Romaniei se efectueaza din contul 20.22.01.12 <<Incasari din valorificarea bunurilor confiscate, abandonate si alte sume constatate o data cu confiscarea potrivit legii>>. Sumele in valuta neconvertibila cotata se restituie in lei, la cursul de referinta al pietei valutare comunicat de Banca Nationala a Romaniei, de la data ramanerii definitive si irevocabile a hotararii judecatoresti prin care se dispune restituirea sau a ordonantei emise de procuror. Valuta neconvertibila necotata de Banca Nationala a Romaniei, depozitata la sucursalele Bancii Nationale a Romaniei, care nu a putut fi valorificata de Banca Nationala a Romaniei, poate fi restituita ca atare.
    (8) Organele de valorificare restituie bunurile sau contravaloarea acestora numai in cazul bunurilor care le-au fost predate de catre detinatori. In celelalte cazuri, restituirea este de competenta detinatorilor. Restituirea contravalorii in lei a sumelor confiscate in valuta liber convertibila este de competenta organelor de valorificare numai in cazul depunerii lor in conturile deschise pe seama acestora si declararii de catre detinatori conform art. 2 alin. (10). In caz contrar, restituirea sumelor este de competenta detinatorilor.
    (9) Restituirea mijloacelor de plata in lei, confiscate sau intrate, potrivit legii, in proprietatea privata a statului, se face de catre unitatile Trezoreriei Statului in contul carora acestea au fost depuse in baza hotararii judecatoresti ramase definitive si irevocabile sau a ordonantei emise de procuror, insotite de cererea de restituire si de certificatul de atestare fiscala.
    (10) Contravaloarea in lei a bunurilor si a sumelor in valuta liber convertibila confiscate sau intrate, potrivit legii, in proprietatea privata a statului, se restituie din contul 50.85 <<Disponibil din valorificarea bunurilor legal confiscate sau intrate, potrivit legii, in proprietatea privata a statului conform Ordonantei Guvernului nr. 128/1998 pentru reglementarea modului si conditiilor de valorificare a bunurilor confiscate sau intrate, potrivit legii, in proprietatea privata a statului, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 98/1999>>, deschis la Trezoreria Statului si intra in categoria cheltuielilor de valorificare.
    (11) In cazul in care beneficiarul restituirii inregistreaza obligatii restante fata de bugetele ale caror creante sunt administrate de Ministerul Finantelor Publice, acestea se vor compensa cu suma de restituit, pana la concurenta celei mai mici sume, conform prevederilor Ordonantei Guvernului nr. 92/2003, republicata.
    (12) Diferentele de curs nefavorabile aferente sumelor in valuta confiscate restituite, precum si sumele rezultate din actualizarea prin hotarari judecatoresti sau ordonante emise de procurori a valorii bunurilor si sumelor confiscate se achita de la bugetul de stat prin bugetul Ministerului Finantelor Publice, respectiv de la capitolul 72.01. <<Alte actiuni>>, subcapitolul 72.01.50 <<Alte cheltuieli>> in situatia neacoperirii acestora din veniturile incasate.
    (13) Sumele incluse in fondul de stimulare, aferente mijloacelor de plata in lei confiscate sau intrate, potrivit legii, in proprietatea privata a statului, sau contravalorii bunurilor sau mijloacelor de plata in valuta confiscate sau intrate, potrivit legii, in proprietatea privata a statului, restituite in temeiul hotararilor judecatoresti ramase definitive si irevocabile sau al ordonantelor emise de procurori, se deduc din fondul de stimulare constituit in perioada urmatoare pentru acelasi beneficiar."
    12. Articolul 34 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 34
    (1) Mijloacele de plata in valuta neconvertibila confiscate sau intrate, potrivit legii, in proprietatea privata a statului se depun de catre detinatorii acestora, in termen de 48 de ore, la Banca Nationala a Romaniei.
    (2) Mijloacele de plata in lei confiscate sau intrate, potrivit legii, in proprietatea privata a statului se depun la unitatile Trezoreriei Statului, in contul bugetului de stat 20.22.01.12 <<Incasari din valorificarea bunurilor confiscate, abandonate si alte sume constatate o data cu confiscarea potrivit legii>>."
    13. Articolul 35 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 35
    Valorificarea mijloacelor de plata in valuta neconvertibila cotata de Banca Nationala a Romaniei, confiscate sau intrate, potrivit legii, in proprietatea privata a statului, preluate de catre Banca Nationala a Romaniei, se realizeaza prin virarea in contul bugetului de stat 20.22.01.12 <<Incasari din valorificarea bunurilor confiscate, abandonate si alte sume constatate o data cu confiscarea potrivit legii>> a contravalorii in lei a acestora, calculata la cursul de referinta al pietei valutare comunicat de Banca Nationala a Romaniei la data decontarii, dupa deducerea cheltuielilor efectuate in vederea valorificarii, in termen de 3 zile lucratoare de la depunerea acestora."
    14. Dupa articolul 42 se introduce un nou articol, articolul 42^1, cu urmatorul cuprins:
    "Art. 42^1
    (1) Metalele pretioase, aliajele acestora si pietrele pretioase considerate bunuri fara stapan, precum si cele ridicate in vederea confiscarii ori confiscate, se valorifica de catre directiile generale ale finantelor publice judetene in cadrul carora functioneaza unitatile Trezoreriei Statului depozitare, prevazute in anexa nr. 1 la Ordinul ministrului finantelor publice nr. 526/2004 pentru aprobarea Normelor metodologice privind procedurile de depunere, manipulare si depozitare a metalelor pretioase, aliajelor acestora si pietrelor pretioase, considerate bunuri fara stapan, precum si a celor ridicate in vederea confiscarii ori confiscate in conditiile prevazute de lege, la unitatile Trezoreriei Statului si se evalueaza de catre comisiile de evaluare care functioneaza in cadrul acestora.
    (2) Competentele privind evaluarea si valorificarea metalelor pretioase, aliajelor acestora si pietrelor pretioase considerate bunuri fara stapan, precum si a celor ridicate in vederea confiscarii ori confiscate, depozitate la Directia Trezorerie si Contabilitate Publica a Municipiului Bucuresti, se stabilesc prin ordin al ministrului finantelor publice."
    15. Anexa nr. 2 se inlocuieste cu anexa la prezenta hotarare.
    Art. 2
    (1) Bunurile imobile intrate, potrivit legii, in proprietatea privata a statului, pentru care titularii contractelor de inchiriere, aflate in vigoare la data intrarii in vigoare a prezentei hotarari, isi exprima intentia de cumparare in termen de un an de la aceasta data, pot fi valorificate direct, prin negociere cu acestia, la un pret care nu poate fi mai mic decat cel stabilit de catre comisia de evaluare pe baza raportului de expertiza tehnica sau de evaluare.
    (2) In cazul in care titularii contractelor de inchiriere nu ofera cel putin pretul stabilit de comisia de evaluare, in cadrul termenului prevazut la alin. (1), sau nu achita contravaloarea imobilelor in interiorul aceluiasi termen, se va proceda la valorificarea imobilelor prin licitatie publica.
    (3) In cazul imobilelor prevazute la alin. (1), termenul prevazut la art. 15 alin. (6) curge din data la care se trece la valorificarea prin licitatie publica, daca este cazul.
    Art. 3
    In cuprinsul normelor metodologice se va citi: "bunuri confiscate" in loc de: "bunuri legal confiscate".
    Art. 4
    Hotararea Guvernului nr. 514/1999 privind aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Ordonantei Guvernului nr. 128/1998 pentru reglementarea modului si conditiilor de valorificare a bunurilor confiscate sau intrate, potrivit legii, in proprietatea privata a statului, republicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 1.049 din 12 noiembrie 2004, cu modificarile si completarile aduse prin prezenta hotarare, se va republica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, dandu-se textelor o noua numerotare.

                  PRIM-MINISTRU
                  ADRIAN NASTASE

                         Contrasemneaza:
                         p. Ministrul finantelor publice,
                         Gheorghe Gherghina,
                         secretar de stat

                         p. Ministrul de stat,
                         ministrul administratiei si internelor,
                         Toma Zaharia,
                         secretar de stat

                         Ministrul delegat pentru
                         administratia publica,
                         Gheorghe Emacu

    ANEXA 1*)

    *) Anexa este reprodusa in facsimil.

    Semnificatia coloanelor din tabelul de mai jos este urmatoarea:
    A - Sold la inceputul trimestrului
    B - Intrari in cursul trimestrului
    C - Reduceri/majorari de pret +/-
    D - Total bunuri de valorificat
    E - Total bunuri valorificate
    F - Restituiri de bunuri
    G - Distrugeri de bunuri
    H - Atribuiri gratuite
    I - Sold la sfarsitul trimestrului
    J - magazine proprii
    K - consignatii
    L - vanzare directa
    M - burse de marfuri/piata valori mobiliare

Judetul
Trimestrul
 ______________________________________________________________________________
|   Categorii    | A| B| C | D|din care valorificate|  E  | F| G| H|  I  |Alte |
|   de bunuri    |  |  |   |  |        prin:        |     |  |  |  |     |date |
|                |  |  |   |  |_____________________|     |  |  |  |     |     |
|                |  |  |   |  |J|K|L|  licitatie | M|     |  |  |  |     |     |
|                |  |  |   |  | | | |  publica   |  |     |  |  |  |     |     |
|                |  |  |   |  | | | |____________|  |     |  |  |  |     |     |
|                |  |  |   |  | | | |val.  |din  |  |     |  |  |  |     |     |
|                |  |  |   |  | | | |adjud.|care:|  |     |  |  |  |     |     |
|                |  |  |   |  | | | |      | +/- |  |     |  |  |  |     |     |
|________________|__|__|___|__|_|_|_|______|_____|__|_____|__|__|__|_____|_____|
|       0        | 1| 2|3  |4=|5|6|7|   8  | 9*)|10|11=5+|12|13|14|15=4+| 16  |
|                |  |  |*)|1+| | | |      |     |  |6+7+ |  |  |  |9-11-| *)|
|                |  |  |   |2+| | | |      |     |  |8+10 |  |  |  |12-  |     |
|                |  |  |   |3 | | | |      |     |  |     |  |  |  |13-14|     |
|________________|__|__|___|__|_|_|_|______|_____|__|_____|__|__|__|_____|_____|
|a) Produse      |  |  |   |  | | | |      |     |  |     |  |  |  |     |     |
|alimentare      |  |  |   |  | | | |      |     |  |     |  |  |  |     |     |
|________________|__|__|___|__|_|_|_|______|_____|__|_____|__|__|__|_____|_____|
|b) Confectii si |  |  |   |  | | | |      |     |  |     |  |  |  |     |     |
|incaltaminte    |  |  |   |  | | | |      |     |  |     |  |  |  |     |     |
|________________|__|__|___|__|_|_|_|______|_____|__|_____|__|__|__|_____|_____|
|c) Aparatura    |  |  |   |  | | | |      |     |  |     |  |  |  |     |     |
|electronica     |  |  |   |  | | | |      |     |  |     |  |  |  |     |     |
|(audio, video   |  |  |   |  | | | |      |     |  |     |  |  |  |     |     |
|etc.)           |  |  |   |  | | | |      |     |  |     |  |  |  |     |     |
|________________|__|__|___|__|_|_|_|______|_____|__|_____|__|__|__|_____|_____|
|d) Bunuri de uz |  |  |   |  | | | |      |     |  |     |  |  |  |     |     |
|casnic          |  |  |   |  | | | |      |     |  |     |  |  |  |     |     |
|________________|__|__|___|__|_|_|_|______|_____|__|_____|__|__|__|_____|_____|
|e) Echipamente  |  |  |   |  | | | |      |     |  |     |  |  |  |     |     |
|de comunicatii, |  |  |   |  | | | |      |     |  |     |  |  |  |     |     |
|tehnica de      |  |  |   |  | | | |      |     |  |     |  |  |  |     |     |
|calcul si       |  |  |   |  | | | |      |     |  |     |  |  |  |     |     |
|birotica        |  |  |   |  | | | |      |     |  |     |  |  |  |     |     |
|________________|__|__|___|__|_|_|_|______|_____|__|_____|__|__|__|_____|_____|
|f) Succesiuni   |  |  |   |  | | | |      |     |  |     |  |  |  |     |     |
|vacante/donatii,|  |  |   |  | | | |      |     |  |     |  |  |  |     |     |
|din care:       |  |  |   |  | | | |      |     |  |     |  |  |  |     |     |
|- bunuri mobile |  |  |   |  | | | |      |     |  |     |  |  |  |     |     |
|- bunuri imobile|  |  |   |  | | | |      |     |  |     |  |  |  |     |     |
|- titluri de    |  |  |   |  | | | |      |     |  |     |  |  |  |     |     |
|valoare.        |  |  |   |  | | | |      |     |  |     |  |  |  |     |     |
|________________|__|__|___|__|_|_|_|______|_____|__|_____|__|__|__|_____|_____|
|g) Autovehicule,|  |  |   |  | | | |      |     |  |     |  |  |  |     |     |
|ambarcatiuni si |  |  |   |  | | | |      |     |  |     |  |  |  |     |     |
|motoare         |  |  |   |  | | | |      |     |  |     |  |  |  |     |     |
|atasabile       |  |  |   |  | | | |      |     |  |     |  |  |  |     |     |
|________________|__|__|___|__|_|_|_|______|_____|__|_____|__|__|__|_____|_____|
|h) Materiale    |  |  |   |  | | | |      |     |  |     |  |  |  |     |     |
|refolosibile si |  |  |   |  | | | |      |     |  |     |  |  |  |     |     |
|piese de schimb |  |  |   |  | | | |      |     |  |     |  |  |  |     |     |
|________________|__|__|___|__|_|_|_|______|_____|__|_____|__|__|__|_____|_____|
|i) Sume         |  |  |   |  | | | |      |     |  |     |  |  |  |     |     |
|consemnate      |  |  |   |  | | | |      |     |  |     |  |  |  |     |     |
|________________|__|__|___|__|_|_|_|______|_____|__|_____|__|__|__|_____|_____|
|j) Metale       |  |  |   |  | | | |      |     |  |     |  |  |  |     |     |
|pretioase,      |  |  |   |  | | | |      |     |  |     |  |  |  |     |     |
|aliaje ale      |  |  |   |  | | | |      |     |  |     |  |  |  |     |     |
|acestora si     |  |  |   |  | | | |      |     |  |     |  |  |  |     |     |
|pietre pretioase|  |  |   |  | | | |      |     |  |     |  |  |  |     |     |
|________________|__|__|___|__|_|_|_|______|_____|__|_____|__|__|__|_____|_____|
|k) Mijloace de  |  |  |   |  | | | |      |     |  |     |  |  |  |     |     |
|plata in valuta |  |  |   |  | | | |      |     |  |     |  |  |  |     |     |
|liber           |  |  |   |  | | | |      |     |  |     |  |  |  |     |     |
|convertibila    |  |  |   |  | | | |      |     |  |     |  |  |  |     |     |
|________________|__|__|___|__|_|_|_|______|_____|__|_____|__|__|__|_____|_____|
|l) Alte bunuri* |  |  |   |  | | | |      |     |  |     |  |  |  |     |     |
|________________|__|__|___|__|_|_|_|______|_____|__|_____|__|__|__|_____|_____|
|Total           |  |  |   |  | | | |      |     |  |     |  |  |  |     |     |
|________________|__|__|___|__|_|_|_|______|_____|__|_____|__|__|__|_____|_____|
|Venituri        |  |  |   |  | | | |      |     |  |     |  |  |  |     |     |
|incasate        |  |  |   |  | | | |      |     |  |     |  |  |  |     |     |
|________________|__|__|___|__|_|_|_|______|_____|__|_____|__|__|__|_____|_____|
|Cheltuieli      |  |  |   |  | | | |      |     |  |     |  |  |  |     |     |
|efectuate       |  |  |   |  | | | |      |     |  |     |  |  |  |     |     |
|________________|__|__|___|__|_|_|_|______|_____|__|_____|__|__|__|_____|_____|
|Bunuri greu     |  |  |   |  | | | |      |     |  |     |  |  |  |     |     |
|vandabile       |  |  |   |  | | | |      |     |  |     |  |  |  |     |     |
|________________|__|__|___|__|_|_|_|______|_____|__|_____|__|__|__|_____|_____|
    *) Se nominalizeaza bunurile cu pondere semnificativa.
    *) Se completeaza cu diferenta in +/  fata de valoarea stabilita de comisia de evaluare.
    *) Se completeaza cu veniturile incasate (ct. 50.85) si cheltuielile efectuate in cursul trimestrului de raportat, precum si valoarea stocului de bunuri greu vandabile.



SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 2175/2004

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 2175 din 2004
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu